Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme přátelé. S komunisty i demokraty

"Jsme přátelé," zpívali před šestnácti lety Michal David a Iveta Bartošová společně ještě s několika dalšími kolegy. Rozjásanou píseň tehdy nazpívali sborem jako pozdrav sjezdu Svazu socialistické mládeže, SSM. Písnička se tehdy líbila komunistickým normalizátorům kultury.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kereme

Gott
Vidíte - ať Kája zpívá, to je jediné, co kromě honění ženských umí, politice nerozumí, jak dokazují jeho přemety.
0/0
20.9.2004 23:21

steevee007

Hrůza hrůzoucí...
Standa nám to "pěkně polepil" a tahle banda kdyby měla chybět, to bych se fakt divil! GrossGalerie: http://www.bloguje.cz/blogy/humorous/63075_item.php * Přispějte a bavte se... 
0/0
20.9.2004 12:31

Depek

Co to tady někteří povídáte o prostitutech a prostitutkách?
, Zazpívají a dostanou za to dobře zaplaceno. Taková je jejich profese.
0/0
20.9.2004 7:53

Alesek2004

Prostitutky
jdou s každým bez ohleddu na stranickou příslušnost. Hlavní jsou PENÍZE. Tzv. "umělci" jsou vlastně politické prostitutky, ti stejní tu byli i za minulého režimu a měli se vždy lépe, než obyčejní lidé. Kdo mohl cestovat na západ? Jen Umělečtí Prostituti. Přitom slovo UMĚLEC není to pravé. Spíš KOMEDIANT.
0/0
19.9.2004 9:26

holiday

Prostituti
Ano, prostituti, to je to nejvýstižnější, co se dá o té verbeži říci
0/0
18.9.2004 23:24

0100

Jste jako političtí prostituti
a vždycky jste byli. Přežíváte v byznysu každý režim a půjdete zpívat smuteční pochod i na vlastní pohřeb. Lidem je z vás na blití.
0/0
18.9.2004 19:56

adonis1

Oprava data
Vážení pánové z redakce, opravte si prosím ten datum, kdy měl náš národní umělec Gott zpívat ODS. V roce 1988 to jistě nebylo, zkuste prosím dát rok 1998, to bude pravděpodobnější. Děkuji.
0/0
18.9.2004 14:59

SocPredator

co se tu řeší?
Socany snad nikdo rozumný volit nebude a těm ostatním trubkám může zpívat kdokoli - za peníze.
Není to dostatečně průhledný?
Tak mrkněte na ty billboardy vobčas a dojde vám to!
0/0
18.9.2004 14:23

Bastable

i děvka má svoji čest a hrdost ,
tak prosím Vondráčkovou a Gotta k ní nepřirovnávat ,to jsou VŠI
0/0
18.9.2004 13:45

Carl-K

Gott a Vondračka
Nejhorší prostituce je ta morální.
0/0
18.9.2004 13:12

xmian

Jsou to předně baviči...
Hudeníci yli vždy trochu prostitutkami v rukách těch, kteří si je platí. Slovo "umělec" je v těchto souvislostech možná (záměrně) nesprávně zvoleným slovním oratem. "Umělní" a "umělec" jsou pojmy v povědomí lidí hluoce spjaty s něčím nadpozemským, nekonzumním, vše převyšujícím. Tito lidé však nejsou (a ani nikdy neyli automaticky) světci či lidé se vzorovou morálkou. Možná y proto ylo lepší používat v souvislosti s populární scénou slova "aviči", které v soě onu "prodejní hodnotu" tohoto povolání mnohem lépe vystihuje. Úkolem výše jmenovaných "umělců-avičů" vždy ylo, je a ude ostatní avit , nikoli je vychovávat, a to ani kulturně natož eticky. Nepozastavujme se tedy nad tím, že zpěváci zpívají tu pro socialistickou píseň, tu pro ODS. Tito lidé vždy udou na scéně, udou avit ty či ony, od toho tu přece jsou. Od morálky tu jsou skutečně jiní.
0/0
18.9.2004 11:54

xmian

Re: linux tropí hlouposti
Sorry, jedu teď v linuxu a ten mi v celém příspěvku vypustil ze slov písmenko "b"... Snad to přečtete i tak....
0/0
18.9.2004 11:59

Zmuda

Re:
Dobře,jsou to baviči.Nic proti tomu .Ale co ta propagandisticky-ideologická omáčka v tiskovém prohlášení Vondráčkové ? Viz citát od Johny_S níže...
0/0
18.9.2004 12:00

