Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plakáty s Grossem mají napodobeniny

Předvolební bilboardy sociálních demokratů, kteří využívají tvář předsedy Stanislava Grosse k lákání voličů, přitahují nejen vandaly. Na různých místech se již objevily i profesionální, na zakázku vyrobené billboardy, které Grosse a jeho stranu zesměšňují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

volby jako pokračování frašky...
nástup nových komediantů nikomu potom nepřijde podivným...
 
0/0
20.9.2004 21:36

huhu007

Bezmocní a chudí živnostníci...
Sice chudí a bezmocní, ale na to, zaplatit stovky tisíc možná miliony  za billboardy na to mají. Připadá mi to jako v Moliérově hře o lakomci, ten taky vypadal na velký sociální případ. Jinak skvělé PR, dělat ze sebe chudáky by jim šlo...
 
0/0
20.9.2004 14:23

Blackshield

Re:
Kdybys tp pořádně četl, blbečku, tak bys zjistil, že paní z agentury kvákla něco o tom, že výroba stojí 7 a pronájem na měsíc 6 tisíc korun (nebo tak nějak, nechce se mi to číst znova). Ty stovko tisíc. Kolik by pak stála Standova antikampaň, když má ksicht na každým rohu?
0/0
20.9.2004 17:01

huhu007

Re:
psychopati se ozvali...  Vem si příklad z Kereme... Nemusí mít každý stejný názor, ale je možné jej vždy prezentovat slušně. Pozná se tak slušný pravicově smýšlející člověk od prasečkářské straky
0/0
21.9.2004 10:01

Kereme

Re:
Ono jsou živnostníci a živnostníci. Pár voklobáků si neumí představit, že by jezdilo v něčem jiným než každý rok v novým voze, ale pár řemeslníků na venkově či na menším městě se musí pořádně ohánět, aby uživilo rodinu.
0/0
20.9.2004 23:24

huhu007

Re: Tak, tak, Kereme
máte naprostou pravdu. Ale ti řemeslníci, co se tak tak drží nad vodou, ti PR billboardy nedělají.Dělají je ti, co mají prachy na vyhazování. Povětšinou korupcí prolezlí prasečkáři.
0/0
21.9.2004 9:56

Kleki Petra

Re:
Jedna poznámka: Alespoň si na tu výrobu vydělali i přesto, co jim náš stát v daňové oblasti nadělil. Ten upřímný pitomec si nevydělal na nic, celoživotně je živ z našich daní (i živnostenských) a teď si nechá zaplatit kampaň jako řemen, zčásti jistě ze "státního" (tedy našeho) povolebního příspěvku. Takže korupcí prolezlí prasečkáři se rozhodně hojněji vyskytují úplně jinde, než mezi živnostníky. Dej se huhu koktejl a trochu se zamysli.
0/0
21.9.2004 11:57

ZiggyCz

....Gross...
....a Vy vsichni byste sli(mit Grossuv ,,Ksicht") na ty plakaty?????clovek musi mit trosku soudnost....a navic tam dopsat jeste ptakoviny ... Gross
0/0
19.9.2004 4:35

HAL9000

Re:
Bývá zvykem, že bilboardy a plakáty jsou součástí předvolební kampaně. Gross však je však nechal vyšpulit poté, co byl zvolen premiérem. Hodně mi to zavání Kim-ir-sen(em) a Kim-čong-il(em).
0/0
19.9.2004 9:47

