Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

E-mail hrozí terorem v pražských školách

Člověk podepsaný jako Joe vyhrožuje teroristickými útoky chemickými a biologickými zbraněmi v Praze. Cílem mají být v září školy a pak metro a další veřejná místa. E-mail s těmito výhrůžkami dostala redakce iDNES. Pisatele hledá policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ether

Že by to byl tenhle ?
Znám jednoho Joe a je to děsný magor. http://www.fuxoft.cz/joe/
0/0
6.8.2004 22:46

kadel100

zas pozde
Vlasta dneska prisla o 4 hodiny pozdeji z prace a tvrdila, ze ji u vratnice nekdo hrozil terrorem. Nerikala o co slo, ale nemam duvod ji neverit. Nastesti je vikend, do pondelka se to snad vyresi a nekdo to z vratnice uklidi. Mam ji rad, holku, i kdyz me obcas pekne zlobi.
0/0
6.8.2004 22:06

tezkoodenec

Nejspis
Nejspíš to napsal někdo z idnes, aby měli o čem napsat, jsou to ale kluci mazany, a diky nam na diskusi vedi jak to udelat tak aby je nikdo nevystopoval (určitě se nco podobneho už řešilo)
0/0
6.8.2004 19:59

Michalll

TA UVEŘEJNĚNÁ VĚTA
vypadá na kopii citátu  z arabského zdroje.
internetová grafologie však si ví rady více."otisky prstů " jsou i ve slovních spojeních atd. nevědomě tam může být i kus vlastního jména, které se ve stavu vzrušení protlačí do textu...zajímavé jsou i snové reakce luštitele, pokud tedy dokáže se ve svých snech pohybovat a si je pamatovat. svět je celek přítomný i v části, jen to objevit.
Doufejme , že policie nezůstala vězet v minulém století a je rovnocenný partner.šarlatánství není sice řešení, ale někdy z  nevyužití t aktuálních možností těží.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
6.8.2004 19:53

1_130_202_135

Re:
„Phe! Nenávidí kořalky?! Pokud vím, potrrpí si na denaturrát, kolínskou, ale nejrraději ze všeho si cvakne éterru, čuchněte si!“
0/0
6.8.2004 20:19

AlienDUDE

wtf
neposlali ste si to nahodou sami aby ste meli o cem psat ?
0/0
6.8.2004 19:06

AlienDUDE

Re:
nebo druha nejpravdepodobnejsi moznost - neposlali si to nahodou sami grossovi soudruzi aby zase od neceho odvedli pozornost ?
0/0
6.8.2004 19:07

mtis

Sudajev - PŘIZNEJ SE!!!
My víme, žes to byl ty - jako jeden z mála kriplů jsi zvládl vysoké umění obsluhy klávesnice PC!!!
0/0
6.8.2004 19:05

Jouja

TO JSOU ALE BLABOLY!
Jak tak sleduju diskusi, zije tady spousta lidi v daleke budoucnosti. Nevim napr. v cem se sniper_cze tak zasadne mylil, ze ho vseznalek  Premdaas tak utrel, navic bez jakekoli konkretni argumentace.
Pripojim se z mobilu, projdu pres nekolik anonymizeru, zalozim si schranku, nebo najdu SMTP-Relay server, poslu to z webu, atd. Logy na anonymizerech se skutecne drzi dlouho ...:-) hahaha. Z hlavicky mailu se toho da vycist - kazdej prumernejsi skriptar ti vyrobi hlavicku jakou chces. Pokud bude mit ten nekdo z peti alespon ctyri pohromade muze se policie postavit treba na usi. Ne ale proto, ze by tam nedelali lidi, kteri by nezvladli nekoho neopatrneho vystopovat.
Howgh!
0/0
6.8.2004 18:44

