Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pedofilové z hospody jsou před soudem

Před soud v Saarbrückenu předstoupilo třináct obžalovaných v největší pedofilní kauze Německa. Podle obžaloby znásilňovali a týrali děti. Pětiletý Pascal zaplatil jejich řádění životem. Mezi souzenými jsou čtyři ženy, jedna z nich za peníze "dohazovala" děti ve své hospodě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zena_zdena

0/0
24.9.2004 10:29

zbyggy

???
Zdegenerovaná civilizace, která nemá hlad, za to neví, co udělat se svým životem, aby měl alespoň trochu smysl. Nedokáže ovládat přirozené pudy a naopak si libuje v jejich dráždění přes TV, časopisy, video, internet atd.  Někteří to pak nezvládnou - nelze se divit.
0/0
22.9.2004 14:33

Intrepid

Proc je trestaji ???!!!
Ja si myslim, ze si uz uvedomili, co udelali a ted toho lituji. Dejte jim svobodu, vzdyt se zase tak nic hrozneho nestalo !!!
0/0
22.9.2004 1:43

Isbjoerna

Doplnek informaci
, "tak pry detska prostituce v rodinach CR se vztahuje na 100-150 000 deti (, 21.09.2004 17:00)" Takto prekrucuje 80E-seven me prispevky. Ja jsem psala:"Detska prostituce na ceske hranici obsahuje asi 1-2.000 deti, avsak sexuelni zneuzivani ceskych deti uvnitr republiky (v rodinach a pod.) se vztahuje na nejmene 100-150.000 deti." --- Zduraznuji: sexuelni zneuzivani ceskych deti uvnitr republiky (v rodinach a pod.) - v mem prispevku nestoji "detska prostituce v rodinach CR". ------- Ve skutecnosti se jedna o mnohem vyssi cisla. Vychazim z cisel: v CR zije 4.000.000 zen, 4.000.000 muzu, 2.000.000 deti. Podle P. Weis "obyvatel Česka uvedlo sexuální zneužití v dětství 8 % žen (z toho 1 % opakovaně) a 5 % mužů (rovněž 1 % opakovaně)" - tzn. 8 % žen ( odpovida 320.000) a 5 % mužů (odpovida 200.000) PRIZNALO, ze byli v detstvi sexualne zneuzivani. Odhad, ze v soucasne dobe je v CR sexuelne zneuzivano asi 100-150.000 deti (80.000 divek, 50.000 chlapcu), je velmi nizky, protoze, jak uvadi MVCR: „Uvádí se, že v dětství byl každý čtvrtý až pátý muž sexuálně zneužit...“ „...Pouze každá čtvrtá dívka se svěřila...“ ------- To jsou zatim znama fakta, tmava cisla nezna nikdo. ------- Prameny: http://www.rodina.cz/clanek801.htm ------- http://www.mvcr.cz/casopisy/kriminalistika/2001/01_04/vykopal.html
0/0
21.9.2004 22:47

Johny_S

Re: Doplnek informaci
Taky jsem to četl (ty tvé odkazy nějak nefungovaly, musel jsem si to najít sám) a vypadá to děsivě, uznávám. Taky přiznám, že jsem reagoval pouze na nadpis tvého příspěvku, což už ovšem bylo RE:RE:RE:RE:Dětská prostituce, kde máš prostou větičku: mám to z vašeho ministerstva. Ale jaká je pointa? Že jsou Češi ještě daleko úchylnější, nebo o co jde?
0/0
21.9.2004 22:52

Isbjoerna

Re: Re: Doplnek informaci
, Ze se sexualni zneuziti deti tyka nas VSECH (bez rozdilu narodnosti), ze se musi proborit Tabu a na toto thema verejne hovorit. Jinak se ty zneuzivane deti nikdy nedockaji pomoci, a tu potrebuji velmi nutne. ------- Problemem je, ze se detem casto neveri, ale dite si toto nevymysli, naopak boji se to rici, protoze je pachatel casto z rodinneho kruhu. Temer kazde dite vsak vysila male signaly, na nichz se to pozna. Je treba bdelosti pro tento problem. Tu spolecnost vyvine jen tehdy, kdyz se o tom bude smet otevrene hovorit.
0/0
21.9.2004 23:00