Carl-K

Humor je mocná zbraň bezmocných.
Soudruh Gross asi zapomněl, co o Češích říkal soudruh Heydrich ( Češi jsou smějící se Bestie) .
Jinak by tak pitomou a lehko zesměšňovatelnou reklamu nemohl pustit ven.
Humor je mocná zbraň bezmocných.
0/0
18.9.2004 14:59

rom007

Re: Humor je mocná zbraň bezmocných
To humor určitě je. A čím méně demokracie v zemi a spokojenosti lidí se vládou, tím více humoru o těch co jsou u moci. Tak to bylo i za totáče.
Vláda by se měla zamyslet nad tím, proč je o ní tolik vtipů a jiného humoru.
0/0
19.9.2004 9:53

brukew

nazor ctenare-az z toho mrazi jak moc ma pravdu
Asi toto vzkázala Grossova vláda občanům prostřednictvím schváleného státního rozpočtu. Pokračuje tak v dluholeté tradici komunistických vlád, která si vysoce cenila bílých přileb s pendreky. Ty totiž byly schopny všemi prostředky zakročit proti studentům, protože inteligentní lidé pro ni znamenali neustálé nebezpečí.
vytisknout
e-mailem na mobil reklama
0/0
18.9.2004 9:21

Futty

Zapomeňte na změny!
Každá změna v prostoru ve kterém žijem byla za posledních 80 let vždy k horšímu. A bude tomu tak i nadále!
0/0
18.9.2004 8:14

edelweiss

Gross neni to prave
na vikend. Kdo muzete pres vikend do Toronta, tak na Ontario Place maji postaveny stan a vystupuji " Cirque de Soleil" z Montrealu. Je to  v podstate neco mezi akrobatikou , baletem a musikalem , nadherne dramaticke songy . Posledni CD od Cirque de Soleil se jmenuje Alegria. Doporucuji, nema to chybu, jsou tam do 26.zari.
0/0
18.9.2004 3:11

edelweiss

Re:zase preklep
Cirque du Soleil
0/0
18.9.2004 4:08

_Ufon_

Ja nevim
proc se v tom jeste nekdo angazuje, kazdej normalni clovek vi co je Gross zac a tem ostatnim je to jedno!
0/0
18.9.2004 2:00

--23--

hmm...
stav nasi politiky a lidi v ni je dost otresny a jentak se to asi nezmeni, ale aspon dobry pokus na to poukazat. co ste pro to udelali vy? myslim, ze tenhle zivnostnik aspon neco. peace
0/0
18.9.2004 1:39

juton

Ubohost.
, Vlastní nápad chybí a tak se parazituje.
0/0
18.9.2004 1:06

Johny_S

Re:
Ale, jutonku, tohle není parazitování za účelem vlastní reklamy, to je ironizace ubohých plakátů páně Grosse. Který z politků si hned poté, co se stal premiérem, nechal vyvěsit vlastní plakáty po celé republice? To neudělal ani narcis Klausů, až Gross. A všichni přece vědí, že je Gross sociální demokrat, stejně jako vědí, jak je to doopravdy s tou jeho upřímností.
0/0
18.9.2004 1:16

f99

Re:
souhlas, v tom připadě at mistr juton obvinuje cssd, že dělá reklamu na bilboardech - to taky neni jejich vlastni napad
0/0
18.9.2004 1:17

juton

Re:
, Jestli ubohých, toť věc názoru. Z minulých premiérů to neudělal nikdo, protože se neblížily volby. A parazitování z nedostatku vlastí invence to je naprosto zřetelné.
0/0
18.9.2004 1:40

Dan 1

Re:
Je lehký rozdíl mezi parazitováním a parodováním. Že je to socan, to ví každý, kdo ho poslouchá déle, než minutu a že to myslí upřímně s estébáky, bachaři a mlátičkami VB, se ví také. ČR začíná připomínat SSSR padesátých let a "výzdobou" ulic a nároží může soutěžit s píáry iráckých baasistů. Když se na ty billboardy nechal fotit, měl si uvědomit, že ČR není předválečné Německo, ani současná KLDR. Na jiném místě kvičíte, že bufetářka Šárka je líčena jako slepice. To není nic proti rozhovoru, který ta husička poskytla LN a ještě jej autorizovala.
0/0
18.9.2004 1:48

