Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Haló, tady je Škromach. Poradím vám

Celých pětadvacet minut se vicepremiér Zdeněk Škromach dušoval: vláda to teď s podporou rodin myslí vážně. A nasliboval toho spoustu. "No uvidíme," zachovala si skepsi Martina Metličková, když pokládala telefonní sluchátko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ahasver

Humbuk
To je povyku, když to prase škromach jednou jedinkrát, poprvé a nejspíš i naposledy (určitě aspoň do voleb), promluví s někým, koho se v praxi nejvíc dotýká jeho politika (neschopnost) :-/ Asi jsem z jiný planety, ale když mají člověka na prvním místě, měli by si snad s lidmi v sociálně obtížné situaci povídat denně :-o Sami dokazují jaká je to banda hajzlů!
0/0
9.8.2004 16:13

Kleki Petra

Re:
Tys vůbec nepochopil význam tohoto okamžiku! Právě se ukázalo, že Škromach umí telefonovat!
0/0
9.8.2004 16:17

Ahasver

Re:
No...že umí i vytočit číslo bych si nevsadil, ale je na dobré cestě :-)
0/0
9.8.2004 16:34

1_130_202_135

Re:
 Já pochopil, že telefonovat umí Martina.... Na druhé straně mohl být klidně i Vladimír Hron, protože ty odpovědi spíš připomínají nějakou politickou parafrázi "Hvězd, které nehasnou"....
0/0
9.8.2004 16:44

Kleki Petra

Pro idemtidem:
Nechci rozebírat situaci matek na rodičovské dovolené dopodrobna, ale na položený dotaz "Co lidem brání mysled předtím, než si pořídí dítě" je velmi prostinká odpověď. Nic. Také proto klesla porodnost v ČR tak alarmujícím způsobem.
0/0
9.8.2004 13:56

idemtidem

Re:
Ja jsem nemela v mysled t. Ono to tak pusobi.
 
Mate pravdu. Reseni ale nevidim ve zvysovani materske.
0/0
9.8.2004 15:52

Kleki Petra

Re:
To beru. Pardon, Do beru.
0/0
9.8.2004 15:54

idemtidem

Re:
0/0
9.8.2004 15:56

SocPredator

doporučuji
 
Pro pobavení je to ideální k ranní kávě, samozřejmě tam vládne cenzura
0/0
7.8.2004 17:47

idemtidem

Asi jsem to nepochopila.
Mela jsem za to, ze matersky prispevek je pouha, penezi vyjadrena, podpora. Ne statem financovane pokryvani vsech vydaju spojenych s ditetem.
 
Kdyz se te pani nelibi, ze si za prispevek nekoupi ani vsechny (predpokladam papirove - podle te ceny) pleny, tak si ma poridit latkove. Basta. Kdyz chce nadstandard, tak musi pocitat s tim, ze si priplati.
0/0
7.8.2004 17:21

MMarjanka

Re: Asi si nepochopila opravdu
látkové pleny totiž vyjdou dráž, protože jejich kvalita je zoufalá - málem i fáčovina je hustější než bavlněná plenka - po třech až čtyřech vypráních se musí koupit nové. A už dávno je spotřebitelskými testy prokázáno, e praní látkových plen vyjde dráž - počítají se totiž náklady nejen na plenu a prášek , ale taky na vodu a energie + energie na žehlení - a pak je to dokonale o nečem jiném.
0/0
8.8.2004 7:58

idemtidem

Re:
Potom je ale zajimave, jak mohly byt pouzivany tak dlouho, ze.
 
Posledni spotrebitelsky test, co jsem videla, tvemu tvrzeni odporoval. Ale na chvili predpokladejme, ze mas pravdu ty. Muzu se tedy zeptat, co brani tem lidem myslet, nez si poridi dite? Ceny jednorazovych plen nejsou tajne. Nikde neni psano, ze ja si poridim dite a stat zaplati vsechny ucty - tudiz logicky musim pocitat s naklady.
0/0
8.8.2004 15:17

SocPredator

Re:
Vážená slečno, paní ještě určitě nebudete.
 
