Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Razie žene zloděje z bazarů

Prodat ukradený mobilní telefon v bazaru je nyní pro zloděje těžší. Musí ukázat občanský průkaz. Překupníci však zkoušejí různé triky. Na dveřích bazaru U zlaté devítky v Koněvově ulici v Praze visí cedule s nápisem Zavřeno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Horle

Krok správným směrem, ještě takpřemluvit operátory
Kdyby se ještě připojili mobilní operátoři a znemožnili přihlášení do sítě kradenému mobilu, přestali by zloději krást snad úplně.
0/0
20.8.2004 12:34

russsalkableda

na co bazary
v usa maji neco, cemu rikaji yard sale  - neco jako prodej ze dvorku. kdyz se nekomu doma nahromadi kramy, ktery nepotrebuje, nebo kdyz se stehuje, vynda vsechny prebytecny veci na dvorek a rozproda je tomu kdo prijde : sousedum, kolemjdoucim - predtim asi tyden ma ovsem vyvesku, ze tam a tam je yard sale. a to co neproda, taaak vetsinou daruje armade spasy, nebo kostelu atd.
0/0
16.8.2004 12:52

woy_tech

to je úroveň
...hodna policie ČR...
"Kriminalisté ale znají jinou lest. Donutí prodavače mluvit, když mu řeknou, že vyšetřují vraždu a mobil na skladě s ní souvisí." 
0/0
16.8.2004 10:53

ota.karel

Re: woy tech
Patrně patříš k humanistům a obráncům lidských práv, ale až ti někdo nabije hodně fest budku, pak třeba změníš názor na lidská práva těch co přestupují zákon. Na Divokém Západě když na někoho za něco většího vypsali odměnu, tak on byl mimo zákon. Jestli někdo přestoupí pravidla NEMÁ PRÁVO SE TĚCH PRAVIDEL DOVOLÁVAT! Kvůli logice tobě podobných se tady i jinde pak všichni diví, že zločinci mají právo na to a na to. Je to divoký lov, kde kriminálníci loví peníze a kriminalisté loví kriminálníky. A kdo je měkkej nic neuloví ...humanisto
0/0
23.8.2004 0:53

ota.karel

Re: woy tech
Zaqpomněl jsem k tomu nabití budky dodat, že ti pak sebere mobil aby to bylo k věci. Sebere to mobil a pro jistotu ještě všechny peníze a doklady, zkrátka tě obere dočista dočista. Zkus si to představit.                              Mě v noci sebral Ukrajinec za zády z auta mobil. Já ho chytil a nerozbil mu držku jen kvůli zákonům co tady jsou. Kdyby ho to hodně bolelo, třeba by u něj došlo k Pavlovovu reflexu a přestal by krást po pár nakládačkách.
0/0
23.8.2004 0:59

Thyronx1

Dobry ale...
ale....ze to trvalo co? Schvalne: Kolik let? Nebo ze by zakon opsali poslanci v zahranici? Tak nizko prece neklesnou ne? Cesky zakon prece musi vymyslet ceska palice. Ja vim ze ta poslanecka je vecne ozrala ale zrejme se stal nejaky zazrak - tezko vysvetlitelny - a prece jen zakon prosel a rychle se ujmul. Dekujeme. Takze kdyz nekdo ukradne (najde) mobil tak si ho bud necha, nebo za babku proda znamemu na ulici.Totez s autoradiama.Tady v USA si auto nezamykam,neni proc.Nejen ze mi muj novy autak nikdo neukradne ale ani nema zajem si vzit autoradio,CDecka,mobila co vozim (snad jeste) nekde v odkladaci prihradce (pouzivam to jen v nouzi) Asi je tu zivot o necem jinem nez o shaneni penez na drogy a pod. svinstvo.Ale jo nekde mezi cernejma se drogy snad sezenou....proste takova populace (spodina) tu je nekde ve stredech mest.Slusny clovek ale zije jinde.
0/0
12.8.2004 21:06

