Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross uspěl a získal drtivou většinu hlasů

Podepsání koaliční smlouvy a jmenování nové vlády premiéra Stanislava Grosse už nestojí nic v cestě. Úřadující předseda ČSSD Gross ustál kritiku několika nespokojených členů ústředního výkonného výboru strany a při hlasování získal podporu drtivé většiny delegátů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

porthos

Člověk na prvním místě
........ale který, kdo to je? Chci jeho jméno!!!! Jestli jsem ten člověk na prvním místě třeba náhodou já, tak bych Vám rád vzkázal, že nechci platit dalšího ministra. Zadarmo jste drazí......vyžírky národa!!!!!! Zakázal bych v televizi jakékoli zpravodajství a vládu bych prostě nesestavil, parlament rozpustil. Státní peníze by rozděloval počítač za cca 10.000 Kč (nepotřeboval by ani monitor) na základě koeficientů, které by si sám vypočítal. Hergot to by fungovalo! :-)))))
0/0
1.8.2004 18:41

1_130_202_135

Re:
Mohl bych nabídnout báječné SW vybavení - vše fukční pod Linuxem i Win!
Navrhuji - cena SW licence per server 1yr. 350.000 euro, 1y. technical support 75.000 euro, instalace 100.000 euro
Pro tebe - 25% z kontraktu v prvnim roce, 18% v naslednych letech (upgrade, support atd.)
 
0/0
2.8.2004 16:11

Isbjoerna

Kdo vi, za co ty hlasy dostal. :-/
, Vzpominam si, ze signataru Charty77 bylo asi 1.900. Verny prislib slouzit komunistum po boku Sovetskeho Svazu a odsouzeni Chartistu (tzv. Antichartu) potvrdilo svym podpisem na 2.500 verejne znamych ceskych umelcu a predstavitelu ceske kultury (prakticky vsichni, kteri byli v letech 1978-1989 verejne cinni). Nejzajimavejsi je fakt, ze text Charty77 nebyl v CSSR nikde otisten ani jinak zverejnen!
0/0
1.8.2004 17:43

hasmen

Re:
Oficiálně nebyl zveřejněn(text)  
0/0
2.8.2004 6:53

JanHus

Re:
Jedine, cemu se cesti umelci naucili: kdekomu rozdavat sve autogramy.
0/0
2.8.2004 23:00

siskol

Podporujeme všechny kroky Stanislava Grosse!!
Hlavně aby se mu podařilo vytřískat z vlády všechny lidovce a bude by klid!!! Lidovec=Blbec, jak řekl premiér!!! Tato vláda zvítězí.........ale možná jen sama nad sebou!!!
0/0
1.8.2004 16:19

Vaclav Hanus

Re: ty nejsi sisko, ty vykotlanec
On ma na konci jednicku
0/0
1.8.2004 16:48

Vaclav Hanus

poslanim a ukolem nove koalicni vlady ma byt
...udrzet vliv imperialnich ambic usa MIMO CR....silnou Evropu s CR vevnitr...a ods VESPOD. Toto usili pana premiera Grosse si rozhodne zasluhuje uctu.
0/0
1.8.2004 12:23

Eldrb

Re:
Venco , kecáš hubou...opět.
Dnešní skóre Sedmičky :
Němec  ( US )       20 %
Dolejš  ( KSČM )   80 %
Tady hledej naše směřování .
Vidíš kam to dotáhla ODS a Klaus...
Pakosto !
0/0
1.8.2004 13:03

Vaclav Hanus

Re: co je to pakosto?
Ja se ale preci vyjadruji ke snimku verejnych preferenci ve volbach zpred 2 let..Dnes je situace bohuzel horsi..
0/0
1.8.2004 13:06

Eldrb

Re:
Pakosta je člověk bez jakéhokoliv rozhledu a přehledu.
Ztrácí kontakt s realitou a na základě toho mluví hlouposti ačkoliv nemusí být od přírody rozený blb.
To bude asi tvůj případ.
0/0
1.8.2004 13:14

