Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přivázaný pes pokousal chlapce

Na osmiletého chlapce zaútočil o víkendu ve Vysokém Mýtě přivázaný pes. Dítě chtělo křížence dalmatina a rotvajlera pohladit, ten se mu ale zakousl do tváře. Majiteli psa zřejmě postih nehrozí. Zvíře bylo ve chvíli útoku uvázané na vodítku a místní vyhláška nepřikazuje použití košíků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

saldo

Zase
Je to pořád dokola. Pejskaři proti ostatním. Tvrdím, ýe mít psa na vodítku je málo. Košík by měl být nezbytností. Jinak nezbývá obcházet macíčka pěkným obloukem a nedívat se mu do očí, aby nedejbože neusoudil, že jsem jeho nepřítel. Pak by vodítko bylo k ničemu, prorože takové klubko svalů s páníčkem pěkně cukne i když není zrovna poseroutka.
0/0
11.8.2004 7:07

K.ate

Re:
Já to beru tak, že žádnej malej harant mi nemá co chodit k psovi a hladit ho bez zeptání....
jako př. Přišla ke mně asi tak 5 - 6 tiletá holčička a zeptala se, jestil si muže psa pohladit, tak sem psa chytla posadila a nechala ji, ale když se k ní přiřítí 8miletej harant ani se nezeptá, tak co mám dělat? S košíkem mu vyrazí zuby, protože vyskočí ve hře, bez košíku by ho podle vás pokousal.. mám psa venčit stylem před barák a dom?
Ohánět se tím, že pes má být u domu se zahradou je zbytečný... Protože muj pes, ani když má obrovskej dvur a zahradu, tak tam absolutně nic neudělá a venčí se, až když ji vyvedu někam ven.
0/0
11.8.2004 13:51

Evilein

Re: Kate
Sice za dlouho, dneska je uz 2005, ale absolutne s tebou souhlasim. Taky mam velkyho psa, a nastesti bydlim v Belgii, kde se k nim nechovaji jako u nas v Cechach. Jsem presvedcena, ze vetsina pripadu, kdy pes "napadl" dite, byla zavinena ze strany ditete. Jenze to taky neni chyba ditete, ale rodice, nebo nekoho, kdo je v tu chvili za dite zodpovedny. K jednomu veterinari prinesl dedecek jezevcika, aby ho nechal utratit, protoze pokousal jeho vnuka ve tvari. Veterinari to nedalo a zeptal se proc a co se stalo, protoze mu bylo psa lito (a taky mel nejspis podezreni na dite), a z dedecka vylezlo, ze pes spal v pelisku a vnoucek k nemu prisel, zvednul mu ucho a do ucha mu zarval....
0/0
2.5.2005 20:40

K.ate

No....
Pořád to v každý takový diskuzi opakuju... včerasem byla na cvičáku a byl tam pan, co má křížence bullteriera a staforda... Pes je naprosto v pohodě... Jednou ho uvázali u obchodu s košem... vrátili se z obchodu a pes byl bez koše... takže krvelačný stvury asi těžko... Zajimalo by mě, jestli se ten kluk k tomu psovi fakt jen přiblížil nebo ho náhodou mezi tim nestihl pichnout do oka...
O tom, že velkej pes někoho zachranil se nepiše protom že to lidi nezajímá. Já osobně sem v životě neviděla jedinej dokument o canisterapii třeba na Nově... Přitom vím, že tu nabídku dostali a odmítli ji s tím, že to pro lidi není dost zajímavý. A hádejte který plemeno mělo v teto reportáži figurovat? Americkej pitbullterier....
Nevim co furt řešíte.. na uvázanýho psa se nesahá i kdyby před tim to děcko s ním dělalo kdo ví co....
0/0
10.8.2004 21:51

oranzovej

Re: Utan
Reportáž s tím bullem jsem viděl na vlastní oči. :-))
0/0
10.8.2004 21:58

