Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká au-pair dostala za pohlavek podmínku

Češku, která byla v americkém státě Connecticut obviněna, že uhodila sedmiměsíční batole, potrestal soud osmnácti měsíci vězení s tříletou podmínkou. Šestadvacetiletá žena měla dítě na starosti jako au-pair. Čtyři měsíce byla ve vazbě, nyní jí hrozí vyhoštění z USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gracer

To je neodpustitelne
Ta holka je krava. Cetla jsem clanek, nevidela jsem nic TV, ale slova staci. Pracuju  jako Nanny v Anglii, staram se o 3 deti. Neni to lehky, obcas je to drina a o nervy, ale mam ty deti rada. Jsou to prece jenom DETI, mela se poprat s pritelem a ne si to vybijet na detech. Hlavne nechapu, proc zamestnali cloveka bez kvalifikace - nejvetsi hloupost - kvuli penezum, protoze kvalifikovana chuva by je stalo jednou tolik! Chudaci deti. Holku meli zavrit na par let, aby si otom mohla premyslet. Fuj, mam z toho husi kuzi, jak nekdo muze uhodit miminko? Je to jenom jeji slabost, nevi jak na ne, tak se brani fyzicky - slaboch. Sice chapu, ze byla na nervy, a ze je to vsechno tezky, ale podle toho, co pisete, to neudelala poprve! Rodice jsou taky magori. Kdyz vedeli, ze se neco dej....proc cekali? Museli to vedet dyl. No hnus. !!!!
0/0
28.9.2004 21:08

Pucmeloun1

Pro nasi kulturu je to bohuzel prekvapeni
ale nedókazu si predstavit, ze bych pohlavkem trestal naseho syna, kteremu je 10 mesicu. To musi byt sakra trubka....
0/0
28.9.2004 15:58

Isabelle

.
Zajimave...Guppy a podobni maji silu mlatit deti...uchvatne!!
0/0
28.9.2004 7:27

Guppy

Americká blbost
Americké děti bych mlátil od rána do večera, jací jsou to grázlíci. Byli jsme na návštěvě u známých v Dallasu a po půlhodině návštěvy jsem měl chuť pohladit jejich psa a nakopnout jejích dítě. Když mě po další půlhodině začalo samovolně luxovat kapsy u bundy a přivlastňovat si pas a peníze, tak jsme odešli. No comment
0/0
28.9.2004 7:20

jirka04

No nebyl to přímo pohlavek
ale docela slušné (spíše neslušné) mlácení. A zaplatím-li za hlídání, očekávám hlídání a ne mlátičku. Tedy žádná omluva!
0/0
26.9.2004 1:04

JUMPCOACH

...JINY KRAJ...JINY MRAV....
Toto uz znaly nase babicky...Sem tam se "montuji" do sportovnich komentaru, ale po precteni tohoto clanku a nize uvedenych prispevku take reaguji. Uz nejaky patek jsem pracovne v Kanade a diky me profesi jsem vtahnut do vychovneho procesu. Musim vas ubezpecit, ze  i kdyz  mam vzhledem k memu veku dost pedagogickych zkusenosti, casto musim "pocitat do deseti", abych nesahl vedle....a to nejen u svych ratolesti. Mala ukazka..... Jeden muj kolega (gym-teacher) majici tri dcery (19, 16 a 14 let) jednoho dne neprisel do vyuky.  Pozdeji se zjistilo, ze byl  mel  "court". Co se stalo? Prostredni devenka mela narizeno se vratit ze sobotni diskoteky do pulnoci. Kdyz bylo skoro 1AM mily Clint vzal auto a pro devenku si dojel. Doma probehla samozrejme "hlasita domluva", ktera se stupnovala tim, ze  mlada lady se citila dotcena a "kopala". Upozornuji bez jakehokoliv  fyzickeho "kontaktu".  Najednou  kde se vzali tu se vzali police  officers.  Prijeli na zavolani "sousedu", kteri tuto domluvu slyseli. I kdyz se vsichni znali osobne a na otazku..."ty bys svoji dceru za toto pochvalil..."? Dostal odpoved zapornou, ale pridavek k tomu "klepitka" a odjezd na stanici. A pak nasledoval ten "court". Chcete vedet vysledek?  6 mesicu podminku na 2 roky a 100hodin  public work....za hlasite a opravnene vycineni vlastni dceri.... Takze zaverem...ta dama s miminem ve Statech mela opravdu Z PR...E KLIKU A TO VELIKOU!  Ahoj doma!
0/0
25.9.2004 23:45

