Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Techno a policie

Když vás někdo bací pěstí do zubů, asi skoro všichni řeknou, že je správné, aby útočníka bacil nedaleko stojící policajt obuškem. Pokud zaparkujeme špatně auto, asi bychom mluvili o fašismu, kdyby nás za to strážník střískal jako žito.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kaikdj

Ještě že
existují lidé jako pan Komárek... Je mi trochu smutno, jak zdegenerovaná populace "NOVAonlaindesinfo" vnímá "mejdan na louce"... Kdyby se u nás NEVRAŽDILO a NEKRADLO, asi bych řek, podupaná louka je problém..., ale takle??? A těžkooděnci??? Xmíchu:))) Klobouk dolu před těma dobrovolníkama, co to tam přijeli uklidit... Smekám:-)
0/0
7.8.2004 18:39

Enver Hodža

Když už
byla policie v akci, mohla také rozehnat zcestné myšlenky tohoto mistra pera pana Komárka.
0/0
4.8.2004 17:28

wwwand

Re: symbolika slov
Jak mnoho napovídá už samotný výraz "zcestné myšlenky". Na ty by se mělo fakt myslet, ty by se měly pohlídat. Což takhle oprášit inkvizici, ta měla jasno v tom co je a co není "zcestné"...
0/0
4.9.2004 0:40

monrico

Souhlasim
Jelikoz se o tuto akci hodne zajimam, a snazim se dozvedet fakta, musim Vam dat za pravdu.
0/0
4.8.2004 16:17

zavlaha

Komárek
Pane Komárku, pozvu asi tak 20 lidí a uděláme si u Vás doma mejdan, něco chlastu, něco k jídlu si přinesem, pak Vám zničíme vybavení a neustále budeme tiše zpívat, tančit, fetovat a hlavně si pustíme na několik dní techníčko z pořádný bedny. Budete určitě rád a slušně nás poprosíte, abychom po sobě uklidili, případně iděláte roztomilé bu,bu, bu,.....
Mohu poprosit o adresu a hlavně buďte doma včas.
0/0
4.8.2004 15:36

ouha

Re:
To nebylo u nokoho doma, zabedněnče
0/0
4.8.2004 17:15

kamo

Re:
Louka na které byla párty je státní, Ludík ji má v nájmu za účelem kosení trávy na ní. Nic jiného není s loukou oprávněn dělat, tedy nijak jinak na ni hospodařit. Tím méně vystupovat jako vlastník. Pokud vznikla na louce škoda, musí se to hodnotit jako škoda státu a je nutno dokázat, že účastnici škodu vědomě zamýšleli (pokudvím chtěli uklidit a odjet). S tím musí najít policie i konkrétní viníky - nikoho nemůže obvinit kolektivně, i když jsme národ, který je na kolektivní obviňování zvyklý a baží po něm! Vaše srovnání s párty na Komárkově zahradě v tomto pohledu hodně kulhá.
0/0
6.8.2004 13:36

raspr

Komárek
Skvělý, naprosto souhlasim s Komárkem
jen tak do nich.........když už jsem si takovou akci zaplatila a nesouhlasila se zásahem
0/0
4.8.2004 15:13

GhorX

.
"Technaři pouze zasvinili louku a poněkud otravovali své okol" - jen tento výrok idiota Komárka stačí, aby každý soudný člověk pochopil, co je tento exot zač. Komárek nechápe, že kolem něj existují lidé se svými legálními nároky, nechápe, že existuje něco, jako právo a zákony, nechápe, že existuje slušnost a tolerance. Podle idiota Komárka neměla proti několika tisícům lidí (říká se tomu dav, idiote Komárku) zasahovat skupina policejních profesionálů; tento bezmozek by nejspíš uvítal, kdyby nelegální akci zastavila jedna běžná městská hlídka. Ač by to pravděpodobně vedlo k násilí, zraněným a nejspíš i mrtvým. Idiot Komárek je naštěstí jenom idiot a jeho schopnost škodit je jenom omezená.
0/0
4.8.2004 13:10

