Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS přetahovala vládní poslance

ODS se snažila přetáhnout na svou stranu některé ze 101 koaličních poslanců, a zablokovat tak schválení Grossovy vlády. V rozhovoru pro MF DNES to potvrdil předseda ODS Mirek Topolánek. "Jednali jsme s poslanci opozice, abychom získali jejich podporu," řekl Topolánek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zwerg

Právě jsem našel výborný web
 
Zřejmě už to většina z vás zná, ale pro ty pro které je to novinka stejně jako pro mě - jděte se tam podívat, je tam opravdu kvalitní čtení (většinou ). Ještě přihodím odkaz na jednu dobrou stránku s poněkud lehčím, ale většinou také dost kvalitním obsahem - http://www.dfens.wz.cz
 
A ještě jeden kvalitní odkaz, tentokrát s trošku vážnějším čtivem - http://www.libinst.cz/
0/0
16.8.2004 16:00

rewell

u té unie svobody a dalších
je to jen o korytech, o ničem jiném. Pro ně jsou ty dva roky u koryt a možností korupce na vládních a poslaneckých postech bližší .......................... co k tomu dodat?
0/0
16.8.2004 15:27

Kereme

Novináři!
Jak mohl Topolánek lanařit opozici ... lanařil KOALICI! Příště si po sobě přečtěte prosím, co napíšete.
0/0
16.8.2004 9:57

0100

Jak může Topolánek lanařit opozici, když
jeho argumentace je pouze v obecných frázích a neumí vůbec Grossovi položit řádnou palčivou otázku. V Otázkách Václava Moravce totálně selhal. Snažil se za každou cenu se dostat ke slovu, nicméně jeho volič se kromě obecných frází nic nedozvěděl. A byly tam místa, jak nádherně dát Grossovi smeč, se kterou by si těžko poradil. Kdyby tam byl Tlustý tak by Grosse rozsekal na malé kousíčky....
0/0
16.8.2004 6:17

Johny_S

Re:
To je fakt, neptal se moc příhodně. A přitom Gross hloupě kecal a bylo to znát. Nejlepších bylo těch 180 konkrétních slibů (z nichž většina začíná konkrétně "vláda zváží" nebo hovoří o nastartování růstu, ale neříká jak). Pokazil si to i poslední otázkou - mohl se jasně vyjádřit, proč Gross nechtěl do duelu proti němu. A on se zeptal dost všeobecně, takže Gross pěkně vybruslil.
0/0
16.8.2004 13:13

edelweiss

Ad dane
Kde stat a jeho instituce stratily duveru obcanu, tam je velmi slozite navest danovy poradek.  Kde nevladnou normalni mezilidske vztahy a nedodrzuji se eticke hodnoty, tam si ani obe hlavni skupiny obyvatelstva (zamestnavatele a zamestnanci ) nemuzou vazit jeden druheho.Kde dusledkem tohoto je prevazujici seda ekonomika,kde se daji dosahovat vysoce nadprumerne prijmy, tam prirozene buji korupce, ktera posiluje nemoznost vytvoreni jasnych a srozumitelnych zakonu, unosnych pro vsechny skupiny obyvatelstva a nemoznost vymahatelnosti dani a vseobecne prava. Kde si v dusledku tohoto vseho vetsina obyvatelstva neni schopna uvedomit svoji ekonomickou hodnotu pro stat, tam budou vzdy nehorazne socialni pozadavky a v dusledku vynucene politiky socialniho smiru neunosne prerozdelovani , socialni podpora. Jedno ma vztah s druhym. Kde nevladne etika, tam je korumpovatelna politicka scena. Kde se jeste navic povoli cpat do volebni kampane soukrome a cerne prostredky, tam dochazi ke lzive a populisticke predvolebni kampani a je ustanovovana korupcni demokracie. Smycka se uzavira tim , ze tato korupcni demokracie si kupuje socialni smir od vetsiny zchudleho obyvatelstva a nechava na pokoji ty, co korumpuji a navic jim jeste podstrkuje (statni zakazky a koryta v aparatu polostatnich firem). Vyuziva pri tom vznikle apatie obyvatelstva, ktere kdyz bude zticha,tak dostane na socialnim.A kde na to bere? "Inu, nedostaneme to z vas na danich, tak vas zadluzime ,az zcernate .My si svoje vezmeme za kazdych podminek". Jak jednoduchy princip. Kde to vsechno skonci? V zavislosti na nalade obyvatelstva v hyperinflaci, kde bohati  prijdou o vse a chudi nemaji co ztratit.Ale bohati to ulili ven a tak o penize prijdou ti ,co si zalozili dlouhodoba sporeni a veritele statu, co koupili dluhopisy.Je nutne mit na zreteli , ze ostatni svet jde pritom dopredu.Dilo a prace J.F.Kennedyho ukazuje cestu ven.Cim mensi jsou dane, tim vice se vybere.
0/0
15.8.2004 16:38

