Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bratislavský most připlul k pilíři

Obyvatelům Bratislavy se v neděli časně zrána naskytlo unikátní divadlo. Nový most Košická se tu totiž za pomoci asi stovky pracovníků dal do pohybu téměř celý den putoval k pilíři na druhém břehu Dunaje. Tam dorazil po páté večer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Děd Vševěd

DOBRÝ !
Ač se diskuze týká všeho možného, vracím se k původnímu tématu článku. Tento most a zejména jeho doprava na místo určení je skutečně hodný obdivu. Je to jeden z nejlepších technických výkonů poslední doby. Gratuluji !
 
0/0
20.9.2004 10:12

OldFaker

Po dlouhé době dobrá zpráva...
...nic o tom, že nějací idioti byli lepší než jiní idioti, dement zpívá zbytečným a zase někdo duněl tam, kde jiní chtěli spát.... Žádná zpráva o tom, že blbeček bohatého tatínka udělal nehodu za milion, bohužel se nic nestalo, protože to přežil.... Tato zpráva říká : PODÍVEJTE, CO DOBRÉHO A PĚKNÉHO SE DÁ POSTAVIT, KDYŽ LIDÉ PRACUJÍ!!!!
0/0
20.9.2004 9:55

pinkshadow

Ruský tisk: operaci provázel chaoz
 
Operaci vládních sil proti teroristům provázel chaos. Část dětí se dostala do křížové palby. Do zad jim stříleli ozbrojenci, do tváře příslušníci ruských sil, napsal list Izvěstija.
Zároveň cituje představitele Federální bezpečnostní služby, podle něhož příslušníci profesionálních oddílů zasáhli opožděně. Jako první prý útok zahájili otcové unesených dětí, kteří stáli s puškami u kordonů. Elitní oddíl Alfa tak nemohl využít svou hlavní přednost, kterou je okamžitý a nenadálý útok.
 
 
          
 
 
 
0/0
20.9.2004 6:27

HAL9000

Re:
Ano, ale jiní odborníci zase tvrdí, že ovocné stromy je lepší prořezávat na jaře. Pak si vyber.
0/0
21.9.2004 6:26

amos77

Nečekal jsem , že takový přesun mostu rozproudí diskuzi.
Nečekal jsem , že takový přesun mostu rozproudí diskuzi. Vždyť to bylo hezké a most stojí, tak co remcáte. Ať si Slovensko postaví klidně 20 mostů a nic nám do toho není. Už není Československo, takže i metro jednou v Bratislavě vybudují, ale trochu pohody do toho života!
www.KamPoSkole.cz - vše k přijímacím zkouškám
0/0
20.9.2004 1:48

Tolja

Ten most neni luxus!
Tento novy bratislavsky most bol dlho ocakavany, vyriesenie tazkej situacie v doprave v Bratislave je len na zaciatku. Pokial ma ekonomika v hlavnom meste fungovat, musi mat vyrieseny uceleny dopravny system a ten tu doteraz chyba. Inak hrozi vyznamne  spomalenie ekonomiky. Z tohto pohladu je kazdy novy bratislavsky most vyznamnou ekonomickou investiciou.
Co sa tyka stavitela, je to multinarodne dielo najlepsich slovenskych, ceskych a rakuskych expertov v oblasti mostneho stavitelstva. Takym sposobom v tak velkom rozsahu sa ziadny most na svete nestaval. Tak ako mozu Cesi dakovat sikovnym slovenskym murarom, co pomahali stavat Prahu, mozme dakovat umu ceskych specialistov, co pomahali vytvorit toto unikatne dielo. 
0/0
19.9.2004 22:39

jirkanovaksuperchlapik

Re:
Luxus to podle mě,ale budiž ...když na to Slovensko má. Mě si stěžoval kamarád ze Zvolena, že je to sice krásný, ale obyčejným lidem to nepomůže.
Jinak souhlasim, unikátní byla hlavně ta "instalace" mostu a je opravdu na pováženou,že některý noviny u nás v Česku o tom píšou jen tak mimochodem.
0/0
20.9.2004 7:55

