Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naposledy mluvil Hlinka s lékařem

Teprve když svého pacienta uviděl, pochopil, koho přijel zachraňovat. Ředitel karlovarské záchranné služby Ivo Tukinski je jedním z posledních lidí, který s Ivanem Hlinkou mluvil. Hlinka byl po nehodě ještě při vědomí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

p.drozda

???????
Nechápu proč člověk ,který je po těžké autonehodě a stěžuje si na všechna možná zranění a je podle doktora v šoku , je odvezen na chirurgickou ambulanci , potom na chirurgiský JIP a né rovnou na ARO. To mě trochu zaráží. Nakonec na ARU stejně skončil ale už pozdě.
0/0
19.8.2004 13:31

modern

hmm ...
Nevím, jak Ivan Hlinka jel, ale předpokládám, že určitě ne dle předpisů ... stejně tak,  jako protijedoucí Avie - dále pokud měl zhmožděný hrudník, vypadá to, že opravdu nebyl připoutaný . Úmrtí Ivana Hlinky je jistě velkou ztrátou pro Český hokej, ale nic se nemá přehánět. Níže uvedené kondolence mi přijdou nejen přehnané, ale trochu hloupoučké. Zdá se mi, jakoby odešel otec národa českého a částečně i slovenského. V naší malé zemi je spousta mnohem důležitějších věcí, než je hokej a to už jen proto, že vítězství v hokeji schodek 10 miliard rozpočtu nesrovná ... také bych chtěl poslat kyselou pr*el ala sorry Portálu IDNES, Blesku a podobným bulvárům za to, že se dokážou s takovou jistotou a obratností pohybovat v neštěstí druhého. Rozbory jak se to stalo, co se stalo, fotomontáže a komentáře záchrannářu co nebohý Ivan Hlinka říkal těsně před smrtí, mě přímo děsí. Skutečnou tečku všemu nasadil deník Blesk, který uveřejnil přes celou první stranu fotku zkrvavené hlavy pana Hlinky s desetientimetrovým titulkem "Kam jsem to jel ?". Přijde mi, že médiím se v okurkové sezoně podobná tragická smrt docela hodí dovedu si dobře představit, jak asi musí být rodině pana Hlinky poté, co podobné rozbory uvidí na titulních stranách novin na stáncích ... nerad bych moralizoval, ale stejně jako pana Hlinky je mi líto lidí, kteří se v okolnostech jeho smrti přímo vyživají ...    
0/0
19.8.2004 11:19

JosefSk

Proč zrovna Ivan...?
0/0
18.8.2004 0:02

bosorecka

Je mi to ľúto...
Tak už hrá Ivan mač na hokejovom nebi s našim Dušanom Pašekom...
Viem, že musíme odísť všetci, ale štve ma, keď fajnoví ľudia odchádzajú tak skoro
Česť Vašej pamiatke, pán Hlinka!
 
0/0
17.8.2004 20:49

Nerf

Avie jsou nebezpecny
nevim jak kdo na tomhle servru ale ja jsme jezdil s nekolika aviema a vsechny mely problemy s brzadami. Jednou tahly doleva a jindy napravo obzvlast kdyz na to clovek hamstnul. Nikdo to nedokazal dat do kupy!! Nevim jak tyhle nove ale slysim na ne jen nadavky. Jinak vsechny stare avie(ktere nemaji turbo) jezdi po nasich silnicich a prosly emisemi, tak za uplatek!!ZADNA by podle norem nemohla projit protoze jejich motory i nove nemohou v zadnem pripade splnit limity na emise. Ale to jen tak mimochodem. Z Hlinkovi smrti jsme taky smutnej byla to blba nahoda.
0/0
17.8.2004 17:31

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

uf
to je síla co tady lidi semelou k tragedii člověka.................. a přitom je to tak jednoduché , chovejte se všude tak, jak vyžaduje situace tzn. na silnici platí dopravní předpisy , jak pro  provoz tak auta - tak to dodržujte. Nechápu  zdejší kecy o policajtech, vládě , penězích atd. Ale ono to je smutné , ale pro čecháčky dobré téma - oni rozumí všemu. 
0/0
17.8.2004 10:24

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
znal jsem jednoho, ten dodrzoval vsechna pravidla a pak ho na prechodu smetl borec co prehlednul cervenou...
0/0
17.8.2004 10:29

