Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič avie se chce spojit s Hlinkovou rodinou

Řidič avie, která v pondělí smetla superb Ivana Hlinky, opustil nemocnici. Na odchodu odmítl případ komentovat. "Nechci nic vysvětlovat, čeká mě výslech na policii, zdravotně se cítím docela dobře," řekl František Veleta. Až mu bude lépe psychicky, chce se spojit s pozůstalými.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Robo

Pohádkář
I H.CH.Andersen je proti Veletovi slabá třída.
Veleta umí ještě perfektně tu o Perníkové chaloupce.Kohokoliv jiného by na té silnici sestřelil tak je to prostě hrůza,ovšem byla to naše celebrita....o to je to horší.
snad taky existují nějací svědci...ti přece museli vidět jestli odbočoval nebo na to šlápnul.
0/0
22.8.2004 8:46

JanBulvas

Možnosti transportu
Asi nejlepší je létat helikoptérou, případně jezdit vlakem.
0/0
21.8.2004 14:50

myslitel_007

Jak to vidím já:
od začátku říkám, že řidič Avie chtěl odbočit do leva přes dvojitou plnou, na poslední chvíli zahlíd rychle jedoucího Superba nepřipoutaného Hlinky a dupnul na brzdu, což už v danou chvíli nemělo smysl, dostal smyk a srazil Hlinku v protisměru. Ať mi nikdo neříká, že tohle je tak složitý, aby se to nedalo vyčíst z místa nehody... Zahrádkáři mi to vlastně teď potvrzují, bez ohledu na to, jak moc touží po popularitě, nebo ne.
 
Nejvíc mi ale na celé záležitosti přijde divné to, že na ní uvalili (policie, rodina?) informační embargo. Například bych si opravdu rád někde přečetl, zda jel pan Hlinka opravdu bez pásů, jak jel rychle, zda neměl v krvi alkohol a hlavně na co vlastně zemřel. Přijde mi zvláštní, že v nemocnici prohlásí něco o jeho stabilizovaném stavu a najednou je po všem; mohli pochybit i doktoři... A ani informace o té avii nejsou nic moc - chvíli se "bude čekat několik týdnů na součástky", najednou je zase zřejmé, že byly brzdy v pořádku... Jo a ta brzdná dráha - nejlíp se přece pozná, jestli do cesty opravdu něco vběhlo, nebo odbočoval do leva podle toho, kde začal brzdit, ne? Tak proč o tom není nikde ani zmínka???
 
No nic  - teď už je to tedy asi všechno jedno, aviatik (řidič Avie) má na svědomí život člověka, český hokej přišel o jednoho ze svých velikánů a nevím jak pro vás, ale nadcházející mistrovství světa bude mít pro mě tentokrát poněkud hořkou příchuť...
0/0
20.8.2004 17:09

Mrduland

Re: myslitel??
Jste asi opravdu jen "myslitel" dle Vašich názorů,podle kterých je jasné že v oblasti medicíny jste naprostý laik a o lidském těle toho moc nevíte,když vypouštíte nesmysly tohoto typu pane A navíc,jste patolog,policista či člen rodiny že si nárokujete takovéto důvěrné informace??? Asi jste vášnivý čtenář Blesku či jinéch "chytrých" novin  přeji Vám hezký den
0/0
20.8.2004 17:47

Templ

Jak se vlastně vyhodnocuje
brzdná stopa.... Je přece rozdíl, zda je auto vybaveno ABS, ne každý šofér dupne na brzdu tak, aby gumoval silnici.... Na kolik je tento důkaz brán soudy....
0/0
20.8.2004 16:15

