Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gott s Vondráčkovou roztančí voliče ČSSD

Sociální demokraté vyrazí do předvolebního boje s palebnou silou těžkého kalibru. Během patnácti koncertů má Stanislava Grosse a jeho kolegy podpořit řada umělců s Karlem Gottem a Helenou Vondráčkovou v čele. Výtěžek akcí prý půjde na charitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

80E-seven

kaya
me pronasleduje v bezesnych nocich
0/0
20.9.2004 22:30

bad dream

Ale toto je bomba!!
http://svedek.host.sk/gott1.jpg 
0/0
20.9.2004 9:35

bad dream

0/0
20.9.2004 9:33

JanWerich

Je to jasné milý Wattsone...
Janeček vylézá opět ze svého brlohu a tlačí před sebou ty panďuláky Gotta s Vondráčkovou. A ti musí poskakovat, jak on píská. Je to jen další důkaz, že komunizmus na sebe nenechá dlouho čekat. To, co se nyní děje je jenom upevňování pozic před dalším znárodňováním.
0/0
20.9.2004 9:20

Majklík

Re:
a ty jsi blb*...
0/0
20.9.2004 22:20

rewell

ona
se chce zase soudit s Bleskem? je to k popukání. Ať se zeptaj obyvatel Božího Daru na Karlovarsku, kam údajně Štrougal jezdil s Vondráčkovou.
0/0
20.9.2004 8:07

Víťa Jakoubek

absolutní komerce
Najde se mezi nimi někdo, kdo to myslí upřímě a zapěje ze sympatií k volebnímu programu ČSSD? Gott, Vonráčková nebo chudáci ze superstar to asi nebudou. Za slušnou sumu zazpívají jistě i v prasečáku, ale kdoby  ne ? To je ta náše masová kultura.
0/0
20.9.2004 7:37

qqwwee

Gott s Vondráčkovou...
....a celé shromáždění začalo skandovat AŤ ŽIJE KSČ v čele s relikviemi české kultury....
0/0
20.9.2004 7:27

Volten

Gott s Vondráčkovou roztančí
Není se čemu divit.Buď  potřebují peníze a nebo vyznamenání.
0/0
19.9.2004 23:03

KeoghHarry

!!!!!!!!!!!!!
...je mi z nich na blití...
0/0
19.9.2004 15:49

jirka04

To že "Národní umělec" Gott mne nepřekvapuje.
     Zasloužilá umělkyně Helena Vondráčková měla blízko už k premiérovi Štrougalovi, tak proč ne Grossovi. Ale paní Bohdalová? Tak ta mne převapila!
0/0
19.9.2004 15:14

Alesek2004

Paní Bohdalová
se soudí o vymazání ze seznamů STB. Její účast na trapné komedii v režii GroSSe ale naznačuje, že tam její jméno nebylo neprávem.
Ale všechno špatné je k něčemu dobré. Doufám, že i ona bude zpívat a že její zpěv zažene i ty nejzarytější voliče socanů!!
0/0
20.9.2004 0:30

Vsudebyl Vsechnozna

politicke prostitutky
Vodrackova a Gott jsou vlastne takove politicke prostitutky, ktere jsou s kazdym, kdo jim zaplati.
0/0
19.9.2004 13:52

Mirdalek

Re:
Je mi z toho smutno a začínám se stydět za tyto umělce - je to jednoduché - za komunistů jim bylo dobře, protože jim lezli až do řiti - tak teď se jim prostě musej nějak odvděčit. - Já ale věřím tomu, že jim to tam nahoře někdo spočítá a že v konečném důsledku si tito prostituti pohorší. doufám, že náš národ snad není tak najivní a hloupý jak si myslí malý estebáček Standík, a že většina normálních lidí mu na ten jeho průhledný špek neskočí.... - Stando a todle myslím opravdu upřímně....
0/0
20.9.2004 10:29

