Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bém otevřel Mrázovku, Klaus nepřišel

Pražský primátor Pavel Bém otevřel tunel Mrázovka. Prezident Václav Klaus, jehož účast měla dodat akci největší lesk, se na poslední chvíli omluvil. Bém zahájil provoz symbolicky mávnutím šachovnicového praporku. Pro veřejnost se ale tunel otevřel až v 15 hodin kvůli ladění vzduchotechniky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chroustík

Bém
je amatér, každý trouba ví, že se závod otevírá bílým praporkem. Šachovnice je na cíl. Nebo už ten tunel zrovna chtějí zavřít ?
0/0
27.8.2004 7:44

libienski

Jestli zas nebyl na kombajnu
Nebo snad dole v dole nebo nějaká otvíračka veřejných záchodků v sudetech? Nějak mi chybí kluk jeden, naposledy byl na kombajnu, pak poslal telegram Majoru Šebrlemu a už aspoň 24 hodin nic, není nemocný? Nebo novináři nejsou nemocní? Jsem bez vůdce úplně zmatený nebo blbý?
0/0
26.8.2004 20:16

majiri

Re: na kombajnu nebyl,
 podle dnešní  MF DNES (viz druhá strana) byl na golfu. Ale spíš než na účast na golfu, to vypadá na ten kombajn, nebo popelářský vůz. Pproboha,  někdo by mu měl  konečně říct, že jej zvolili presidentem, tak ať se podle toho obléká. Na té fotce vedle Jany Štefánkové vypadá "opravdu,ale opravdu" jako by právě slezl z toho kombajnu.
0/0
28.8.2004 13:51

FilipekS

nic moc
jel jsem tam dneska okolo půl třetí. nevím, moc mě to nenadchlo. byl tam nějakej bordel a šutráky na cestě, takže auto jedoucí předemnou házelo šutráky za sebe :( a stalo se , co jsem tusil - barandak uplne ucpanej - asi i díky mrázovce :)
0/0
26.8.2004 19:51

Relativ

Re:
Barrandovský most byl v tu dobu ucpaný z toho důvodu, že na Jižní spojce cca 100m za připojením od Modřan řešila v odstavném pruhu něco policie (nevim zda to byla nehoda nebo kontrola) a všichni kolem toho jeli krokem. (Místo, kde Jižní spojka stýká s železniční tratí,  je zde vyasfaltováno a lze zde zastavovat vozidla)
0/0
27.8.2004 8:08

katakana

tunel
hezky nám to vytunelovali :o))))
0/0
26.8.2004 19:35

Rostratus

Ani se nedivím že Klaus nepřišel
Výstižný článek
0/0
26.8.2004 18:21

primorsko-fans

Re:
výstižný a bohužel pravdivý :(
0/0
26.8.2004 19:11

chroustík

Re: Ten pán, co tam zvrací,
se jmenuje Kužvart. Pan bratr bývalého pana ministra. Když je tak chytrý, proč kdysi neporadil svému panu bratrovi ?
0/0
27.8.2004 7:43

trdlacek

Re:
Článek je velmi hezký. Škoda jen, že autor společně s Ateliérem pro ŽP naproti tomu dělali všechno možné pro oddálení stavby tzv. Nového spojení, které je jednou z možností, jak tu dopravu do centra převést z aut do vlaků
0/0
27.8.2004 13:08