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

Re:
...a ted tu o červený Karkulce , ta je taky dobrá,,,
0/0
17.8.2004 10:38

strasa_cz

Re:
povim ti dalsi: u nas po obchvatu jel mladej tatinek s rodinou (pravda v pojiznem nakupnim kosiku - trabantu) ve svem pruhu pekne pomalu. celne to do nich napalil ve 100-120 predjizdejci mladik v mazde. cela rodina (rodice a jejich 3 a 5tete deti) byla na miste mrtva, mladik co predjizdel v zatacce, za kterou nevidel vyvazl jen s odreninami. nic proti tobe, ale o tom, jestli se na silnici zabijes nerozhodujes bohuzel jenom ty....
0/0
17.8.2004 20:45

Kaimanolok

Re:
taky by měl dodržovat pravidlo Důvěřuj, ale prověřuj. Já se rozhlídnu i když bych měl čtyřikrát zelenou (na semaforu, samozřejmě :-)
0/0
17.8.2004 10:58

GhorX

Re:
Vážené hloupé, nemyslící hovádko. Vaše již druhý den trvající snahy o legraci na účet o tragicky zemřelého člověka, kterého na rozdíl od Vás měla ráda většina dospělých lidí, ve mně vzbuzují spíš lítost, než vztek. Pochopitelně po Vás nelze požadovat něco jako soucit, nebo toleranci. Jste prostě takové prskající zvířátko
0/0
17.8.2004 11:42

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

Re:
milej,moudrej Ghor10 nejsem si jist zda-li jsem něco znevažoval a pokud jsem na něco reagoval, tak to bylo na hloupé příspěvky ještě hloupějších pisatelů, kteří zde působí, jako děs. Vítám tě moralisto,doufám, že večer jdeš do Stínadel a máš již připraven žlutý špendlík. Na závěr ..proti panu Hlinkovi a hokeji jsem nenapsal jedinou špatnou větu a víte proč? Myslím, že to je /byla/ jedna z kvalitních "produktů" této republiky....sakra to jsem si zaprskal, jdu se proběhnout a vyvenčit
0/0
17.8.2004 12:42

modrystarec

ztráta velká
Vážený pane Hlinko, miloval jsem Vás, byl jste pro mne nejvyšší osobností českého hokeje a Vaše včerejší ztráta mi udělala hluboký zářez na duši. Jsem chlap a včera jsem po přečtení zprávy o Vašem úmrtí regulérně rozbrečel, jak malej kluk. Je mi to strašně líto, ale v našich duších budete žít nadále, jste stále mezi námi, akorát jste odjel na dlouhou dovolenou. Alespoň tak si Vás budu pamatovat já. Mám Vás rád.
 
0/0
17.8.2004 10:17

J*U*R*A*J

uprimnu sustrast bratri...
...som prave nakupoval, ked som zacul tu spravu v radiu jedneho hypermarketu. je smutne, ak clovek musi odist po chybe druheho. skodu superb som pokladal za robustnejsie vozidlo, ale asi po zrazke s nakladakom je to jedno, ci je to suberb ci passat alebo audi. 
 
0/0
17.8.2004 9:45

Jahor

NÁKLADNÍ AUTA VOZÍ SMRT
Taky do mne vrazila avie - na přehledným úseku to řidič neubzdil, říkal, že mu vytekly prasátka (těsnící manžety u brzdových válců) a gumy měl sjetý, že vzorek nebyl patrný. 
Policajti mu dali pokutu a přestože jsem jim ukázal vyteklou brzdovou kapalinu pod náklaďákem, nechali ho odjet - přece se živil odvozem odpadu a bez auta by zůstal bez práce ...     asi takovej podobnej zabil Hlinku.
Je dvojí metr na posuzování tech. stavu nákladních a osobních aut - kupodivu na ty větší, nebezpečnější je metr mírnější. U policajtů asi převládá mínění, že v osobácích se vozí lidi pro zábavu, ale náklaďáky slouží k práci a proto musí jezdit za každýho stavu.
0/0
17.8.2004 9:33

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

Re:
.....promiň , ale toto je zřejmě příspěvek do auto moto revue. Jinak  ti poradím , můžeš jej univerzálně použít i do článků o nezaměstnanosti, dopravní policii, prodeji ojetých nákladních automobilů, práci řidičů a zábavě na komunikacích.
0/0
17.8.2004 10:19

Jahor

Re:
.. díky za radu, zatímco v tebou uváděných rubrikách jde o nezávazný tlachání, třeba Hlinkova smrt pohne někoho k tomu, abys tak tak nedojel třeba ty.
0/0
17.8.2004 10:28