MPík

Gross
Taky máte chuť nakopat ho do zadních partií jako já?
0/0
15.8.2004 13:07

rohovka

Re:
Ano,ale tebe bych nakopal i do těch předních.
0/0
16.8.2004 8:50

Futty

Kalousek a Topolánek..
To jsem zvědav jaký vládní program bude mít ODS. Vyhraje Kalouskovi volby a ten už se postará aby KDU-ČSL měla více jak 80% postů, prebend a ministerstev. Topolánek bude čumět jako nyní čumí Gross. Až půjdete v roce 2006 k volbám! Pamatujte na KDU-ČSL!
0/0
15.8.2004 9:32

reno17

otp
..než se tady dohadovat s komunisty a socialisty, doporučuji všem raději si zahrát nový Doom3.. říkají tomu procházka peklem, ale mně to temné mimozemské prostředí přijde ve srovnání s realitou tady docela příjemný.. ano, vyskytují se tam celkem často různí představitelé sil Zla, vy ale určitě máte v rukou patřičné prostředky, jak s nimi zatočit - a využijete je !   Dá se tam na tom Marsu zkrátka vyhrát, což se obávám, že tady u nás na Zemi není zdaleka tak evidentní.. myslím, že asi pár lidí bude hodně zklamanejch..
0/0
14.8.2004 22:18

aaa

Re:
Haha, ja je vsechny mlatim baterkou. LOL
0/0
16.8.2004 9:28

Rommik

........................................................
Je dobré,si pročíst příspěvky zpětně-a kolik je zde najednou odborníků!Občánci a Roberti-vy děláte lidem výplaty?Máte vůbec přehled kolik se musí odvádět za zaměstnance a jak je to pro malou firmu zdrcující.Víte kolik bych mohl zaměstnat nových lidí(tedy kdyby je to tlusté prase nepřesvědčovalo ať nepracují),kdyby byly odvody nízké,né nižší.Máte vůbec přehled o ekonomice podniku?Víte ,kde a jak se vůbec tvoří zisk a jak je to těžké,aby dnes malá firma obstála?A ty vaše debilní registrační pokladny?Co vyřeší?Komanči umí krást úpně jinak,Na co má asi Standa tolik "komančovských" poradců?
0/0
14.8.2004 21:50

obcanek

Re:
A jak víš že né.Pokud nevyděláš i se zaměstnanci tolik,abys z toho zaplatil vše co zákon nařizuje,poděkuj panu VK.Ten si vymyslel odvody z objemu vyplacených mzdových prostředků.On navrhoval novou daňovou soustavu.On ji jako ministr financí ještě federální vlády předkládal do vlády,následně do parlamentu a tam ji obhájil.A pokud Tlustý Vlasta poslanec telefonista jako ekonomický "expert"ODS označí veřejně minimální daň jako příčinu krachů drobných podnikatelů a uvržení jejich zaměstnanců do nezaměstnanosti,vysvětli mi tento ekonomický zázrak pokud neprodukuji jako zaměstnavatel námezdních sil tolik,abych měl zisk alespoň na úrovni minimální mzdy (tomu totiž odpovídá minimální daň),proboha,co vyrábím,produkuji , s jakou efektivitou?Na co mám zaměstnance,když mi nevydělává.Pak jsoum šudlal a šmoula a né podnikatel a zcela oprávněně mě neviditelná ruka trhu uklidí tam,kam patřím,do háje.A pokud pracuji sám jako OSVČ,totéž.A pokud tento Tlustý poslanec ekonomický expert aspiruje po eventuálním vítězství ODS ve volbách na místo minimálně minista financí,neběhá ti mráz po zádech?S takovými názory?Mě víc než ze Sobotky A nezapomeň,již jednou politicky otočil o 180 stupénků.Co když je to zakuklený bolševíček a jenom mate?
0/0
14.8.2004 22:31