Rommik

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I zde upozorním - POZOR!Máme co do činění s velmi nebezpečným člověkem-technologem MOCI!(Gross).Už ovládl socky,Amwayáky a teď jde na příznivce středního proudu!UPŘÍMNĚ by mě zajímalo,kolik to stojí a jestli by nebylo,STANDO,lepší tyto prostředky dát třeba na podporu podnikání a středního stavu,nebo nějaké humanitární akce a pod.?
0/0
19.9.2004 11:04

Alesek2004

Historie varuje
"Co dělám ve vztahu k soc.dem., je dáno mým vztahem k němu," citoval deník Janečka."
Pártija = Lénin, Lénin=pártija. To bylo v nějaké opěvné básni Maxima Gorkého.
Tedy podle soudruha Janečka GroSS=ČSSD, ČSSD=CroSS.
Splou s jeho podporou pendrekářů a příprava znárodnění (vyvlastňování) to něco signalizuje. Zanedlouho se sčuchnou s komunisty.
0/0
19.9.2004 9:31

Moravský Slovák

Re: i ty nevzělanče
nikoliv Maxim Gorkij, ale Vladimir Majakovskij. Je to rozdíl více než jedné generace.
0/0
20.9.2004 8:16

kedalch

Hanba
naší republice se před lety přezdívalo Absurdistan a jak vidno už si ten nazev pár let  zase zaslouzime. Karieristickej mamlas nam dělá premiera, jeho manželka bohatne roznáškou jaru po sídlištích, franta janeček drží opratě asi nejen v šoubyznysu. O těch dalších se radši nezmiňovat. PROSTĚ TO S NÁMI MYSLÍ UPŘÍMNĚ.
P.S.: Co se týče paní Vondráčkové, plně souhlasím s panem Rejžkem...   Je tu periodikum, které by tandem V/M ještě nažaloval???????
0/0
19.9.2004 8:47

Milan44

trapas
trapný figurky propagují trapnou stranu
0/0
19.9.2004 0:02

holiday

Prostituti
Prostituti za bolševika, prostituti za Klause, prostituti za Grosse.
0/0
18.9.2004 23:26

jimj

Re:
Prostituti byli i za Cézara, Hitlera, Bonaparta a jiných. Nisc se za ta tisíciletí nezměnilo. Pokud to tedy nazýváte prostitucí. Podle mě je to normální marketingový byznys. Zda morální, či ne, necht posoudí ti co tam jdou. Cílová skupina je ale myslím jasná, národ nám holt stárne jako ty hvězdy i když nestrácí (zatím) svůj lesk.
0/0
19.9.2004 23:00

holiday

děte se bodnout zasloužilí umělci
Janeček - škoda mluvit. Gott? Kam vítr tam plášť celý život. Vondráčočková(zajímavé, že v komunálkách podpořila ve Varech ODS!) rychle zapomněla na Golden Kids a na Pražské jaro. Bohdalka zase na "Ucho". Tohle má zapůsobit na voliče? Umělci by měli radějí lízt kanály....
0/0
18.9.2004 23:20

Znalec05

Komunisté všude se soc. dem.
Zajímavé, jak Gross se stále více paktuje s bývalými komunisty a s lidmi, kteří komunistickému režimu věrně a cílevědomně sloužili. Janeček, Vondráčková, to jsou ti praví!!! A je drzost od Vondráčkové, že Blesk, který v tomto případě má plnou pravdu (štrougal a spol.), zase žaluje. Ona ví, že se to dá jen obtížně u našich soudů dokázat.
0/0
18.9.2004 23:12

vamberk

Vondráčková ve stylu Ljuby Hermannové - už jí chybí jen dělat provaz !
je trapná právě tak jako Gott - pohled na ně je spíš smutný. Cpou se neustále úplně všude a nepochopí, že méně by bylo více !
0/0
18.9.2004 22:34

