Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Už dost, řekli lidovci Karasovi

Lidovec Jiří Karas se stal černou ovcí vlastní strany. Poslanec, který proslul drastickými protipotratovými návrhy zákonů, se nyní dozvěděl, že už žádný podobný návrh v tomto volebním období předkládat nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Přirozené, byla totiž asi i doba,
že první pračlověk poprvé promluvil a dostal nařezáno, skvělé je, že výprask přežil a tato pozitivní deviace se mohla prokázat, osvědčit, rozvinout. Určitě mu to přineslo zvědavost soucit  zájem a blízkost řady žen.
A tak mluvíme, vy i já.Díky tomu že nebyl docela umlčen a že se nenechal docela umlčet, jen změnil taktiku.
Díky i Vám, pracovitý a odvážný pane poslanče!
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
27.9.2004 19:35

Michalll

šetřit je třeba i poslance, kteří
mají potracené sourozence, poslance u nihž jejich vlastní ochranitelští a pečující rodiče neměli jasno v této nevratné volbě....
také někdy sebevrah začíná likvidací nikoliv sebe, ale své budoucnosti - tedy dětí, svého zdraví atd. sebevražednost lze na silnici studovat pohodlně, v parlamentu je to složitější, ale analýza všeho materiálu naznačuje mnohé, konečně reprezentuje sněmovna populaci statisticky dobře popsanou....
0/0
27.9.2004 19:39

milchama

Omyl
Potraty byly zavrhovány v řadě vyspělých kultur, které neměly s katolickou církcí nic společného. Dnešní embryologie (Haeckelovy nesmysly byly dávno odhaleny jako záměrná lež) dokazuje zcela jednoznačně, že při umělém potratu je ničen neopakovatelný lidský život na základě svévolného rozhodnutí někoho jiného (ne-matky). Proto je zcela legitimní požadavek na změnu zákona v tom smyslu, aby byl nenarozený život chráněn před svévolným zničením. Mám dojem, že poslanec Karas byl v prosazování změny zákona naopak velice mírný. Ačkoli nejsem příznivcem KDU-ČSL, tuto jeho (a dalších) iniciativu musím pochválit. Kalouskův přístup však rozhodně ne. Zdá se totiž, že mu jde daleko více o politické zisky než o principy....
0/0
27.9.2004 16:14

herulinka

Karas
má asi pocit, že bylo líp za dob církve, kdy byly naprosto zavrhované potraty, ale zrovna tak nemanželské děti a podobné ptákoviny, co se snaží prosadit. Není to nějakej omyl doby? Přece jen v některých záležitostech už jsme dál než ve středověku...
0/0
27.9.2004 15:16

Sudajev_7,62mm

Re: Karas
By ho chtělo natáhnout na skřipec, přiložit žhavé železo a na konec ho dát na pranýř, aby viděl co je církev a co je středověk.
0/0
27.9.2004 15:31

herulinka

Re: Re: Karas
Snad bych mu to ani nepřála
0/0
27.9.2004 15:45

Sudajev_7,62mm

Re: Re: Re: Karas
Já klidně, s božím slovem na rtech by to s úsměvem překonal a byl by očištěn, prevít jeden.
0/0
27.9.2004 16:01

Joshuaboy

!
Zdravím Vás. Jak se máte? Dane 1, už jsi vyřešil páteční otázku eurozatykače? K čemus došel?
0/0
27.9.2004 13:56

Dan 1

Re: !
Dobrý den, můj osobní názor je, že zákon koliduje s Ústavou ČR, ale rozhodující slovo musí mít Ústavní soud, ne já.
0/0
27.9.2004 14:21

Sudajev_7,62mm

Re: Re: !
No ještě abys ho měl, růžovej zadečku
0/0
27.9.2004 14:32

Dan 1

Re: Re: Re: !
Pokud jsi toho mocen, zkus se překonat a občas myslet na něco jiného, než pánská pozadí. Jsi nechutný.
0/0
27.9.2004 14:45

Sudajev_7,62mm

Re: Re: Re: Re: !
Ty sis začal.
0/0
27.9.2004 14:49

Dan 1

KSČ-ČSL je nejslušnější politická strana?
To žijete asi někde jinde, soudruzi. Takový Kalousek nebo Lux by mohli vyprávět, kdy tam nalezli a pod co se podepisovali. V celé komančské historii tohoto státu se našel jediný případ, kdy poslanec KSČ-ČSL nepodpořil komančská zvěrstva. Komu se vybaví odulý ksicht pana doktora Bartončíka, agenta StB, který se zdržel hlasování o tzv. pendrekovém zákonu, na kterém tolik lpěl soudruh Krupauer, má pravdu. Kromě padáků lze připomenout vysavačovy kšefty s Moravcem, prodej lukrativních pozemků se zdroji minerálních vod, nasazení agenta BIS na MZe a následné kvičení tlustého prasete, že je sledováno. Charakter a morálka členů strany svíčkových babiček je srovnatelný jen s komunisty. Pokud někdo chce oponovat, ať si vzpomene na Plojhara a raději mlčí.
0/0
27.9.2004 12:48