MBr

Myšlenka
Ja uz jsem to nekde uvedl.. Az vyhraje ODS volby, tak budou zpivat tito hudebni "prostituti" opet jim.  Jsou to slizouni a pripodobneni ke korouhvicce ve vetru je vice nez trefne. Takhle jen dokazuji, ze nemaji zadny nazor a jedine co je zajima jsou penize. Nicmene CSSD jim kralovsky zaplati, ale o par mesicu pozdeji si to veme od nich zpet na danich..
0/0
18.9.2004 11:39

borisov1

Gott a podobní
Čtu tady i příspěvky typu: "no jo, závist". To je problém naší doby. Slavíme ty, kteří dokázali být úspěšní ve všech dobách - i za cenu ztráty charakteru. A to je chyba. Měli bychom spíš oslavovat ty, kteří si v těžkých dobách dokázali uchovat pevný charakter. Někdo tu psal abychom neodsuzovali, protože nevíme jak bychom se zachovali sami. To je sice pravda, ale v tomto případě to je bezpředmětná argumentace. Protože když už se bavíme o ztrátě charakteru, tak si jí uvědomujeme a s uvědoměním přichází i lítost a tu já u pana Gotta nevidím. Naopak on se tváří  tak, jako že udělal dobře, že jeho rozhodnutí bylo úspěšné a proto správné, a nejhorší je, že ho v tom média ještě utvrzují. A jsme zase na začátku. Jenže takhle budeme stále "rýt držkou v zemi". Dokud neuvidím u Gotta lítost, tak budu stále opakovat, že je bolševickým pohůnkem (anebo pohůnkem bez jakéhokoliv přívlastku).
0/0
18.9.2004 11:19

Johny_S

To si snad ani nezaslouží komentář.
"Helena Vondráčková se chystá v nadcházejících komunálních volbách zapojit mezi umělce, kterým není lhostejný osud naší země. V zájmu stability České republiky se uvolila podpořit současnou vládu, která naši zemi dovede do řádných voleb. Rozhodnutí Heleny Vondráčkové nesouvisí s Její politickou orientací, ani neznamená, že by se chtěla oproti svým předchozím prohlášením politicky angažovat. " http://www.kompost.cz/clanek/69838
0/0
18.9.2004 11:16

Zmuda

Re:
Přiznám se ,že když probíhal soud mezi Vondráčkovou a panem Rejžkem,stál jsem na straně Vondráčkový.
Přesně tento citát z tisku,který zde citujete pane Džony ,mě nutí k tomu abych se panu Rejžkovi omluvil.Pan Rejžek měl pravdu.Vondráčková je nejen totalitní dinosaurus a i prodejná totalitní d....a.To dodávám já.
Blesk to vystihl přesně. Dříve Štrougal ,nyní Gross.Jak symptomatické !
0/0
18.9.2004 11:50

Johny_S

Re:
Já jsem na straně Rejžka stál hned od začátku, zvlášť když se Vondráčková předtím soudila o omluvu, když tvrdil, že podepsala antichartu, a přitom se ukázalo, že ji skutečně podepsala. Samozřejmě, podepsal ji i Werich, takže se neodvažuji soudit, jenže ona drze prohlašovala, že ji nepodepsala. A Rejžek neřekl nic špatného, pouze že jí k opětovnému vzestupu napomohli předlistopadoví mafiáni. Doporučuji dnešní rozhovor s Kollerem (tím z Lucie), kde jasně tvrdí, co byl například Janeček zač. Kollera nemusím, ale v tomhle s ním souhlasím.
0/0
18.9.2004 21:39

juton

Re:
, A to já Rejžkovi nefandím. To není kritik, nýbrž "kritik". Teď nemám na mysli jeho spor s Vondráčkovou, ale skutečnost, že má svůj velmi úzký okruh oblíbenců, jež propaguje a vše ostatní tvrdě stírá jako šunt. Jak už napsal uznávaný F.X.Šalda, dobrý kritik je ten, který umí pochválit i nepřítele. A to Rejžek nedokáže.
0/0
18.9.2004 22:09

Johny_S

Re:
Cožpak o to, já Rejžka nesleduju a neznám jeho kritiky. Každopádně ovšem v této kauze měl pravdu, v tom jsem s ním souhlasil.
0/0
18.9.2004 22:25

juton

Re:
, Je to možné. Tohle jsem zase nesledoval já.
0/0
18.9.2004 22:30

Barišnikov

V neděli
se stačí podívat na ty bezpáteřní SVINĚ na čt.2 ve 20.00 na taleautomat http://www.fotbal04.cz/program/detail.php?nzv=TELEAUTOMAT+-+Vzpom%EDnky+na+po%F8ady+z+let+1980+a%9E+1975 
0/0
18.9.2004 10:22

chroustík

Re: Kolego,
díval jsem se a vznikl problém. V televizi se neodvážili dát ty "zlaté hřebíky", což byla vystoupení na tzv. antichartě jednak v národním divadle, čili celá plejáda herců, potom v Lucerně, čili celá plejáda zpěváků. Ta dvě show se dát neodvážili, protože by si opět lidi připomněli Káju Gotta, jak odszuzuje a všechny ostatní jak tleskají v Lucerně a Švorcovou jak odszuzuje v Národním a všechny ostatní jak také tleskají, i když někteří později řekli, že nevěděli čemu, chudáci.
0/0
20.9.2004 8:41