kuttik

Re:
mrtvym?????!!!!!!!!!!!! prehanka chlapecku
0/0
4.8.2004 17:08

GhorX

Re:
Vzhledem k posledním událostem je Vaše důvěra k průměrným policistům opravdu na pováženou. Opravdu se domníváte, že by při zásahu takzvaně obyčejný policajt nesáhl po zbrani ?
0/0
4.8.2004 17:13

kuttik

Re:
leda, ze by tam nekde byl prechod pro chodce.. ze? :)
0/0
4.8.2004 17:19

ouha

Re:
Chudáku
0/0
4.8.2004 17:17

GhorX

Re:
Ano, jsem chudák - žiji v zemi, kde je možné obsadit a zdevastovat cizí pozemek za přítomnost policie.
0/0
4.8.2004 17:26

kamo

Re:
Policie by nás za naše prachy měla chránit proti agresivním hulvátům tvého typu. Jaké právo a zákony na veřejném prostranství? Louka není v majetku pana Ludíka - je státní tedy všech tedy svým dílem i těch technařů ty rozumbrado sprostý. Komárek to napsal dobře.
0/0
6.8.2004 13:28

wwwand

Re: trocha matematiky nezaškodí
Když už se tak vehementně chrání veřejný majetek, tak by bylo zajímavé se pocvičit z počtů: na kolik nás přijde jedno pomatené (když už ne rovnou podplacené) mylné rozhodnutí státních úředníků a politiků (např. kauza Ostravské dálnice) a porovnat tuto škodu se škodou tvrdě rozehnané technoparty. Nebo že by v parlamentu byla taky permanentní party, akorát že ne veřejná...? Akorát ta kocovina je pak všude.
0/0
4.9.2004 0:48

saldo

Komárku, Komárku
Komárku, Komárku, už jste měl někdy co do činění s opilými a zfetovanými násilníky? Asi ne, jinak byste tuto úvahu nenapsal. Vymístit takovou mnohatisícovou "společnost", jejichž příslušníci nerespektují zákony ani policejní nařízení, není jednoduché a bez patřičného počtu patřičně vybavených policistů se neobejde. Spíš byste měl vyseknout poklonu za umírněnost zásahu, protože nechat si vulgárně nadávat, uhýbat létajícím lahvím atd. a přitom zachovat chladnou hlavu není vůbec jednoduché.
0/0
4.8.2004 13:01

ne-mel

Re:
Ne-ale částka na odškodnění byla nabídnuta.
0/0
4.8.2004 12:43

ne-mel

Do prdele se systémem
Koukám že ty co komentují NEGATIVNĚ cz23chtek patří mezi blbečky co přikyvují vždy silnější straně protože se samy na nic nezmužou.
Stále se snižující platy a naopak zvyšující se ceny potravin atd. má na svědomí jen náš sk. stát.a lidi jako Vy který ho podporujou-většinu je o lidi z rodin, pozustatku totalitního režimu
Cechtek co já pamatuju, byl  vždy hudební festival bojující proti systému a KOMERCI a i z toho důvodu může být trnem v oku našemu státu a následného nasazení těžkooděnců.
Abych to shrnul dnešní demokracie je taková že i na vlastních pozemkách nemá člověk právo na nic,pokud nemá miliony povolení,a hlavně zpacenou tučnou částku státu.
0/0
4.8.2004 12:38

barbudo

Re:
... ten pozemek byl Váš?
0/0
4.8.2004 12:40

monrico

Re:
Presne tak. V minulych letech se ukazalo, ze pro majitele pozemku je nebezpecne CzechTek povolit.
Mam pocit, ze majitel toho dnesniho je koumak a dava si zalezet, aby s toho vymlatil co nejvic. Vzdyt o tu louku mu vubec nejde. Nechat lidi po sobe uklidit odpadky mermomoci nechce, aby bylo vydet jaky je chudak. Kdyz  se tam totiz uklidi ta louka bude po par destich za 2 mesice zase ok, a nebude pojistka...
0/0
4.8.2004 16:27

