Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DNA: U Kmetiněvsi vraždil školák

DNA dovedla policii k vrahovi 13leté Barbory Němečkové u Kmetiněvsi. Zemřela na Nový rok. Vzorek číslo 632 ukázal ani ne na 15letého chlapce. "Vzhledem k nízkému věku pachatele policie nebude k případu poskytovat bližší informace," řekla iDNES policejní mluvčí Soňa Budská.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bagoun

Socky
Osobně bych spíše nechal nabodnout jeho matku na kůl a jeho otce vykleštit, kladivem rošvihat kolena a následně od prstů nohou pomalu upalovat.
Ten kluk je vzhledem ke svému věku v tom podle mne nevině a bude do konce života trpět. To ty jeho zasraný rodiče ho evidentně vedli k něčemu takovému. Je to výsledek výchovy a rodinného prostředí.
Vesnický sociálové co si do neutěšené rodinné a finanční situace poroděj dítě by měli být koncentrováni a cíleně zneškodňováni.
Zní to drsně, ale děti bych povolil jedině do rodin, které by po psychologických testech a podrobném prozkoumání schopnosti vydělávat zabezpečí pro dítě vhodné prostředí. Měl by na to existovat zákon.
0/0
11.3.2005 23:13

Schirach

Lynčovat
Protože Rychetského neohumanistické zákony se jeví jako liché, je potřeba zmíněného jedince (stejně tak jako ty Olešnické) zlynčovat. Nejlépe pověsit na strom za nohy, polít benzínem a UPÁLIT. Ukončení existence podobných kreatur by bylo jen přínosem. Rozhodně by, vyjma některých pseudohumanistů, nikomu nechyběli!
0/0
13.9.2004 10:45

Michalll

Náprava poměrů trestem, je zejména zde na h....
Pokud jsou děti pod tlakem neomezitelné TV, vševládných reklam, diletanstkých učitelů reagujících na problémy dětí teprve až po vraždě, pokud úroveń vlády je dána kvalitou doktorantské práce jejího předsedy - stihl ji usmolit jako ministr!! - pokud venkov ztratil tradiční instituce civilizace, pokud je jen hříčkou politických kšeftů, děti jdou v čele tohoto procesu.
Někde v bulvárním tisku pro ně se zapomnělo připsat, že hry smí být jen dobrovolené a s oboustranným souhlsaem, že znásilnění není tajným snem dívek  a žen...že zřejmě poškozená bytost /podle rozsahu jejích intimních zkušeností které publikovala/ nekraluje v léčebně ale opět na obrazovce TV...
Tož alespoň krokodýlí slzy a uklidnit se obětním beránkem, trestat, věznit, a třeba i stínat, ať je vzrušení silnější a úplnější.
jen, probůh, nepracoval kompetentně, kvalifikovaně, na úrovni nestředověké, jen  nezpochybnit sovětské zkušenosti - popravovlai i 12ti leté za krádeže... Jistě je na místě detence, ale na lepší úrovni než ona výše zmíněná práce naznačující mnohé, o poradcích a lobby skupinách pomlčím, stejně o grebeníčkách a spol...
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
12.9.2004 14:10

modern

UF ...
Docela by mě docela zajímalo, jak by vypadala diskuze na idnes, kdyby se ukázalo, že vrahem je řekněme 35 letý muž. Titulky by hlásaly něco ve smyslu že "Barborku zavraždil sadistycký pedofil", případně "Vraždil pedofil" - to zní nejlépe, nebo podobné mutace. Ale nevraždil pedofil (fakt se mi to spojení líbí, a nejen mě), ale vraždil nezletilec. A je to tady. Nikdo neví co dělat, co s tím. Hodíme vinu na rodiče, dáme chlapci ještě šanci (sice spáchal brutální vraždu a nejspíš i znásilnil, ale i tak je ještě malej), nebo ho postavímě ke zdi a rovnou to trápení malé vesnice pošleme do temnot. Poslanec začně apelovat, aby se snížila věková hranice trestní zodpovědnosti (tím se to zcela jistě vyřeší a každé dítě, jakmile dostane chuť někoho zavraždit, si vzpomene na čerstvou novelu trestního zákona a hned ho ta chuť přejde - gratuluji, problém je vyřešen a nejmenovaný poslanec získal pozitivní bodík !). Ale abych se dostal k jádru věci, kupodivu se nic příliš nenafukuje, nepadají žádné kachny a to jen pro to, že pro konzumní společnost není vymezena hranice - všichni jsou v šoku - dítě vraždí - podruhé a hezky zasebou - školák ubodal starou paní pro dvě stovky - tam se ale skutečný viník našel, jeho otec, ten celou partu dětí navedl, druhý případ, o poznání méně snáz zařaditelný - 14letý chlapec vraždí svou spolužačku. Najednou tu není nic k odsouzení. Nic jasného. Nebyl to pedofil (médiální slovník překlasifikoval pedofila na osobu starší 18 let, která brutálně zneužije dítě a pak ho zavraždí - proto doporučuji vyhledat slovník lékařský a význam slova pedofil trochu překvalifikovat), není jasný viník. Dítě přece dítě zavraždit nemůže (stejně tak, jako nemůže krást, nemůže sexuálně žít a já nevím co všechno vlastně nemůže - protože je to dítě). A proto není jasné, koho odsoudit. Hledá se náhrada, ale zatím marně. Vina padne na matku, která své dítě zanedbávala, dítě citově strádalo a to ho dohnalo až k vraždě jen pro to, že chlapec citově strádal (vliv společnosti a tel
0/0
11.9.2004 13:40

