Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kroupa Bushovi: Češi se bojí, nechte tu vojáky

Senátor za ODA Daniel Kroupa napsal dopis prezidentovi USA Georgi Bushovi. Nežádá ho v něm o nic menšího, než aby nestahoval vojáky z Německa. Mnoho lidí má podle Kroupy strach ze západních sousedů, u nichž prý sílí projevy antisemitismu a neonacismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MILK_cz

hehe
a ja ctu odkaz na clanek.... KROUPA:  do USA neodchazejte :)))) misto KROUPA do USA: Neodchazejte .....
0/0
14.9.2004 14:46

Mojito

??
Na prvni precteni si rikam, ze se asi uplne zblaznil.... Kdyz o tom ale premyslim, tak otazka budouci expanze nemcu nemusi byt uplne od veci... V historii byl tento narod vzdycky agresivni a vzdycky s tendenci menit uzemni usporadani... Jen to nacasovani a adresati dopisu, to se asi opravdu zblaznil....
0/0
14.9.2004 11:22

MSG

Kurrva..
.. to může bejt senátor nesvéprávnej?
0/0
14.9.2004 9:53

bombai

Nepamatuji se, že bych pana Kroupu zplnomocnila, aby něco za mne psal!
Nebo jo?! Kž zapomínám. A kdo je vlastně ten Kroupa? Propána, a tohle si platíme, tohodle "ŘITOLEZCE"... jen jestli on před nějakou tou desítkou let "nenapisál" do Moskvy aby "soldáty prichadíli" nebo aby "nikakdá" neodcházeli...
0/0
14.9.2004 0:52

Dony

To je zlej sen!
Kroupa, Kroupa no comment!  Jestli pane senatore potrebujete na horizontu ohromnou p*r*d*el, do ktere byste mohl vlizt, abyste se citil bezpecne, tak to aspon nedelejte takhle verejne a nechte si to pro sebe. A hlavne pro krista pana uz nemyslete. 
0/0
13.9.2004 18:10

Aiki75

Re:
 
Tak to co Kroupa předvedl mi hlava nebere - počkej Kroupo, až se to doví skopčáci - budeš mít co vysvětlovat.
0/0
13.9.2004 18:17

Olgo

.
Kroupa jse stejný šmejd jako bilak a spol, škemrací dopisy o vojenský dohled je humus a jeho autory bych zavřel do lágru, tam se o jejich bezpečnost dobře postarají.
0/0
13.9.2004 15:46

delarge

only thing 2 say
Oh My Golly!!!
0/0
13.9.2004 14:37

TS_Garp

Teda,
to musel bejt rachot kdyz ho tenhle napad prepadnul :o)))))))))))))))))))) Neni april ?
0/0
13.9.2004 13:46

MartinaOp

Že je ale v Česku hrdinů, co?
Nevěřím vlastním očím! Tolik českých hrdinů připravených vzít zbraň, plynovou masku a plnou polní a jít do války! No, to je teda něco! Škoda jen, že za těch několik desít let, století atd. to nikdo kromě Valdštejna (a že to byla komplikovaná osoba!) nedokázal! Pokud senátor Kroupa píše Bushovi, píše mu myslím přesně to, co považuje jako senátor za závažné. Proč myslíte, že dosud v Německu není referendum? Že by to byl důkaz skutečné síly demokracie?
0/0
13.9.2004 13:38

HAL9000

Re:
Vy se skutečně spolu s panem Kroupou domníváte, že americká vojska byla doposud v Německu proto, aby chránila Česko? Cha... cha...
0/0
13.9.2004 15:42

Vik78

Re:
A co maršál Radecký? :-)
Kroupa jako občan ať si sliní co co chce, ale měl by být umístěn do ochranné léčby, pokud svým jednání a váýroky poškozuje svoje spoluobčany. Jak si může dovolit senátor ČR napsat takovýhle podlézavý, ponižující dopis někomu do zahraničí.
Teď už  tuplem budeme vypadat jak parta trotlů.
Asi se už opravdu po*sral
 
