Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zjišťuje, zda školák napadl učitelku

XXX - zde by měly být ty nejvulgárnější genitální nadávky, které si umíte představit. Právě jimi častoval dvanáctiletý žák z Litvínova-Janova svou učitelku. Navíc jí silně strkal tak, že musela vyhledat lékaře. Ve Speciální škole v Janově vše vyšetřovala policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Montaigne

Proboha,
 jen abyste se někdy na iDnes nespletli a v té záplavě multikulti zpráv nenapsali, že jde o cigoše! Už jen to, že tyto zprávy strkáte do Černé kroniky je rasýsmus! 
0/0
21.9.2004 16:13

Jiricek7

minulost
Jak je možné,že za minulého režimu bylo těchto přestupků minimálně?Nemohli bychom použít prostředky,který minulý režim řešil takové to situace?
0/0
21.9.2004 8:42

RumFighter

já nevim
mě nejvtipnější přijde "trest." Přeci jen ředitelská důtka, která VEDE KE SNÍŽENÉ ZNÁMCE Z CHOVÁNÍ, pro mě je to výsměch. Je pravda, že vyhodit ho z tý školy nemá smysl, ale na těhle ústavech by měli být povoleny fyzické tresty. (a možná ve všech základních školách)
0/0
21.9.2004 8:37

bobes2004

prectete prosim do konce
V jednom meste se nemohli zbavit holubu. Kakali na pamatky, vsede bylo  hodne ho.en Do toho mesta prijel chlapik, zasel na radnici a povida starostovi:"starosto, dejte milion, na nic se neptejte a ja vas tech holubu zbavim." Starosta tak premysli a rika, ze milion je hodne, ale holibi je tam hodne na.iraji. Tak se rozhodl, napsali smlouvu, ze teda jako dostane ten chlapik milion. Pak sli spolu na namesti a chlapik vytahl z batohu zlutyho holuba, vypustil ho do nebe a .. frrrrrrrr, vscihni holubi leteli za nim a ve meste byl klid, Prisli spolu zpatky na radnici, starosta mudruje ze to nestrvalo ani 10 minut a milion, no ale smluva je smlouva a vyplatili chlapikovi milion korun. Kdyz chlapik odchazel, starosta zavolal:"Pockejte chvilku,...ehm, no,... ono se to nema, nesmi, ja nvem, jak bych to rekl, no...... nemel byste v tom batohu jeste zlutyho cikana????????".
0/0
20.9.2004 21:54

Michalll

vyučovat bez kvalifikace,
především výcvikové, je nebezpečné pro všechny. To je snad lepší nechat děti rodičům či kriminálům. V obojím případě k nějakého přiměřenému přijetí se dostanou.
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
20.9.2004 21:42

Oblomoff

rasismus
furt něco plácají o rasismu, ale aby otevřeně napsali, že to byl cigoš, tak to ne, to si máme domyslet sami..
0/0
20.9.2004 21:39

80E-seven

Re:
chudacku  malej, voni po tobe chcou, aby sis to  domyslel
0/0
20.9.2004 22:28

skank123456

Aby ji ještě nepřefik....
to by si hošan pěkně užil....:)
0/0
20.9.2004 21:28

opily_poslanec

A bude hůř...
...neboť příslušníci této komunity se neustále a ve velkém rozmnožují,bude jich čím dál víc,až je tato zbídačená republika nebude schopna uživit.Tudíž začnou daleko víc a ve větší míře krást,loupit a přepadat...
0/0
20.9.2004 21:17

ManInTheShadow

... poznamka ...
, ... je neoddiskutovatelny fakt, ze relativni kriminalita romu je vyssi nez *tzv. bilych Cechu*. ... krome toho je jiste vyssi podil i ostatnich socialnich problemu ... bohuzel vsak ti, kteri se z toho snazi nejak vyhrabat a neco zmenit, na sobe i na sve spolecnosti jsou neustale srazeni zpet rasofobni vetsinou ... pral bych vsem hrdinnym ucastnikum diskuse zit a pracovat nejakou dobu ve spolecnosti, v ktere tvori vyraznou mensinu, ktera je presvedcena o sve moralni i legalni prevaze a v ktere je na prvni pohled zrejme ze k ni nepatrite, treba podle barvy pleti, sexualni orientaci, nebo telesnemu postizeni. ... necekam, ze byste zacli diky svym frustracim krast nebo loupit, to samozrejme ze nikoliv, ale mozna byste ziskali trochu jiny pohled na to jake to asi je, nebyt v Cechach bily.
0/0
20.9.2004 20:46