iuos

hmm
to chce grafologa
0/0
6.8.2004 18:32

Hulis

Proč zrovna CzechTek...
Již několik let jezdím na největší tuzemský "teknival" a reakce, které se během i po jeho uskutečnění objevují v médiích, ale i u lidí prostých či politicky aktivních mě velmi mírně řečeno přivádějí do rozpaků. Každý rok se můžu nejen já, ale i většina národa z masmédií dozvídám, kterak se naše a zahraniční mládež oddává drogovým radovánkám, nic jim není svaté, ničí svou přítomností a základními tělesnými potřebami okolní krajinu apod. Samozřejmě uznavám, že trocha pravdy na tom je. Jenže právě jenom trocha. Samozřejmě není dobré vtrhnout na soukromý pozemek s patnácti- dvacetitisicovým davem. Letos však CzechTek proběhl na státem pronajatém pozemku. Pravda, bez povolení. Táži se však, proč nikdy nikdo ze státní správy tuto akci povolit nechce? Bojí se nadměrné konzumace již zmíněných drog? Nebo se snad bojí subkultury, kterou tekno a s ním spojené větší či menší party bezpochyby je? Zkuste se za bílého dne či v noci projít centrem Prahy nebo kteréhokoliv trochu většího města a asi se nebudete stačit divit, kolik drog vám bude nabídnuto. Takže v tom to asi nebude. I když... Poslat 800 těžkooděnců do rušných ulic by si asi pan Gross a spol. nedovolil. Kdežto na louku, kde je už jen pár set lidí, kteří se chtějí bavit, to je něco jiného. Zapomněl však, že drtivá většina účastníků se nepřijela zfetovat do bezvědomí, aleopravdu se pobavit. Proč CzechTek nebyl nikdy povolen si mohu vyložit pouze jedním způsobem: bez vstupného na tom zbídačená státní pokladna nic netrhne. A i o tom, myslím, CzechTek přesně je.  Policie lidi vyhnala, nájemce louky podal trestní oznámení a téměř pláče nad tím, že je louka na dlouhou dobu zničená, plná odpadků a okolí lesa exkrementů. Ano. Odpadky tam zůstaly. Ono se totiž za použití vodních děl a slzného plynu dost špatně cokoli uklízí. Nebýt pana Lůdika, Grosse a policistů nikdo by za měsíc nepoznal, že se tam nějaký CzechTek konal. Ale to si nikdo z nich nechce připustit.
0/0
6.8.2004 18:08

GhorX

Re:
Pozemek nebyl soukromý, byl pronajatý od státu. A my jsme tedy měli právo jej obsadit. Teprve až vymřou kreatury, jako je "Huliš", či jak si tento idiot říká, bude možné v této zemi pořádat nějaké svobodné festivaly. Entity, jako je on, jim přes veškerou snahu aktivního blba prostě brání.
0/0
6.8.2004 18:31

AlienDUDE

Re:
myslim ze idiot si ty a gross.
0/0
6.8.2004 19:05

GhorX

Re:
Jistě.
0/0
6.8.2004 20:17

Hulis

Re:
Vis ty trotle, ta kreatura a idiot-cili ja-se snazi CzechTech branit a priblizit jeho fungovani i tem debilnejsim z nas, zrovna jako si ty, aby priste mohl probihat legalne bez zasahu policie. Jestli ti vadi zrovna tohle, tak si debil tuplovanej a kvuli takovejm budou problemy s legalitou porad.
0/0
8.8.2004 17:16

frantikprvni

??
Jen je prostě smutný že se takovejma blábolama musej policajti zabejvat, kdyby raději dělali něco užitečnýho. Mit jako cílovou skupinu děti pro atentát to se nenosí ani u těch vygumovanejch islamistickejch teroristů
0/0
6.8.2004 16:42

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Free proxy
Pokud zalozite emailovej ucet , a budete z nej posilat nejaky emaily, a vzdy budete pripojenej pres nejaky free proxy v bananovy republice, tak vas pravdepodobne nikdo stejnak nedohleda , krom toho v case gprs/ nebo vytacenyho pripojeni pres mobit a podobnejch veci by pravdepodobne pokud by nekdo dopravdy neco takovyho planoval tak by si poridil mobil se simkou  jen na jednu tuhle vec, zcela anonymne vyridil co potrebuje  pak ho i se simkou rozslapal a narval do kanalu .   Takze pokud to napsal nejakej zacek druhej tridy od tatky z notebooku tak ho asi dohledaj . ALe pokud to poslal nejakej ne uplne tupej clovek tak ho nikdo nedohleda.
0/0
6.8.2004 16:25

hugoventil

Re:
0/0
6.8.2004 16:26

sniper_cze

Re:
presne
0/0
6.8.2004 16:27

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Re:
jo jeste jsem zapomel , ze takovyhle ujety emaily muze fakt posilat jen uplne vygumovanej  clovek nebo klucina co se mu nechce v zari do skoly protoze ho ucitelka fakt se--re,  protoze  kazdymu je prece jasny ze na CR se kazdej terorista muze akorat tak vykvajznout.  Jedinej radoby terorista tu za poslednich 10 let byl akorat nejakej vymastenej duchodce co mel konicka strasit lidi a par typku co jim dosly prachy, jo mafiani ty se ale killujou jen navzajem  pokud se nahodou jeden mafian nerozhodne dojet si na nakup v dobe kdy mu jinej cpe granat pod auto(to je pakt fakt smula)
0/0
6.8.2004 16:34