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

Re:
.......prosím tě nechal jsem si doma servisní knížku na nového Renaulta Scenica, jedu zkontrolovat pneu, kolik mám mít nahuštěno na přední nápravě? Nerad bych někoho ohrozil a ty mi jistě poradíš - jelikož jsi odborníkem na svém místě a ctíš pravidlo šťastného návratu. děkuji
0/0
17.8.2004 10:37

karoten

Re: Radši míň....
Podhuštěný gumy - nikoli náprava - lepší přilnou při brzdění. Nechápu proč ty útoky, jestli je Sipovi taky líto Hlinkovy smrti, moh´by chápat že lidi rozebíraj okolnosti. Každej dle svý zkušenosti.
0/0
17.8.2004 10:54

Jahor

Re:
já tyhle typy chápu - vševědoucí úředník na ministerstvu, brejle na špičce nosu, zdviženej káravej prst, opovržení nad čecháčkama - on sám je něco víc ... (má Scenic !!! a definitívu) ...
0/0
17.8.2004 11:06

Jahor

Re:
... poradím - víc přemýšlet a míň bědovat nad čecháčkama (a ty jsi snad arab?)
Pak bys zjistil, že se příspěvek týkal Hlinkovo nezaviněný smrti po střetu s náklaďákem v mizerným tech. stavu, kterých jsou na silnicích tisíce. Ani správný tlak v přední nápravě by tě před ním nezachránil.
0/0
17.8.2004 10:56

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

Re:
.....jak se měří tlak v přední nápravě, kde má plnící tlakový otvor a jaké zařízení je třeba na dofouknutí přední nápravy? Dofukuje se i zadní náprav? Dá se koupit automobil s automaticky dofukovací nápravou? Dá se zalepit propíchnutá přední /zadní/ náprava?
0/0
17.8.2004 11:24

Bastable

je mi na blití ,když vidím ,jak si
kdejaký vošoust přihřívá polivčičku na jedné dopravní nehodě !!!!
0/0
17.8.2004 9:27

Kleki Petra

Re:
Tak se běž vyblít a neotravuj vzduch.
0/0
17.8.2004 9:34

CoCs

Re: Třeba ten debil Klausovic
si ji taky hřeje....
0/0
17.8.2004 9:44

Kleki Petra

Re:
Jseš zářný příklad pravdivosti úsloví "Pro blbce je každý blbcem".
0/0
17.8.2004 9:46

_m-

Re:
nereaguj, komunikace s blbem nemá cenu. madla
0/0
17.8.2004 10:25

eKaca

vsechno jen pro media
myslim si, ze za radou nehod stoji policie, kterou mimo akce neni na silnici vubec videt. Dalsi nestesti jsou nektere ekologicke iniciativy, ktere prodluzuji nektere dodelavky dalnic viz teplicka dalnice. Kdo tam jezdi vi, co je to za maso za Litvinovem dal a totez je karlovarska dalnice. V neposledni rade hraje velkou roli STK, kterou vam pomalu kazdy udela, aniz to auto vidi. Zbytecne umiraji lide, ale to je asi populisticke vlade jedno, mozna, ze ted ........................
0/0
17.8.2004 9:07

pavla1

A
Ještě nikdy mě smrt žádné slavné osobnosti tolik nezasáhla, jako právě smrt Ivana Hlinky. Je to strašný.....
0/0
17.8.2004 8:54

MudaFuka

silnice II.
Kdyby debilni politici nebojovali jen o to co si muzou sami nakrast tak uz sou vsude dalnice. Praha Karlovy Vary je silnice smrti a ty co o tom rozhoduji o tom vědí.
0/0
17.8.2004 7:49

iuos

hmm
to, že lidi umíraj na silnicích není chyba politiků - lidi si můžou sami za to, že jezdí jak prasata.....
0/0
17.8.2004 7:51

samerkrysa

Re:
Souhlasím, že si lidé za to můžou sami, ale zákony jsou od toho aby se v té džungli dalo trochu orientovat a za to jaké jsou zákony může zákonodárce tudíž si myslím, že zákonodárce má velký podíl na tom jak to vypadá...
0/0
17.8.2004 7:58

iuos

hmm
zákony jsou tu především od toho aby se dodržovaly - proč lidi jezdí v obci 80-90, proč lidi jezdí po okreskách 130, proč procházejí stk auta, který patří do šrotu? protože lidi na zákony se*ou - proč? protože na ně se*ou i policajti  tak to je, nic víc nic míň
0/0
17.8.2004 8:06

samerkrysa

Re:
To s tím snad souvisí ne? Zákon stanoví hranice a trest za překročení hranice. Proč jsou hranice a trest tak neadekvátní a proč policie nekoná....to je opět v rukou zákonodárce.....
0/0
17.8.2004 8:14

iuos

hmm
to je fakt...
0/0
17.8.2004 8:17

LAPD

Re:
tyfole. ty ses nejakej 50ti kilovej chudacek s mastnou patkou, nespekuluj a vrat ridicak, jinak te nejaket dementni ridic v Avii zabije
0/0
17.8.2004 10:07

