Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vedení ODS odmítlo Klausovu kritiku

Vedení Občanské demokratické strany postupovalo během vládní krize správně. Shodli se na tom členové výkonné rady strany. Malou angažovanost vytýkal nejsilnější opoziční straně prezident Václav Klaus. Rada odsouhlasila i kandidáty do doplňovacích senátních voleb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Futty

Jsou to lemplove.
Nezapojili se do toho, protože to neumí. Jsem zvědav na ty dva dlouhé roky v opozici.
0/0
10.8.2004 10:13

jack24

Posty
Ano,ODS se nechtěla zapojit do nějakého špinavého handlování s posty... .Vždyť to je takový spolek čestných lidí,takové Rychlé šípy naší polititiky!
0/0
10.8.2004 9:09

JayC

Vládní koalice - Bleší trh
Myslím, že je dobře, že se ODS do vyjednávání o nové vládě nijak výrazně nezapojila. Protože to neuvěřitelné a drzostí prosáklé handlování s ministerstvi a dalšími zajímavými posty nemá obdoby! Kdyby se Topolánek do těch debat a všech různých smlouvání zapojil, spadla by ODS rázem do jedné škatulky jak s Grossem, tak s Kalouskem, i s těmi hovádky Němcem a Kunhlem! A to by byla velká škoda a hlavně chyba! Takže souhlasím s vyčkáváním a doufám, že co nejdřív přijde zasloužený výsledek a Němec už se nebude hádat o křeslo ve vládě, protože v žádné nebude!!!  
Všem přeji hezký zbytek večera!
0/0
9.8.2004 23:27

Ccecil

Re:
Ne, opravdu nechce se ODS účastnit nějakého handrkování o křesla a výhodné posty. Je to ale jen z jednoho jediného důvodu. A tíj je jen a pouze to, že VŠECHNA KŘESLA A KORYTA CHCE JENOM PRO SEBE a nemíní se za žádných okolností o ně s někým dělit, natož aby se musela k něčemu zavazovat, nebo se uskromňovat. To je celý důvod svatouškovského postoje ODS.
0/0
9.8.2004 23:34

Blackshield

Re:
No tys na to kápl... A jak rychle. Není to hezké, vídat svět tak krásně černobíle? Na druhou stranu, i kdybys měl pravdu a dopadlo by to podle tvé vize, stejně bych děkoval bohu, že už Gross a spol. táhli do hajzlu
0/0
9.8.2004 23:37

Dan 1

Re:
Ale kdyby ODS výměnou za podporu "nové" vládě začali se stáníkem kšeftovat s funkcemi, to by bylo řevu o korytářích, viďte? Ale nezoufejte, vaše KSČ-ČSL v příští vládě jistě bude a korýtka se pro pravicové-levicové (nehodící se škrtněte podle toho, kdo je právě u moci) lidovce jako obvykle najdou.
0/0
9.8.2004 23:41

Ccecil

Re:
No to už tak bývá, všichni potřebují jejich hlasy, nenávidí je a pomlouvají, ale pak vždy chtějí podporu pro své akce. Jen jak nejlíp vymyslet, jak jim jejich podíl hlasů co nejlépe vzít. Ať žije demokracie, nemám-liž pravdu?
Kdo je tedy pokrytcem?
0/0
10.8.2004 0:00

Dan 1

Re:
Ano, jsou nenáviděni, hlavně proto, že za celou dobu komunismu s KSČ v parlamentu hlasovali s jedinou výjimkou, když se agent StB Bartončík zdržel při přijímání pendrekového zákona. O Plojharovi raději nemluvím. Za vlády ODS-ODA-ČSL měl hlas voliče ODA a ČSL nepoměrně větší sílu, než vlas voliče ODS při poměru 50/25/25 ve vládě. A nevyprávějte mi obvyklou pohádku, že Lux stranu zreformoval. Sám tam nalezl v roce 1986, stejně jako např. Kasal! Kdo je tedy pokrytec, lidovec nebo já?
0/0
10.8.2004 0:08

Ccecil

Re:
Nebudu ti tu pohádku vyvracet. Každý má svoji víru. Nejsem si ale jist, že tě tvá zachrání....
0/0
10.8.2004 0:14

Dan 1

Re:
Pochopitelně, že nebudete. To jsou totiž holá fakta.
0/0
10.8.2004 0:18

Ccecil

Re:
Opravdu zcela holá. Tak jako oprostíme slovní spojení pietní akt od přebytečného slova pietní. Zbyde akt.
0/0
10.8.2004 0:20

Dan 1

Re:
Holá v tom smyslu, že neargumentuji emocemi a nenadávám nikomu, jak bývá občas zvykem, do pedofilních flanďáků a pobožných černoprdelníků. Tomu se snažím vyhnout a být věcný.
0/0
10.8.2004 0:27

