Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vrahem dívky byl kluk odvedle

Vyšetřování vraždy třináctileté Barbory ze středočeské Kmetiněvsi skončilo po tři čtvrtě roce šokem: vrahem byl o rok starší chlapec ze sousední vesnice. Vyhlášený raubíř, který se rád pral a děti ve vsi z něho měly strach.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

czardas

moc agresivni nebyl,
jenom, kdyz byl opily.....14 kluk....to je ta zasrana tolerance vuci alkoholu, vsichni se nalejvaj, a u deti to je zrejme taky normalni. zato, kdyz si ja, dospely pracujici student dam jointa, tak budu moci jit brucet. parada
0/0
11.3.2005 15:47

21ck2

nazdar
V Anglii jsou děti trestně odpovědné od deseti let. Věková hranice byla zvýšena v 90. letech v reakci na mezinárodní kritiku po odsouzení desetiletých vrahů. Předtím mohli stanout před soudem dokonce sedmiletí pachatelé
0/0
14.9.2004 8:35

mozaika

Náprava
Tomu vrahovi je dnes 14, velké štěsti, že ho chytili, jinak by  vraždil dál. Připomíná mi to spartakiádního vraha, tomu bylo jen o dva roky více - 16, zabíjel dospělé ženy, dnes je v Psychiatrické léčebně v Opavě, je mu dnes asi 35 let a prý ho mají pustit. Myslíte si, že za 20 let tento chlapec bude taky vyléčený jako teď  tento spartakiádní vrah, jak to o něm tvrdí odborníci ? Já myslím, že psychopat zůstane psychopatem a měli by se izolovat od společnosti.
0/0
13.9.2004 17:16

fuseklos

at zije moderni film a pop-kultura
0/0
13.9.2004 17:04

fuseklos

Re:
diky us agresivnim filmum a nedostatku kladnych vzoru toho bude cim dal vice
0/0
13.9.2004 17:20

delarge

!!!!!
ZABÍT!!!!!!!!!!!
0/0
13.9.2004 14:29

Saruman

Hlavně neukamenujte rodinu!
a kdo za jeho chovani muze? nejspise vychova, jeho matka na nej proste sama nestacila, dedecek toho taky moc nevymyslel, tak se z nej stal vrah...
0/0
13.9.2004 12:43

Kleki Petra

Re:
No , ona ta genetická informace taky nebude úplně bez viny. Výchova je pěkná věc, ale ani nejlepší výchova neudělá z psychopata Matku Terezu.
0/0
13.9.2004 12:47

Saruman

Re:
ja si naopak myslim ze geneticka informace nerozhoduje ve velkem meritku o tom co z cloveka bude... psychopatem se clovek nerodi, ale udela to z nej rodina, spolecnost...  mozna existuji vyjimky, ale celkove nevim o tom ze by veda rozlustila gen ktery by z lidi delal psychopaty...
0/0
13.9.2004 12:50

Kleki Petra

Re:
Nevím, co věda rozluštila a zda skutečnost, že něco neobjevila, odůvodňuje závěr, že to neexistuje, ale měl jsem tu nemilou možnost poznat značné množství lidí, kteří se s psychickou úchylkou nejrůznějších typů už narodili. Tvrdím, že výchova je mocná, ale zdaleka ne všemocná. A rozhodně nemůže zásadně ovlivnit víc, než takovou polovinu vrozených vlastností každého člověka.
0/0
13.9.2004 14:33

leopardal

podnětné
Třeba se něco přiučí i spoluobčané - Děti, které dnes posílají krást můžou posílat i zabíjet...
0/0
13.9.2004 10:14

VitaminS

Proc?
Proc se misto snizeni trestni odpovednosti nezrusi minimalni hranice? Bylo by pak na odbornicich, aby posoudili, jestli je ten konkretni clovek odpovedny.
Pak se placa, ze je neni kam dat, ze neni detska veznice. No a co :Vrazda se znasilnenim to je automaticky dozivoti a tak, co by se za mrizemi naucil, venku by uz nepouzil.
0/0
13.9.2004 10:08

frazo

fa
jak tohle mohl udelat 14lety kluk? a potom jeste s klidnym svedomim chodit do skoly....  ja bych ho....
0/0
13.9.2004 9:46