Michalll

Díky sociualismu nám patří nejen cizí louka,
ale i všechno.
Lze i křížit šelmy libovolně, špacírovat se s nimi po veřejnosti bez problému. Možná to dítě chtěli rodiče potratit před narozením, a tak ho v tomto duchu třeba ne docela uvědoměle připravují na život ve světě. Až pohladí tygra, budou mít vystaráno, na dovolené už je nikdo nebude unavovat...
michal
0/0
10.8.2004 15:52

iuos

hmm
nejsi z libčevse?
0/0
10.8.2004 16:01

iuos

hmm
to se stává. nechápu, proč se o tom pořád píše (no o něčem se psát musí, hlavně na internetových informacích )
na druhous tranu - kříženec dalmatina a rotwajlera? hmm
0/0
10.8.2004 15:43

Kleki Petra

Re:
Ono to bude jinak, je to rotvajler, který teprve nedávno spolkl dalmatina a holt to ještě pořád nestrávil.
0/0
10.8.2004 15:44

iuos

hmm
i to je možný
jen by mne zajímalo co si z každýho rodiče vzal - z dalamtina hravost (až neposlušnost) a z rotwajlera sílu ?
0/0
10.8.2004 15:49

Olion

Agresivita
Takoveto psy by meli zakazat chovat beznym lidem, a vubec jim zakazat pohybovat se po verejnem prostranstvi. Proc vubec nekdo domu potrebuje velkeho psa? Ze strachu? Ze sexualni zvracenosti? mozna kdybych byl zenska, tak si taky poridim velkeho psa.  Kdy jste kdo slyseli ve zpravach, ze by nejaky takovyto pes nekoho ochranil? Kazdou chvili vsak nekoho pokousal! Mam znameho, ktery ma rodinny statek, pole, dobytek, atd.. U tohoto statky choval tri nemecke ovcaky. Jednou v noci jeden z techto psu pokousal ciziho muze, ktery prelezla plot a pohybovala se kolem jeho statku. Muz se hajil tim, ze byla podnapily a spletla si cestu domu.  A verdikt policie? Znamy platil 40.000.- bolestne a psa musel utratit. Policie to oduvodnila udajne nejakym clankem, ze plot musi byt dvojity a nevim jake jeste nesmysly. Takze k čemu vlastně tyto plemena psů jsou?
0/0
10.8.2004 15:20

Krsky

Nebohé zvíře
 Jediný, kdo je v tom vždy opravdu nevinně, je to zvíře. Pravdou je, že ten pes měl mít košík, na druhou stranu, kdyby ten pes praštil to dítě košíkem, nedopadlo by asi lépe. Těžko soudit, kdo za to může. Média dělají stvůry z těch zvířat, ale ta jsou pouze odrazem svého pána.
0/0
10.8.2004 10:35

56xjf

zvláštní rasa
Kříženec rotvajlera a dalmatina? Zdá se, že přehodnotím svůj názor na topení koťat a štěňat a kastraci...........
0/0
10.8.2004 8:22

bonecek

Vážená iDnes
Už se na ty Vaše senzace s pokousáním psem opravdu vykašlete.I podle komentářů Vám musí být jasné,že lidi to už nebaví  - ty vaše z prstu vycucané senzace a dělají si z toho tak akorát srandu.
0/0
10.8.2004 8:08

Podélně přejetý svatý Mikuláš

Štěkal??
Zajímalo by mě, jestli ten hafánek štěkal. Pes kterj těká totiž údajně nekouše, takže kdoví jak to bylo...
0/0
10.8.2004 5:34

Podélně přejetý svatý Mikuláš

Re:
Safrapes mám nějaký vypadávací písmenka...
0/0
10.8.2004 5:34

Kenkaku

Re:
dle mého názoru pejsánek určitě neštěkal... Chtěl bych vidět dítě které se rozhodne pohladit psa co si může štěkáním hubu roztrhnout...
0/0
10.8.2004 7:24