Barišnikov

Tak tohle
ty bezpáteřní šmejdi podepisovali  http://www.totalita.cz/texty/ch77antit.php  Vondráčkoví je jedno koho přepálí jestli socanskou nebo komunistickou kládu na jejim konci jsou vždy prach a ty jsou vždy na prvním místě Dokud budou lidé kupovat ty jejich sra-*čky tak budou smrdět na stránkách BLESKU IDNES a jiného bulváru. http://www.blesk.cz/Clanek45485.htm 
0/0
18.9.2004 10:13

kiki46

šašek
Vždycky byli herci a zpěváci považováni za baviče a šašky. To až komunisté z nich pro svou vlastní "slávu" dělali VIP.Ale pro mě jsou VIP jiní lidé, ti co dokáží víc, než jenom poskakovat podle větru. Jsou to vědci, lékaři, učitelé. Ti pomáhají lidem za mrzký peníz a má to déletrvající hodnotu, než minutovky bavičů.
Ať nás už neotravují kecama, co snědli, co vy...., kdo s kým a bez koho.Vnucují tak lidem, že jsou nejlepší na světě.
0/0
18.9.2004 10:13

Modráček

Sopoty
Měli na Hradě uspořádat nové Sopoty.
0/0
18.9.2004 9:50

Alesek2004

Jsme přátelé se všemi,
kteří nám sypou do žlabu!!!
0/0
18.9.2004 9:44

kubexxx

Co se...
....divíte? To je prostě teď ČR  
0/0
18.9.2004 9:26

celtic

Demokracie
Pryč s Bolševiky s Nacionalisty a Narcisy. Ať žije demokracie
0/0
18.9.2004 9:14

Zmuda

Re:
..a kam půjdete vy pane Celtic ? ..v sobotu po ránu a takhle nerudný...Je vidět že ta včerejší či předvčerejší diskuse o panu Havlovi Vám moc nesedla.Nějak se z toho nemůžete probrat. Ach ten Bílý Otec....
0/0
18.9.2004 9:44

Obracec_kalendare

Návrat oživlých mrtvých
Nezpívala náhodou ta svraštělá Helena a visícíma kozama Gotwaldovi happy birthday  ?
0/0
18.9.2004 8:56

kiki46

Re:
Nechápu, proč chlapům vadí "visící kozy", když jim to přece visí 99,999 % dne i noci.
0/0
18.9.2004 10:06

Nedobik

KDO UMÍ, TEN UMÍ A KDO NEUMÍ TEN UČÍ
A OSTATNÍ ZÁVIDÍ................
0/0
18.9.2004 8:53

rabaca

Gott
Gott je bezpáteřní svině, kdyby žil za války, tak bude zpívat na fašistických oslavách. Když vylez na balkon vedle Kryla a zpíval s ním naši hymnu, myslel jsem, že se pobliju, kde na to bere žaludek...
0/0
18.9.2004 8:07

Superťuhýk

Re:
Tak ti musí být neustále na blití z 99,9 % tehdejších občanů, kteří měli tu drzost a takdy chtěli za vlády komunistů žít.
0/0
18.9.2004 8:48

rabaca

Re:
je žít a žít
0/0
18.9.2004 8:52

Superťuhýk

Re:
Těší mne, pane, jaký jste hrdina. Patrně vás přes veškeré vaše úsilí nepřijali do KSČ, takže je za to tak nenávidíte.
0/0
18.9.2004 9:55

rabaca

Re:
ano, nenávidím je. (pro vstup do KSC bylo potreba vynakládat úsilí:):):)?
0/0
18.9.2004 10:00

Superťuhýk

Přestaňte už
hledat skandály tam, kde nejsou. Už je doslova otravné číst, čím se kdo "provinil" před listopadem a jak se potom "polepšil". Začněte u sebe a pak pište o tom, co se děje.
0/0
18.9.2004 5:49

satalak

1988?!?!?
1988, to je vtip?
to byl jeste presidentem Husak ...
0/0
18.9.2004 5:22

Stroza

I Dnes
Ještě v roce 1988 stál Gott na straně Klausovy ODS, když zpíval na jejím mítinku v Praze?
0/0
18.9.2004 1:49

juton

Trapárna.
, A nejvíce kritizují ti, co vlastně nic neznamenají. Závist je věčná.
0/0
18.9.2004 1:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.