0100

Normalizační zpěváci, normalizační herečka z klanu STB...
to je přesně ta  dobrá parta pro našeho,, myslím to upřímně". Doporučuji ještě pár veršů od paní Švorcové, taková chvilka poezie co chytí voliče ČSSD. ,, Už se zase vrací, ty světlé zítřky rudých soudruhů, co ukážou zas pravičákům svojí pěst....." Pan Přibyl by tam do toho mohl pendreky tlouct do bubnů a jistě by obecenstvo zaujalo i gladiátorské klání v plné zbroji předrevolučních policistů z jeho útvaru.  volič jenom zírá...
0/0
18.9.2004 20:10

blabla1

Dobrý, fakt dobrý!!!!
0/0
19.9.2004 13:29

tatami

omyl
to patrilko do jine diskuse
0/0
18.9.2004 18:53

tatami

Par skutecnosti
Toto je naprosto neuveritelne. Manzelka pr emie ra ( a predtim ministra vnitra) je spojovana s AmWay. Kdyby se to stalo kdekoliv v civilisovanem svete tak druhy den by byl novy pr emie r. AmWay je v nekterych zapadnich zemich postavena velmi striktne mimo zakon , v nekterych pak je trpena na okraji spolecnosti. V mnoha zemich na ni pohlizeji jako na seminabozenskou organizaci jejimz hlavnim ucelem je sbirat penize za pomoci vymyvani mozku. Jako sektu si ji hlida i oficialni krestansko katolicka cirkev. Svaz MLM organizaci a zasilkovych sluzeb v Rakousku se verejne distancoval od aktivit teto firmy a AmWay byla z tohoto svzu vyloucena. ( nebo nikdy nebyla prijata?)   Kde proboha je ekonomicka kontrarozvedka ? To jsou infomace jejichz opatreni by nemelo teto sluzbe trvat dele nez 2 dny. Jedine ze by dosli k nazoru ze u tehle husopasky vymyvani mozku, vzhledem k naproste absenci tohoto organu,   nehrozi.
0/0
18.9.2004 18:52

carrie-b

Co že to chce Gross šířit?
Optimismus a dobrou náladu? "Optimismus je opium lidstva, zdravý duch páchne blbostí" napsal Kundera. Měl pravdu a já se jdu vyzvracet.
0/0
18.9.2004 15:03

cekon

Goja
Nemela agentura Goja sveho casu problemy s policii?
0/0
18.9.2004 13:50

AlienDUDE

(Oskar1, 17.09.2004 12:58)
, (Oskar1, 17.09.2004 12:58) /- /A tak, až se vybliju, zůstane mi pouze pocit bezmoci nad tím vším /-/
0/0
18.9.2004 6:19

AlienDUDE

imao
, zapalit, uhasit, vzkrisit, zapalit, uhasit, vskrisit, zapalit, zahrnout........
0/0
18.9.2004 6:14

kontrola

Stara smira
Nemuzu pochopit jak stara smira Vondrackova dokaze roztancit davy.
0/0
18.9.2004 6:10

Mitchell

Nějakej Gott a Vondráčková?
Ani kdyby socani dokázali oživit Mercuryho a přesvědčit ho, aby jim zpíval na vládní kampani, tak bych jim hlas nedal. Volby jsou přece o programu a ne o tom, které straně kdo bude zpívat. Ach jo, je něco shnilého ve státě Českém ...
0/0
18.9.2004 0:00

Mitchell

Re:
Sakra, přečetl jsem si to po sobě a už to vidím - ne "vládní", ale samozřejmě volební kampaň jsem měl na mysli.
0/0
18.9.2004 0:03

Isabelle

Re:
Mitchell, kdyz se podivas na vychodni oblohu okolo seste hodiny rano, tak uvidis, trochu nad obzorem, planetu Mercury...good luck!
0/0
18.9.2004 0:08

Johny_S

Re:
Planetu Rtuť? Takové jsou taky? Já znám jenom Merkur, Venuši, Zemi, Mars, Jupiter, Saturn, Uran, Neptun a s jistými výhradami Pluto. Rtuť je ta slavná desátá? Ona už se konečně našla?
0/0
18.9.2004 0:11

