Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hoffmann rozdělil komunisty, nevědí co s minulostí

KSČM je rozdělena. Komunisté, vždy tak jednotní, nedovedou odpovědět na jednoduchou otázku: "Byl Karel Hoffmann, odsouzený za rok 1968, hrdinou, nebo škůdcem strany?" Odpověď přitom může být klíčová pro další vývoj KSČM, které podle posledních průzkumů fandí asi pětina Čechů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LimonadovyJoe

KomunismusXfašismus
Když se někde objeví pár ožralejch vypatlánků co si trochu zaheilujou, je z toho poprask, celorepublikový skandál a kdovíco, ale, že 20% lidí volí komanče a dalších 15% socany to nikomu nevadí, komanči jsou v parlamentu a socky ve vládě a přitom je komunistická strana je největší zločineckou organizací na světě, nehledě na to, že fašismus už 60 let nepředstavuje žádné nebezpečí, jsme tedy národem rudejch marxistů a už z toho důvodu je dobré to, že toho dědka plesnivýho alespoň zavřeli.        
0/0
11.8.2004 14:56

barbudo

Re:
... specifický náhled na tyto dvě ideologie v této zemi je třeba způsoben tím, že ta fašistická znamenala smrt pro víc než 300 000 lidí a zastánci té komunistické proti ní bojovali ... krom toho zastánci ideologie komunistické domorodcům slibují ráj na zemi a zastánci té fašistické jim slibovali v lepším případě Patagónii, v horším plynovou agónii ...
0/0
11.8.2004 18:43

Homer1

Re:
Obojí je to stejná pakáž a měli by viset. Není mezi nimi žádný rozdíl kromě barvy košile. Dále následují jen společné rysy: diktatura, teror, politické procesy a popravy, SA a SS = Lidové milice, Hitlerjugend = Svaz mladých, postupný plíživý proces draní se k moci za využití slabin demokracie, uliční výbory a organizované udavačství, atd, atd, atd...
0/0
14.8.2004 14:36

PINARD

Preci.....
proletari vsech zemi spojte se........
0/0
11.8.2004 14:03

Nedobik

Komunisti jsou nereformovatelný dobytek.
Tak co furt melete, když je to jasný, tady nejde vo názor ale fakt, jako že slunce ráno vychází a večer zapadá!
 
0/0
11.8.2004 9:59

modem

propagace
Zasáhla policie při zpěvu Internacionály skalních kovaných komoušů na loučení s Hoffmannem ? ( propace hnutí - komunismus, fašismus ). Když stíhají skinheads za zdviženou pravici, tak proč nestíhat za Internacionálu a vlajky s rudou hvězdou.
0/0
11.8.2004 9:44

JTR

Re:
Co chceš po státě, kde je problém vymoci nezaplacenou fakturu?? Předchoz prezident si oblíbí s. Čalfu a současný soudruh prezdent se nechá vyfotit na balkoně zámku v Lánech se sklenkou šampusu a s Grebeníčkem po boku!!!! A co bývalí soudruzi typu Tlustý apod. Jsou to větší křiváci než ti co rudou knížku nezahodili v listopadu 89 nebo ne???
0/0
11.8.2004 9:56

gigigi

Chcete se pobavit (nebo taky vyděsit)?
Koukněte na http://smk.webpark.cz/ . Jsou to stránky Mladých komunistů. Zejména ty obrázky a písničky stojí za to.  A taky si přečtěte něco z diskuze. Opravdu, laik žasne, odborník emigruje.
0/0
11.8.2004 9:40

rcd

Re:
opravdu žasnu. Co je na tom divného ? Podívám-li se na stránky lidí věřící v boha, budhu, či jiné iluzionistické zboží nevidím rozdíl.
0/0
11.8.2004 9:47

gigigi

Re:
Tuším, že existuje zákon, který zakazuje propagaci fašismu, komunismu a podobných ideologií. Jak  dlouhou živitnost by asi měla www, kde by byly znaky fašistického Německa a SS  !? Mělo by se měřit všem stejným metrem, nevím, proč mají mladí  (a nejen mladí) komoušci výjimku.
0/0
11.8.2004 10:47

Nedobik

Re: Díky za link!!
Hned jsem jim poslal těm rudejm dacanům email a taky je samozřejmě poslal doRUDÝprdele!
SMRT KOMUNISTŮM
   
0/0
11.8.2004 10:16

Atim

Re:
Kousek jsem si přečetla. Pořád stejný demagogové! Přitom si neumím představit komouše, který má vlastní myšlení a neopakuje pořád teze, který vymysleli nějací jejich vrchní ideologové. Ještě si pamatuju to jejich děsný heslo "Straně věřte, soudruzi!"
0/0
11.8.2004 10:56

hisaak

Re:
Bezvadna je ta jejich cenzura: "Administrator prida vas prispevek behem nekolika dnu." :-)) Inu, je potreba oddelit "hodnotne" prispevky od tech pravdivych. ;-))
0/0
12.8.2004 22:30