Vaclav Hanus

Re: ahaaa! Takze,..
...to byl tvuj podpis pod prispevkem..
0/0
1.8.2004 13:15

edelweiss

Re: Hanus,
ctes blbou literaturu, nebo mas divne kamarady.Zacni na sobe pracovat, nebo umres chudej. Bud rad, ze ma USA velmocenske plany, protoze diky nim spis v klidu. Uvedomujes si vubec, kdo vsecho by se dneska ve svete snazil USA  svymi velmocenskymi plany nahradit kdyby USA s tim prestaly? Na rozdil od CR ten kdo v USA pracuje ( a to i na sobe ) a chova se slusne, ten se tam ma jako prase. A vubec nemusi  kvuli tomu krast Je zajimave, ze nejvice kritizuji USA obcane statu, ze kterych se do USA nejvic utika . USA  a v USA nikdo treba CR takto neeticky  nekritizuje, maximalne se usmevave ironicky vyjadri pri vzpomince na vlastni blby zazitek z nasi zeme nebo s nasimi obcany. Obcas se podivej na www.cs-magazin.com   .
0/0
2.8.2004 3:28

Vaclav Hanus

Re: pracuji na sobe cely zivot, a nevede to nikam,..
....pokud nemas kontakty, kamaradicky a zname, rsp. pokud neumis zhodnocovat tyto kontakty na ne. Ale o me ty nemej peci. Nevim, jak je to v usa, ale v CR, pokud je nekdo slusny, a i kdyz na sobe pracuje, tak se vubec dobre nema. Je to ale logicke, pouze ty to asi nechapes. Ja jsem nerikal, ze nechci s USA partnersky spolupracovat. Takze neprekrucuj, co jsem napsal. Ale nechci s nima spolupracovat v tom duchu, jak to ty sam vzapeti ilustrujes. Povysenecka arogance. Je jasne, ze kriticky pohled smerem z usa k CR je jineho typu, nez smerem z CR do usa. Nikdy jsem nenamital na spolupraci s usa kdyz tam byl Carter, Clinton, nebo nejlepe Gore. Nechci spolupracovat s usa Cheneyho Am. Enterprs. Institute. S tebou bych take nechtel spolupracovat. Paklize se chces povysovat, vyber si nekoho jineho. A co se tyce utikani do usa, to mne nevycitej, ja jsem tam nikdy neutikal a ani nemam v umyslu. A nebo chces naznacovat, ze kdyz odsud utikaj stovky lidi pracovat nacerno, ze zbylych 9 milionu ma psi povinnost vzdat se vlastniho nazoru na svetovou politiku a byt Cheneyho satelitem? Omyl. Res si to s tema stovkama a mne z toho vynech.
0/0
2.8.2004 6:48

edelweiss

Re: Hanus
motas se v bludnem kruhu. Nez jsem se dostal pryc, tak jsem zkusil jako pes. S mym cervenym diplomem jsem si mohl vytrit rit hned po revoluci a nebyt kamaradu v Nemecku ,tak jsem tam v cesku posel. Uklidni se, tebe nikdo spolupracovat s nikym nedovoli, maximalne, pokud umis anglicky, muzes spolupracovat tim, ze budes Ameriku studovat na internetu. Ona se ti pak bude jevit pochopitelnejsi . Znas vubec nejakeho Americana osobne ? Jo a to z ceska znam, pokud ma nekdo padnejsi argumenty tak se hned povysuje nad ostatni. Ale povzbudim te, mas dobry zaklad, tak na sobe pracuj a never nicemu, co se doma povida.
0/0
2.8.2004 15:54

Vaclav Hanus

Re: edelweiss, edelweiss,..
...ty se v tom motas. Ja jsem zadneho kamarada v Nemecku nemel. Vetsina lidi, kteri se na neuspesne diva takto zpatra meli pri startu vzdy nejakou vyhodu, kterou v debatach taktne zamlcuji. Americanu znam osobne nekolik. A stykam se s nima pravidelne. Ja proti americanum nic nemam..mam dojem, ze jsem ti to jasne vysvetlil v predchozim prispevku...ale..mozna jsi ho necetl. A nebo si nepochiopil, ze pro me je veliky rozdil zda posuzuji bezneho radoveho obcana a zda establishment. Nemam informace o Americe zprostredkovane od nikoho ze zdejsi lokality ani se nimi nenechavam moc ovlivnovat (v ramcio moznosti..) A kdyz uz jsme u toho, paklize mam nahoidou pokriveny obraz o skutecne Americe, muze za to vylucne ona sama svou vizovou politikou diky ktere jsem se tam nikdy nepodival a ani se uz nepodivam. Prevaznou vetsinu zdroju jsem si sam vybral a z nich vetsina je autenticka, primo od zdroje. Take nechapu, odkud si nabral, ze se mi Amerika jevi nepochopitelna. To je uplne vedle. Mne se naopak zda temer trivialni...jejich politicke trendy ...ii jejich mentaliota je docela lehce zduvodnitelna a ma svou kauzalitu. Kdyby byla Evropa nejbohatsi kontinent, s historii jakou mela Amerika, nepochybne by vykazovala dnes Evropa stejne vlastnostio jako dnes Amerika. To porad ale nezduvodnuje, proc bych se mel vzdat rezistence. Tot asi vse.
0/0
2.8.2004 16:13