Englishman

Nová doba
Soudruh Gross proti technopárty povolá těžkooděnce a mluvčí policie řekne, že před zásahem policie v budoucnosti už nebude přemýšlet. Vy mladší vítejte v nové době. My trochu starší vítejme ve staré době, kterou - bohužel - dobře pamatujeme.
0/0
4.8.2004 10:33

habit

Re:
...uz si zacinam pripadat jako za mlada. Vlada nevladne ale bojuje proti vsemu a vsem, zelezna pest vladnouci tridy uz zase tvrde dopada na sedmnactilete rozvracece klidu a poradku a me se chce zase utyct...
0/0
4.8.2004 10:46

snehul

Re:
tak utec!!!!! takovy jako ty jsou nejlepsi umis akorat fnukat a utikat stejne jako ty technari 
kdyz se ti neco nelibi tak se proti tomu postav jinak budou Cechy furt tam kde jsou
0/0
4.8.2004 11:20

mik23

Realita
Achjo, tady je videt jaxte vsichni absolutne vymasirovany tele¨vizi nova a tak...ja sem stal v tom davu kterej vytlacoval policajty pryc, protoze zabavovali aparaturu a to se proste nedela...no a ktomu co sem chtel rict...je pravdou ze tam litaly veci do policajtu ale co sem videl tak tam leteli max. 2 skleneny lahve a par kamenu, jeden pytel s bordelem a par pet lahvi (prazdnejch:)...ale tyhle lidi co to hazeli sou uplne mimo...k zadnymu zraneni policajtu nedoslo!!!, to si nova vymyslela aby na nas hodila jeste vetsi stin...jinak kdyby nas ta dementni policije nevyhodila tak je tam ted uklizeno a za mesic bude louka jako nova...
a stando grossi:  - je videt ze f politice sou sami husty lidi s logockym uvazovanim (proc je nechat v klidu odjet, kdyz je muzem vymlatit a zaplati to verejnost)
0/0
4.8.2004 9:25

aliencz

Re:
Realita? Ty nevíš, co to je!!! .....např: .... "protože zabavovali aparaturu a to se prostě neděla" ...... a jezdit někomu autem po louce bez povoleni a chlastat tam a fetovat a dělat bordel, to se dělá??? Odkud jsi to spadl?? Z marsu?? Počítáš kusy, které letěly mezy poldy? Seš cvok? Copak záleží na jejich počtu? Když praštím tvojí matku flaškou, taky se budu vymlouvat, "no a, šak byla jen jedna rána, tak jakýpak přestupky" ..... právě kvůli těm lidem, co o nich píšeš, že byli mimo, tam ta policie byla a mimoozistů tam bylo z počátku několik tisíc. Za měsíc bude louka jako nová?? Ty jsi zemědělec? Je srpen, do září už nic nevyroste ani náhodou, letos je pastvina v tahu. Kdybys choval sto ovcí, můžeš je letos povraždit, nebo nakoupit trávu za těžký peníze a že jich zemědělci mají na rozhazování. To může říct jen zhulenej frajírek z Prahy, nebo jiného velkoměsta, kterej nepozná krávu od koně. Děti jako ty, maj sedět doma a učit se, aby věděli, co je zákon, vlastnické právo, znali hodnotu pěněz a majetku. Stěžujete si na drahotu, ale dvě stovky za fet klidně vyhodíte - jste akorát banda pokritců, které na ničem nezáleží, jen na vlastním blahu, pobavení, za hjakoukoliv cenu. Osobně jsem taktéž proti zásahu, páč je zcela jasný, že každá akce jednou skončí a škody už tam byly stejně. Princip je ale někde jinde. Tentokráte pěkně dostal na prdel.
0/0
4.8.2004 16:07