Rebby

KSČ(M)
Jak může být v republice, kde platí zákon O protiprávnosti komunistického režimu vůbec legálně funkční strana která má komunismus v názvu!? Je to opravdu padlé na hlavu. A že se zřekla ideálů prosazovaných před rokem 89? Ale kde že... To, co se děje v "buňkách" mladých komunistů je možná ještě horší, než si kdo dokáže představit. V Reflexu o tom vyšel onehdá zajímavý článek. Dva studenti se do takové buňky "infiltrovali". Opravdu děsivé čtení...
0/0
11.8.2004 9:21

barbudo

Re:
... přečtěte si, co "k zákonu o protiprávnosti" napsal Ústavní soud ...
0/0
11.8.2004 10:10

Atim

Re:
Já jsem to četla v Respektu, někdy koncem jara, Číslo, bohužel, nemám, protože jej dávám dál.
0/0
11.8.2004 10:32

cudla

zdravím všechny hýkající oslíky
na těchto stránkách, šetřte síly, bude dnes zase pěkné horko. Nezapomeňte, že je okurková sezona a idnes potřebuje takový závoj z blbců jako jste vy.
0/0
11.8.2004 9:14

Kleki Petra

Taky bych je rozdělil. Napůl, pěkně podélně
0/0
11.8.2004 9:08

Nedobik

Re: Ty sadisto.....
...jennu kouli na východ, druhou na západ, jeden stydlivý pysk na sever a druhý ret na jih???
0/0
11.8.2004 9:56

Destroyer7

Re:
A nakonec by se dostali do G.knihy rekordů za největší přirození na světě.
0/0
11.8.2004 10:56

bonehead2

Rudá demagogie
Pojďme se už jednou domluvit a zakažme komoušům veřejné funkce !!! Eliminujme tu chátru demagogickou jsou stejní jako jehovisti a jiní paraziti.
0/0
11.8.2004 8:28

Jahor

Nejsme jako oni
vyhlašoval Havel a když v r. 1990 mohl komunisty zakázat, nezakázal (v rámci dalšího blábolení o lásce, pravdě, ...).
0/0
11.8.2004 8:58

Pucmeloun1

Re:
a jmenoval Calfu predsedou vlady
0/0
11.8.2004 8:59

Jahor

Re:
nicméně zbrojovky na Slovensku zrušil, protože už bude přece všude mír....     Desetitsíce Slováků zůstalo bez práce, volný zbrojní trh okamžitě obsadili noví přátelé.
0/0
11.8.2004 9:04

AnalProbe

Re:
Proboha nedelejte furt z Havla boha!!! Havel byl "pouhy" prezident a mohl jenom podepisovat nebo nepodepisovat nekym navrzene zakony - komunisti sam zakazat nemohl.
0/0
11.8.2004 9:40

Prca

Jak může být rozhodující
názor toho bastarda Grebeníčka,který svojeho fotra vozil ze špitálu do špitálu,aby nemusel k soudu,než chcípl.Má šťěstí parchant že komunisti nemajou peklo
0/0
11.8.2004 8:14

vykl

smrt
vsechny postrilet svine rudy!
0/0
11.8.2004 7:38

Jurashek

!!!
Nelíbí se mi, že Hoffmann zůstal jediným, kdo byl za ´68 odsouzen. Myslím si, že stačilo vyslovit, že je vinen a od výkonu trestu upustit. Je to starý a nemocný člověk, který by si však vězení zasloužil. Nelituji ho, ale takhle se z něj udělá zbytečně "mučedník"...
0/0
11.8.2004 7:18

Atim

Re:
Naprostý souhlas! Hrozně mě štve, že podobný proces neproběhl s BILAKEM, který je ještě horší a Slováci dělají, jakoby se nechumelilo!
0/0
11.8.2004 10:35

Destroyer7

Jaképak nevědí co s minulostí
Minulost jim jasně ukazuje, že kdo má kousek cti v těle, ten to zabalí. Členská základna KSČ nám však poskytuje báječnou ukázku toho, co všechno může někomu v tomto státě projít a jak málo lidí pochopilo zrůdnost toho, co KSČ představuje. A to v kterékoliv době. Tedy nejen v minulém století, ale i dnes a do budoucnosti.
0/0
11.8.2004 6:54