edelweiss

Re:
ze by Nova Ves ? Nejakou skrytou vyhodu ?Kdyz pominu ,ze jsem pri ztartu 1990  nemel ani rodice a ani korunu a ze jsem se akorat rozvedl, tak jedinou vyhodou bylo asi pozitivni mysleni a jazykove vybaveni. A ty pratele jsem si tam udelal po revoluci. A visa do USA jsem taky jednou nedostal a taky me to pekne stvalo. Bohuzel do lidi neni videt co jsou zac a konsularni sluzba by musela mit 100 x vice lidi k posouzeni kazdeho, navic jsme brani jako chude obyvatelstvo rozvojove zeme. Uz  tam maji dost problemu s mexicany, kteri jsou tak na nasi urovni.
0/0
2.8.2004 17:12

edelweiss

Re:
Jeste ti neco napisu. USA existuji vice jak 200 let.  Politika se tam meni tak zhruba jednou za osm let, nekdy k lepsimu, nekdy k horsimu.Ted je to bohuzel zrovna k horsimu. Vzdy je to vsak reakce obcanu ve volbach na mezinarodni deni. V Americe veri, ze jejich forma demokracie je optimalni. Take je tam politik sesazen v za uplnou blbost v porovnani s ceskem.Take tam doposud nemeli menovou reformu ,dolar je svetove platidlo c.1 a nebyly tam vaznejsi ekonomicke a politicke problemy. Jako zeme jsou sobestacni ve vsech oblastech. Pomohly vyhrat dve svetove valky, do kterych vstupovat vubec nemusely protoze by je ty ekonomicky valky posilily i bez jejich ucasti a nemusely i v dalsich valkach prijit o spoustu svych obcanu a financnich prostredku. Spousta veci se nepovedla, hlavne v dobach studene valky , to se to po boji hodnoti kazdemu dobre, kdyz je vse jasne, ale v danem okamziku tam vzdy vladlo mineni, ze zvolena cesta je nejlepsi.A ze sleduji pri tom take sve vlastni zajmy ?  Ty taky delas za plat. A jeste neco. Vis jake je v USA DPH ? 8 %. To snad mluvi za vse. Ze je tam dost lidi nespokojenych ? Ale tech je vsude dost, kde se neprerozdeluje a kde nejsou socialni davky.Co je pro muj vkus trochu odlisne, je  pojeti kultury ,hodnotovy system vetsiny lidi a traveni volneho casu tam.Neziji tam vsak  a nejsem venku nacerno.
0/0
2.8.2004 17:02

Vaclav Hanus

Re: v podstate jen jedno - tzv 8% tzv. DPH
Dobra, ty me tezko muzes v elektronicke diskusi presvedcit o necem, kde chybi osobni prozitek a zkusenost (vizova bariera). Ergo, kdyz pomoci arogantni komunikace (citim z vaseho stylu vyjadrovani opovrzeni nad ceskou realitou a Evropou vubec patrne..., neskryvate sve vyhranene pravicove nazory = opovrzeni prerozdelovanim a tudiz opovrzeni kazdym, kdo jistou miru prerozdelovani schvaluje) . Ja zase nemam zajem presvedcovat nekoho, kdo je zamilovan do american way of life (am. hodnoty, jak oni tomu rikaj...). Takze nema smysl v diskusi pokracovat, kdyz kazdy sme spokojeni tam, kde jsme (aha..psal jste, ze nezijete v usa..tak to mate tezky, to bude nikdy nenaplnena laska..). Takze, jen jedno. Myslim, ze uvadet 8% udajnou DPH v usa jako pozitivni crtu mistniho zivota, je trochu zavadejici. Jednak, myslim, ze to o cem pisete neni klasicka VAT v Evropskem smyslu. A druhak, neni z vaseho tvrzeni vubec jasne, jakou roli tato dan hraje v celkovem kontextu danove soustavy. Jinak preji prijemny den a i ty pristi.
0/0
3.8.2004 7:33

