Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiče čeká každý rok 20 Kryštofů

Piráti silnic budou v příštích letech pod přísným dohledem. Ministerstvo vnitra s policií dokončilo plán, jak změnit katastrofální situaci na tuzemských komunikacích. Každý rok proběhne po celé zemi dvacet kontrol stejně rozsáhlých, jako byly předchozí akce Kryštof.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

... a potom začne fungovat policie non stop,
24 hodin denně, 7 dní v týdnu...
Např na zdejší rovince bude radar, kdo překročí rychlost 0 100 km v hodině, jeho vozidlo propadne státu...i běžná překročení ty dva policisty zaplatí, na kopci  bude ovšem šikana, aby gauner neujel...
možná padne vláda, vyjdou totiž najevo věci, vlastní zabaveného vozidla začne mluvit, když kámoš v parlamentě mu nebude moci pomoci... a hlídku s radarem nedovolá, nezakáže, neznemožní, nezlikviduje...
asi mi nabikou všichni..
za podobné rady
(michal, libčeves, t. 603771186)
 
0/0
30.8.2004 13:05

pinguinone

Re:
..nejak se nam horsis...
0/0
30.8.2004 16:55

mike-š

řekl bych...
řekl bych, že proti tomu se vcelk nedá nic namítat. Častější kontroly, pokud budou časem doplněny o přísnější postihy (pokuta ==> odebrání ŘP ==> trestný čin) - u alkoholu by mě nerušil rovnou trestný čin - tak se situace skutečně zlepší. V jiných státech to funguje u nás bo bude fungovat velmi pravděpodobně taky.
0/0
30.8.2004 11:29

pinguinone

..dvacet akci je
..alibismus ,nic neresici alibismus ,pouze kazdodeni presence nezkorumpovane policie muze privest zmenu do zabetonovanych hlav v ceskem doliku , lae to se dostavam do rise pohadek...
0/0
30.8.2004 10:44

Michal-

-
Ano na silnicích jsou nebezpeční lidé jedoucí velmi rychle (nad 200 km/h), pak lidé s pomalými reakcemi, lidé kteří jezdí naschvál pomalu aby nikdo nemohl jet rychle (vyděl jsem jednoho idiota který když vyděl, že za ním jede někdo rychleji než 130 tak se narval do druhého pruhu a šlápl na brzdu. Srazili se...
0/0
29.8.2004 16:53

uni148

sdfgsdfgdsgsdg
Ridici dodrzujici 50 jsou ta nejhorsi sber, zejmena pokud jedou v levym pruhu. Plynulost silnicniho provozu jim asi nic nerika, zm3tkum. Jednou jsem to uz nevydrzel a pote co jsem ho vytroubil a vyblikal a kdy mi asi po minute uhnul, taxem zastavil napric silnice, dosel k nemu a ptam se, proc me blokoval. Takovej hnusnej padesatnik s knirkem a ze prej nema rad frajirky, co nedodrzuji vyhlasku. Ja zase ze nemam rad zm.dy jeho formatu a tak dostal ranu do krku, az spadl na zem. Nahodil jsem pas, dopil pivko a smazil dal, doufam, ze na to chcip, naaaam.da jeden.
0/0
29.8.2004 15:48

Tomáš Jemarný

Re:
Ono by to možná chtělo místo poučování ostatních přečíst si příslušné paragrafy... V obci může řidič na silnici s více jízdními pruhy použít kterýkoli z nich, to jsou věci, co?
0/0
29.8.2004 22:00

Femme fatale

Re:
naštěstí lidi (hovada) jako ty nemají dlouhou životnost. Dej si ještě pár piv, nepoutej se a jezdi tak 200km, snad tu dýl jak měsíc nebudeš
0/0
30.8.2004 8:45

