Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

´Kavanův asistent´ si opět vymýšlel

Nájemce pozemků u Boněnova, kde se koná technoparty CzechTek, podal trestní oznámení na policii. Vadí mu, že nezasáhla hned po pátečním začátku akce. Žaluje i organizátory. Ty ale policie nezná. Za mluvčího akce se totiž vydával někdejší falešný asistent Jana Kavana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

courtny

Co vlastně řešíte?
Tak by mě opravdu zajímalo co je téma vaší diskuze?
0/0
5.8.2004 11:22

uchyll

léčba
........by se měl léčit na psychiatrii.
0/0
4.8.2004 12:15

Jupee

Já mu fandím
... vyloženě mě pobavil. Tady je vidět, jak strašnej bordel nahoře je. To by mě zajímalo, kolik příživníků se takto za státní peníze vozí oficiálně neoficiálně, kamarádíčci a příbuzný papalášů, možná to jen duní a tento člověk jen na věc upozornil. To s tím "mluvčím" jen ukazuje, že je to docela vtipnej boreček. Má moje uznání. Není žádný zločinec, cokoliv dělá mu dokonale umožňuje náš blbej systém.
0/0
4.8.2004 7:00

leonab

Re:
To je sice pravda, ale VŠICHNI lidi by si měli uvědomit, že nežijí sami, ale ve SPOLEČNOSTI. Pokud by mi někdo vyřváněl v noci před barákem, taky bych na něj zavolala policajty. Každý má právo na soukromí, klid a pokud se nepletu, od 22 do 6 u nás tzv. "noční klid" platí stále?
0/0
4.8.2004 11:27

Belly

????????!!!!!!!!!!!!!
Tak mě docela lidi bavíte:) Člověk, kterej procestuje za státní prachy v horizontu několika milionu polovinu světa, koukam nikoho tak nevzrušuje natolik, jako CzechTek. Asi si neuvědomujete, že CzechTek z vašich kapes hrazenej nebyl, ani korunu jste na něj nedobrovolně nedali. Za to na cestu kolem světa se Mr. Kohout vydal za prachy nás všech! Což mě teda s.... neskutečně. Jak banda tupců, který sedí nahoře si nemůžou nevšimnout, že si někdo za zástěrkou jejich jmen vesele cestuje a že jim jaksi pár milionů schází?Takovej CT mi proti tomu přijde, jako jehla v kupce sena!
0/0
3.8.2004 17:21

rapesco

Je to NEHORÁZNOST
s jakou se lidé dovolují omezovat práva ostatních lidí!!! Clověk, který se o něco stará není zvědavý na to, jak se někdo chce pohybovat v rytmu techna. Tak ať si jdou k nim domů na zahradu. Přece platí, že moje práva končí se sousedovic pozemke - tam ho nemám co rušit ani zvukem, ani mojí přítomností!!!  Jsme nevychovaný národ, to je fakt hrůza. Když teda to nevíme, musí zakročit policie. Jak to, že je nechala tak dlouho vyvádět??!!
Obdobně jsou na tom fasády počmáraný výrostkama. Smutný pohled těch, kteří to chtějí mít kolem hezké a znají hodnotu peněz. Já bych je prostě zavřela, za mladistvé úhradu platí rodiče. Taková fasáda, to je někdy pár set tisíc. Takový zdevastovaný pole taky není v cajku za pár stovek.
Všichni přítomní zaplatí pokutu - policii, která tam kvůli nim musí ztrácet čas, tomu pánovi, kterýmu zničili pole. Jestli se dočká náhrady od státu (což mu přeju) kdo si myslíte, že to zaplatí? Přece MY. Dochází Vám, že v tom jedeme společně? Čím míň si to tu budeme ničit, tím lépe se budeme mít.
0/0
3.8.2004 12:02

prenda

Re:
Ušetři si svoje maniodepresivněmenstruační výkřiky a ušetřený čas raději věnuj hlubšímu studiu daných věcí.To,co si napsala,je snůškou žvástů,který v širším pohledu a hlubším slovasmyslu nemají pražádný význam.
Sorry za flame...
0/0
3.8.2004 13:13

jaason

Re:
tak nam popis ten sirsi pohled a hlubsi vyznam a neohanej se tu jenom terminy. cekam. a predevsim neurazej.
0/0
3.8.2004 14:10

giva

Re:
Přendo, jsi to ty?! ozvi se Markéta!
0/0
4.8.2004 0:33

Schlomo

Re:
Zklidni hormon a neurazej. Ja s ni naprosto souhlasim. Ty sirsi souvislosti JASNE popsala a jestli Ti naprosto elementarni kauzalita (pricina-dusledek) nedochazi, je to jen Tvuj problem.
Co je hlubsi studium danych veci? Jako pochopeni toho, ze par lidi prijede, nektery se nafetujou, zatrsaj a pak odjedou, aniz by bordel, co po sobe nechali, uklidili? Nemel nesmysly a propriste mysli hlavou, frajere.
0/0
4.8.2004 8:54