libienski

Tranzit ušetří čas cestou přes centrum
Tak by mě napadlo, co se stane až někoho z chytřejších "tranzitů"od Plzně na Brno napadne vykašlat se na frontičku a zácpičku před Barrandovem táhnoucí se kolikrát už od "radotínského" sjezdu. A zkusí prosvištět, třeba dopoledne, i díky Mrázovce volnější Vrchlického ulicí a buď přes Mrázovku nebo po Kartouzské zpátky na Barrandovskou křižovatku (avšak po hlavní). Popřípadě se rozhodnou to "střelit" rovnou na magistrálu přes I.P.Pavlovu? To se pak obyvatelé nejen Smíchova, ale i Prahy 2 vtažení Mrázovkou a Strahovským tunelem do dvou tranzitních směrů jistě budou popadat za popadat za břicho. Mimochodem jezdím docela často od Plzně na Braník a už dnes to bývá i bez Mrázovky výrazně rychlejší. Iluze, že za 7 mld. si kilometrovým úsekem předraženého tunelu někdo, zvláště pak Smíchováci, pomůžou je iluzorní. Bez odvedení tranzitu z centra města, se vždycky jen posune problém kousek jinde...Avšak za 7 miliard, to je fakt silná káva.
0/0
26.8.2004 18:17

primorsko-fans

Re:
to je spíš smrťák, než silná káva...
0/0
26.8.2004 19:07

krysar

Re:
Mno jo, skoda, ze nejsou prachy, aby se dostavel celej okruh, jeden jak druhej. Pak by tahle situace nenastala. Ale rozhodne lepsi po castech, nez vubec! Momentalne je asi nejdulezitejsi spojeni mezi obchvatem od Plzne a KV nad Barrandovem s D1 (tim padem i D4). To pomuze krome severu Prahy skoro celymu zbytku. Jenze to jeste bude aspon 5 let trvat.
0/0
26.8.2004 19:37

libienski

Re: Souhlas
Pak je ale problem, proč začínat prostředkem...Bohužel se město není schopno (stejně jako u SZ okruhu) dohodnout na rozumné variantě s lidmi? Proč vždycky politici prosazují nejdražší varianty a proč jimi začínat, když stejně nemohou nic vyřešit. Za 7 miliard mohl být hotový vpohodě SV okruh komplet (Středokluky, Klecany). Jenže radní prosazují variantu blíže městu (u tranzitu,...) s mega mostem a tunelem. No nemůžu si pomoct, musí v tom být provize. Dopředu je jasné, že staví Skanska, Subterra, Metrostav dohromady. Veřejné peníze letí luftem, než přistanou do správných kapes. Pak se objeví Bém s prasopsem Jančíkem a honí si u otvíraček péra. Je to KZBLITÍ. Navíc se pak absurdně všechno může hodit na ty EKOLOGY. Sem zvědavý, tak za 5 až 10 let, jestli náhodou nebudou všichni ti radniční Štajnerové bručet. Posílal bych jim s vděkem do lochu buchty.
0/0
26.8.2004 19:52

krysar

Mrazovka
Mel sem to stesti, ze sem dneska jel nekdy kolem 13:45 z Motola smerem na Barandak a ejhle, kdyz sem stal pred Movenpickem na svetlech, odtahli kozy, zvedly zavory a tak supky dupky do tunelu, byl sem asi paty auto. A tunel je parada, fakt PEKNEJ, a hlavne sem byl tak za 4 minuty na Barandaku, coz by jinak trvalo tak 25. Parada!
0/0
26.8.2004 17:22

primorsko-fans

poměr investic tunel/metro
nikdy jsem nebyl odpůrcem tohohle tunelu ani jiných dopravních projektů pro pročištění prahy od aut, ale co mě doslova dostalo, byla cena toho projektu. je dost pravděpodobný, že se na tom někdo vyvatil, ale stejně tak je ta cena asi hodně reálná, takže budu hodnotit přínos sedmimiliardové investice pro Prahu. 1km tunel Mrázovka = 7 miliard. proti tomu cca 4km metra a 2 nové stanice na severním městě /Kobylisy, Ládví/ = 4 miliardy. to znamená, že kdyby se nestavěla Mrázovka, může být dneska "céčko" natažené na Proseku, na Střížkově, v Letňanech a možná i dál (kam se o tom uvažuje) - nebo naopak mohla být hotová stanice v depu v Hostivaři. metrem denně cestuje minimálně 1/4milionu lidí (číslo není zcela přesný, ale tohle je spodní hranice) Mrázovka podle radních pojme až 80 tisíc aut denně. při průměrné obsazenosti auta v Praze 1,5 člověka (spíš je to ale 1 než 2) tak tunelem projede maximálně 120 lidí denně. to je pořád polovina co cestuje metrem.
takže, ať mi prosím někdo z vedení pražského magistrátu, případně zastupitelů a radních, objasní jejich řeči o podpoře MHD!
jen pro info - nejsem nijak velkým zastáncem hromadné dopravy, jenom mě neskutečně vytočila investiční náročnost jednoho tunelu a prospěch pro pražany...
0/0
26.8.2004 17:13