juton

Re: Přesně.
, Je rozdíl mezi parazitováním a parodováním. Já to vidím na to první. Ty příměry k padesátým létům v SSSR, předválečnému Německu či KLDR, to je jen ubohoučký výkřik zoufalosti, že současnaá ČSSD taková není. Výrok "bufetářka Šárka" je rovněž ukázkou nenávisti. Ona je manželkou premiéra a má své současné aktivity. Názvat ji bufetářkou zjevně zavání snahou ji zesměšnit a zdiskreditovat.
0/0
18.9.2004 2:02

ynos

Re: pane bože
tedy ty jsi debil
0/0
18.9.2004 2:09

_Ufon_

Re:
Se ti divim ze nepoznas Skomachuv nick!
0/0
18.9.2004 2:12

Dan 1

Re:
To není nenávist. Hlupáky upřímně pohrdám, ale není důvod je nenávidět, narodili se tak a nic s tím neudělají. Manželský svazek s premiérem Šárce na přehledu a intelektu nepřidal, zrovna tak jako funkce premiéra nepřidala na intelektu asistentovi strojvůdce. Oni se i se svou stranou znemožnili a zdiskreditovali natolik, že to může nevidět jen slepý (omlouvám se nevidomým za možná nevhodné či neobratné vyjádření). ČSSD je fašizující totalitní a nedemokratická strana, příklady jsem uvedl mnohokrát (nátlak na poslankyni jiné strany, aby se vzdala mandátu, písemné zavazování koaličních stran k podpoře "klíčových" rozhodnutí, přičemž o tom, co je klíčové, rozhoduje ČSSD atd).
0/0
18.9.2004 2:13

_Ufon_

Re:
Ty ses nejak rozjel ! DIskuze z dementem je tak osvezujici! Jen tak dal!
0/0
18.9.2004 2:16

Dan 1

Re:
Stejně je to dobře placený agent ODS, který se prostřednictvím diverzní činnosti v internetovém tisku snaží prezentovat voliče a sympatizanty ČSSD jako nesoudné prosťáčky. Až zjistím, jestli se to vyplatí, změním si nick na Klementa a jdu do toho taky. Myslím to upřímně.
0/0
18.9.2004 2:21

_Ufon_

Re:
Ale jednou bych chtel potkat nejakeho seriozniho volice kolotukovy strany s IQ nad 90, schopneho vyplodit alespon 1 racionalni nazor za hodinu. No ale to sem asi oblasti zbozneho prani!
0/0
18.9.2004 2:26

Dan 1

Re:
Já bych zase chtěl být věčně mladý, zdravý a nesmrtelný. Nic si z toho nedělej, to je tou pokročilou hodinou.
0/0
18.9.2004 2:30

juton

Re:
, Připadáš mně jak ujetý. Připomínat minulost ve stylu "bufetářka" či "asistent strojvůdce" je přesně tou snahou ponižovat a urazit.
0/0
18.9.2004 2:27

_Ufon_

Re:
Ano mas zase pravdu, kolotuk -> doktor prav -> premier = kariera jako hrom! Co te urazi na tom ze bufetarka je nazyvana bufetarkou? Ma delnicky puvod a to by te melo tesit, ne?
0/0
18.9.2004 2:30

juton

Re:
, Zřejmě závidíš. A jinak, koloťukem Gross nikdy nebyl. Na označení bufetářka mi vadí ta souvislost, v jaké to bylo uvedeno. Prostě pohrdavě.
0/0
18.9.2004 2:37

_Ufon_

Re:
No proste pohrdam blbcem bez vzdelani, pohrdam clovekem ktery si neni schopen poridit manzelku ve sve socialni kategorii. Pohrdam nekym kdo je schopen pouze intrikovat. V teto zemi je mraky lidi nepochybne spousta lidi schopnejsich nez Gross. To je problem CSSD ze je to banda neschopnejch idiotu, ktery si vybrali Stanouse pro jeho uzasny kukuc. Copak Standik v realnem zivote dokazal? Napis seznam!
0/0
18.9.2004 2:44

juton

Re:
, Stačí. Děkuji. Pohrdáš blbcem bez vzdělání - tedy ne Grossem. Co znamená "pořídit si manželku ve své své sociální kategorii"? To jako soustružník a lékařka či inženýr a prodavačka nejsou dost košer páry? V této zemi jsou mraky lidí schopnější než Gross, Klaus, já i ty.
0/0
18.9.2004 2:55

