Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusko: zaútočíme kdekoli na světě

Boj proti terorismu dostal novou dimenzi. Rusko dalo hned dvakrát najevo, že nehodlá trpně čekat na další úder. Náčelník generálního štábu Jurij Balujevskij řekl, že Rusko je po tragédii v beslanské škole připraveno k preventivním protiteroristickým úderům kdekoliv na světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Čechov A.P.

6 září 2004 ...
...bylo  145 roku jak čečenský imam Šamil kapituloval Ruskému (1859) caru Alexandru II. Kapituloval za podmínek které jemu nabídl car Alexandr.   Nabídl jemu po mimo záchrany života, generálskou hodnost, děcka byli přijaty do elitní vojenské školy,   statek v Kaluge pod Moskvou. Tak skončila Kavkazská válka která trvala 25 roku.
0/0
9.9.2004 13:12

Sudajev_PPS_43

Re:
Škoda Čechove že nejsi na ICQ(nebo tě nemůžu najít). Rád bych pokecal.
0/0
9.9.2004 13:14

Čechov A.P.

Re:
Přes ICQ chodí hodně viru není to tak bezpečné ale já jezdím do ČR tak muže někdy.
0/0
9.9.2004 15:14

Sudajev_PPS_43

Re:
Tak si stáhni AVAST ten je dost dobrej.
0/0
9.9.2004 17:20

Drongo

Co nabídnete nám, když kapitulujeme ?
To bylo od baťušky cara moc hezké - co nabídnete nám, když kapitulujeme a přestaneme na diskusích nadávat Putinovi ? 
 
0/0
9.9.2004 14:48

Čechov A.P.

Re:
Kdo by tě chtěl….
0/0
9.9.2004 15:12

ulukomorja

Re:
Nabidni mu kilo bananu. V Cechach to na zmenu nazoru staci.
0/0
9.9.2004 17:52

geenius

Otázka
Po pádu komunismu ve světě lidstvo žilo v naději, že nás již čekají pouze skvělé zítřky, že všechny země budou bohaté, nikde na světě nebude bída a hlad, ustanou války a nenávist mezi lidmi, věřící lidé všech náboženství se budou navzájem milovat a Láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí.  Děda mi říkal, že to řekl jeden velice moudrý pán (dokonce ho prý navrhli na Nobelovu cenu míru, za to, že propagoval bombardování Jugoslávie - poslední komunistické bašty v Evropě). Děda si zase nemůže vzpomenout na jméno, ale lidé ho prý přezdívají Venca Rezavý. Bude to skutečně tak ? Nebudu se muset bát jít do školy a jet vlakem nebo metrem, aby tam nebyla bomba? Sousedovic Jiřka  říkala, že   prý bude brzy válka ? Přestávám tomu už rozumět. Když se zeptám mámy, tak mě odbude, že nemá čas na kraviny - má co dělat s podnikáním. A dědovi moc nevěřím - on už všechno jen poplete - jako s tím Marxem, Engelsem a Leninem - viz níže.
0/0
9.9.2004 12:08

geenius

Potřebuji poradit
 
Děda mi říkal, že kdysi dávno žili na světě tři vousatí pánové a ti prý prohlásili a snad dokonce i napsali, že " náboženství je droga" a je prý třeba zrušit jeho moc, nebo ve světě způsobí katastrofu. Usuzovali tak na základě zkušeností s křesťanstvím, které má v historii lidstva na svědomí nejvíce trestů smrti a téměř dvě tisíciletí TOTALITY, utrpení a stagnace (za Krista se pole oralo volem a ještě před sto lety také). Rovněž prý upozornili na zhoubný vliv nacionalismu a nezkrocené moci peněz (kapitálu). Také prý aspoň jeden z nich varoval před levičáctvím (jeho jméno prý začíná na L).  Když tak pozoruji, jaké hrůzy se dnes dějí ve světě, nemohu nevidět, že všude, kde dnes  TEČE KREV, tak v tom největší roli hraje NÁBOŽENSTVÍ, NACIONALISMUS A PENÍZE. Má děda pravdu Resp. měli ti tři pánové pravdu  Jo, děda už si vzpomněl, jmenovali prý se MARX, ENGELS a LENIN.
0/0
9.9.2004 11:22