0/0
13.9.2004 17:20

MartinaOp

Re: Hm, není nad odvážný slovník.:-)
Škoda, že také Vy, pane Viku78, máte takhle silný názor.:-) Napsala jsem, že Vy a další siláci, kteří tu píšete, byste se měli zamyslet a nemyslet konečníkem, když už vysíláte na webu tolik fekálií.:-) Váš názor nemá ani zbla toho, co se za myšlení označuje. Pokud jste dopis od senátora Kroupy četl, velmi zdvořile se otázal, zda se opravdu Bush rozhodl stáhnout svá vojska a vyslovil názor, že to není "moudré". Vy patrně očekáváte pomoc, když budou na hranicích stát nějaká vojska, promiňte: od koho? Nebo mi chcete říct, že už si balíte plnou polní? Kroupův dotaz opravdu vychází mnohem více z reality dějin této země, na rozdíl od Vašeho vyměšování. Obávám se, že Vy byste se posral jako první, když by tu nějaký neonacista začal hajlovat! :-)
0/0
14.9.2004 14:31

LOBOGO

Kroupo, lidi se nejvíc bojí hajzlů jako jsi ty
a dalších černoprdelníků socdemáků a jinýho poslaneckýho a soudcovskýho xindlu.
0/0
13.9.2004 13:27

xmar

Je to ubozak!
0/0
13.9.2004 13:15

real_goldie

Ten se uplne p*o*s*r*a*l
Tak se mi zda ze se senator uplne p*o*s*r*a*l. Jestli  chtel dat cesku vedet, ze jeste zije (protoze po nem jinak ani pes nestenke) tak se moh treba upalit (nebo aspon pokusit o to, vzhledem k jeho inteligenci by se mu stejen asi nepovelo). Jinak se senator projevil jako politickej barbar a ostuda CR.
0/0
13.9.2004 11:39

Unyax

!
Kroupo, ty kryso, když se chceš zviditelnit, tak skoč z okna! 
0/0
13.9.2004 11:16

HAL9000

Už je to tady
Někdy v 90. letech probíhala v MF Dnes hra, jejíž smyslem bylo dostat do žebříčku libovolný výrok a za pomoci hlasů čtenářů jej tam co nejdéle udržet. Tenkrát se tam dost dlouho udržel výrok "Aby se Daniel Kroupa posral". Zdá se, že přání bylo vyslyšeno.   
0/0
13.9.2004 10:30

VitaminS

Nazor
USA by mely odejit z Nemecka hned a ze vsech zakladen, protoze proc mit zakladny na uzemi partnera, ktery vas nepodporuje. At si duleziti evropani, nyni EU, chrani svoje zajmy sami, nebo at se obrati na kamarady Palestince, kdyz je podporuji v teroristickych akcich (rozumej. odsoudili Izrael za obranu svych lidi)
0/0
13.9.2004 10:18

splešťule

Hon na voliče
V této větě je shrnuto vše podstatné: "... V listopadu se pokusí obhájit senátorský post. ..."
0/0
13.9.2004 9:56

QULPO

Tak se nemohu zbavit dojmu...
že senátor Kroupa je vůl...
0/0
13.9.2004 9:06

redtag

Nazor lidu
Poslanec vyjadruje a interpretuje nazory tech, kteri ho volili, neboli nazor lidu.
Tohoto poslance tudiz volili pekne sracky ....
0/0
13.9.2004 9:01

654789

Souhlas
Jednoznačně stáhnout US Army z Německa (a rozmístit je v Česku).
0/0
13.9.2004 8:56

VitaminS

Re:
Bohuzel to by neslo, protoze by v Bruselu udelali BUbuBu, jste v EU, tak budete drzet protiamericky postoj a bylo by vymalovano.
0/0
13.9.2004 10:19

briza

Re:
Jeste, ze je mozne svest i spatne pocasi na EU.
0/0
13.9.2004 11:35

Cukino

Jedna technická ot.
Myslíte, že si to v anglické verzi napsal sám? Docela by mě to zajímalo. Jako SENÁTOR, solidně placený z našich daní, by toho měl být schopen. Jinak se vystavuje nebezpečí, že mu jednou v pracovně zazvoní telefon a tam se ozve "Hello, Bush speaking..." a pak začne koktat a bude v pr*eli, udělá akorát ostudu a Bush bude vědět svý.
0/0
13.9.2004 8:36

