Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lituji, říká muž, jenž naboural Hlinku

Prý ho zlobily brzdy a už se viděl zpátky v garážích. Když v pondělí krátce před jedenáctou František Veleta se svou avií zabil hokejovou legendu Ivana Hlinku, chyběly mu do cíle dva kilometry. Teď leží na čtyřlůžkovém pokoji traumatologického oddělení karlovarské nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michal

xxx
No myslim ze to urcite ridic Avie neudelal umyslne je to strasna smula a asi i souhra nahod neda se s tim bohuzel nic delat jak tu nekdo psal i mne je lito P. Hlinky i ridice Avie ale faktem je ze by se mnelo jezdet opatrnejc tak nejak lidsteji a normalnejc ja jezdim denne a kdyz vydim nektery ty profiky za volantem tiraku autobusu avii taxiku tak si rikam ty sou nebezpecny i kdyz zaviraj dvere od auta!!
0/0
31.8.2004 18:21

super_jerk

PEŠEK
KDYŽ SE NEDAŘÍ, NEUDĚLÁŠ NIC! To platí pro oba aktéry bouračky
0/0
18.8.2004 23:15

antigogo

hnus
Jméno mnohonásobného vraha nebo pedofila se značí pouze iniciálami. Teď hned celé jméno. Je to hnus !!!!!!! Novináři jsou neuvěřitelná svoloč. Mne by zajímalo, kdyby někoho smetl Hlinka. Co by se asi psalo, nebo by se to ututlalo. To jsou stejné kdyby jako v mnohých předešlých příspěvcích.
0/0
18.8.2004 18:10

iuos

hmm
myslím, že kdyby hlinka někoho srazil, tak by se psalo, že hlinka někoho srazil..... je to zajímavý - když poruší zákon někdo neznámý, tak se píšou jenom iniciály, ale když to udělá známá osobnost, tak se napíše jeho celý jméno..... překapuje mne, že jsem si toho všiml až teď, neboť  obyvkle jsem bystrý a takové důležitosti mi neucházejí.....to bude asi tím, že za půl hodiny mi končí směna a pak hurááááá na dovolenou..... no jo, ale co budu dělat bez práce (= diskuzí na idnes)?
0/0
18.8.2004 18:27

barbudo

Re:
, ... rodina bez živitele, každý statisíc se hodí ... a noviny to ani nepocítí ...
0/0
18.8.2004 21:27

kojul

Re:
Bravooo novináři!!!! Ještě by to chtělo doplnit o tyto údaje řidiče avie: adresa trvalého případně přechodného bydliště, adresa bydliště rodičů, sourozenců a dalších nejbližších příbuzných, adresu školy, kterou navštěvuje dcera řidiče, zaměstnavatelů, kudy chodí rodina na nákupy, ...  Jste normálí??!!! Stala se jedna velká tragedie. Ten řidič je poznamenán na celý svůj zbytek života. Stalo se mu něco, čemu mohl nebo nemohl zabránit. Ani pan Hlinka by si určitě nepřál, abyste se takhle "bavili" na účet nešťastníka, který na pondělí 16.8.2004 do smrti nezapomene. K čemu ho chcete dohnat? Myslíte vůbec na jeho děti a rodinu?! Styďte se a táhněte někam!! Již čtyři dny nepíšete o ničem jiném jen o řidiči avie, který zavinil ... Kde jste si ověřili tyto vaše 100% tvrzení a informace?
0/0
19.8.2004 9:42

vstibyi

Re:
NAPROSTO SOUHLASIM
novináři jsou někdy pěkný svině!!!!
0/0
23.8.2004 22:24

bluewind

Ubohost davu...LYNCH
je smutne, ze je v Ceske republice tolik lidi, kteri by nejradsi nahnali toho ridice Avie i s rodinou do Sazka Areny, aby si na nej mohl kazdej plivnout nebo mu dat pesti mezi oci a pak by volali POVESIT POVESIT...verejna poprava v Sazka Arene - to by se jim nejvic libilo......lidi probudte se..LYNCH je ubohost.....
0/0
18.8.2004 17:25

zvo

Re:
Jestli mate auto a ridicak, tak si vyjedte. Hned budete vedet, proc se tak stalo. Muzu Vas ujistit. Dlouho jezdit nemusite!
0/0
18.8.2004 22:12