Isabelle

Re:
Ccecil to je reakce na prispevek 0:14, proc jses presvedceny, ze nekdo potrebuje byt zachranen jakoukoliv virou?? Zachranen od ceho?? Zachranen pred cim??
0/0
10.8.2004 0:26

Ccecil

Re:
Taková drobnost. Není to na tři věty noční diskuze. To že potřebuješ vodu, zjistíš, až ji nemáš. Do té doby jí nevěnuješ pozornost. Stejně je to s vírou. Mladá, zdravá, obklopená relativním dostatkem a přáteli těžko něco budeš postrádat. Situace se změní věkem, nemocí, úrazem...... Každý člověk má nějakou víru. Ateista má víru v to, že si vystačí sám. Nevystačí. A ani doopravdy není ateista. Jak jinak si vysvětlit, že zcela ateistické páry velmi často chtětí pokřtít dítě. Je tady prosté "Co kdyby?"
 
Takže víra, a co zachráněn od čeho? Nejhorší nepřítel je takový, který neexistuje. Nebo spíše jeho největším vítězstvím je to, že pro tebe jakoby neexistuje. Potom se totiž nebráníš a je zcela pochopitelná otázka před čím.
 
Vždy mne fascinovala schizofrenie názorů, kdy jeden člověk je schopen přijmout myšlenku mimozemského život, UFO, všelijakých spiknutí a podobně, zároveň zcela ignoruje projevy manipulace a nelidské inteligence v jeho nejbližším okolí. A to se přitom nehraje o teď a tady, ale o daleko delší dobu.
0/0
10.8.2004 0:48

Ccecil

Re:
Mimochodem být lidovcem za komoušů bylo opravdu terno. Tedy nemyslím pseudokomunistické komunistickolidovecké poslance, ale řadové členy. Ti měli horší kádrový profil než vyškrtnutí. Ale co se budu unavovat. Kdo nechce vidět, ten neuvidí.
0/0
10.8.2004 0:19

Dan 1

Re:
Tady platí princip kolektivní viny. Do stran se totiž vstupuje dobrovolně a jeden každý člen má morální zodpovědnost, co strana provádí. Každý komunista, každý lidovec nutně věděl, co se ve státě děje. Oba mají na rukou stejné množství krve. Bezezbytku to platí o o dnešních členech KSČM. Dobře vědí, co způsobili, a přesto tam lezou. Tady si paušalizaci mohu s klidným srdcem dovolit.
0/0
10.8.2004 0:25

Ccecil

Re:
Jistě že můžeš. Ty ano. Tak jako mnoho ostatních, kteří se krčili za bukem a čekali, jak to dopadne, aby se pak přidali k vítězi a mezi tím skvěle z režimu těžili, byť bezpartijní. Ten, kdo měl sílu a odvahu se tomu postavit, ten je po myšlenkovém veletoči právě ten kdo to podporoval, ikdyž jeho skutky hovoří o opaku. Ale to by bylo nevhodné o tom přemýšlet. Proto je lepší zaškatulkovat a onálepkovat jednoduchým pravidlem, které pochopí i iq 75. Tak zvaně čelem k masám.
 
Tak jako na vojně. Největší šikanisti a haj... byli ti, co se nejvíc báli a nejlépe během prvního roku podlézali. To se nemění.
0/0
10.8.2004 0:34

Dan 1

Re:
Nejsem z těch, co čekali za bukem, naopak jsem se angažoval proti komunistům dosti aktivně. My to máme v rodině, víte? Dědu zavřeli za špionáž, naštěstí si z trestu odseděl "jen" 7 let. Otec, ač univerzitně vzdělán, strávil dobu do revoluce v montérkách. Nemám problémy postavit se proti všem možným totalitám a nést následky. Někdy si říkám, když vidím, jak to dopadlo, že jsem za tím bukem být měl a nechodit do školy se strachem, že si pro mě přijdou a nechají vyrazit, jako se to stalo spolužákovi, ale nejspíš bych dnes nejednal jinak. Tak pokrytecký, abych měl kolaborantské máslo na hlavě a poukazoval na ostatní, opravdu nejsem.
0/0
10.8.2004 0:52

Astorah

Hlavne zr jsou spokojeni
Uplne je vidim kluky modry. Vyrovnane siky pred dmoucim se Topolankem nadsene do potlesku skandujici " At zije ODS ". Neni nad to se pochvalit....Kde ja jsem to jiz videl ???
0/0
9.8.2004 21:47

Dony

Ten topolanek je asi dementni
Jak muze byt tahle vlada jina nez predchozi, kdyz se urozeni modroptaci neracili v nicem angazovat?!  Vychytrale cekaji, na radne volby, ve kterych s nejvetsi pravdepodobnosti zvitezi a nasledujici volebni obdobi se budou vymlouvat na nechopnost vlad predchozich, ktere jim  predali  zemi ve stadiu kolapsu. Svou neschopnost budou maskovat neschopnosti jinych, hlavne aby vydrzeli chrochtat do korytek co nejdele. FUJ.
Z Topolanka je mi na bliti dvakrat tolik co z Grosse!!! Toho vocase urcite volit nebudu.
0/0
9.8.2004 19:20