Johny_S

Re: Re: Re: Doplnek informaci
Tak to jo. Proti tomu nelze nic namítat. A souhlasím, že to bude problém všech národností bez rozdílu. Protože tohle musejí páchat úchylové, a vzhledem k tomu, jak jsme geneticky namíchaní, pochybuji, že by v nějakém národě bylo víc úchylů než v jiném. Problém je, že pokud se to nebude řešit, děti přejímají špatné vzory, atd., atd. Prostě nekonečná spirála. To, že někdo ubližuje dětem, které se zpravidla ještě ani neumějí bránit, a že to je často osoba, které důvěřují, to mě dokáže pěkně vytočit. Takoví lidé by si zasloužili co nejpřísnější tresty.
0/0
21.9.2004 23:06

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
, Pachatele jsou od pomocneho delnika az k vysokoskolskemu Prof; 80-97% muzi (variace ruznych zemi). Drtiva vetsina pachatelu byla sama v detstvi sexualne zneuzita, dalso cast v detstvi brutalne bita. Nejsou to "chorobni pedophilove", jsou to obeti nasili a sexualniho zneuzivani (ve svem detstvi). ------- Rozumis? Kruh. Obet z detstvi se stane pachatelem v dospelosti. A (temer) vsichni mlci.
0/0
21.9.2004 23:15

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
Rozumím, však jsem napsal totéž (to je ta "spirála"). Ale prostě nedokážu uvěřit, že by někdo rozumně uvažující prznil dítě. Takový člověk to nemůže mít v hlavě úplně v pořádku. Něco už v něm muselo být i předtím a možná by se to bylo projevilo, i kdyby ho nezneužívali. Na druhou stranu, nebýt zneužívání, třeba by se to ani bylo neprojevilo... Prostě to ale nedokážu pochopit. Jsme přece normálně uvažující lidi - tedy většinou. To si ti lidi nedokáží poručit, že tohle prostě ne? Že tohle se nedělá, ať už mají jakékoli choutky? U těch vysokoškoláků mě to zaráží nejvíc (ale dneska nemám vůbec žádný důvod tvá tvrzení popírat - a omlouvám se za tu dnešní reakci, špatně jsem si to dal dohromady, opravdu jsi to o prostituci netvrdila).
0/0
21.9.2004 23:25

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
, Je velmi pravdepodobne, ze pachatele ventiluji sve vlasni zneuzivani (spirala), protoze o tom s nikym v detstvi nemluvili (nebylo to trauma zpracovane). Nepotrebuji vysoke tresty (to JIM nepomuze), ale v detstvi pomoc (psychotherapeutickou), aby sve prozite nasili nedavali zpet na (sve) deti. Samozrejme, ze je treba tento cin trestat, ale velmi dulezita je ta therapie tech deti. Kdyz uz se to stane, trestat, ale nez se to stane (aby se to nestalo), therapie.
0/0
21.9.2004 23:34

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
A má ta terapie výsledky? Jestli už není pozdě, když už to zneužití proběhlo...
0/0
21.9.2004 23:37

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
, Ma. Nejzavaznejsi je pro to dite, ze o tom nesmi NIKDY s NIKYM mluvit a nosi to v sobe po cely zivot jako SVOU vlastni vinu. Ale tech, co promluvi, co se nekomu sveri, je velmi malo. Casto promluvi az v dospelosti, kdyz je pachatel (otec, stryc) mrtev. Do te doby se ho bal(a). ------- U nas jsou take Selbsthilfegruppen (=sam sobe pomoci ve skupine stejnych) zneuzivajicich muzu, kteri se pravidelne schazeji a vzajemnymi rozhovory zpracovavaji sve detstvi (obet) a svuj cin (dospely). I to pomaha.
0/0
21.9.2004 23:48

HAL9000

Re: Re: Re: Doplnek informaci
Ano, to co popisujete je obecný jev. Ale případ, který zahájil tuto diskusi, se tomu vymyká. To je prostě o něčem jiném. Dokážu si představit, že nějaký "hodný" strýček zneužije svoji neteř, je to hnusné a zavrženíhodné, ale když se pět odporných pedofilů vystřídá na pětiletém chlapci  a pak ho zavraždí, to je prostě absolutní hnus.  
0/0
21.9.2004 23:24

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
 brrrr. Vykastrovat je, hajzlíky. Fuj.
0/0
21.9.2004 23:26

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
Presne. Dokazu pochopit, ze nekoho vzrusuji holcicky. Je to pro mne tezko predstavitelne, protoze mi se libi zeny, ale dokazu to nejak pochopit.
To co udelalo tech 5 zrud se vymyka veskeremu lidskemu chapani a predtavivosti. To by nedokazali vymyslet ani autori hororoveho filmu.
0/0
21.9.2004 23:31