Eldrb

Re:
Romíku,nesnaž se ! Tihle pitomci křížení s blbcema nepochopí nic ! A víš proč ? Živí je stát ! Oni nemusí se starat o denní chléb formou shánění zakázek ,dávání záruk za své zaměstnance vůči investorovi ohledně provedení kvalitní práce,atd. Jsou to příživníci.
0/0
14.8.2004 22:35

j@ck

Re:
a co delas ty? neuzitecneho obchodnicka, ktery pouze obchoduje s hodnotama, ktere vytvorili jini lide? nebo nejakeho "manazera"? podle tebe jsou vsichni statni i nestatni zamestnanci prizivnici?
0/0
14.8.2004 22:44

Eldrb

Re:
Ty jsi asi moc nepochopil co jsem napsal,že ? Tak proč teda reaguješ ! Ale jinak ,ano ,státní úřednici ( zcela záměrně nepíši státní zaměstnanci ) jsou naprosto nepotřební příživníci. Alespoň v této zemi !
0/0
14.8.2004 23:11

j@ck

Re:
me to vyznelo tak, ze prizivnikem je kazdy zamestnanec, za ktereho musis odvadet dane jako sef firmy. nemuzou byt vsichni manazery. situace pro drobne podnikatele je bohuzel v teto zemi spatna, ale neni to vinou zamestnancu. je jasne, ze je dobre mit jednoduchy danovy system, jednoduche a pruhledne zakoniky a tim padem i minimum uredniku. ODS ale v minulosti nic z toho neudelala. cim mensi prerozdelovani, tim min uredniku je potreba k tomu, aby to prerozdelovani delali. a jeste te chytim za slovo - statnimi uredniky jsou i politici ODS a jako takovi jsou to nepotrebni prizivnici, kteri jdou do politiky z toho duvodu, aby se bud dostali k vynosnym korytum nebo aby si ukojili svou ctizadost a ego. vsichni politici jsou naprosty odpad a paraziti a slusny clovek k nim nemuze citit nic jineho nez opovrzeni.
0/0
14.8.2004 23:21

obcanek

Re:
eldrbe,přestaň nadávat.Neživí mě stát,živím se prací,vydělávám si dost,poctivě přiznávám,jedu jenom na faktury pře účet,paušální náklady a žiju si slušně.Z vlastní práce jsem si postavil bydlení bez úvěru.Ale přes to,že podnikám,dívám se kolem a přemýšlím nejen o tom co se stalo,ale taky proč a jak.A hlavně komu to prospělo.
0/0
14.8.2004 22:47

Rommik

Re:
Asi už chápu.Nejdříve to vypadalo,že Občánek má skutečně ekonomický přehled,ale poslední odpověď je jasná,není v reálu.Občánku,fakt si pojď zkusit to,jak dnes musíš vytvořit zisk s lidma,kteří nechtějí pracovat.Za VK jak s oblibou píšeš,měli lidi alespoň zájem pracovat,a jestli si myslíš,že je to demagogie,tak vyslechni podnikatelskou (i OSVČ) obec
0/0
14.8.2004 22:49

obcanek

Re:
Ale když nedělá,tak ho vyhoď,proboha.Nikdo se nezastává nemakačenků.Ale není možné,aby všichni podnikali.A není možné,aby byli podnikatelé,kteří systematicky leta neplatí daně s tím,že nemají zisk,tak co dělají.
0/0
14.8.2004 22:53

obcanek

Re:
Mimochodem,za zaměstnance musel jeho zaměstnavatel daň odvádět i před zavedením minimální daně.I s odvody.A pokud jako podnikatel zaměstnávající námezdní síly není sám zaměstnancem své firmy,tak je hňup.
0/0
14.8.2004 22:55