Dan 1

Re:
V sestavování vlády se mohli angažovat těžko. Dále koncem měsíce v parlamentu vládu nepodpoří. Nechápu ten výlev nenávisti. Socanské vlády opravdu zemi nijak neprospěly, místo toho zvedaly daňové zatížení a věnovaly se zadlužování země.
0/0
9.8.2004 19:24

1_130_202_135

Re:
To ale mluvíš o těch bývalých socanských vládách, buď aspoň trochu spravedlivý. Tahle nová už to vzala pevně do rukou a už se dokonce zástupci jednotlivých koaličních stran dohodli, jak budou na zasedáních vlády sedávat... A to je nezvratný důkaz, že dohoda je možná
0/0
9.8.2004 19:38

WildBoy

Re:
paradox vidím v tom, že s politikou ČSSD nemůže být spokojen volič pravicový ani levicový.
0/0
9.8.2004 22:02

jajes

Re:
s aktivitami ODS bohuzel take ne  At byl Spidla levicak, aspon byl slusnej
0/0
9.8.2004 22:39

Blackshield

Re:
Probuď se, chlapče... Ten je křivej jako paragraf, Telička by mohl vyprávět.
0/0
9.8.2004 23:30

Ccecil

Re:
Kdo je Telička? Tedy kdo za ním stojí a jakou má politickou podporu? Není to jen argument typu ber kde ber, hlavně když pomluví?
0/0
10.8.2004 0:04

Eldrb

Re:
Já z Topolánkovi pasivity také nejsem unešený ale na rozdíl od tebe si nemyslím že by z něj bylo víc na blití než z Grosse.Alespoň zatím nejmenoval šefa Úřadu vlády člověka ,jenž se před listopadem živil jako pendrekář ve službách represivních složek  totalitního režimu.
A nikdo tě přece nenutí aby jsi ho volil ? Nebo snad ano ? Kdo ? Přibyl ? Borník ?
0/0
9.8.2004 19:38

Dan 1

Re:
Přesně tak. Od Grosse a jeho redboys mě máloco může překvapit, ale to s tím Přibylem mě opravdu šokovalo. Ten chlap se nezastaví snad už vůbec před ničím.
0/0
9.8.2004 19:53

Smileface

aha
Tak oni si odhlasoviali že postupovali dobře...mno lol.
0/0
9.8.2004 17:51

Depek

DDT
, Novináři nemají o čem psát, tak se chytnou kdejaké ptákoviny, co kdo řekne.
0/0
9.8.2004 17:39

1_130_202_135

Re:
Takže se dočkáme zítra titulku:
Klaus kritizuje odmítnutí své kritiky vedením ODS....
0/0
9.8.2004 17:57

Depek

Re:
, Dobrý novinář udělá i z Komárka velblouda.
0/0
9.8.2004 18:00

1_130_202_135

Re:
Ale ani velbloud neuděla z Komárka dobrého novináře
0/0
9.8.2004 18:43

TakyPavel

Mám za to, že celá kritika
je jen virtuální realita. Buď prezident jen řekl svůj názor, nebo svou kritikou chtěl ukázat, že mezi ním a ODS kromě čestného předsednictví už není nic. Pan Topolánek naopak mohl buď jen konstatovat, že pan prezident má právo na svůj názor, nebo svým halasením o čekání na vládní program ukázat, že Klaus má v rámci ODS mandát už opravdu jen na to čestné předsedování. Takže buď jen dva různé názory, nebo dvě stejná divadelní představení.
0/0
9.8.2004 17:24

Thyronx1

Topolanku: Co jsi pro to udelal ty?
Topolanku co jsi pro lepsi vladu a lepsi zivot lidi v CR udelal ted ty? Vzdyt jsi to byl i ty kdo byl proti mimoradnym volbam. Nejste na vladu pripraveni s Vasi stinovou vladou. Prezident tuhle vladu s chatrnou vetsinou musel schvalit.Nic lepsiho nemel po ruce. A kazdy vi, ze to udelal s hroznou nechuti.
0/0
9.8.2004 16:50

renek

Re:
Topolánek neměl šanci cokoliv udělat. Jeho doba ale ještě příjde. Po volbách v r. 2006
0/0
9.8.2004 17:51

HolmesS

Re:
Máš plnou pravdu. Po nich půjde do části těla, kam má problémy se dostat i myš.
0/0
9.8.2004 18:39

Eldrb

Re:
Ale no tak Holmes ? Voni jsou Šerlog ?
0/0
9.8.2004 19:40

Liborac

Re:
ver ze mnohem vetsi nechut by mu spusobila vlada s premierem Topolankem. On ma v ODS jine kone. Topolanek by mu nesel tolik na ruku a to ho desne sere on chce sefovat vsemu .....
0/0
9.8.2004 20:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.