_m-

Re:
Právě proto! Ukažte mi jednoho řidiče (pochopitelně kromě sebe), který nikdy neporušil předpisy. Akorát měl štěstí, že tam nikde nebyl stříbrný superb (nebo malé dítě na kole). Ale teď by lynčovali jako diví. Je dost pravděpodobné, že ten řidič chtěl odbočit do leva, ale jednak to není stoprocentní, a jednak určitě nebyl sám, takže na odsuzování je dost brzo. Madla
0/0
19.8.2004 9:41

OldFaker

Musím opakovat!
Dnešní iDNESblesk...opět ukázal, že Zeman má pravdu, označuje - li novináře za odpad společnosti.... Hm...politik by s nimi ale měl mít slitování, když je totéž.... Leč: prozradit jméno řidiče Avie může jen idiot, který chce škodit, a myslím, že kdyby iDnes řidič zažaloval o ochranu osobnosti , uspěl by - když může ta dementní krá...ska Vondráčková žalovat .... Hlinka byl polobůh, to je neoddiskutovatelné - jenže jenom v hokeji! Takže ta hysterie se měla odbývat na stránkach Sportu a Hokeje a podobných periodik, ne na čelních stránkách seriosních novin! Pro ty, kteří si myslí, že Hlinku znal CELÝ SVĚT - kolik si myslíte, že na světě žije lidí? Kolik z nich ví, co je to hokej? Kolik si pamatuje kdejakého trenéra? Probuďte se! To více lidí znalo naše motory Slavia, které jim čerpaly vodu a vyráběly elektřinu, více lidí znalo Tatry , které vozliy kdeco po CELÉM světě.... A nikdo nebrečí, že nejsou.... Řidič Avie je vůl a ne vrah, Hlinka byl vůl, že se nepřipoutal, protože Vás, hokejomily, připravil o poloboha ....
0/0
18.8.2004 16:20

Jiřik

Re:
Výstižné, souhlas 
0/0
19.8.2004 9:35

thomas9

Re:
Vocasi, viděl jsi auto Hlinkovo auto????Zajímalo  by mě v čem by mu podle tebe pomohli pásy, maximálně že by byl mrtvej na místě!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
23.8.2004 7:39

hugoventil

Telefonoval?
Tipuju,že Veleta telefonoval a nevěnoval se řízení jel dost rychle a prostě to nezvládnul!Je to klasický lempl který svou nezodpovědností způsobyl neštěstí a teť se trapně vymlouvá
0/0
18.8.2004 16:17

Tomáš Jemarný

Re:
Jasně, zato ty seš génius, perfektně ovládající češtinu. Seš poslední kapka, kterou nádoba přetekla, takže od této chvíle přestávám pseudoplátek iHeute, proti němuž je Blesk vrchol seriózní žurnalistiky, sledovat. Howgh.
0/0
18.8.2004 21:24

Nedobik

Ať žije nesmrtelný Bůh Ivan Hlinka!
Nikdo ho již nikdy nenahradí a český hokej bude stát již za bačkoru. Díky Ivane, balíme to a budeme stále vzpomínat!
0/0
18.8.2004 16:15

