Diskuze

Potvrzeno: Proti Bushovi půjde Kerry

Demokraté na sjezdu oficiálně nominovali Johna Kerryho do bojů o americký prezidentský úřad. Pokud ho lidé zvolí, viceprezidenta mu bude dělat senátor John Edwards. Společně se postaví silnému duu republikánů George Bush - Dick Cheney.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pravy_Sisko1

18. 8. 2004 22:33
Podporujeme Johna Kerryho
Dělný lid podporuje soudruha Kerryho v jeho hrdinném boji proti pohůnku jestřábů z Wallstreetu Georgu Bushovi!
 
Nechť tvé srdce plane rudou září východu Johne Kerry!
0 0
možnosti

geenius2(klub s vyšším IQ)

18. 8. 2004 14:45
Nová kniha pohádek
V říši zaslíbené vyšla nová kniha pohádek pro děti  " O králi Jiříkovi z buše". Nevídanou rychlostí však byla kniha přeložena do všech jazyků po celé zemi. Pohádky o Jiříkovi se však  prý nejvíce líbí dětem z nově zpřátelených teritorií. Nejvíce čtená je prý pohádka  Král Jiřík a princezna Ropajda. Stručný obsah pohádky:   Krár Jiřík z buše se nešťastně zamiloval do princezny Ropajdy z tajemné země na konci světa. Děsně po ní toužil a i v noci se mu o ní zdálo (měl i poluce). Princezna Ropajda však byla v moci zlého sultána Sadáma, který ji trýznil v podzemních temných komnatách. Sultán  tajně udržoval nemanželské styky s cizoložnicí Alkajdou (nezákonnou manželkou A Ládina s kouzelnou lampou) a ta ho sváděla k tomu, aby byl ještě krutější. Zlý Sadám Ropajdu nabízel všude po světě, většinou úchylným vládcům  z Evropy, jen Jiříkovi z buše jí nenabídnul. Jiříka to hodně mrzelo, protože on, jako nejmocnější král světa a navíc etalon  Ctnosti  a Morálky by princeznu Ropajdu miloval z čisté lásky. On, který prosazuje sexuální zdrženlivost by ji miloval, jak se na muže sluší. Proto se rozhodl princeznu Ropajdu osvobodit ... , ... nakonec se měli všichni rádi až do smrti. Zlý sultán Sadám skončil v šatlavě. A Ládinovi dokonce Jiřík sebral i kouzelnou lampu.   Jinak pohádku v Hulivudu brzy i zfilmují a dokonce vyjde jako PC hra. US-riťopcháči, to si smlsnete
0 0
možnosti

geenius2(klub s vyšším IQ)

18. 8. 2004 14:39
Odpověď pro olgoo se dvěma O na konci.
Zamyslel ses někdy nad tím, proč třeba Němci a Japonci šli po válce tak prudce ekonomicky nahoru ? Jako dva poražené národy měli již v 50. a 60. letech nejvyšší životní úroveň na světě. Mohli si už tehdy dokonce dovolit najímat dělníky z okradených zemí. Proč asi. Jednoduší imbecilové tvrdí (bohužel i dost Čechů), že to je německou a japonskou pracovitostí a důsledností. Houby pracovitostí - právě tyto dva národy v poslední historii nejvíce nakradli po celém světě. Sdrancovali a rozkradli Evropu, Asii, Afriku...Když trochu nadsadím, tak i ten německý voják, který doma našel rozbořenou chalupu, tak jen co donesl domů nakradeno v kapsách, mu stačí na to , aby měl na 10 generací vystaráno. Já, když se svou širší asi dvacetičlennou rodinou přepadnu jedno pražské sídliště, povraždím (zplynuji) lidi, vymlátim mrtvolám zlaté zuby, rozkradu jejich majetek a  z dvaceti nás to přežije  15, tak budu mít také na deset generací vystaráno.  A tí tupí US mani jim ještě ekonomicky pomohli. Nejmíň tři generace Němců a Japonců měli za trest žít v bídě - (nemyslím v ponižujících podmínkách) ale přebytky měly být hodně dlouho převáděny na úhradu škod a utrpení (utrpení a životy se ani vynahradit nedají). Kolektivní vina není prázdný pojem, jak se to dnes vypatlanci snaží tvrdit. A důslední - to byli - ve vraždění a zlodějině. A pracovitými -to jsme je  měli dodnes učit. Takto si žijí nad poměry bezpracně a smějou se naší připosranosti a že na ně makáme  nakonec my v jejich firmách A Vašek Rezavý, odchovaný na kolenou SS-manů, se směje s nimi Zapomněl jsem dodat, že takto se
0 0
možnosti

geenius2(klub s vyšším IQ)

18. 8. 2004 14:40
Re: doplňuji
... bohatství. A BUŠISTÉ si z nich dnes vzali příklad.
0 0
možnosti

geenius2(klub s vyšším IQ)

18. 8. 2004 14:35
S tímto článkem z pera geenia souhlasím
 
S tímto článkem a řadou dalších z pera geenia souhlasím - je nás však víc, bušisté to mají již sečteno.    A dodávám protiraketový deštník jen roztáčí další kolo zbrojení (podstata systému) a nevěřím, že po jeho vybudování USA své útočné rakety zničí - použijí je tuplem, protože se budou cítit nezranitelní. Podobně jako samopal, jež střílí "za roh" - když ho vyvine protistrana, je to stejně k ničemu.
"Sám příliš neuznávám určitý druh přetvářky třeba o Vánocích - kdy jsme na sebe hodní a vaříme polévku bezdomovcům (místo systémového řešení). Přesto všechno (a nejsem křesťan), Vánoce slavím, protože i jeden kladný den v roce má svůj význam. Jestliže BUŠISTÉ odmítají olympijské příměří - je to fanatismus a tupost nejhrubšího zrna - chce se mi zvracet. FUJ !!! Výzývám všechny lidi dobré vůle - od obyčejných lidí, přes umělce, politiky, vlivné osobnosti... , zastavme tento MOR (bušismus), který může zahubit tuto krásnou planetu. Nedejme jim šanci !!! Je nás dost, konejme, dokud je čas. Nebuďme jako tupé stádo. Poučme se z historie  "
0 0
možnosti

hovnival-

29. 7. 2004 16:01
@@
kam by chodil? urcite ho povezou
0 0
možnosti

geenius2(klub s vyšším IQ)

