Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražané si vyzkoušeli centrum bez aut

Smetanovo nábřeží se v neděli na sedm hodin proměnilo v pěší zónu, na níž rachotily jen tramvaje. Jinak velice frekventovaná komunikace od Národního divadla ke Karlovu mostu patřila chodcům, cyklistům nebo vyznavačům jízdy na kolečkových bruslích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nusle3

Neni jenom centrum...
V Praze 4 je to s dopravou taky dost sileny ... :-(
0/0
20.9.2004 13:42

karoten

Co se diví...
Vlastnictví auta je společenská vizitka. Fejk snad auto nemá?
0/0
20.9.2004 9:36

Gazela_

Re:
Ne kazdej, kdo ma auto, ma prdel prilepenou k jeho sedadlu a nedokaze uz bez nej ani jet na vylet.
Ja mam taky auto, ale snazim se ho pouzivat jen, kdyz musim. Nebudu se auta vzdavat uplne, pokud jim mraky jinejch lidi jezdi kazdej den - nejsem prece masochista. Ale budu podporovat kazdy omezeni aut v Praze, pokud ho budou muset dodrzovat vsichni.
0/0
20.9.2004 9:49

hasmen

Re:
Sváteční řidiči - mor silnic  (nic osobního)
0/0
20.9.2004 9:51

karoten

Re: Jo, jo....
0/0
20.9.2004 10:30

Gazela_

Re: mor silnic
Kdybys bydlel v ulici permanentne zaplneny prdicima autama stojicima v kolone, tak bys asi za mor asi povazoval nekoho jinyho nez svatecni ridice.
Takze kdo malo jezdi autem, je bud lemro (dle hasmena) nebo chudas (dle karotena)? Spravnej chlapak zrejme musi najezdit aspon 100 km denne...
Karoten: "Kdyz uz za to auto platim, tak ho pouzivam". Promin, ale to je blbost. Tady jde ciste o lenost, nic jinyho. Kdyby slo o penize, tak si snadno spocitas, ze jezdit po Praze s MHD za mesicni kupon te stoji daleko min nez projetej benzin, takze castym jezdenim autem rozhodne nic neusetris. To je jako rikat: "kdyz uz jsem si koupil ty golfovy hole, tak musim porad chodit hrat golf, aby se mi to vyplatilo".
Ja mam auto na to, abych mohl odvezt rodinu na chalupu (pokud jedu sam, jedu autobusem), abych mohl prevazet tezky veci nebo abych se mohl rychle dostat k doktorovi. Jsem rad, ze ho na tyhle veci mam, a jsem pripravenej za to platit - ale otevrene rikam: kdybych za tu cenu mohl zit ve meste bez aut (predstavili jste si to nekdy vubec? to ticho, ten cistej vzduch?), klidne bych se ho vzdal uplne.
0/0
20.9.2004 13:40

karoten

Re: A jak bys tahal cement na chalupu?
Já jenom říkal, že vydržovat si auto na 1 cestu týdně, popř.ještě méně, není pro každýho psychicky únosný.
Gazel je holt velkorysej majitel - tak to má bejt
Jo, taky mám ve sklepě gumovej kajak....už to bude 30 sezón
0/0
20.9.2004 13:58

hasmen

Re:
Psal jsem ,že to není nic osobního. Jestli Tě to uklidní - jezdím denně do práce autem (1,5 km)
0/0
20.9.2004 14:41

rohovka

Re:
Já v takové ulici bydlím.Ale bohužel to je daň životu velkoměsta.Kdybych měl takovou potřebu odstěhuju se někam na buranov kde projede pár aut za rok.Ticho,čistej vzduch,závistivý sousedé prostě idylka.Ale něco takového prostě v metropoli očekávat nemůžu a stěhovat se nechci.Takže mi asi nezbyde nic jiného než se smířit s tím že tu nežiju sám a je každého věc jestli jezdí MHD nebo autem.
0/0
21.9.2004 15:44

karoten

Re: To je zajímavej rozpor
Myslím že převažuje názor zhruba tenhle: "když už to auto máme, platíme všemožný náklady - tak ať jezdí". Je to pochopitelný protože vydržovat si auto a využívat ho jenom když opravdu musím, je drahá sranda. Kamarád jel s dětma do zoo právě tuhle sobotu, rodina má smzř.tramvajenky, on sám jezdí mhd na černo - maj sotva na benzín, ALE jedou autem, na co by ho měli žejo.....
0/0
20.9.2004 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.