Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič, který srazil Hlinku, není obviněn

Ostře sledovaný případ smrti sportovní legendy Ivana Hlinky doprovází skandál. Státní zástupce byl nucen zrušit obvinění řidiče, který Hlinkovu smrt zavinil. Vyšetřování tragické smrti hokejového trenéra Ivana Hlinky se kvůli chybám policie vrací na úplný začátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marshall

tak nevim
...nikomu z Vas vsech,co ridice lincujete,by se takova vec jako bouracka nestala protoze budto nejezdite a nebo jezdite opatrene a nikdy neprekrocite rychlost,vsichni mate super reflexy a dokazete se vyhnout zvireti na ceste jeste pred tim nez vam vbehne pod kola.jste proste jedinecni a svou jedinecnost si musite i dokazovat.cim??treba tim ze napisete par rozhorcenych radku o tom jaka je to pohroma,ze se nekdo nedokonaly narodil a zavinil dopravni nehodu s nekym koho jste znali,vite to z novin,z televize apod.. Ridic avie si ted urcite doma mne ruce a chvali se za to ze nekomu ublizil a ze to byl zrovna Hlinka.Manzelka mu napekla dorty a ted to jiste oslavuji.Vzdyt se mu stalo neco,co se jinym nestane a ma urcite z toho radost.a urcite nema svedomi.TO SI MYSLITE??..LIDI!!COPAK JSTE NEOMYLNI??VAM BY SE TO NIKDY NEMOHLO STAT??A JAK BY VAM PAK BYLO,KDYBY JINI LIDE JAKO VY PSALI ZROVNA PROTI VAM PODOBNE CLANKY!!!???
0/0
4.9.2004 5:48

Fire_alarms

Hlinka mel mit pas - zabil se sam
Velek nemuze za to, ze Hlinka je nezodpovedny tupec, ktery si nezapnul pas. Mozna je zodpovedny za to, ze by byval zpusobil raneni a skodu na majetku atd., ale nemel by byt souzen za umrti. To si Hlinak zpusobil sam . Melo by se vice psat o tom, ze nemel pas, a ze si zavinil vlastni smrt.
0/0
3.9.2004 14:27

huhu007

Re:
přesně tak, nikdo nemůže být obviněn za to, že se řidič, kterého srazil, nepřipoutal.
Kdyby se připoutal, bouchly by mu airbagy a nic by se mu nestalo. Řidičovi z protijedoucího auta by maximálně sebrali papíry, škodu by zatáhla pojišťovna.
0/0
3.9.2004 23:09

popelka88

Decentně se mlčí
o výsledku krevní zkoušk y na alkohol u obou řidičů ...
0/0
3.9.2004 13:01

Jurashek

Re:
Nevidím důvod, proč by měl být informován někdo, kdo není účastníkem řízení... Ty ano?
0/0
3.9.2004 13:22

Fire_alarms

Re: jsi vul
... protoze to ctes. Rika se tomu navstevnost. Navstivi-li 50 000 volu server a stezuje se pote v chatech (coz je pripad vetsiny ctenaru iDnes) o chabe urovni clanku, tak se to jevi jako 50 000 zasahu = cteny clanek = dejme jich tam jeste vic. Jurashku, muzes si za to sam, ty vole jeden.
0/0
3.9.2004 14:21

popelka88

Re:
U každé běžné nehody je o tomto veřejnost vždy podrobně informována (viz každá běžná zpráva : " zkouška na krev u obou řidičů negativní, nebo ten a ten měl tolik a tolik promile"). Tady ne. Že by se nechtěl kazit umělecký dojem a určité iluze ? (když už se prozradily ty pásy ).
0/0
3.9.2004 15:10

crc

Re:
O tom, že Hlinka nebyl pod vlivem alkoholu se již psalo a nejenom na internetu. Otázka je, nakolik se tomu dá věřit
0/0
3.9.2004 20:54