jakles

Re: Pozor na ně!
Jel jsem po m ěstě asi 55. Za mnou nějaký nervóza. Troubí, troubí, a ač nikde nikdo, nepředjel. Já jsem mu asi měl zajistit plynulost silničního provozu a v případě náhody jsem asi já měl platit za rychlou jízdu. On nic, on by byl na (jeho) naštěstí za mnou. Pak nástupní ostrůvek. Asi 20 metrů před semaforem. Na něm zelená. Tramvaj zastavila, lidé vystupovali. Někteří chtěli přejít silnici. Zastavil jsem asi 10 metrů od cedule vedle ostrůvku. A naznačil lidem, ať jdou. Nervóza za mnou, a zatroubil. To byl signál, abych vystoupil. Zkontroloval jsem pomalu koncová světla svého auta a šel za tím, co stál za mnou. Ptám se ho, jestli je něco v nepořádku na mém autu. Díval se upřeně před sebe a neodpověděl. Asi nepočítal s tím, že za sebou neuvidí řadu dalších aut a tedy nebude mít podporu dalších řidičů. Čekal jsem, že otevře dveře a bude neslušný. To bych mu ji takovou vyšil, že by na pár vteřin zapomněl, kam má namířeno. Vrátil jsem se, počkal na zelenou a odjel. Ten za mnou jel takovým způsobem, že na dalším semaforu mezi námi byla další dvě auta. V jednom případě asi dal přednost zleva! Takže nervózové, pozor na pohodové. Ať jednou nepřijdete k úrazu.
0/0
30.8.2004 10:38

russsalkableda

...
smutny je, ze vetsinou ten bezohlednej ridic, kterej bouracku zavini a treba je i opilej vetsinou vyvazne s lehkym zranenim a odnesou to hlavne nevinny lidi kolem... postihovat takovy tvrdeji, odebirat ridicaky...
0/0
29.8.2004 7:15

msindel

Tyto akce míří vedle
tyto akce zasáhnou běžné chybující řidiče, kteří systematicky chaos na našich silnicích nezvyšují. Pak je tu ještě jedna kategorie: čapka kšiltem dozadu, tmavé brýle, náušnička, odulý xicht, bavorák, často z autobazaru. Mají čuch na to, kde se policajti vyskytují (na to stačí trochu cviku) a když je náhodou chytí, tak je podplatí. Jezdí absolutně bezohledně především v hustém provozu, kde na krajnici stojící hlídka nic nezmůže, najíždějí na řidiče, kteří dodržují padesátku v obci atd. Toto mohou pomoci napravit pouze policejní kamery, ať již v autech, nebo na pevných místech, jejichž záznamy bude někdo pravidelně vyhodnocovat a někdo jiný trestání zaznamenaných přestupků kontrolovat. Policejních kamer jsou plná města - je lepší s nimi hlídat kapsáře, nebo nebezpečné bl..čky za volantem?
0/0
28.8.2004 19:39

________________________________

jinde už nebudou
Riziková místa? Super, to beru! Dnešní situace: sice mají hluchavky oblíbené lokality a tam je potřeba dobře koukat okolo sebe, připravit se na nutnost razantního brždění na 50/90/130/nebokolikbylonatýznačce (mít přehled - zrcátka!!) a případně i preventivně zpomalit, ale občas se prevíti ukáží i jinde a pak je průser. Po novu: v rizikovém místě budou s velkou pravděpodobností - takže pomalu. Ale jinde už nebudou - takže bez rizika!
0/0
28.8.2004 15:17

Denisssa

Souhlasim s Vaclavem IX
Kristof by mela byt denodenni zalezitost v CR a ne vikendova. Sice si na sebe sijeme prisnejsi a prisnejsi podminky ziti, ale jednou jsme chteli za Amerikou, tak hura do toho.
0/0
28.8.2004 14:07

herulinka

Re:
Nejhorší je, že mám pocit, že právě ty hovada, který lítají jak zabijáci (a jsou), mají snad vždycky nějakou protekci - viz např. můj bývalý soused. Škodofku votuněnou až to bylo hnusný, vejfuk o průměru odpadní roury a jezdil s tím jak magor. Já bych se s tím na hlavní silnici neodvážila. U nich byli každou chvíli policajti, ale na kafíčku, masíčku, možná i v postýlce...
0/0
28.8.2004 16:11

VáclavIX

20 KRYŠTOFŮ JE MÁLO
PÁNI POLICISTÉ BY MĚLI BÝT VIDĚT NE 20X DO ROKA, ALE 365X V ROCE. JINAK SE TÉ LŮZY SPROSTÉ CO SE POHYBUJE PO SILNICÍCH NEZBAVÍME.
0/0
28.8.2004 12:00