mlada_fronta

opravdu
vzkaz pro aktivistu:
1. za minutu a pul se tunelama ze Smichova na Prahu 6 dostanes jenom kdyz pojedes jako hovado, takze doufam, ze ti za to naparej poradnou pokutu.
2. ta stavba opravdu smysl ma, ale jeste vetsi smysl bude mit, az bude hotova uplne. A to znamena, treba mimo jiny, pokracovat z Prahy 6 smerem k Bubnum a Troji, coz treba obnasi vystavbu tunelu pod Stromovkou, ale proti tomu bojujou tzv. ekologicti aktiviste pochopitelne taky. Takze bych jim doporucil podivat se, jak dneska (kazdy den, Mrazovka, neMrazovka) vypada Milady Horakove, Strojnicka a Chotkovy a uvedomit si, ze 90% tech aut bude potom jezit v tom tunelu. A takhle bysme mohli pokracovat dal. A neboj se, zadny tisice aut ti potom v zadny rezidencni zone neskoncej.
3. Praha dodnes nema vybudovany zakladni komunikacni system a tyhle stavby jsou jeho soucasti. Nejenze na to neni dost penez, ale jestli to jeste budou zdrzovat romanticti super-individualisti bez prijatelneho alternativniho reseni, tak se Praha nedocka nikdy.
 
 
 
 
 
0/0
26.8.2004 17:01

jeden ctenar

Re:
to se neprotahlo diky aktivistum, ale diky problemum stavebni firmy. to by ses o to ale musel trochu vic zajimat  idiote a to ulehceni od smradu .... to snad nemyslis vazne  uvedom si jak se tim zvysi doprava ve stredu Prahy
0/0
26.8.2004 16:36

krysar

Re:
V prvni rade to BYLO kvuli aktivistum a ehm, stred Prahy je na druhym brehu Vltavy...
0/0
26.8.2004 17:20

libienski

Re: Pro čuráčka ze mlýna
Si chytrý jak cip, ale lidem ze Smíchova se uleví minimálně. Konec celého 7miliardového terna končí vpodstatě u Barrandovské křižovatky. Takže celé "zkapacitnění" povede jenom k ucpání křížovatky u Barradnovského mostu, což zpětně způsobí automatické uzavření tunelu. Buď přímo ve Střešovicích (u ústí tunelu) nebo na Smíchově. Potažmo se doprava vrátí na Smíchov buď přes Strahov a Holečkovu nebo sjezdem před Mrázovkou, tedy do centra Smíchova. Navíc lze zcela souhlasit s názorem, že jestliže 2 stanice (ražené - dražší + podkopání Vltavy) stojí 4 mld Kč a tunýlek bez návaznosti odnikud nikam 7 mld Kč. Potom deklarovaná preferenci MHD musím smát. Tunel svůj smysl má, ale jako poslední. Po dobudování metra a vnějšího obchvatu Prahy. Do té doby je to jen další pomníček p. Štajnera, Metrostavu, Subterry a Skansky.
0/0
26.8.2004 17:48