Sudajev_PPS_43

Re:
Děda byl (je) velký a moudrý muž.
0/0
9.9.2004 11:25

Woodward

Re:
Měl i neměl. Peníze, případně jiné hmotné statky,  jsou vždycky hlavní důvod, aspoň pokud jde o válečné konflikty a hromadné vraždění. Jenže někdy je zapotřebí lidi k mordování popíchnout pod nějakou jinou záminkou. Je fakt, že náboženství a nacionalismus k tomuto účelu  bývají zneužívány velmi často. Nicméně to, že se za Krista oralo volem a před sto lety taky... za to určitě  náboženství nemůže.
0/0
9.9.2004 11:28

Čechov A.P.

Lakomí Čečence ...
...za prachy prodaji i svou matku. Tak co myslím za par měsíců    Rusko bude mít Maschadova   a Basaeva.
0/0
9.9.2004 11:09

libienski

Dva největší řezníci na světě
Tak se nám sešli ve dvou světových velmocích dva největší řezníci. Až se tady vykřičí největší ťulpasové co bohužel jen obrazně pozvedají zbraně na další a další křižácké výpravy, možná zbude čas trochu zapřemýšlet. Například proč nechali nejprofesionálněji cvičení vojáci rychlého nasazení zaútočit zcela nekontrolovatelně místní "domobranu". Nebo zapřemýšlet nad tím otřepaným komu to prospívá? Odpověď bude zřejmá, ruské bezpečnostní složky potřebují volnou ruku k "uklidnění" regionů, kde se před lety provinili trpkou genocidou. Proto čím hůře v rusku bude, tím pro jeho vedení lépe. Není lepší cesta, jak soustředit větší moc do rukou Vladimíra Putina, než najít společného nepřítele. Tím jsou už už delší dobu pro Rusko Čečenci zosobnění ruským Usámou Maschadovem nebo Basajevem? V Čečensku tedy pravděpodobně zcela ukončí činnost humanitární organizace a západ přestane poukazovat na očividné porušování základních lidských práv v této enklávě. Dalším zesílením represí si však rusové v Čečensku vykoledují jen řadu dalších takových útoků. Za deset patnáct let až bude Putin uklizen potom Rusko, podobně jako z Afghanistánu, trpně vycouvá. Důsledky Putinovy politiky však celých deset let ponesou nevinní lidé a to jak v Rusku, tak v Čečensku.
0/0
9.9.2004 11:00

Woodward

Re:
S tím se dá částečně souhlasit,ale bojím se, že Čečensko je pro Rusko důležitější než Afghánistán, takže to asi potrvá i po Putinovi. Ono by to spíš chtělo, aby se rozpadla celá Ruská federace a začali si tam všechno budovat znovu od začátku. Ale to je scifi.
0/0
9.9.2004 11:03

Woodward

Dobrej důvod
Od časů Petra Velikého charakterizuje ruskou zahraniční politiku jediná věc: snaha expandovat, rozšířit území pokud možno až k nezamrzajícímu oceánu. Tohle úsilí je Rusku vlastní, ať tam vládnou bolševici nebo kdokoliv jinej. Teď  mají krásnej "casus belli" přímo pod nosem a byla by škoda ho nevyužít. Takže jestli Rusko říká, že zasáhne kdekoliv na světě, můžeme se brzy dočkat "odhalení" teroristických hnízd například v Ázerbajdžánu a potom v Íránu. Americký spojenec to není, Rusové se budou ohánět bojem proti terorismu a než se OSN rozkouká, bude východní břeh Perského zálivu v Ruských rukou.
0/0
9.9.2004 10:16