karci75

Re:
Neviem co to mas za kamarata zo Zvolena, ale zrejme si stazoval pretoze nie je z Bratislavy. Ak by sa staval takyto most v Prahe, takisto sa bude po celych Cechach a na Morave rozpravat aky je zbytocny a kolko mostov uz v Prahe je. Ak zavidis ze sme si dali takyto most postavit, tak je to tvoja vec, neviem preco robis okolo toho tolko blbych reci. Mate od nas konecne pokoj, vami tolko omielany penazovod skoncil tak bud kludny, ty ho platit nebudes. Akurat na tej stavbe teraz my zivime kopec ceskych pracovnikov.
0/0
20.9.2004 21:50

Tolja

Jsem zhnusen...
asi tak nejak komentoval byvaly cesky prezident situacie, ked nemal slov...podobne aj ja. Som Slovak, clovek zijuci v Europe, byvaly Cechoslovak. Nepotrebujem niekoho ponizovat len preto, ze pochadza odniekal... poznam velmi inteligentnych Ciganov, cernochov, aziatov, eskimakov, ale poznam aj primitivnych slaboduchych nacionalistov z radov Slovakov aj Cechov. Pri citani niektorych prispevkov je mi zle.Myslim, ze poniektori z vas nepatria ani do Afriky, nieto do Europy, civilizovanej spolocnosti ludi, ktori zdielaju podobne hodnoty. Je to priserne, na mieste moderatora by som vsetky tieto prispevky odstranoval. Nikomu nepomozu, k " orgazmu" privedu len autorov. A to by sme im nemali dopriat.
Je nacase, aby sa Slovaci a Cesi prestali navzajom osocovat a vycitat si navzajom hriechy minulosti a krivdy pritomnosti. Kazdy narod ma svoje specifika, svoje negativa, ktore vyplyvaju z  mnozstva historickych, socialnych a ekonomickych faktorov. Su narody vyspelejsie a menej vyspele, lebo nie kazdy mal rovnake podmienky na rozvoj. My Slovaci sme si nikdy nepotrpeli na svoju narodnu identitu, co bola obrovska chyba.Na druhej strane mame mnozstvo pozitivnych vlastnosti. Aj vela negativnych. Verim, ze ich coskoro odstranime. Mame na to podmienky. Ze sa dnes citia ludia u nas zle, je jednoznacne tym, ake obrovske skoky v ekonomike muselo Slov. podstupit a este bude musiet, aby sa vyhlo rizikam krachu socialistickej politiky. Preto dnes odchadza vela vzdelanych ludi do zahranicia,lebo nie su schopni trpezlivo cakat na vysledky, ktore sa verim coskoro dostavia. Nebyt 40ročneho jarma komunizmu, boli by sme na urovni Ceska aj celej Europy. Takto mame co dohanat....
To co bolo, uz nezmyjeme, ak bolo nieco zle, treba si aj navzajom odpustit. A chyby neopakovat. Mrzi ma, ak mame byt vzorom pre civilizovany svet v tom, ako sme sa kulturne rozisli, dajme svetu navod na to, ako sa maju dva civilizovane narody spravat ku sebe. Vycitky nikdy nikomu nepomohli,
0/0
19.9.2004 22:26

HAL9000

Re:
Vážený pane, neberte tyto diskuse až tak příliš vážně a osobně. Na těchto stránkách se kritizuje, napadá a zesměšňuje všechno možné. Je to v podstatě jakási forma lidové zábavy, která někdy přeroste do černého humoru, jindy do nacionalismu nebo rasismu, ale všechno je to třeba brát s určitým odstupem.
0/0
19.9.2004 23:05

