Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Devítiměsíční chlapec vypadl z balkonu

V Ostravě vypadl v pondělí z balkonu devítiměsíční chlapec. Ze 4,5 metru spadl na trávu. Leží na ARO. Jeho zdravotní stav je podle lékařů vážný, ale stabilizovaný. Rodiče jsou podezřelí z nedbalosti, protože v době nehody byli v bytě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tigress

Mé dětství
Já vímsvé z dětství, mám celkem po těle i hlavě 60 štychů,ale rodiče za to nemohli!!!!! Byla jsem všude dřív než oni, ráda jsem skákala z balkonu do hromady písku a balkon byl bez zábradlí, stavělo se.Tak nechte chudáky rodiče!!Mít živé dítě je terno.Já jsem nosila synka na zádech v sedačce,dokud jsem neuvařila.Dělala jsem vše pro to,aby úraz nebyl.Je mu 16 let a přežili jsme to , mladší má 8 let a je celý po mně,ale zvládám to psychicky.Bydlíme v 7.poschodí s balkonem.Nedotane se tam k zábradlí, protože jsou všude truhlíky a sušáky a taky západky proti otevření dveří.Tak rodiče více technicky mysleme a mysleme jako ty naši malí experti!!
0/0
11.8.2004 9:24

herulinka

Re:
To je právě to - různé bezpečnostní západky atd. a bylo by toho mnohem míň. I když někdy je to dítě opravdu rychlejší než blesk
0/0
11.8.2004 16:19

anai

fotky
jestli je to skutečně fotka předmětného balkonu, tak jsou rodiče přinejmenším slabomyslní.. to by snad napadlo i vola, že takovou dírou propadne nejen batole ale i dítě školnou povinné :-(
0/0
10.8.2004 16:44

Kleki Petra

Re:
Je-li tomu tak, odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil.
0/0
10.8.2004 16:47

Aiki76

Suvorov je kookot
To je vše
0/0
10.8.2004 16:22

iuos

hmm
takový věci se prostě stávaj - jenže někdy dítě zakopne a odře si kolínko, jindy zase psadne z balkónu. no, je to prostě tak
0/0
10.8.2004 13:49

1_130_202_135

Re:
Dítě může být také umístěno v uzavřené polstrované místnosti bez oken a vnitřní kliky ve dveřích. Jako oděv lze doporučit padnoucí svěrací kazajku. Do stropu místnosti umístit pohybová čidla a kameru připojenou na vnitřní domácí televizní okruh....
0/0
10.8.2004 13:58

Kleki Petra

Re:
Nesmí se mu však jako četba umožnit konzimace Besídky zvláštní školy Š+G, zejména její přílohy, neboť by mohlo začít hrát hru "Na krále náhody".
0/0
10.8.2004 14:02

_m-

Nikdo z nás
nezná dítě, rodiče ani balkon, takže tady jen meleme na prázdno, ale přesto, i když se opakuju už asi po sté - nehodnoťte podle svých zážitků s dětmi. každé je jiné. Můj starší byl hyperaktivní kluk (dodneška nechápu, jakto, že se dožil dospělosti), moje kolegyně měla mírnou, klidnou holčičku a vždycky, když jsem líčila včerejší útrapy, dívala se na mě jako na výchovy neschopnou zrůdičku. "To musíš dítěti vysvětlit. My to Moničce vysvětlíme a ona už to neudělá." Za čas jsem si obě pořídily další dítě a za další a delší čas jsme se potkaly. Dodneška mě hřeje na dušičce její: " Denně si na tebe vzpomenu a denně se ti hluboce omlouvám." Malému letci přeji hodně zdraví a jeho rodičům pevné nervy v jeho dalí výchově. Madla
0/0
10.8.2004 13:48

Kleki Petra

Re:
Ahoj Madlo! Rád Tě vidím, tím spíš, že máš úplnou pravdu.
0/0
10.8.2004 14:00

_m-

Re:
taky zdravím. Nemůžu moc psát (jsem ostře sledovaná - doufám, že to časem vyšumí), ale čtu a rozčiluju se úplně normálně. Madla
0/0
10.8.2004 14:03

zena_zdena

Re:
Ahoj Madlo , taky tě zdravím, děti jsou někdy nevypočitatelné, včera se klukovi podařilo otevřít myčku a přinesl mi talíř, ale úplně stejně si mohl třeba vybrat nůž
0/0
10.8.2004 16:07

ROSES LIVE

Kleki Petra,
sice s tvymi nazory v drtive vetsine souhlasim, ale ty jsi asi nejaky gramlavy, bo co . Decko ti strci ruku do vazy a ty kvuli tomu jedes k doktorovi ??!
0/0
10.8.2004 13:28

Kleki Petra

Re:
Zkus rozflákat skoro centimetrovou vrstvu skla tak, abys tomu dítěti nic neudělal. Není určitě potřeba, aby se na vlastní kůži přesvědčilo, že nejhnusnější jizvy jsou od skleněných střepů.
0/0
10.8.2004 13:32