Jurashek

!
Idnes je banda tupanů, ignorantů, co i událost, kdy pes pokadí chodník, označí za senzaci. Neznáte nějaký kvalitnější zpravodajský server? Díky...
0/0
3.9.2004 13:01

iuos

hmm
jde přeci o návštěvnost, ne? navíc je třeba aby se každou chvíli obejvila nějaká nová informace o čemkoli - jakej by to byl onlajn infoservis, dkyby tam byla - byť velmi důležitá a desetkrát ověřená - informace, dkyby tam byla celej den?
0/0
3.9.2004 13:04

kadibouda

Re:
zkus ihned.cz. Celkova uroven clanku je nesrovnatelne vyssi.
0/0
4.9.2004 17:47

Jurashek

!
Klekl mi comp, musel jsem znovu logovat a při pohledu na článek, kde MfD tvrdí, že je to skandál, že bylo zrušeno usnesení o zahájení, mě se mi zase zvedl tlak. Nejde o skandál, je to relativně běžná věc!!! Nedělejte z toho kovbojku
0/0
3.9.2004 12:11

Něžný Arnold

Re:
Mě dneska taky kleknul comp. Taky jsem musel znovu logovat. Co takhle se spojit a napsat o tom do novin, jakej to je skandál a tak??
0/0
3.9.2004 12:35

Fire_alarms

Re: Jsi nenapravitelny tupec
To ti klekl mozek a ne comp. Jeste se tu naloguj treba 10x a svete div se, clanek vykazuje zvysenou statistiku ctenosti. Hlupaku, pote ti naserviruji nasobek tehoz. Bez se odstrelit a drz hubu.
0/0
3.9.2004 14:23

anders22

Re:
pokud ti neschopnost policie neprijde jako skandal, tak nevim... az budes bourat ty a budou to vysetrovat laxne, taky budes spokojeny s jejich pristupem??? nekecej blbosti
0/0
3.9.2004 14:29

Fire_alarms

Re: Je to vul, neres ho
Podstatnejsi je, ze media prechazeji skoro bez povsimnuti, ze nemel zapnuty pas.
0/0
3.9.2004 14:32

anders22

Re:
to je vec sekundarni. dulezity je, kdo to zavinil. Ze obet je bez pasu, je jeho blbost, s tim souhlasim, to ale z ridice avie nedela nevinneho
0/0
3.9.2004 14:40

houba_

Vladimír Zedník
porusuje zakon, kdyz zde pise, ze ridic avie zavinil smrt Hlikny,
o vine rozhoduje soud, nikoliv novinar, dokud soud nerekne, ze nehodu zavinil nehodu, muzeme si to Zednik vykrikovat max. v hospode, urcite ale ne v novinach
0/0
3.9.2004 11:38

Rebby

Re:
Smrt Ivana Hlinky zavinil řidič ávie a také Ivan Hlinka tím, že nebyl připoután. Nic víc, nic míň.
0/0
3.9.2004 13:28

Fire_alarms

Re: Hlinka si zpusobil vlastni smrt
Havarie se stanou, s idioty za volantem je chte/nechte treba pocitat. Za svou smrt si muze Hlinka sam svoji nezodpovednosti a vadi mi, ze jeho vlastni vinnou zpusobena smrt zastinila dulezitejsi deni.
0/0
3.9.2004 14:30

Roman S.

Smrt se nepoutá
Myslím, že Hlinka přispěl originálním způsobem k součásné kampani "Smrt se nepoutá". Za tuto osobní obět pro ponaučení nás ostatních je třeba mu vzdát čest.
0/0
3.9.2004 11:11

Fire_alarms

Re: Souhlas
... nechal si to pojit srdcem, a nehlavou....
0/0
3.9.2004 14:28

Prezent

Trochu teorie
Nezlobte se na mě, ale jstliže podle televize se nehoda stala 200 metrů za značkou Karlovy Vary / ve městě je povoleno 50 km/h /a nárazová rychlost byla více než 100 km/h a řidič ať už odbočoval nebo ne, ale moc rychle jet nemohl, jinak by Avii převrátil, tak mi z toho vyplývá, že Hlinka musel jet jako blázen. A do dneška neznáme brzdné dráhy.
0/0
3.9.2004 10:51

gagarinko

Re:
Jestliže nárazová rychlost byla více než 100 km/h, tak to neznamená, že Hlinka jel více než 100 km/h. Rychlosti se sčítají. Kdyby avie jela jen 90, pak mohl jet Hlinka 50 a součet je 140!
0/0
3.9.2004 11:40