Isabelle

Re:
Na rozdil od tebe Honzicku, znam planety Mercury i Merkur, Venus A Venusi, Jupiter neni videt (par tydnu) ale Saturn je videt naaadherne, a nejzarivejsi Venus , a jak sem psala (a pretukla) Mercury je videt jen tak tak, a podival jsi se, (joooo a ty mas ooohromnou radost kritizovat moji cestinu, tak se raduj...chyb nadelam spoooustu!!!)...
0/0
18.9.2004 0:21

Johny_S

Re:
Venus, to jsou nějaké epilátory, ne? Tak oni podle nich pojmenovali už i jedenáctou planetu? Budu si muset doplnit znalosti - Rtuť a Venus. Zajímavé. Ale vždycky jsem si myslel, že nejzářivější je Venuše, taky proto se jí říká Večernice nebo Jitřenka. Tak ona Venus? Kolikátá je od Slunce?
0/0
18.9.2004 0:26

Isabelle

Re:
Prvni od slunce je Mercury, druha je zhava Venus, potom treti je Earth(at mas vztek ), to je nase kamenna planeta, dalsi je Mars a uz je chladny, studeny, vyprahly...pripomina mi to nekoho???
0/0
18.9.2004 0:32

Johny_S

Re:
A kde že to vlastně žiješ? Na na Hlíně? Tak to tě omlouvá. U nás je taky jedna vesnice, co se jmenuje Hlína. Ale nepovažujeme ji za planetu, podle mě ani její obyvatelstvo si to nemyslí. Tak daleko se ještě nedostalo.
0/0
18.9.2004 0:46

Isabelle

Re:
Kde ja a ty zijeme je stejne, ale ty nemas smysl pro humor, libi se ti poroucet a kritizovat...uklidni se...dobrou noc....(asi pro uklidneni potrebujes dalsi kritizovani?)
0/0
18.9.2004 0:55

Johny_S

Re:
Poroučet a kritizovat? Nejprve si zameť před vlastním prahem. Ty mě přece sama provokuješ. A mýlíš se, ja si z tebe dělám legraci. Co se týče stejného žití, chce to mírnou okliku, ale budiž: ty žiješ na Hlíně někde v Kanadě, já žiju v okrese, kde je vesnice Hlína, tady v Čechách. A všichni jsme obyvatelé planety Země. Dobrou noc - už máš načase, jestli se chceš koukat na Rtuť před kurpěním.
0/0
18.9.2004 1:07

black_gamespot

Soucasnej stav me naplnuje pesimismem
Vsichni vedej, ze zdravotnictvi a duchody tezce prodelavaj. Vsichni vedej, ze je to kazdej rok horsi. Vsichni vedej, jakej je schodek rozpoctu. atd ...
 
V minulych vetach jsem lhal - vi to vsichni az na vladni koalici. Tezko rict zda je smutnejsi, ze o tom vlada nevi nebo ze s tim nic nedela a snad ani nic delat nechce. Oba pripady sou k placi.
 
Jak muze nekdo podporovat socialisty? Jak muzou mit komunisti 20%? Lidi prece nemuzou bejt uplne slepi.  Nevidej za ocean? Nevidej jak funguje trzni ekonomika? Nevidej ze nikde zadna socialisticka vlada nedovedla zemi k prosperite? To je marnost, bezmoc.
 
Nejvetsi tragedie je, ze jim zazpiva gott a budou zas u valu. A porad dokola. Levice je v cechach jako doma, na reformy muzem zapomenout. Je mi z toho blbe, takovej pocit beznadeje ... ACH JO!!!
0/0
17.9.2004 23:07

juton

Re:
, Jako první volala po oddělení důchodových účtů od státního rozpočtu opozice hned na začátku devadesátých let. Tehdy chtěla, aby peníze z privatizace byly ukládány na tento účet proto, že budou potřebné pro budoucí reformy důchodů. Vládnoucí strany se jen pohrdavě smály a shodily to ze stolu. Takže na současné bídě má obrovský podíl pravice, v čele s panem Klausem.
0/0
17.9.2004 23:26