Eldrb

Re:
Lidi jezdí jako prasata ,to máš pravdu. Ale značně stoupá agresivita ,a to né jemom u řidičů.A to už na vrub politiků jde.Kdo jiný více ovlivňuje " životní prostředí "  než politici ? Obzvláště poslední garnitůry vynikají !
Takže názor , na který reaguješ, zas tak od věci není.
0/0
17.8.2004 8:17

Templ

Re: Ahoj
ŽP a politici? Nebýt to na této stránce, tak bych se i zasmál.... DPH bylo kdysi i nástrojem k zohlednění ekologie. Tím že se zbavili tohoto nástroje (prý kvůli EU), tak jejich vliv je v současnosti pramalý.
0/0
17.8.2004 9:08

LAPD

Re:
ty cuuuuuuurak, zabit se muzes i pri rychlosti 30 km/hod, tak si hon to svoje brko jinde po netu, bejt oddeleny pruhy, tak ta kostka avie to posle do svodidel a Ivan by mu maximalne bezel na pomoc zaostalej primitive
0/0
17.8.2004 10:04

hbf

Re:
To, že lidi neumějí jezdit po běžných silnicích ještě neznamená, že jim všude postavíme dálnice. Když něco neumím, tak se to naučím a neotravuji stát, aby mi to zjednodušil .....
0/0
17.8.2004 10:33

dratus

Re:
a ještě něco - svůj díl viny na tristním stavu našich silnic má rovněž ta banda pomatených ekologů se svýma obstrukcema a ekoterorismem. Howgh.
0/0
17.8.2004 8:32

tomkroupik

Re:
Mas recht. Sem Plzenak a tak sem docela zasvecenej. Nas obchvat se resil asi 10 let...F**k off hnuti Deti marsu (nebo zeme??? ) a jim podobny
0/0
17.8.2004 8:57

cichon

Re: souhlas
Souhlasim, silnice smrti jednoznacne, sam jsem tam malem prisel nekolikrat k uhone, alspon golfak ve varech by snesl dalnicni upravu okamzite, potom krizovatka se silnici most-plzen, a silnice i smerem Vary Sokolov Cheb je dost udesna. Strasna skoda, ze to nebylo hotovy uz vcera
0/0
17.8.2004 9:27

samerkrysa

Silnice - peklo
Silnice to je peklo na zemi. Nechápu proč se zabíjení na silnicích netrestá alespoň jako vražda. Pokud někdo vyrazí na silnici s pekáčem, který je nezpůsobilý k jízdě je to zbraň pro zabití. A pokud někdo porušuje předpisy vědomě tak se pokouší o něčí smrt je to pokus o vraždu....Myslím, že by si každý rozmyslel svoje chování....
0/0
17.8.2004 7:37

chroustík

Re: Já tedy nevím,
ráno jsem viděl na ČT záběry z té havárky, ta Avie nebyl až tak žádný pekáč, měl to být podle mě novější typ, vyčkejme raději na řádné vyšetření.
0/0
17.8.2004 8:32

samerkrysa

Re:
Psal jsem o pekáči, který je nezpůsobilý k jízdě a myslel jsem to obecně......
0/0
17.8.2004 8:40

orizaba

Re:
Ty by ses mel nechat zvolit, ty hlavo. Nejlip, kdyby za jakekoli poruseni jakehokoli dementniho zakona byl rovnou trest smrti. Ivana Hlinky je samozrejme velka skoda, byl to nas nejlepsi (a v posledni dobe jediny kvalitni) hokejovy trener.
0/0
17.8.2004 9:25

iuos

hmm
koukám, že emoce už vychladly a lidi začíná zajímat, jak se to vlastně stalo....
0/0
17.8.2004 7:23

tajemnik letajiciho ostrova

.
mno je to sice velka skoda, ale nikde jsem se nedocetl co se stalo ridici avie, jak kdo jel rychle a zdali byl pan Hlinka pripoutan... novinari jaksi pozapomeli delat svou praci...
0/0
17.8.2004 7:20

stoudamire

Re:
jj, máš naprostou pravdu, všechna čestr Ivanovi a tomu, co v životě dokázal, ale je to všechno trochu moc jednostranné.
0/0
17.8.2004 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.