Cassias

Re:
Vážně si myslíš, že je lepší vyvolat bitvu 1000 policistů proti 15000 technařů a riskovat lidský životy??? Nebo to těch pár dní "vydržet"??? Zásah se odehrál bez násilí pouze proto, že akce už stejně končila! Kdyby zasáhli hned z kraje byla by to pořádná řežba! Jinak já stejně fandím těm technařům aspoň to nejsou stejný sračky jako většina "správných slušných lidí" kteří jimi opovrhují!
0/0
3.8.2004 15:39

giva

Re:
Tys nikdy netrhala jablka ze sousedovic stromu?
0/0
4.8.2004 0:35

rapesco

Je to NEHORÁZNOST
s jakou se lidé dovolují omezovat práva ostatních lidí!!! Clověk, který se o něco stará není zvědavý na to, jak se někdo chce pohybovat v rytmu techna. Tak ať si jdou k nim domů na zahradu. Přece platí, že moje práva končí se sousedovic pozemke - tam ho nemám co rušit ani zvukem, ani mojí přítomností!!!  Jsme nevychovaný národ, to je fakt hrůza. Když teda to nevíme, musí zakročit policie. Jak to, že je nechala tak dlouho vyvádět??!!
Obdobně jsou na tom fasády počmáraný výrostkama. Smutný pohled těch, kteří to chtějí mít kolem hezké a znají hodnotu peněz. Já bych je prostě zavřela, za mladistvé úhradu platí rodiče. Taková fasáda, to je někdy pár set tisíc. Takový zdevastovaný pole taky není v cajku za pár stovek.
Všichni přítomní zaplatí pokutu - policii, která tam kvůli nim musí ztrácet čas, tomu pánovi, kterýmu zničili pole. Jestli se dočká náhrady od státu (což mu přeju) kdo si myslíte, že to zaplatí? Přece MY. Dochází Vám, že v tom jedeme společně? Čím míň si to tu budeme ničit, tím lépe se budeme mít.
0/0
3.8.2004 12:02

rapesco

autor: rostman, 02.08.2004 19:27
Díky za lidský postoj. S dovolením ho opakuji, moc se mi to líbilo: 
Povolat armádu, obklíčit území a vytahovat jednoho po druhým. Dát každýmu fouknout (určitě tam bude dost nezletilých), vzít otisky, vyfotit a poslat domů. Kontrolovat i řidiče, kdo nebude moci odjet, protože je opilý, tak ho odtáhnout.
Až to skončí, tak si jednoho po druhým zavolat a dát mu složenku na úhradu jeho podílu na nákladech na likvidaci akce a zásah policie a armády a předat k přestupkové komisi, u ciziniců razítko do pasu a zakázat vstup.
A příště pojedou radši do Polska nebo na Ukrajinu.
 
 
 
0/0
3.8.2004 11:52

ichbin

Dobre
Dobre jsem se pobavil a myslim, ze tahle mystifikace ukazuje jenom na ubohou uroven nasich uradu vcele se svym k.a.s.p.a.r.k.e.m Standou G, kterej se snazi na posledni chvili hasit pozar. Ale ja mu na tyhle priblbly gesta neskocim, vy snad jo u pristich voleb?
0/0
3.8.2004 11:47

Kuttlirz

Pozdě, ale přece!
Souhlasím se všema, co píšete, že Gross je exhibicionista a vůl. Ovšem zásah byl na místě, aspoň něco. Mělo to však přijít hned první den, když majitel prohlásil, že sem nikoho nezval a nikdo se s ním nebavil. Ať si každý poslouchá co chce, chlastá co chce, fetuje co chce, je mi to jedno, ale na svým pozemku, nebo řádně pronajatým!
0/0
3.8.2004 10:10

duc

Re: mašinfíra
má hodně společného s panem kohoutem. je suverenni bez zábran, něco jako Klement Gottwald
0/0
3.8.2004 9:25

Tomach

Uz se tesim do Cech!!!!!
Uz se nemuzu dockat! To je uzasny stat! Vezmu si baseballovou palku a budu chodit od jedoho bytu k druhemu a budu vykradat, eventualne znasilnovat. A policie mne necha, protoze jim reknu ze kdyz proti mne zautoci, tak nekomu rozmlatim hlavu. No a reknete, hlava vejpul je prece horsi nez znasilnena a okradena zenska ne? Tak mne hezky nechaji, az dokud mi neskonci dovolena (a nebo prejde chut). Uz se tesim! Kdepak, CR je vazne jedinecna zeme.... Skoda ze cizinci to nedokazi ocenit, proste neco takoveho ani nechapou. Lpeji na nejake blbe ochrane soukromeho majetku - jsou sto let za opicema, meli by se od CR hodne co ucit!
0/0
3.8.2004 4:59