Sudajev_7,62mm

Re: KSČ-ČSL je nejslušnější politická strana?
Vyjímečně s tebou souhlasím, ty můj růžovej zadečku
0/0
27.9.2004 14:04

chroustík

Re: KSČ-ČSL je nejslušnější politická strana?
Pane kolego, je škoda, že tento svůj názor neřeknete někde veřejně na schůzi KDU-ČSL na Moravě. Řada lidí, jejichž rodiče strávili léta ve vězení, by si Vás možná ráda poslechla a zatleskala Vám. Je vidět, že hodně pamatujete, že znáte morálku prostých členů této strany. Já Vaši morálku přesně neznám, ale dovedu si ji představit.
0/0
1.10.2004 16:33

123freak

...
Pokud příští  vysoce pravděpodobná "modroptáko-fláternická vláda"  vytvoří ministerstvo inkvizice, tak mají fláterníci ve svých řadách ideálního kandidáta.
0/0
27.9.2004 12:24

einestages

Slušný člověk
Pan Karas je slušný člověk a jeho názory jsou správné. Odsuzují ho většinou ti co ho neznají a zřejmě neznají vůbec nic.
0/0
27.9.2004 12:14

Dan 1

Re: Slušný hovado
Ono není nutné znát soudruha z KSČ-ČSL osobně, stačí se podívat na návrhy zákonů, které prosazuje, namátkou šílený zákon o pohřebnictví, který musel bý okamžitě po schválení sněmovnou novelizován, o antipotratových fantasmagoriích, kterí kupodivu nalézají podporu i u členů dávno mrtvého KDH ani nemluvě. Starý bolševický národněfrontovní kripl, nic víc.
0/0
27.9.2004 12:37

Vlk-Honzi

Re: Slušný člověk
Ano, pana Karase osobně neznám, ale to co prezentoval mj. v MF-Dnes (zvýšení daní bezdětným a zákon proti potratům) dle mého názoru nemá nic společného s demokracií, ale zavání spíše touhou opět ovládat své věřící ovečky a určovat jim, co je pro ně správné. Nemám ho rád jako další sociální inženýry, kteří si myslí, že hend po bohu (a někdy snad i lépe než on) vědí všechno nejlépe.
0/0
27.9.2004 13:58

herulinka

Re: Re: Slušný člověk
0/0
27.9.2004 15:17

einestages

O Karasovi
Pan Karas je slušný člověk a jeho názory jsou správné.
0/0
27.9.2004 12:11

Sudajev_7,62mm

Re: O Karasovi
Pan Karas patří pověsit za nohy na nejbližší kříž, aby se mu konečně prokrvil mozek a přestal blábolit krávoviny.
Měli by se pověsit všichni lidovci.
0/0
27.9.2004 12:13

einestages

Re: Re: O Karasovi
Něco takového může napsat jen vypatlaná hlava. Není náhodou tvá?
0/0
27.9.2004 12:17

MilanMilanMilan2

Celkem dobrý je postřeh autora článku,
že nejzcelenější a nejjednolitější stranou, kde nikdo moc nevyčuhuje ze stranického zákopu, je zatím ODS. Až bude ve vládě, také bude mít hodně práce s poslanci, kteří propadnou neřízenému individualismu, zvláště když p. Topolánek nemá ve své straně ani zdaleka takovou autoritu jako Kalousek u lidovců.
0/0
27.9.2004 12:09

Zajda61

Bléééééééééééééééé
Bolševik, fláterník, lump nebo hrdina ? vždyť jsem jedna rodina. Navrhuji celý parlament spláchnout do Vltavy, zabít, pochc at a zakopat,...........
0/0
27.9.2004 10:49

Destroyer7

Re: Bléééééééééééééééé
A máš na krku žalobu za způsobení ekologické katastrofy.
Co takhle je poslat jako předvoj lidské kolonizace do nějaké hodně vzdálené sluneční soustavy? S palivem jen na jednu cestu?
0/0
27.9.2004 10:55

einestages

Zajdovi
Můžeš konkretizovat v čem se pan Karas mýlí, kromě toho že umíš mluvit sprostě. Ale to přece umí i malé děti.
0/0
27.9.2004 12:22

pantanal

no
je to blázen, ale myslí to opravdově... i když to jsou bláhovosti, nemusíme se mu posmívat a nadávat.
0/0
27.9.2004 10:20