modern

Re: část 2
(vliv společnosti a televizní hypermarketové reklamní kultury je přeci nulový, a proto zanedbatelný ... ) Takže viník dále zůstává neznámý, život bude plynou dál dle konzumní diktatury a u piva při zprávách o půl bude a je na co nadávat. Takže je všechno v pohodě. Nebo ne ? Výchova je na prvním místě, pokud je zanedbaná, je tu vliv okolí. Díťě se vychovává samo prostřednictvím nejsnáze dosažitelných zdrojů - média (v televizi je vražda a násilý naprosto normální a běžný jev, nad kterým se nikdo příliš nepozastavuje), reklama, počítač (hry, internet). Bez vlivu rozumného dospělého dítě těžko dokáže vytušit, kde je ten blok, ta hranice - co je normální chování a kde začíná zrůdnost a chorobné myšlení - když ve výše zmiňovaných alternativách výchovy se vše stírá v jedno. Normální na duchu zdravý dospělý dokáže tuto hranici určit, ale dítě ? Viník je tedy ne neznámý, ale příliš všeobecný. Připadám si značně hloupě, když napíšu že na vině je moderní společnost. Ale v tomhle případě se mi zdá víc než kdy jindy, že je to tak, ač to zní jak to zní a není to zas asi až ta úplně pravda. PS: za pravopisné chyby se omlouvám předem, to co jsem napsal nemám čas zpětně editovat)
0/0
11.9.2004 13:42

modern

Re: část 2
(vliv společnosti a televizní hypermarketové reklamní kultury je přeci nulový, a proto zanedbatelný ... ) Takže viník dále zůstává neznámý, život bude plynou dál dle konzumní diktatury a u piva při zprávách o půl bude a je na co nadávat. Takže je všechno v pohodě. Nebo ne ? Výchova je na prvním místě, pokud je zanedbaná, je tu vliv okolí. Díťě se vychovává samo prostřednictvím nejsnáze dosažitelných zdrojů - média (v televizi je vražda a násilý naprosto normální a běžný jev, nad kterým se nikdo příliš nepozastavuje), reklama, počítač (hry, internet). Bez vlivu rozumného dospělého dítě těžko dokáže vytušit, kde je ten blok, ta hranice - co je normální chování a kde začíná zrůdnost a chorobné myšlení - když ve výše zmiňovaných alternativách výchovy se vše stírá v jedno. Normální na duchu zdravý dospělý dokáže tuto hranici určit, ale dítě ? Viník je tedy ne neznámý, ale příliš všeobecný. Připadám si značně hloupě, když napíšu že na vině je moderní společnost. Ale v tomhle případě se mi zdá víc než kdy jindy, že je to tak, ač to zní jak to zní a není to zas asi až ta úplně pravda. PS: za pravopisné chyby se omlouvám předem, to co jsem napsal nemám čas zpětně editovat)
0/0
11.9.2004 14:52

ilna

Re: nesouhlasím
Viník není neznámý. Viníkem je vrah!!!
0/0
11.9.2004 18:48

kErbi

SMRT ZA SMRT
Popravit toho hajzla. Nic víc, nic míň.
0/0
11.9.2004 13:20

Mitchell

Tak nevím ...
Co všechno se ještě bude muset stát, aby se náš věhlasný parlament probral a začal probémy s dětskou kriminalitou řešit? Mám jedenáctiletou dceru a kdyby se jí něco podobného stalo, potom Bůh ochraňuj toho zmetka, který by jí to udělal.
0/0
11.9.2004 11:40