edelweiss

Re: Ceska realita je opovrzenihodna
Tak to jste to naprosto presne skonstatoval. Je opovrzenihodna a tragikomicka hlavne proto, ze z ni neni za soucasne situace vychodisko.Evropu nechme na pokoji,alespon ja ji nechavam, at si ji kritizuji obcane prislusnych zemi,kde plati dane. Jista mira prerozdelovani (mluvim o socialnim prerozdelovani)je zadouci, hlavne jako opatreni pro nenadale zivotni situace. Mezi ne se vsak nemuze pocitat, ze se nekomu nechce delat, ze se nechce nekomu zvysovat si kvalifikaci a tim mit lepsi prijmy anebo ze se nekdo citi na vic nez sam muze spolecnosti nabidnout (inteligence je take forma zbozi na trhu prace). Rozhodne si myslim, ze nejlepsi cestou je prerozdelovat minimum (treba pomoc utecencum ),nenadale situace resit pojistenim a obyvatelstvo podporovat ulevami na danich z prijmu. Vyzaduje to ovsem od statu ,aby vytvoril vyvazenou ekonomiku a takovy trh prace, kde si obcan v  zakladni nekvalifikovane  praci za osm hodin denne vydela na svoje bezne potreby (nazveme to zivotni minimum) . Ceska realita v teto oblasti  je zde zase naprosto opovrzenihodna a role statu v teto oblasti je naprosto nicemna. Proc ? to ti odpovi kazdy zamestnavatel : stat ze zavisle cinnosti vybira takove dane a davky, ze jedni nejsou ochotni za praci tolik platit a druzi za to , co si vydelaji, pracovat. Zvlaste opovrzenihodne v Cesku je skryte zdaneni prace, kde zamestnavatel musi odvest mimo dan a davky z hrubeho platu jeste dalsi socialni a nemocenske pojisteni za zamestnance, o kterem zamestnanec nema ani potuchy ( vubec cesko je zname systemem skrytych dani o kterych obcan nema ani potuchy).Zamestnavatel odvede dohromady vlastne stejnou castku, jako vyplaceny cisty plat zamestnanci.Socialni a nemocenske pojisteni je dan. protoze je povinna a presne stanovena. A to je prave na USA to nejferovejsi. Ceny jsou tam uvadeny bez dane a dan si z platu musi odvest kazdy sam a je kazdeho starosti , jak si zaridi a jak valke si plati socialni a nemocenske pojisteni. Kd
0/0
4.8.2004 6:14

edelweiss

Re: 2.cast
Kdyz plati, tak kouka, jak je ten zivot drahy.Tak vetsinou voli kompromis a spoleha trochu na stesti. A na kazdem stojanu benzinove pumpy je uvedeno, kolik z ceny benzinu je dan.  Kazdy ma denodenne kontrolu nad tim, co ho stat stoji. Tak mi rekni, ktery system je lepsi, nas ,kde te v tichosti dzentlmensky okradou a nebo ten americky ? Treba jeden priklad : romske rodiny si stezuji, ze nemaji dost prostredku pro uziveni svych deti. Ale to je snad kazdeho vec, mit tolik deti, kolik jich mohu realne uzivit,na kolik mam, zhodnotit sve moznosti a rezervy, a pomoc statu v teto situaci ma byt treba nulova dan z prijmu. A vsadim se o cokoliv , ze kdyby se toto zavedlo u nas ( kde je mira zdaneni neco okolo 80 %), tak lid zuctuje se statem do jednoho tydne.Bohuzel jen velmi malo lidi je v nasem statu odpvedno samo za sebe.Proto , diky teto vazbe stale prosperuje KSCM. Zadna parlamentni politicka strana nepristoupi na diskusi na toto tema a pokud se nejaku nazor objevi (SDELOVACI PROSTREDKY), je rychle ututlan. A PRAVE ZDE JE ZAKOPAN TEN PES. Proto se kritizuji treba USA za vsechno ostatni , ale o tomto nikdo u nas mluvit nikdy nebude. A to je vlastne to hlavni,co USA ( ale podobny system ma treba i Kanada) odlisuje od hodne ostatnich zemi vcetne nas a cini z USA nejproduktivnejsi zemi na svete. Maji z obcanu hrde samostetne osobnosti a ne ufnukane ,zavistive  posery,kteri nepropasnou sanci neco, nebo nekoho okrast.  Travim s tebou moc casu ,ale mas dobry zaklad a kdyz se oprostis od v cesku zazitych klise, muze z tebe neco byt. Treba dobry politik.
0/0
4.8.2004 6:17

