Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na detektoru jsem nelhal, tvrdí Kořistka

Poslanec Unie svobody Zdeněk Kořistka tvrdí, že už zná výsledek svého výslechu na detektoru lži. Na otázky vyšetřovatelů v případě údajné politické korupce odpovídal tři hodiny. "Policie mi sdělila výsledek vyšetření s tím, že jsem hovořil pravdu," prohlásil Kořistka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

Věřím Ti Zdeňku
0/0
30.9.2004 18:29

OTOBACID

Absurdistán
Nestačím se divit.Panu Kořistkovi bylo umožněn detektor  lži.Vcelku se mu dá i věřit,ale asi je hloupý.Pan Kajinek je chytrý a proto mu byl odepřen z důvodů,že by detektor oklamal.Opravdu se mi chce už jenom smát a smát.Ze zoufalství.Zdůvodnění mnohých rozhodnutí našich soudců je neskutečné.Zbytečné rekonstrukce atd. 
0/0
30.9.2004 18:28

Pajislav

Dekuji Koristkovi za odvahu
Mic je na strane ODS!!! Koristka ji narkl a zaroven je ochoten spolupracovat pri vysetrovani. Nikdy netvrdil, ze detektor nekoho odsoudi ci nikoliv. Proste jenom pomuze a napovi. On nevahal se mu vystavit a je trapne, ze panove Dalik a Vecerka odmitaji.
Rev Dalika, Vecerky a ODS je nanejvys trapny!!! Ceho se boji, co skryvaji? Pokud prokaze, ze Vecerka a Dalik mluvi pravdu, at klidne smetou detektor ze stolu do vecneho zapomneni. ONI SE OJI, ZE UKAZE OPAK - TEDY ZE PANOVE PODPLACEJI A LZOU!!!! Sice to nepomuze k jejich soudnimu odsouzeni, ale verejnost by jiste rozhodla sama.
Necekam, ze by ted nekdo donutil Dalika a Vecerku na detektor jit. Popreli by sve tvrzeni, ze detektor je k nicemu. Ted, kdys svuj osud s detektorem spojil i Topolanek jde uz o mnoho.
"politicke dohody" jsou jenom uplaceni a obchody. ohuzel je to v nasich podminkach standard. Ja osobne verim, ze Koristku podplaceli, at uz padla slova o 10 milionech ci nikoliv. Ale Koristka je naivni, jestli si mysli, ze to zmeni. Je to jako boj s vetrnymi mlyny. Ale mozna to bude prvni vlastovka ke zmene. Proto dekuji panu Koristkovi za odvahu.
0/0
25.9.2004 20:23

Pivovarov

ODS se skvela strana...
...jediny co potrebuje (IMHO) je kompletni obmena na vedoucich funkcich, to je odchod soucasneho vedeni. Jsem do cela zvedav, jestli na dalsim jejich sjezdu zazni ze zdola nejaka kritika vuci vedeni, anebo budou pokracovat v rigidni lhostejnosti trvajici uz od  zalozeni teto strany panem V. Klausem, jejich soucasnym cestnym predsedou.
0/0
24.9.2004 13:55

AnalProbe

Re: ODS se skvela strana...
Otazka: Muze byt nejaka strana skvela, kdyz "potrebuje kompletni obmenu na vedoucich funkcich"?
0/0
30.9.2004 15:01

Beetle01

Ty prolhané detektory...
Každý prostě věří, čemu věřit chce... Kdyby pan Kořistka neprošel, tak ODS bude tvrdit, že detektor určí lež na 105%. Nebo snad někdo čekal, že se ODS přizná k uplácení? Myslím, že i kdyby existovala videonahrávka s danou schůzkou, tak by pan Nečas a spol. tvrdili, že pan Dalík a Večerek to vůbec nebyli, že to bylo jen nedorozumění a šlo o úplně ale úplně jiné osoby.... A "objektivní" "novináři" z MF Dnes v dnešním vydání - no comment...
0/0
24.9.2004 12:55

habit

Re: Ty prolhané detektory...
...ale ta schuzka nebyla vubec tajna - to jde dost tezko neco takoveho utajit v kavarne supermarketu. Navic ji nikdo nikdy nijak nepopiral. Ovsem tezko verit cloveku, ktery si tri tydny po schuzce vzpomene, ze ho chteli uplatit, a sveri se novinarum, protoze ti to jiste nikomu nevykecaji...
Taky je zarazejici, jakou duveru dopredu deklaroval ministr vnitra vyslechu na detektoru, a soucasne odmital primou konfrontaci a rekonstrukci, kterou navrhovala druha strana - pry je to nestandardni prostredek...
0/0
24.9.2004 14:46