Rommik

Re:
Chlape,vůbec nejsi v reále!Existují také malé firmy do 25 zaměstnanců a já už dnes nepodnikám.Náš MÚ se postaral,že v mém oboru si tady nikdo neškrtne slovy komunistického úředníka-"ale tady nejsme na západě pane K." .Jsem dnes jen pouhý vedoucí a můj úkol je mimo jiné udržet firmu při životě.A vyhodit fluktuanta?Znáš zákoník práce?My se snažíme pracovat legálně-a to je nadlidský úkol.Myslíš ,že šedá ekonomika vzniká z rozmaru?
0/0
14.8.2004 23:09

obcanek

Re:
Za použití Zákoníku práce vyhodím nemakačenka - skutečného - během měsíce a ani nemrkne.Satačí postupovat striktně podle zákoníku.Ústní důtka,písemná důtka,písemné zadávání úkolů,jejich kontrola,kontrola na alkohol a jiné cesty.A každýho,ale opravdu každýho nachytáš.
0/0
16.8.2004 11:45

Rommik

????????????????????????????
Občánku,s dovolením přenesu diskusi nahoru-je mi jasné,že i tady budou vždy existovat dva tábory a nelze to změnit.Ale tvrdě obhajovat něco,na co není přímý důkaz je debilní-dokaž ,že banky půjčovaly pouze členům ODS na příkaz Klause a omluvím se okamžitě.A nebo banky ovládli lidé -zločinci a půjčovaly dalším zločincům a lidem,kteří už dávno věděli,že budou podvádět.Také,mimo jiné ,pracuji v odvětví,kde se půjčují peníze a je velmi těžké odhanout,jaké má klient úmysly.A to ,že některé projekty byly jasně průhledné?To měl být precedens pro dnešek- a ejhle-co to dnes Standa lidem nabízí?Naprosté nesmysly a i Ty to musíš vidět
0/0
14.8.2004 21:33

obcanek

Re:
Netvrdím a netvrdil jsem,že banky půjčovaly na Klausův příkaz členům ODS.Tvrdím,že hospodářské problémy začaly mimo jiné tím že v zásadě na "společenskou" objednávku doby počátku 90 let bez hlubšího zkoumání dostal úvěr prakticky každý,kdo měl do (p)rdele díru na sebeblbější projekt,v době kdy neexistoval bankovní dohled,kdy prakticky vše kolem financí řídilo ministerstvo financí.Ono úvěrování čehokoliv bylo vyloženě na politickou objednávku s tím,že ministru financí v té době vůbec nechyběly ochranné mechanismy,naopak,v té době tvrdil,že je třeba abyekonomové utekli před právníky - tedy řekl není třeba předpisy pro ochranu státních financí.Dále pak,se zdůvodněním že je třeba získat tezaurované peníze a dostat je do oběhu byla spuštěna malá privatizace.Její výsledek byl,že z mála likvidity,kterou stát měl byla ffinancována převážná většina zcela nereálných dražeb trafik,malých obchůdků ,nájmů restaurací a jiných aktivit,které pří střízlivé ekonomické úvaze neměly naději na návratnost.Akce původně zamýšlená jako stažení tezaurovaných peněz vexláků,zelinářů,řezníků,číšníků z doby socialismu pouze odčerpala likviditu ze st.rozpočtu,kam tehdy padalo všechno.Včetně odpisů.Ty tezaurované peníze byly dávno uloženy venku.Jako doklad toho slouží,že při kolkování peněz po rozdělení státu chybělo mnohem více oběživa,než statisticky odpovídá výměnám oběživa.Proto,při zachování toho,že se chci chovat jako ekonom a monetarista bylo nutné sáhnout k drastickému snížení úvěrování výroby tehdy téměř 100% státní průmyslové výroby,protože by jinak těžce klesala měna již dost devalvovaná - DM někdo kolem 25-26 Kčs.Protože žádný státní podnik neměl rezervy-nebylo je z čeho tvořit,všechno včetně odpisů i v té době bral stát,začala kolabovat prvovýroba.Pokud toto Klaus jako ekonom netušil,není ekono,je blb.Pokud to tušil a věděl,není politik ale gangster.Mimochodem,nejsem zastánce současné garnitury.Pouze a jenom tvrdím,že ODS není řešení,protože se z minulého nepoučili ani zbla.
0/0
14.8.2004 22:02