hugoventil

Kam ho schovat?
Policie a soc.úřady řeší kam toho zabijáka ukryjou a to na několik let než se zapomene To vše za státní prachy a v naprostém utajení
0/0
13.9.2004 9:01

leopardal

nepoměr
Kdy u nás normálně fungující rodina začne být podporována víc, než sociální nefachčenkové a ubohé samoživitelky neschopné udržet vztah?
0/0
13.9.2004 8:52

leonab

Re: nepoměr
taky jsem samoživitelka a dceru vychovávám troufám si říct řádně. A že se geny nedají potlačit se přesvědčuji téměř denně. Dcera svého otce nezná a její reakce jsou pro mě mnohdy zarážející. Než žít s magorem je lepší žít sama - rozhodně bych samoživitelky neodsuzovala, ne všechny se do této nelehké situace dostaly vlastní vinou.
0/0
11.3.2005 11:27

maximovic

Tresta mladší
Jsem pro snížení hranice trestní odpovědnosti. Když se o ty malý děti nikdo neumí postarat, musí to holt udělat stát. A to je , smutné.
0/0
13.9.2004 8:47

Michalll

Pokud tato chlapská potřeba
je skutečně nevyhnutelná, kdysi mne o tom dokonce veřejně přesvědčoval náměstek ředitele jedné vazební věznice, bude muset vláda kromě legalizace prostituce dospělých legalizovat totéž i pro nezletilé. Psychologové by asi protestovali, pokud by věkový rozdíl byl poškozující jednu stranu.
pokud podle medií nelze opravdu jinak, mohl by být realizován projekt v Hoilandsku zavržený, totiž státní prostitutky jako sociální pracovnice, na které handicapovaný fyzicky či věkem, má pravidelný nárok...
Není to však jen legrace, naše vláda a současné pokusy o řešení, lépe možná najmout kvalitní asi i zahraniční pedagogy a terapeuty, pracovat s ohroženými skupinami kopírujícími dětské časopisy a TV kvalifikovaně, instruovat i školství.
Obnažená ministryně na nevhodném místě s jistotou budoucí obecné publikace možná není ta spávná formace a strategie. třeba se objeví i možnost hlubší intimno časově odložit....
připisuje michal, libčeves, , po telefonu 603771186
0/0
12.9.2004 18:02

zbynek._s

Re: Kdy bude lépe?
Jaképak terapeuty a  asociální pracovnice? Naše veskrze komunistické soudy musí přestat házet klacky pod nohy otcům. Zodpovědná je rodina a nikoliv státní paraziti - to v  ČR chybí.   Našim  komunistickým soudkyním je nepochopitelné, že se v Itálii tátové mohou stýkat s dětmi každý den odpoledne, že ve v nejlidnatější zemi Evropy - Francii aj. na západě má společná střídavá péče  po rozvodu zelenou.U nás "nejde"... Česká republika vede válku proti vlastním dětem! Snižováni  hranice tr. odpovědnosti je pouze  nahrávka státním povalečům a politickým děvkám. Zbyteční soudci jsou nejhoršími predátory otců a hlavně dětí.Ve jménu republiky je dle komunistického zákona o rodině připravují o jednoho z rodičů. Jsme  podobni nacistickému státu, který takhle jednal proti rodinám a česká právní byla filosofie vytvořena se stejným cílem .Proto museli zardousit Miladu Horákovou,  aby s ní udusili  i přirozený vztah mužů a žen. Nemluví se o tom, že s ní dostaly i ostatní ženy doživotí aj.vysoké tresty.  Dnešní vraždící děti jsou jen špičkou ledovce, v další vrstvě najdete pubescentní zabijáky a pod nimi nájemné vrahy - mazlíčky maminek, od nichž se naučili citovému chladu a odboji proti přirozené autoritě. Vše za podpory soudců, kteří se z toho mají jako prasata v žitě. Tady je jádro pudla:nepřirozené zákony, zvrácená soudní morálka, podporující vrahy, především justiční.Chce se zvolat: Státe a ministře spravedlnosti, než začnete uvažovat o trestání dětí, postarejte se o snížení počtu justičních parazitek. O přirozené právo a  etiku namísto stalinských praktik. Vše bylo zameteno pod koberec, jakmile soudci dostali spoustu peněz a nesmyslné výhody, bez pelu odpovědnosti. Pak bud Až budou byť částečně volitelní , až se jim zákonem zabrání parazitovat, až i předsedové soudů pochopí, že  musí  ctít svobodu tisku, pak bude lépe.
 Zbyněk Šimůnek, Praha 10
 