Ccecil

Karas je jako slon v porcelánu
Již dávno jsem si všiml, že se svými iniciativami přichází v ten nejnevhodnější okamžik. Většinou je totiž popohnán svým kolegou poslancem z ODS, který se pak většinou z těchto iniciativ tiše vytratí a mediálně se zveličuje Karas, potažmo KDU jejíž členové jsou z toho vcelku nešťastní. To ale nikoho nezajímá, hlavně, když je zase koho pomluvit.
0/0
27.9.2004 10:01

Destroyer7

Re: Karas je jako slon v porcelánu
Jaképak pomlouvání? Přirozeně jej posuzujeme podle vnějších projevů. A podle nich je to nebezpečný blb.
Jestli mu ty zvrhlosti našeptává někdo z ODS bych si tvrdit netroufnul. To by zavánělo stihomamem.
0/0
27.9.2004 10:46

Ccecil

Re: Re: Karas je jako slon v porcelánu
0/0
27.9.2004 10:53

Ccecil

Re: Re: Karas je jako slon v porcelánu
Pleva. Stačí si to ověřit na zápisech PS. Jen chtít. To není stihomam, ale fakta.
Co se týče pomluv, ty jsou ve vztahu ke KDU vzhledem k tomu, co Karas vyvádí , bez ohledu na to, že je to jeho iniciativa, potažmo našeptaná a s KDU to nemá nic společného.
0/0
27.9.2004 10:55

Destroyer7

Re: Re: Re: Karas je jako slon v porcelánu
I tak to nemění nic na faktu, že s těmi zvrhlostmi přichází Karas a tím blbem je tedy on.
Pokud mu je někdo našeptává a on to papouškuje, pak je blbem na druhou.
No a když mu to za tu dobu nedošlo, že někomu dělá šaška, pak je blbem na třetí.
0/0
27.9.2004 10:59

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Karas je jako slon v porcelánu
S tím souhlasím, jen se mi nelíbí, když jeho blbost se odpersonalizuje a nalepí na celou KDU. To je právě to, co se někomu moc hodí a tak to rád dělá. To je předmětem mé reakce.
0/0
27.9.2004 11:03

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Karas je jako slon v porcelánu
mimochodem, jsou věci, se kterými přichází Pleva a Karas se jenom pod to podepíše. viz potraty. Pak se média začnou na dotyčné poslance obracet a v článcích je pak titulek KDU CHCE TVRDÉ TRESTY ZA POTRATY. Pleva z toho potichu vyšumí. To považuji za záměrnou mediální masáž, až bych si myslel, že na objednávku. Je nasnadě určit původce. Třeba se ale mýlím? Nicméně takových scénářů bylo za poslední dobu poměrně dost, takže to můj stihomam nebude.
0/0
27.9.2004 11:09

masa1

Re: Re: Re: Re: Re: Karas je jako slon v porcelánu
Proč to odnese celá KDU. Vždyť sis o pár příspěvků dříve odpověděl sám. Protože je v PS a ne v Senátu. A do PS se dostal jako člen kandidátky KDU a ne jako osobnost vzešlá z většinových voleb. KDU  je tedy zodpovědná za to jakého b.l.b.a si do parlamentu nasadila. A protože pan poslanec předvedl svoje "schopnosti" opakovaně, je zarážející jak dlouho to KDU trvalo než mu domluvila. Že by "nejslušnější" politická strana začala shánět předvolební body?
0/0
27.9.2004 12:32

PavelXk

Karas je hnida na povrchu zemském
0/0
27.9.2004 9:44

celtic

Karas
Karas je jeden z mála nepopulistických politiků v naší zemi. Nemusíte s ním souhlasit, ale to co navrhuje, rozhodně nedělá z populismu, ale z vlastního přesvědčení. Jinak KDU je rozhodně nejslušnější parlamentní strana. Zkuste porovnat aféry ODS,ČSSD,KSČM...s KDU
0/0
27.9.2004 9:13

Doktor Zvěd

Re: Karas
HEHEHE - ty me bavis!!! Staci jenom vzpomenout pusobeni soucasnyho predsedy na MO ČR a to je jedna monstafera...
0/0
27.9.2004 9:19

celtic

Re: Re: Karas
Nevím co Kalousek provedl na MO, ale dobře vím kdo má na triku LTO, Bamberk,různé Lájoše, Kajmany, privatizaci,tunelování ap. Žádná strana není svatá, ale porovnávejte
0/0
27.9.2004 9:24

Doktor Zvěd

Re: Re: Re: Karas
Aha. Takze tady je vycet - nakup padaku VTP100( predrazena zakazka vyrobci, kterej padaky nikdy nedelal - stalo to 2 lidsky zivoty ), modernizace tanku T-72( opet neuveritelny naklady, dodneska nema armada ani jeden a nakonec bude tech tanku asi jenom patnact( presne si to nepamatuju ) ), novej informacni system pro ACR( to snad ani nema smysl komentovat... ) atd. Jinak, co se tyka privatizace, tak pokud vim, KDU-CSL sedela ve vsech vladach az do roku 1996, cilize vladla v dobe divoky privatizace. Chces mi tvrdit, ze si zamazali ruce vsichni vokolo, ale lidi z KDU-CSL nikoli? Bohuzel me opet rozesmivas...
0/0
27.9.2004 9:34

