Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékaře, který zranil holčičku, čeká obžaloba

Vyšetřování lékaře Jana Karase, který v opilosti v pražské vinohradské nemocnici srazil autem dvouletou holčičku, skončilo. Lékaře čeká obžaloba ze dvou trestných činů. "Navrhujeme obžalobu z ublížení na zdraví z nedbalosti a ublížení na zdraví pod vlivem návykové látky," uvedl vyšetřovatel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Madhouse

Kdyby
Kdyby někomu z vás někdo přizabil dítě co byste asi dělali? Chtěl bych vidět vaše reakce. Obhajovali byste takovýho zmetka? Za chyby se platí. Doktor nebo třeba popelář.
0/0
30.7.2004 22:23

Rada8

***
včera jsem si četla článek o tom, co vše podstoupila ta lucinka a co ji ještě čeká......řeknu vám, nechtěla bych být v její kůži ani v roli jejích rodičů.....vůbec si to (naštěstí) neumím představit...........
a ten, kdo jí to způsobil (ne nepozorností, omylem....) by měl za to pykat do konce života, aby si každý ráno vzpomněl na to, jak pár lidí kvůli němu trpělo a bude trpět asi až do smrti....když už ne jinak, tak třeba tím, že bude platit, platit, platit.......
0/0
30.7.2004 10:33

OKEJ

Souhlasim, ale
Denne zemre 4-5 lidi. ZEMRE!!!
0/0
30.7.2004 10:40

Rada8

Re:
jistě...ale tato nehoda není vlivem nepozornosti. já třeba řídím hodně let, dodržuju předpisy atd.nehoda ani jedna, ale......může se stát cokoli, člověk není neomylný, nikdy se nevydrží na 100% soustředit celý den....a tak je myslím způsobeno aspoň 80% nehod. kolik je takových jako tahle, že opilý doktor, o němž půl špitálu ví, že už dlouho chlastá, v pracovní době, kdy má být na pracovišti odjede autem mimo a jak dán se vrátí, tedy spíš vřítí do špitálu, kde je povolena dvacítka  a těžce někoho zraní??kolik že tam bylo porušení zákona? kdyby jen boural, a nikomu se nic nestalo, věřím tomu, že by se to ututlalo a zase by čekali až někdy......
proto mě tento případ děsí. šlo mu zabránit. a že jde o lékaře? to už je vůbec k zblití. pro mě je povolání lékaře a učitele posláním... 
0/0
30.7.2004 10:53

OKEJ

Ale
Ale proc lidi chlastaji a jezdi po silnici vozraly? Protoze jsou znaveny z tohodle sveta plneho udesnych systemu. Lide nejsou masiny...pokud tento doktor pil, je pouze jeden z mnoha. Opet to vezi vse v tom, ze byl doktorem. Takze, muj nazor se nemeni
0/0
30.7.2004 11:00

Rada8

Re:
ses posr@l v kině, ne? takže lidi chlastaj a pak řídí kvůli systému? bylo to za komoušů, je to teď, stává se to i ve vyspělejších zemích, i v rozvojových.bylo to a bude všude. teda pardon, v prvobytně pospolné společnosti ne.
ono je to chlapče hlavně o zodpovědnosti, úctě k životu svému i jiných a vůbec o lidech toto téma, ne o systému.
0/0
30.7.2004 11:21

Jouda-

Re:
Jsem znaven z tohodle světa plného úděsných systémů jako ten Windows na kterym tohle píšu a proto se odpoledne ožeru jako zvíře a vypláchnu si konvu lihem. Pak, protože mě nohy neunesou, nasednu do auta a odvezu se domů. Souhlasim s tim, že je to špička ledovce, doktor nedoktor, takovejch co jezděj do/z hospody autem je spousta, ale tvoje zdůvodnění, to je opravdu perla :-D
0/0
30.7.2004 11:50

K.ate

Re:
Ty bys všechny jenom odsuzovala, přitom je fakt ten, že bouračky, při kterých se zraní nebo dokonce zabije malý dítě nebo kterejkoliv jinej člověk sou na denním pořádku... Kdyby se stalo, že by ten doktor (nedejbože) to dítě zabil, tak se o tom v novinách napiše jeden článek a konec, jenomže proto, že tu holčičku musí operovat, tak noviny mají o čem psát... ;)
Já osobně znám jednoho člvoěka po hodně těžké autonehodě, u těch zranění, který měl, nebylo ani jistý jestli to přežije, a když tak s jakejma následkama, ta osoba to přežila a žije dál normální život... a zájem novin? naprosto nulovej... ;)
Jenom teď je v módě rozpitvávat cokolim, co za to stojí, jen aby si noviny zajistili to, že je lidi koupí... Věř tomu, že o nic jinýho tady nejde... ;)
0/0
30.7.2004 13:00