0/0
13.9.2004 13:36

LOBOGO

To trvalo 9 měsíců?
Vím že se švestky nechaly slyšet, že odebrat vzorky DNA u místních lidí je zbytečný.Tak byl 9 měsíců na svobodě nebezpečnej hajzl.Dobrý, ale na druhou stranu je ještě lepsí, že ho chytli.A samozřejmě souhlasím s Vladou17 a ostaními, že je třeba takovýho xindla sejmout.Kdyby to bylo moje dítě tak to udělám bez ohledu na následky.......A pak bych dostal od naší sqělý justice doživotí.
0/0
12.9.2004 16:54

Chátra

Re:
Bylo by hezké, kdyby se našel někdo, kdo by toto řešení aplikoval na všech parchantech podobného ražení. To doživotí by nebylo nutné, možná by dostal milost. Za takovou službu by se to slušelo. Nechci se dožít toho, aby mě nebo někoho z mých blízkých sejmul nějaký hajzl jen proto, že na něj není metr...http://www.chatra.wz.cz
0/0
13.9.2004 8:55

Saruman

Re:
v tom je problem nasi spolecnosti, vrahovi se nesmi skrivit vlasek na hlave, ale kdyby se mu nekdo pomstil tak musi hned do lochu
0/0
13.9.2004 12:46

Michalll

Trest, trest ani psycholožkou
deklarovaný neřeší nic. vyroste vrátí se a....
podobné incidenty se stávaly vždy, jsou jich plné jarmareční písně i knihovny. Problém je šok okolí, tedy věrných televizních diváků volících autora oné poněkud rychlé a tedy i diletantské doktorantské práce.
Chlapec netuší, že televize je jen hra, že její hodnoty do skutečného života nepatří, že jen to jen vzrušení a iluze...V bulvárním tisku může být dokonce jako chlapák, vezme si, když mu nedávají, zvláště když pro záhy legalizovanou prý nejstarší  živnost některá dívka nemá pochopení. Má přece také nárok.
I učitelé do bedny pravidelně civí a její kvality třeba ne docela vědomě do života dětí vnášejí. O nich řeč není, viník je jen jeden a jasný, zjištěno přece vědecky. Že to je dítě podléhající prostředí, nevyhraněné, bez možnosti zodpovědnosti /např. nesmí vilit a být voleno/, to nevadí. Bylo to vzrušující, večer , bohužel či bohudíky, zase jenom kečup místo krve...
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
12.9.2004 14:56

maly33

Co s tim?
... ale vetsina z vas resi co s nimi udelat. Ja bych resil spis prevenci.
1) Dite ma byt v rodine, ne v decaku. I laikum je jasny ze z ulicnika se v takovym zarizeni stane grazl. Nedej boze, dat ho do vezeni jako to delaji v USA. Rodicum, kteri opusti dite odejmout svobodu dokud dite nedosahne 18 let. Stejne postupovat kdyz matka odhodi mimino do popelnice, bez ohledu na to zda prezije nebo ne. Rozvoj pestounske pece - financni injekce Stav kdy pestounum odejmou vlivem administrativni chyby dite a vrati ho do decaku je neprijatelny, vzdy je prioritou dusevni vyvoj ditete.
2) Vliv prostredi. Co uvidi dite ktere kazdy den odpoledne kdyz prijde ze skoly a pusti bednu? Uvidi jak nekoho zabit. Kdyz prepne ja jiny program, uvidi zase a jen jak nekoho zabit. Kdyz tohle uvidi kazdy den, nelze se divit ze kdyz najde v supliku tatovu pistoli, vyzkousi to, co vidi dnes a denne. Nase 2 soukrome TV kanaly mne utvrzuji v nazoru, ze je potrebna regulace nasili v TV.  a) porady kde je graficky videt postup fyzicke likvidace patri za 22h.  b) vsechny porady obsahujici fyzicke nebo psychicke nasili je nutno oznacovat, a zvlast oznacovat porad kde je toto pachano na detech.  c) z celoplosnych TV okruhu musi alespon jeden z nich vysilat porad vhody pro mladez ci celou rodinu,  nejlepe odpoledne po navratu ze skoly. Neni problem aby jeden den vysilala CT1 neco jako byl Magion, druhy den Nova a takto se postupne stridali.  d) bodovy system: Kazda TV ma 12 bodu na 1/2 roku. Za kazdy prestupek podle bodu a-c se odecita bod, po dosazeni 0 bodu je mozno pravne napadnout vysilaci licenci pro jeji soustavne porusovani.
0/0
12.9.2004 13:44