hasmen

Re:
0/0
2.8.2004 6:55

Vaclav Hanus

Re: jedno nechapu
Take uznavas, ze soucasne prilis vysoke preference komunistu jsou vysledkem zpusobu politiky ods...a presto jim dale lizes...
0/0
1.8.2004 13:17

Eldrb

Re:
Nepochopil jsi ironii.
ODS již od roku 1997 nemá vládní zodpovědnost.
To je celých 7 let. Když byla v tomto roce ODS "odejita",byly komunistické preference někde mezi 6 - 7 %. Nárust preferencí nastal až za vlády Zemana ,mírný nárust , a přímo raketový start nastal za působení Špidlovi vlády.
Takže zjednodušeně řečeno , ODS je v tomto případě mimo.
 
0/0
1.8.2004 13:27

karoten

Re: Mimoň jste Vy, pako100
0/0
1.8.2004 14:45

Vaclav Hanus

Re: to je uplny nesmysl.
....v tomto pripade. To, ze nekdo neni ve vlade, neznamena, ze neni verejne cinny. Veskera dennodenni politika se odehrava pod jejich tlakem, jako opozice. Lide jednoduse vidi, jak se ods posunuta na pravem extremu, tak se to pokousi podvedome vyvazovat svym posunem na levy extrem. Takova je pravda.
0/0
1.8.2004 15:05

Eldrb

Re:
Nevím o kterých lidech hovoříš,kteří vidí že se ODS posouvají k pravému extrému. A jestliže takoví jsou je jich zaplať osudu velmi velmi málo ( až to v karotenovi vyvolává zběsilou zuřivost ).
Spousta lidí v ODS vidí alternativu vůči současné politice ČSSD , která je utopistická , demotivující a potažmo i deprimující.
I zaměstnancum již pomalu začíná docházet ,kdo že to dusí jejich zaměstnavatele. Paradoxně to je ochranářská politika odborů a státu. Zase zjednodušeně řečeno. Na nějaké dalekosáhlé rozbory a rozklady tu není prostor.
A popis nějakých mafiánskych praktik z minulosti o který se pokouší již výše jmenovaný karoten,je naprosto od věci ,není to aktuální. Dnes již né. Nic se nedohledalo , nic se neprokázalo, ač socialisti slibovali že vše rozkryjí. Padni komu padni. Akce Čisté ruce. Zemanův volební chyták. Vše je podle mne v rovině " Jedna paní povídala" 
 Já osobně nehledám žádného mesiáše typu Špidly , Klause , Zemana či snad Blaira nebo snad Köhla,jak tu někdo již naznačil.
Nepotřebuji nad sebou poručnický stát,který mi skrze své úřady ,které si notabene musím platit,diriguje můj vlastní život. Takový stát již nechci.
0/0
1.8.2004 18:06

Vaclav Hanus

Re: a kdyz uz jsme u toho..
..volici utikaj od socdem proto, ze je pro ne malo levicova. Proto ty sympatie k Dolejsovi
0/0
1.8.2004 15:08

karoten

Re: Že jste to Vy, mdlého ducha žampijón
Tak Vám to objasním. Nárůst preferencí komunistů bez škrabošky je důsledkem dlouhodobého a vícenásobného zklamání veřejnosti "demokracií". Klaus a jeho nová strana vzbudili naděje a velký očekávání který se nenaplnilo než v utažení toho opasku. To jsme prožili a snášeli v očekávání rozvoje. Rozvoj přišel, ale jaksi bokem, spodem, prostě nezávisle na ODS a jejích megazlodějnách. Vítězství ČSSD bylo nevyhnutelný právě z těchhle důvodů, ať už si to odesáci jsou ochotni připustit nebo ne. Lidi mají paměť. A zatraceně moc si jich pamatuje i bídnej život za komunistů, kdy se dalo leccos vyhandlovat, vokecat, dělat se muselo a vždycky bylo kde, a kupodivu existoval elementární pořádek v zákonech který se vymáhaly a proto i dodržovaly.
ODS na veřejnost nadále působí jako uzavřená společnost amorálních majitelů, taxikářů, naprivatizovavších estébáků a celkově polokriminálního světa. Že to tak není, je jiná věc, ale změnit ten obraz může jedině ODS sama.
Příklad: AAA auto Praha. Firma která musela mít snad s ODS společný ičo. Postupně se jí daří umazávat z obecnýho povědomí vzpomínky napálenejch klientů kterejch bylo dost na to, aby ji takřka zruinovali pověst. Neuvěřitelná arogance nákupčích, hulvátství hraničící s omezováním a vyhrožováním, tak si pamatuje AAA kdekdo. Už to pár let není pravda, ale zapomeňte na takový setkáníčko s podsvětím....
0/0
1.8.2004 15:13