AlienDUDE

Re:
lol
0/0
6.8.2004 17:49

medved_cz

Re:
Zapominas napriklad na cookies napriklad od reklamnich systemu. Ty Ti zustanou v pocitaci i po jeho vypnuti a az se pripojis prez jiny modem... Plus i ten modem se prihlasuje k BTSce a operatori musi uchovavat nejakou dobu i udaje o intenzite signalu daneho mobilu. Pomoci triangulace zjistis misto a jestlipak tam nebyla nejaka kamera... Nebo zda nekdo nevidel nejakeho blazna, jak pracuje na notebooku v polich...
0/0
6.8.2004 17:03

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Re:
psal jsem na jedno pouziti, zalozis ucet a poslel email za necelou minutu, na kolacky se muzes vybodnout ty muzes zakazat, a za tu minutu by tam nebyl ani superman , dneska uz si nikdo cloveka s notebookem v aute ani nevsimne, natos v vlese , v kempu , v kukurici . Je to kazdyho putna ,A ze budes mit smulu na kameru to pravdepodebnost asi jako ze potkas Majkla Jacksona u Vystrelenyho voka
0/0
6.8.2004 17:27

GhorX

Re:
Hlavně to hodně okecávejte, ono je těch případů málo.
0/0
6.8.2004 18:14

Isbjoerna

Re:
, Jak kde. Nekde se nemuzes prihlasit (ani zajit na mailbox, pokud nedovolis jejich cookie. Na druhou stranu - kazdy byt' jen zpola gramotny si umi cookies najit a "delete". ------- "Odeslána byla z adresy založené na jednom z velkých českých internetových vyhledávačů." --- Jsem si jista, ze maji moznost ho identifikovat, ale ze to nebudou "kricet do sveta", aby si lide, kteri tam maji take postu, nepripadali "skleneni/pruhledni/kontrolovani". :-/
0/0
6.8.2004 19:29

trotlX

utok chemickymi a biologickymi zbranemi
Jestli se nejedna o tiskovou zpravu Bonduelle, ze ziskali velkou zakazku na dodavku fazoli pro skoly a nemocnice.
0/0
6.8.2004 16:21

paja2000

Joe Milionar se splet
myslim ze spis chtel pohrozit iDnes, ze jestli se nevrati zpet k novinarine a neprestanou psat bulvar, tak prijde do redakce a prdne si tam. Nebo dalsi moznost je, ze sadam se naucil cesky a svoje zbrane hromadneho niceni pouzije u nas, v srdci Evropy. Taky to muze byt nekdo, komu se udelalo soufl, kdyz cetl zdejsi diskuze, nebo moc hral dooma 3, nebo je venku moc horko ...
0/0
6.8.2004 16:20

sniper_cze

Re:
Souhlasim s tim poslednim
0/0
6.8.2004 16:23

Alesek2004

Větším nebezpečím
pro žáky jsou mnohdy zamindrákované učitelky!!
0/0
6.8.2004 16:15

pan_otaznicek

rada pro policii
to ignorujte. Uz vidim, jak nekdo kdo disponuje zbrani hromadneho niceni pise do redakce idnes.cz :) To je smesne. Terorista by informoval CTK nebo CT. Pripadne nejakou vladni organizaci.
0/0
6.8.2004 16:03

jack007jac

idnes
Tak to tak vypada, ze z iDnes su pujde nekdo za tento email sednout :)
Jinak, jak tu psal sniper, nemaji sanci ho chytit, pokud nebyl blbej.
0/0
6.8.2004 15:57

Milan M3

Hlavičky
By mě zajimálo, jestli Policie ČR zná něco jako hlavičky e-mailu a možnost trasování cesty, kudy e-mail prošel. Dnes je technicky jednoduché zjistit, z jakého PC byl e-mail odeslán, otázka druhá je pak zjištění, kdo u toho inkriminovaného PC seděl, že ?
0/0
6.8.2004 15:30

hugoventil

Re:
sím u PC seděl Joe
0/0
6.8.2004 15:34

roxor

Re:
a nebo Pažout.....
0/0
6.8.2004 15:36

venomacek

Re:
a v případě anonymního připojení? HA?
0/0
6.8.2004 15:43

sniper_cze

Re:
Anonymni pripojeni nic neresi, protoze je u nej zaznamenano urcite telefonni cislo. A u telecomu musite mit platne udaje :)
0/0
6.8.2004 15:44

venomacek

Re:
ano, ale těch připojení v danou chvíli může být určitě několik set, možná i tisíc.. 
0/0
6.8.2004 15:47

sniper_cze

Re:
To muze. Pak jde jen o to se probrat logy ...
0/0
6.8.2004 15:52

venomacek

Re:
nemyslím si že by všechno logovali na úrovni kdo kde byl..   stejně - dejme tomu že 120 uživatelů bude najednou na emailu seznamu. co s tím dál?
0/0
6.8.2004 15:56