svobodny clovek

Re: ...JINY KRAJ...JINY MRAV....
Neuveritelne !
0/0
26.9.2004 23:07

Dariel

Pohlavek??
Tak nevim, ale to, co jsem měla možnost vidět v televizi, bych pohlavkem nenazývala... Ta "trubka" to dítě normálně mlátila. Měli ji zavřít!
0/0
25.9.2004 22:40

mobilní

Tak jsem zvědavý
Tak na tuhle diskuzi, jsem opravdu zvědaví. Já osobně jezdím již několik let na dětské tábory. Začínal jsem jako člen, pak jako instruktor, vedoucí a teď je pořádám. www.tabornici.aktualne.cz   Vím jak složité je starat se o děti a budovat si u nich autoritu. Jejich "týrání" ať už je jakékoli nestrpím! Holka asi opravdu neměla rozum, protože uhodit 7 měsíční batole....k neodpuštění. www.wwweb.cz
0/0
25.9.2004 17:28

80E-seven

holka
byla zamestnanec. dostala na hlidani deti. dostala za to zaplaceno, ze na ne da pozor, aby se jim nic nestalo v dobe, kdy se jim nemuzou venovat rodice.
to, ze ji bolela hlava neni vymluva. kdyz policajta na ulici boli hlava smi snad nekoho serezat nebo zastrelit???
0/0
25.9.2004 8:48

RumFighter

Re: holka
no, na druhou stranu už jsem potkal pár dopraváků, který očividně hlava bolela:o)
0/0
25.9.2004 9:01

80E-seven

Re: Re: holka
serezal te nebo te zastrelil?
0/0
25.9.2004 9:29

jirha

Re: Re: Re: holka
Parchanti zlobí a pokud je nemůžeš praštit nemáš mnohdy šanci. Proč ty rodiče nejsou doma a nestarají se o svý? Proč shánějí oper? Asi proto že je už ty jejich vlastní batolata nudí. Co má co ženská odcházet od 16-ti měsíčního spratka? Jaktože zaměstnávali holku bez povolení k pobytu jaktože oni nejsou obžalovaní. Jaktože český stát nežaluje tuto rodinu pro otrokářství?
0/0
25.9.2004 14:10

80E-seven

Re: Re: Re: Re: holka
zajimavy nazor. skusim na to nejak odpovedet
parchanti zlobi - souhlas
rodice nejsou doma - mozna chodi do prace, ostatne v usa to neni jako u nas, ze kazdej dostane zabezpeceni. lidi tam maji hodne nizko placeny dzoby a nekdy i dva-tri aby mohli vyzit (kdyz zrovna nemaji skvely vzdelani aby vydelavali majlant)
proc oper? - z tehoz duvodu.
batolata nudi - mozna
odchazet od spratka - taky s tim nesouhlasim. zenska ma byt doma a starat se o deti
zamestnali holku bez povoleni - chteli usetrit (pravdepodobne) nebo jsou vyblizani a o povoleni nevedeli (spis ne)
jakto ze nejsou obzalovani - protoze dostanou pokutu nebo je obzaluji pozdeji
otrokarstvi? - nikdo ji tam nasilim neodvedl, byla tam dobrovolne a vedela ze je tam nacerno a ze se to nesmi. takova pak ma nad rodinou urcitou moc - muze je prasknout. vzhledem k tomu, ze mlatila male bezbranne dite, nemam dojem ze by byla nejakou zneuzivanou chudinkou. spis ma v hlave nasr*ano
0/0
25.9.2004 15:01

antigogo

Re: Re: Re: Re: Re: holka
A ty rodiče při jejím výběru také.
0/0
25.9.2004 15:38

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: holka
bezpochyby. ale to u amiku predpokladam jaksi automaticky
0/0
25.9.2004 16:20