USA_rulezz

Re: Re: Ty prolhané detektory...
co to zvatlash?  .... navic si myslim, ze panove z ODS z detektoru lzi jisty respekt maji, o tom snad neni pochyb
0/0
24.9.2004 17:20

Johny_S

Re: Re: Ty prolhané detektory...
Nejen to. Podezřelé je rovněž, proč by se ODS snažila podplatit právě jenom Kořistku? Ostatní poslanci, za nimiž zástupci ODS byli, popřeli, že by jim byl úplatek nabídnut. Přitom k tomu něměli vůbec žádný důvod. Mohli si to klidně i vymyslet, jestliže by to tvrdili už dva, představovalo by to daleko pádnější důkaz. Přesto ani jeden z unionistických poslanců neřekl, že by mu někdo nabízel peníze. Jenom Kořistka. A to je dost podezřelé (o Kořistkovi se celkem ví, že patří k nejskalnějším fandům současné vlády).
0/0
24.9.2004 23:40

DDT074

detektor
Dokud policie opravdu nepotvrdi, ze Koristka nelhal, neminim brat slova jeho samotneho za neco jisteho.
Trosku mne jako volice pravice mrzi, ze panove Dalik a spol. detektor odmitaji. Je pravda, ze nelze vysledek brat  jako dukaz, avsak situaci by to mohlo alespon vyjasnit.
Levicove zamereni budou vzdy tvrdit, ze Koristku  uplacela ODS a pravicove budou tvrdit, ze Koristka je vul a lhar. Chytry asi neni, ale jestli lhal nevi krom nich nikdo jiny. Prijde mi take divne, ze policie se nechce nijak k vysledkum vyjadrit, ale rekne je Koristkovi ktery je zverejni hned. - neni to nejake divne - Dle meho nazoru (pokud by to opravdu policiie nechtela zverejnit) by Koristkovi vysledky neprozradila, nebo by mu je rekla s tim ze je nema poskytnout dale. Takze je mozne, ze Koristka lze nebo je Blb, ze prozrazuje vysledky.
Ze je Blb je kazdemu normalne uvazujicimu cloveku jasne.
0/0
24.9.2004 12:34

habit

...
„…v posledních desetiletích se stále jasněji ukazuje, že stávající metody využívané k ověření pravdivosti výpovědí nejsou příliš spolehlivé.Např. agent CIA Aldrich Ames prošel několika prověrkami na detektoru lži a při žádné nevyvstal nad jeho loajalitou ani stín podezření navzdory tomu, že byl později usvědčen ze špionáže pro Sovětský svaz.
Klasické detektory lži pomalu, ale jistě odcházejí do výslužby…..Zařízení, které známe jako detektor lži, spatřilo světlo světa v roce 1915 a jeho autor William Marston vycházel z předpokladu, že vyslýchanému člověku se při nepravdivé odpovědi zpotí ruce, zrychlí tep a dech, stoupne mu krevní tlak. Každý z těchto projevů je příznakem stresu. Bohužel, ten nemusíme zdaleka pociťovat jen při lhaní. Silně stresován může být i člověk obžalovaný neprávem ze zločinu. Už samotné napojení na detektor lži může u někoho vyvolat silné rozrušení. Případ agenta Amese zas dokazuje, že skutečného „profíka“ výslech na detektoru lži nezaskočí.
Období pochyb a nejistoty skončilo až v roce 2003, kdy vydala americká Národní akademie věd zprávu, ve které se přední vědci shodli na tom, že záznam z detektoru lži nevypovídá o pravdivosti výpovědi vyslýchaného vůbec nic.
Detektory lži tím sice definitivně nezmizely ze scény, ale jejich nasazení zažilo drastickou redukci. Do roku 2003 prováděla americká armáda u vojáků obsluhujících atomové zbraně ročně 20 000 prověrek na detektoru lži. V loňském roce klesl jejích počet na 4500. Také u soudů se detektory lži prakticky nevyužívají a v některých státech byly postaveny mimo zákon….“
0/0
24.9.2004 12:07

habit

Re: ...
p.s. tak by me zajimalo, kde nasi odbornici prisli k te 98% jistote. Nebo ji meli uz pred vyslechem?
0/0
24.9.2004 12:08