Tolja

Re: diki moc,...
..dufam , ze mate pravdu, som rad ze sa v diskusiach objavuju prispevky normalne uvazujucich ludi...Zdravim!
0/0
20.9.2004 10:25

jirkanovaksuperchlapik

Re:
Je vidět, že jsou i Slováci, který uznaj že se lidi na Slovensku cítí zle. Osobně si myslím, že pro Slovensko je odchod vzdělaných lidí taková malá katastrofa.
A orgasmus z psaní příspěvků fakt nemám :-) Já jen napsal co si myslím a to bylo to,že pro Slovensko je most za 4 miliardy luxus a za tím si stojím.
0/0
20.9.2004 7:51

Tolja

Re: na Slovensku sa nemame zle, nie sme Albansko...
...stale sme na vyssej zivotnej urovni nez vacsina vychodoeuropskych krajin, ludia so vzdelanim a schopnostami nepotrebuju cestovat do zahranicia pre zarobok. Ja osobne som bol tiez dlhodobo - 1 rok- v USA, co mi prinieslo nezaplatitelne zivotne skusenosti. Necestoval som pre peniaze. Naucil som sa jazyk ziskal som nieco ako diplom z dalsej univerzity. A to pochadzam z velmi skromnych pomerov. Dnes nevlastnim ziadnu firmu,ako zamestnanec netriem biedu, zarabam tolko, co mi pre zivot staci a nemusim sa nechat ponizovat ako gastarbeiter. Ak som v zivote nieco dokazal, bolo to vlastnou hlavou a rukami. Preto mozem len podporovat odchod mladych von, oni sa aj tak po case vratia. Nie je dovodom odchodu mladych zo Slovenska len tazka ekon. situacia...to ze mladi Slovaci studuju v Cechach, nie je nic zle, u nas su VS preplnene a mnoho schopnych nema sancu studovat. Preco by sancu zadarmo studovat nevyuzili. Ved je to slobodne rozhodnutie ceskej vlady, ktora to umoznila...
0/0
20.9.2004 10:17

jirkanovaksuperchlapik

Re:
Souhlasim, taky neříkám,že je špatný, že u nás studují slovenští studenti zadarmo. Já to jen vítám,akorát se mi nelíbí že jim platíme studium a pak je necháme odejít do zahraničí. Ale máte pravdu je to naše chyba.  Většina slovenských známých co mám, tak ti si na těžkou ekonomickou situaci dost stěžovali. Zdravim
0/0
20.9.2004 11:50

karoten

Re: Buďte v klidu
Tyto stránky jsou samozřejmě určeny právě zmiňovaným orgastikům - s tím nic nenaděláte.
Svrbí mě prsty Vám oponovat ohledně jařma komunismu a jeho výsledků, v zájmu zachování mezinárodního smíru budu zticha.
Most máte ale pěknej - a to je dobře
0/0
20.9.2004 10:21

jirkanovaksuperchlapik

Re:
V zájmu zachování mezinárodního smíru? :-)) Ty to určitě vytrhneš :-)
0/0
20.9.2004 11:53

BDF

Vice fotografii...
Peknej vtipek..fotogalerie na iDnes jsou desny vzdycky..ale dat dve fotky k "celedennimu" presunu..no to je teda sila;o)
0/0
19.9.2004 19:15

maxip

Re: Aspoň něco.
Aspoň že něco IDNES uveřejnily. To naše slavná ČT tuto zajímavou technickou akci vůbec nezaznamenala. Asi to mají do Bratislavy děsně daleko.
0/0
19.9.2004 21:33

pravicovy volic

Re:
Hm, ja som spravy CT pozeral, bola tam niekolkominutova reportaz.
0/0
20.9.2004 0:13

Tolja

Re: na stranke atlas.sk je toho dost...
...doporucujem link http://www.atlas.sk/kosicka/, kde je live web kamera z celeho priebehu otacania mostu, je tam aj galeria starsich snimkov. Stoji to za to. Bol som tam osobne, bol som nadseny, je to skutocne vynimocne...
0/0
19.9.2004 22:48

tatami

Lahudka
To je teda technicka lahudka non plus ultra. Nezbyva nez poblahoprat. Moc dobra prace.
0/0
19.9.2004 19:14