metafrik

Re:
1/ Tunely Mrazovka a Strahovsky vedou cele kolem Smichova repektive pod nim a "lidem ze Smichova " se neulevi hmm. Naopak je to impuls, aby nikdo tunely nepouzival a jezdil Holeckovou hmm. Pochopil jsem to spravne? 2/ Jak stavet zakos jinak nez po castech? Pockat az to bude cele (2015) a pak to cele otevrit? Vnejsi okruh bude dostaven az se aktiviste a ti, kterym povede 300m od pozemku uraci jej neblokovat, takze odhaduji na r.2030
0/0
26.8.2004 18:03

libienski

Re: Nepochopil
Ještě jednou METAFRIKU. Kolikrát je zavřený Strahovský tunel? Na můj vkus docela často a hlavně proto, že u sjezdu před Mrázovkou se to ucpává. Pak to všichni valí po přes Strahov a po Holečkově, je tak? No a s Mrázovkou se to ucpe cca o 2,8 km dál, totiž na Barrandovském velkokřížení.... Efekt bude stejný, tunel se automaticky zavře a povalí to stejně vrchem...nebo středem, když se zavře jenom Mrázovku a Strahovský zůstane otevřený. Nic proti tunelům, ale gdyž mi tu něgdo vykládá jak pošetří obyvatele na Smíchově za 7 mliliard, tak mám chuť mu fláknout (hlavně tomu prasopsovi Jančíkovi). Bydlím Na Čečeličce a v řiť se můžu uhryznut, když si představím, jak to bude před ucpanou Mrázovkou sjíždět a valit po Plzeňské.... Trošku mi to háže postelí, zvlášť stokilometrové kamiony, které vymílají ten hrbolatý kanál u zastávky Bertramka.... Mimochodem, kdyby tu byl nějaký fízl, co večer vybírá úplatky na Holečkově, tak když se postaví dolu na Plzeňskou určitě vybere víc...
0/0
26.8.2004 18:38

Sopko

Re:
nepochopil jsi to ty
srovnávat úzké smíchovské ulice Kartouzská / Plzeňská/Radlická s stavbami dálničního typu Jižní spojka výpadovka Strakonická nejde. Uzavírky Strahovského tunelu byly kvůli tomu, že nebylo kam odjet než na Smíchov. Teď většina aut projede v pohodě z města ven nebo dál na okruh
0/0
26.8.2004 18:57

libienski

Re: Kam ven?
Dosmýkají se na Barrandovské mosty a kde se tam jako dostanou "v pohodě" z města ven nebo dál na okruh? Okruhem jako myslíš asi Jižní spojku že? Ok i kdyby se dostali na j.s., potom tím více se ucpe barrandov ve směru od Plzně a partička začne jezdit kolem IKEA a ,..., Vrchlického zpátky do centra, aby na Barrandov přijeli z hlavní (což je rychlejší už dnes).
0/0
26.8.2004 19:12

metafrik

Re:
Nevidim duvod nejet z Plzne na Brno jinak nez kolem Barrandova. Proc zajizdet dal do mesta, kdyz uz neco jako pokus o okruh (ul. K Barrandovu) existuje? Jestli se ucpe B.most ve smeru od Plzne se ridic dozvi az na miste.
Da se take predpokladat, ze smer z tunelu Mrazovka a Strahov bude na B.moste preferovan kvuli moznym kolapsum na severnich vjezdech.
Jisteze v dopravne zanedbane Praze kazdy kus rychlostni komunikace pritahuje dopravu mistni i tranzitni, nastesti oba tunely maji tranzitni alternativu v useku Ruzyne-B.most
0/0
27.8.2004 9:44