Kleki Petra

Re:
I ty jeden žertýři! Být tam méně přívlastků a vzletných slov, snad bych to vzal i vážně!
0/0
18.8.2004 16:18

iuos

hmm
nesmrtelný?  bůh?  nesmrtelný bůh?  
0/0
18.8.2004 18:28

petani

???
Zajíc nebo pes? To je nějaký divný...
0/0
18.8.2004 16:09

Dariel

Nehoda
Nevím, ale vše, co tu čtu, jsou jen spekulace (kdyby jel pomaleji, kdyby jel rychleji, tak se to nestane...). Podle mého názoru každý má někde napsáno, kdy "odejde". Pravda je, že už to nelze vrátit. Je mi líto, že zemřel, zvlášť, když byl zcela zdráv... Mrzí mě to také z důvodu toho, že byl můj oblíbený hráč a trenér.... Ale nehody se dějí každý den a každý den někdo na silnicích umírá.. Jen ti lidé nejsou slavní ani známí... a tolik se o nich nemluví.. Řídím auto každý den (dálnice), tak moc dobře vím, jací "kreténi" jsou mezi námi řidiči...  Nejde jen o rychlost, ale i o způsob jízdy, zvládání vozidla apodobně... Takže i kdybychom jezdili sebelíp, tak se najde nějaký vůl, který do vás vjede ani nevíte jak... Nejsmutnější na tom všem je, že v tomto případě nejčastěji zemřou lidé, kteří nic nezavinili.............
0/0
18.8.2004 15:11

chroustík

Dva názory:
1. Redaktoři iDnes, Blesku, Sportu a dalších novin jsou hyeny a póvl. V tom měl Miloš Zeman bohužel pravdu. V honbě za senzací nerespektují soukromí člověka, presumpci neviny a další etické zásady novinářského řemesla. Nelze se jim ovšem divit, když s nimi vydatně spolupracují jejich donašeči z nemocnic, kde je pustí do pokoje nemocného a z policie. Ti donašeči to samozřejmě nedělají zadarmo, jen by mě zajímalo, kde noviny berou na uplácení svých zdrojů a jak tyto peníze vykazují. To se v účetnictví objeví: odměna informátorovi (viz Švejk) ?
2. Pokud se na jakémkoliv autě objeví závažná závada (viz brzdy), MUSÍ řidič ihned zastavit a nechat se odtáhnout. Výmluva typu: měl jsem to domů 8 km neobstojí, naopak bych ji považoval za přitěžující okolnost.
0/0
18.8.2004 15:05

x-ray-x

Re:
To, že se ti Avie rozklepe, když brzdíš, je naprosto běžná věc.. Jestli jsi v ní jel, tak to musíš vědět...Kvůli tomuhle se nechat odtáhnout, to by tě zaměstnavatel hnal.. Udělal bys to 2x  a byl bys bez práce..
0/0
18.8.2004 16:00

x-ray-x

póvl na iDnes
Že ta avie radši nesejmula pisatele tohohle článku.. Dobytek..
0/0
18.8.2004 14:55

karloso

Re:
Proč dobytek? Má pravdu!!!
0/0
19.8.2004 17:57

thomas9

Re:
Možná tak stará Avie, ale o novém typu pochybuji, jezdím už dost dlouho
0/0
23.8.2004 7:43

Milan Kolář

Re:
Nějak rychle se zapomnělo, že mezi prvními zprávami po nehodě byla dost jednoznačná věta, že řidič Avie při odbočování.....To místo znám a stejně známe asi všichni ve svém okolí místa, kde se celkem běžně přejíždí při odbočování plná čára nebo se jezdí jednosměrkou v protisměru. Důvod: je to tak většinou blíž nebo rychlejší.
Např.na rychlostní komunikaci u Řehlovic u Ústí je místo, kde se dost často přejíždí dokonce i travnatý dělící pruh. Je to chuťovka, když ve vašem směru jedete sám, jedete 130, vidíte kilometr nikde nic a najednou se kretén z protějšího směru podle vzoru amerických filmů rozhodne, vjede do dělícího prohu a ne moc daleko před vámi se z ničeho nic vylíhne auťák.
Viděl jsem to na vlastní oči vícekrát. Ale když jsem jednou za takovým hovadem sám ze všech sil brzdil, upřímně jsem mu přál vše nejhorší a pokud možno o první velký strom.
Místní taková místa většinou znají a dávají si pozor. Ti, co nejsou místní a "neznají " mohou mít smůlu. Každý z nás.
Vnitřně jsem přesvědčen, že ať už u Varů byl nebo nebyl pes, zajíc, kočka či jiné zvíře před nehodou nebo po ní, ta Avie určitě odbočovala. Zbytek je věc svědomí pana V., on zná, narozdíl od nás, pravdu úplně přesně.
 