Jurashek

!
Ve Vsetíně je zastavarna v budově sousedící s policejním ředitelstvím. Chudák zastavárník
0/0
12.8.2004 13:33

Jouda-

Re:
Proč chudák? Řek bych že lepší místo si pro živnost vybrat nemoh, kšefty se mu musej jen hrnout ;-)
0/0
12.8.2004 13:42

Jurashek

Re:
Možná je pro něj lepší, že má "policejní dozor". Alespoň nemá nutkání kupovat čórky
0/0
12.8.2004 14:05

hugoventil

Re:
Pod lampou je největší tma
0/0
12.8.2004 15:09

lukebox

FUJ Hamba
Omyl!!!! Bazarnictvi ma byt postaveno mimo zakon a razie ma hnat bazarniky z nasi spolecnosti!!! Jsou to vsechno zm*di !!! Je mi uplne spatne, kdyz jdu po meste a co padesat metru tak zastavarna, herna, bazar a vetsinou vsechny tyto tri podniky agregovane do jednoho kramku. Pak se staci podivat na ty individua, parazity co tam jezdi nakupovat a prodavat.... Jezisi kriste to hruza... Kdyz by mi prijela nejaka navsteva, tak se uplne budu stydet ji do mesta vzit!!! BTW: Rec je o Brnu, ale i v jinych mestech je to stejne !!!!!! DIvim se, ze jeste zadna strana si nedala do sveho programu za cil, bazary a zastavarny postavit mimo zakon!!!! Jestli tak nejaka strana ucini budu ji volit !!!!!
0/0
12.8.2004 12:08

Rebby

Re:
Uvědomte si, že ne všichni lidé mají peníze na to, nakupovat v obchodech za plnou cenu. Máte opravdu podivné názory. Co mají lidé dělat s věcmi, které nepotřebují, ale jsou funkční? Dají je do bazaru a třeba někomu ještě poslouží. Naopak - pokud budu potřebovat např. televizi na chalupu, půjdu si ji vybrat do bazaru. Nebudu utrácet velké sumy za věc, kterou nechávám většinu času opuštěnou. Stejně tak např. nakupují stavební dělníci levnější telefony, které lecos vydrží. A když se rozbijí, tak žádná škoda. Nemůžete věci takto paušalizovat.
0/0
12.8.2004 18:46

SonofSam

Bazary
Nesoulasím s tím, že obchodníci v bazarech jsou nepoctiví - právě naopak. Chtěl bych aby do politiky kandidovalo více majitelů a obchodníků v bazarech - jsou to velmi poctiví, pracovití a čestní lidé kteří by naši politiku očistili
0/0
12.8.2004 11:45

hajnej

Re:
Tak si skoč (ty nebo policajti) do Bořivojky (60?) na Žiškaperku. To budeš čumět co tam frčí za kšefty. Ale jen v noci.
0/0
25.8.2004 15:48

pinguinone

Re:
..vim o cem mluvis...
0/0
26.8.2004 8:10

Kajetan11

Corky
Dokud lidi budou ochotny kupovat corky, tak se proste bude krast. Jeden muj byvaly kolega si kdysi koupil corovany autoradio den potom, co mu jeho puvodni ukradli. Hrozne se pak divil, ze "moralizuju", kdyz jsem mu rekl, ze si za to muze sam.
0/0
12.8.2004 10:32

jorbl

Re:
Tak! Kdo koupi corku je stejnej jako ten zlodej!
0/0
12.8.2004 12:51

jorbl

spravne!
Kazda akce a kazdej prostredek je dobrej jak ty smejdy zlodejsky potirat! Policie u me ziskava jeden kladny bod! ( a zaporny za omezeni rychlosti na Cernym Moste na 50 km/h ;-), kde pak hromadne kasiruje, misto toho aby si treba stoupla na krizovatku na Zelivskyho a kasirovala debily co jezdi na cervenou - bezne! )
0/0
12.8.2004 10:21