loginname

Re:
ad-2) Proč bych měl čekat až do 22 hodiny kvůli nějakým defektním fakanům?!?!?! ad-1) Souhlasím s tím, že v kriminále z něj nic lepšího nevyroste. Proto navrhuji trest smrti už od 10-ti let, stejně je na světě lidí jak nasráno... Další variantou (už ale ne tak efektivní) je zvýšit trestní zodpovědnost za nezřízené šukání rodičů, o jejichž následky se pak nechtějí řádně starat: Ukradne váš zmetek něco? Zavřít rodiče na 5 let do kriminálu. Oni by si to pak s tou výchovou SAKRA rozmysleli..... Hehe, to jsem se rozjel..... inu - mám já to lidi rád.... :-)))
0/0
13.9.2004 7:46

maly33

Re:
To uz by byla lepsi plna trestni odpovednost rodicu. Nemylim li se, toto se praktikovalo za minuleho rezimu. Kdyz ti spratek rozmlatil auto, byli rodice povinni bud uhradit skodu, nebo byt stihani jako by to auto rozbili oni.
0/0
13.9.2004 8:45

4omega

Myslím, že už od 12-ti let...
...jsou si děti velmi dobře vědomi, co dělají. takže nevím, na co soudruzi v parlamentu ještě čekají. Snížit trestní odpovědnost na blbých 14 let, to je k smíchu. Je ale možné, že děti pánů poslanců ještě v 15-ti letech čurají do plenek a cucají mléko z lahve....jablko nepadne daleko od stromu
0/0
12.9.2004 10:43

vlada17

jsem zvědav,
jestli někdo z okolí opráší brokovnici a tu zrůdu pošle tam kam patří. Sice by to bylo mimo zákon, ale spravedlivé - je někdo proti ?
0/0
11.9.2004 19:00

Tomassk

Rodiče a škola jsou bez viny!
Sklony k dětské agresivitě a úchylkám musí normální učitel poznat. Jeho poviností by mělo být nechat takové děti vyšetřit u psychologa, aby mohlo být včas zahájeno léčení . Pokud by takového spratka uznali za normálního, a ten někoho zabil, měli by být spolu s ním vykastrování-učitelé i psychologové.
0/0
11.9.2004 17:37

Vitezny_Viking

Re:
Myslite, ze je treba zavrit toho ucitele, co se skoro boji jit do tridy, protoze ho bezne bodaji kruzitkem a je jen otazka casu, kdy do nej bodnou i kudlu? To neni vec jedincu, podobne se chovaji ted ve skole temer vsechny deti ve veku 12-14 let...
0/0
11.9.2004 20:14

MilanMilanMilan2

Re: Přesně tak
Být učitelem, chodím do školy zásadně ozbrojen; když mohou chodit do škol ozbrojené děti, proč bych nemohl já? Kdo by měl tu smutnou odvahu mi to zazlívat? Myslím, že zanedlouho bude povolání učitel nepolulární nejen jako něco špatně placeného, ale i svrchovaně nebezpečného.
0/0
11.9.2004 20:50

fr-mottl

proc se nepriucit od americanu
pote co zprisnili zakony (napr. ve mestech ten zero tolerance) tak maji konecne pokoj s kriminalitou. Jak je videt, staci opravdu dusledne uplatnovat trest smrti a je to. V usa je dnes tak mala kriminalita, ze se budou nektere veznice bourat, protoze se nevyplati tam topit. Mladi americane znaji loupez jen z filmu. Doufam ze se nase vlada priuci a zavede to zde podobne.
0/0
11.9.2004 17:21