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
Ano, asi by se dalo pochopit, že někoho vzrušují holčičky. Ovšem ani pak to nikoho neopravňuje tyto holčičky ošahávat.
0/0
21.9.2004 23:35

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
, Nejde o sex! Jde o moc (=Macht). Uziva sexu na diteti jako moc nad clovekem. On se ukaji na tom, ze ma nad nekym moc. Sex (jako takovy) ma se svou zenou. Vetsina pachetelu jsou vlastni nebo nevlastni otcove, tedy zenati. Oni take zneuzivaji jen to dite v rodine, protoze to vlastni dite nepromluvi (dite se boji mluvit, protoze je zneuzivao od sveho vlastniho, casto JEDINEHO "ochrance"). Cizi dite by ho vyzradilo.
0/0
21.9.2004 23:54

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
Stejně je nemocný. Proč to dělá? Dokáže to nějak racionálně vysvětlit?
0/0
22.9.2004 1:04

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
P.S.: Domnívám se, že to není úplně přesné vysvětlení, proč jsou zneužívány právě děti v rodině. Kromě kalkulace, že to nemají komu říci, bych v tom viděl i snadnou dostupnost.
0/0
22.9.2004 1:07

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
, "...snadnou dostupnost..." Ano, snadna dostupnost. Rodina je uzky okruh DUVERY, kde se vsichni jednotlivci citi (meli by se citit) nejjisteji. Rodina chrani vsechny sve cleny. I ten pachatel se citi v rodinnem kruhu jiste (casto je to i hospodarska zavislost ostatnich clenu rodiny na nem). Pachatel nema strach z prozrazeni a dite (obet) je temer vzdy pritomna. ------- O to horsi to ma nasledky na ty deti, protoze na nich spachala zlocin osoba, ktere dite duveruje a je na jeji ochrane zavisle. :-( Sexuelni zneuzivani deti v rodine (pratelskem kruhu rodiny) patri k nejtezsim zlocinum vubec.
0/0
22.9.2004 22:18

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
, Tento pripad je trochu jiny. Neni zde licen komplett. Ta pani Wirtin (=mela hospodu) mela take dite v peci, i to bylo po leta zneuzivano, ale nezabili ho (to by se projevilo). Take byla zneuzivana jeji znama (nebo sestra, ted nevim), ktera byla psychicky/physicky postizena. Nekolik tech pachatelu bylo psychicky postizenych (pravdepodobne sexualni zneuziti v detstvi). Zneuziti a zabiti toho chlapce bylo jen vyvrcholeni jejich dlouholeteho zneuzivani "v kruhu znamych". To domaci zneuzivane dite pak pomohlo objasnit to zneuziti a zabiti toho "ciziho" chlapce.
0/0
21.9.2004 23:42

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
Dobře, to jsou detaily, které třeba v našem tisku nebyly, ale v zásadě to nijak nemění můj pohled na věc. Proč se tak bráníte přiznat, že to byl skutečně vyjímečně odporný čin ?
0/0
21.9.2004 23:54

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
, Branim? Byl to skutecne odporny cin, ale ne vyjimecny. A o to tu jde. To nebyla vyjimka! Jen se o tom VEREJNE PISE. O tech jinych statisicich sexualne zneuzivanych detech se NEPISE. To je jediny rozdil. Sexualne zneuzivat po dlouha leta sve vlastni dite je stejne odporny cin jako tento, ne-li odpornejsi.
0/0
22.9.2004 0:02

HAL9000

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Doplnek informaci
Dobře, já myslím, že nemá cenu se dál dohadovat, pokud jde o otázku vyjímečnosti tohoto případu. Důležité je, že nám jde oběma o totéž, že se se sexuálním zneužívaním dětí musí něco dělat. 
0/0
22.9.2004 0:17

80E-seven

Re: Re: Re: Doplnek informaci
no tos nam teda rekl(a) novinku! tos vymyslela sama, nebo ti to nekdo pomohl najit na netu
0/0
22.9.2004 11:56

80E-seven

Re: Doplnek informaci
 narozdil od johnyho ja si nemyslim, ze je situace tak otresna.
narozdil od tebe ja ziju v cechach a to cely svuj zivot. mam spoustu znamych vsech moznych vekovych kategorii. o zneuzivani jsem slysel jenom v jednom jedinem pripade (a bylo to to tvoje "tmave" cislo, o kterem se verejne nikdy nemluvilo)
ostatne co se tyka TMAVYCH (OSMAHLYCH) cisel: on je cech a CECH...
0/0
22.9.2004 11:55

