Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lobbista Večerek na detektor lži nepůjde

Ještě před týdnem Jan Večerek tvrdil, že je bez problémů ochoten podstoupit výslech na detektoru lži, a prokázat tak svou verzi v případu údajné nabídky desetimilionového úplatku pro poslance US-DEU Zdeňka Kořistku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Depek

Večerkova hloupá chyba,
, měl to říci hned a ne o dva týdny později. Teď si každý může myslet, že lhal a bojí se prozrazení.
0/0
10.9.2004 7:33

Janoo

Re:
Asi cekal na zaminku
0/0
10.9.2004 15:03

EspritFort

Souhlasím s tím, aby na detektor lži nechodil!
Detektor lži je velmi CITLIVÝ a DRAHÝ přístroj. A v literatuře jsou popsány i případy, kdy byl detektor lži "odhulen" už jen přítomností lobbisty (anebo politika) v sousední místnosti či dokonce v sousední budově! A já to ze svých daní platit nechci!!! 
 
P.S. Copak nám nestačí axiom, že absolutně vše, co řekne lobbista či politik, je 100%ní lež?!
 
0/0
9.9.2004 14:32

S.T

Re:
Jenže v tomto případě má alespoň jeden pravdu a alespoň jeden lže.
0/0
10.9.2004 12:43

Nou_coment

Re:
Máš pravdu, důležitější pro oba aktéry však je, že hlupáci jim věnůjí svou pozornost a mnoho další špíny se tak nedostane do oka veřejnosti. A když k tomu přidají pár uměleckých iniciativ z kuchyně pana Suchého, tak ani nic neusliší.
0/0
10.9.2004 13:47

Rebby

Lidi, otevřete oči
Copak Vás všechny ten Standa úplně zblbnul...? Já nevěřím vlastním očím, co tu všechno čtu. Ještě před dvěma měsíci jste chtěli věšet Špidlu do průvanu a teď, se stejnou vládou, ve stejné republice, v horši situaci (klesl rating ČR), budete obhajovat ČSSD a její zásluhy.... Vynáší te tu ortely na podkladě doměnek... Myslete trošku...
0/0
9.9.2004 13:54

j@ck

Re:
at myslim jak myslim - cssd x ods - prast jako uhod. jeden karieristicky bezcharakterni neuzitecny odpad horsi nez druhy. 
0/0
9.9.2004 14:07

Johny_S

Re:
Horší je ČSSD.
0/0
9.9.2004 14:08

karoten

Re: Momentálně ano.
0/0
9.9.2004 14:15

Johny_S

Re:
Jinak, vím, že to s daným tématem moc nesouvisí, ale rád bych připomněl, kdo nám taky vládne. Právě jsem si vzpomněl, jak ministryně Buzková asi před týdnem v jednom rozhovoru prohlásila, že není v zájmu naší země podporovat víceletá gymnázia, protože by bylo příliš mnoho vzdělaných obtížně zaměstnatelných lidí. Vzhledem k tomu, že většina absolventů víceletých gymnázií míří na vysokou školu, vrhá to určité světlo na celou její reformu. Náš trh práce patrně vyžaduje zejména dělníky, nuže, dejme mu je. Totéž přece dělali i komunisté, že moudře rozeznali, jaké profese jsou zrovna potřeba, a podle toho řídili vzdělání....
0/0
9.9.2004 14:33