Hříbek

Re: Re: ...
Vždyť to je jedno, jestli je detektor k něčemu, nebo k hovnu! Pro veřejnost je jasným signálem, že se prostě ti dva k této byť nehodnověrné akci nedostavili a Kořistka se do toho pustil. Jejich výsledek by měl stejnou váhu, jako jeho:"jsem čistý".Tím, že se do toho nepustili, dokázali: a) že jsou zbabělci, b) že jsou nad veřejné mínění povýšeni, c) že budou blábolit cokoliv, jen ne pravdu. Jejich politiká minulost je stejně podivná, ať už podpláceli, nebo ne.
0/0
30.9.2004 23:13

Beetle01

Re: ...
Chyběl Vám u toho podpis - tiskový mluvčí ODS...
0/0
24.9.2004 12:57

habit

Re: Re: ...
...sorry, zapomel jsem uvest zdroj, to bylo z VTM - SCIENCE
0/0
24.9.2004 14:41

habit

Ani se nedivim, ze si s nim detektor nevedel rady...
...pokud odpovidal svy stylem:
"Byl to člověk, který přišel jménem někoho. A byla tam prostě jasná garance, stačilo na to reagovat. Tedy jasná korupce nebo snaha o korupci, a nebylo to dokonce v milionech, ale ještě víc"
0/0
24.9.2004 11:15

le-on

Koristka je frajer...
sice ho nemusim mit rad, ale jit na detektor lzi a ukazat, ze si nevymysli... to je frajerina. ono totiz detektor lzi neni zadna hracka a prelstit ho vyzaduje docela slusny trenink. takze panove, kteri Koristku osocovali a ted se boji na detektor (kdo z politiku by se nebal, ze...), maji ted pekne nadelano v kalhotach. najednou jsou jejich tvrzeni jenom prazdne kecy, zatimco za Koristkou stoji dost silny dukaz. jo, kdo chce kam...
0/0
24.9.2004 8:55

Beetle01

Re: Koristka je frajer...
Naprostý souhlas!
0/0
24.9.2004 12:58

USA_rulezz

Re: Koristka je frajer...
 to je jasny  myslim, ze az na clenskou zakladnu ODS (ikdyz snad i tam by mohlo zasvitit)
0/0
24.9.2004 17:25

clobrda001

Re: Koristka je frajer...
kořistka je vůl s IQ tykve a bohužel, pokud byl aktérem korupčního jednání tak i malé dítě ví, jak se v takových případech má postupovat. DL není důkaz a dodatečně "opavovat svoji zhovadilost, neznalost, ubohost" je směšné. V demokracii běžné je, že pokud nemám důkaz (a ten mohl kořistka mít velmi snadno) pak obvinění někoho bez důkazů může být  trestním činem (křivé obvinění). Dodatečné legalizování nelegálních "důkazů" je zcela v demokraciích nepřípustné. Takže o co pořád jde? kořistka není frajer, ale naprostý de.ment.
0/0
23.10.2004 9:47

Depek

Napadá mě ta stará logická úloha,
, , zda je možné, aby kréťan řekl : Všichni kréťani lžou. To, co na první pohled vypydá jako nesmysl, je ve skutečnosti pravda. Kréťan opravdu může říct, že všichni kréťani lžou. Teď promluvím za sebe : Ta naše politika, to je ale hnus.
0/0
24.9.2004 7:44

hasmen

Ale na detektor šel...
Jenom se divím,že jeho oponenti tu odvahu nenašli
0/0
24.9.2004 7:38

qqwwee

Už zase lže...
To, že panu Kořistkovi policie sdělila výsledky testu je opět lež. Zřejmě je pro něho lež normální způsob komunikace...
0/0
24.9.2004 7:00