AlienDUDE

Re:
, LOOOOOOOOOOOL
0/0
11.9.2004 17:29

AlienDUDE

Re:
, loooool
0/0
11.9.2004 17:30

Mr_Vliek

Re:
Pěkná kravina, to, co tady píšeš!
0/0
11.9.2004 18:32

Vitezny_Viking

Re:
To vypada, ze se bezne po setmeni prochazis ulicemi Bronxu. Vsadim se, ze bys tam neprezil ani deset minut, kdyby te tam nekdo o pulnoci vysadil z auta...
0/0
11.9.2004 20:12

vseta44

Re: jo.to je zvlastni
ja ti nevim jestli mas o americe dobre informace. Ja ziju v USA a za posledni rok me jednou vykradli byt, sousedovi ukradli vozik za auto a druhemu auto...tak nevim odkud jsi na to prisel pane. Thats all.
0/0
11.9.2004 20:52

eman1

Re:
No tak to je jako u nas, konecne neco podobného. Kdyz tu ale vidim takoveho Thyronxe, ktery by tu basnil o tom jak do toho Bronxu opravdu jde, tak bych viděl černě.  Snížil bych trestní odpovědnost na 10 let, protože v 10 už by asi mělo dítě rozeznat co je dobře a co špatně.
0/0
11.9.2004 22:46

gardenie

Re:
Taky ziju v Americe, taky mi vykradli garaz, znamym se vloupali oknem ve dne do domu, nekolikrat nam ukradli naradi na pracovisti, znamemu ukradli auto. Nevim, jestli budou rusit nejake veznice, ale pokud vim, neustale se pise o tom, jak jsou veznice silene preplnene. V New Yorku pry ted vladnou podstveti Kosovsti Albanci. Nebo ze by tam zadne podsveti neexistovalo?
0/0
12.9.2004 4:36

svobodny clovek

Re:
Tak ty Kosovske Alabance vam preji. To mate za to, ze jste tu verbez podporovali
0/0
12.9.2004 11:16

Bajkal

Ale ale
Přece v Americe  už dávno můžeš o půlnoci přebírat a těšit se ze svých šperků v kterémkoliv městském parku  a ani pes po tobě něštěkne... a podsvětí??? to je snad pojem z minulého století, to Amerika už nezná. Ta dávno se zločinností zametla... co my se máme ještě od ní učit??!  Jo a já tam nikdy nebyl,  tehle dojem mám z příspěvků mnohých, co tu přispívají.
0/0
12.9.2004 11:19

WildBoy

no jinak
vidím to naprosto jednoduše - kdo je schopen vraždit, musí být schopen za to nést následky, bez ohledu na věk. Jediným ohledem by měla být snížená trestní sazba jak je tomu u mladistvých
0/0
11.9.2004 16:42

balvan1

Re: co s ním?
Tohoto zmetka a jemu podobné bych dovedl na Václavák, srřelil do týla, posypal vápnem a nechal ho tam ležet pro výstrahu!!!
0/0
11.9.2004 17:10

svobodny clovek

Re:
Kazdemu, kdo pouziva mozek to je jasne. Jenze vysvetluj to termitum
0/0
11.9.2004 17:15

Pucmeloun1

Vcera tu byly obavy, ze se totoznost nikdo nedovi
a vydite, zakon nezakon, uz ji vedi vsichni. Sice se nezverejnilo jmeno, aby se dostalo zakonu, ale to je asi tak vsechno a to jsmeno vlastne nikdo nepotrebuje. Bude stacit si tam zajet nebo do skoly do Velvar......a takhle je u nas nastavena vetsina zakonu...vsem pro smich, vectne tech, kteri si rikaji "hlidaci psi demokracie"
0/0
11.9.2004 15:35

CrazyBaby

Re:
jo s tim souhlasim...ono by stačilo optat se pár lidí tady...zjistila sem že ho zná dost lidí a ne jen od nás z Velvar a okolí
0/0
11.9.2004 16:38

WildBoy

.
V pasťáku si teď nedobrovolného sexu jistě užije do sytosti, ale v opačné roli než by si přál. Bohužel to pro něj bude jediný trest.
0/0
11.9.2004 15:29

herulinka

Re:
Myslíš? No jen aby to bylo něco platné...
0/0
11.9.2004 15:34

zena_zdena

Re:
plátné to nebude nic, :o(
nevím, že tolik lidí "rajcuje", že tam bude za "matraci" ...
jediný důsledek bude ten, že hned jak vyleze, půjde si vybít mindrák a na kom asi ...
0/0
11.9.2004 16:00

herulinka

Re:
No právě, o to jde. A kdoví jak to vůbec bude...ještě se možná budeme mít co divit.
0/0
11.9.2004 16:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.