punani

fraška
jenom se chci zeptat .....proč mají bazary a zastavárny otevřeno nonstop ?  já tedy nevím,ale když budu chtít něco prodat tak to určitě nebude o půlnoci nebo ve 4 ráno .....moc se mi líbí jak vláda, zákony, úřady  nebo nevím kdo , davají prostor pro trestnou činnost. Potom pan kecal Gross říká jak bojujou proti zvýšené kriminalitěm,kterou on sám podporuje. Tahle sqvělá vláda vykopala velkou díru a teď se jí snaží zaházet. Gdyby na to šli od začátku s námořnickou rozvahou dědy Lebedy tak tak díra nemusela bejt tak velká a mohli bejt v poho. Jenom pánové politici trošku víc přemejšlejte o normálních lidech a né o stavech vašeho konta a erekce.
0/0
12.8.2004 8:46

babca

Re:
No ono dyž budeš chlastat, nebo pařit a ve 3 ráno zjistíš, že si bez kačáku, tak ti ten bazar přinde setsakra vhod!!! ale ty si vlastně vzorín, nepiješ, nekouříš, nesouložíš, vzorně odvádíš daně, sleduješ poctivě Superstar a Chalupáře a po 20té hodině nechodíš ven... tak to abys zdechnul, bo si tu zbytečně...
0/0
12.8.2004 8:57

termin

Re:
Heh, je tu zbytečně, protože se umí bavit jinak než v hospodě či v klubu? Je tu zbytečně, protože vyznává jiný hodnoty než ty? Hlava je od toho, aby se s ní myslelo, ty do ní liješ chlast a podle toho to taky vypadá. Vypadá to, že si netolerantní, podle tohohle příspěvku bych dodal, že si netolerantní blb. Samozřejmě, blb být nemusíš, podle předchozího příspěvku bych tě ale jako blba tipnul..
0/0
12.8.2004 9:49

Holič

Re:
0/0
12.8.2004 12:29

Radek B.

Re:
0/0
12.8.2004 14:57

czardas

Re:
ano, drtivou většinu zákazníků bazaru tvoří určitě osoby jako si ty, haha.
ps. bez peněz do hospody nelez..:-)
0/0
12.8.2004 9:54

jorbl

Re:
Presne tak, kdyz na to nemas tak nechlastej, nebudes pak muset krast, smejde!!!
0/0
12.8.2004 10:17

vorichek

Re:
Když jdu pařit tak si vezmu prachy a když dojdou tak jdu holt domů a nekradu rádia anebo mobily  
0/0
12.8.2004 10:50

Holič

Re:
0/0
12.8.2004 12:28

Rostratus

Re: Kecáš zástavárníku
Kecy a kecy.Správná odpověď je tato.Pokud cokoliv ukradneš v době kdy se nejvíce krade tj.3-4h ráno (statisticky dokázáno),budeš koukat aby jsi se horkého zboží co nejrychleji zbavil (15h po krádeži je nejrizikovějších).Nejbezpečnšjší ,nejrychlejší a nejpohodlnější je takové zboží prodat v zástavárně.Nemusíš hledat zákazníka majícího zájem o konkrétní čórku,jednáš pouze s jedním člověkem a vše jde bez problému a rychle.Takže se snižuje riziko a zrychluje čas kdy bude mít kradnoucí smažka opět něco v žíle.Daní za tuto pohodu a rychlost je nižšší cena výkupu (napakovat se musí i překupník).Ta se však dá kompenzovat i několika návštěvami za večer.Tomu nahrává přizpůsobená úřední doba překupnickejch podniků kteřé zboží vykoupí a na další kradené doklady mu zajistí bezúhonnou identitu.Tak takhle to vidím já.
0/0
12.8.2004 18:11

woy_tech

Re:
...to vypadá, že jseš profík... :)))
0/0
16.8.2004 11:00

simonides1

Re:
BO ty chachare, vrať se do dolu a nevotravuj vzduch  a už nechalstej a nic si nepíchej. zblbneš  a nebo na tebe PŘINDU
0/0
16.8.2004 8:50

ota.karel

Re:
To seš fakt dobrej kousek co má vyrovnaný rozpočet, když musíš v noci prodat mobil abys mohl chlastat dál. Se divím, že píšeš z počítače, ale podle času bude spíš firemní.
0/0
23.8.2004 1:04