Podélně přejetý svatý Mikuláš

Re:
Takže je to pravda!!
Pohladíš-li si psa, který NEŠTĚKÁ tak, že si může roztrnout hubu, nejspíš ten neštěkající pes roztrne hubu tobě....
0/0
10.8.2004 8:15

Aiki76

suvorov
nema rad cizi spratky protoze s kamosem v brne na hajlu nikdy zadnyho spratka neudela
0/0
9.8.2004 20:45

A.V.SUVOROV

Re:
Asi si připadáš vtipný, ale jsi jen ubohý blb.
0/0
9.8.2004 21:20

ROSES LIVE

Re:
hele ty už mne neštvi. Když se tě na něco zeptám tak neodpovíš, ale jinak jsi děsný King
0/0
9.8.2004 22:04

A.V.SUVOROV

Re:
S dementem se nebavím.
0/0
9.8.2004 22:07

Aiki76

lepsi by bylo
psa zastrelit a privazat tam suvorova. nebo naopak...?
0/0
9.8.2004 20:44

idnesKROKODYL

Na kom je zodpovednost?
Ono jde o to, ze majitel psa by mel psa vzdy zajistit tak aby nemohl ublizit. Jestlize pes ublizi, trest by mel dostat majitel jako by jej spachal sam.  Uvazat takoveto zvire a nechat ho bez dozoru a jit si povidat s kamaradkou pote, co necham deti psa klidne hladit je stejne jako na ulici polozit nabitou brokovnici do hloucku deti pote co jsem je nechal si s brokovnici hrat. Na uvazane psy se sahat nema, na nabite zbrane taky ne. Ale zajimave je jak k problemu pristupuji psickari a potazmo k nim zakon a jak by asi dopadl majitel te brokovnice...
0/0
9.8.2004 19:17

celticrain

Re:
to je pekna blbost, tady je to o vychove...decka by meli byt ze skolky, skoly, pripadne NEJLEPE od rodicu nauceni ze na cizi psy se neni dobre ani koukat natoz hladit, tak stejne je to s nabitou brokovnici...nesahat...jit pryc...je to chyba rodicu
0/0
9.8.2004 19:35

idnesKROKODYL

Re:
To nidko nerika ze by deti nemeli.... ale jak dopadne majitel brokovnice ? Pujde sedet. Jak dopadne psickar ?  Bude nadavat na deti zemu sahaji na psy ... Uz aby nekdo udelal poradek.
0/0
9.8.2004 19:37

Manstein

Re:
Poradek se udela snadno. Mestska vyhlaska naridi uvazovat i deti.
0/0
9.8.2004 19:40

MekGajvr

Re:
Hmm, a když dítě přes zákaz rodičů poleze na strom, spadne z něj a rozbije si hubu, tak bys navrhoval co - pokácet strom nebo zavřít majitele sadu?
0/0
9.8.2004 21:55

A.V.SUVOROV

Re:
0/0
9.8.2004 21:58

bonecek

Re: dobrý
0/0
10.8.2004 7:12

idnesKROKODYL

Re:
Jeste jsem nevidel zadny strom v sadu, ktery by mapadl dite. To kdyz kluk neumi lest na strom a spadne je samozrejme na 100% jeho vina, ale kdyz nekdo mezi deti dovede psa, a necha ho bez dozoru a ON pak zautoci je vec majitele psa. Opet se ptam, jak by dopadl majitel brokovnice kterou by nabil, a polizil ji mezi ta decka a nedaval by pozor co se se zbrani deje ?  Jiz by byl ve vazbe... A psickar ? jeste nadava na ta decka ... Ale to psickar nedokaze pochopit... nebo dokaze ale nechce.
0/0
10.8.2004 10:49