teta1974

Re:
lzes, nevedomy bloude. ne ze ůto se prostze nedela" - naopak, aparatura se zabavuje na vsehc akcich tohoto typu, kdybys cetl media kolem cele te 23 veci, vedel bys, ze je to bezna praxe a byli jsme jedna z poslednich zemi na svete, kde se to nedelo.
0/0
4.8.2004 16:15

galdwin

Komarek je picus
Zadny rozvijeni-se zasahem policiie 100%-ne souhlasim. Mohli zasahnout i driv. Nikoliv osterji-intenzita byla primerena situaci.
0/0
4.8.2004 8:44

kafy

Re:
Jasně, přesně tak. proti pár nalitejm lidem válejících se na cizí louce česká policie povolá hordu těžkooděnců. proč ne ... Ale proč už není tak rázná v boji s tím bordelem co po sobě hází granáty uprostřed prahy ... že by technaři neměli dost peněz a vlivu ? ... heh
0/0
4.8.2004 8:54

PanXXX

strileni
ja jsem tam nebyl,me staci videt fotky,je to hnus,
a ze to jde z nasich dani tak to je mi ......
ted pujde z nasich dani i uklid toho bordelu,prasata vyhuleny
pocilajti tam meli nabehnout  v sobotu,a cely to tam vymlatit a ty nejhorsi smazky a fetaky vystrilet(ale to by museli vystrilet cely czechtek)
0/0
4.8.2004 8:34

Graetar

Re:
A až všechny vystřílíme, tak si je pak vyhoníme!
0/0
4.8.2004 15:48

junkett

czechtek.freetekno.org
opravdu se mi libi vsichni tihle paprdove kteri jen cumej na novu a maji doma predpotopni masinu s modemem a hned tu vypisujou svoje moudrosti ... a maji pocit ze o to nekdo stoji... nikdo z vas kdo takhle nadavate, skuhrate a fnukate jste tam nebyli sami ani nevite jak to cele vlastne bylo/ vypadalo... opakujete jen jako papousci to, co vam nekdo nacpe do palice ubozaci, je mi vas lito. Ale docela chapu vase rozhorceni:) Ted totiz vsichni ti policajti a ze jich bylo pozehnane dostanou tucne premie za to jak krasne s tema fetakama zatocili a ty zaplati ze svych dani kdo jiny nez vy:) ... zaplatim sice i ja ale je tu jeden rozdil, mi tech penez neni vubec lito protoze ja se tam na rozdil od vas velice dobre pobavil:))) jinak jestli nekoho z vas zajima pohled resp. prohlaseni druhe strany tak si prectete text na strance: http://czechtek.freetekno.org/ 
0/0
3.8.2004 22:29

barbudo

Re:
, pevně věřím, že policie udělá to nejdůležitější - zabrání v řízení motorových vozidel osobám pod vlivem alkoholu a psychotropních látek ...
0/0
3.8.2004 22:47

Fatman68

Re:
To jak zásah proběhl je nebetyčná hovadina. Policie měla zabránit tomu, aby akce vůbec začala. Shodou okolností jsem se v sobotu zůčatnil malého rockového festiválku a pořadatelé si dokázali vše vyřídit, takže se to konalo LEGÁLNĚ a nikdo je tak samozřejmě nevyhazoval. Jinak to prohlášení na adrese kterou uvádíš jsou jen obecné kecy. Kde najdu podrobnosti o tom s kým se jednalo a kdo jednání přerušil a z jakých důvodů? Jaké odškodné jste nájemci nabídli? A jinak k vašim otátkám:
Proc neni teknival vniman spise jako kulturni udalost jako napr. Kmochuv kolin, kde jsou take tuny odpadku a dost "upravenych" spoluobcanu? Protože jde o nelegální akci, která je pořádána bez souhlasu majitele pozemků.
Nevidite podobnost s lety pred rokem 89, kdy se praktikovaly podobne motody? Ani náhodou, možnost uspořádat takovouto akci legálně existuje.
Jak mohou lide duverovat mediim, kdyz se napr. behem petiminutove reportaze dopusti policejni reditel i moderator pet faktickych chyb? Médiím nevěřim, to ovšem nezpochybňuje zásadní fakt - AKCE BYLA NELEGÁLNÍ.
Jak muze probehnout uklid pokud policie voli tyto metody? Nemůže, s tím souhlasím zásah v té podobě jak proběhl byla blbost, měl proběhnout ještě předtím, než jste bordel stačili udělat.
0/0
3.8.2004 23:01