Thyronx1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: holka
"vychovavat" v USA ceskym zpusobem muze vest k trestnemu cinu.Uhodit 7 mesicni batole je kravina. Je fakt ze by si meli rodice najimat na hlidani svych deti kvalifikovanejsi osoby.Sama ona 26 leta holka asi nema vlastni deti , nema k nim zadny vztah a praci vzlala kvuli penezum. Ostatne Cechu tu na cerno zivori vice v USA...meli by je supem poslat zpet."Doma" se rika ze skoda rany ktera padne vedle a vychova podle toho vypada. V USA ziju skoro 20 let a v Cechach jsem kazdy rok a tak porovnavam. Je lip ilegaly nechat bez sance na "snadny" vydelek a radeji je nechat at odjedou sami. Tada pokud nedojde k trestnemu cinu.Kradeze v obchodech jsou to nejmensi,stavaji se horsi veci. Rodice najimajici si chuvy vetsinou maji skvele prijmy - muj je hodne nad 100,000 USD rocne ale ceskou chuvu bych si nevybral.
0/0
25.9.2004 20:20

jirka04

Re: Re: Re: Re: holka Budu stručný!
     Jsi pako!
0/0
26.9.2004 8:53

RumFighter

Super zpráva, iDnes!!!
Už "ilustrační foto" skutečně ilustruje, jen ne obsah článku. Titulek je naprosto odpovídající. Nejdřív jsem se chystal protiamericky naladit :o) a pak jsem to viděl v TV. Tak teenhle pohlavek bych nechtěl dostat... Nemluvě o tom, že to nejspíš nebylo poprvé, když kvůli podezření instalovali kameru.... Já chápu, že starat se o děti je psychicky náročné (taky proto se tomu vyhýbám:o)). Navíc USA berou i malé pohlavky dětem trochu jinak. Já měl velmi bolestovou výchovu a pomohla. Fyz. tresty ano, a to i na školách. Ale stejně jako romové u nás i Češi se v zahranočí musí chovat podle jejich zvyků a pravidel
0/0
25.9.2004 8:42

VITA11

1/2 mozek
Byl to normální 1/2 mozek . Nebo jste někdo viděl ženskou ,která by byla něco jiného??
0/0
25.9.2004 2:33

Isabelle

Re: 1/2 mozek
Videl nekdo VITA11 , s 11denactinou mozku??
0/0
25.9.2004 3:36

Sudajev_7,62mm

Re: Re: 1/2 mozek
No ty seš ale vtipná, s tebe musí mít v kanadě velkou srandu
0/0
25.9.2004 4:13

bombai

ještě k tomu takový dodatek...
všichni co tu slečnu hájí a nadávají na "americký spratky". Dělala to dobrovolně, nikdo ji nenutil pracovat jako hlídačka dětí, notabene načerno. Nešlo o vyjukanou 18ti letou au-pairku, která dá výchovný pohlavek pětiletému nezvedenci. Byla to 26letá mladá žena, co by mohla už dávno vychovávat své děti. Jenže jí zlobil přítel, bolela jí hlava, zlobil starší chlapeček, tak si to šla vybít na kojenci. No bezva... Sedmiměsíční díte je ještě KOJENEC, nemluví, nechodí, jen leze a většinou se ani samo bez pomoci neposadí. A když holt brečí, tak to znamená, že mu něco je, něco ho bolí, má třeba zaražený prdíky atd. Rozhodně to není žádný "rozmazlený fakan", viz- příspěvky níže. Když mu dáte facku, pohlavek, jakkoliv ho uhodíte, tak udělá jen to jedno - bolí ho to, a rozeřve se ještě více. A chudinka malý nemohlo za to, že jeho vlastní rodiče jsou taky pěkní vykukové, když mu na hlídání najímají buhvíjakou ilegálku. Já bych je zavřela všechny komplet. Vám by se to určitě líbilo, kdyby vašeho vlastního kojence "výchovně" uhodila nějaká cizí paní?
0/0
25.9.2004 2:28

antigogo

Re: ještě k tomu takový dodatek...
Asi bych nezaměstnával nějaké individuum načerno ! A to jej i kojila, nebo si maminka lehce odskočila domů ? Zavřel bych je komplet všechny taky.
0/0
25.9.2004 15:36