MekGajvr

Re:
Já teda nevím... - nezastával se náhodou tenkrát i toho kluka, co vlezl v ZOO do tygří klece?
0/0
10.8.2004 17:06

Olion

Re:
A pokud chvili pred tim, si tohoto psa hladily vsechny deti?
0/0
10.8.2004 15:26

Olion

Re:
Mas svatou pravdu chhlape!
0/0
10.8.2004 15:25

Aferrado

Trochu moc
Co se tu pořád řeší? To každé kousnutí psem musí do novin? Začíná to být čím dál lepší. Teď už byl pes na vodítku, přivázán a stejně se bude řešit jestli někdo nejednal protiprávně. Připouštím, že pes neměl náhubek, svázané nohy, pásku přes oči a ostříhané drápy, ale dokud budou děti hladit cizí zvířata, bude aspoň o čem psát.
0/0
9.8.2004 19:05

trotlX

idnes
Co kdyby se treba idnes venoval nekterym zavaznym kauzam, jako je korupce ci podvody, kontinualne misto toho, aby se snazil zaplnit okurkovou sezonu pokusy o navozeni davovou hysterii proti psum. Frekvence zprav o napadeni psem vyrazne presahuje pomer udalost:zprava oproti autonehodam ci prepadenim. Stejne tak by mela zvazit zverejneni kazde koniny, ktera se jim objevi v emailu, namisto sireni poplasnych zprav.
0/0
9.8.2004 18:54

MekGajvr

Dítě je oběť - ale ne toho psa
Kdyby děcka ve školách, ve školkách a v rodinách namísto  volovin naučili užitečné věci, třeba jak se správně chovat ke zvířatům,  tak mohlo být takovýchto případů pokousání výrazně míň - ale to neee... to tady zas radši někteří budou vypiskovat, proč pes neměl ještě náhubek - to je jednodušší, že? 
0/0
9.8.2004 18:42

oslik75

Re:
Svatá pravda!
Pes je, jak vidět, navíc dobře vychovanej, protože cizího k sobě pustí, když musí (je u toho pán), jinak se brání. Já na sebe taky nenechám nikoho chmatat, aby mi posunoval kůži na tváři a hejbal s uchem. A ne každej pes se nechá valchovat a šišlat na sebe, pokud není vychovanej jako plyšák. Chyba rodičů. A navíc, sedmidenní léčení si vyžádá i hodně odřené koleno, takže to nebylo kousnutí, ale jen se ohnal po ruce a cvaknul... 
Go pejsek go  
 
0/0
9.8.2004 19:26

MekGajvr

Re:
No, on se ten pes sice neohnal po ruce, ale kousl jej rovnou do obličeje, ale i tak je to jen nehoda, která se těžko předvídá... Zrovna tak mohl ten kluk namísto hlazení cizího psa skočit pod projíždějící vlak nebo auto - prostě jen nevěděl, co se může stát, protože mu to asi nikdo neřekl...
0/0
9.8.2004 22:04

Kenkaku

Re:
souhlas, podle mého názoru chyba není na straně majitele psa a už vůbec psa samotného. Teoreticky vzato ani na straně toho dítěte ale trěch vemen co se mají starat o jeho výchovu (rodiče, prarodiče, ve škole, atd.)
0/0
10.8.2004 7:29

oranzovej

Utan
Rodiče toho kluka by se nad sebou měli zamyslet. Není přece obvyklé, aby osmileté dítě takhle okatě páchalo sebevraždu.
0/0
9.8.2004 18:06

A.V.SUVOROV

**********
No nemá ten dobrman krásnou tvář?
0/0
9.8.2004 18:01

A.V.SUVOROV

IMO
No asi by neuškodilo kdyby si rodiče ty svý spratky trochu víc hlídali a taky by je, pokud jsou schopni to pochopit, měli poučit o tom že k cizímu psu nemají chodit natož ho chtít hladit.
0/0
9.8.2004 17:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.