russsalkableda

..
kroupo, jsi dement
0/0
13.9.2004 5:31

martine1

Hrozny strach :o)
Preco sa ti Cesi vzdy tak boja?
0/0
13.9.2004 1:55

Unyax

Re:
A proč se Slovensko má přejmenovat na MaRoKo? Protože tam žijí Maďaři, Romové a Kokoti!
0/0
14.9.2004 8:15

martine1

Re:
Vtipny si pepiku. :o))) Na Slovensku naozaj ziju Madari, Romoviai a aj Kokotov sa tu najde.... Len skoda ze ti Romovia coraz viac odchadzaju za pribuznymi do Ciech, smutno nam tu bude bez nich.....
0/0
14.9.2004 17:34

V2kt0r

aspon vykat mu mohl...
...kdyz uz pise dopis. V tomto pripade by ale snad byvalo bylo lepsi drzet radeji jazyk za zuby a zustat filozofem. Nebo ze sebe aspon nedelat vetsiho osla nez je...
0/0
13.9.2004 1:21

Michalll

Německá bližší blízkost by
vyřešila sudetský kolaps. Jsou také pečlivější, pilnější, přesnější, spolehlivější a možná i demokratičtější, než američané.
Jen se já bojím jejich změkčilosti, žádný německý offroad se nerovna Humeru.
Fantazie i čr jako části USA má totiž podstatnou vadu, na rozdíl od Aljašky je tu zabydleno sociálními teroristy tunelujícími alespoň státní rozpočet, když už zregulovaného vlastníka bytu lze doprovodit jen na ekonomický hřbitov.Zkrátka nás chtějí mít  dost daleko.
Je tu také ruský medvěd, sice po výprasku, ale on se zmůže. Jeho objetí bylo a bude horší německého.  Zatímco  i nacistické německo hubilo zlovolně  jen cizí, rusové nešetří vlastních, ani sami sebe.  Ona nešťastná škola je toho příkladem, je jich dost, aby se museli zneklidńovat nějakou menšinou...
Navíc německo současné země pod svým vlivem pozvedá, i sasíkům můžeme závidět, málokdo z nich hledá práci v Čechách, i jako nezaměstnaný doma třeba jen coby dobrovolný sociální pracovník si žije vesele.
Vojáky tedy raději všechny, to nemůže škodit, takové komado poblíž docela vystraší i Lidové milice, pokud by je zase někdo povolal z hrobu, konečně "mobilizace" jako volební program není tak zapomenutá věc alespoň ne v dnešním postavení svých zodpovědných.
i právo ve stylu jisté doktorantské práce, pokud by stylem převážilo, potřebuje důkladné hranice...
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
12.9.2004 18:22

petsuch

kroupo,kroupo
bože vy jste osel...
0/0
12.9.2004 18:13

LOBOGO

Nevím jestli se bojí Kroupa, ale já ne
Kroupa asi ví čeho se bojí a až jednou dojde tak beránčímu a trpělivýmu národu, jako jsou Češi, trpělivost, tak vás vy xindlové poženou svinským krokem a lampy budou plný.Už aby to bylo
0/0
12.9.2004 16:44

Irish Stout

Nelze se donekonečna
držet amerických sukní. Výsledky 2. války už revidované jsou. Jde o přirozený proces. Nic nelze trvale konzervovat. Němci se dokázali ekonomicky a následně i politicky rychle znovu postavit na nohy a ať už se nám to líbí či nikoli, představují v Evropě opět mocnost. Nemyslím si, že se dočkáme pochodujících německých vojáků na Václavském náměstí. Mnohem jednodušší a mnohem efektivnější je uplatnění ekonomické převahy a ovládnutí touto cestou. Americké jednotky v Německu takovému vývoji nemohou zabránit.
0/0
12.9.2004 14:20