Lubenecnik

machr
ten borec,co se vydává za ruzný osoby,tak to je teda fakt machr, klobouk dolu
0/0
2.8.2004 22:07

stribrnyvlk

techno
A co starý dobrý selský rozum? Pár valníků dobře vyzrálé chlévské mrvy (česky hnoje) a je vykydáno.. myslím, že by majitel pozemku našel dost pomocných rukou (hnojišť). )
0/0
2.8.2004 21:31

Horník Kdojevíc

Duc duc prasata
se zřejmě inspirovala bolševickým dobytím Zimního Paláce v Petrohradě. Bez VŘSR by nebyla sranda!
 
0/0
2.8.2004 19:06

Vladce

Re:
v dolech poznáš, co je to vláda lidu!
0/0
2.8.2004 19:40

JanHus

Re:
Horník se lidu nebojí.
0/0
2.8.2004 22:42

uni148

Re:
Ty jsi ale poradny debil. Chcipni, prasokundo!
0/0
2.8.2004 21:09

losdel

Sarančata taky nevyženou
Když se sedlákovi na poli usadí stádo srančat, tak si taky půjde postěžovat policii? Takže jsou zde 2 možnosti: 1, Použít chemický posyp (zatím nefunkční) 2, CzechTek zařadit pod kategorii živelné katastrofy, se kterými se oprvdu dá dělat kulový a asanaci dotovat z granty z EU ;-)
0/0
2.8.2004 18:46

Vladce

Re:
spíš by měli se měli podívat, jak to řeší na západě, evidentně to jde, když musí odsud jezdit sem
0/0
2.8.2004 19:41

Tomach

Re:
Ad 1) V debilstate jako je CR se jakykoliv odpor nasilnikovi tresta, takze by to za ten flastr nestalo (vsadim se ze by za to dostal vic nez za znasilneni 28 zenskejch - to bylo tusim 8 let?)
Ad 2) Granty z EU se nevztahuji na skody zpusobene ichtiloidni policii, ktera nezasahne ze strachu ze by nasledky byly horsi nez kdyz to nechaji jen tak.
Policiste v CR od ted budou muset hezky sedet na prdeli v kanclu, protoze honit zlodeje muze napachat vice skody (muze nekomu ublizit kdyz bude pred policajtem utikat). Aaaa.. ja zapomnel - oni je nechavaji jit tak jako tak uz davno... tak zadna zmena.
0/0
3.8.2004 5:13

chetgar

kašlete na kohouta
mně spíš zaráží laxní přístup tachovské policie k ničení soukromého majetku. nájemce platí za louky nájem, aby na nich mohl hospodařit, techňáci mu tam vtrhnou, podupou trávu a jemu zbude jen ten účet za nájem popřípadě pár tun odpadků... v tomhle státě fakt nemá smysl se o cokoli snažit, a už vůbec ne platit daně, protože policie, když ji člověk zavolá na pomoc, mu sdělí, že by její zásah napáchal víc škody než užitku...
0/0
2.8.2004 18:09

ian69

hmmm
Muzes popsat, jak si predstavujes rozumny zasah proti cca 10.000 lidi a fakt Ti prijde CT nejvetsi problem kriminality u nas (podupou travu...)
0/0
2.8.2004 18:17

jorbl

Re:
Hmm, takze vlastne staci dostatek lidi a muzou si delat cokoliv...
0/0
2.8.2004 18:24

ruleta

Re:
Dat jim 24 hodin na opusteni pozemku?
0/0
2.8.2004 18:57

hovnival-

Re:
a kdyz neposlechnou a pozemek neopusti?
0/0
2.8.2004 19:06

ruleta

Re:
Predpoklad je ze vetsina vyklidi..zustane tvrde jadro a to jinak nez nasilne nepujde(kazdeho legitimovat, prohledat atp)Ale pripominam ze tohle se melo resit uz v patek kdy nebylo pritomno 15 tisic lidi.Ted bude kazde reseni spatne.
V radio jsem cosi zaslechl, asi se dalo do pohybu tak uvidme.
0/0
2.8.2004 19:13

hovnival-

Re:
policie mela zasahnout hned. ted uz je pozde. nejvice lidi tam bylo o vikendu. asi se bali?
0/0
2.8.2004 19:28