USA_rulezz

Re: Už zase lže...
neskryva se nahodou za qqwwee Langer? nebo nejaky dalsi lobista? ODS tedy nelze? proc nepostopi teday yento test i zbyli dva ucastnici "korupce"?
0/0
24.9.2004 7:11

viegen

mlžení
Stejně se nakonec ukáže, že ten detektor nebyl v daném okamžiku napojen na elek.síť.
0/0
24.9.2004 6:20

edelweiss

Koristkovi jsem veril
protoze jeho prvni reakce nasvedcovaly, ze se dostal do naprosto absurdni situace, se kterou si nevi rady. Nekdy se tady na diskusi objevuji tak uchylne nazory az me des pojima; az tak spatny nazor na lidi v CR jsem nemel, jak se tady presentuji. V CR, kazdy kdo neco dela, je hned ....... , nebo .......... spise oboji dohromady.Jednou , to jsem jeste podnikal v CR, jsem tise sedel v koutku v hospode a vedle u stolu jsem zaslechl moje jmeno. Zacal jsem poslouchat a nekdo zcela "fundovane" o me hovoril. Jenom jsem tupe ziral.Dovedel jsem se na sebe takove veci,ze bych si sam od sebe kurku chleba nevzal. Ani jsem netusil, co vsechno delam a jake mam vlastnosti. Bylo to horsi image jako ma tady Koristka. Kdyz to asi po pulhodine vypadalo na zmenu temata, vstal jsem a zasel k tomu stolu a zeptal se : vy toho cloveka znate, co ho tady probirate ? " Jasny, osobne tu svini znam, vidam se s nim takrka denne" byla odpoved. Tak jsem vytahl cestovni pas a vsem prisedicim ukazal, ze ten nestastnik jsem ja. Rekl jsem , a ted kdyz mame jasno o vypraveci, ocekavam, ze bude tak laskavy a pujde se mnou na chvili ven, ze bude zaslouziky honorar. Cekal jsem asi pet minut a kdyz jsem prisel zpet, stul byl prazdny, panove pry museli spesne odejit a dali cisnikovi kilco, za to, ze je pustil pres sklad. Tak takovi jsou Cesi. Pindaji, co jim na jazyk prijde, zavistivi, neprejicni, pripraveni v kazdem okamziku to nekomu uspesnejsimu zavarit, uskodit,kdyz se nemohou sami prizivit. Kazdy mistr je svin#,kazdy ucitel je debil, kazdy sef je idiot. Vetsina lidi se citi minimalne na ministra a jenom zle okoli mu brani v tom, aby tu funkci zastaval. To je taky jeden z duvodu, proc ma strana tunelaru a korupcniku v CR takovy aplaus. Nechte slusne lidi na pokoji nebo vam vsichni utecou.Naucit se cizi jazyk a szit se s novym okolim v cizine neni tak narocne, jako treba zit jako  novousedlik na ceske vesnici.
0/0
24.9.2004 4:35

Paxxtor

Statistika
Dobrý večer vážení bývalí spoluobčané.Co je to za stylistiku co tady většina z vás předvádí?Anebo je to zaviněno neznalostí faktů?Test detektoru lži je u nás v USA,a to i v liberálních státech jako Kalifornie nebo New York či Illinois považován za důvěryhodný tedy s max.odchylkou 10%,tzn. v běžné řeči,že tento p.Kořistka na 90% hovoří pravdu,nic víc nic méně a tak se ptám:Proč neprobíhá diskuse na téma:Má ODS zapotřebí podplácet politiky vládních stran?Tady u nás by si to nikdo nedovolil,protože politiky se zde stávají osobnosti s charizmatem a bohatí lidé s vazbami na průmysl,tedy lidi absolutně rezistentní vůči takovým penězům.Doporučuji tedy-Nevolit takovou stranu!Děkuji
0/0
24.9.2004 0:02

Johny_S

Re: Statistika
"bohatí lidé s vazbami na průmysl" To mi nepřipadá moc morální. Hranice mezi lobbingem a korupcí je velice nezřetelná.....
0/0
24.9.2004 0:08

USA_rulezz

Re: Re: Statistika
pripada mi, ze pravice chape demokracii trosku jinak ... ODS
lobbing
0/0
24.9.2004 7:07