_Ufon_

Re:
To by teda neslo, obsluhy vodnich del se musi taky nekdy procvicit!
0/0
28.8.2004 15:27

rezin1

zaruka
Myslim, ze nejpozitivnejsi je, ze nam vlada dokaze dat takovouhle zaruku...
"Ve strategii se vláda zavázala, že v roce 2010 zemře v Česku při nehodách o polovinu lidí méně než v současnosti."
...jeste by mohla prihodit seznam tech, kteri takhle zemrou. Jen by me zajimalo, jestli, kdyz to v prosinci 2010 bude vypadat na 40% soucasneho stavu, vlada ten zbytek zemrelych nejak doda...
0/0
28.8.2004 11:22

cejkis

ukázkový příklad jak pracuje policie
Včera tj. 27.08.2004 kolem 15h na sjezdu na konci dálnice D11 směrem na HK. Pomalu projíždějící kolona podjíždí most a občas si někoho vyhmátnou zde přítomní policisté. O 100m dále je křižovatka kde vyúsťuje nově dokončená komunikace z Kolína z průmyslové zóny. Sjezd z dálnice je hlavní silnice. Tedy začínají se štosovat auta na této nové silnici neboť nekončící kolona aut stále sjíždí z dálnice.
Místo toho aby ti policité řídili dopravu na této křižovatce na které už bylo tolik zničených aut, tak buzerují řidiče kteří projíždějí v koloně na sjezdu z dálnice.
Takže děkuju těm několika policejním d...ebilům, kteří se toho včera účastnili, že jsem tam musel čekat 30min jako de....bil než nás nějaký dobrý člověk pustil.
Jemu bych naopak chtěl poděkovat. Třeba si to tu někdo z dotyčných přečte.
0/0
28.8.2004 10:49

navsteva

Re:
A presne o tom to je. Jejich prace nezvysuje bezpecnost provozu, pouze buzeruji lidi. Ze situace ja cice nez jasne co bude nasledovat. To co se ztrati na nesmyslnem stani se dozene jidou mimo limity 50,90.
Dalsi ukazka: U nas ve meste silnice, prutah SI. Vedle je cyklisticka ztezka, znacena tudiz s povinosti pouzit pro cyklisty. Presto jezdi drtiva vetsina cyklistu po silnici. Prace policie (stani i mestske)? Jejich cinnost spociva v odstavovani vozidel a kontrole dokladu a lekarnicek, zatimco vedle se prohaneji cyklisti vesele po silnici. Co hur, v noci vam kontroluji funkcnost osvetleni, zatimco vedle opet po silnici jedou cyklisti uplne bez svetel. BRAVO...
0/0
28.8.2004 11:13

Dee Dee

Re:
Bohzžel si policajti nemůžou sami vybírat co mají dělat. Když dostanou za úkol kontrolovat auta pod mostem tak tam musí stát, kdyby šli řídit dopravu tak dostanou vynadaný a budou bez prémií.
0/0
28.8.2004 11:22

VéPéčko

Re:
Tak si to vybral jejich kápo.
0/0
28.8.2004 17:28

navsteva

Stanik a jeho socka
Myslim ze hlavni co pomuze i na nasich silnich je aby Stanik a jeho socka tahli do pr***. Ostatne by to pomohlo nasemu statu.
Jak je mozne ze zeme jako Chorvatsko postavi za 2 roky vic kilometru dalsnic nez nas stat za poslednich 6, kdy vlädne socka. Jak je mozne ze nejenom ze uz se nestavi vubec nic, ale dokonce se nepodarilouzavrit ani jediny projekt na vystavbu dalsich useku, D47 skoncila tunelem statni kasy a presunem penez do kasy v lidovem dome.
Zadni Krystofove ani jine nesmysly situaci na nasich silnicih nezlepsi. Pokuty si proste kazdy zapocita do nakladu a zaplati to vsichni. A az budou brat ridicaky tak se bude jezdit bez nich. 5 milionu ridicu do kriminalu nadaji, ze porusuji zakon a jezdi bez opravneni.
Jedine co muze drasticky zmenit situaci na nasich "silnicich" je konecne zacit tyto silnice budovat. V rekordnim case dobudovat sit D a R. Prehodnotit onen cilovy stav a nezvazit zda vzhledem k poloze nasi zeme a dokonce objemu nasi vlastni dopravy tuto sit nepojmout daleko velkoryseji. Jednoznacne zmenit strategii ze systemu znamek na system vyberu primo na miste...jedine to totiz celoevropsky funguje.
Sit silnis SI (tedy statnich) uvest do takoveho stavu, ze nebudou nebezpecne a ony nehodove useky. To je preprojektovat na nove parametry. Takze co nejvice obchvatu, co nejvice staveb typu mosty, tunely a tedy co jenmene mist s ruznymi omezenim (rychlosti, predjizdeni apod.)
Zajistit dostatecnou danovou vyteznost pro kraje aby mohli svou silnicni sit SII, SIII udrzovat v takovem stavu, aby tyto byli bezpene a kdykoliv pouzitele. Aby nebylo utne vymyslet ruzne okliky kudy, ale proste se mohlo jet. A aby kraj mohl rozhodnout i o tom co je pro nej prioritou na urovni D,R,SI a spolufinancovat vystavbu napriklad obchvatu, novych useku SI, D, R.
0/0
28.8.2004 10:35