Luro

Re:
0/0
12.8.2004 10:44

tnx

Blbci z Idnes
Ja mam pocit, ze redaktory Idnes zacina delat cim dal vic lidi s nizkou inteligenci a nebo desnych hovad. Nejdriv rozsiri informaci, jak chteji dostat Kozeneho, pro jistotu mu radsi zavolaji nebo zamailujou, aby stihl prodat barak a zmizet jinam. Pak pro jistotu vyklabosi fintu, ktera muze pomoct dopadnou par zlodeju. Co priste? Budete ukryvat vrahy, abyste meli exkluzivni rozhovory? Nebo budete stvat psy na male deti, at mate dalsi clanky do cerne kroniky. Tomu se opravdu rika "sluzba lidu". :-(
0/0
12.8.2004 8:46

tbass

Lest?
Kriminalisté ale znají jinou lest. Donutí prodavače mluvit, když mu řeknou, že vyšetřují vraždu a mobil na skladě s ní souvisí.
Tato praktika je legalni? Vazne o tom pochybuji.
0/0
12.8.2004 1:29

Libor76

Re:
lepší než když spousty lidí zůstanou bez mobilu. Pro mě jsou majitelé zastaváren na stejné úrovni jako ti zloději.
BTW teď je to jen akademická otázka, když to naše skvělá MF Dnes vyžvanila...
0/0
12.8.2004 6:21

rakosnicek_2003

Re:
nemam ani zbla pravnickeho vzdelani, ale myslim, ze kdyby bazarista vedel, kdo mu to prodal a o tom cloveku pak siril, ze je zapleten do vrazdy a onen prodavajici se nasledne dovolaval ocisteni u soudu, tak bychom dosli ke kvalifikaci policistova jednani "Sireni poplasne zpravy" !
0/0
12.8.2004 7:58

Babul

Re: ?
Kdzž nemáš ani zbla právnického vydělání, tak tady nerozváděj debilní názory. Napřed si je doplň a pak mudruj...
0/0
12.8.2004 10:07

paja2000

Re:
souhlas
0/0
12.8.2004 11:19

atomix.atom

Re:
Bazary povazuji za nejvetsi odbytiste kradeneho zbozi. Alespon do zacatku platnosti zminovanho zakona to tak platilo. Ja osobne jsem to stesti-smulu nemel, ale nekolik mych pratel naslo sve ukradene veci po bazarech ve meste. Policajti to mohli tak maximalne nastvane sledovat. Dobre vedi, ktery barzar prodava kradene zbozi, akorat s tom donedavna mohli malo co delat.  Pokud  okradeny nemel jasny dukaz, ze predmet je jeho, proste smula.  Sem tam nekdo ziskal predmet zpet. Pro majitele bazaru o znamenalo ztratu par korun. V tom mnozstvi se to vyborne rentovalo.  Doufam, ze to policajti ted s oporou v zakone nechaji majitelum bazaru poradne "vyzrat".  Souhlasim s nazorem, ze majitele bazaru jsou stejni zlodeji jako ti co neco primo ukradnou. Omlouvam se vsem poctivym majitelum, jsou-li nejaci ??? 
Reakce na muj prispevek  vitany.
Atom
 
 
0/0
12.8.2004 9:26

Babul

Re: Poctiví majitelé bazarů?
Nebuď komik. Podívej se někdy aspoň chvíli před nějaký bazar a uvidíš, jaké má zákazníky. Samý Indočech... A majitelé nebo obsluha v bazarech své zákazníky zpravidla velmi dobře zná, protože tam dodávají zboží pořád ti samí... A nakupují zase jiní ti samí... Především v menších městech je to evidentní...
0/0
12.8.2004 10:12

Jouda-

Re:
No bodejť by policajti nevěděli, když to sami kupujou.
0/0
12.8.2004 13:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.