DennyCutter

Re:
...pevně věřím, že by ho neochraňoval....
0/0
11.9.2004 11:47

abendsonne

Re:
Politici neřeší problémy obyčejných lidí ani téti země, řeší jen problémy svých kapes..
0/0
11.9.2004 12:28

DennyCutter

Smrt za smrt?
Tohle je jiný, než když někomu vběhne po kola auta dítě a přejede ho. Tam by asi smrt za smrt moc spravedlivě nezafungovala.
V tomhle případě bych toho hajzla přivázal k mraveništi, aby měl pár dní čas přemýšlet co udělal. Tady si myslím je smrt za smrt naprosto spravedlivé řešení.
.... až se mu někde stane "sebevražda"  dejte mi vědět, uleví se mi, že je na světě o jednu rakovinu méně. ... apropos, proč nějaká dobrá duše z médií nezveřejní anonymně jeho jméno a fotku?
0/0
11.9.2004 11:33

honza_457

Centrum Černý Most v Praze...
Dobrý den,
bydlím v Bryksově ulici 762, za CČM, poté co nám v ulici asi 3 roky nesvítily lampy, téměř 2 roky nikdo nesekal trávu kolem domu, nám byly odebrány popelnice od hlavního vchodu domu, kde všem svou blízkostí vyhovovaly a byly přemístěny daleko za dům, kam nikdo odpadky nosit nebude. Bohužel majitelem komunikace okolo našeho domu je CČM a není s ním možná jakákoli domluva. Jak je vidno, tak CČM má přívětivou tvář pro zákazníky, kteří v něm utrácejí peníze, ale aby se také staralo o standarně slušné sousedské vztahy se svými sousedy, tak to se od něj nelze dočkat...
Petr Krutil
0/0
11.9.2004 11:06

DennyCutter

Re:
Jdi do prd*le s CČM. Když se ti tam nelíbí, tak se přestěhuj.  Já bych osobně v takový díře, jako panelový sídliště a navíc v Praze nebydlel.
0/0
11.9.2004 11:27

Robo

Re:
Jo,starej Bryks se asi obrací v hrobě..
0/0
11.9.2004 23:20

OBRASS

Tak závěr
vážně nevím co se ještě musí stát...snad kdyby onen nepostižitelný znásilnil a zapíchl Grossovu dcerku !? Proboha...to už vážně nechce nikdo !!! Nebo mu Stando, máme toto umožnit !? Upozorňuji Tě, že jestli s tím něco v brzké době neuděláš, tak Tě rozhodně (Tvou stranu) volit nebudu !! A pak se div a blbě čum na preference extremistů, kteří takovéto zásadní věci řešit chtějí !!!
0/0
11.9.2004 3:06

Souleyman

Smrt za smrt!
Jedinym resenim je smrt za smrt! Sice pro par pseudohumanistu je poprava 13leteho kluka nepredstavitelna  silenost, pro me je zas nepredstavitelne, ze ten fakan bude nekde v ustavu, odkad bude kdykoliv moci utect (a co se stane, kdyz utece parta jemu podobnejch grazlu, vime jiz vsichni!) a to nechci videt, co z nej bude za par let...  
0/0
11.9.2004 1:09

Irish Stout

Fajn.
vzorek DNA je jiste dobry pro tento ucel. Ale je zaruceno, aby nebyl zneuzitelny? Aby se nahodou nehodil v budoucnu k jinym ucelum, s nimiz dotycny nemusi souhlasit? Proste nekdo ma moje nejintimnejsi data a muze  je pouzit v souvislostech, o nichz dnes nemame zadnou jasnejsi predstavu.
A pak jeste to "budovani databaze". Pripada mi to jako cipovani psu. Velky Bratr si te pak uz vzdycky najde. Desim se dne, kdy bude uzakoneno povinne odevzdani techto dat do centralni databaze Velkeho Bratra. To uz bude Orwell a hra na svobodu.
 
0/0
11.9.2004 0:11

OBRASS

Re:
Jo jo, svoboda je set sakra zatraceně drahá a nejistá...
0/0
11.9.2004 0:20

hnusil

chci jeho jmeno !
proc media zverejnuji detaily ridice, ktery zabil Hlinku a nezverejni jmeno svine, ktera zabila tu holku ? Ten ridic mel hold smulu, ze trefil hokejoveho boha, i kdyby nebyl odsouzeny, tak se to s nim potahne cely zivot a svine, ktera znasilni a zavrazdi mladou holku, ktera mela cely zivot pred sebou je tajena !
0/0
10.9.2004 23:32

petrucciani

Re:
Uvedom si, ze ten kluk je nezletily, nenese za sve ciny pravni zodpovednost, ale jeho rodice. Zverejnenim jeho jmena by se spustil hon nejen na nej, ale na jeho rodice, kteri by si mohli rovnou hodit masli 
0/0
10.9.2004 23:46