Roumen

Re:
Instinkt veli seslapnout naplno. Kdyz ses dobrej ridic, tak jakmile te auto prestane poslouchat povolis. Auto se chytne, ale jede, takze seslapnes, neposloucha, povolis, seslapnes, povolis...ABS to dela za tebe, ale rychleji. Brzdna draha zustane po obojim.
0/0
21.8.2004 16:06

ota.karel

Re: Brzdná dráha
Podle brzdné dráhy a jejího tvaru snad lze poznat jestli brzdily všechny kola nebo jen některá a zda změna směru byla vyvolána volantem vola řidiče nebo nerovnoměrným účinkem brzd jednotlivých kol, což lze následně zjistit dnes v každé stanici STK na válcové zkušebně brzd. Jsou tam 2 velké rafiky, které ukazují jak které kolo silně brzdí. Pokud by měla změna směru být vyvolána brzdami muselo by přestat brzdit 1 nebo obě kola na pravé straně což by zjistil i slepý po havarii pohledem pod auto (pneu na P straně by byly zevnitř mokré od brzdové kapaliny, ale to skoro nejde, protože by mu po chvíli vytekla brzd. kapaliny a nebrzdilo by nic). Zkrátka odbočoval doleva a ten den mu to nevyšlo. Párkrát jsem takhle vletěl před protijedoucí auto a využil i levou stranu vedlejší silnice, až jsem si jednou řekl, že to tak nemusí pokaždé vyjít  ...
0/0
21.8.2004 16:26

luckies1

??
Ja nevim jo, ale takovych nehod co se stala p. Hlinkovi se deje dnes a denne hafo. Proc se tedy ta jeho neustale probira dokolecka?? Je to opravdu jenom proto, ze p. Hlinka uz byl znama osoba?? Nebo se zajimate o vsechny? A ten kluk ma v konecnym dusledku jeste vetsi smulu, protoze narazil zrovna na p. Hlinku.
0/0
20.8.2004 15:39

Komb Ajn

Pásy
 
Zhruba před dvěmi lety jsem prodělal autonehodu podobnou té páně Hlinkově. Jeli jsme s kamarádem Renaultem 19, kamarád řídil a já seděl na sedadle spolujezdce. Ani jeden z nás nebyl připoután bezp. pásem. Protijedoucí felicie na mokru v zatáčce nezvládla řízení a vjela do protisměru, kde jsme se právě nacházeli. Došlo k čelnímu nárazu a já proletěl předním oknem, kamaráda zachytil volant. Píši to proto, že jakmile se na místo nehody dostavila Policie a záchranka, první co udělali, vyzkoušeli pásy (prostě tak, že za ně zatahali), zdali jsme je měli zapnuté. A věděli to hned. Pásy byly nedotčené, nezaseknuté.
 
Tak jak to že to nevědí v případě p. Hlinky?
0/0
20.8.2004 14:36

peld

Už jste si četli?
"Další dopravní nehodu zaznamenali karlovarští dopravní policisté na místě, kde v pondělí tragicky zahynul hokejový trenér Ivan Hlinka. "
Tak to nemá chybu. Není bezpečnější nikam nejezdit a přečíst si to tady?
0/0
20.8.2004 14:30

AP206

Re:
nabourat se na rovine, to chce umeni. Holt deda chtel vzit nejakou svicku a kytku babe a ten za nim mel jiny nazor, tak ho postrcil
0/0
20.8.2004 14:41

peld

Tam zase musela být hrůza...
... určitě jeli také v koloně a ta spousta svědků k výslechu... Že si radši tu svíčku a kytku nešlohl někde jinde - třeba v zahrádkářské kolonii
0/0
20.8.2004 14:45

tajemnik letajiciho ostrova

.
Ridic avie se chce spojit s Hlinkovou rodinou... no to je mi ale metaforisticky epigram...
0/0
20.8.2004 12:36

JanickaE

Nejhorší jsou....
....zahrádkáři, tedy hned po trpaslíkách
0/0
20.8.2004 12:24

Carloos

Re:
a eště cirkusáci
0/0
20.8.2004 12:46

Krusovicky Lezak

Re:
a nejhorsi politici.
0/0
20.8.2004 14:48

kamo

Re:
nezapomínat na myslivce
0/0
20.8.2004 17:31

old fashioned Vince

Re:
a ajznbonáky
0/0
20.8.2004 18:16

dylan

Můžeme se jen dohadovat!
Pokud se nepletu, žádná zpráva o nehodě neuvedla, že u Hlinky nebyl alkohol. Doufejme, že tomu tak je. A řidičovo odbočení na zkratku domů je docela pravděpodobné. On pochopitelně tvrdí něco jiného, ale to mu asi věřit nebudou. Konec konců co má říkat? Že to střihnul doleva, jak byl zvyklý? A omluva rodině? Jenom gesto... 
0/0
20.8.2004 11:11

lapa1234

Re: Dohadovat se Můžeme a nemusíme !
A opilý Superb do něj najel ???? Myslíš???
0/0
20.8.2004 11:30

gall4

Důchodi
A myslíte, že by něco viděli, kdyby Hlinka jel v tý Avii?
0/0
20.8.2004 11:00

