Diskuze

Pistolky z tržnic mohou ublížit dětem

Na trhu se podle všeho objevila nebezpečná hračka. Sdružení obrany spotřebitele vydalo varování, že se na tržnicích prodává atrapa pistole, která ovšem parametrově odpovídá zbrani skupiny D. Může tedy vážně ublížit. Přitom děti si ji mohou koupit už za 70 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

iuos

22. 9. 2004 13:41
hmm
ubohej konkurenční boj  navíc nechápu, proč na trhovce nadávaj lidi, který u nich (údajně) nic nekupujou
0 0
možnosti

Dr No

22. 9. 2004 13:35
Problém není v pistolkách,
ale v imbecilitě dnešních dětí. Já jsem měl možnost používat vzduchovku už ve třetí třídě, ale ani v té době by mne nikdy nenapadlo namířit na člověka.....
0 0
možnosti

obrkolodej

21. 9. 2004 11:20
Jsou jenom na tržnicích?
Zajímave je,že ty stejné výrobky co se prodávají na tržnicích se prodávají v supermarketech,ale za trojnásobek.Pokud to prodává Vietnamec je to nebezpečné,zdravotně závadné a nekvalitní.Pokud je to v supermarketu je všechno v poho.Tyhle pistolky mají i v každém hračkářství a nic se neděje.Moje děti je mají a když s tím chtějí po sobě střílet tak musí mít brýle.Zákaz nic nevyřeší.Když jsem mu je zakázal,tak je akorát pořádně schoval.Jinak myslím,že ČOIKA a SOS a podobné organizace se docela bojí si došlápnout na velké řetězce,jednodušší je drbat Vietnamce na tržnici.
0 0
možnosti

mar-tak

21. 9. 2004 10:53
Praky a luky
Chtel jsem napsat o tom jak jsme si dělali praky, ale už se to tady probírá. Navíc jsme se u toho naučili dělat s nožem.Ochrana spotřebitele je důležitá, ale za mediální kravál to nestojí. Rodiče musí přece odpovídat za svoje děti s čím přijdou do kontaktu.
0 0
možnosti

Intrepid

21. 9. 2004 2:57
Ale copak ???
Abyste se nepos+rali!!!! Spravna hracka pro vsechny deti.Kdyz si  vystreli oko, zbude mu jeste jedno, tak co ?????
0 0
možnosti

kiv

20. 9. 2004 23:14
Bravo
By clovek netusil co je tu Mirku Dusinu! Jiste nikdo z Vas nemel v mladi prak, nestrilel vzduchovkou na vsechno co se hejbalo vcetne svych kamaradu, nekuchal zaby a neobracel slepice vzhuru nihama  .. :-))
No nic, vydupejte si dalsi a dalsi zakony a vyhlasky, platte si dalsi siky policajtu a uredniku, aby se Vasim a jinym detickam nic nestalo a byly jak v bavlnce.... Jen se pak nedivte, ze vukol je jaksi prapodivna spolecnost nemajici daleko k Orwellovu 1984 ... 
0 0
možnosti

grol2

21. 9. 2004 9:30
Re:
Naprosty souhlas. Dokonalost tkvi v jednoduchosti a veci nejlepe funguji, pokud jsou postaveny na minimu dobre promyslenych pravidel.
0 0
možnosti