Johny_S

Re:
A teď si čtu rozhovor s Grossem. Co věta, to perla. Za všechny: Myslíte si, že politik má právo lhát?
SG: Opravdu se snažím veřejně nelhat. Dokonce ani novinářům. Ne že bych si a priori říkal, že je to nemorální. Spíš z toho důvodu, že by mi to pak někdo šeredně vrátil. Víte, já jsem právník (pozn. , spíše právník honoris causa) a docela jsem se naučil slovíčkařit. Když už se potřebuju z něčeho vykroutit, snažím se používat formulace, které si někdo možná vyloží docela jednoznačně, ale já si tam nechám pootevřená vrátka, abych si pak mohl sám před sebou i před tím dotěrným žurnalistou zdůvodnit, že to nebyla lež.  Osobně si vzpomínám na jednu Sedmičku, kde ho paní Bobošíková přímo usvědčila z veřejné lži. V Kotli totiž prohlásil po dotazu nějakého důchodce, že pro určitý zákon (bohužel si už nevzpomínám, jaký to byl) ruku nezvedl a přísahal. Bobošíková mu pak ukázala záznam ze Sněmovny, kde bylo jasně vidět, že hlasoval pro návrh... Ten konec potom mluví za vše. Standa Gross je zkrátka sociální demokrat a myslí to jedině upřímně.
0/0
9.9.2004 14:45

Johny_S

Re:
Stanislav Gross to myslí upřímně. Jako ...
0/0
9.9.2004 14:59

karoten

Re: Já souhlasím že je to..
...ehm, schopnej manipulátor. Jako Člověk se kladně neprojevuje - vůbec nevíme co je zač, čeho se nadít, chápu obavy některých z Orwela v ČR. Jeho upřímnosti se dá bohužel věřit. Horší je že nevíme co vlastně upřímně chce vybudovat.
Ale k tý kampani, myslíš že "myslet to upřímně" má v sobě obsaženou ironii? Mě by se líbilo kdyby se s tímhle textem dokázal vyfotit někdo za ODS....jenom si nedokážu představit kdo. Snad ta poslankyně na vozejčku, newim....
0/0
9.9.2004 15:21

Johny_S

Re:
Obávám se, že nikdo. Nedokážu si představit žádného politika, který by se mohl takto vyfotit. Na druhou stranu, pokud by to skutečně myslel upřímně, nepotřebuje žádné plakáty. A na druhou stranu, pokud toto politik vylepí, nikdo mu nemůže věřit.
0/0
9.9.2004 17:45

Pan_Vojtisek

Re:
docela by me zajmalo, kde a jak presne to rekla (...VS vzdelani lide jsou obtizne zamestnavatelni atd.. ), nemas nejaky odkaz ? Podpora vzdelani neni dostatecna, ale zrovna Buzkova dela  pro VS skolstvi v ramci sveho rozpoctu maximum. Castecne narovnala disproporci mezi ZC - VS platy (prestoze stavkama hrozili predevsim ZS, SS ucitele). Kapacity se taky pravidelne zvysuji, tak nevim
0/0
9.9.2004 14:48

Johny_S

Re:
Její věta zněla: Podpora víceletých gymnázií je pro naši zemi nežádoucí, protože by pak bylo hodně obtížně zaměstnatelných absolventů. Takže buď si paní ministryně myslí, že takový absolvent už nijak nestuduje, což není pravda, a pak by byla naprosto hloupá, což si o ní myslím, nebo ví, že pak studují na vysoké škole, a tedy myslela obtížně zaměstnatelné absolventy vysokých škola. A pak.... Řekla to předminulou sobotu v rozhovoru pro MF DNES.
0/0
9.9.2004 14:56

Zmuda

Re:
..ano pane Vojtíšek ,to skutečně paní Buzková řekla ! Tuším že v Lidovkách a není to tak dávno. Lze to také dohledat. Nemluvila teda o VŠ, mluvila o víceletých gymnáziích. Přesně tak jak uvádí Johny_S.
0/0
9.9.2004 14:57

Pan_Vojtisek

Re:
fajn .   (ale Petriny skutky se ubiraji jinym smerem)
0/0
9.9.2004 15:12

Johny_S

Re:
Bohužel Petra sama neví, kam to je. Ona totiž toho neví docela dost. Stačí si ji někdy poslechnout. I Wilybald už uznal, že je to poněkud podivný názor.
0/0
9.9.2004 17:50