Látkové pleny se používaly dlouho, protože jednorázové neexistovaly - podobně, jako se v pravěku mamut lovil chycením do pasti, dneska bychom ho nejspíš zastřelili nebo uspali. Tomu se říká vývoj!
 
A pokud jde o to myšlení, je škoda, že vás nenapadlo, že člověk může mít práci, založit rodinu a pak být z práce vyhozen. Přeji vám, aby vás to nepotkalo. A jestli myslíte tím myšlením, nedělat děti vůbec, tak to některé ženy asi nepochopí nikdy.
0/0
9.8.2004 9:37

idemtidem

Re:
Slecna nejsem, ale to je snad uplne jedno.
 
Je strasne zajimave, ze nekteri lide latkove pleny mohou pouzivat doposud. Tomu se nejspis, podle vaseho nazoru, rika zaostalost ci demence? Mimochodem, ja neobhajuji pouzivani latkovych plen. Myslim si, ze jednorazove jsou praktictejsi. Pouze tvrdim, ze pokud na ne nemam, tak si je nemusim kupovat. Mam totiz i jine moznosti. Neni-liz pravda?
 
Ale tady se snad bavime o vysi materskeho prispevku. A zdali by mel pokryvat veskere naklady spojene s ditetem nebo ne. Myslenim myslim to, ze si sednu, podivam se, kolik mam usetreno penez a pouvazuju, jestli mi to po dobu, co jsem doma s ditetem bude stacit. A ne ze planovane otehotnim, a pote si budu stezovat na vsechny strany a vyzadovat od statu penize.
0/0
9.8.2004 15:44

vejpuste

Re: latkove pleny x jednorazove
Asi jste mela smulu. My pouzivame latkove uz pul roku a zatim drzi. Co se tyce nakladnosti, tak jsem to radeji nezkoumal, ale z ekologickeho hlediska je to celkem jasne. Jednorazovky jsou chemicky odpad, ktery se spatne rozklada a vetsinou konci na skladkach. Proto radeji pouzivame latkove a jednorazove vyjimecne. Samozrejme je rozhodnuti na kazdem.
0/0
9.8.2004 13:47

OKEJ

:O)
Tak to je hustej nadpis. Skromachu Skromachu kdopak jsi a kde jsi? A s cim chces radit? mohu cokoli? Potrebuji si koupit nove tenisky, ty cervencove jsou jiz prodrene...jen porad nevim nevim jakou barvicku. Zda tu blede modrou, nebo ruzovou. Pratele se obraceji spise k te blede modre. Ale, jelikoz se tak koukam po internetu v domeni, ze mi jeste nekdo poradi a zatim bez uspechu...rikal jsem si: "a co to"? Skromach radi online? Nevim kdo jsi, ani s cim radite lidem...ale myslite si, ze by se nasla rada ohledne tenisek?
Predem dekuji
0/0
7.8.2004 17:10

Bastable

komunistické prase Škromach
tak za toto pojmenování jsem dostal osm měsíců
0/0
7.8.2004 17:09

OKEJ

Re:
COZE????? jak to myslis?
0/0
7.8.2004 17:12

Bastable

Re: tak jak to povídám ,v r.1986
0/0
7.8.2004 20:30

Leto_Atreides

FAKT?!?!?!
0/0
8.8.2004 21:11

goneril

RE:
Je me toho Skromacha fakt lito. Je to takovej ubozak, ze snad ani nevi, ze podobnymi populistickymi akcemi na sebe jenom prozrazuje, ze je jen hlupak. Je to trosku smutne, ze se takova socka jako Skromach vubec dostala do vlady. Kde to zijem!!
0/0
7.8.2004 16:29

varyjot

???????????
Lidi já žiju asi na jiné planetě! Jak si to hovado může vůbec něco takového dovolit vypotit?!?! Do hazlu s celou revolucí (sametovou), mělo se na to jít trošku víc HRRRRRRRR!!! Věřím že by se pak ti POLITICI starali jinak o věci veřejné!
0/0
7.8.2004 14:36