OBRASS

Re:
Souhlas. Nezveřejňovat, ale zavírat !!! Třeba i na 15 let !!!
0/0
10.9.2004 23:53

Irish Stout

Re: Tak nevim,
uz mi zrusili 2 prispevky kvuli nevinnemu slovu ... Nemam chut uz nic komentovat.
0/0
11.9.2004 0:27

petrucciani

Me reseni
Navrhoval bych, aby trestni zodpovednost byla uplatnena hned po poceti, kdyz tady ctu to vase placani o nicem.  Podle me by to slo resit asi takhle. Ditka mladsi 15ti let, by za tyhle brutalni vrazdy byli zavrene v nejakem diagnostickem ustavu, pod psychytrickym a psychologickym dohledem. Po dovrseni 18 let, by byli radne odsouzeni podle platnych zakonu  Diky tomu, ze by se do vezeni mohli dostat az v 18ti, by si to za ne odsedeli rodice, pripadne ti, kteri by meli prideleno opatrovnictvi. Co vy na to  
0/0
10.9.2004 23:32

OBRASS

Re:
Možná. Já jsem skutečně pro snížení hranice. Tak cca na 12 let. Pokud je něco úmyslně a plánovitě tak ho nechat do 18-ti v dětském vězení a následně ještě zbytek v normálním. Nejlépe v malé cele s nadrženým homosexuálním černochem (v tomto případě...)
0/0
10.9.2004 23:47

petrucciani

Re:
Snizenim vekove hranice se nic nevyresi, jen nahraje zanedbane rodinne, pripadne statni vychove, ktera se z toho zase bez problemu a zodpovednosti vyvlikne.
0/0
10.9.2004 23:54

OBRASS

Re:
Nevim jak myslis, ze "nahraje zanedbane rodine" Pokud ho rodina zanedbava, dostane nekolikaletou lekci, kde bude mit dost casu uvedomit si co a jak. V pripade, ze by ale napr. psychologove potvrdili, ze na tom rodina mela podil (zanedbanou vychovou) sup s nimi do basy take. A nenamitejte mi, ze bych zaviral kazdeho...chci jen rict, ze za tohle bych dane platil rad !
0/0
11.9.2004 0:06

moudik

jó ulice
Jeho otec se sebou měl problémů dost. A v bohatý rodině taky nevyrost. Vlastní matka nevěděla, jestli ho má ráda, stalo se co muselo, když ukázal jim záda. Problémovej parchant, furt by si jen hrál, učit se mu nechtělo, už ve školce se rval, a když pořád slyšel: co tu chce ten šmejd; jediný ho napadlo, někoho zabejt.
0/0
10.9.2004 23:12

moudik

Být jeho rodiči
Tak během minuty prodávám barák a zmízím nejlépe někam  do podzemí. Ostudy kabát !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
10.9.2004 22:43

moudik

Re:
nebo do Anglie?
0/0
10.9.2004 22:44

drakon5

Re:
PROKOPEC zní jméno Tvého oblíbence
0/0
11.9.2004 2:45

CrazyBaby

Re:
drakon5...odkud ho znáš???
0/0
11.9.2004 8:13

deepdeep

Proč???
Proč ho trestat, já bych ho zaměstnal v nějaké speciální vojenské jednotce. Třeba nejaké komando na speciální úkoly, tak by se mohl vyřádit :))))
0/0
10.9.2004 22:17

johnik2004

Re:
jestli to byl cikan tak to uz je moc ...
0/0
10.9.2004 23:11

2Mac7

Re:
a jestli to cikán nebyl, tak to je v pohodě ?
0/0
10.9.2004 23:14

johnik2004

Re:
ses debil ...
0/0
10.9.2004 23:14

2Mac7

Re:
Fakt ? To je tedy argument ! Kdyby Vám někdo zavraždil dítě, jaký byste viděl rozdíl v tom, jestli je  vrah cikán nebo ne ?  
0/0
10.9.2004 23:18

johnik2004

Re:
ses debil...fakt ses debil nejvetsi :o/
0/0
10.9.2004 23:21

2Mac7

Re:
"inteligentní" odpověď , děkuji.
0/0
10.9.2004 23:26

123freak

někdo pochybuje ???
Ještě někdo pochybuje o nutnosti snížení hranice trestní zodpovědnosti ??? Nezletilci tady vraždí, znásilňují, dopouštějí se loupeží, krádeží a to ve stále větším počtu !!! Ať mi někdo řekne jediný rozumný důvod, proč by za své zločiny neměli pykat.
0/0
10.9.2004 22:08