Isbjoerna

Re:
, Jake je to v Hessen nebyt Nemcem?
0/0
20.9.2004 20:50

zlej

Re:
souhlasím s tebou
0/0
20.9.2004 20:51

p800

Re:
SMRT CIGÁNSKÝM SVINÍM
SMRT CIGÁNSKÝM SVINÍM
SMRT CIGÁNSKÝM SVINÍM
SMRT CIGÁNSKÝM SVINÍM
SMRT CIGÁNSKÝM SVINÍM
0/0
20.9.2004 21:10

Sudajev_PPS_43

Re:
Pravdu díš, ale neriskuj nick
0/0
20.9.2004 21:13

svobodny clovek

Re:
Mas bohuzel pravdu. Te mensine, ktera se snazi se vyhrabat, preji vse nejlepsi a vim, ze je to tezke. Bohuzel za postoje ceske populace k Romum muze trpka zkusenost s vetsinou Romu.
0/0
20.9.2004 21:20

OldFaker

Proč ale má většina trpět, ...
..., zvláště, platí -li si tu menšinu? Asi není jednoduché žít a pracovat mezi xenofobní většinou, ale pokud ještě neustále provokuji, dopouštím se vůči většině násilí verbálního i fysického, musí nastoupit stavba zdi! Mentální i fysické, myslet si můžete cokoliv, ale zrovna Německo, Francie a Anglie začíná doplácet na premisu, že se menšina asimiluje a přebere vzorce chování většiny ... Dokud nejsou podrobeni soustavnému tlaku, hrozbě ztráty výhod i života, nebudou se chovat jinak! Znám cikány více než 50 let, zažil jsem pálení vozů kočovníků a jejich trauma ...Ale jen pod komunistickým ( na demokrata zhobným ) tlakem se rozhodovali někteří k protržení " tradice " , zahájení studia - stálo by za to, spočítat, o kolik více je na školách cikánů, než v roce, třeba 1970... A obecně, dnešní neprávo ještě znevýhodňující oběti trestných činů dost napomáhá vzteklé reakci většiny na jakýkoliv počin cikánů... Ale rasismem bych to nazýval opatrně - kolik excesů znáte s Vietnamci, Číňany...?
0/0
20.9.2004 22:05

zlej

jste se tak dlouho hledali až jste se našli
pěkně si notujete.....
0/0
20.9.2004 20:26

Sudajev_PPS_43

0/0
20.9.2004 20:35

zlej

Re:
doufám že budou po zásluze potrestaní, hajzlové.
0/0
20.9.2004 20:46

Kacenkin1

chci být informován o rase...
nechápu proč celej národ nesmí vědět, že se zase jednalo o cikána...!!!!!!
0/0
20.9.2004 20:20

ManInTheShadow

Re:
, protoze jde o tu hajzlovinu a ne o rasu ... kdyz te nekde napadne bilej, je to tim ze to je grazl ane proto ze se neopaluje.
0/0
20.9.2004 20:23

Modráček

Re:
Kolikrát tě v Hanau napadli bílí a kolikrát Turci?
0/0
20.9.2004 20:26

svobodny clovek

Re:
kdyz te nekde napadne bilej, je to tim ze to je grazl
a kdyz te, holandane, napadne cigan, tak je to tim, ze je to cigan
0/0
20.9.2004 20:28

ManInTheShadow

Re:
, ... za sveho zivota jsem byl fyzicky napaden asi 7krat, a to pocitam i patero *napadeni* ze zakladni skoly, krome bilych ucastniku byl jeden kubansky cernoch. Nikdy jsem nebyl napaden cikanem, ackoliv jsem detstvi stravil v Nuslich, v Hanau ani v zadnem jinem nemeckem meste jsem nebyl napaden nikym. .... je mozne ze se vymykam statistickemu prumeru, ale zas tak si nefandim, abych byl presvedcen ze jsem jediny na svete kdo mel takove *stesti*, ze se nikdy nedostal do rvacky s cikany.
0/0
20.9.2004 20:34

wildge

Re:
No vidis, ja jsem byl vazneji napaden jen jednou. A bylo to Cikanem. Jsem rad, ze mam jen zlomeny nos a neprisel jsem o oci, kdyz mi do obliceje ten ksindl hazel zapalene sirky.
0/0
20.9.2004 20:41

ManInTheShadow

Re:
, ... ja jsem byl napaden vazneji jen jednou ... bylo to bilym ceskym ksindlem ... mam tedy take generalizovat ?
0/0
20.9.2004 20:48