Anuta

Re: ještě k tomu takový dodatek...
No pod to bych se mohla podepsat! Holka nemá pro práci s dětmi žádnou kvalifikaci, ani jí to nebaví, dělá to pro prachy a vybíjí si svoje neurózy na kojenci! To je neodpustitelné! A rodiče jsou pěkně nezodpovědný, že se (když už se nestarají sami) alespoň nestarají pečlivěji o výběr chůvy!
0/0
28.9.2004 15:06

bombai

mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
Já dělala au-pair ve Švýcarsku a měla jsem tři holčičky. nejmladší byly 3 měsíce, pak 2,5, a 4 roky. Žádní andílci, to ani náhodou. Bylo mi jasné, že je nesmím lísknout, ani naznačit, to zkrátka nejde. Tam jsou na to jako psi. A já tam byla dokonce legálně a stejně bych šupem jela do basy. Cizí dítě je cizí dítě. Jsem placená za hlídání, na výchovu a tak jsou rodiče a pedagogové. Byly jsem dohodnutí, že když budou holčičky náhdou divoké a nezvládnutelné a rodiče daleko, tak jim smím poskytnou "douche froid" - studenou sprchu. Hlavně si nedokážu představit, proč bych dala pohlavek sedmiměsíčnímu dítěti. To snad není normální reakce, a může být ráda, že nedostala trest natvrdo.
0/0
24.9.2004 23:52

fleret

Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
...presne - naprosty souhlas !
0/0
25.9.2004 0:46

80E-seven

Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
konecne normalni prispevek
akorat to nechapu s tou studenou sprchou - sprchovat maly deti studenou vodou mi nepripada zrovna humanni
0/0
25.9.2004 6:53

Rada8

Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
tady nejde o humánnost, ale doslova o léčebný zásah. např. když někdo dostane hysterický záchvat (opravdu ale hysterický záchvat, to není to, když na tebe žena ječí ) jako první pomoc se té osobě na obličej nasadí pytlík. protože při hyst. záchv. se může člověk udusit. nasazením pytlíku mu dojde kyslík, dech se srovná, a je to. totéž u hyperaktivních dětí, dětí s LMD, hysterických vzteklounů. studenou sprchou dojde k menšímu šoku a dítě se probere ze záchvatu (např. vzteku). doporučují psychiatři, psychologové i dětští lékaři.
0/0
25.9.2004 14:19

80E-seven

Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
to si budu pamatovat.
0/0
25.9.2004 21:13

Rada8

Re: Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
a ne že manželce nebo přítelkyni při prvním zaječení hodíš igelitku přes hlavu a pak to svedeš na mě!!!!
opakuji: pouze při opravdovém hysterickém záchvatu (poznáš to např. tak, že se postupně začínají v křeči kroutit prsty , potíže s nadechnutím...)přiložíš pytlík na ústa a nos..jak se pravidelně rozdejchá a uklidní hned sundat!!!!
0/0
25.9.2004 21:46

Living Legend Lee

Re: Re: Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
Co je to "hned"? Něco jako: zejtr aje taky den?
0/0
26.9.2004 7:01

Fionna

Re: Re: Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
To s tím pytlíkem slyším teda poprvé, náš mlaďoch měl tyhle záchvaty už ve 3/4 roce, doktorka nás ubezpečila, že se udusit nemůže, že mu to mozek neumožní, vždycky se rozdejchal sám  bez pytlíku...
0/0
26.9.2004 11:29

nonick

Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
Jen malé upřesnění: při hysterickém záchvatu, kdy člověk intenzivně a rychle dýchá, nehrozí, že by se udusil, ale "předýchal", tzn. něco jako otrava kyslíkem... zbytek sedí:   nasazením pytlíku mu dojde kyslík, dech se srovná, atd...
0/0
27.9.2004 13:54

80E-seven

Re: Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
ten pytlik by meli nasadit te radoby-aupairce, co mlatila to mimino
0/0
27.9.2004 15:06