Willybald

Re:
kdyz to rikas ty, tak to urcite bude pravda. ale kdyz mi ten odkaz najdes, budu rad. ja zatim hledam marne. proste dokud to neuvidim na vlastni oci, neuverim.
0/0
9.9.2004 16:21

Willybald

Re:
ok, uz jsem to nasel. je to na idnes, ne na lidovkach. ten nazor je dost zvlastni.
0/0
9.9.2004 16:26

Johny_S

Re:
P.S.: To, že paní Buzková někomu zvýšila platy, ještě nic neřeší, ovšem vysvětluje to, proč ji najednou rektoři tak vehementně podporují. Kapacity se pravidelně nezvyšují. Např. na Přírodovědecké fakultě UK přijímají rok od roku více a více studentů, ačkoli tomu kapacity poslucháren neodpovídají (studenti pak musí posedávat na zemi, případně na přednášky nechodit), protože nepřibývají. Rovněž koleje jsou stále více přeplněné a navíc ministryně, která tvrdí, že by školné kolem sedmi stovek měsíčně bylo sociálně tvrdé, brzy zvýší kolejné až o tisíc korun, a zatímco školné by bylo kompenzováno nejrůznějšími stipendii, toto nikoli. Tak nevím. Nebo spíš vím. A není to, co se týče Petry Buzkové, příliš lichotivé.
0/0
10.9.2004 1:37

Pan_Vojtisek

paranoia
??
0/0
9.9.2004 14:09

Rebby

Re:
Co je paranoidního na tom, že se tady řeší vše persupcí viny?
0/0
9.9.2004 14:21

Pan_Vojtisek

Re:
nevim co je  ... "persupce viny", ale na mysli jsem mel tve mobilizacni obraty . ( "lidi zacnete pouzivat hlavu"," copak vas vsechny zblbnul", "povesit do pruvanu ")
 
0/0
9.9.2004 14:37

Rebby

Re:
Tak si přečtěte ty mobilizační obraty :o) níže. Co se týče vyjadřování - takhle mi zobák narost´. :o)
0/0
9.9.2004 14:46

Pan_Vojtisek

Re:
jde mi o to, ze logika citoveho vydirani postrada smysl. V tvem duchu bych pak totiz mohl pokracovat donekonecna. "lidi otevrete oci, pred dvema lety je ve volbach vynesete do nebes, ted je chcete povesit do pruvanu a pro toho spatneho mate hrad. Zacnete myslet." Proste verejne mineni je dynamickym jevemc ,  media si s nim udelaji co chcou
0/0
9.9.2004 15:20

Jurashek

!
Pravděpodobně už většina tuší, jak to bylo. Kdo lže a kdo ne. ODS ani ČSSD (ani jiné strany) si nemají co vyčítat. Jsou to stejní korytáři...
0/0
9.9.2004 13:20

Borgh

Že by se ODS vyplatilo dát 10 milionů
za předčasný volby je zřejmý....a že takový metody straně bejvalech veksláků určitě nejsou proti srsti je ještě jasnější...
0/0
9.9.2004 13:04

Johny_S

Re:
Proboha jaké předčasné volby? Kdyby bývala neprošla vláda, zvítězí hlasy křídla ČSSD tvořeného bývalými bolševiky, které by rádo spolupracovalo s bolševiky, co nepřevlékli kabát, a vznikla by ještě stabilnější koalice, než je toto. A ještě horší.
0/0
9.9.2004 13:07

Zmuda

Re:
Táák ! Proto tento předmětný úplatek nemá logiku !
Takže z pohledu logiky věci je pravděpodobné že pan Kořistka si vymýšlí a vzhledem k  prohlášení pane Němce ( Grossuv nohsled ) : " ..však mi si už na ně něco najdem..." , se to jeví jako primitivní konstrukce.
Ale účel to plní ,jak vidno zde.
 