Kleki Petra

Re: Re: Doplnek informaci
... a pak jsou ještě Čehuni. Tedy, oni spíš vypadají jako Huni.
0/0
22.9.2004 12:21

80E-seven

Re: Re: Re: Doplnek informaci
hunadyove
0/0
22.9.2004 12:43

zbynek._s

Není čemu se divit
Takhle to vypadá, když svěří dítě do péče matce, která je děvka.Také v České republice je to velmi obvyklé, takže se není čemu divit...
0/0
21.9.2004 20:43

Rada8

***
Zeno zdeno, sebralas mi slova z úst...  (tvé reakce na Isb.)
0/0
21.9.2004 19:47

zena_zdena

Re: ***
děkuju, ale velkou radost z toho nemám.
0/0
21.9.2004 19:54

Sudajev_PPS_43

Re: Re: ***
Ale já jo
0/0
21.9.2004 20:02

Isbjoerna

Re: Re: k tvemu prispevku 21.09.2004 20:17
Pises: >>"tvoje moralizování" když nemáš argumenty tak začneš ...zneužívání je špatné, děti se musí ochraňovat...to jsou všechno fakta, které nikdo nezpochybňuje, jen začneš odbíhat od tématu nebo dotazu a to mi připadá nechutný, promiň, tak to cítím já<<
______
Problem sexualniho zneuzivani deti je thema tohoto clanku. Sexualni zneuzivani v CR-rodinach oslovil ManInTheShadow, jako reakci na prispevek: (80E-seven, 21.09.2004 15:57) " nejlepsich ochrana ceskych deti pred pedofilii je vypraskat vsechny skopcaky z republiky a udelat vizovou povinnost"
ManInTheShadow, 21.09.2004 16:13 psal: "...zatimco o jednotlivych Nemcich jezdicich za detskou prostituci do Cech se pisi clanky povzbuzujici akorat par kriklounu, o tisicich detech zneuzivanych svymi rodinnymi prislusniky v Cechach nebo ceskych pedofilech organizujicich se na internetu se nemluvi vubec..."
_______
Ja jsem pouze potvrdila tvrzeni ManInTheShadow authentickymi informacemi.To jsou fakta, to neni moralisovani.
 
Tve dotazy, pokud jsem je nasla, jsem odpovedela.
0/0
22.9.2004 12:19

Pucmeloun1

Poct zneuzitych deti
kdyz se podivate na clanek od Dr. Weisse na ktery odkazuje I-sberna, tak zjistite, ze u nas se ke zneuziti v detstvi hlasi tak petina lidi ve srovnani treba s Holansdkem nebo USA (ty informace jsou tam lae hodne kuse). I kdybychom predpokladali, ze u nas jeste neni zvykem o tom nejak moc hovorit a podil zneuzitych deti bude vetsi, nepredpokladam, ze by nejak vyrazne presahnul cisla uvedena v clanku terba pro Holandsko. A tak si rikam, proc podil zneuzivanych deti nejak vyrazne neklesne v zemich, kde maji co nejlepsi zachranou sit, co se v danych podminkach da vytvorit a nejak moc se to nelisi od zemi kde neco takoveho moc neexiatuje (cesko)
0/0
21.9.2004 17:42

Isbjoerna

Re: Poct zneuzitych deti
Pocet zneuzivanych deti je v evropskych zemich priblizne stejny, jen se o tom vsude nehovori. V jedne zemi odpovidaji ta cisla opravdovym obetem, v jinych jsou to jen priznana cisla a tzv tmava cisla jsou 3-5x vyssi nez cisla.
 
Tato cisla u vas jsou za asi 10 let, kdy se u vas o tom mluvilo. U nas jsou to cisla za asi 30 let.
 