Rommik

Re:
Bez ironie-téměř dokonalý ekonomický rozbor.Měl snad tenkrát někdo lepší nápad?Ekonomiku ovládli všichni,kdo tenkrát mohli něco dát.Celý východní blok stejně chyboval-nikdo neznal recept "přechodu" po takové devastaci.A že toho využili "machři",tomu nemohl čelit nikdo.
0/0
14.8.2004 22:23

j@ck

Re:
ja bych znacny dil viny pricital prave osobe pana "profesora" a jeho diletantismu. btw: nejsem socialista ani socdemak a nemam tuto vladu rad. taky bych chtel pravicovou vladu, ktera neprerozdeluje majetek a necha kazdemu to, co si vydela. problem je v tom, ze ODS povazuju za jeste horsi nez CSSD a kdyz se na mne z obrazovky sklebi drzy arogantni usmev vlastika tlusteho nebo slysim krupanske neohrabane vystupovani sedlaka topolanka, tak mi beha mraz po zadech stejne, jak kdyz vidim standu grosse. tady proste neexistuje alternativa, tak jaka demokracie.
0/0
14.8.2004 22:39

robert_2004

Re: asi tak nějak
0/0
14.8.2004 22:45

obcanek

Re:
A to je ono,jakmile sáhneš modrým prákům na jejich modlu,okamžitě jsi bolševik,fašista,nacista,socan,prohnilý intelektuál,prostě svoloč.
0/0
14.8.2004 22:50

obcanek

Re:
Ale lepší nápady byly,ale bohužel Svatému Václavovi tenkrát vše ostatní bylo pomalé.Je zajímavé - bez zastávání se Valtra  Komárka - že jím navrhovaný kurz koruny k DM by tehdy  znamenal,že by odpovídal spotřebním košům a třeba by při tomto kurzu nemohlo dojít k obvinění z dumpingových cen ocelářských výrobků,zejména pak bezešvých trubek a k následnému zákazu vývozu této komodity do SRN a následném pádu  výroby těchto v Chomutově (bývalá Mannesmanka),kritika unáhlené částečné směnitelnosti koruny na dovoz čehokoliv,co skutečně nebylo potřeba dovážet- jako jogurty a podobně.Jeho teze byly v mnoha ohledech také zajímavé,ale .... .Bohužel se část jeho předpovědí splnila .A to,že machři toho využili - již v roce 90 pár lidí upozorňovalo na to,že nikdo není Chelčický a že nám nikdo nechce pomoci,ale že všichni kdo to proklamují chtějí pomoci  v první řadě sami sobě.Tito lidé byli označováni za pesimisty zblblé socialistickými poučkami a vymýváním mozků a dravosti a nebezpečnosti kapitalismu.Bohužel,je to tak.Kapitalistovi jde v první řadě o jeho zisk.Kdo tomu nevěří,je hňup.Kdo to říká,nutněn není a nemusí být ani komunista,ani socialista,ani škarohlíd,ano já nevím  co,je to prostě realista.
0/0
14.8.2004 22:43