Vaclav Hanus

Re: samozrejme, nemuzu s Vama jine,..
..nez souhlasit. Sice to tav. ..lehce vyhandlovat, vokecat..za komunistu.. by se mi asi zrovna moc nelibilo, ale popravdereceno...zdejsi mentalite je to dost blizke ...a podstatne, tento zpusob verejne spravy ods plne prevzala a vubec nepovazovala za svou prioritu na tom neco zmenit. Ty zakony se myslim za ko unistu take lehce nevymahaly..ale spise bych rekl, ze proto, ze bylo vse ztuhle a slo velice pomalu...ale podstatne je, ze lide zili v takovych pomerech, ze tu potrebu obracet se na soudy ani moc nemely..protoze tech podvodu bylo mene...a nebo alespon nebyly na ocich. Je to slozite...
0/0
1.8.2004 15:23

Eldrb

Re:
Ač jsem se zařekl že na mrkev nebudu reagovat ( což zřejmě platilo i obráceně..  ) ,slušností je odpovědět.
Takže v krátkosti a rychle : Slušná slohová práce ,ale to je také vše !
Buď pozdraven
0/0
1.8.2004 16:25

karoten

Re: Pozdrav i Vám
Slušnosti se lze učit celý život, že?
0/0
2.8.2004 11:11

Eldrb

Re:
Pokud to není ironie ,souhlasím. Vše nese doba. Co bylo mravní před deseti lety není mravní dnes a naopak. Bohužel !
0/0
2.8.2004 13:31

Vaclav Hanus

Re: zajimave....
Tak napriklad? Alespon tri...
0/0
2.8.2004 16:19

edelweiss

Re: Tak to tady zase nekdo
velice vystizne popsal situaci. Bohuzel, ODS je svymi Langry, Tlustymi Macky a jinymi vykvety prazskeho podsveti naprosto diskosting stranou,presne tak jak ji karoten popsal. ODS svoji existenci blokuje vytvoreni normalni pravice a pravicove strany v CR. Sanci neco v zemi zmenit jsme propasli po prevratu hlavne diky OF, ODS v duchu toho, co karoten popsal. Dnes je jedinou moznosti emigracni exodus a postupny navrat lidi, co se v zahranici financne zotavili a pri tom se neco naucili. Jedine zahranicni vychova , eura a dolary vytlucou ten lumpenproletariat z politiky. Neni od veci obcas navstivit  www.cs-magazin.com
0/0
2.8.2004 3:10

Eldrb

Re:
No výborně.Mrkvička bude mít s tebe radost.A co se týče té emigrace to je vskutku výborný nápad ! Kam by si chtěl emigrovat ,rozumbrado ? Lupenproletariat se ti nelíbí,podívejme. Já tvrdím jedno. Po Bílé hoře nám zabili Habsburkové 27 českých pánů , elitu tehdejší doby , po roce 1948 emigrovalo kolem 50 000 lidí,opět to byli lidi z národní elity a konečně v roce 1968 uteklo 180 000 lidí z téže skupiny obyvatel. To co tu zbylo ,tj. Havel , Špidla a karoten a jak vidím i ty , to je prachobyčejný póvl bez jakékoliv přidané hodnoty.
Přečti si tento článek http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A040801_225646_ekonomika_pol ,abys pochopil která bije..i když..kde nic není ani čert nebere !
0/0
2.8.2004 7:54