ZdenekZa

Bože,
TO JE HŇUP!!!!!!!!!!!!!!!!!
A můžu se ještě zeptat na něco já? My tu často vedeme takové diskuse: co vás osobně vedlo k tomu pořídit si dítě? Vědomí, že budete moci odejít dříve do důchodu, nebo třeba dětské přídavky?
Táhni do pr*ele, dacane!!!!!!!!
0/0
7.8.2004 14:18

SocPredator

Re:
Možná by místo diskusí měli začít makat
Náš bystrý Zdeněček se totiž domnívá, že ta paní si možná neuváženě pořídila dítě a potom začala shánět práci. Ale ona o tu práci přišla a možná i kvůli němu. To není jako nějaký ministrování, kde tě nemůže nikdo vyhodit
0/0
7.8.2004 16:42

Obracec_kalendare

...
Ten Škromach je ale divná věc......................
0/0
7.8.2004 12:16

uziv

diskriminační otázka ?
"Na rodinu a počet dětí se vás ptát nesmějí. Je to diskriminační otázka." 1. Pokud přijímám zaměstnance, vždy se ptám na rodinu a děti. Člověk samozřejmě nemusí odpovědět. Nebo může klidně lhát. Pak nastoupí, a ve zkušební lhůtě se samozřejmě dozvím, kolik má dětí, manželů nebo manželek, položek strhávanách ze mzdy a pod. Takže podle toho se zařídím. 2. Sociální případy má podporovat stát. Ovšem ne takovým způsobem, že se snaží je někomu pověsit na krk, aby je za něj živil a nemohl se jich zbavit. 3. Aby stát mohl někoho podporovat, musí mít podnikatele. A to úspěsné podnikatele. Toho nedosáhne tím, že je bude omezovat v personální politice ani v jiných oblastech.
0/0
7.8.2004 11:35

MMarjanka

Re: Jenže leckterá matka s dítětem,
je mnohem lepší pracovnicí než bezdětné nezodpovědné ucho. Já jako matka tří dětí jsem za poslední 4 roky byla na OČR jen 14 dní a to jen proto, že dcerka byla v nemocnici na operaci a já tam byla s ní. Zaměstnala mne až paní, která si prošla stejným martiriem a věděla o čem to je přiznat lidem jako vy, že nějaké děti máme. Mám kamarádku, která je vysokoškolsky vzdělaná - má dokonce 2 diplomy, má doktorát - ale stalo se jí, že nemohla potenciálnímu zaměstnavateli tohle ani oznámit, protože on začal tím, jestli má děti a když se dozvěděl že dvě, přestala ho zajímat? Pro zaměstnavatele by přece mělo být důležité co umím!!!
0/0
8.8.2004 8:04

huhu007

Re:
takoví zkur*ení prasečkáři by si zasloužili pověsit za koule do průvanu. Kdo živí tebe ty holomku? Těch pár pitomců, kteří na tebe makají a nechají se odírat, protože ví, že narozdíl od nich ty tu zakázku vždycky uplatíš? Co si o sobě myslíš, hňupe? Takovým jako ty by měli zakázat podnikat - táhni někam, kde ctí ty tvoje prasečkářské způsoby, třeba na Ukrajinu...  Normální civilizovaný člověk používá mozek místo aby se řídil klišé. Ty úspěšný podnikatel nikdy nebudeš a v budoucnu na tebe dojde i s tou diskriminací.
0/0
8.8.2004 15:50

Svobik

Slibotechňáci
Vláda se nezměnila, taky slibovali aby jsme je volili (já je tedy nevolil), teď slibují zase aby si udrželi dobře placené posty. U nich se sliby přeci nemusí dodržovat. Nic se jim nemůže přeci stát. Řeknou jen: holt se to nepovedlo, můžou za to ODS nebo čtyři roční období...
0/0
7.8.2004 11:19

SocPredator

budoucnost ministra
Zajímalo by mě, kdyby si teda ta žena postěžovala na úřadu práce kvuli té diskriminační otázce, co by se tedy dělo dál?
Úředník by šel udělat bububu a ta žena by tu práci stejně nedostala, zaměstnavatel by dostal pokutu.
nebo je šance vysoudit peníze za diskriminaci, má s sebou nosit diktafon?
Myslím, že tohle je úplně zbytečná operace, pokud z toho nic ona mít nebude popř. to nebude moci dokázat (jako ta Romka kvuli rase), nepůjde si stěžovat a pojede se dál.
No zatím vaše ministerstvo stále vidím na zrušení pane ministře, nahradí vás jednotná dávka pro každého. Kolikpak lidí zaměstnává MPSV? To by se nezaměstnanost zvedla tak o 2%, co?
 