edelweiss

Re: Jenom te doplnim
Taky jsem zkousel dostat uver, a to od roku 1991. Za prve , urok z uveru se pohyboval okolo 20 % . Za druhe, bylo nutne zadat o vice jak milion korun, protoze nizsi castky pry nebyly pro banky vyhodne. Za treti, uver se poskytoval zasadne v hotovosti. Pred vyplacenim uveru jsi musel podepsat dluzni upis na 10 % pujcene castky a po obdrzeni uveru jsi tech 10 % odevzdal vedoucimu pobocky a dostal upis zpet. Znam nekolik vedoucich pobocek a vim , kolik penez jim takto proslo rukami. Zadny ani po nekolika letech nejevil znamky zbohatnuti. Skutecne stacilo sepsat idiotskky zamysl, tak jako me rekli , neco tam napis, ekologie je ted v mode, ono se to pak nekontroluje.Takze : 1. Uvery byly poskytovany na politickou objednavku a prostrednictvim nastrcenych menecennych pracovniku bankovnictvi odvadeno politickym subjektum . 2. Pri stanoveni podminek uveru se muselo pocitat s tim, ze se nikdy nesplati, ostatne by je ani splatit nemohl, zadny projekt  tehdy tolik vynest nemohl , aby se splacel uver, uroky a tech 10 %. Proto se vetsina takto pujcenych penez ztratila v nemovitostech, nebo drahokamech, ktere pak propadly jako zaruka bankam . Samozrejme se naslo par pitomcu, kteri z naivity, hlavne z neznalosti na takovyto uver pristoupili.Nuceni financni tisni , hrozbou ztraty podniku se dopousteli dalsich uverovych chyb a pak byli nuceni si kopat hrob,skoncili jako sebevraci,jako ruiny. Jsem pravicovy (ne)volic .ODS je  zlocinecka neokomunisticka organizace ukryvajici se pod pseudopravicovym plastem plna byvalych komunistickych kadrovych rezerv a lidi svazanych s STB, ktera ma na svedomi sekundarni ekonomicky a moralni rozklad  naseho statu(primarni devastaci tady provedli komuniste a RVHP), vcetne jeho rozbiti (CSFR). ODS je skodliva take tim, ze zde blokuje prostor pro vytvoreni normalni pravicove strany. A jeji cestny predseda je dalsi ostudny namet . 
0/0
15.8.2004 5:50

jihor

Re: ad edelweiss
- ty jsi ale vůl !! Za víc slov nestojíš !
0/0
15.8.2004 7:18

j@ck

Re:
vzdyt ma s tim ODS pravdu. ODS muze volit jenom clovek s vylizanym mozkem....
0/0
15.8.2004 10:39

sametovy

Re:
Ta veta vypovida neco malo o tvem mozku. Ze ty volis ODS, co ty filuto? Vol radeji socany, jejich prumerny volic je tak tve urovne, na ODS fakt nemas.
0/0
15.8.2004 21:07

Johny_S

Re:
Pan Filuta letěl za Králem bramborových lidí, tohle bude nějaký jiný ptáček.
0/0
15.8.2004 22:04

j@ck

Re:
aaaaa, nezlomny pravicovy bojovnik johny, ktery jeste neztratil sve iluze a veri v politiku. je to absolutni ztrata casu a energie, ver mi. lidka blbost je nekonecna (viz prizpevek od edeweisse) a boj proti ni je jako boj s vetrnymi mlyny....
0/0
16.8.2004 10:42

j@ck

Re:
sorry, edelweiss - myslel jsem jihora a sametaka - typicke pritrouble volice tunelarske strany zlodeju, kteri maji misto mozku ODS lejno.
0/0
16.8.2004 10:45

