Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potvrzeno: Proti Bushovi půjde Kerry

Demokraté na sjezdu oficiálně nominovali Johna Kerryho do bojů o americký prezidentský úřad. Pokud ho lidé zvolí, viceprezidenta mu bude dělat senátor John Edwards. Společně se postaví silnému duu republikánů George Bush - Dick Cheney.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pravy_Sisko1

Podporujeme Johna Kerryho
Dělný lid podporuje soudruha Kerryho v jeho hrdinném boji proti pohůnku jestřábů z Wallstreetu Georgu Bushovi!
 
Nechť tvé srdce plane rudou září východu Johne Kerry!
0/0
18.8.2004 22:33

geenius2(klub s vyšším IQ)

Nová kniha pohádek
V říši zaslíbené vyšla nová kniha pohádek pro děti  " O králi Jiříkovi z buše". Nevídanou rychlostí však byla kniha přeložena do všech jazyků po celé zemi. Pohádky o Jiříkovi se však  prý nejvíce líbí dětem z nově zpřátelených teritorií. Nejvíce čtená je prý pohádka  Král Jiřík a princezna Ropajda. Stručný obsah pohádky:   Krár Jiřík z buše se nešťastně zamiloval do princezny Ropajdy z tajemné země na konci světa. Děsně po ní toužil a i v noci se mu o ní zdálo (měl i poluce). Princezna Ropajda však byla v moci zlého sultána Sadáma, který ji trýznil v podzemních temných komnatách. Sultán  tajně udržoval nemanželské styky s cizoložnicí Alkajdou (nezákonnou manželkou A Ládina s kouzelnou lampou) a ta ho sváděla k tomu, aby byl ještě krutější. Zlý Sadám Ropajdu nabízel všude po světě, většinou úchylným vládcům  z Evropy, jen Jiříkovi z buše jí nenabídnul. Jiříka to hodně mrzelo, protože on, jako nejmocnější král světa a navíc etalon  Ctnosti  a Morálky by princeznu Ropajdu miloval z čisté lásky. On, který prosazuje sexuální zdrženlivost by ji miloval, jak se na muže sluší. Proto se rozhodl princeznu Ropajdu osvobodit ... , ... nakonec se měli všichni rádi až do smrti. Zlý sultán Sadám skončil v šatlavě. A Ládinovi dokonce Jiřík sebral i kouzelnou lampu.   Jinak pohádku v Hulivudu brzy i zfilmují a dokonce vyjde jako PC hra. US-riťopcháči, to si smlsnete
0/0
18.8.2004 14:45

geenius2(klub s vyšším IQ)

Odpověď pro olgoo se dvěma O na konci.
Zamyslel ses někdy nad tím, proč třeba Němci a Japonci šli po válce tak prudce ekonomicky nahoru ? Jako dva poražené národy měli již v 50. a 60. letech nejvyšší životní úroveň na světě. Mohli si už tehdy dokonce dovolit najímat dělníky z okradených zemí. Proč asi. Jednoduší imbecilové tvrdí (bohužel i dost Čechů), že to je německou a japonskou pracovitostí a důsledností. Houby pracovitostí - právě tyto dva národy v poslední historii nejvíce nakradli po celém světě. Sdrancovali a rozkradli Evropu, Asii, Afriku...Když trochu nadsadím, tak i ten německý voják, který doma našel rozbořenou chalupu, tak jen co donesl domů nakradeno v kapsách, mu stačí na to , aby měl na 10 generací vystaráno. Já, když se svou širší asi dvacetičlennou rodinou přepadnu jedno pražské sídliště, povraždím (zplynuji) lidi, vymlátim mrtvolám zlaté zuby, rozkradu jejich majetek a  z dvaceti nás to přežije  15, tak budu mít také na deset generací vystaráno.  A tí tupí US mani jim ještě ekonomicky pomohli. Nejmíň tři generace Němců a Japonců měli za trest žít v bídě - (nemyslím v ponižujících podmínkách) ale přebytky měly být hodně dlouho převáděny na úhradu škod a utrpení (utrpení a životy se ani vynahradit nedají). Kolektivní vina není prázdný pojem, jak se to dnes vypatlanci snaží tvrdit. A důslední - to byli - ve vraždění a zlodějině. A pracovitými -to jsme je  měli dodnes učit. Takto si žijí nad poměry bezpracně a smějou se naší připosranosti a že na ně makáme  nakonec my v jejich firmách A Vašek Rezavý, odchovaný na kolenou SS-manů, se směje s nimi Zapomněl jsem dodat, že takto se
0/0
18.8.2004 14:39

geenius2(klub s vyšším IQ)