A.V.SUVOROV

Re:
Ty nemáš doma flexku?
0/0
10.8.2004 13:35

Kleki Petra

Re:
Ale, tak...docela dobrý. Rozhodně jsem ji neměl v roce 91. Mimochodem, od té bývají taky schopné jizvy.
0/0
10.8.2004 13:37

Isbjoerna

Re:
Dobre jsi udelal! To uz psala Astrid Lindgren v "Michel in der Suppenschüssel" (Michel v mise na polevku), kdy Michel strcil hlavu do misy na polevku a nemohl hlavu z misy vyndat . Jsem si temer jista, zes tu knihu cetl.
0/0
10.8.2004 13:37

Kleki Petra

Re:
To určitě ne. Ze kterého je to roku? Třeba to u nás nevydali, protože to mohlo být vnímáno jako příběh Michaila Gorbačova o příčině vzniku jeho slavného temenního obrazce.
0/0
10.8.2004 13:39

Isbjoerna

Re:
Tusim kolem 1965. To sedel v Moskva Chruschtschow.
0/0
10.8.2004 13:44

Kleki Petra

Re:
No ale Gorbačov mohl zrovna strkat hlavu do mísy, ne?
0/0
10.8.2004 13:47

GhorX

Re:
Řekl bych, že ten právě hlavu z mísy vystrčil...
0/0
10.8.2004 13:50

Isbjoerna

Re:
Mozna mate pravdu oba, prave ctu, ze 1966 dokoncil Gorbatschow zemedelsko-hospodarskou (?) skolu .
0/0
10.8.2004 13:57

Kleki Petra

Re:
To by skutečně mohlo odpovídat, pokud tam píšou, že se okamžitě vmísil do politiky!
0/0
10.8.2004 14:04

radeque

Re:
upozornuji ze gorbatschow byl nekolikrat jen kousek od nobelovy ceny za mir.... coz se o vetsine z vas rict neda :-)))
0/0
10.8.2004 15:17

Kleki Petra

Re:
O tom není sporu. Nakonec takový Arafat ji skutečně dostal.
0/0
10.8.2004 15:20

radeque

Re:
jenze arafata s gorbacovem nejde moc srovnavat... gorbatschow svuj ukol splnil ve sve dobe velmi dobre, zabranil (predevsim on, + raegan) krizi, ktera mohla vypuknout.... na rozdil od arafata, ktery krize spis vyvolava.... hmmm.... vlastne ta cena uz neni tak prestizni jako kdysi, kdyz jsou nositeli uz i teroriste, hmmm
0/0
10.8.2004 15:23

Kleki Petra

Re:
Přesně tam směřovala má poznámka.
0/0
10.8.2004 16:13

VaclavK

Re:
arafat bojuze na narod.. chapu, ze cech tohle nepochopi ale okupant se nemuze divit, ze ma bombu pod zadkem.....
0/0
13.8.2004 13:59

Kleki Petra

Re:
 Tak za tohle je ta Nobelovka!!!! Jaký jsem to byl nedovtipa!
0/0
13.8.2004 14:42

Isbjoerna

Re:
P.S.
Byl to i film z roku 1970
Vedle Pippi Langstrumpf (Pippi dlouha puncocha) patril Michel k "nejdivanejsim" detskym filmum.
0/0
10.8.2004 13:52

GhorX

Re:
Hej !? To je německy !
0/0
10.8.2004 13:58

Isbjoerna

Re: No dobre. Prekladam
Svedsky: Emil i Lönneberga
Cesky:  Emil Neplecha (Albatros) [knihu jsem vsak nevidela, takze nevim jiste]
Nemecky: Michel in der Suppenschüssel
Jak se u vas jmenoval ten film, nevim.
0/0
10.8.2004 14:10

GhorX

Re:
Hluboce se skláním, Vaše jazykové schopnosti jsou skvělé (a teď jsem se praštil čelem do kolena, Vy potvoro jedna !)
0/0
10.8.2004 14:15

Kleki Petra

Re:
Takže se to rusky mohlo jmenovat "Michail, supnyj Gorbačov".
0/0
10.8.2004 14:17

Isbjoerna

Re:
Nebylo to "Michail, vmisena hlava"?.
0/0
10.8.2004 14:21

Hieroglyf

Chyba
Podle normy smí být max. svislá mezera v balkonovém a podobném zábradlí 12 cm, což asi nebylo dodrženo.
0/0
10.8.2004 13:08

bad dream

Haloo
Neprší někde
0/0
10.8.2004 12:57

glaku

Re:
Jo.
V Bangladéši...
0/0
10.8.2004 13:02

doubrawka

Ještě jedna poznámka
Podle jedné zprávy to dítě spadlo ve 12:30. Většina dětí v té době spí po obědě. Na klidný spánek obvykle dítě potřebuje být samo v pokoji. A postýlky se sítí jsou týrání, jak už tady zmínili ostatní. Jak ho potom uhlídat, jestli leží a spí, nebo jestli šmejdí, to je oříšek.
0/0
10.8.2004 12:57