Premdaas

Re:
ale 120 lidi nebude mit stejnou IP adresu
0/0
6.8.2004 15:58

Milan M3

Re:
Pokusím se ti to vysvětlit: Na seznamu bude najednou v e-mailu 120 lidí, každý z nich bude mít jinou adresu (přístup z např. firemní sítě přes proxy/NAT router pominu, to je pouze další článek, kde by bylo nutno project logy). Každá ta IP adresa patří do nějaké skupiny, kterou má přidělenou některý z poskytovatelů (třeba). K tomu poskytovateli se náš pan Někdo připojuje přes RAS (vytáčené připojení), v logu providera pak bude záznam o tom, kdo dostal z DHCP poolu právě tuto adresu a případně z jakého čísla volal. Pokud tam nebude číslo, tak samozřejmě číslo volajícího bude u Telecomu. Chápeš ? Všechno je dohledatelné, a právě proto mne zajímalo, jestli něco takového Policie zkusí, jestli to tam někoho napadne. Bohužel při technické eurodovanosti některých policistů (a nejhůře soudců) vidím šanci polapení pisatele zprávy jako mizivou.
P.S. pro rejpaly a osoby s malým přirozen*m a komplexem: Píšu to vše dosti zjednodušeně.
 
0/0
6.8.2004 16:10

venomacek

Re:
jo, tohle je mi víceméně jasné..  myslel jsem to takhle: na anonymní připojení třeba volný bude připojeno těch cca 120 lidí najednou na seznamu. Takže mají 120 lidí a to je pořád dost velký okruh, myslím.. 
Navíc je možnost připojení přes předplacenku.
0/0
6.8.2004 16:31

Premdaas

Re:
ale to sou dve rozdilny veci cos tedka rekl - VOLNY (predpokladam ze myslis sluzbu..?) a anonymni? to nejde dohromady
0/0
6.8.2004 16:36

venomacek

Re:
mám na mysli připojení typu: zadej 724 200 555, heslo volny, username volny.. přes předplacenku mejí maximálně BTSku
0/0
6.8.2004 16:39

Milan M3

Re:
A voláš z čeho ? Z vokna ? Nebo z mobilu, kterej má číslo ? A myslíš si, že je složitý vystopovat dnes mobilní telefon ? Není ... Na 5 metrů přesně.
0/0
6.8.2004 16:40

Premdaas

Re:
sam bych to nerekl lepe
0/0
6.8.2004 16:43

venomacek

Re:
mám na mysli příspěvek xenofobní žumpy - teď nový.. a nechce se mi věřit, že by kvůli každému anonymovi prověřovala policie několik set lidí (tady asi velká hmotná škoda nevznikla), takže možná i dial-up v případě blbečků postačí
0/0
6.8.2004 16:43

medved_cz

Re:
120 lidi _neni_ pro policii velky okruh lidi. Vem to popooradku - nejprve se podivej na jejich bydliste. Pak na vek. Nasleduje zamestnani/skola. A pokud zustanou dva zaci uciliste z Prahy - Karlina, tak uz mas dva hlavni podezrele, na ktere se zameris hloubeji. Nebo naopak se podivas kdo vubec mohl mit nejaky motiv (napr. zaci jedne skoly), kdo z nich umi hodne s pocitacem. A poptas se jejich kamaradu, zda se necim nechlubili... Proste normalni policejni prace.
0/0
6.8.2004 17:14

medved_cz

Re:
Tak si to radsi rychle zacni myslet. Nejenze to mohou logovat, ale oni to dokonce musi delat (ze zakona). A z IIP adresy muzes zjistit telefon, za telefonu adresu a z adresy jmeno toho BFU, co si mysli, ze posta na Seznamu a Internet vubec je anonymni.
0/0
6.8.2004 16:50

venomacek

Re:
takze u providera jsou logy ve smyslu "tohle tlf. číslo dostatalo tuhle IP z mého rozsahu od 17:00 do 17:10, nebo tuhle IP mělo jedno z těhle několik set čísel" ?  
0/0
6.8.2004 16:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.