Profesionálové 2
Rád bych se také zapojil do diskuse dříve, než tady začnou bez rozdílu všichni odsuzovat profesionály za volanty. Pro začátek uznám, že je poměrně velké množství těch, kteří mají na svém stylu jízdy jistou skvrnu- lenost blikat,popř. nesprávně a rychlé vypínání, jízda ve dvou pruzích,předjíždění s odpojeným omezovačem +100 km/h, nedobrždění na červenou, trhavá jízda apod...
Bohužel díky této části jsou do stejného pytle s nimi strkáni i správní profesionálové, kterých je (zatím) převážná většina. Na počet najetých kilometrů a přepravených osob -a to za každého počasí- mají stále pořád málo nehod a zvládají ošklivé dopravní situace, které jim vytvářejí řidiči osobáků, hravě a bezpečně. To, jakým stylem jezdí velké množství řidičů "amatérů" se nedá nazvat jinak, než katastrofou.
Každý si najde místo na podjetí a to nejen autobusu,na nebezpečné předjíždění, oslňování, agresívní rychlou jízdu, dnes v dešti spousta lidí jezdí jako za sucha (Audi, Suberb..) atd. atd. Kdo by pozoroval delší dobu (stačí 9- 10 hodin) chování těchto lidí, by nevycházel z údivu, jakých špatností jsou schopni a v jakém stavu je situace na českých silnicích, to je proti těmto relativně banalitních chybičkách profesionálů nebe a dudy. Stejně jako mezi sousedy se občas najde psychicky labilní člověk, i mezi řidiči profesionály jezdí bohužel pár troubů, kteří to kazí.
P.S. Dnešní případ není detailně popsaný, kdoví, jak a kolik řidička s Favoritem jela. Od jisté doby si o řidičkách nedělám absolutně žádné iluze...