2541

Re: Souhlas
Skoda jen ze se nasi v roce 1968 nepostavili tem rusakum vice. Ikdyby to byl masakr ,a to by byl protoze breznev prohlasil ze ceskoslovensko nenecha odejit. zive, tak meli vydrzet a vymanit se z tech strasnych paratu co nas jeste vice vtahli pod sebe .... Skoda
0/0
11.8.2004 7:11

Destroyer7

Re:
Tekla by krev, spousta krve, protože západ se na nás vykašlal stejně jako v 38-mém a ty ruský kur*y by nás stejně obsadili. Ale alespoň bychom se nestali národem se shrbeným hřbetem. Ztratitli jsme sebeúctu a proto jsme dnes tam kde jsme.
0/0
11.8.2004 7:26

Kenkaku

Re:
to že by se na nás každej vykašla je skoro jistý (viz co se stalo tenkrát ve Varšavě). Co se ale nejsem jistý je to jestli bychom se následně na to nestali jen další zemičkou SSSR (ukrajinci by byli krajané... strašná představa :-))
0/0
11.8.2004 7:32

2541

Re:
To je tezne rict co by se stalo. Jelikoz pri valnem zasedani OSN v roce 1968 vsechny staty az na vyjimky (pobocniky SSSR) hlasovali proti okupaci sovetskych vojsk v Ceskoslovenksku ( hlasovali USA, britanie, Francie ,atd... ) jenze tehdy melo moznost veta prave SSSR a to vyuzilo. Takyje mozne zebychom rozpoutali 3.svetovou valku protoze by ty jatka asi demokraticke staty nenechaly jen tak. Anebo by se rusaci stahli z duvodu jatek ktere zpusobili a ktere by se nelibili ne prezidentovi ale nekterym generalum a ostatnim a mozna by rusko spadlo taky (myslim do demokracie).. . Tezko rict jen zazit ....
0/0
11.8.2004 7:46

Destroyer7

Re:
Vzhledem k tomu, jak se západ projevoval mám pocit hraničící s jistotou, že by nás západ opět obětoval.
V roce 38 se báli Hitlera tak, že mu klidně obětovali vše co bylo na východ od nich.
Po válce stál Stalin sám proti celému západnímu světu a Americe. To byla nějaká technologická a ekonomická síla. A přesto se ho báli. Báli se ho tak, že opět obětovali vše a všechny  navýchod od Berlína.
Dvacet let zavírali oči před zvěrstvy páchanými komunisty. Zvěrstvy srovnatelnými s Hitlerovými představami o čisté rase. Jediné nač se zmohli bylo, že platili "štvavé" vysílačky typu Svobodná evropa. V roce 58 rusáci předvedli v Maďarsku totéž co v roce 68 u nás. V obou případech západ jen přihlížel s hrůzou v očích, doufaje, že se ta rudá vlna zastaví na jejich hranicích. Báli se války s ruskem tak, že byli ochotni obětovat desítky miliónů lidí ruské zvůli.
Nědělám si tedy iluze, že by západ šel do války s ruskem jen proto, že by mu leželo na srdci blaho či životy lidí v ruskem okupovaných zemích. Hrdiny byli tak maximálně u jednacích stolů v klimatizovaných kancelářích OSN. Ale jen do chvíle, kdy velký Ivan bouchl pěstí do stolu. Pak zase stáhli ocasy mezy nohy, sklopili uši a kušovali.
0/0
11.8.2004 8:09

rcd

Re:
Vidím téměř co přízpěvek top odborník na rok 68. Ale zkutečnost je ta, že USA - v srpnu 68 informovali , že tehdejší ČSSR je interní záležitost  WS , viz Jaltské dohody. Toliko fakt.
0/0
11.8.2004 9:51

Destroyer7

Re:
A o tom tady stále píši. Byli jsme jim u pr*ele a svým způsobem jsme dodnes.
0/0
11.8.2004 10:21

Atim

Re:
Západ se začal angažovat vždy teprve až někdo sáhl na JEJICH ZÁJMY nebo NA NĚ SAMOTNÉ.  Tak to bylo, je a bude. Co jsme pro ně byli my? Bohužel tato otázka stále platí, protože velmocenské zájmy stále existují.
0/0
11.8.2004 10:43

Destroyer7

Re:
Ano, čím tvrdší by byl odpor při obsazování Československa vojsky Varšavské smlouvy v srpnu 68, tím tvrdší by byla následná reakce ze strany Kremlu. O tom není pochyb.
Pokud jde o tu Ukrajinu. Rusáci si nikdy nedělali hlavu s tím, co si o nich myslí jejich okolí. Jsou to slované jako my, ale řekl bych, že poněkud divocí a zcela nepochopitelně trpící velikášstvím. Vždy si brali co chtěli a na nikoho se neohlíželi. Takhle nám, coby odměnu za osvobození od fašismu, sebrali zakarpatskou rus, která byla před válkou součástí Československa. Takoví to byli nezištní dobrodinci. A to nemluvím o tom, že se jim ze stejného důvodu, tj. odměna za osvobození, roky vozil náš uran.
0/0
11.8.2004 7:52