_Ufon_

Re:
 ROFL
0/0
18.9.2004 2:56

Johny_S

Re:
On má Gross nějaké vzdělání, tedy kromě toho, že je nádražák? Titul JUDr. honoris causa nelze počítat za vzdělání.
0/0
18.9.2004 10:54

jajaja59

Re:
on není h.c., on jej opravdu udělal - indivindi studiem a když redaktoři Respektu dali jeho doktorskou práci anonymně posoudit, posuzovatelé prohlásili, že se jedná o opsanou a malinko upravenou zprávu ČNB - Standík na to bezelstně prohlásil, že při svém politické vytížení pochopitelně nemá čas na vlastní "tvorbu" - viz Respekt z té doby, číslo si nepamatuji - mohu dohledat
0/0
18.9.2004 13:54

Johny_S

Re:
Tohle já vím. Proto taky říkám h.c. A taky chci ještě dodat, že když si nedávno tu jeho práci chtěl někdo přečíst, ukázalo se, že se záhadně ztratila během povodní. Dále mi kdosi zasvěcený tvrdil, že měla pouze padesát stránek, přitom standardní diplomka má mít šedesát. Jak mu toto mohli uznat, je ve hvězdách, proto honoris causa. Kdybych já opsal diplomku a ještě neměla všechny náležitosti, asi bych hned letěl. V tomto světle se zajímavým jeví fakt, že náš Standa skládal některé zkoušky u Péti Pithartovýho a Cyrdy Svobodů.
0/0
18.9.2004 21:34

juton

Re:
, Těch zbývajících deset stran byly pochvalné doporučující recenze (Parkanová, Falbr, Němec a spol). :-))
0/0
18.9.2004 22:17

jajaja59

Re:
jen dodám, že si jej pamatuji z doby, kdy k nám (jako jiní politikové) chodil do rádia - něco tak hloupě přízemního se nepotkává každý den
0/0
18.9.2004 22:40

mirrin07

Re:
To je pekna hovadina, mam VS, (mj diplomku jsem mel na 48 stranek a dostal jsem za ni cenu dekena), manzelka je prodavacka, mame 2 deti a klape nam to vyborne, takze nechapu ty kecy o manzelce ve stejne socialni kategorii - nejsi nahodou v bezvedomi???
0/0
20.9.2004 12:33

Dan 1

Re:
Ani to není pravda. Vážím si popelářů, protože nebýt jich, brodil bych se po pás v odpadcích. Zrovna tak si vážím uklízeček, lékařů, zedníků, asfaltérů... Nevážím si sviní a nehodlám na tom nic měnit.
0/0
18.9.2004 2:33

_Ufon_

Re:
Ale zase je to cistotna svine kdyz prodava ten Amway!
0/0
18.9.2004 2:37

juton

Re:
, A co Grossovbá provedla, že ji nazýváš sviní?
0/0
18.9.2004 2:39

Dan 1

Re:
Ta je jen blbá. To byla narážka na soudruha předsedu rady ministrů, zdůvodnění viz výše + šachy s Teličkou a Špidlou atd.
0/0
18.9.2004 2:41

_Ufon_

Re:
Dobra tedy, Gross je teda nemeje Amwayem! Chudak malej!
0/0
18.9.2004 2:46

Johny_S

Re:
Jutonku, a teď upřímně - kdyby takto někdo parodoval Klause, taky bys znechuceně moralizoval o parazitování a nedostatku invence?
0/0
18.9.2004 11:01

Pluton

Re:
Heh, a parazituje ten holic-zivnostnik, nebo kdo, Jutone? :-)))
0/0
18.9.2004 10:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.