Prezent

Re:
zkus si v 90 km rychlosti s avii odbočit doleva. Zaručeně ji odtředivá síla pošle nabok a to jak znamo se nestalo. Tkže takhle to asi nebude.
0/0
3.9.2004 11:49

Bambulin1

Re:
Znáte to tam, víte jak se v tom úseku jezdí? Já vám garantuju, že AVIE určitě neměla na tachometu pouze 50 km v hodině!
0/0
3.9.2004 12:12

Fire_alarms

Re: Garantujes?
Ty maximalne zagarantujes, ze sis nepodelal trenky, rozumbrado
0/0
3.9.2004 14:33

Bramborak

Zprava o nehode
me zasahla, Hlinka byl nekdo. Ale uz me dost s**ou ty vecny debaty o vine druheho ridice, i ta medialni pozornost. Je to smutny, ale takovych nehod je rocne tisice, ten ridic (at je vinen nebo ne) urcite prochazi peklem i bez medii a techhle komentaru. Dejme mu uz pokoj. Tragedie, ale uz se stalo, uz to nevratime.
0/0
3.9.2004 10:46

jojoj897

Re: NE a NE
nejde o Hlinku - jde o pirátství a bezohlednost na silnicích a pokud ten bl*boun odbočoval přes plnou a dva pruhy - tak je to pirát a klid si nezaslouží stejně jako ti idi oti co se otáčí třeba na dálnici
0/0
3.9.2004 10:57

Pijkolo

Re: tydyt
Hele ty chytry jojoji az bude vsechno vystreny a prokaze se ze ridic Avie chybil tak mas pravdu a jdi pracovat na ministerstvo vnitra nebo dopravy a delej osvetu proti piratum. Jen cucas informace ktere jsou nepodlozene. Chapes to tydyte!
0/0
3.9.2004 11:03

jojoj897

Re: díky za radu chytrý pyji!
pracovní uplatnění ale přenechám tobě - já se živím celkem úspěšně v soukromém sektoru  
0/0
3.9.2004 11:50

antigogo

Re:
Stejně jako idi oti, co jezdí jako blázni a nejsou připoutaní, ne? Ať se potom nediví následkům oni sami nebo jejich pozůstalí.  Tato zkutečnost se dá brát ze všech možných úhlů pohledu.
0/0
3.9.2004 11:03

jojoj897

Re:
jestliže byla nározová rychlost 100 km/hod tak nemohl jet o moc víc jak 90km/hod a to tuším ještě povoleno - nebo se mýlím?? hmm
0/0
3.9.2004 11:52

Kropáč

Re:
vie vůbec přestupku? Pokud odbočoval přes plnou na cestu mimo komunikaci, neprovedl nic - viz citace ze zákona. Jen nevím jestli je tam jednoduchá nebo dvojitá plná čára.
§ 18
Podélné čáry
Podélné čáry jsou
a) "Podélná čára souvislá" (č. V 1a), "Dvojitá podélná čára souvislá" (č. V 1b); jsou-li značkou č. V 1a nebo značkou č. V 1b odděleny jízdní pruhy s protisměrným provozem, musí řidič jet vpravo od této značky; značku č. V 1a je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci; značky č. V 1a se na stezce pro chodce a cyklisty označené značkou č. C 10a rovněž užívá pro oddělení pruhu pro chodce a pruhu pro cyklisty; značku č. V 1b je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění,  
0/0
3.9.2004 11:16

Bambulin1

Re:
Na 100% dvojitá plá čára.
0/0
3.9.2004 12:25

Pijkolo

Re: Souhlas
Je to tak jak rikas. Nerikam aby se nad tim mavlo rukou jako u dalsich mnoha podobnych tragedii a pokud se ma neco vysetrit tak at to je bez medialniho ruzruchu. Myslim si ze o takovou popularitu nestoji nikdo z blizkych pana Hlinky a z blizkych ridice Avie.
0/0
3.9.2004 10:59

Jurashek

!
Nevím, proč z toho Idnes dělá kovbojku, že bylo stíhání zrušeno. To není nic neobvyklého a neznamená to, že šoféř vyklouzne...Idnes se docela často prokazuje jako právní ignorant...
0/0
3.9.2004 10:40

Roman S.