0/0
20.8.2004 12:03

Zdeněk K.

Vážení
Jsem asi potřetí v životě na těchto diskuzích. Dnes jsem se zaregistroval jenom proto, abych poprosil iDNES: zrušte už prosím tyhle diskuze, z 90% výkřiky zakomplexovaných úchylů, kterým není nic svaté. Děkuji (vím, že nemám zač, protože to stejně neuděláte)
0/0
18.8.2004 13:46

Nedobik

Re:
Tak sem nelez troubo, když nechceš šlapat do betHOVEN, tak nešlap, nikdo tě nenutí. Ale taky nikomu v redakci nic nedoporučuj, bolševickej zmetku, vy byste furt jen cenzurovali! To myšlení máš v hlavě a ani s odhozením knížky ho nevypudíš, natož abys ještě říkal, že nejsi bolševik. JSI  
0/0
18.8.2004 15:07

Zdeněk K.

Re:
Dík Nedobiku (co to je Nedobik? - fakt dobrý) potvrdil jsi můj názor na úroveň těchto diskuzí. Máš asi těžký život, přeju ti včechno dobré
0/0
18.8.2004 15:48

Nedobik

Re:
Nedobik je dobrej Nick, který dost lidí provokuje. Jinak já mám dobrej život, že bys mě ho mohl závidět, buď v klidu, tedy vůbec ne těžkej. To máš spíš ty, že se zabýváš peachowinama. Ale nemám rád, když mě někdo chce organizovat život, stejně jako Venda Klaus!
0/0
18.8.2004 16:03

Templ

Jen tak na okraj....
Proč nelynchujete třeba toho ožralého doktora - porodníka, který přejel v nemocnici holčičku.... ale to byla jenom holčička. A neškodilo by se zamyslet nad tím, jak jezdíme my sami....
0/0
18.8.2004 13:41

iuos

hmm
ten se tu řešil hned jak se to stalo  ale je fakt, že se to trošku zvrtlo
0/0
18.8.2004 13:43

Templ

Re: Ostatně...
srovnání těchto případných kauz bude prubířským kamenem naší justice.... srovnání zda je "výhodnější" nešťastnou náhodou nabourat celebritu nebo v opilosti porazit dítě....
0/0
18.8.2004 13:49

osser

Novináři
Nechápu, proč toho kluka nenechají teď na pokoji. Nikdo neni dokonalej a bohužel tahle situace může potkat každýho řidiče...Co chtejí slyšet? Čekal jsem na kopci až pojede Hlinka? Tyhle kecy nám Ivana Hlinku nevrátí.  Je mi líto Hlinky, je mi líto i toho kluka a jeho rodiny...
0/0
18.8.2004 13:35

old fashioned Vince

BTW
 zabily ho ty doktorský ceský nuly a nýmandi v nemocnici. TO a nic jiného je ostuda
0/0
18.8.2004 12:56

tervicz

Re:
no, az je budes jednou potrebovat, doufam, ze jim budes taky rikat takhle pekne. kecko.
0/0
18.8.2004 15:20

old fashioned Vince

Bozemuj,
dete s tim Hlinkou konecne uz do prrdele a raci makejte, at nejste v EU pro srandu králikum
0/0
18.8.2004 12:53