katakana

společnost
Mega průůůůůůůůůůůůser pro společnost !!!
0/0
10.9.2004 22:02

jirka04

Asi ano!
     Děti dnes dospívají daleko dříve než my. Jsou schopny sexuálního života již od svých 12 až 13 let! Zní to neuvěřitelně, ale je to tak. Dokáží také v těchto letech i vraždit. I toho jsme svědky. Dovedou také mnohé jiné. Snad jenom sociální vyspělost neakcelerovala a zůstává stejná jako u dřívějších generací. Co s tím? Pomůže snížení trestní odpovědnosti na 14, 13 nebo 12 let. Nebo je třeba i jinak snížit hranici mezi věkem mladistvých a věkem dětským. A jak je to s hranicí dospělosti. Není nynějších 18 let už jenom anachronizmem? Mnoho otázek a a málo fundovaných odpovědí. Ale je třeba hledat urychleně odpovědi a nestrkat hlavu do písku. Jinak nám situace brzy přeroste přes hlavu. Uvedený příklad je toho zářným příkladem.
0/0
10.9.2004 22:01

kenig

HOCH NENI ROM A TO VAS MUSI HODNE MRZET , ZE ?
Ten kluk je v pekelne  situaci, kterou neni treba vami demoralizovat ! Vsichni byste ho radi postavili ke zdi a odstrelili, ale to by nebylo to spravne reseni ............dejte mu sanci je to mlady kluk  !
0/0
10.9.2004 21:22

Bajkal

Dobrý nápad
Měl by dostat šanci... takovou jakou dal on té dívčině.. a zůstane mladým pořád... jako ona.
0/0
10.9.2004 21:44

ibn Fallus

Re:
Co to meleš? Pobodal ji a pak zřejmě ještě když byla živá znásilnil. Co si ta holka vytrpěla než naposledy vydechla si nedokážeš vůbec představit, navíc psychicky navždy zmrzačil celou její rodinu. Pokud byl schopen něčeho takového ve 13 letech tak z něj bude už jen větší zrůda jestli to ještě jde. Žádné druhé šance se v takových případech nedávají ve zdravé společnosti by měl být okamžitě utracen. Náš systém nemá mechanismy jak v tomto případě zajistit spravedlnost, být otec té holky bych okamžitě jednal sám, zvlášť když se sám doznal. Tak jako ten rus co si našel švýcarského leteckého dispečera.
0/0
10.9.2004 21:55

jirka04

Re: Zní to jistě za uvedené situace divně!
     Ale připustit tvé metody by znamenalo vrátit se do středověku, případně i dále. Oko za oko, zub za zub, smrt za smrt. Dokážeš dohlédnou konců svých myšlenek. "Zákon" krevní msty by nás přenesl mimo jakoukoliv spravedlnost. Prolitá krev by si žádala nekonečné potoky další krve o slzách, křivdě a následných nespravedlnostech ani nemluvě!
0/0
10.9.2004 22:11

ibn Fallus

Re:
O těchto extrémních případech s tebou nehodlám vůbec diskutovat. Jsou v životě okamžiky kdy už to nebude nikdy jako dřív, rány které se už nikdy nezahojí. Nepatřím do pasivní většiny slabochů tak jako ty.
0/0
10.9.2004 22:32

jirka04

Re: Hele chytráčku!
     Tady nejde o sílu nebo slabost! Ale o rozum a hloupost. Bohužel se snažíš mermo mocí dokázat, že s tebou cloumá to druhé! Naštěstí patříš mezi mizivou menšinu. Takže plkej dál!
0/0
10.9.2004 22:57

ibn Fallus

Re:
Uklidni se chudáku a šetři si svoje vykřičníky. Tvoje pseudohumanistické žvanění o posunovaní trestní odpovědnosti nic neřeší a krom toho mě ani vůbec nezajímá. Jsi ubohý, bezradný a neschopný. Jen tady žvaníš. Několikrát jsem zachraňoval rozbité lidi při autonehodách. Mám velkou úctu k životu. A právě proto, když by někdo sáhl na mou rodinu, tak si ho najdu a zabiju tečka.
0/0
10.9.2004 23:09

2Mac7

Re:
Kdyby někdo zavraždil mně takhle dceru a já měla sebemenší možnost vraha zabít , zabila bych ho  .
0/0
10.9.2004 23:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.