Beerdy

Důchodci pomocníci policie:)))
Marie Severová a Josef Stezka jsou super bonzáci! Úplně je vidim - důchodci, co se hrabou v zahrádce a polici povědí i co nevědí!!!
0/0
20.8.2004 10:43

MartCT

Přesně
Nic proti staroušům, ale asi je štve, že jim prášej na zahrady
0/0
20.8.2004 11:34

Berg1

!!!!
Asi málokdo si uvědomuje, že podle statistiky zahyne denně u nás na silnici něší vinou 4,5 člověka. Desítky jsou vážně zraněny s celoživotními následky. Co co se stalo Hlinkovi, je tragédie, která se u nás přihodí za týden 32 osobám. Po nich neštěkne ani pes, nikdo jejich viníky veřejně nepranýřuje.
0/0
20.8.2004 8:59

Gasherbrum

Re:
To je fakt...proto doufám,že Hlinkova smrt nebude úplně k ničemu a lidé odpovědní se zamyslí,proč jsme nejhorší řidiči v Evropě(ikdyž tomu moc nevěřím) a nebo alespoň řidiči,nebo aspoň pár řidičů se zamyslí nad tím,jak jezdí.
0/0
20.8.2004 9:05

lapa1234

Re: Gasherbrum
a alkoholici za volantem !
0/0
20.8.2004 9:20

rene

Re:
To je ale pořád do kola. Dost řidičů u nás jezdí jako dobytek a nikdo s tím nic neudělá. Myslím, že by se mohlo začít tím, že se podstatně zvýší tresty za dopravní přestupky. Jedeš ožralý za volantem, vzít řidičák na doživotí. Přektročíš rychlost o 20 km/h - 15000 Kč pokuta. Spoudta řidičů by si pak dala pořádného majzla, myslím.
0/0
20.8.2004 9:54

rostman

Re:
A co takhle - jedeš rychlostí přesně podle předpisů, naprosto střízlivej, pouze neumíš předjíždět, takže předjížděné auto vytlačíš ze silnice, nebo najedeš lehce do protisměru (po obojím nejsou brzdné stopy, takže je to technicky neprokazatelné), to druhý auto, pokud to není drsňák v džípu nebo v náklaďáků, takže s tebou klidně za takovou prasárnu vymete silnici, sjede ze silnice a roztříská se. Podle tvé a policejní logiky (co nezměříme, to neřešíme) je to v pohodě, za 0,-
Pokud budou policajti na silnicích a budou bojovat proti nebezpečné jízdě, potom je možný jezdit i rychle. Už jsem to tady psal několikrát - mně vadí i současné pokuty, ne že bych na ně neměl, ale nevidím důvod proč vyhazovat prachy oknem, ale proč bych se měl bát pokuty? Kdo mi ji dá? To bych musel být opravdu idiot, abych jel rychle zrovna na těch místech, kde se měří. A za žádný jiný přestupek mi grosstapo pokutu nedá, protože nic jiného nedokáže dokumentovat.
0/0
20.8.2004 10:39

ge1062

Re:
Myslim si ze jsou u vas pani policajtsky vysazeny na cizince, my mezi ne taktez patrime a podle znacky auta sazi pokuty (z vlastni zkusenosti). U nas seberou ridicak na mesic za rychlejsi jizdu (napr. 49 km vic nez se ma jet). A s alkoholem, no tak to si ridic jen tak neskrtne, pokuta, ridicak nejmene na rok pryc, pozvanky na odbery krve kvuli alkoholu a zaverecna je test idiotu.
K.
0/0
20.8.2004 13:16