2Mac7

Re:
Dokud bude většina řidičů uvažovat jako Vy ...
.... A az budou brat ridicaky tak se bude jezdit bez nich. 5 milionu ridicu do kriminalu nadaji, ze porusuji zakon a jezdi bez opravneni.... tak se opravdu na našich silnicích nic nezmění a lidé budou stále umírat.
0/0
28.8.2004 10:38

navsteva

Re:
To neni o uvazovani, to je o realite na nasich silnicich. Ten provoz, pokud nekdo jezdite i mimo CR, ktery je u nas proste neni videt nikdo v Evrope. Tolik aut a tolik ujetych kilometru neni nikde. Sorry to je fakt. A s tim se poji i vysoka nehodovost a naopak naprosto tragicky stav silnicni site. Takze pokuty ani bodiky to nevytrhnou. Nekdo ty kilometry odjzedit bude muset. Bud se bude jezdit bez papiru nebo se dovezou ridici od jinud. Z vychodu? No nevime sli si polepsime. Ze zapadu? Tak to se zcela urcite promitne v cenach vseho. A zaplati to vscihni.
0/0
28.8.2004 11:06

cejkis

Re:
jojo
ještě k tomu projektování...
problém je v tom, že zadavetel tedy nějaký státní orgán třeba u městských komunikací vůbec neuvažuje se sklidňováním dopravy. Oni si vymyslí skrze město silnici širokou jako runway a požádají o dotace a pak se diví, že se po ní jezdí rychle , tak požádají o novou dotaci na retardéry.
Přitom na stavební fak již celé léta se učí o zklid%nování dopravy a tom, jak má zúžení městské komunikace efekt na rychlsot, jak má vytváření malých zatáček efekt na rychlost a ještě se to dá využít například na střídaní šikmého stání na levé či pravé straně a hned máte nějakou šikanu, kterou se ned projet rychle. atd. SAmo s tím souvisí vytvoření rychlostních komunikac pro řidiče, kteří takovou oblast prouze projíždějí a nechtějí se proplétat místními komunikacemi.
A to všechno se učí. V ČR jsou lidé, kteří to umí. Jen ti, kteří jim zadávají projekty jsou hovad..a a výsledkem jsou nebezpečné a dražší silnice.
0/0
28.8.2004 11:00

Isbjoerna

každý den minimálně dvě hodiny
, "...Policisté navíc budou na nejrizikovějších úsecích hlídkovat každý den minimálně dvě hodiny..." ------- Nebylo by efektivnejsi instalovat trvale (technicke) kontrolni zarizeni (24/7)? Napriklad: Prekroceni rychlosti => blesk, foto, pokuta, popripade "trestne body", prekroceni "max. trestne boody" => odebrani r.p. na 6 mesicu + nova zkouska. ------- Tento zpusob funguje "ve dne i v noci", nepotrebuje physickou presenci policistu a vytridi velkou cast "rychlostnich hrisniku" - alespon na cas. ;-) ------- Znam nekolik drivejsich "zavodniku", kteri jiz po jedne pokute 100€ a "trestnych bodech" (hrozi ztrata r.p.) zpomali jiz 200 m pred kazdou obci na 50 km/h a jezdi jako jehnatka.
0/0
28.8.2004 10:28