kafy

Re:
Koukám, že mediální masáž probíha dokonale ...
0/0
4.8.2004 8:51

kafy

Re:
Souhlasím. Z příspěvků je vidět, že populistické, bezvýznamné grossovo kroky smíchané s bulvárností našich médií se někomu vrývají pod kůži jako fakt. je mi blízká trošku jiná subkultura než techno, ale všichni máme stejné problémy. Jsou to hlavně předsudky a sezacechtivá média  ..... Jak by se tu žilo krásně ...
0/0
4.8.2004 8:49

martin-krup

Re:
některé názory zde v diskusích jsou fakt prdel, ale tvůj je opravdu hlína..., po přečtení tebou uvedeného odkazu jsem se jen utvrdil v názoru, že "organizátoři" jsou vymaštěné hlavy..., už jen vzhledem ke gramatickým chybám v textu..., pokud vím, tak nikdo ony technaře nevyháněl, tak co jim bránilo v tom to tam uklidit?????? policie zabavovala techniku, tak se mohli lidé sebrat a začít uklízet..., ale to jsou jen trapné kecy..., kecy a nic než kecy....
0/0
4.8.2004 8:53

jiri-k

Re:
 mě vůbec nezajímá jak to tam vypadalo ale ti h*jzli neměli co dělat na cizím pozemku konečně se někdo rozhoupal a začal vymáhat právo   pletete si demokracii s anarchií nezapomeň že svoboda jedněch končí tam kde začíná svoboda druhých tzn. všech těch ostatních co tam bydlí včetně toho zemědělce měli vás vypráskat hned jak jste se tam objevili
0/0
4.8.2004 9:11

Bonelord

Na kazdeho jednou dojde Komarku
Mily pane Komarku, radeji piste jen humorne clanky, protoze jinak je zretelne, ze mate v hlave neco jineho nez by tam melo byt. Pral bych vam mit statek, kde navic budete hospodarit se statutem ekologickeho zemedelce a cely rok pecovat o sve pozemky. pak by Vam tam prijelo 15 tisic sjetejch manicek a udelali vam z toho smetak a verejny zachody. Pokud si tam kazdy za tech nekolik dnu dosel jen dvakrat na zachod, tak je to 30.000 hoven. Tyhle smazky navic napadli policisty a cestou vyrabovali cerpaci stanici. Tak silne pohrdani vlastnictvim a zákony této republiky, jako jste predvedl ve Vasem vytvoru jsem jsem doposud videl jen ve filmech o kolektivizaci zemedelstvi z 50 let. Blahopreju.
0/0
3.8.2004 22:13

jiri-k

Re:
naprostý souhlas ten komentář nemohl napsat člověk při smyslech
0/0
4.8.2004 9:14

Horník Kdojevíc

Typicky levičácké.
Mají být prostě přinuceni, aby zaplatili škodu, pokutu a basta - jak, soudruhu Komárku? Stručně a férově se vyjádřete a basta!
Mimochodem, kolik nás asi stálo zbytečné nasazení policejních těžkooděnců? - Mimochodem - jak jste se zasadil, zbytečný soudruhu Komárku, o osvětu mezi těmi hulváty, kteří ničí cizí majetek a napadají naši policii? Máte připraven nějaký osvětový plán do budoucna?
 