Johny_S

Re:
Přesně tak. Něco takového jsem už napsal níže. Německo už Evropě opět dominuje a možná ji společně s Francií brzy ovládne, bez jediného výstřelu. Američané by tomu mohli zabránit leda tak bombardováním německých továren a měst.....
0/0
12.9.2004 15:19

geenius

Ke Kroupovu dopisu
Politika Německa v poslední době se mi jeví jako velmi rozumná oproti politice těch, jenž řinčí zbraněmi. A strach ze sudeťáků bychom mít nemuseli, nebýt připosraneckého sebebičování iniciovaného odchovancem na fašistických kolenou a kterého připosranecky česky zvolil v roce 1990 parlament  100 % prezidentem. Sty procenty nebývají voleni ani diktátoři. Kdyby tehdy aspoň jeden zvedl ruku proti - nikdo. Jsme národ šašků a šašky si i volíme.
0/0
12.9.2004 14:08

geenius

Moje předpověď !
Pokud  politika ve světě v režii plíživého pravicového převratu po vzoru bušistů bude pokračovat, čekájí svět skutečně "skvělé " zítřky. Postupně bude zlikvidováno vše, za co lidé bojovali, umírali  a byli vězněni uplynulá dvě století. Právo na vzdělání, na práci, délka pracovní doby, minimální mzda, podpora v nezaměstnanosti, právo na shromažďování, na stávku, odborová činnost, lékařská péče, důchodové zabezpečení... Ze soc.dem stran se postupně stanou strany pravicového typu a standardní pravice se bude (už teď se děje) čím dál víc uchylovat ultradoprava. Soukromý kapitál se bude čím dál více koncentrovat do nebezpečných rukou.  Peníze se budou jednosměrně přesouvat k horním 10 % obyvatelstva. Nakonec vertikální koloběh peněz téměř ustane a peníze začnou kolovat pouze  HORIZONTÁLNĚ mezi horními vrstvami obyvatelstva stejně jako ve 30. letech a  shroutí se TRH - VZNIKNE KRIZE  z "NADVÝROBY". S tím ruku v ruce budou stoupat náklady na zbrojení. Postupně se na moci bude opět čím dál víc podílet církev. Zhoubně se začne hrát na náboženskou a nacionalistickou strunu (dnešní náboženský fanatismus tomu jen náhrává).  Nakonec, zrovna jako vždy v minulosti  soukromý kapitál, náboženství a nacionalismus rozpoutají 3. světovou válku. Po 1.SV zvítězili komunisté v 1/6 světa, po 2.SV už zvítězili i ve 2/3 Evropy a v dalších zemích. Po 3. SV zvítězí komunisté na celém světě (pokud 3.SV někdo přežije) - chceme ke komunismu skutečně dospět takto  REVOLUČNÍ  rychlou cestou ?(hlava nehlava za cenu spousty obětí ?) Chybama se člověk učí - chytrej na cizích, blbej na svých a ÚPLNĚ PITOMEJ se nepoučí nikdy. Jsme snad fakt úplně pitomí ?
0/0
12.9.2004 14:02

micnad

Re:
..az se nakonec ukazalo, ze komunisti jsou stejny svine, jako vsichni ostatni. Pokud si muzu vybrat mezi svinema kapitalistama a svinema komunistama, vyberu si z dovolenim ty, kteri mi nechaji alespon minimalni svobodu slova, cestovani a pravo na vlastni rozhodnuti. S tim, ze nabozenstvi je zhoubne souhlasim. Vsechno ostatni je bullshit. A Ty jsi presne z ty sorty lidi, kteri budou svine za komunistu i za kapitalistu. Jsi totiz politik.
0/0
12.9.2004 23:32

geenius

Doplnil bych - viz můj příspěvek níže !
Venca Rezavý po cestě kolem světa za naše peníze prohlásil, že když tak cestoval, utvrdil se, že "společným rysem všech náboženství na světě je TOLERANCE" a pan Uhde mu tehdy v TV oponoval, že naopak společným rysem všech náboženství na světě je DOGMA a tvrdý řád (totalita). Takovéhoto chytráka jsme uměle vynesli do nebes. Jinými slovy - z hňupa jsme v rámci své české připosranosti udělali hrdinu a osobnost . Jestli pak by to dnes řekl znovu - když denně vidíme, jak náboženství je tolerantní. DRZOST to byla říci to již před 11. zářím  - je to výsměch všem milionům obětí náboženství za 2000 let od narození Krista . A je to výsměch i samotnému Kristovi.
0/0
12.9.2004 14:01

geenius

Děti se začínají BÁT -co jim odpovíme ?
 
