Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Důchodce srazil trabantem děti na přechodu

Důchodce v trabantu srazil ráno dvě desetileté děti na přechodu ve Frenštátě pod Radhoštěm. Chlapec je v kritickém stavu, dívka má těžká zranění. Podle policie řidič děti přehlédl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Intrepid

Ale pratele!
To se prece muze stat kazdemu z nas! A ta decka tam urcite nemela co delat! Duchodce je absolutne nevinny !!!!
0/0
19.9.2004 20:14

RAT

Prechod
Ja nechapu proc chudaka dedu nenechate na pokoji?! Nejaci parchanti mu vbehnou pod auto a jak on k tomu prijde? Proc to na nej hazete? To preci neni jeho chyba! Pokazde kdyz na silnici smete auto chodce, tak za to muze chodec (pokud tedy nesel za krajnici). Kdyz to tak sleduju tak je to co chodec to sebevrah, co si mysli, ze ridic tu svou "plechovku" zastavi na petniku. Chodec na silnici nema prednost,pouze na prechodu, kdyz uz tam je, ale ma se pred tim radne rozhlednouy! Skocit na bile cary a myslet si ze jsem v bezpeci a  ted uz me to auto nestrazi muze jen debil! :-(
0/0
14.9.2004 12:13

jaromirjagr

Re:
Presne souhlasim. Jsem z Frenstatu a podle toho co jsem videl v televizi tak se to stalo na miste kde je na ten prechod videt uz asi 300 metru predem takze mu tam ty decka musely skocit. To je uplne jasne.
0/0
14.9.2004 13:31

Gargy

Ještě že nejel mercedesem.
To už by byli po smrti.
0/0
14.9.2004 12:04

iuos

hmm
důchodce a trabant - to je pro média jak rudej hadr pro bejka  což nic nemění na tom, že měl být nanejvýš obezřetný, když jel kolem přechodu a viděl tam děti (jestli je teda viděl)
0/0
14.9.2004 11:13

Krokodýl laskavý

Re: Ty vogo!
Viděls ho včera v televizi? Jak můžeš použít slovo "obezřetný"? Snad takhle: "Mohl zkusit z posledních sil zvednout hlavu a pokusit se podívat před plstik."
0/0
14.9.2004 12:57

Dedek NY

Čí je vina?
No přeci za to mohou Američani.
AlienDUDE chceš toho dědu umlátit dlažební kostkou. Ten děda si pravděpodobně ve své senilitě ani neuvědomuje,že na řízení auta už nemá. Ale měl by to vědět ten, kdo mu řidičský průkaz vydal a včas mu ho také měl odebrat. Je mi nesmírně líto těch děcek, ale i toho dědy. Bude se mu velice těžce umírat.
0/0
14.9.2004 4:33

jan-maria

FYI
Approximately 5,000 pedestrians are killed by cars every year in the United States, but Mr. Bertaccini survived. He suffered crushed bones in his leg, a compact fracture of his femur, a broken elbow and a dislocated shoulder, but after two years of rehabilitation therapy he was running again.
If the car that hit Mr. Bertaccini had been equipped with the latest pedestrian safety devices soon to be mandated in Europe and Japan, his injuries might have been considerably reduced – or avoided altogether. The new equipment includes both passive redesigns of bumpers and hoods to make them softer to pedestrians, and high-tech active systems (including frontal air bags, infrared cameras and fiber-optic sensors) that are instantly deployed when an accident occurs – or before it does. "I think some of these devices certainly would have helped me," Mr. Bertaccini said. "But the technology didn't exist back then."
0/0
14.9.2004 0:39

K.ate

Diskuze
Přečetla jsem si první asi dvě stránky, protože mi to přije pořád o tom samým.
Pro ty, co říkají, že nehody důchodců tvoří minimální část všech nehod mám jedno srovnání. Víte jaký procento všech pokousání psem tvoří pokousání tzv. "bojovými" plemeny? Stejně zanedbatelný procento jako nehody důchodců... Možná dokonce ještě míň, ale co je pro noviny a TV zaživnější? Napsat že někoho pokousal jezevčík nebo nějaký "bojový" plemeno? Je přitažlivější napsat "Důchodce srazil trabantem děti na přechodu" nebo napsat:"Nepozorný řidič srazil dvě děti na přechodu"? Zkuste se nad tím někdo zamyslet....
0/0
13.9.2004 20:55

jirha

Re:
Horší bych řekl je to že je tady postavena otázka mizerný auto starý řidič a malé dvě děti. Nikde není informace ke je přejel, zda-li na přechodu, v kolik hodin, co tam ty děti dělaly (bylo dost na to jít do školy nebo šli pozdě a pospíchaly). Holčička byla na blatníku - to by spíš ukazovalo že mu naběhly na auto zboku.
0/0
14.9.2004 7:09

mart_ini

Re:
Spis bych rekl,ze se seslo oboji.Decka mozna spechali a dedek uz nemel ani na to, aby sledoval poradne cestu a vcas reagoval.Tezko rict, kazdopadne u nej v 78mi letech nema ridicak co delat.
0/0
14.9.2004 7:21

creeters

Re:
souhlas, kdyz to vidim na nasich silnicich, jak skoro kazdymu duchodci a svatecnimu ridici uhejbam malem do prikopa, aby me nesejmul ... a pak jeste dloooouho nemuzu pochopit, co tenhle clovek dela na silnici ... to dokaze cloveka pekne . A to ze maj auta v perfektnim stavu je jen o tom, ze vetsinu casu to auto travi v garazi ...
0/0
14.9.2004 10:55