navsteva

Re:
Ja neznam nikoho kdo zpusobil nehodu jizdou 120 mimo obec a 160 na dalnici. Za to znam nekolik expertu co skoncili v prokope jizdou stylem 70, ale zato s totalni neschopnosti ovladat vozidlo. Jizdou pod vlivem alkoholu. Zmrzaceneho kamarada, kteremu nedal dedek se slapaci skodou prednost pac si myslel ze to prece rozjede. Znal jsem nekolik lidi, kteri doplatili na profesionalitu ridicu z povolani - proti kamionu nemeli sanci.
Takze jsem pro kontrolu rychlosti. Hned po te co bude zakaz jizd vsech vozidel s rokem vyroby 1990 a nize. Hned pote co vsichni starsi 55 budou povine chodit na kontroly zdravotni a halvne na prezkouseni vsetne zkusebnich jizd. Hned pote co stejnym zpusobem budou kontrolovani vsichni ridici profesionalni a to stale. Hned pote co na jejich prohresky jakozto praovni nekazen bude pamatovat i obcansky zakonik a zakonik prace (na miste prijdou o ridicak a pracovni misto). Hed pote co se budou prestupky typu nedani prednosti v jizde trestat stejne tvrde jako vse ostatni, tedy policiste budou na tech krizovatkach stat a zajistovat bezpecnost a plynulost provozu.
0/0
28.8.2004 10:47

j@ck

Re:
nejsi ty nahodou volic ODS?
0/0
28.8.2004 10:53

VéPéčko

Re: navsteva
pokud neznas nikoho kdo zpusobil havarku pri 160 na dalnici, tak jak vysvetlis desitky aut v sobe pri retezovejch dalnicnich bourackach? Kazdej z ridicu si myslel, ze to ubrzdi.
0/0
28.8.2004 14:27

bigsam72

Alkohol, technicky stav, mladi & spol
Zdravim, je mi 32 jezdim uz nejaky patek ( pezil jsem za volantem hovezi leta ). Nikdy jsem nemel vaznou nehodu ( doufam ze to tak i zustane, clovek nikdy nevi prijde to jak blesk z nebe ). Priznam se rozhodne neodrzuji predpisy co se max rychlosti tyka ale na druhou stranu jezdim a pouzivam pri tom mozek. Rozhodne nepojedu 100km/h po praze v ulici kde se blizim k prechodu, na druhou stranu ject 70km/h po jizni spojce by byla tragedie. Sice jezdim rychleji ale zasadne nepiju alkohol a kdyz uz si dam byt jen jedno pivo nechavam auto stat. Chci rici jedno podle meho soukr nazoru, zabiji hodne alkohol ve spojeni s mladym ridicem je to vrazedna kombinace. Kdyby policie opravdu chtela neco udelat s neutesenym stavem, stacilo by malo. Kazde okresni mestecko ma svoji vyhlasenou hospudku, diskoteku. Takova poradna kontrola v patek,sobotu vecer a par odebranych ridicaku by jiste udelalo sve. Ruku na srdce o kolika takovychto kontrolach jste slyseli ?. Pritom lokalni policie moc dobre vi kdo kdy kde. Ale to ne oni si stoupnou na nejake anonymni misto a tam kontroluji. Dalsim faktorem je zalostny stav vetsiny vozu ktere se pohybuji po ceskych silnicich. To snad ani nechce komentar. Bye zatim prezivsi ridic.
0/0
28.8.2004 10:05

Tomáš Jemarný

Re:
Lokální policie přece do těch hospod jezdí sama chlastat, většinou na útraty hospodského... Zažil jsem v jedné dědině na Praze západ, že policie přijela vyšetřit před hospodu poškození auta, způsobené podnapilým řidičem. Po vyšetření se oba příslušníci v té hospodě zlili jak dogy...
0/0
29.8.2004 22:12

oceany

Jezdim rychle a s kontrolami souhlasím
Jezdit rychle neznamená nebezpečně. To je potřeba si uvědomit. Držím se několika zásad - nepředjíždím když stoprocentně nevidím, protože když nevidím, tak předjiždění není řidičské umění, ale jenom hloupoučký pokud o sebevraždu a vraždu. Když je mokro, mám respekt. Na přejezdech se vždycky dívám 2x. Když za sebou vidím silnější auto, uhnu se a nechám se předjet. Když vidím slabší auto, předjedu nebo ujedu.
0/0
28.8.2004 10:04

bigsam72

Re:
Presne tak pouzivat mozek, samozrejme zadny alkohol , dobry technicky stav. Plne s tebou souhlasim.
0/0
28.8.2004 10:08

oceany

Re:
Ano spravne, pouzivat mozek a zadny alkohol !!! Presne jak jsi to napsal souhlasim!
0/0
28.8.2004 10:18