Sexualni zneuziti deti klesa predevsim vysvetlenim a vychovou. Dite se vychovava tak, aby jiz v naznaku poznalo, ze je zneuzivano, aby vedelo, ze o tom smi s matkou/jinou duvernou osobou vzdy mluvit, ze se mu dostane pomoci atd.
0/0
21.9.2004 17:54

Pucmeloun1

Re: Re: Poct zneuzitych deti
a jsme u toho, ze jedine se tomu da zabranit ci omezit vychovou v rodine, uvnitr rodiny. Ale takova vychova asi bude chybet vsude, kde ma nekdo zalusk deti zneuzit, takze proto se asi bude vetsina externi snahy mijet ucinkem
0/0
21.9.2004 17:56

Sudajev_PPS_43

Re: Re: Poct zneuzitych deti
seš obyčejnej úchyl, a měl by ti někdo zakroutit krkem.
0/0
21.9.2004 18:40

svobodny clovek

Re: Poct zneuzitych deti
1. Jednak to bude tim, ze deti si rady vymysleji. Kdyz jim rodic zakaze se divat na TV tak se mu proste pomsti a vymysli si zneuzivani.  
2. Kdyz se o necem az moc mluvi, tak to potom lidem pripada ne sokujici, ale normalni a asi maji tendenci to zkusit.  
0/0
21.9.2004 17:58

Pucmeloun1

Re: Re: Poct zneuzitych deti
ale sand existuji profesionalove, kteri dokazou posoudit, zda si decko vymysli ci ne.....
0/0
21.9.2004 18:01

Johny_S

Re: Re: Re: Poct zneuzitych deti
Pokud existují profesionálové, tak jim to spíš bude jedno, protože čím budou ta čísla vyšší, tím víc peněz dostanou na svou činnost.
0/0
21.9.2004 18:05

Pucmeloun1

Re: Re: Re: Re: Poct zneuzitych deti
to je dost blba vize...ale bohuzel na ni neco bude
0/0
21.9.2004 18:05

ScipioAfricanus

A jak se ten profesional pozna?
tak ze se za nej sam prohlasi? Lide jsou obecne ochotni verit neskutecnym kravinam a nejvice v oboru, kteremu vubec nerozumi. To jsou pak vdecni za kazdeho Brouka Pytlika, ktery o sobe prohlasi, ze vsechno zna, vsude byl dvakrat a od vseho ma klice. Pripadne se vykaze diplomem z nejakeho svindlkurzu, ktery mu vystavil podobny chytrak. Dost tezko se ta obvineni vyvraci, ale ti co kdysi na Sumpersku usvedcovali a upalovali carodejnice byli take obklopeni spoustou lidi, kterym chybel vlastni zdravy rozum a byli ochotni uverit uplnym fantasmagoriim.
0/0
21.9.2004 19:44

80E-seven

pry: "Cechy neznam zadne, jen ty na iDNES."
tak by me zajimalo, proc travi komplet celej den tim, ze se produciruje na ceskym netu a zabejva se bejkarnama, do kterych ji nic neni?
0/0
21.9.2004 17:42

Sudajev_PPS_43

**********
Tady tu bude za chvíli samý re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re re
0/0
21.9.2004 17:27

Johny_S

Re: **********
A už jsi viděl těch IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, co včera obdržela Isbjoerna na jiné diskuzi za vytáčení, lhaní, případně vyhýbání se odpovědi?
0/0
21.9.2004 17:29

80E-seven

Re: Re: **********
ted ma novej frk. misto odpovedi ti hodi nejaky copy-paste BLA BLA
I
0/0
21.9.2004 17:38

borisov1

Re:
Nazdar! Taky mě díky tomu ráno pěkně bolela palice a to jsem musel ráno vstávat. Už nikdy nebudu v čárkách soutěžit s německou intelektuálkou!
0/0
21.9.2004 18:04

Johny_S

Re: Re:
Zdravím, pívečko, to bych si dal, ale těch 26 čárek bych neriskoval (deset stačí). Dneska s ní musím výjimečně souhlasit, nicméně už asi čtvrt hodiny čekám odkaz, kde mi doloží své znepokojující tvrzení, že je zde 100000-150000 dětí zenužíváno k prostituci. To mi připadá dost nadnesené číslo, a tak by mě zajímalo, kde ho vzala (tvrdí, že na stránkách ministerstva vnitra, ale kdo se v nich má vyznat..., inu, kdo se má vyznat ve všem, v čem má prsty Staník Grossů....)....
0/0
21.9.2004 18:13

borisov1

Re: Re: Re:
asisi jen spletla počet nul
0/0
21.9.2004 18:18

Johny_S

Re: Re: Re: Re:
Jenže ona to tak tvrdila opakovaně. Taky bych to viděl, že trochu ulítla a teď zase odmítá přiznat, že se spletla. Jak typické. Lze za to počítat čárku?
0/0
21.9.2004 18:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.