Rada8

Re: Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
tak to se omlouvám. nejsem lékař a jako laikovi se mi to nějak popletlo.
0/0
27.9.2004 21:32

bombai

Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
no vidíš, a o tom to je. já to také, dokud jsem tam nepřijela, nechápala. Studená voda - to je pro mne mučeníčko. A naopak u nich je to jediný možný účinný trest pro dítě. když jsem v cizí zemi, tak musím přistoupit na jejich pravidla (ještě že se v Švýdarsku neseká ruka, tak tenhle trest bych asi nezkousla). A stejně, sedmiměsíční dítě - to je fakt malinký králíček. Když řve tak řve, musí se to vydržet, i když je to na budku. Těm švýcarským slečnám už je teď skoro o deset let více, a žádní spratci z nich nevyrostli.
0/0
25.9.2004 14:36

80E-seven

Re: Re: Re: mohla dostat i víc, měla z p...e kliku
 
cizi deti se nebijou. co se tyka vlastnich, to si musi kazdej vyridit sam se sebou
0/0
25.9.2004 21:14

hovnival-

to kerosin
s tou prestavkou to neni tak. pracuju vetsinou 9-5. Vcetne prestavky na obed.
0/0
24.9.2004 22:57

Kerosin

Re: to kerosin
Sorry, nechtel jsem se Te dotknout, ale reci o tom, jak se jinde maka a v Cechach ne me dost iritujou. Mel jsem sanci porovnavat a zatim mam pocit, ze se vsude maka priblizne stejne. Lidi jsou vsude stejni. Pokud muzou jit domu, tak pujdou, jedine kdyby byla prace take jejich konickem. Proc bych dobrovolne zustaval v praci 10 hodin, kdyz muzu jit za 9 hodin. A pokud tam musim zustat 10 hodin, tak se tim nemusim chlubit, protoze mi to zadne zvlastni poteseni nedela. 
Hlavni rozdil mezi CR a Zapadem je v organizaci praci a managementu. Intenzita prace je stejna.
K tem prestavkam: Managers and professionals maji 1 hodinu prestavku na obed. Workers and technicians maji jako v Cechach 1/2 hodiny. Ale to samozrejme vis.
0/0
25.9.2004 0:21

Majkyho_pupik

Mantisi
razem si stal mym nejoblibenejsim prispevatelem!!!!Tve prispevky jdou do hloubky a maji riz. Velmi bych te prosil jeste o dalsi nacrty tvych nazoru na nasi zem. A pokud budou doprovozeny peknou historkou ze zivota, jako ta s tim holicem, budu jen rad!!!Chop se klavesnice chlape a pis, cekam!
0/0
24.9.2004 22:21

Sudajev_7,62mm

Re: Mantisi
Ahój Pupčo, co sw tebou bylo, že jsi tak dlouho neobjevil, hoteliére
0/0
24.9.2004 22:34

Majkyho_pupik

Re: Re: Mantisi
no ja tady uz par dnu zase obcas opruzuju ale jen nekdy, je tady trochu nuda... a pred tim sem relaxoval. co ty, stale v tobe drime pravy bojovnik za rudou vec?
0/0
24.9.2004 22:56

Sudajev_7,62mm

Re: Re: Re: Mantisi
No jistě, za jinou věc nemá cenu bojovat.
0/0
24.9.2004 23:16

Mantis

S v i n e jedna
At si mlati haranty v cesku.Ja bych ji prerazil obe nohy.
0/0
24.9.2004 22:19

Isabelle

bla
Deti jsou male, nema nikdo pravo je pohlavkovat...
0/0
24.9.2004 22:19

hovnival-

Re: bla
deti patri na pekac
0/0
24.9.2004 22:52

Isabelle

Re: Re: bla
Neprovokuj, neslusi ti to, nejses tak zlej, ani ja tomu neverim... ..poslu na tebe tulenozabijace!!
0/0
24.9.2004 22:55

hovnival-

Re: Re: Re: bla
jsem zly clovek
0/0
24.9.2004 23:01

Sudajev_7,62mm

Re: Re: Re: bla
Běž opruzovat do kanadských lesů a hájů, pubko.
0/0
24.9.2004 23:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.