Johny_S

Re:
Já si taky nedělám iluze. Je mi jasné, že kde je moc, tam jsou přitáhováni pouze určití lidé, jakoukoli stranu nevyjímaje. A pokud náhodou původně byli slušní, nebo tak aspoň vypadali, politika je změní (za všechny viz Sváťa Karásek). Samozřejmě, že každý myslí především na sebe a svou rodinu. Jenže politická scéna funguje jako trh. Každá z těch stran je reakce na nějakou poptávku, a když je místo, zaplní je nová strana. Tuto poptávku vyjadřuje svým programem. Samozřejmě, že politik bude hrabat sám pro sebe, ale pokud by ten program ani trochu nedodržoval, hrabal by naposledy. Část musí vždycky splnit, jinak to nejde. A proto levicová strana bude provádět spíš levicovou politiku a pravicová pravicovou. O ODS si nedělám iluze, ale má pravicový konzervativní program, a proto jsem si ji z nabídky vybral. Nejsem vymatlanec.
0/0
16.8.2004 13:24

karoten

Re: Jseš
Jestli věříš programu....?
0/0
16.8.2004 15:46

edelweiss

Re: Tak s tou politickou scenou,
ktera funguje jako trh ,jsi to pohnojil. To snad mozna nekde jinde. Ale u nas, kde se volebni vysledky odevzdavaji pouze jednou cestou a to kuryrem, ktery ma na doruceni dve hodiny cas ( v ere scanneru, laserovych tiskaren ) a kde se volebni listky skartovavaji 14 dni po volbach  mi pripada politicka scena neco jako klonovani. Jen si vzpomen na tech par prusvihu , kde se prolatlo padelani vysledku a jak se to rychle ututlalo  a to ti garantuji, ze to byla jen spicka ledovce. Jo a ktera politicka strana vcetne komunistu pred prevratem splnila svuj program ? Jo a v cesku je tradice , ze se do politiky vybiraji jen taktak skolou prolezli (vcetne VS) radoby intelektualove se zvanitelskym nadanim ( mimo Spidly) ,na ktere se neco vi, aby byli ovladatelni.Zbytek doladi k lepsimu na objednavku media ( viz Janda do senatu). A to mi ver, ze na nich neni uz co skazit. A kecas v tom , ze politik ktery program ani trochu nedodrzuje , hrabe naposledy . Blbost, takovy politik prave dela karieru, treba na Hrade anebo v Bruselu 
0/0
17.8.2004 6:06

edelweiss

Re:
Spidla nevykazoval zvanitelske nadani ale zbytek tam funfuje.
0/0
17.8.2004 6:13

j@ck

Re:
ja jsem na svuj mozek docela hrdy, noumo. zato ty ocividne trpis na alzheimera pokud si myslis, ze ODS to s timto statem mysli dobre a ze se jedna o slusne a chytre lidi....
0/0
16.8.2004 10:36

Johny_S

Re:
Podívej se, takoví lidi jsou všude, proto by sis měl zamést před vlastním prahem a nadávat do dutohlavů jakémukoli voliči. Anebo drž hubu.
0/0
16.8.2004 13:16

j@ck

Re:
pravdu neumlcis... ODS je hned po komunistech a kdu nejhorsi strana, ktera nema co nabidnout. s tema ostatnima volicema mas samozrejme pravdu, nejlip se ale vyrypuje do tech odsackych, protoze jsou nejvic nedutklivi ze vsech.... hlavne mi prijde vtipne, jak to vsichni (vcetne tebe) zerou. jakoby primo zivotne zalezelo na tom, kdo vyhraje pristi volby, jakoby zalezelo na tom, k jake priblble strane se hlasis....
0/0
16.8.2004 13:28

Johny_S

Re:
0/0
15.8.2004 17:22

j@ck

darek pro sympatizanty ODS a VK :-)
http://www.mujweb.cz/www/antiklaus/
0/0
14.8.2004 21:03

obcanek

úžas,údiv až hrůza
o kousek níž jsem si přečetl od IP adresy za Natem že bohužel Topolánek dostávádo poštovní schránky jenom jednu sadu hlasovacích lístků .Tedy opravdu si hoši z ODS myslí,že členové ODS a hlavně jejich předsednictvo by mělo mít více volebních hlasů než jeden???!!!!! A to asi proto,že pouze členové a sympatizanti ODS jsou moudřejší a proto by měli mít větší slovo?To mi začíná zavánět čl.4 bývalé komunistické ústavy.A pak se divte,že jsou Modroptáci často srovnáváni s komunisty.Za chvíli se tu dočkáme návrhů,aby směli volit jen členové ODS????
0/0
14.8.2004 19:24