GhorX

Ty hnusné redaktorské prase
jak sis ty hovado mohl dovolit uveřejnit plné jméno ?!?!? Právě si odstartoval lynč, ty zparchantělý smrade !!!!
0/0
18.8.2004 12:26

delarge

Re:
Tak nějak
0/0
18.8.2004 13:11

Nedobik

Re: Pane profesore Ghorxi, sice jste hulvát,
ale protože hokejový národ je debilní, tak můžete mít pravdu.
P.S. Hokej mě nezajímá
0/0
18.8.2004 13:19

GhorX

Re:
Hulvát a parchant je ten, kdo uvedl v článku jméno člověka, který pravděpodobně zavinil smrt pana Hlinky. Kdokoliv, kdo bude chtít, toho člověka teď bude moct napadnout. A mé výrazivo laskavě nechte na pokoji, sám se mnohem častěji vyjadřujete mnohem hůře.
0/0
18.8.2004 13:33

80E-seven

Re:
aha, takze jeden muze a druhej nesmi...
achjo, hulvate
0/0
18.8.2004 13:44

GhorX

Re:
Máte pravdu, ujely mi nervy. Nicméně trvám na tom, že redaktor, který zveřejnil jméno řidiče Avie je všivák a neměl by být redaktorem.
0/0
18.8.2004 13:51

Nedobik

Re:
Kvalita výraziva je neměrná, pane profesore, jde tedy čistě o Váš subjektivní pocit. Já si zas naopak myslím, že jste stejný chlívák a hulvát jako já, akorát Vám spadla na chvilku maska. Jsem rád, že nejste lepší a tím jste mi pro dnešek udělal velkou radost a mám Vás za to rád!    
0/0
18.8.2004 13:46

GhorX

Re:
Možná máte pravdu. Nevím, jak to posoudit. Obvykle se vyjadřuji slušně, Vy nikoliv - možná máte víc důvodů se naštvat.
0/0
18.8.2004 13:54

dratus

.......
Přátelé, nikdo z nás přece nesedá za volant s úmyslem někoho zabít. A ani ten chlápek v ávii. A to co se mu stalo se může stát každýmu z nás, ono 99% těhle průšvihů nehodou nekončí. Každej jsme už někdy zažili ten okamžik děsu a následné úlevy, když se to protijedoucí vozidlo uhne v poslední chvíli, nebo tím ohrožujícím protijedoucím vozidlem jedeme přímo my. Ten řidič nechť je souzen podle zákona, a asi si půjde sednout, ale těžko jsou na místě výhružky k jeho osobě. Sám má třeba na dost dlouho vystaráno o výčitky svědomí. Ale vrah to není. Akorát měl zatracenou smůlu a s ním i Hlína. Do háje.
A pokud je tu už někde podobnej názor, tak sorry, nemám moc času to tu číst všechno. Howgh.
0/0
18.8.2004 12:20

Axlboy

Re:
i když se to snažíte prezentovat objektivně objektivní nejste, taky jste ho odsoudil "......a asi si půjde sednout,....." nějak nechápu proč by si měl jit sednout, za tohle se nezavírá, byla to bouračka, nechlastal ........ a jestli vyjde najevo, že Hlinka nebyl připoutanej, je tam jasné zavinění Hlinky a ve stejném duchu se vyjádřil lékař
0/0
18.8.2004 12:24

JetFly

Re:
To ale neopravňuje řidiče Avie jezdit v protisměru.
0/0
18.8.2004 12:54

Nedobik

Re:
On nejel, jelo auto, voe, VIS MAJOR
0/0
18.8.2004 13:22

v.bobek

Re:
Máš naprostou pravdu, sám najezdím cca 3 is.-až 5 tis. měsíčně a na takovou nehodu je to až, až. .. Ale jestli věděl, že mu to špatně brzdí, tak neměl jezdit na 4 ale rozhodně míˇn-2-3. Starý pravidlo říká  a u nákladáků ,to platí dvojnásob - jakou rychlostí vyjedeš ten kopec, tak takovou  jed z toho kopce.. a na č by to rozhodně nevyjel .. čus bus
--budiž Hlinkovi
uzemě lehká ...
0/0
18.8.2004 13:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.