18. 8. 2004 14:46
Re: Vymezení pojmů
Za účelem diskuze na těchto stránkách rozuměj pod pojmy: 1) BUŠISTA -osoba jež přímo podporuje vedení nemravné dobyvačné války, ukájející se na utrpení jiných a na čištění análního otvoru SATANA Buše.  2) US RIŤOPCHÁČ - osoba jež nadšenecky a tupě obhajuje vše, co USA činí. 3) US PŘIPOSRANEC - osoba, jež účelově obhajuje vše dle bodu 1) a 2), vědoma si však nesprávnosti svého konání. 4) HŇUP - osoba, jež mnoho rozumu nepobrala a škodí tím i ostatním
0 0
možnosti

pinkshadow

29. 7. 2004 12:41
volby nic nezmění
...americká politika zůstane neměnná ...za každého prezidenta američtí vojáci v Iráku zůstanou...   
0 0
možnosti

Dolly B

29. 7. 2004 13:50
Re:
Uz jich tam zustalo celkem dost, navzdy.
0 0
možnosti

meriss

29. 7. 2004 12:16
zbytek článku máte na
http://sweb.cz/messin" target="_blank" rel="nofollow">http://sweb.cz/messin
0 0
možnosti

meriss

29. 7. 2004 12:15
Bush i Kerry na nic
 
Alternativa”: místo ushovy války volte Kerryho válku!
 
 
Protiváleční aktivisté, kteří měli za to, že budou mít možnost prezentovat své názory na konferenci delegátů Demokratické strany v ostonu, byli nepříjemně překvapeni: zákazy a šikana, která je ve městě čekala, nevypovídala o vřelém vztahu Johna Kerryho k aktivistům, kteří k němu často vzhlížejí jako k alternativě k současnému prezidentu Spojených států. Jsou-li aktivisté zaskočeni, je to jejich chyba: spoléhat na protiválečný postoj Kerryho mohl jen ten, kdo má za to, že v iluzích se žije bezpečněji. Vyžeňte je pryč z našeho dohledu, zavřete je: takové bylo poselství Demokratické strany směrem k demonstrantům. Mělo snad být jiné? Demokratická strana se o protiválečné hnutí zajímá jen do té míry, do níž je možné pečlivým nafukováním obrazu Kerryho jako neochvějného kritika ushe a skrýváním skutečného obsahu jeho politické agendy živit dojem, že právě on by měl být pro protiválečné aktivisty atraktivní alternativou. Životnost iluzí je však nepřímo úměrná odvaze upřít na postoje kandidáta Demokratické strany alespoň o něco pečlivější pohled. Obraz, který dostaneme, nedává nadějím na “pokrokovost” Kerryho v otázce války nijak růžové rysy. Jednoduše, Kerry je stoupencem války. Hlasoval pro válku, chce vojenské angažmá v Iráku posílit – má v plánu podpořit okupační jednotky dalšími 40 tisíci vojáky armády Spojených států. Jediné, v čem se s ushem a jeho vojenskými jestřáby liší, je otázka, jakým směrem válku eskalovat: zatímco ushův tým pomýšlí na napadení Iránu (a snad Sýrie), dívá se Kerry směrem na Saudskou Arábii. A když jsme u ushových “warmongers”: nenechejme se mýlit, Kerry má zase svoje. Jedním z nich je šéf jeho zahraniční politiky and eers, dlouholetý ve
0 0
možnosti

Filip_II

29. 7. 2004 13:02
Re:
Myslím si, že máš v podstatě pravdu. Kerry opravdu nemá v plánu ukončit zasahování USA do iráckých záležitostí. Přesto doufám, že bude zvolen a že svou politiku bude provádět alespoň trochu inteligentněji, než ten ignorant Bush. 
0 0
možnosti

RCG

29. 7. 2004 11:25
Amerika
no libi se mi ta stabilita systemu USA, tentokrat jde o to, jestli vyhraje Bush nebo Kerry, pricemz at to bude ten nebo ten, tak se opet tezko neco zasadne zmeni...fandim Bushovi, z toho Kerryho mam subjektivni pocit, ze je tak trosku "slaboch".ale mozna se pletu... nicmene uz jenom mit takovou ostrou zenu mi naznacuje, ze minimalne doma asi moc panem nebude
0 0
možnosti

OKEJ

29. 7. 2004 10:40
Napinave divadylko
Pokud Bush vyhraje, bude to katastrofalni pro celou Ameriku i svet. Kerry je jedinym clovekem, ktery to muze jeste zachranit a proto verim, ze to vyhraje.
Co nechapu je, ze v USA se jeste po tom vsem divadle a faktu vyskytuje kolem 40-50% lidi, kteri jsou pro Bushe...zrejme ti volove. Zhruba stejna cast s o neco lepsim vysledkem se stavi na tu spravnou stranu ke Kerrymu.
Pozdrav z USA  
0 0
možnosti

Jindriska_Hojerova

29. 7. 2004 10:43
Re:
Pane Oukej, Jindra vás zná. Jednou jste se potkali v Chánově. Prý máte snědou pleť a říkají vám Gejza Lakatoš.
0 0
možnosti