OKEJ

Hmm
tak za 1) Je to hrozne a pan doktor si za to musi nest svou odpovednost. Jak se zachoval po incidentu bylo sproste.
Za 2) nechapu, proc se spolecnost stara o jednoho jedineho cloveka, kdyz podobne veci jsou na dennim poradku. V CR zemre denne 4-5 lidi na silnicich pri automobilovych nehodach. Lide se to pak dozvedi pouze ze statistik. Ale pripad jednoho cloveka se projednava jako kdyby onen clovek byl Hollywoodska hvezda? Neni ono to tim, ze jde o doktora? To je pouze jeho povolani. Jinac se od tech ostatnich co i zpusobi smrt nekomu jinemu nicim nelisi, nebo jo?
Nekdy mi prijdou veci prazvlastni, az skoro hnusne! A projednavani tohoto pripadu vsude mozne je jednou z tech veci.
 
0/0
30.7.2004 9:31

Premek Podlaha

Re: OKEJi
Tento případ se naopak musí pitvat na veřejnosti, protože jde o exemplární případ. Není to ,,normální,, nehoda, ale případ do nebe volající drzosti. ady nemluvíme o nějakém dědovi který vjel z nepozornosti na přejezd a zabil ho vlak. Tady máme ožralého doktora, který těžce zranil dítě v objektu nemocnice. Pokud nebudeme zabývat takovými případy, čím se budeme zabývat? Tento člověk musí dostat ten nejvyšší možný trest. Věřím v řešení takovýchto událostí exemplárními tresty, které budou sloužit jako odstrašení druhých debilů.
0/0
30.7.2004 10:08

OKEJ

Re: Hmm
Omyl pane!! Doporucuji si jeste alespon dvakrat precist co jsem napsal.
Tento clovek pouze doplaci na to, cim v zivote je. Za dobrotu na zebrotu ze? Napred pomahal lidem, ted ho tito lide chteji dohnat k sebevrazde. Vsechno s umerou pane Podlaho...mohl byste byt tim dalsim a chtel bych Vas slyset pote. Dulezite je pitvat otazky, proc k necemu takovemu dochazi. pitvat nekoho jen za to, ze studoval dele, ze to dotahl dal nez ten, kdo treba napsal tento clanek mi prijde podivuhodne a zvracene.
Ovsem, lide museji o techto cinech vedet, ale zarazi me  tento konkretni pripad. To je hyenismus pane Podlaho
0/0
30.7.2004 10:38

Rada8

Re:
takže jestli budu doktor, zachráním život pěti lidem, tak se pak můžu ožrat, protože mě toto povolání zmáhá, a těch pár lidí zmrzačit či rovnou zabít? vždyť by stejně beze mě nežili, tak co..
no ale chraň bůh, když budu zdeník. to JEN stavím domy, takže ožrat, sednout za volant, ale vrazit max. do baráku.
0/0
30.7.2004 11:25

Jouda-

Re:
No... ona je docela zajímavá představa kdyby nic neudělal a dojel v pořádku, to jako v takovym stavu pomáhá lidem? :-o No to mě teda poser, představa že manželka jde na vyšetření k doktorovi ožralovi co má tři promile , z toho mi de mráz po zádech.
0/0
30.7.2004 11:55

bonecek

náhrada škody lékařem?
Většinu nákladů zaplatí pojišťovna,kde má ten auťák zákonné ručení.Určitě náklady nemocnice na léčení a bolestné.
0/0
30.7.2004 8:09

prdoch99

Re:
Tak to kamaráde ani omylem. Vzhledem k tomu, že mu naměřili chlast, tak to budou vymáhat po něm. Komplet všechno.
0/0
30.7.2004 8:38

bonecek

Re: jo, jenže...
To budou vymáhat,jenže až to zaplatěj,je to tak proto,aby poškození a nemocnice dostali svoje peníze.Pak to může pojišťovna vymáhat na něm.Ve splátkách do  roku 2333 :(
0/0
30.7.2004 10:23

M.I.Kutuzov

IMO
Tak to si může rovnou hodit mašlu na nejbližším stromu.
0/0
30.7.2004 0:09

Clayman

Re:
jojo, tohle presne me napadlo taky.
0/0
30.7.2004 0:57

koumess

Re:
Jestli mu vůbec zbydou prachy na provaz
0/0
30.7.2004 6:12

vorichek

Re:
Hodit by si to mohl. ale to by z toho vyšel dost lacino
0/0
30.7.2004 7:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.