Ve škole nás učili, že po pádu komunismu ve světě lidstvo čekají pouze skvělé zítřky, že všechny země díky soukromé ekonomice  budou bohaté, nikde na světě nebude bída a hlad, ustanou války a nenávist mezi lidmi. Také nám říkali, že i proto se církvi musí vrátit všechen majetek, protože právě  věřící lidé  se budou navzájem milovat a náboženství všude na světě je garancí vzájemné tolerance a míru  a Láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí.  Děda mi říkal, že to řekl jeden velice moudrý pán (dokonce ho prý navrhli na Nobelovu cenu míru za to, že prosazoval bombardování Jugoslávie. Děda si zase nemůže vzpomenout na jméno, ale lidé ho prý přezdívají Venca Rezavý. Bude to skutečně tak ? Nebudu se muset bát jít do školy a jet vlakem nebo metrem, aby tam nebyla bomba? Sousedovic Jiřka  říkala, že   prý bude brzy válka ? Přestávám tomu už rozumět. Když se zeptám mámy, tak mě odbude, že nemá čas na kraviny - má co dělat s podnikáním. A dědovi moc nevěřím - on už všechno jen poplete - jako s tím Marxem, Engelsem a Leninem - viz níže.
0/0
12.9.2004 13:59

geenius

Děti se začínají ptát
Děda mi říkal, že kdysi dávno žili na světě tři vousatí pánové a ti prý prohlásili a snad dokonce i napsali, že " náboženství je droga" a je prý třeba zrušit jeho moc, nebo ve světě způsobí katastrofu. Usuzovali tak na základě zkušeností s křesťanstvím, které má v historii lidstva na svědomí nejvíce trestů smrti a téměř dvě tisíciletí TOTALITY, utrpení a stagnace (za Krista se pole oralo volem a ještě před sto lety také). Rovněž prý upozornili na zhoubný vliv nacionalismu a nezkrocené moci peněz (kapitálu). Také prý aspoň jeden z nich varoval před levičáctvím (jeho jméno prý začíná na L).  Když tak pozoruji, jaké hrůzy se dnes dějí ve světě, nemohu nevidět, že všude, kde dnes  TEČE KREV, tak v tom největší roli hraje NÁBOŽENSTVÍ, NACIONALISMUS A PENÍZE. Má děda pravdu Resp. měli ti tři pánové pravdu  Jo, děda už si vzpomněl, jmenovali prý se MARX, ENGELS a LENIN.
0/0
12.9.2004 13:58

Unyax

Re:
Ty už běž taky do prdele..
0/0
13.9.2004 11:19

80E-seven

nechte kroupu...
 jen ho nechte, at se boji...
0/0
12.9.2004 13:40

Olgo

.
bushovi už zbývá pár dní a bylo by fajn, kdyby to platilo i pro trotla kroupu. ti us pitomci zase dnes ráno zabili 10 civilů a zranili 35. a teroristé zase nic, us válčí proti civilistům a každý den to dokazují nové úmrtní listy obyčejných iráčanů
0/0
12.9.2004 13:12

Olgo

Re:
jo, stalo se na haifa street v centrálním bagdádu
0/0
12.9.2004 13:18

hasmen

Kdo je to Kroupa?
0/0
12.9.2004 12:49

Shnrd

Proboha
proč ještě nechaji toho ubožáka něco veřejně prezentovat? Hledá témata, která by ho vrátila z politického záhrobí. Je to krávovina nejtěžšího kalibru. Ať mluví za sebe, ne našim jménem.
0/0
12.9.2004 12:22

4omega

S panem Kroupou plně souhlasím
0/0
12.9.2004 12:10

standik007

populismus
ten clovek zije v nejake divne uzavrene komunute jejiz stmelujicim prckem je strach ci co? myslim ze cesko i evropu trapi mnohem zavaznejsi problemy a tohle je od pana nevimjmeno jen ciry populismus. ale u mne jste neuspel, chacha!!
0/0
12.9.2004 11:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.