Qvark

Re: nikoliv
Nejsou to to slované jako my !  V naší populaci je vysoké procento s germánskými a keltskými geny. Sem tam by se u nás ještě nějaký ten slovan našel, ale rozhodně míň než na Vychodě.
0/0
11.8.2004 9:17

Destroyer7

Re:
Jakkoliv mohu souhlasit, nic to nezmění na faktu, že jsme vnímáni, a mnozí z nás se tak i cítí, jako slovanský národ.
0/0
11.8.2004 9:26

rcd

Re:
A amerika snad ano ? Víte jaký je rozdíl mezi američanem a rusem ? Američan je anglicky mluvící rus.
0/0
11.8.2004 9:52

rcd

Re:
co ti bránilo se postavit ? Copak, copak  pohlavní svěžest ? :-)))))
0/0
11.8.2004 9:49

rcd

TAK TO NENÍ
Hele přání otcem myšlenky. Taková blbost nemůže rozdělit ani dort, natož komunisty. Je to spíš věc, která může mnohým otevřít oči a klade otázku , zdánlivě nesouvisející. " OKUPUJE IZRAELˇPÁSMO GAZY  A GOLANSKÉ VÝŠINY? " USA tvrdí, že dle smluv společenství národů ( které už neexistuje od roku 1946) ne. Neboť před tím toto území okupoval Egypt. Pak , pokud jsem demokrat a měřím stejným metrem všem, nás Rusové v roce 1968 nemohli okupovat. Obsadili nás poté, co nás okupovalo německo.  A nebo USA lže, podporuje mezinárodní terorismus, pak patří zavřít Hoffmana, odsoudit  rok 1968 a vyhlásit válku Izraeli tak jak Jugoslávii, Iráku, Nikaragui, Vietnamu, Afganistanu apod. TO JE TO OČ TU BĚŽÍ.
0/0
11.8.2004 6:33

2541

Re: zadne hele, to se nerika ...
A mam tu taky zdanlive nesouvisejici otazku kde jsi na to prisel ? Israel neokupuje pasmo gazy ani golandske vysiny, to je akorat rec palestincu na kterou presla vetsdina zpravodajskych poradu a organizaci. Israelci jsou obivatele toho uzemi datujici se davno pred zrod krista a muhameda, a pozdeji tyto uzemi okupovaly jine zeme. Proto zadna okupace, ale ochrana naseho uzemi. USA podporuje mezinarodni terorismu pokud podporuje jeho politicke idealy. Ale to je svetove zname, vpodstate vetsina vetsich statu podporuje nejake teroristy a to bylo videt hravne v dobe studene valky. Dalsi vec kterou bych chtel rict je ze pan Hoffman by byl odsouzen podle prava a to spravedlive, ale stacilo by to odsouzeni dle jeho veku by jiz nemusel nastupovat vykon trestu. Ale je skoda ze se nedokazali odsoudit takjovy jako p. Grebenicek a ostatni jemu podobni. Komunisti byly verbes ktera se mela po roce 1989 zakazat.
0/0
11.8.2004 7:03

rcd

Re:
jen pár slov: " blahoslavení chudí duchem :-))))
0/0
11.8.2004 9:45

srpen68

co kdo čeká
0/0
11.8.2004 6:15

Irish Stout

Tenhle týpek
měl dřepět už před deseti lety, podobně jako řada jeho souputníků . Těsně před smrtí to už skoro nestojí za to. Naopak mohou budit nepatřičnou lítost. Kdo vrátí mé generaci dvacet ztracených roků, kdy se dalo jezdit tak akorát do Berouna, na Balaton nebo na Rujanu, číst jen to, co soudruzi prokádrovali a poslouchat jen takovou muziku, kterou nestačili zakázat? Jako králíky si nás pěstovali a dneska chtějí budit soucit. Nasrat na hrob a žádný kytky. Nemám sadistické sklony, ale tomu odpornému vibrátorovi bych bez výčitek nakouřil jednu krátkou suchou. S chutí.
0/0
11.8.2004 3:06

vokoun6

To je jedno
Komouši jsou stejní a jiní nebudou. Mrtvej komouš = dobrej komouš!
0/0
11.8.2004 0:10

Kaimanolok

Re:
 a tenhle by si mohl před smrtí ještě užít, hlavně ve sprše...
0/0
11.8.2004 0:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.