Dr.Zoidberg

20. 9. 2004 22:10
Airsoft
Docela nesouhlasim s nekteryma lidma co tady pisou protoze o tom nic nevi. Jakakoliv pistolka od vietnamcu nemuze rozbit obycejny stucek a rana do nohy neboli tak jak tu taky nekdo psal. Airsoft obcas hraju a aby ty rany kulickou bolely tak clovek musi mit nejakou lepsi zbran nez obycejnou vietnamku za 70kc. Prave Airsoftove zbrane se pohybuji v rozmeni 800kc za kratke manualni az po 20 000kc za dlouhe elektricke, mezi tim jsou jeste plynove (a tou elektrickou to hodne boli i z 15 metru). Souhlasim s tim ze detem by se to prodavat nemelo protoze jsou jeste male a blbe protoze po sobe strileji hlava nehlava (kdyz jdeme hrat airsoft tak tam je kazdy zaobleceny jak muze a airsoftove bryle jsou povinne (prave airsoftove bryle nejdou rozbit ani kladivem to mame odzkousene).
pro blizsi informace  se muzete podivat na
http://www.airsoft.cz/obchod/index.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.airsoft.cz/obchod/index.htmhttp://www.airsoft.cz" target="_blank" rel="nofollow">
0 0
možnosti

Lanky

21. 9. 2004 8:10
Re:
Stav se a já Tě na požádání ochotně trefím do nohy pistolí, kterou jsem kdysi koupil na tržnici za 120 Kč..... Možná pak trochu změníš názor. Rozhodně neplatí, že čím dražší, tím výkonnější - záleží jen na tom, jak silnou pružinu tam rákosník dokáže nacpat.....
0 0
možnosti

qvidoslav

20. 9. 2004 20:27
je to síla
jak se velké obchodní řetězce snaží za každou cenu eliminovat konkurenci na trhu,kdo někdy spatřil rozebranou kuličkovku ve které projektil (plastovou kuličku)uvádí do pohybu stlačený vzduch?Vždy se jedná u těchto hraček o vymrštění kuličky stlačenou pružinou do plastové hlavně zcela bez vrtání.Do oka bych s tím sice dostat nechtěl ale srovnávat tyto pouťové krumply se vzduchovkou to muže jen pako.A nebo ČOI která má již předem patřičné pokyny,neboť vše koupené na trhu či na pouťi ohrožuje lidské životy i kdyby se mnělo jednat o lízátko vyrobené zcela jisťě ziskuchtivým trhovcem z karcinogeního vitacitu
0 0
možnosti

Lanky

20. 9. 2004 20:55
Re:
Samozřejmě, že NĚKTERÉ kuličkové pistole fungují na principu prosté pružiny. Na každé asijské tržnici lze ale zakoupit pistoli, kde pružina stlačuje píst a kulička je vymrštěna opravdu stlačeným vzduchem. I když za 70 korun jsem ji fakt ještě neviděl. Nicméně na základě vlastních zkušeností vím, že na dva metry se tím dá rozbít běžný půllitr a dostat s tím třeba jen do nohy SAKRA bolí........ Natož do oka.
0 0
možnosti

grol2

20. 9. 2004 17:52
blazinec
Jasne... deset zakonu vymyslet...  Jestli se nepletu, tak vzit si gumu od zavarovazky (nebo jeste lepe modelarskou) a udelat si prak, zvladne dite bez problemu. Z bambusove tycky a kusu provazku luk take. Airsoftky jsou nebezpecne, ale to luk, prak, skobicak nebo flusacka taky.  Existuji dva zpusoby, jak to resit:
1. desitky zakonu a vyhlasek - tvrda bYrokracie
2. rodice se postraji o sve deti a nebudou zkouset hazet odpovednost na Vietnam (roztomilej alibismus).
 Timhle tempem za chvili bude treba tokove orezavatko prodejne az od 18-ti, protoze obsahuje vymontovatelny brit - tzn. zivotu nebepecne. Kruzitka se budou smet prodavat jen bez hrotu atp...  
0 0
možnosti

jejej

20. 9. 2004 16:57
to je rychlost
jakou někdo zjistil, že na trhu je nová hračky. Tyto pistole jsou tu už pěkných pár let. 5? Inu je to jako se vším. Řeší se problémy vládní koalice, zákon o Antarktidě, a pod., ale podstatné věci - silniční zákon, okleštění soc dávek příživníkům....... to ne. 
0 0
možnosti