libienski

Re: A zme znova na startu
Takže za 7 miliard otevřeme v samotném centru kapacitní kilometrový tunel, abysme pro jistotu ještě přitížili už tak přetíženému Barranďáku a v konečném důsledku tak do Smíchova přitáhmeme další auta, které ale nebudou mít kam zmizet... Samozřejmě, že smer z tunelu Mrázovka zůstane na B. křížení preferovaný (stejně jako je to teď tam budou 2 pruhy... na které se ale z dalších dvouch budou tlačit od Strakonic a Plzně. Rozdíl bude jenom v tom, že zatímco kolapsu bránila propustnost Smíchova, teď to tam povalí rovnou a zastaví se to až tam. Takže to zůstane stát od Zlíchova až do tunelu. Mrázovka se zavře čímž se znova zapní i Smíchov. Tunel je tunel ale paráda za 7 milard?
0/0
27.8.2004 12:06

antoninovic

Proboha...
... co má nepodepsání evropského zatýkače společného s otevřením tunelů.Ty musíš být OKEJi absolutní debil.Hlavně , že umíš anglicky  ...nebo si na to jen hraješ?
0/0
26.8.2004 14:25

OKEJ

Klaus-zakladatel ODS a EU
Rozsireni obzoru o politikareni zakladatele ODS p. Klause naleznete zde. Pripominam, ze se jedna o clanek z EU observeru a tudiz je psan v anglictine. Proto bych prosil, aby se neozyvali lide, kteri anglicky neumi a text si nejsou schopni prelozit.
0/0
26.8.2004 14:05

Bernard_Wooley

Re:
Tak ono se lže už i v Evropě ... hm hm ... evropský zatýkací rozkaz byl připravován od roku 1999, v jeho preambuli výslovně stojí "The Council of the European Union, according to the conclusions of the Tampere European Council of 15 and 16 October 1999 ... has adopted this framework decision: ...". Slovo terorismus se na těch 12 stranách vyskytuje 2x.
Skutečnost je taková, že Evropská komise zneužila 11. září jako záminku k posílení pravomocí EU. Nebýt 11. září 2001 a šoku, který následoval, nikdy by to Rada EU v této podobě neschválila.
0/0
26.8.2004 14:42

Nel111

Re:
A o politikareni Klause mi ten clanek ma rict co??? Ja mam z nej [clanku] dojem, ze Klaus proste okamzite neprikyvne na vsechno co se po nem chce... A to je prece dobry ne? Na co mit na hrade dalsiho panaka?
0/0
26.8.2004 14:45

zvergel

Co by tam dělal
Klaus,tam se nerozdávají medaile,tam se nemůže prohazovat v kraťasech a zubit se na sportovce.Tohle je jenom dodělaný kus ZÁKOSU co navrhli ještě za bolševika,z toho nejsou bodíky do popularity.....
0/0
26.8.2004 13:15

Bernard_Wooley

Re:
Ty seš taky pěknej magor. Dokážeš přežít den, aniž by sis kopnul aspoň jednou do Klause?
0/0
26.8.2004 14:44

zvergel

Re:
Dokážu.V klidu.Je mi ale divné,že povětšinou se prohazuje ta,kde je televize a úspěšní sportovci.Na otevření potřebné věc čas nemá.Ale ukázat se s medailisty z olympiády,na to čas je.Tam mu nevadí ani Buzková.
0/0
26.8.2004 15:08

Bernard_Wooley

Re:
Tak zkus uvážit, že mohl mít i jiné důvody, když to odřekl na poslední chvíli. On chodí na spousty akcí, kde na rozdíl od Mrázovky nejsou kamery, ale ty se to nedovíš, když tam nejsou ty kamery.  
0/0
26.8.2004 17:20

zvergel

Re:
Třeba měl rande s letuškou,nebo smluvenej tenis.
0/0
26.8.2004 17:29

marte

Je to banda debilů...
která postaví za obrovský prachy naprosto nefunkční systém.
0/0
26.8.2004 12:49

mildax11

huráááá!
...ať žijou laďáky a rychle jedeme...scválně jestli to tam hlásí líp než ve Strahovským tunelu
0/0
26.8.2004 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.