Pijkolo

Re: Metody
Nevim kde beres takovehle SCIFI scenare. Kazda velmoc a tou Rusko je tak jako USA, Francie, Nemecko meli nebo maji tendence o kterych pises. Nic noveho si nam nepredlozil. Popisujes presne to co delala dela a bude delat USA. Bude to jinak je sice namam kristalovou kouli tak jako ty abych to videl v jasnych obrysech jak si prezentoval, ale myslim si ze Rusko pouzije jine metody.
0/0
9.9.2004 10:27

Woodward

Re:
Na místě je jenom srovnání s Německem - tam byl kdysi stejnej hlad po koloniích jako v Rusku po přístupu k oceánskému pobřeží. To už je ovšem minulost.  Západ už dneska ten svůj klasickej imperialismus opustil. Nemá smysl dobývat území, posílat tam vojáky, starat se o obyvatelstvo, když lze žádoucího výsledku dosáhnout ekonomickou expanzí a o všechno ostatní se staraj místní lidi. Mimochodem, proto je v Iráku situace taková, jaká je. Válka v Iráku možná nebyl omyl, ale určitě to Amíci zpackali, protože si měli uvědomit, že jakmile vpadnou do země a svrhnou vládu, musej se o všechno postarat sami. Jenže Bushovi to zřejmě nikdo nevysvětlil - anebo vysvětlil a on neposlouchal. Já neříkám, že zápaďáci mají lepší morálku, ale pochopili, že přemíra násilí je kontraproduktivní a že čím líp se lidem daří, tím víc nakupujou. Samozřejmě, i západ občas vede války, ale na rozdíl od Rusů necítí potřebu rozšiřovat své území a přímo vládnout cizím zemím. Rusko se pořád ještě chová tak, jak se většina mocností chovala někdy na přelomu devatenáctého a dvacátého století - co je moje, tam musím mít svoje vojáky a svoji vlajku. To už je dneska vládám vyspělých zemí dost ukradený, maj dost starostí se svým územím a se svými lidmi a sílu používaj právě jenom v zájmu svých lidí. Rusům na lidech nesejde - na vlastních ani na cizích. Jak říkám, osa ruské zahraniční politiky se na posledních tři sta let nezměnila. Protože v Rusku je božstvem stát a na lidech nikomu nezáleží.
0/0
9.9.2004 10:51

Čechov A.P.

Re:
Woodward ty fakt můžeš psát   SCIFI romány… Řekni mně kde a kam Rusko, jak ty píšeš expandovalo za poslední 10 let? Co by tak do čečenská? No nevím… Naopak   před 10 lety odešlo 14 republik.Nebo někdo zaútočil na Ukrajinu nebo ělorusko nebo Kazachstán.Už běž kamaráde vycpat ze svými komentáre. Čečensko je a bude součástí Ruska.A pro to se bude každá ozbrojena akce za strany teroristu považována za zločin. A komu ne libí co se děje v Čečensku ať si políbí prdel.Myslím mate svých problému dost aby nikoho pomlouvat a řešit to   na co stejně ne máte vliv.
0/0
9.9.2004 11:25

Woodward

Re:
Všimni si, že píšu o  časovém horizontu několika staletí. Bolševik přišel na buben, Rusko se z toho horko těžko vzpamatovává, ale to neznamená, že se nějak podstatně změnil jeho přístup k ostatním zemím a národům. Charakteristická paranoidní podezíravost ruských politiků vůči okolnímu světu vychází především z pořekadla "podle sebe soudím tebe".
0/0
9.9.2004 11:33

Čechov A.P.

Re:
V časovém   horizontu vy Češe není žádné svatoušky. Tak co ne obvinuj nikoho a spíš podívej se na sebe.   
0/0
9.9.2004 11:48

Woodward

Re:
Nauč se česky nebo nějakej civilizovanej jazyk. Na tohle se při nejlepší vůli nedá odpovědět, protože nerozumím, co chceš říct.
0/0
9.9.2004 11:59

Čechov A.P.

