Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič hořící cisterny porušil předpisy

Byla to nejvážnější letošní nehoda na české dálnici. Z převrácené cisterny šlehaly ve čtvrtek večer plameny. Řidič uhořel. Odtékající technický benzin ohrožoval i nedalekou obec Kozlov. Hasiči uvažovali o evakuaci vsi, nakonec však od záměru upustili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Zmíněné firmy jmenovat
a tak vyřadit z obchodního života slušnějších lidí..
ať s nimi obchodují jen bandité jim podobní.Jinak s každým čistidlem přispíváte k smrti nejen toho nešťastného týnejdžra, ale všech kolem.
Možná i policie by si mohla všimnout, jak se kamiony předjíždějí, jak spolu závodí, jak létají, když např. najedou na jámy zde za vsí....
michal, libčeves, t. 603771186
0/0
6.9.2004 17:12

rostman

Řešení
1. Oznámit EU (ne požádat o nějakou výjimku, ale oznámit), že zavádíme kontroly na hranicích pro kamiony. Každý, kdo pojede s kamionem přes hranice, bude muset najet na váhu, dýchnout a předložit doklady k nákladu, zaznamená se čas přejezdu hranic, při výjezdu z ČR se zkontroluje, jestli to mohl projet se zákonnými zastávkami a jestli ne, tak se odstaví kamion na 24 hodin a řidič půjde k výslechu (k podání vysvětlení, proč porušil zákon).
2. Okamžitě jednat s Rakouskem o jejich systému potlačování kamionové přepravy z východních zemí (ekopunkt a el. mýtné).
3. Checkpointy pro kamiony zřídit i na dálničních křižovatkách a hlídat objízdné trasy.
4. Vykopat švestky z kanceláří na silnici, ať si svůj plat zaslouží prací a ne papírováním.
Celé řešení je o jediném - v rámci zákonných možnosti šikanovat řidiče kamionů, především ty zahraniční (jezdím po D1 často, problémy tam byly vždycky se Slovákama, ale po 1. 5. ti patří k nejslušenějším - aniž by se naučili trošku líp řídit).
0/0
4.9.2004 12:48

ODSakEda

Re:
Proč jen na hranicích?????!!!!!... Proc je zneuzivat, kdyz se to ma kontrolovat prubezne vsade?! Aby byli zase fronty a nervy na hranicich a korupce a buzerace a aby se na to vykaslalo jeste vice solidnich ridicu-zaroven myjitelu dopravy a aby jezdili uz jen samy hovada?!!!!! Na co zprisnovat jiz tak prisne podminky???!!! Toto spise dusledek sprisnovani!!! Na co maj tachografy, kdyz je v CR nikdo nekontroluje?!... Take jsem meli koncesi na nakladni dopravu a podobne jako par mojich znamich jsme to vzdali prave kvuli buzeraci! Te teoreticke! Namisto fyzickych kontrol na cestach a postihy skutecne spachanych prestupku!  I proto s dalsim sprisnovanim to drobni solidni dopravci vzdaji ci zkrachuji kvuli investicim do "prevence" a bude hur!!!!! Budou uz jen velke s.r.o. ....., co pojisti kamion a naklad a nyjmou kohokoliv, kdo bude ochotny takovy kolos ridit! A silencu se nande dost!...
Eda-majitel odtahove sluzby od r. 1990 co nikdy nehavaroval a co take snizil pro buzeryci koncesi uz jen na lehkou dopravu a pudeli to tak dale tak i na tu se vykaslu...
0/0
4.9.2004 16:30

__XXXX___

Re: Souhlas
Tady s tím musím souhlasit. Ještě bych ale zavedl kontroly i mimo hranice. Z Německa či Rakouska sem přetížený kamiony nejezděj. Nejhorší je to tady ve vnitrozemí. Právě ty kolosy jako např. starý Liazky ze staveb jezděj přetížený jak prasata!
0/0
5.9.2004 18:50

alfabet

Kamióny
To je sice hezké, že vyšetřovaltel konstatuje porušení předpisů, ale co to řeší? Za několik hodin po zprůjezdnění D1 další nehoda 3 kamiónů. Včera večer totálně zablokovaná D5 u Berouna - nehoda kamiónů. To je státní aparát, který ze svých daní platíme, (ministerstvo, policie) tak neschopný, že tomu jen přihlížejí a konstatují? O frekvenci, důsledcích a způsobu jízdy kamiónů psát by bylo obehranou písničkou, ale jako daňoví poplatníci snad máme právo na to, aby stát zajišťoval na silnicích naši bezpečnost (když už si nehodlá chránit vlastní majetek a jen přihlížet poškozování dálnic kamióny).
0/0
4.9.2004 9:03

p800

Re:
Nejde o kamiony, jde o ty DEBILY co sedí za jejich volanty.. vidím to na silnicích, vidím to na dálnicích, vidím to i mezi svými známými co se živí jako řidiči kamionů - idioti i v životě
0/0
4.9.2004 10:17

Arnošt5

Re: Debilové
Souhlasím. Je-li člověk v životě debilem, posazením za volant se nezmění. A naopak. Jezdí-li jako debil, po vystoupení z auta se nezmění. Proto nejsou blbí řidiči, ale jen blbí lidé.
0/0
4.9.2004 13:46

ODSakEda

Re:
Tak tak! A proto napr. v Nemecku nektere firmy nesveri rizeni drahe cisterny s nebespecnym nakladem jen tak nekomu i ozralcum a mladikum bez Ecka a praxe ani labilnim flekmatikum ani agresivnim cholerikum! A mnohe nejprve poslou ridice napr hovnocucu na trenazer, ktery spise nez zrucnost odhaluje vase psychologicke jednani v krizovych situacich! Napr.: na simulatrou se posti situace, kdy vam za zady sploucha jakoze kapalina v cisterne pro navozeni vazne atmosfery a nahle vam zkrizi cestu protijedouci osobak! Ti co jen brzdi a udrzi kamion na silnici jsou prijati! Ti co to jen bezhlave strhnou, byt by se to zdalo ohleduplnejsi a humanejsi, snazit se zabranit stretu-jsou vyhozeni! Nesnazit se zabranit stretu neni totiz o moc vice bezohledne, jako silena jizda protijedouciho osobaku... A cisternou muzete na dalnici pro zbytecny pokus zachranit jednoho silence zabit daleko vice lidi nevinych okolo.
0/0
4.9.2004 16:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.