j@ck

Re:
a ja budu tvrdit, ze ve statistikach je dokazano, ze pri dodrzovani nizsi rychlosti je prokazatelne nizsi nehodovost a umrtnost pri nehodach. a pochybuju, ze tvuj subjektivni nazor na rychlou jizdu se pokud jde o validitu informaci muze srovnavat se statistikama. z vlastni zkusenosti vim, ze na ceskych silnicich se jezdi strasne a lvi podil na nehodovosti maji prave oni ridici, kteri maji potrebu neustale nekoho predjizdet a jezdit rychle. spousta z nich predjizdi na neprehlednych usecich silnic, do zatacek a to mnohdy naprosto zbytecne, protoze kvuli hustemu provozu se do ciloveho mista dostanou nakonec mozna o 10 min drive. to o pouzivani mozku si muzes myslet, ale faktem zustava, ze i ten nejvetsi blb si sam o sobe mysli, ze je genius. ja bych kontrolu alkoholu a striktni dodrzovani rychlosti dal jako prioritu policie a za prekroceni rychlosti napr. o 150 procent bych nekompromisne bral RP na 1 rok bez moznosti jej ziskat zpet.
0/0
28.8.2004 10:32

cejkis

Re:
ok, ale přepracujme dopravní značení..to je fakt prasárna
a 130km/h na dálnici proč tak málo? není lepší snímat kamerou agresivní řidiče, kteří letí 0,5m za před ním jedoucím autem ?
0/0
28.8.2004 10:53

j@ck

Re:
to taky a hlavne by policie mela prehodnotit jednotlive prestupky z hlediska jejich skutecne nebezpecnosti. napriklad udileni vysokych pokud za zapomenuti technicaku je zhovadilost (jako naprosto dostatecny trest by stacilo, kdyby clovek ten technicak dodatecne prijel ukazat na DI). na druhou stranu takove nedani prednosti v jizde, alkohol za volantem, agresivni prejizdeni do vedlejsiho pruhu bez vyhozeni blinkru, hazardni predjizdeni - na to by se meli zamerit. ohledne rychlosti na dalnici - napriklad ve skandinavii maji jen 110, vsichni tam maji drahe auta, vsichni tam jedou 110 a vsichni jedou slusne, stejnou zkusenost mam z USA. jenom tady jezdime jako na necivilizovanem divokem vychode.
0/0
28.8.2004 11:13

russsalkableda

Re:
mam stejnou zkusenost z usa ... a policie je nekompromisni, a je to v poradku ... neni zadny hrdinstvi prekracovat rychlost a nedodrzovat co je dano, pripadne pit alkohol... spousta lidi ma dnes rychle silne auto a chce ukazat jakej je hrdina, pred okolim ovsem vetsinou vypada jako ignorant a blbec bezohlednej... i ti americani jezdej slusneji nezli vidime v cechach a to si myslim, ze mame doma vzdelany lidi ... pravdepodobne vzdelanejsi nezli mnohe casti ameriky... ale v aute to nejak nefunguje
0/0
28.8.2004 11:36

herulinka

Re:
Rozhodně s těmi agresory nalepenými na nárazníku auta před nimi máš pravdu. Ale proč by mělo být 130 na dálnici málo? Je to dost, vzhledem k jejich stavu a povaze...proč máte všichni potřebu lítat 200? Kilo padesát maximálně, pak už máš zorný úhel jako nit a tím spíš reaguješ později. K tomu přidej vyčerpání, honem honem, ať už jsem doma a neštěstí je hotovo.
0/0
28.8.2004 17:34

jarda_carda

Co se čílíte? Vláda přemýšlí za nás všechny
Peněz v erární kase není nikdy dost.  Vláda tedy rozhodla doporučit výrobcům fáčů a náplastí zkrátit dobu použitelnosti tohoto artiklu na 2 týdny a současně se zvedne DPH na 19%. A bude se 20x ročně tvrdě kontrolovat!!!  No vidíte, a hned budou další zdroje na sladký život rozvětvených rodinek našich opálených spoluobčanů a ještě levnější obědy pro ústavní činitele, jakož i na válčení ve všech koutech světa.  
0/0
28.8.2004 8:56

villevalo

nehoda
Co je to všechno platny, když budou chtít jezdit jako prasata, nic jik v tom nezabrání. Viz dneska ráno dop. nehoda z Litomyšle do Svitav. Ozralej chlap v tranzitu smetl auto a zabil 6 lidí!!!!!!!!!!! A co byste rekli ze se stalo jemu? Má odrené koleno.
0/0
28.8.2004 8:52