Re:
Скорее всего, для тебя это не цивилизованный язык. Но попробую. Если ты считаешь себя так уж образованным человеком. Хотел ответить тебе на твой комментарий. Ты пишешь, что   о России пишешь в часовом горизонте, я тебе ответил, что в часовом горизонте вам чехам нечем хвалится я имел ввиду, вашей политики.
0/0
9.9.2004 12:44

Woodward

Re:
Tohle je Evropa a píšeme tu latinkou, sorry - tyhle směšný obrázky už nikdy v životě číst nebudu.
0/0
9.9.2004 17:46

ulukomorja

Re:
Ty za par mesicu zapomenes i na materstinu, ktera bezesporu svetovym jazykem je.
0/0
9.9.2004 17:59

Dedik Larzon

Re:
Tak doufam ze to vysvetlis tem pritroublym arabasum, ze po nich ty jejich paznaky taky lustit nebudem}}}
0/0
9.9.2004 18:28

Unyax

!
Může to vypadat, že bojovat proti terorizmu je totéž jako bojovat proti muslimům. Ale běžní lidé jakéhokoliv vyznání jsou ze své přirozenosti mírumilovní a s terorizmem nesouhlasí. Skvělé by bylo, kdyby se všechny země jednoznačně vyjádřily, zda podporují nebo nepodporují terorizmus. Pokud ne, jistě rády udělají všechno proto, aby případná hnízda teroristů na svém území zničili, popřípadě umožnili na svém území operace mezinárodních protiteroristických jednotek. Pokud by se označily jako státy terorizmus podporující, odsoudil by je zbytek světa včetně muslimských sousedů a přivřeli by jim kohoutky. Jenomže! Takhle se politika nedělá, že, pánové? To se radši bude pindat o boji proti terorizmu a ve skutečnosti vás zajímají akorát kšefty, zbraně, ropa a vlastní moc. Proto je váš výsledek v tomto boji NULOVÝ a vždycky bude!
Je mi jasné, že tento názor na řešení situace zní naivně, až pohádkově, ale každý musí uznat, že by to byl úžasný krok vpřed, už jen to, že by politikové kritických zemí spolu komunikovali. Jenomže my prostě potřebujeme NEPŘÍTELE!
0/0
9.9.2004 9:36

Unyax

Re:
Sorry, unikl mi začátek věty, takže země by zničilY, umožnilY..
0/0
9.9.2004 9:39

Pijkolo

Re: Rozdil v terorismu a vrazdeni?
Bylo by spis naivni se domnivat ze by se otevrene nekdo prihlasil k podpore terorismu. Mimo to si myslim ze terorismus muze byt skryty a predstavitele jednotlivych statu o pripravovanych utocich nemusi vubec vedet. To je vyhodou zakernych vrahu/teroristu. Stale mam pocit jako ze privlastek terorista patri jine skupine lidi.Reknu spis IRA, nebo ETA je teroristicka organizace. Bude to znit blbe ale proste se mi zda ze maji prosim Vas v uvozovkach - jinou uroven - hlavne co se tyka cile jejich snazeni. To co predvadi militantni skupiny a at se tvari jako muslimove nebo co je spis normalni sproste vrazdeni.
0/0
9.9.2004 9:56

Woodward

Re:
Vraždění je vždycky sprosté. ETA a IRA mají jenom trochu jiné kulturní zázemí, ale když někoho vyhodíš do povětří, abys prosadil svůj názor, je to vždycky lumpárna.
0/0
9.9.2004 9:59

Pijkolo

Re: Rozdil
Jiste mas pravdu je to vzdycky lumparna. Ale domnivam se ze organizace jako ETA a IRA se snazi jit nekdy i cestou vyjednavani. A pokud vim tak vzdycky padne z jejich strany naka hlaska kde co planuji. Zde vidim prave ten markatni rozdil v pojmu terorismus a vrazdeni. Madrid taky nejdrive vypadal ze je to pocin ETY coz pocitam byl zamer Al-Kajdy coz je dalsi dukaz toho ze arabove jsou sprosty srabi a vrazi s tendenci se schovat za jine.
0/0
9.9.2004 10:11