0/0
7.8.2004 10:31

Jesuslives

hahaha
No to je fakt pablb ten Skromach... jak se muze zeptat matky, jestli si poridila decko kvuli pridavkum... fakt si nevidi do drzky.
0/0
7.8.2004 10:22

A.V.SUVOROV

IMO
Škromach je vyžraný čuně a ne politik, natož ministr.
0/0
7.8.2004 9:33

russsalkableda

Re:
kdyby vyzrany cune skormach musel zit z prostredku, kterre se dnes plati na dite, nebyl by tak vyzranej a treba by mu to zaclo lip myslet a mohl by se pak venovat necemu opravdu uzitecnymu, treba opravam vytahu
0/0
7.8.2004 10:57

russsalkableda

;;
co nas vedlo k tomu poridit si dite? Rodinne pridavky? skromachu, ty si vul. korunovanej.
0/0
7.8.2004 8:47

sarunecka

Re:
Aby český národ nevymřel po přeslici a meči.
0/0
7.8.2004 9:06

russsalkableda

Re:
vymreni ceskeho naroda neni domysleno, pokud vsichni vymreme po preslici ci po meci, kdo bude ty hovada zivit? skromach to vymyslel blbe
0/0
7.8.2004 9:08

Prubojny_kapitalista

Cha cha
Co předvedl soudruh Škromach za poslední roky hovoři za něj. 10% nezaměstnanost a podnikatelé, kteří chčíjou krev, aby odborář Škromach mohl po Jánošicku rozdat lůze to, co podikatelé vydřou. Měl by si ovšem debílek uvědomit, že stát funguje pouze díky podnikatelům, kteří platí daně, protože státní podniky jsou v 99% před krachem a nad vodou je drží pouze státní dotace a podobné "páky". (Typický příklad je Aero Vodochody, kdy se vyráběly letadla, které nechtěly ani "spřátelené" arabské státy na středním východě, protože jsou na nic a předražené, načež je z rozhodnutí vlády zakoupila čs. armáda, která se jich teď zbavuje ). A protože podnikatelé již nechtějí být dojné krávy, které navíc průměrný socan označuje za tuneláře a zloděje, protože ve své neschopnosti závidí i nos mezi očima, končí podikatelé svou činnost, jak uvadí statistiky, rozdělují své firmy na několik částí, aby nemuseli platit vydřidušké daně a nebo odcházejí jinam. No, a až se tenhle kocourkov složí, pak si může soudruh Škromach zaspívat s Madonnou duet: Don´t cry for me, Argentina, protože na tom budem ještě hůř, než tam.
0/0
7.8.2004 8:17

jklokan

Re: Podnikatelé jsou asi bozi
Nijak se nechci zastávat Škromacha,ale podle Vás platí daně jenom podnikateleé a ostatní ne.Samozřejmě.že podnikatelé mají daleko větší zisky-platí proto daleko více,také se mají podstatně lépe než normálně pracující lidé.Ostatně podnikání jste si zvolil sám.Tuneláři jsou i z Vašich řad(Soudek,Salzman,Stehlík,různí radoby podnikatelé cestovních kanceláří a fondů atd.
0/0
7.8.2004 8:46

Prubojny_kapitalista

Re:
V tom máte pravdu, jenom bych doplnil důležitou věc. Podnikatelé vytvářejí pracovní místa. Bez podnikatelů nebude pracovních míst, zvětší se nezaměstnanost,  zvětší se ekonomický propad republiky a půjdeme do "řiti". Bez podnikatelů nebude mít dělník, manager a další možnost platit státu daně, protože nebude mít "z čeho". Bez pracovních míst....
0/0
7.8.2004 8:51