Johny_S

Re: Re: Re: Statistika
Nevím, co je to "trošku jinak". Jestliže má někdo vazby na průmysl, připadá mi to jako výrazný střet zájmů. Zvlášť když onen průmyslový podnik následně dostane významnou státní zakázku - jak nyní např. můžeme vidět v Iráku.
0/0
24.9.2004 23:54

juton

Bohužel,
, musím končit. Pánové, hezkou dobrou noc a těším se na další naši politologickou diskusi. Proti nám jsou Komárek, Doležal, Buchert a další "experti" jen slaboučké odvary. :-)))
0/0
23.9.2004 23:28

Johny_S

Re: Bohužel,
 Měj se.
0/0
23.9.2004 23:29

Templ

Takové nešťastné jméno...
10 mil. je málo?  Raději se do toho nebudu plést. Nechce se mi věřit žádnému z politiků. Lži říkají strategie, volební program.... ... a ty jejich zákony.. ., takže nedochází mi, proč se tady vlastně dohadujete o pravdomluvnosti. Nebo jsou zde samí straníci?
0/0
23.9.2004 22:59

USA_rulezz

Re: Takové nešťastné jméno...
0/0
24.9.2004 7:13

Kei

Umět si to ošéfovat, v tom to je...
Kdyz jsem vcera v TV videl Bublana, jak se dušuje, že udělá spravedlnosti za dosti a že Kořistka jistě nelže, vůbec mě výsledky z detektoru nepřekvapí!
0/0
23.9.2004 22:35

Johny_S

Re: Umět si to ošéfovat, v tom to je...
Bublan?
0/0
23.9.2004 22:37

Kei

Re: Re: Umět si to ošéfovat, v tom to je...
Ze by se ten banan jmenoval jinak?
0/0
23.9.2004 22:40

EspritFort

Ne, to je jeho manželka ...
... paní Bublanina
0/0
23.9.2004 22:55

Johny_S

Re: Ne, to je jeho manželka ...
A dětičky k zulíbání. Dvojčátka (i když, upřímně řečeno, nepřipadají mi moc podobná tatínkovi....) http://alpha.tuzvo.sk/tuzvo/slovak/uczar/jedalen/foto/ovocnabubla.jpg
0/0
23.9.2004 22:59

Feda1

Jo, jo ...
Pan Koristka asi lituje toho, ze vubec nekdy neco rek o uplatku ... To co se tady o nem doctu a to co tvrdili kluciii s ODS v cele s Topolankem ... tedy ze je Korista lhar a intrikan, ze si vsechno vymyslel apodobne .. no myslim, ze pan Koristka dokazal, ze lze ( nebo alespon mlzi ) nekdo jinej. ODS se posledni dobou chova tak arogante, ze se me z toho chce opravdu blejt ... vrcholem jsou 14 platy ... a jeste to jsou schopny vsechno svest na CSSD ( i kdyz tyhle kluciii jsou taky pjekny smedi ). Proste at chcete, nebo ne ... z teto kauzy vychazi vitezne pan Koristka ... a co mu je to platny .... stejne uz ma skraloup ... myslim, ze kdy prachy vzal .... mel by klid. Ti co ho nazyvali lharem a intrikanem ( a to bez dukazu ), by se mu meli omluvit .. ale zijeme v CR a omluvy tu jaksi nefrci, ze ?!
0/0
23.9.2004 22:23

Johny_S

Re: Jo, jo ...
Pan Kořistka je především tupec, teprve potom lhář a intrikán, to si laskavě uvědom. Stádník Grossů by také mohl vysvětlit, jakže to bylo doopravdy s Bieleszem a taky jakže to bylo s poslanci ODS, kteří si jako úplně první stěžovali, že se je druhá strana snaží podplatit - a to právě v té době, kdy Stádník samolibě prohlašoval, že si získal podporu i na straně opozice (podotýkám, že v té době ještě byl Bielesz poslancem). Některým poslancům ODS se to nyní vymstilo, protože jim teď kolegové nevěří - pročpak přišli úplatkáři právě za nimi?
0/0
23.9.2004 22:27

juton

Re: Re: Jo, jo ...
, Proč je lhář a intrikán? Máš důkazy? Takové tvrzení mi spíše připomíná Topolánka, který naprosto beze všech důkazů řekl, že se v kauze objeví falešný svědek. Otevírá si zadní vrátka, protože tuší, že úplatkářská kauza se nakonec provalí?
0/0
23.9.2004 22:36