II tsohg

:-/
Koukám, že se nám tu sešel skutečně intelektuální výkvět... Využít (či spíš zneužít) stavbu mostu jako záminku k nacionalistickým kecům na úrovni sedmé cenové mi opravdu nijak na výši nepřipadá... 
Mám takový pocit, že kdyby se to stavělo třeba v Rakousku, tak zde jsou dva příspěvky a to kdoví jestli...
0/0
19.9.2004 19:01

Kristine.Z.Kochanska

machri
Jo, moc pekne: Nevim, jestli je to zcela bezne, takto to presunovat, v mych ocich je to tezka frajerina. http://www.bratislava.sk/vismo/galerie2.asp?u=700000&id_org=700000&id_galerie=12964 Nebo jeste: http://www.atlas.sk/kosicka/gallery.php Nechapu, proc se tady v te diskusi osocujete jako mali haranti. Blahopreji vsem, kteri se na tom podileli a preji uspesne dokonceni stavby.
0/0
19.9.2004 18:45

anskr

Bouda
Lidi nehádejte se, bouda je jinde: ten most se od 17:01 do 17:48 ani nehnul. Snímám to.
0/0
19.9.2004 17:52

houba_

Re:
treba uz je na miste
0/0
19.9.2004 18:02

martine1

Re:
Je na mieste od 16.45 :o)))
0/0
19.9.2004 18:12

skyfly

0/0
19.9.2004 16:25

jirkanovaksuperchlapik

Koukám,že se spíš nacházim na IDNES.SK :-)
Takže radši mizim, nerad bych tady rušil všeobecnou pohodu a tlachání o tom jak Slovensko vzkvétá :-)))))))
0/0
19.9.2004 16:11

skyfly

Re:
jirkanovaksuperchlapik- ty uz dnes mizis a odchazis asi po pate, tak dufam,ze tentokrat definitivne.A nech ta trafi slak z toho aky krasny most to bude a ako bude slovensko na tom ekonomicky dobre za nejakych 5 rokov.Potom ti tvoja makovica od zavisti praskne!ADIOS!
0/0
19.9.2004 16:29

Koaraeeel

Re:
Za 5 let Slovensko už nebude. Protože už odtud všichni zdrhnete. Tedy kromě cikánů.
0/0
19.9.2004 16:34

skyfly

Re:
OMYL ! cigani zdrhnu ako prvy-uz zacali . do CR, kde im vlada pripravila skvele podmienky!
Na rozdiel od vlady CR, vlada CR cigynom prachy zobrala a povedala, ze ich dostane iba ten kto bude MAKAT! Ceska socialisticka vlada da vsetkym rovnako!
Takze za 5 rokov bude CR v pr......eli !!!
0/0
19.9.2004 16:41

sberatell

Re:
Dík za ty cikány
0/0
19.9.2004 16:54

skyfly

Re:
mne nedakuj, podakuj :
1.tomu co to mysli uprimne 
2. byvalej "spolecnici" zahranicnych turistov
3.zvysku socdem company
0/0
19.9.2004 16:57

sberatell

Re:
No já myslím,že je to spíš tím,že jste je vyhnali. Respektive že jste zpřísnili dávky
0/0
19.9.2004 17:03

Vaclav Hanus

Re: ne! vdek patri tvym modrym saskum
kteri cikany-slovaky vyhnali ven...zcela planovite. Holt, to je typicke jednani ulisne liberalni pravice
0/0
21.9.2004 12:51

Koaraeeel

Re:
To je tvé zbožné přání, ale to se nestane.Kolik je vás Slováků- myslím Slováků,ne cikány a jinou podobnou verbež, moc asi ne. Tak už se těším , jak tahle malá skupinka lidí vytvoří ze Slovenska druhé Švýcarsko. Ale to musíte makat, a ne koukat v které zemi by se vám lépe vyžíralo.
0/0
19.9.2004 16:56

sberatell

Re:
To už je taková národní vlastnost Slováků, už i za první republiky tomu prý tak bylo.  Osobně jejich mentalitu nechápu, oni hodně často mluví jako jsou hrdí Slováci,ale většina těch vzdělaných chce pryč. Trošku schizofrenní, ale zase na druhou stranu s prací je to tam špatný
0/0
19.9.2004 17:00

skyfly

Sberateli:
PRÝ jsou cesi drzgresle ktere si nechaji pro korunu vrtat obe kolena
Potom ovsem budu kulhat.....
A tak je to i s ekonomikou chlapecku....bye bye!
0/0
19.9.2004 17:06

sberatell

Re:
A proč je třeba v Praze tolik lidí od Vás když jsme tak špatný?
0/0
19.9.2004 17:08