Vaclav Hanus

Re: a ze se tomu divis...
Prevazna vetsina priznivcu lirebalni pravice jsou presvedceni, ze vaha hlasu volice by mela odpovidat velikosti jeho prijmu. Akorat se nekteri stydi to nahlas ventilovat...a to jsou jeste ti rozumnejsi...Soucasna podoba parlamentni demokracie je podle nich totalita....i ta v usa, i ta v zapadni Evrope...
0/0
14.8.2004 19:31

1_130_202_135

Re:
Ano, tahle myšlenka má kořeny v Anglii (a o její demokracii snad nikdo alespoň průměrně inteligentní nepochybuje). Socialisti jen vidí, že zdanit bohatství je snadné, ale ještě nevědí nic o tom, jak je těžké nějaké bohatství vybudovat. Ve vážně míněných debatách zaznívá názor, že volební právo by měli mít jen lidé, kteří platí nějaké daně. Jinými slovy, rozhodovat o osudu státu by mohli jen ti, kdo tento stát platí. Lidé, kteří ze společnosti jen berou, aniž by jí cokoliv dávali, by neměli mít právo rozhodovat o jejím osudu. Jinými slovy by o zemi neměli rozhodovat ti, kdo se nedokáží postarat ani o sebe. Příjemci všelijakých sociálních dávek a dalších podpor by tak byli z hlasování vyloučeni. Oni totiž ve volbách obvykle hlasují pro toho, kdo jim naslibuje další a další dávky, výhody a dotace. Dokud budou mít volební právo, nelze navzdory všelijakým "reformám veřejných financí" očekávat razantní snížení daní. Úvahy o omezení všeobecného volebního práva dnes možná znějí skandálně, neboť všeobecné a rovné volební právo je považováno za velký výdobytek demokracie. V daňové politice však vedlo k horším důsledkům než války.
0/0
14.8.2004 19:43

obcanek

Re:
V tom případě by většina drobných a středních podnikatelů v tomto státě neměla volební právo.Kolik jich znám,tolik se honosí a vytahuje,jak se jim ty daně letos zase povedly.Již delší dobu pozoruji,že zaměstnaci obecně jako kategorie lidí jsou považováni na tomto fóru za obtížný hmyz,srovnatelný s důchodci.Nejvíce to zaznívá od příznivců ... ale raději to nenapíšu,zase bych byl za paranoika,demagoga a bot...  . Znovu opakuji,co jsem zde již jednou napsal.Za první republiky nejvyšší příjmové kategorie odmítaly platit daně se slovy "Já dávám obživu xxx lidem,jestli po mě budete chtít platit daně,tak to zavřu a starejte se sami.Typickým příkladem byl bankéř a majitel uhldolů Petschek,který zůstal na daních státu dlužen 4 miliardy KČ,kteeré mu byly posléze zvláštním zákonem (lex specialis) prominuty.Pro něj také ti lidé,kteří u něj pracovali byli za obtížný hmyz.Mimo jiné toto je jedna z příci radikalizace zaněstnanců v dělnických profesích po r.45 a jedna z příčin vítězství KSČ ve volbách 46.Pokud se někdo podívá na skutečnou strukturu příjmu státu po jednotlivých položkách,zjistí že souhrn daň z příjmu OSVČ je podstatně nižší než souhr daně ze mzdy.Tyto údaje jsou dostupné.Lze ověřit.Kdo se chce přesvědčit,ať nahledá.Kdo tomu věřit nechce,ať nadále dští oheň a síru.Absurdně se dostaneme k situaci ze scifi knih o Falkenbergově legii ??? To snad ne.A hromadění bohatství - no,ono kolik bylo nashromážděno poctivou prací?Jsi schopen kvantifikovat,kolik z bohatství USA vzniklo poctivě,kolik  pochází z podvodů a nedodržení smluv,kolik z kriminální činnosti,kolik z neplacení jakýchkoliv daní a kolik z genocidy?
0/0
14.8.2004 20:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.