Johny_S

Re: Re: Re: Jo, jo ...
Byla to trochu nadsázka. Lhář a intrikán je přece každý politik, mého oblíbeného Topolánka nebo Zahradila nevyjímaje.  Za tím tupcem si ovšem stojím.
0/0
23.9.2004 22:38

juton

Re: Re: Re: Re: Jo, jo ...
, Z hlediska globálního aspektu máš asi pravdu...
0/0
23.9.2004 22:42

Feda1

Re: Re: Re: Re: Jo, jo ...
tak prosim toho tupce vysvetlit ... opravdu by me to zajimalo ... myslis, ze jenom tupec muze odmitnout 10 melounu a jeste to oznamit ?!
0/0
23.9.2004 22:44

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Jo, jo ...
Napsal jsem níže, proč si myslím, že je to tupec. Ale klidně to ještě zopakuji: ano, je dost možné, že se o deseti milionech mluvilo, ale je to tak šílená částka, že určitě nebyla myšlena vážně a jenom Kořistka si myslel, že je. Druzí dva samozřejmě teď nemůžou přiznat, že se o tom opravdu mluvilo, protože pak už by jim nikdo nevěřil, že to nebylo myšleno vážně. Kořistka je navíc tupec, protože věří vládní koalici a patří k jejím nejskalnějším podporovatelům - tudíž proč by ODS podplácela právě jeho a nikoho jiného? Podotýkám, že i za ostatními poslanci US byla, avšak všichni popřeli, že by se je snažila podplatit, k čemuž neměli důvod, jestliže se to skutečně stalo.
0/0
23.9.2004 22:48

Feda1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo, jo ...
Ja se nedomnivam, ze 10 milionu neni nerealna castka .. za shozeni vlady a mozna za predcasne volby a tim padem ministerska kresla pro ODS .... no dokazu predstavit, ze mu opravdu nekdo nabidku udelal. Ale bez dukazu to samozrejme je tezky dokazat. A asi se neda mluvit o ODS jako strane, ale spis o nekterych lidech z ODS.
0/0
23.9.2004 22:52

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo, jo ...
Ty volby nebyly moc reálné. Vláda v té době měla už jistou podporu 101 hlasů, tudíž bez Kořistky by měla 100. ČSSD a US se snaží udržet u moci co nejdéle, US proto, že končí, ČSSD by zase předčasné volby projela. Navíc by hrozila "bratrská pomoc" KSČM, tj. buď klasická rudo-rudá koalice, vláda ČSSD s tichou podporou komunistů, případně současná koalice s tichou podporou (komunisté by se tak zachovali na rozdíl od ODS státotvorně, což by jim přihrálo hlasy, a ostatní strany mohly tvrdit, že kvůli neústupnosti ODS musejí teď spolupracovat s komunisty). A pak, co si budeme řikat, je tu ještě jedna možnost. Totiž, že Standa by podplatil pro změnu nějakého poslance ODS (jeho zástupci také za nimi byli s jistými lákavými nabídkami). Podtrženo sečteno, deset milionů je dost vysoká částka za tak nejistý výsledek. A pak je tu ještě fakt, že by se ODS byla pokusila podplatit jenom Kořistku, zatímco za ostatními poslanci jenom byla, avšak nepodplácela je. Proč jenom Kořistka, proč ne ostatní? Mně se nezdá moc pravděpodobné, že by v případě uplácení on byl jediný. Tak proč se nikdy jiný neozval? Vládní koalici se přece nyní nabízí jedinečná možnost zasadit ODS tvrdou ránu.
0/0
23.9.2004 22:58

Feda1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo, jo ...
Newim .. stejen jsou to jen spekulace. Kdo vi jak to meli kuciii vymysleny .-) Hlavne ze je mir !
0/0
23.9.2004 23:04

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo, jo ...
Já bych je moc nepřeceňoval - zvlášť Mirka :-)
0/0
23.9.2004 23:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.