Modráček

Re:
Jediný určitě nejsi, já jsem se do rvačky s cikány také nikdy nedostal a už k tomu ani nedojde. Ale to neznamená, že se to ostatních občanů netýká (to nebezpečí). Jde o to, že si cikán při mé výšce předem rozmyslí, jestli do toho půjde. Navíc nás chodí sedm (já a šest včeliček). Takže jim (cikánům) přeji hodně štěstí.
0/0
20.9.2004 20:41

svobodny clovek

Re:
Ja jsem byl v zivote napaden 2x a vzdy to bylo napadeni cigany.
Muj otec byl v zivote napaden 1x a bylo to napadeni cigany.
Moje matka byl v zivote napaden 2x a vzdy bylo to napadeni cigany.
Nikdy nas nenapadel cigan, ale vzdy vice ciganu.
0/0
20.9.2004 20:47

Jouda-

Re: Re:
Cikáni jsou totiž drzý jak opice ale zbabělý.
0/0
22.9.2004 10:18

svobodny clovek

Re:
kdyz te nekde napadne bilej, je to tim ze to je grazl
a kdyz te, holandane, napadne cigan, tak je to tim, ze je to cigan
0/0
20.9.2004 20:42

Modráček

Spolužáci
Jak píšou, několik spolužáků ocenilo, jak je jejich kamarád odvážný. Nepochybně to všechno byli černí cikáni. A tak mě napadá, že by možná řešení našlo. Ať si cikáni vychovají a vyškolí cikánské učitele, kteří pak mohou vyučovat na dřevěných gymnáziích. To by byla legrace!
0/0
20.9.2004 20:07

Sudajev_PPS_43

Re:
By měli vyučovat pod širákem, protože i dřevěné boudy je pro ně škoda.
0/0
20.9.2004 20:10

Modráček

Re:
Ono to stejně k ničemu nebude, prostě Toronto, Dover, Detroit....nebo Sellier a Bellot.
0/0
20.9.2004 20:18

TyMeTaky

Re:
Tabletky Sellier a Bellot, ale je nutno ale aplikovat ve spolupraci napriklad se Smith and Wesson, eventualne CZ.
0/0
21.9.2004 11:19

Sudajev_PPS_43

Bez komentáře
Hlídka MP provádějící v nočních hodinách kontrolní činnost na Cejlu, spatřila jak dva mladíci fyzicky napadli jiného muže a utíkali od Cejlu směrem na Vranovskou ulici. Strážníci se zkontaktovali s napadeným mužem, který uvedl, že k němu přistoupili dva pachatelé a požádali jej o zapůjčení mobilního telefonu. Když však devatenáctiletý muž odmítl mobil zapůjčit, udeřil ho náhle jeden z dvojice mladíků do obličeje a začal ho opakovaně kopat do břicha. Poté se útočníci dali na útěk. Oba byli hlídkou dostiženi a předání i celým případem policistům.
0/0
20.9.2004 19:33

Sudajev_PPS_43

IMO
Jak dlouho se ještě necháme utlačovat a vydírat od romáků?
0/0
20.9.2004 19:24

svobodny clovek

normalka
Je treba JASNE napsal, ze ten maly zlocinec byl cigan a kazdemu bude hned jasne, ze se nejedna o agresivitu DETI. U vzteklych psu a ciganu totiz takove chovani nikoho neprekvapi a neni se treba timto pripadem dal zabyvat.
0/0
20.9.2004 19:16

leonel

Re:
Můj pes není vzteklý.
0/0
20.9.2004 19:20

svobodny clovek

Re:
Nepsal jsem, ze VSICHNI psi jsou vztekli. Ja jen srovnaval cigana a vztekleho psa.
0/0
20.9.2004 20:25

Jouda-

Re: Re:
Řiká se "pes, přítel člověka"... já bych psy a cigoše nesrovnával :-)
0/0
22.9.2004 10:20

tigerishclaw

Re:
Nesouhlasím. Nemůžeš psa srovnávat s cikánem. Můj pes chodil na cvičák rád, cikán ze školy prchá, napadá učetelku, můj pes je čistotný, cikán si libuje v nepořádku, můj pes platí (nebo jsou za něj placeny) poplatky, cikán nikdy daně neplatí, jen na společnosti parazituje, můj pes nikoho neobtěžuje, to se o těch druhých říct nedá. Zkus je srovnat s něčím jiným.
0/0
20.9.2004 19:35

Modráček

Re:
Souhlasím. Se psem bych také cikána nesrovnával:
0/0
20.9.2004 20:05

Sudajev_PPS_43

IMO
Začíná se tu schylovat k občanské válce, no bude krátká.
0/0
20.9.2004 19:07

p800

Jak se bránit cigánům..
Podobnou agresivitu jsme tu u dětí ještě nezaznamenali. Vlastně se jí ani nemáme jak bránit..
 
Střelbou.. i do rodičů..
0/0
20.9.2004 19:04

Sudajev_PPS_43

Re:
0/0
20.9.2004 19:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.