Futty

Re: U Gajeru
Je tam nebezpečné místo. Tam již zahynulo mnoho lidí. Nyní je jasná příčina: Alkohol. Jindy se neví proč. Geopatogéní zóna, nebo vadna komunikace?
0/0
28.8.2004 10:25

Mikula

O čem to je?
Situace na silnicích jsou jen  jedním z projevů mentality českého národa. A ta je především o ignoraci, přezíravosti, podrazáctví a vychcanosti všeho druhu.
0/0
28.8.2004 8:46

Ccecil

Není to o počtu akcí
ale o jejich kvalitu. Pokud bude i nadále cílem rychlost a špatné parkování, je to k ničemu. Cílem by mělo být odstranit NEBEZPEČNOU JÍZDU nebo jednoruké telefonisty.
 
99% nehod totiž nezpůsobuje špatně zaparkované auta, ale frajírci, kteří si troufnou nebezpečnou myšku, aby na další červené byli o 5 vteřin dříve. Tyto však nikdo nikdy nepostihuje.
0/0
28.8.2004 8:17

uni148

Frajirci?!?
Co to je nebezpecna myska? Ze kdyz to na oranz seslapnu az na zem, hlavu mi to hodi dozadu a za 4 sekundy mam 70km/h a predjedu toho imbecika, co jede padesatkou a konecne mam volno!?! Tak v tom pripade chces postihovat MNE!!! Ale proc? Svoje auto si fakt nechci odrit a predjizdim jen tak, abych se dostal pred ty pryzdysrace.
 
Jednoruke telefonisty - kdyz musim jet karou co nema HF, tak je fakt, ze najednou kourit cigo, balit speka, cist si, ridit a k tomu jeste zvednout mobilaka neni simple, ale kdo umi, ten umi ...
0/0
28.8.2004 8:23

Ccecil

Re:
Ty opravdu nevíš nic o nebezpečném předjíždění? No typická situace. Dálnici 188 km na Prahu. V levo Shell a stoupací pruh pro kamiony, ve kterém se šinou 50 kou dva těžké tahače jeden je evidentně tesně před koncem a bude odbočevat vlevo. Já s rychlostí 145 v levém pruhu předjíždím avii uprostřed která se sune tak 110. No a nedočkavec za mnou, který bliká jak blázen. Po předjetí avie zůstávám v levém pruhu protože vidím ten návěs najíždějící 50-tkou do prostředního pruhu. Ten expert za nmou ale ne. Rozhodne se předjet z prava. Málem ho to stojí život. Za návěsem se v pohodě zařazuji do pravého pruhu. No a co náš expert? Předjede mne a prudce šlápne na brzdu. No tak ho opět předjedu. Expert opět zrychlí, předjede a opět prudce brzda. Jenže dostane na mokrém smyk a málem jsme v sobě čtyři auta. Díky tomu, že jsem z jeho reakcí počítal jsem se zachránil projetím v odstavném pruhu. Do experta narazil tahač v zadu. Bylo to jenom ťuknutí a měl štěstí, ale stál tam ještě další dvě hodiny.
0/0
28.8.2004 8:37

ahaswer

Re:
Pokud bereš ty, kteří dodržují (rozumně) předpisy za přizdisráče, tak doufám, že budeš jeden z prvních, kdo o řidičák přijdou, protože takoví jako ty (asi nebudeš mít řidičák 10 a víc let, viď ) způsobují značnou část nehod a převážně ostatním. Doufám, že budeš jezdit sockou a nebo moct do jízdy krafat jen jako spolujezdec.
0/0
28.8.2004 8:38

OldFaker

Už aby sis tu tlamu...
...rozbil, blbe! Z každé věty je vidět, že jsi zralý na léčení a ne na silnice! Typický arogantní, nevzdělaný "závodník"....
0/0
28.8.2004 9:00

2Mac7

Re:
"Imbecik" jsi Ty . A navíc nevtipný "imbecik". 
0/0
28.8.2004 9:59

blasio

Re:
Takovejch magorů jako seš ty jsou plný hřbitovy,což je váš problém.Ale ti co mají "to štěstí"že jsou zrovna u vaší "vymakané rally" za to nemůžou.Tak si to uvědom NIKILAUDO!!!
0/0
28.8.2004 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.