edelweiss

Re: Mysli trochu pozitivneji
Proc doslo k Bile Hore ?Protoze se to doma ve vrcholne politice hadalo a mezi sebou pralo.Jako celou ceskou historii doposud.Neco zapskleho vezi v ceskem narode a verim, ci spise doufam ze je emigrace z tech variant co jsou k dispozici ta nejlepsi. Lze jen doufat, ze se casem nekdo z te elity vrati. Ale mas pravdu v necem, co jsem z tveho clanku vytusil, on se z te elity nema nikdo zapotrebi vratit. Jazykova bariera se lehce prekonava, kdyz de dostanes mezi takove fantasticke lidi jako jsem mel stesti treba ja.To se pak zacne porovnavat a neni nejmensi napad vratit se domu mezi tu zapsklou vetsinu.Ty navraty jsou otazka dalekeho horizontu tak 20 let. Par lidi to po prevratu zkusilo a jsou z nich dnes zaprisahli nepratele republiky.Ja jsem tady taky nezbyl jako ty. A i pres to co popisujes znam v CR dost slusnych lidi ,se kterymi udrzuji kontakty. Ekonomiku me neuc, mam z ni nekolik semestru a co doma zbylo, to je jenom puda. Ale i ta se da velice rychle rozprodat. Udelam ti radost a na ten odkaz se podivam. Kde v Nemecku bydlis ?Me se tam moc nelibilo, snad jenom okolo Trieru a u Bodanskeho jezera. Nazory mas dobre akorat ten Klaus s ODS ti neslusi.
0/0
2.8.2004 15:44

Johny_S

Re:
Ty jo, Vašku, zase jsi tak zoufale vedle. Odstěhuj se do Palestiny a zvykej si....
0/0
1.8.2004 19:25

jirka04

Mějte se, jedu na oběd!
0/0
1.8.2004 12:12

jirka04

Titulek článku neodráží skutečnost
     Novopečený  premiér si bude musit teprve odzkoušet v parlamentu zda uspěje. A to není úplně jisté. Navíc musí ještě přetím přesvědčit prezidenta, že naplnil své sliby. A to také není pravdou. No uvidíme.!Ale stejně později ve sněmovně narazí na odpor ODS a KSČM a téměř určitě se přidá některý poslanec z ČSSD. A to bude konec vlády p. Grosse.
0/0
1.8.2004 12:01

zdeseny_obcan

termiti se budou drzet
Nedelejte si nadeje. Moznost ze by byly vyhlaseny predcasne volby vetsinu soucastnych poslancu desi tak ze schvali cokoliv. Dostali by se do politickeho hrobu a co hure, mozna by se nekdo mohl zacit ptat a vysetrovat kdo co a za kolik.
0/0
1.8.2004 12:11

ilg

Re:
To si myslim taky -  pri soucasnych preferencich socDem vi 40 poslancu, ze v dalsim parlamentu uz sedet nebudou a program a ideologie strany je v poradi az za vlastnimi prijmy. No a pan profesor z Hradu bude jen kroutit hlavou > on nic, on muzikant < a myslim, ze ani moc moznosti nema.  SocDem navic ted pujde za vlastnimi preferencemi na rok 2006, takze hospodareni ve state je ted zajimat nebude ....
0/0
1.8.2004 12:17

kodlik

Kudy chodil tudy krad, sociální demokrad! (lidovec i unionista)
0/0
1.8.2004 11:23

verni

Mašinfíra Standa a bufetářka Šárka Bobysudová
režisér Troška připravuje ve spolupráci s Novotným nová český film s výše uvedeným názvem. Jedná se o love story z mocenského prostředí. Hledá se kompars. Nemá někdo zájem
0/0
1.8.2004 10:35

jirka04

Re:
     Život již ten scénář dávno napsal a komparsisté jsme my všichni. A to ať chceme či nechceme. Troška je zde již zbytečný!
0/0
1.8.2004 12:08

jirka04

Re:
     A co takhle přimět k emigraci druhou stranu!
0/0
1.8.2004 12:10

huhu007

Palas versus ODS a další prasečkáři
Skutečně báječné počteníčko, kterak personálně prorůstají dle všeho nesmiřitelné politické trany a kdo za tím stojí.
0/0
31.7.2004 20:35

pravicovy volic

Re:
cla ceska sranda-vlada amaterov a diletantov  je na smiech
0/0
31.7.2004 23:10

huhu007

0/0
31.7.2004 23:32

pravicovy volic

Re:
Lepsie si pozriet napr. Pelisky ....
0/0
1.8.2004 2:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.