Re: doplňuji
... bohatství. A BUŠISTÉ si z nich dnes vzali příklad.
0/0
18.8.2004 14:40

geenius2(klub s vyšším IQ)

S tímto článkem z pera geenia souhlasím
 
S tímto článkem a řadou dalších z pera geenia souhlasím - je nás však víc, bušisté to mají již sečteno.    A dodávám protiraketový deštník jen roztáčí další kolo zbrojení (podstata systému) a nevěřím, že po jeho vybudování USA své útočné rakety zničí - použijí je tuplem, protože se budou cítit nezranitelní. Podobně jako samopal, jež střílí "za roh" - když ho vyvine protistrana, je to stejně k ničemu.
"Sám příliš neuznávám určitý druh přetvářky třeba o Vánocích - kdy jsme na sebe hodní a vaříme polévku bezdomovcům (místo systémového řešení). Přesto všechno (a nejsem křesťan), Vánoce slavím, protože i jeden kladný den v roce má svůj význam. Jestliže BUŠISTÉ odmítají olympijské příměří - je to fanatismus a tupost nejhrubšího zrna - chce se mi zvracet. FUJ !!! Výzývám všechny lidi dobré vůle - od obyčejných lidí, přes umělce, politiky, vlivné osobnosti... , zastavme tento MOR (bušismus), který může zahubit tuto krásnou planetu. Nedejme jim šanci !!! Je nás dost, konejme, dokud je čas. Nebuďme jako tupé stádo. Poučme se z historie  "
0/0
18.8.2004 14:35

hovnival-

@@
kam by chodil? urcite ho povezou
0/0
29.7.2004 16:01

geenius2(klub s vyšším IQ)

Re: Vymezení pojmů
Za účelem diskuze na těchto stránkách rozuměj pod pojmy: 1) BUŠISTA -osoba jež přímo podporuje vedení nemravné dobyvačné války, ukájející se na utrpení jiných a na čištění análního otvoru SATANA Buše.  2) US RIŤOPCHÁČ - osoba jež nadšenecky a tupě obhajuje vše, co USA činí. 3) US PŘIPOSRANEC - osoba, jež účelově obhajuje vše dle bodu 1) a 2), vědoma si však nesprávnosti svého konání. 4) HŇUP - osoba, jež mnoho rozumu nepobrala a škodí tím i ostatním
0/0
18.8.2004 14:46

pinkshadow

volby nic nezmění
...americká politika zůstane neměnná ...za každého prezidenta američtí vojáci v Iráku zůstanou...   
0/0
29.7.2004 12:41

Dolly B

Re:
Uz jich tam zustalo celkem dost, navzdy.
0/0
29.7.2004 13:50

meriss

zbytek článku máte na
http://sweb.cz/messin
0/0
29.7.2004 12:16

meriss

Bush i Kerry na nic
 
Alternativa”: místo ushovy války volte Kerryho válku!
 