rostman

Re:
Povolat armádu, obklíčit území a vytahovat jednoho po druhým. Dát každýmu fouknout (určitě tam bude dost nezletilých), vzít otisky, vyfotit a poslat domů. Kontrolovat i řidiče, kdo nebude moci odjet, protože je opilý, tak ho odtáhnout.
Až to skončí, tak si jednoho po druhým zavolat a dát mu složenku na úhradu jeho podílu na nákladech na likvidaci akce a zásah policie a armády a předat k přestupkové komisi, u ciziniců razítko do pasu a zakázat vstup.
A příště pojedou radši do Polska nebo na Ukrajinu.
0/0
2.8.2004 19:27

aarghot

Re:
O 1984
0/0
2.8.2004 21:55

Tomach

Re:
To myslis vazne? V CR? Ale kde... Prece nechces aby CR najednou zacala neco delat logicky. A vubec, v CR je prece ABSOLUDNI DEBOGRACIE, kde si muze delat kazdy co chce. Jinak by to nebyl problem stejne jako by to nebyl problem v jakekoliv civilizovane zemi.
0/0
3.8.2004 5:03

rakosnicek_2003

Re:
a vlastne proc ne ? Mas pravdu, vsichni tam jedou s tim, ze se podilej na nelegalni akci !!!
0/0
3.8.2004 8:25

Tomach

Re:
Az vystrizlivis tak si precti co jsi napsal. Ze jsi hovadko ktere nedokaze odhadnout ze skoda na "podupane trave" muze byt krapet vetsi nez tvoje kapesny, to se da odpustit. Ze nevis ze se da udelat zasah proti jakemukoliv mnozstvi lidi - to Te take omlouva, nejsi na to odbornik (ale ver mi - jde to, staci se obcas podivat na zpravy - tedy na zpravy z ciziny, ne z bordeldistanu). Ale ze ti nejak uniklo ze se jedna o naruseni soukromeho pozemku... to musis byt bud z materske, nebo momunistickej magor. Jedine tyto dve kategorie lidi nemaji sajna o tom co to znamena soukrome vlastnictvi (a jeho nedotknutelnost)
0/0
3.8.2004 5:21

rakosnicek_2003

Re:
no ja myslim, ze velmi rozumny by byly ty vodni dela, ale vubec nemyslim do lidi ... pokud by bylo jasne dano : nesplnili jste ultimatum, do hodiny vam ty drahy tranzistoraky rozsekame vodou na hadry , tak si myslim, ze by nastal slusnej uprk ... holt i pro ultranezavislou zabavu jsou ty aparatury (tedy jejich cena) sakra dulezity :-)
0/0
3.8.2004 8:23

atvar

Re:
To jsem naprosto taky nepochopil. Kdyz mi vleze dav na zahradu, tak na to policie kouka?
Nemam nic proti technu, ale tohle je fakt hovadstvi.
0/0
2.8.2004 18:34

fleret

jedinou dulezitou zpravou
na teto strance je opakovana vyzva Hovnivala...dabluv asistent je opravdu zpravou druhoradou...
0/0
2.8.2004 18:06

Apophys

ředitel tachnoparty
odvolávám, co jsem odvolal, slibuji, co jsem slíbil, Váš ředitel tachnopárty CzechTec 04     jó třešně zrály, zlatý třešně zrály a jak to bylo d . .. . . .
0/0
2.8.2004 18:02

Alesek2004

Policie
"v tomdle státě" je pod vedením nádražáka jen pro srandu a současně pro pláč občanů.
KATO2 si z ní opět vystřelil. Chtělo by to více rozmáznout.
0/0
2.8.2004 17:45

AlienDUDE

:-))))
, hihi
0/0
2.8.2004 17:40

gloria

Nadpis příspěvku
Dekujeme iDNES za hodnotna zpravodajstvi, ktera nam prinasi nejen ze sveta, ale i z domaci sceny. Vasi spokojeni ctenari.
0/0
2.8.2004 17:00

medy25

Re:
spousta lidí si tu pořád stěžuje na kvalitu příspěvků. Tak se sakra čumte jinam, když se Vám to nelíbí. Tomu fakt nerozumím. Když něco nemám rád, tak to opakovaně nenavštěvuji, ne???
0/0
2.8.2004 17:13

Hugo_z_hor

Re:
Když tě s.e.r.e, že si furt někdo stěžuje tak to nečti, ne? Když nemáš rád tyhle kecy tak čum jinam.
0/0
2.8.2004 17:17

Villeneuve

Re:
Když tě s.e.r.e, že si furt někdo stěžuje na ty co si stěžujou, tak to nečti, ne? Když nemáš rád tyhle kecy tak čum jinam.
0/0
2.8.2004 17:22

venomacek

Re:
opravdu si myslíš, že zpráva o blbečkovi co exhibuje takovým způsobem patří na hlavní stránku?
0/0
2.8.2004 17:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.