Woodward

Re:
Vyjednávání? Spíš vydírání - a to i vlastních lidí. A je nutno říct, že ETA i IRA už lezou krkem právě svým vlastním lidem, za který údajně bojujou. V Severním Irsku už snad konečně bude pokoj a pokud jde o Baskicko, tam je autonomie, o jaké se baskickým nacionalistům za Frankova režimu, i před ním, ani nesnilo. Jenže teroristům se zalíbilo žít bez šéfů, za prachy, který vymačkaj z baskických obchodníků (když nezaplatěj, zabijou je; to je moc statečný!) Každej terorista je srab, pokud zabíjí lidi, kteří s jeho bojem a s jeho problémy nijak nesouvisí. Když bojuješ proti státní moci tím, že vyhazuješ do povětří báby na trhu nebo děti ve školním autobuse, je jedno, jestli jsi Arab nebo Maďar - vždycky je to srabárna, jako když kluk nestačí na silnějšího spolužák a tak zmlátí jeho mladšího bráchu.
0/0
9.9.2004 10:26

Pijkolo

Re: Pytlik
Ty ses nakej drevak nebo co?! Pokud tady je nake spektrum teroristyckych skupin tak me jde o to ze eksistuji rozdily v jejich praktikach a ty proste ja rozlisuju. Pokud udelas analyzu diky tve kristalove kouli ze vydis jak maji podrizeni po krk svych sefu a mnoho dalsiho tak jdi a vsem predloz reseni, represi a prevenci proti teroru. Dostanes nobelovku a cestny doktorat. Lidi jako ty co vsechno vi, vsude byli a maji od vseho klice jsou proste nebezpecny.
0/0
9.9.2004 10:37

Woodward

Re:
Fajn, takže jsme se shodli v tom, že ty rozlišuješ způsoby vraždění a já ne.
0/0
9.9.2004 10:59

libienski

Re: Jenže
Ono to tak jenom jaksi nevypadalo, to byli místní lidovci, kteří je z toho neprávem obvinili. Pak kvůli této manipulaci prohráli volby...
0/0
9.9.2004 12:09

Unyax

!
Jasně, s tím se počítá, že by každý řekl, že terorismus odsuzuje. Ale tím by zároveň podepsal, že otevírá na svém území pole působnosti pro mezinárodní bezpečnostní síly, pak by se už těžko něco utajovalo..
0/0
9.9.2004 14:31

iuos

hmm
kdekoli ve světě - oni si nejsou schopni vyřešit vnitrostátní záležitosti a se*ou se preventivně bojovat do světa
0/0
9.9.2004 9:19

pinkshadow

databáze nicků Sudjeva
...Vrabčik, Vrabčiak, Kutozov, Sudajev, Sudajev_PPS_43, Sudík, Stalinista, Tukarev, Berija, KeoghHarry, Amanita, geenius, Petrmate a další...
 
         
 
0/0
9.9.2004 9:13

KeoghHarry

Re:
...mě si vyškrtni paranoiku...
0/0
9.9.2004 9:18

petrmate

Ach jo, přece jen musim reagovat...
Vždycky, když ti dojdou argumenty, tak píšeš něco o přezdívkách... dneska ti argumenty došly už mockrát, viď?
Ale tohle je diskuze - nediskutuj, když nemáš co říct. Protože pak vypádaš jako kretén..
0/0
9.9.2004 9:23

KeoghHarry

Re:
....on je chudák jedinný, který zde vystupuje pod několika nicky a potom si povídá sám ze sebou, asi je nemocný...
0/0
9.9.2004 9:25

iuos

hmm
je nešťastný, protože ho opustil Kamil.už nemohl snášet pinkovo výlevy, hmmm
0/0
9.9.2004 9:28