Koaraeeel

Re:
No jo , tak uznávám, jste lepší, zeptám se těch mnoha mnoha Slováků ,kteří u nás žíjí, jak to děláte. Potom ale nechápu, proč žijí a pracují u nás a o návratu na Slovensko nechtějí ani slyšet. Víš proč, protože Slovensko je iba len taká malá dedinka.
0/0
19.9.2004 17:11

maxip

Re: Výplody nenávistných mozků
Odkud se berou takové hnusné výlevy nanávisti a šovinismu? A proč mají po sobě takto plivat dva národy, které k vzájemné komunikaci nepotřebují tlumočníka? To už jsme vářně s tou 15 let trvající nenávistí, resp. vystrkováním prdele směrem na východ a pucování držkou země směrem na západ (ale pozor, Země je kulatá!) došli tak daleko?
 
0/0
19.9.2004 21:42

62milan

Re:
Absolutne súhlasím
0/0
19.9.2004 22:09

ignat

most
Myslel som si, ze otacanie toho mosta bude skor vnimane ako technicka zaujimavost a nie ako zamienka na nacionalisticke keci.
Tiez som si myslel, ze jednou z vyhod rozdelenia v 93 bude to, ze konecne prestanu hadky kto, komu, co. Ale ako vidim, nepomohlo.
0/0
19.9.2004 15:49

rakosnicek_2003

Re:
ja jsem jenom rad, ze naprosta vetsina cechu i slovaku to vnima jako technickou zajimavost a po precteni tyhle diskuze si rekne: Boha jeho to jsou mezi nama obcas wocasové !!!! a dneska ma jednoznacnej titul ten genialninovak (nebo jak se to pako tituluje) takovejhle intelektualni exkrement se opravdu jen tak nevidi ... jo a genialninovaku prosim nereaguj ja uz iDNES vypinam
0/0
19.9.2004 15:54

jirkanovaksuperchlapik

Re:
Kdyby jsi četl všechno tak by sis přečetl, že jsem uznal že ten most je supr...najdi si to
A s napadáním jsem nezačal, koukni se do historie.
Mimochodem nevěřim,že jsi Čech
0/0
19.9.2004 16:00

martine1

Re:
Je to UFON :o)))
0/0
19.9.2004 16:01

jirkanovaksuperchlapik

Re:
Ne je to Slovák jako ty :-)
0/0
19.9.2004 16:03

brave123

Re:
Ty si taký primitív, že neveríš ani vlastným bratom Čechom, že sú Česi :DD Dnes som sa na tebe celkom pobavil ty kopa neveriacich primitívnych srač...k :D
0/0
19.9.2004 16:05

jirkanovaksuperchlapik

Re:
Dík,ale já si na lichotky moc nepotrpim :-)))) hlavně jestli se tý tvojí maďarský makovici ulevilo :-))
0/0
19.9.2004 16:09

brave123

Re:
Mne neďakuj. Všimol som si, že vždy keď ti dojdú argumenty, tak začneš hrať na Slovákov primitívnou maďarskou kartou, ktorú používajú iba primitívi, presne takí, ako ty. Ak myslíš, že inteligentného človeka to urazí, tak si na omyle, urazilo by, keby sa píše rok 1850, ale dnes nie :oD Mimochodom, zajtra nastupuješ do školy, si si toho vedomý a nebude ti mamina nadávať, že si tak dlho na nete a nevenuješ sa domácím úlohám ?!
0/0
19.9.2004 16:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.