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Karas
Pokud máš takto zjednodušené vidění světa, tak se nedivím. Stejně jako na vojně. Když se tam oběsil kluk na půdě, mohli za to nezavřené dveře a tak je dali zatlouct. Máš stejné asociace. Stejně mimózní. Ale hodí se to do krámu, aby se dalo očerňovat. že?
0/0
27.9.2004 9:54

Doktor Zvěd

Re: Re: Re: Re: Re: Karas
Tohle nejak nechapu. Proc mimozni? Vsechny veci, ktere jsem zminil vyse, se prokazatelne staly v dobe, kdy byl M. Kalousek namestkem ministra obrany CR pro finance. Byl za vsechny vyse zminene akce primo zodpovedny a pripravoval podklady pro ministra obrany, a tak o nich v podstate rozhodoval. O tom, jak se v nich osobne angazoval ostatne sveho casu dost obsirne psaly vsechny noviny( inu lide zapominaji... ). Takze proc se tady snazit o nejake slozite videni sveta, kdyz veci jsou tak nejak nasnade...
0/0
27.9.2004 10:02

Sudajev_7,62mm

Re:
A tos vynechal že zapakoval stíhačky za ty podělaný polský vrtulníky, a taky zapakoval hafo drog z armádních skladů. A kdoví jestli nenechal zlikvidovat svýho bráchu.
0/0
27.9.2004 10:05

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karas
Celtic vyzýval k porovnání, Doktore, vyzdvihovat  jen jednu špinavost z celého hnojiště svědčí o úzké specializaci . Doktor by měl mít především všeobecný rozhled nad svoje pitevní pravomoce.
Proč je Kalousek pořád na svobodě? Vždyť je představitelem strany která má na naší scéně suveréně nejvíc nepřátel, není to divné že se ještě nikomu nepovedlo Kalouska znemožnit a vyřadit z politiky? Skutečnost bude tzv.složitější....
K tomu porovnání:
Megapodvody ODS a jejich dopady na celou společnost jsou v porovnání s aférami v armádním zásobování o pár řádů mohutnější.
0/0
27.9.2004 10:15

Doktor Zvěd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karas
Paklize mas tak obsirne videni sveta, pak by si mel vedet, ze na svete neni jen jeden typ doktoru a i z tech medicinskych ne kazdy pitva. Ja vypichuju prusvihy KDU-CSL proto, ze z prvniho prispevku, ktery stal na zacatku teto debaty, temer vyplyva, ze KDU-CSL neudelala zadny prusvih. Toz tak...
0/0
27.9.2004 10:46

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karas
Věci nejsou takové, jak se zdají, nebo spíš se mají zdát, alepoň podle zaručených zpráv. Stejně jako ty dveře. Jde tady o obvinění Kalouska, protože je lidovenc a ne proto, že něco udělal špatně nebo záměrně zle. To museli nakonec uznat všichni, kdo se touto problematikou zabývali ne jen z pozice stojícího hodně daleko.
 
Zkus padáky, jakou roli tam hraje? Co vlastně doporučil? Co podepsal? Jak přesné máš informační zdroje? JPP? 
0/0
27.9.2004 10:22

Doktor Zvěd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karas
Jiz vyse sem zminil jeho funkci na MO CR v te dobe, takze je nasnade, ze o padacich( mj. ) rozhodoval prave on.
0/0
27.9.2004 10:43

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karas
 Dokonalá dedukce. Minulý měsíc jsi byl ve městě, kde byl zabit člověk. Můžeš za to.
 
Nevím, ale co kdyby ano? Máš doma nůž? Přitěžující okolnost. Pohádal jsi se se sousedkou cca před rokem? Další důkaz. Tvůj strejda zná člověka, co znal paní která s obětí pracovala. Už není co dodat. A nakonec je tady dolkad tebou podepsaný, který mohla mít oběť v ruce. A je vymalováno. Je to jasné, není o čem se bavit. Lidový soud to zhodnotí jednoznačně.
0/0
27.9.2004 11:00

Doktor Zvěd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Karas
HEHE, ty si fakt trdlo. Paklize se pokousis reagovat na jasny fakt, ze Kalousek zastaval funkci jakou zastaval a tudiz mel povinnosti z ni vyplyvajici tak, jak si predvedl nyni, pak nema smysl se dal bavit. A pokud mi chces zacit tvrdit, ze i tady Kalouskovi nekdo neco naseptaval, pak tuplem ne... :-)))
0/0
27.9.2004 11:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.