AlienDUDE

duchodci
, uz me taky zacinaj s4at kdyz sou tu zakony na h*vno nekdo ho mel aspon na miste umlatit dazebni kostkou pro vystrahu osttanim
0/0
13.9.2004 19:07

mildax11

to uz je fakt moc...
duchodci nas vyvrazdi pekne od deti po dospeli...to se pose..ru
0/0
13.9.2004 17:21

Volten

Důchodce srazil trabantem
Vulgarita příspěvků,puberťácké názory,to že má být diskuze?Kdyby tyto příspěvky četl nějaký "marťan" jistě by si řekl že čeští řidiči jsou machři nad machry.Ale dopopravdy,mají se čím chlubit?Podle statistik patří mezi nejhorší řidiče na světě  ale přesto jsou ochotni radit a soudit.Řadu let jsem jezdil po Floridě kde se to důchodci jen hemží a nemají žádné problémy.Tam nikdo z řidičů není diskriminován a mimo pár cizinců tam nemá nikdo žádné problémy.Ač tam jezdí nesrovnatelně větší množství  vozidel všeho druhu,ač tam neznají technické prohlídky,je na silnicích až fantastická disciplinovanost.Rychlost není paušální ale  vždy konkretně stanovena,je až s podivem jak je dodržována.Ať už je to způsobeno  jinou mentalitou lidí nebo tvrdými postihy,spatřit nehodu je opravdu vzácností.Jsme proti nim stále jen primitivní národ  a jako  na takový na nás pohlížejí.Když čtu tyto Vaše příspěvky,ani se jim nedivím.      
0/0
13.9.2004 16:22

herulinka

Re:
Možná je to právě tím, že neznají technické prohlídky. U nás se umí akorát machrovat, ale každej na to dojede. Nedávno to jeden u nás naštosoval mezi dva stromy - no kdybych chtěla, tak to nedokážu.
0/0
13.9.2004 16:26

deVries-Resurrection

Re:
protoze jsi vypatlana buranska slepice
0/0
13.9.2004 16:41

herulinka

Re:
Volten: Vulgarita příspěvků,puberťácké názory,to že má být diskuze?   Ty sem naprosto zapadáš
0/0
13.9.2004 16:48

weaktor

Re:
a čím sem jako zapadá, pošim tebe ?
 
tos tedy vyplodila pšíspěvek jak noha...
0/0
13.9.2004 18:06

Jouda-

Re:
Zato tvuj příspěvek má tak vysokou informační hodnotu, že ho budu vstřebávat celej den :-D
0/0
14.9.2004 8:30

herulinka

Re:
Srovnal se s Voltenovým tvrzením.
0/0
14.9.2004 15:42

fuseklos

Re:
...myslíš američany, kterých umírá denně v důsledku automobilismu na cestách desítky, ale kteří raději , než aby omezili auta, tak vybijou celé pobřeží od žraloků, protože tam pokousal za rok dva lidi? Co tady obdivuješ národ, který je znám svým schizofrenickým postojem k hodnotě lidského života? Ten starý můž zajel dvě deti a měl by si zasloužit něco jiného, než utrpení? Děláte si srandu? S nastartováním auta bere na sebe každý obrovskou odpovědnost a musí mít na vědomí, že je to nejrychlejší způsob, jak se dostat do vězení. A ještě k tomu věku, o který tady v diskuzi jde asi nejvíce: nesejde na věku, ale na fyzické kondici a na tom, jak se dokáže řidič soustředit. A nikdo mě nepřesvědčí, že starší můž se dokáže koncentrovat stejně dobře, jako mladý. A argumenty, jakým jsou mladí impotenti za volantem rychlých vozů, nahánějících si své ego, na tom nic nezmění.
0/0
13.9.2004 16:41