Jintaj

Re: Nejsme nejhorší řidiči v Evropě
Možná je to chabá útěcha, ale jsou státy v EU, kde jezdit autem je opravdu o ústa... Nedávno jsem byl v Řecku, a tam vládne skutečná anarchie na silnicích. Dvojitou plnou čáru tam NIKDO nerespektuje, i v horských serpentinách vás budou předjíždět bez ohledu na to, že vás při tom prakticky zatlačí do škarpy a oblíbeným kouskem je zajíždění plnou rychlostí do parkovací mezery v protisměru těsně před protijedoucím autem (samozřejmě opět přes dvojitou plnou). Červená na semaforu zde znamená nejspíš "přidej plyn" a blinkr dávají jen cizinci a blázni (o jízdě bez světel v noci nemluvě).
0/0
20.8.2004 10:13

Lui_

Re:
Mam stejny zazitek z Krety (=Recko), tam clovek musi troubit pred zatackou, ponevadz jak potkate ridice v protismeru, vzdy jede s plynem na podlaze a uprostred silnice...
0/0
20.8.2004 11:13

Jintaj

Re:
Já zase ze Zakynthosu...........
0/0
20.8.2004 11:45

rene

Re:
Jsem chtěl jet autem do Řecka, ale asi si to rozmyslím...
0/0
20.8.2004 13:07

Baud

Re:
 a už je dokázáno , že Hlinka jel podle předpisu? Aby se nakonec neukázal opak a jestlipak se češi potom omluví řidiči Avie?
0/0
20.8.2004 10:01

lapa1234

Re:Není
Proto je na to policejní embargo...kdyby to bylo tak jasný, tak kluk už sedí ve vazbě !!!
0/0
20.8.2004 11:09

krakra

Opravdu
Pravda je že o tom jak jel rychle se oficiálně nikdo nezmiňuje, ale ví se že měl krátkou brzdnou dráhu - třeba šel smykem až poslední úsek  (auto má spoustu elektroniky - třeba to brzdí jinak).
A ty to víš jako jistě že byl nalitej, to mohly pořádně zjistit jenom doktoři a to jsou rozumní lidé zvyklý například pacientům neříkat že maj rakovinu atd.
Nebo okamžitě přijela nějaká BIS nebo  nějakej úřad kterej vyhlásil embargo na určitý typ informací.
0/0
20.8.2004 8:58

Templ

Odškodnění pozůstalým?
Jaké přiměřené odškodnění pozůstalých od řidiče prádelen má na mysli idnes? 
0/0
20.8.2004 7:29

nudavpraci

alkohol
a napadlo vas taky ze by hlinka mohl byt nalitej a nehode mohl mozna zabranit? muzete a nemusite tomu verit, ale bohuzel jenom par lidi vi ze mam pravdu :(
0/0
20.8.2004 2:26

Templ

Re: ono to vůbec
vypadá na kumulaci .... Základem je vybočení Avie.... absence pásů???, rychlost???, alkohol??? Je to zvláštní - u jiných dopravních nehod je skoro hned jasné,  zda dotyční požili alkohol a jakou rychlostí jeli. Tady to vypadá spíš na honbu za senzací....
0/0
20.8.2004 7:42

Gasherbrum

Re:
Má¨m pocit,že vyjádření o pásech,případně alkoholu(ikdyž tomu bych moc nevěřil,ale stát se může vše),přijde až po pohřbu.Kromě diskuzí si nikdo nedovolí veřejně polemizovat,jestli musel,nebo nemusel zemřít,když ještě ani nebyl pohřeb....a je to tak asi dobře,polemiky mu život nevrátí a za to co všechno dokázal si úctu a pietu zaslouží.
0/0
20.8.2004 9:03

lapa1234

Re: Pasy, rychlost, ALKOHOL !!!
Pokud z těch tří jmenovaných možností bude objasněna ?! Každý v životě něco dokázal a je to lidská hodnota..on není žádný BůH !!!
0/0
20.8.2004 9:27

krakra

Re:
 