Pijkolo

Rusko do toho!
Jsou proste 2 cesty jak reagovat na pripadne zlo. 1 - vyjednavani a diplomacie 2 - adekvatni zasah za pomoci vojenske sily V jakemkoli pripade jsem pro zasah vojensky pokud jde o teroristicky zakerny pocin. V pripade Baslanu je to sand jasne tak jako to bylo jasne pri reakci USA na 11 zari. At je Bush jaky je schvaluji jeho kroky ktere vyustily k anestezi AL-Kajdy. Zablokovat podezrele ucty, zasahnout vojenskou silou tam od kud je jasne ze zlo prislo a vysledkem je zpuisobit co nejvetsi skody. Al-Kajda ma vyhodu ze to je velmi disciplinovana slozka, ktera sva pusobiste muze menit ze dne na den. Je velmi tezke vypalit cerva a vymitit zcela, ale kazdy krok ktery k tomu povede schvaluji. Souhlasim s Ruskem a o to vic pokud budou resit sve problemy sami.Vim ze to co se stalo v Baslanu neni jen problem Ruska a protoze je Rusko na slusne urovni s vojenskym arsenalem a vyzvednymi sluzbami maji na to si poradit sami. Jako priklad - Rusti hokejsite nehraji s jedinnym naznakem cerne stuhy neupozornuji na tuto tragedii jeste vice a nesou to v sobe. Nereknu kdyby se to stalo v jinem vojensky a ekonomicky slabem state. Tam je pomoc nutna. Je otazka jestli se nekdy teroriste budou zabyvat utokem na ekonomicky a politicky slabsi stat. Asi ne protoze zavidi tem vyspelym.
0/0
9.9.2004 8:54

Woodward

Re:
Pokud teroristi závidí vyspělým státům, pak se Rusko stalo obětí jejich útoků omylem. Potíž je v tom, že Rusko se po rozpadu SSSR ještě ani jednou nezamyslelo nad tím, že na území Ruské federace žije spousta národů, kteří o soužití s Rusy nestojí ani náhodou - a nejspíš dobře vědí proč. Ruská vláda se totiž nijak zvlášť dobře nestará ani o vlastní lidi, natož o příslušníky jiných národů. To není obhajoba terorismu, každej, kdo si vybere školu plnou dětí  za cíl teroristického útoku by za to měl pykat. Ale jde o to, že ruská vláda tradičně staví "zájmy státu" výš, než životy svých občanů. Takových situací s rukojmími už ve světě proběhla spousta. Ale jenom v Rusku to končívá masakrem, protože důležitější než záchrana rukojmí je po vládu likvidace teroristů. Západ se pomalu dostává do podobné situace jako za druhé světové války, kdy uprostřed bojů s jedněmi barbary se stal spojencem jiných barbarů. Shodou okolností těmi spojenci jsou opět Rusové a shodou okolností i tentokrát stojí Rusko (alespoň částečně) proti bývalým spojencům - ve třicátých letech se kamarádili s Hitlerem a za studené války podporovali (a pomáhali cvičit) teroristy. Soucit s oběťmi a pomoc postiženým rodinám je tedy zcela na místě, ale určitě by nebylo vhodné podporovat Rusko v jeho úsilí o vyhlazení Čečenců.
0/0
9.9.2004 9:28

Pijkolo

Re: Odveta
Ja s tebou muzu jen souhlasit. Pri podrobnejsi studii jsou uvedne informace takove jak si popsal. Je to problem Ruska a narodu tam zije mnoho ale i v pripade Baslanu se jedna o utok na Rusko.Ja take nepsal o tom ze by se mela vyhladit cela Cecna ale snaha soustredit se a vypatrat puvodce utoku je na miste. Tak jako teroriste neutocili na vybranou skupinu pouze ruskych lidi, kteri jsou odpovedni za situaci v Cecne a zautocili na naprosto nevinne obeti tak proste jestli zautoci Rusko tak budou litat trisky. To je bitva. Odveta je nutny.
0/0
9.9.2004 9:45