Re:
Kolik - podle vás - lidí na ten šlánek kliklo a kolik si pročetlo stránky s diskusí.... Kolik na těch stránkách bylo reklamy? Právní ignorat? To jistě, ale velmi pěkně placený.
0/0
3.9.2004 11:15

Jurashek

Re:
Kdes na to přišel? Nechám se od tebe poučit...
0/0
3.9.2004 11:33

Jurashek

Re:
Romane S., promiň, špatně jsem si to přečetl. Souhlasím a nic vysvětlovat nemusíš.  Jsem vůl, co neumí pořádně číst
0/0
3.9.2004 11:37

Roman S.

Re:
0/0
3.9.2004 11:42

MILK_cz

Re:
jaky jiny cesky zpravodajsky server sledujete? idnes me vytaci temer u kazdeho clanku, rad bych jiny a kvalitnejsi....diky
0/0
3.9.2004 12:26

red-white-chiCo-17

njn
klasika... neco se stane známé osobnosti a hned delaji vsichni zavery, koho kvuli tomu zabijet, koho zavirat atd... mno podle me ten ridic ponese nejvetsi vinu ne ve vezeni ale v sobe samem... az do smrti si bude rikat "jsem ten co pomohl usmrtit Hlinku" to si imho myslim ze je jeden z nejhorsich trestu... ale proc to vsechno? rikate jak byl Hlinka vyjimecnej a jedinecnej a nejlepší atd... jo byl něco víc kvůli tomu že byl na očích... je to měsíc co se v autě zabil jeden chirurg z nějaký nemocnice... za svůj život zachránil stovky lidských životů a jemu ho pak sebere typek namotorce co mu vlitne podkola a on aby ho neprejel tak to vlepi do stromu... a kdo je byjimecnejsi? clovek co toho hodne dokaze v narodu tolik oblibenem hokeji nebo clovek co zachrani xyz zivotu... ja osobne jsem hodne navazkach, ale stejne myslim ze ted uz je o vsem mluvit zbytecne... stalo se stalo... nikdo nic nevrati...
0/0
3.9.2004 10:36

Pjotr_Pjotrovic

Re:
S těmi zásluhami máte naprostou pravdu. Já osobně, a klidně mě za to zlinčujte, vidím větší ztrátu ve smrti toho chirurga.
0/0
3.9.2004 11:11

Bůh nejvyšší

Pravý důvod
Hlinka tušil, jak bude jeho tým hrát na Světovém poháru, bez ducha, bez zájmu, bez bojovnosti, a než by zažil takovou ostudu, radši to dobrovolně nacpal pod Avii.
Růžička už se prý domluvil se svým známým, řidičem Tatry 128 Frantou Konopáskem, řekl to klukům v šatně po druhé třetině se Švédy a ono je to trochu probralo.
Jágr se prý nechal slyšet, že jestli ani tohle nepomůže, bude Tatru řídit osobně a ostatní si budou tahat slámky.
0/0
3.9.2004 10:07

_Sandstorm_

Re:
To zní věrohodně, vzhledem k tomu, že autoškola je Jágrovým prvním dosaženým vzděláním.
0/0
3.9.2004 10:11

majklos

Re: Blbe.. na tohle téma se nežertuje
0/0
3.9.2004 10:18

Něžný Arnold

Re:
to jako na téma neúspěchu českých hokejistů???
0/0
3.9.2004 10:24

majklos

Re: ne. na téma umírání lidí v bouračkách
0/0
3.9.2004 10:25

vladino

Re:
0/0
3.9.2004 10:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.