0/0
3.8.2004 18:10

tervicz

to urcite
Orgove zaplaceni ztrat majiteli pozemku nabidli, to vim ostatne uz delsi dobu primo od nich. Takhle ovsem zbudou jen urcite skody a pofiderni populisticke bodiky pro slizounka Grosse od lidi, kteri po vecerech nasavaji info z tv nova a pak se tvari, ze maji vsechny problemy v maliku a znaji spravna reseni. Znaji velke kulove.
0/0
3.8.2004 21:21

xHall

0/0
3.8.2004 18:03

Gordie

Pokuta
Je fakt, že policejní zásah byl v tomto okamžiku zbytečný, ale stejným faktem je, že měl nastat už v okamžiku, kdy se na louku začali sjíždět první "technaři". Nic proti jejich snaze bavit se podle svého gusta, ale neměli by to dělat na soukromém pozemku.  Po celé zemi je spousta míst zarostlých kopřivami kde by se dala celá akce v klidu konat - ovšem to by museli organizátoři nejdřív máknout a ten sajrajt posekat. A není mi jasné, jak by se s nimi měl (podle názoru komentátora) dohodnout vlastník zdevastované pastviny, kde je škoda podle jeho odhadu za několik set tisíc. Vystupují totiž anonymně. Pokud jde o to, kdo zaplatí zásah policie se dá taky ptát kdo zaplatí úklid.  Teoreticky (ale i prakticky) pak všechno může skončit i tak, že se na pole dostaví hygienik a napaří majiteli pozemku pokutu za nedodržení hygienických norem, protože on je za něj zodpovědný. Myslel jste i na tuhle možnost pane Komárku?
0/0
3.8.2004 17:53

Fatman68

Re:
Souhlas
0/0
3.8.2004 23:07

mijar

Re:
Mluvíte mi z duše. Je to svinstvo, že  "Policejní zásah přišel" "poté, co nájemce pozemků podal dvě trestní oznámení  - na neznámé pachatele z řad policie..." Přeji nájemci pozemků, aby vydržel a dotáhnul to až dokonce. Platíme si policii, tak ať brání proti agresivitě. Zásah ať zaplatí agresoři. Problém je, že  nejsme právní stát Přispívání z daní na obranu proti agresivitě je přínosné. Kolik protiřečníků odsuzovalo přispívání na dotování tunelářů?!!
0/0
4.8.2004 8:08

OPTIM

Komárka už
dávno nečtu, vidím, že dělám dobře.
0/0
3.8.2004 17:52

skyfinger

Re:
souhlas, vůbec nechápu, jak to, že ho ještě z těch novin nevyhodili!!!!!
0/0
3.8.2004 19:22

AlienDUDE

HALO HOVEZI
, HOVEZI TVARI STRC SI TY SVOJE NADRAZACKY MILICE DO R|TI ODNZAKEM NAPRED I S MAJACKAMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
3.8.2004 17:52

Dan 1

Pane soudruhu Komárku,
vy, když na vás už nedohlížejí z ÚV SS-M, práci tak flákáte, že si nepřečtete ani noviny, pro které "pracujete". Ti těžkooděnci tam přijeli jako posila potom, co účastníci v přesile napadli "obyčejné" policajty. kameny, flaškami atd. Nad tím, že někdo vstupuje na pozemek, který mu nepatří a dělá si tam co chce, se také nepozastavíte. Cizí majetek je prostě nedotknutelný, ale chápu, že jste byl vychován v poněkud jiném duchu a dělá vám obtíže to pochopit. Chybou policie nebylo, to že proti porušování zákona zasáhla, ale že zasáhla pozdě. Na shledanou. Promiňte, čest práci.
0/0
3.8.2004 17:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.