fr-mottl

Re:
kdyz jsem byl maly, tak mi maminka cetla pohadky - nejradeji jsem mel tu o Masinkach. Kdybych byl dnes maly, tak by me cetli ty pohadky o trzni ekonomice a o tom ze prosperita=ODS. Urcite bych zase usinal s blazenym usmevem na tvari.
0/0
17.9.2004 23:37

black_gamespot

Re:
V politice nejsou idealni subjekty, protoze politici vyrustaji z nas vsech - nikdo z nas neni dokonaly. V kazdy strane jsou zlodeji a lhari, protoze to jsme porad jen my - lide. Ale o tom to neni. Vzhledem k vyse napsanemu je jasne, ze mame vzdycky pouze moznost vybrat tu nejmene spatnou variantu.
 
Pokud pomineme moznost nevolit - coz je nejvetsi nestesti, tak nam zbyvaji 4 moznosti. ODS, KSCM, CSSD a KDU-CSL.
 
KSCM - Komunisti doufam nepotrebujou komentar, ti uz ukazali co umi. Nehlede na to ze jde v podstate pouze o znasobenou CSSD.
 
CSSD - odmita reformy, nehorazne zadluzuje, nezamestnanost stoupa geometrickou radou. Netreba se dohadovat, mame v ruce cisla.
 
KDU-CSL - se "vyznamenala" schopnosti podporit jakoukoli vladu. Presto bych ji uplne nesrazel, obcas se snazi aspon trochu usmernit vladu do prava a snizit tak treba deficit ...
ODS - se nevalne vyporadala z postkomunistickou dobou (privatizece). Je vsak treba podotknout, ze v ramci zemi vychodniho bloku u nas privatizace (k memu vlastnimu udivu) nedopadla az tak spatne, jakkoli to zni nepravdepodobne. Co je vsak jeji plus (imho) je jeji snaha o reformy a podporu malyho a stredniho podnikani a taky jejich danova politika by mohla zemi pomoct. Na druhou stranu Topolanek v cele je hruza ...
  JA tedy budu volit ODS. Ne snad proto, ze by byla idealni, ale jednoduse proto, ze je tou nejmene bolestivou variantou.
0/0
18.9.2004 0:02

juton

Re: Nesouhlasím.
, Nezaměstananost vystoupala geometricky za vlády ODS a spol. Poté až do současnosti + - nějaké to procento. Co je to privatizace v rámci východního bloku, to nevím. Ta naše privatizace a lá Klaus, Ježek a spol. byla jedna velká bída díky nepřítomnosti právního prostředí. ODS a její "podpora" drobného podnikání je mýtus. Komplikace daní a účetnictví započaly za vlády ODS, to jsem zažil na vlastní kůži.
0/0
18.9.2004 0:50

Johny_S

Re:
Nesmysl. Nezaměstnanost začala růst až po pádu vlády ODS. Hodně narostla za Tošovského, ale za Zemana ještě dále pokračovala, stejně jako nyní. Sociální demokracie měla už šest let na to, aby ji snížila, ale místo toho ji dále zvyšuje. Když porovnáš privatizaci v Čechách a jinde, dopadli jsme velice dobře. Takové východní Německo mělo hned od začátku potřebné právní prostředí, a přesto se tamní průmysl zhroutil. Dokonce daleko drtivěji než u nás, nezaměstnanost tam dostahuje až dvaceti procent.
0/0
18.9.2004 0:55

Johny_S

Re:
P.S.: Kdy přesně za vlády ODS začaly potíže s drobným podnikáním? Podotýkám, že na počátku její vlády žádné drobné podnikání prakticky neexistovalo, že od Luxových obstrukcí někdy od roku 1995 příliš nevládla a že od roku 1996 měla dokonce vládu menšinovou.
0/0
18.9.2004 1:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.