Kleki Petra

Re:
No, doufám, že mne radeque zase nenařkne z neustálé touhy oponovat, ale naše děti tedy poo příliš často nespaly. Spaní šlo spíš na nás, dospělé, zato ty fretky zcela ignorovaly doporučené doby spánku a bdělosti. Asi to bude individuální.
0/0
10.8.2004 13:03

Isbjoerna

Re:
Jeste jsi neslysel o video-monitoring?
0/0
10.8.2004 13:06

zlý fořt Emil

Jo jo ...
" ... Jeho zdravotní stav je podle lékařů VÁŽNÝ, ale stabilizovaný. ... " " ... Podle něj lékař nezjistil u dítěte žádné vážné poranění, ale vzhledem k nízkému věku dítěte nemohl vyloučit vnitřní zranění. ... " " ... Jeho stav je stabilizovaný, ale bližší informace sdělit NEMOHU. Nemám k tomu souhlas jeho rodičů ... " - Takhle vypadá redakční práce iDNES v praxi ...
0/0
10.8.2004 12:57

GhorX

.
Je zajímavé, jak se tato diskuze diferovala. Myslím, že každý, kdo měl někdy příležitost hlídat a starat se o batole mi potvrdí, že je to naprosto vyčerpávající a nevděčná činnost. Děti jsou schopné neuvěřitelných věcí (můj syn během cca dvou vteřin vlezl do prostoru odpadu sprchového koutu, musel jsem ho kompletně rozebrat {sprchový kout, ne syna}), o konzumaci nejrůznější havěti, hlíny, špinavé vody z louží apod. nemluvě. Primárně, děti jsou nerozbitné a já osobně nechápu, jak je možné, že se jich tolik dožije dospělosti. Přeji rodičům létajícího prcka, aby dostali druhou šanci.
0/0
10.8.2004 12:56

Jouda-

Re:
Připomněl si mi naší 7 měsíční dcerku, nedávno jsme byli na zahradě, tak šla na deku na trávu. Samozřejmě za chvilku byla na trávě a pásla se. Ten malej prcek pochopil řešení naší ekonomický situace nejlíp :-D
0/0
10.8.2004 14:27

fr-mottl

na vine jsme vsichni, ale zejmena Klaus
velka vetsina lidi uverila tomu sycakovi, ze se musi predevsimstarat kazdy sam o sebe, nejvyssi metou zivota je byt nekde manager a pod. Podobne zebricky hodnot vedou k tomu, ze rodice maji male dite ale jsou UTAHANI. Jak by ne, oba musi delat, aby meli na byt a obzivu. Jak to ze neni ta zena doma a muz na to sam nemuze vydelat? Co bychom jeste od tech mladych rodin chteli. Aby radne vychovali to dite, aby mohlo za 20 let platit nehorazne dane na ty sycaky, kteri tu dnesni a budouci situaci zavinili?  Kdyz pan Havel sedel v tom vezeni za tu lepsi budoucnost, tak si asi nedovedl predstavit, ze si v tom novem systemu nebudou mocz lidi dovolit deti. Asi tenkrat nevedel, ze existuje prognosticky ustav...
0/0
10.8.2004 12:54

Atheist10

Re:
no a ty budes asi padlej na hlavu...podle tebe muze Klaus beztak i za to, ze je dneska takovy vedro :-/
0/0
10.8.2004 12:57

bad dream

Re:
Tak za to můžou sionisti !
0/0
10.8.2004 13:01

fr-mottl

Re:
i kdyz jste to myslel jako zert, nejste daleko od pravdy. Ekonomicti teroriste, kterym je ekologicka rovnovaha neznamym pojmem tihnou k tomu, ze se stale vice mrha energii - delaji to ve snaze zvysovat hodnoty akcii - nic jineho Klausove dnesnich dnu neznaji. To vede pak ke klimatickym extremum - ano svuj podil na tom dnesnim horku ma ten debil zcela jiste..
0/0
10.8.2004 13:08

svobodny clovek

Re:
Nechapes ? On si dela legraci z antiklausovcu  
0/0
10.8.2004 13:09

Larrax

Re:
To mi teda vysvětli, jak je možné, že když oba rodiče tak usilovně dřou, že se nemohou starat o své dítě, že byli v pondělí kolem poledne oba doma? Nevím jakou máš zkušenost s výchovou malých dětí, ale moje rodiče i prarodiče se diví, jak se dnes rodiče věnují svým dětem. Já i můj brácha jsme chodili od batolecího věku do jeslí a později ve škole do družiny a když jsme marodili, tak přijela babička. Ne snad že by naši byli takový dříči, ale tenkrát se prostě moc neslušelo, když byla žena dlouho doma s dětmi. Mateřská byla za komunistů jen 1/2 roku a pak 2 roky, dnes je 4 roky. Moje děti jesle nikdy nepoznali a moje žena je s nimi doma už šestým rokem. A rozhodně nejsme žádnou výjimkou. A upozorňuju, že nejsem žádný manažer ani podnikatel. Než začneš svádět na Klause i špatné počasí, tak se zamysli a začni něco dělat, aby jednou i tvoje děti nemuseli do jeslí jako to bylo za komunistů .
0/0
10.8.2004 13:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.