Woodward

Re:
Prokristapána, válku s Čečenskem přece rozpoutali Rusové, takže tam ty třísky lítaj už dost dlouho - jejich přičiněním. Proč se nemůžou naučit zasahovat tak, aby se rukojmím nic nestalo? Proč při každým jejich zákroku v Čečně zahyne spousta civilistů? Protože jsou to barbaři, kterým na lidským životě nezáleží. První starost, když bojuješ proti teroristům, musí být to, aby se z tebe nestal stejnej hajzl jako jsou oni. Protože pokud bráníš svůj způsob života, svoji civilizaci, svoje hodnoty, musíš ty hodnoty a civilizační návyky zachovávat i ty sám. Jinak válčíš zbytečně.
0/0
9.9.2004 9:57

Pijkolo

Re: Kamosi v base
Pro jakeho pana? Toho neznam. A ja ti znova rikam ze problem to je samozrejme letity to snad vi kazdy. Nejsem presvedceny oc jde Cecencum a o cem pises ty. Myslim si ze jim jde o tranzit ropy, ktery tam vybudovalo Rusko a proc by Rusko melo prijit o neco co vybudovalo? Je to hnus z jedny i druhy strany ale mit za stit skolu plnou deti je okazalost nehorazna. Mimo to jestli si pamatujes to vrazdeni udelali jen k¨vuli nakym kamosum co sedej v rusky base. Takze naky zajmy, ktere souvisi se samostatnosti Cecny tak o tech tady nemuze byt rec.
0/0
9.9.2004 10:19

kardzi

nic se nezmění
myslím, že neexistuje recept, jak zabránit takovýmto utokum teroristu jako v rusku.Jsou to fanatici!Bezpečnostni opatření mužou být jakákoliv.Když si vezmu bombu na tělo a pujdu do metra a odpálím to, tak všechna bezp.opatření jsou k ničemu.K čemu bude, když rusové srovnají se zemí napč cvičiště teroristu nebo zabijí třeba i hlavouna AlKajdy!Vždycky se najde nějakej mstitel a stoupenec, kterej je schopnej zabít sám sebe.To platí i na ty teroristy v tý škole.Na každém rohu muže stát policajt, nemusejí nikoho vpustit do země, a stejně si teroristi udělají co se jim zlíbí.Kdo třeba ohlída koleje mezinárodního rychlíku, aby tam nikdo nenastražil výbušninu??Neexistuje žádne opatření jak tomu zabránit.Bohužel.Naopak.ím, že rusové budou s Američanama mydlit teroristy kdekoliv na světe, tak jinde se jim za to zase jiní budou mstít..
0/0
9.9.2004 8:42

fleret

Re:
vyjednavat s nima nelze,mydlit je nebudeme...tak co budeme delat ? Nechame je,aby mydlili oni nas,pripadne zprachniveli a naprosto zbytecni prdolove v OSN budou z bezpecne vzdalenosti a z bezpecneho ukrytu smolit  jednu petici za druhou ? Nebo co ? Nebo se do nich budou cpat penize horem dolem,aby tento smejd nahodou za nami nezaostaval co do technologie zbrani ? Co se ma delat ?
0/0
9.9.2004 8:48

Woodward

Re:
Určitě neexistuje rychlé řešení. O jedné věci se jednou (bohužel jen jednou a jen velmi krátce) zmínil Bush: hledat nové zdroje energie. Myslím si, že právě tohle měla Amerika začít dělat už dávno, jenže naftařská lobby má asi dlouhé prsty. Drtivou většinu peněz získávají teroristi právě z ze zemí, jejichž bohatství pochází z ropy. Pokud by se petrolejem zase začalo jen svítit v zaostalých místech bez elektřiny, bude během pár let po problému, protože ti zuřivci, kteří vyrážejí do vražedných útoků, jsou jenom méně významnou součástí teroristických sítí. Hlavní jsou organizátoři, plánovači, lidi, kteří shromažďují potřebné finance. Bez nich takovej fousatej sebevrah možná dokáže zapíchnout souseda, ale nic víc, a takové záležitosti dokáže řešit obyčejná policie..
0/0
9.9.2004 9:44

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
spoustu penez ziskavaji i z prodeje drog... treba takove makove pole v afghanistanu je doslova legendarni... po americkem zasahu uz zase jede distribuce na plne obratky... a nikoho to nezajima...
0/0
9.9.2004 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.