0/0
9.9.2004 13:39

Willybald

Re:
on opravdu rekl: "... vsak MI si uz na ne neco najdem? ..." ??? to snad ne. ten clovek ani neumi mluvit cesky a chce byt ministrem :o)
 
muzes dat zdroj, kdy a kde to rekl?
0/0
9.9.2004 13:55

Zmuda

Re:
Pan Němec to řekl přímo na kameru do televizního zpravodajství. Bohužel nevím který den to přesně bylo.Ale v televizních archivech by se to zcela určitě dalo dohledat.
0/0
9.9.2004 14:06

Pan_Vojtisek

Re:
chytremu napovez ...
0/0
9.9.2004 14:51

Pan_Vojtisek

Re:
... jeste je tam fce tucne pismo Willybalde  kdyz uz ani caps lock nezabira
0/0
9.9.2004 14:56

Borgh

Re:
A jakou by asi mělo logiku diskreditovat opoziční stranu dva roky před volbama?
0/0
9.9.2004 14:26

Johny_S

Re:
Budou komunální a senátní volby. Už teď na podzim.
0/0
9.9.2004 14:28

Borgh

Re:
To neni jistý, třeba se chtěla ODS "nějak dohodnout" i s bolševikama...pro ně by předčasný volby byly taky výhodný...a krásnou spolupráci ODS s bolševikama už jsme viděli při volbě prezidenta...
0/0
9.9.2004 14:29

Johny_S

Re:
S bolševiky by se krásně spolupracovalo hlavně socanům. Krásná spolupráce funguje např. na severomoravských a slezských radnicích, tam si skutečně notují. Ve Frýdku se prý už zase bude slavit výročí VŘSR (kamuflované jako "boj za mír"), skauti nedostali dotaci, zato ji obdržel svaz socialistických žen, atd. A vzhledem k tomu, že velká část sociálních demokratů jsou bývalí komunisté, ani se té chuti k bolševikům nedivím.
0/0
9.9.2004 17:49

Joshua20

Re:
ty si nejakej ostrej jestli ty si taky nebyl vekslak
0/0
9.9.2004 13:40

Borgh

Re:
Ne, to bych byl v ODS
0/0
9.9.2004 14:32

Nou_coment

Re:
Tak to bys asi nebyl v žádný partaji, když jsi se narodil nezatíženej minulostí až v 89 na podzim, že ....
0/0
10.9.2004 13:39

Pucmeloun1

To ma z toho
ze dela nejdriv frajera a az pak zapoji zbytek mozku co mu zbyl
0/0
9.9.2004 13:03

princ_Valnoha

...
prosta logika. ( "Nevěřím detektoru lži, říká Vecerek "   "Neverim Vecerkovi, rika detektor lzi" )
0/0
9.9.2004 12:50

iztrans

A JE TO JASNE
To se podivejme, Kořistka souhlasí s testem na detektoru, ale ostatní se bojí !!! - Mě tohle stačí, je tím všechno řečeno. NO COMMENT
0/0
9.9.2004 12:48

Zmuda

Re:
No dobře,Vám to teda stačí ! A mohu se zeptat k čemu Vám to stačí ? Znamená to že věříte tomu,že to pan Gross se svou suitou estebáckých struktůr myslí upřímě ?  Nebo dáme důvěru KSČM která tyto " průs*ery " nemá ? Co teda s toho pro Vás plyne ?
0/0
9.9.2004 13:01

AnalProbe

Re:
Večerek lže!
0/0
9.9.2004 13:10

karoten

Re: Že Večera lže.
Nic víc. Možná ještě tohle, v zájmu očerněné strany by bylo přistoupit na jakoukoli nabídku policie ke zjištění pravdy.
0/0
9.9.2004 13:11

Zmuda

Re:
Dobře, Večeřa teda podle Vás lže ! Ale kde berete tu jistotu že nelže protistrana ?
Obzvláště po prohlášeních jistých vládních činitelů ,které jsem již zmiňoval ?
0/0
9.9.2004 14:17

AnalProbe

Re:
Jistotu nemas nikdy.
0/0
9.9.2004 14:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.