Jesuslives

Re:
Presne tak. I dneska je bohuzel dost lidi, kteri zavidi penize tem, kteri si je dokazou vydelat. Samozrejme ne kazdej je vydela poctive, ale "vetsinovej" podnikatel tak cini a je v poradku, aby se mel lepe, protoze to je odmena za jeho riziko a daleko vetsi odpovednost, protoze muze treba taky prijit i o kalhoty (pokud si tedy rovnou nezalozi s.r.o, ale to jsou spise vyjimky)
0/0
7.8.2004 10:31

Ondřej Bouda

Re:
Jo. Ale bez zaměstnanců se podnikatel taky může jít ***. Já myslím že obě strany jsou potřeba.
0/0
9.8.2004 12:41

PS_PS

Re: Asi jo
Nejprve se pokusím trochu okomentovat to co jsi tam jklokane napsal.
Těžko si dovedu představit, že by nějaký dělník od soustruhu mohl způsobit takovou škodu, jak někteří velcí podnikatelé. O tom není sporu.
Tak a teď k daním. Na to, aby si podnikatel vydělal, musí vše nejprve zdanit jeho firma a pak teprve on. A pokud je zaměstnán, tak zhruba to, co si odveze jako plat, zaplatí státu. A to je taky důvod, proč máme nezaměstnanost, protože aby ti někdo dal 10000 mzdu na ruku, musí za tebe dalších 10000 zaplatit státu (sociálka, zdravotní apod). A díky těm podporám škromachovým je pro spoustu lidí jednoduší být na pracáku a vydělat sí občas něco načerno. Budou totiž na tom líp, než když pujdou pracovat. A to je špatně, moc špatně.
Pokud se tedy podíváš na svou výplatní pásku, představ si, že máš na ní dvounásobek peněz. A že potom tu polovinu ty musíš každý měsíc tomu státu zaplatit. Nevadilo by ti potom, co s tím ten stát dělá? A ještě si představ, že 19% z ceny zboží, které nakupuješ dostává zase stát. No není toho trochu moc?
0/0
7.8.2004 13:30

varyjot

Re: Blbečku
Ty jsi fakt KLOKAN!! A kdo asi ty daně platí ty VOLE??? Podle tebe asi studenti, armáda nezaměstnaných a sebranka asociálu!!!
0/0
7.8.2004 14:43

Jira7

Re: Škromach
Přesné,neumětel socanský zvaný BAROKO
0/0
7.8.2004 8:50

Jira7

Škromach
Škromach,to hovado je snad úplně bez zábran.Von je schopen si snad dělat z lidí blázny.Socanskej bastard
0/0
7.8.2004 7:54

MMarjanka

Tak to se dotklo jen jednoho jediného problému
Co třeba rodiny s dětmi, které studují a musí proto dojíždět do školy? Zrušil se příspěvek na dopravu, ale přes vašechny sliby není jakákoliv náhrada - takže bezplatné školství mých dětí mne přijde na 1900,- měsíčně jen na dopravě a stravě. Knížky pro druhý ročník střední školy stály 800,-. Dcera je naštěstí o hodně mladší a tak možnost, že půjde na střední školu je až když už z ní bude syn venku. Ale např. zrovna pracovnice u nás na sociálním odboru má děti 2, které obě dojíždějí na střední školu - a je to v rozpočtu hodně znát.
0/0
7.8.2004 7:53

sarunecka

Re:
Od roku 2005 by mělo být zavedeno společné zdanění manželů a některé rodiny by si mohly polepšit. Uvidíme jak to bude fungovat v praxi.
0/0
7.8.2004 8:38

OKEJ

mnam skvarecky
Skromacha neznam, ale vypada vykrmene..mno a jeho jmeno mi pripomina skvarecky se soli a pivaska. Mam na to ted chut a jdu si to udelat.
0/0
7.8.2004 5:46

Robo

Pane Škromach
Mají takové rozhovory vůbec nějaký smysl??Vždyť Vám je úplně jedno jak lidé žijí.Jó,nažranému nevysvětlíš co je hlad......styď se špekoune.
0/0
7.8.2004 1:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.