Pravda je že o tom jak jel rychle se oficiálně nikdo nezmiňuje, ale ví se že měl krátkou brzdnou dráhu - třeba šel smykem až poslední úsek  (auto má spoustu elektroniky - třeba to brzdí jinak).
A ty to víš jako jistě že byl nalitej, to mohly pořádně zjistit jenom doktoři a to jsou rozumní lidé zvyklý například pacientům neříkat že maj rakovinu atd.
Nebo okamžitě přijela nějaká BIS nebo  nějakej úřad kterej vyhlásil embargo na určitý typ informací.
0/0
20.8.2004 9:00

rostman

Re:
No tak ono by při znalosti chování Ivana docela překvapilo, kdyby byl střízlivej a jel předpisovou rychlostí...
0/0
20.8.2004 10:52

ota.karel

Re:
To jsou argumentace "chytrých hlav", že Hlinka nehodě mohl zabránit. Vím o případu kdy po napřažení ruky s nožem byla ta ruka napadeným zlomena. A "chytré hlavy" pak řekli, že mu tu ruku nemusel lámat. Všechny tyto děje probíhají ve zlomcích sekundy, a pak jsou všichni děsně chytří, když nad tím pár dní přemýšlí a diskutují. Takovým chytrým bych nechyl udělat simulátor těchto situací, a pak je do těch hlav tloukl až by to nezvládli. Spočítejte si kolik ujede auto za 1sekundu v 60km/hod !!! Kdysi se počítala reakční doba průměrného řidiče s prodlevou brzd 1 sekundu... Při jízdě aut proti sobě se rychlosti sčítají, takže kdo by se chtěl poškrabat na hlavě a začít přemýšlet  ....Ta auta proti sobě ujedou 16,7m za 0,5 sekundy, to neubrzdí nikdo! Řidič Avie neměl v protisměru vůbec co dělat a šmytec! Vyvinit by ho mohla, částečně, jen technická závada. Loni jsem jel A31L bez brzd (s odblokovanou ruční)  z Brna za Tišnov (45km) a nikoho jsem nezabil. 
0/0
21.8.2004 17:05

Nedobik

Tak jsem nad vším přemejšlel a přišel na to, že je úplně jedno, jestli seš slavnej trenér,
a dovedeš mužstvo na pofidérní vrchol a všichni ti lezou doprdele, nebo tohle neděláš, jsi spokojený a žiješ! Já jsem ten druhý , já žiju!!! Jsem tedy určitě na tom líp! A je mi jedno, že mě neznáte, já žiju, já jsem zvítězil a seru na vaše slavobrány!        
0/0
20.8.2004 1:09

Modráček

Re:
Nerozčiluj se! Tak to dopadá, když začneš přemýšlet. Vždyť to tě musí bolet? 
0/0
20.8.2004 7:53

zahavec

Re: Tobě to opravdu muze bejt jedno...
...jestli seš ,,slavnej" nebo ne, protože s tim tvým myšlenkovým průjmem by tě každej měl,tak za slavnýho blba.
0/0
20.8.2004 9:12

Nedobik

Re:
seru na tebe - žiju, nemusíš mi na pohřeb, joudo!
0/0
20.8.2004 9:17

gall4

Re:
Tak doufám, že už tu dlouho nebudeš...aspoň na iDnes
0/0
20.8.2004 11:08

ota.karel

Re: Nedobik
Nemáš úplnou pravdu. Žiješ, to je pravda, ale jak. Je rozdíl mít za celý život 7 ženskejch (ještě záleží jak dlouho a jak hezké)= prům. v USA anebo jich mít několik za den. Je rozdíl chodit celý život do jedné hospody na to nejlevnější anebo jezdit taxíkem do všech nóbl podniků a nemuset mít strach jestli na to budu mít. A je daleko víc radostí-cestování, adrenalin na motorce nebo v autě atd.. Stačí tak žít jen pár roků a víš pak o čem je život. Život může být šedivý a bolestivý, ale i krásně barevný, plný nádherné zábavy. A to nevím nic o slávě jen jsem do 30ti coural po nočních podnicích s hezkejma babama a trošku nevýznamně sportoval.. A říkám, že kdybych umřel ve 32 letech, tak jsem zažil co jiní za 5 životů. Pan Hlinka si užil života určitě daleko víc a stále ho ještě bavil. Určitě pro tento svět mohl udělat ještě hodně významných věcí!
0/0
21.8.2004 17:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.