Dedek NY

Re: V naprosté většině
máš pravdu, ale s tím, že na Floridě nejsou problémy se starými lidmi za volantem s Tebou souhlasit nemohu. Na Floridě žije velké množství starých lidí, kteří tam přišli ze všech koutů USA, protože je tam pro ně laciné živobytí. Potkat se s některými y nich na silnici je však opravdu dost nebezpečné. Ne že by nerespektovali max speed, ale že na semaforu svítí červená? Toho si klidně nevšimnou. One way? No problem. Jestli jsi tam opravdu řadu let žil a jezdil, víš že mám pravdu. Prostě, většina starých lidí nerozpozná, že na to, řídit auto už nemají.
0/0
14.9.2004 5:14

jirha

Re:
Zajímalo by mě o které statistice mluvíš. Jestli podle policejní tak to je fakt odvaz. No ale spíše sis to vycucal z prstu protože ani neumíš správně psát.
0/0
14.9.2004 7:07

deVries-Resurrection

!!!
LEPSI STAREJ PLESNIVEC ZA VOLANTEM NEZ ZENSKA ZA VOLANTEM ...
0/0
13.9.2004 15:59

herulinka

Re:
A úplně nejlepší deVries-Resurrection pod drnem...
0/0
13.9.2004 16:24

Nedobik

Re:
...musím ti dát za pravdu, pralinko
0/0
13.9.2004 16:34

herulinka

Re:
ďýk
0/0
13.9.2004 16:48

Pendrgast

Re:
bez se lecit
0/0
13.9.2004 16:43

herulinka

Re:
Proč?
0/0
13.9.2004 16:46

Orthodox

Re:
 Tohle je taky dobrý setření.S Váma je tady dneska prdel.
0/0
13.9.2004 17:16

herulinka

Ať žijí důchodci, hlavně ti za volantem!!!
0/0
13.9.2004 15:37

mpixel

Důchodce v trabantu
Důchodce v trabantu = trestný čin obecního ohrožení + trestný čin pokusu o ublížení na zdraví + trestný čin výtržnictví + trestný čin podvodu (na STK)
0/0
13.9.2004 15:31

Orthodox

Re:
 Proč výtržnictví? Tohle mne strašně pobavilo,díky.
0/0
13.9.2004 17:12

weaktor

Re:
...protože to doma mpixel zaslechl od tatínka, tak to hned zreprodukoval... :-))
0/0
13.9.2004 18:08

merrygold

stáří
Nezapomeňte vy mladí borci, že za pár budete taky důchodci, a pokud budete chlastat, kouřit a přežírat se, ještě dřív. Na každého jednou dojde a ještě dodám: "Sejdeme se na hřbitově".
0/0
13.9.2004 14:43

jorda

Re:
Ale ty tam budes driv.
0/0
13.9.2004 15:52

Jurashek

!
Klekí Petro, zdravím tě.
0/0
13.9.2004 14:38

Velkoknize Slovanski

Cigoš jeden ! !
Další Cigoš, co neměl ani řidičák     
0/0
13.9.2004 14:27

Nedobik

Re:
... a možná přejel taky Cigoše     
0/0
13.9.2004 14:29

Velkoknize Slovanski

Re:
To je možný, cigoši mě fakt ssserou  
0/0
13.9.2004 14:31

_Ufon_

Tak se tak koukam
jak tu posledni dobou vrazdej deti a duchodci. A ja se pri tom tak snazim platit to socialni pojisteni :(
0/0
13.9.2004 14:27

Nedobik

Re:
Snažit je málo, Ufone, musíš opravdu platit jako já
0/0
13.9.2004 14:31

_Ufon_

Re:
Ted sem tomu zmetkovi poslal poctive vydelanej 30000, tak me polituj a ne abys me tocil !
0/0
13.9.2004 14:36

Nedobik

Re:
..to tě teda lituju...  a netočim, nejsi urquell
0/0
13.9.2004 14:41

_Ufon_

Re:
No tak to mas stesti ty hnusnej kapitalisto!
0/0
13.9.2004 14:42

Blanka_Tom

Důchodci
Předem podotýkám, že proti důchodcům nic nemám. Taky ze mě jednou důchodce bude, pokud teda vládnoucí strany nebudou odsouvat odchod do důchodu do nekonečna.... Ale mám taky jeden zážitek  - s dědou svého švagra. V HK suverénně profrčel na červenou, poté co byl upozorněn, že tam červená byla odvětil, že tady byla přece vždycky hlavní..... myslím, že by řidiči starší 70 let neměli chodit jenom na lékařské prohlídky, ale také na přezkoušení z pravidel.... neboť předpisy se za ta léta od vydání řidičáku také mění
0/0
13.9.2004 13:59

Isbjoerna

Re:
Zmenily-li se u vas predpisy tak masivne, ze by bylo treba duchodcum si je preucit, pak by melo stejne platit i pro neduchodce.
0/0
13.9.2004 14:06

Blanka_Tom

Re:
máte pravdu, jednou za čas by to neškodilo pro všechny
0/0
13.9.2004 14:08

Isbjoerna

Re:
U nas se zavedl povinny (pre)zkusebni test (hovorove zvany Idiotentest) pro ridice, kteri se dopustili zavazneho (nebo casto opakovaneho) prestupku. Test je theoreticky a ridic ho musi zaplatit (je to dost drahe).
0/0
13.9.2004 14:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.