 
Protiváleční aktivisté, kteří měli za to, že budou mít možnost prezentovat své názory na konferenci delegátů Demokratické strany v ostonu, byli nepříjemně překvapeni: zákazy a šikana, která je ve městě čekala, nevypovídala o vřelém vztahu Johna Kerryho k aktivistům, kteří k němu často vzhlížejí jako k alternativě k současnému prezidentu Spojených států. Jsou-li aktivisté zaskočeni, je to jejich chyba: spoléhat na protiválečný postoj Kerryho mohl jen ten, kdo má za to, že v iluzích se žije bezpečněji. Vyžeňte je pryč z našeho dohledu, zavřete je: takové bylo poselství Demokratické strany směrem k demonstrantům. Mělo snad být jiné? Demokratická strana se o protiválečné hnutí zajímá jen do té míry, do níž je možné pečlivým nafukováním obrazu Kerryho jako neochvějného kritika ushe a skrýváním skutečného obsahu jeho politické agendy živit dojem, že právě on by měl být pro protiválečné aktivisty atraktivní alternativou. Životnost iluzí je však nepřímo úměrná odvaze upřít na postoje kandidáta Demokratické strany alespoň o něco pečlivější pohled. Obraz, který dostaneme, nedává nadějím na “pokrokovost” Kerryho v otázce války nijak růžové rysy. Jednoduše, Kerry je stoupencem války. Hlasoval pro válku, chce vojenské angažmá v Iráku posílit – má v plánu podpořit okupační jednotky dalšími 40 tisíci vojáky armády Spojených států. Jediné, v čem se s ushem a jeho vojenskými jestřáby liší, je otázka, jakým směrem válku eskalovat: zatímco ushův tým pomýšlí na napadení Iránu (a snad Sýrie), dívá se Kerry směrem na Saudskou Arábii. A když jsme u ushových “warmongers”: nenechejme se mýlit, Kerry má zase svoje. Jedním z nich je šéf jeho zahraniční politiky and eers, dlouholetý ve
0/0
29.7.2004 12:15

Filip_II

Re:
Myslím si, že máš v podstatě pravdu. Kerry opravdu nemá v plánu ukončit zasahování USA do iráckých záležitostí. Přesto doufám, že bude zvolen a že svou politiku bude provádět alespoň trochu inteligentněji, než ten ignorant Bush. 
0/0
29.7.2004 13:02

Lucy@.

Re:
Pokud si myslis,ze valka v Iraku je tim jedinym,nebo tim prvnim problemem pro Americany,tak si na velkem omylu.Ano.. at uz bude prezidentem Bush,nebo Kerry na valce v Iraku to nic nemeni,ale je spoustu dalsich a vaznejsich problemu ve kterych se neschoduje Bush a Kerry a o to tady predevsim jde.Otazka je ktery prezident muze udelat vic pro Ameriku,ne pro Irak.
0/0
29.7.2004 15:37

meriss

Re:
Tak naivní nejsem, abych si myslel, že Irák a "válka proti terorismu" jsou pro Američany tématem č.1. Já to hodnotím z pohledu zbytku světa, který bohužel nemá sílu ovlivnit americká válečná dobrodružství a musí přihlížet různým barbarským akcím /bomb.YU, Afghánistán, Irák/
0/0
30.7.2004 9:30

RCG

Amerika
no libi se mi ta stabilita systemu USA, tentokrat jde o to, jestli vyhraje Bush nebo Kerry, pricemz at to bude ten nebo ten, tak se opet tezko neco zasadne zmeni...fandim Bushovi, z toho Kerryho mam subjektivni pocit, ze je tak trosku "slaboch".ale mozna se pletu... nicmene uz jenom mit takovou ostrou zenu mi naznacuje, ze minimalne doma asi moc panem nebude
0/0
29.7.2004 11:25

OKEJ

Napinave divadylko
Pokud Bush vyhraje, bude to katastrofalni pro celou Ameriku i svet. Kerry je jedinym clovekem, ktery to muze jeste zachranit a proto verim, ze to vyhraje.
Co nechapu je, ze v USA se jeste po tom vsem divadle a faktu vyskytuje kolem 40-50% lidi, kteri jsou pro Bushe...zrejme ti volove. Zhruba stejna cast s o neco lepsim vysledkem se stavi na tu spravnou stranu ke Kerrymu.
Pozdrav z USA  
0/0
29.7.2004 10:40

Jindriska_Hojerova

Re:
Pane Oukej, Jindra vás zná. Jednou jste se potkali v Chánově. Prý máte snědou pleť a říkají vám Gejza Lakatoš.
0/0
29.7.2004 10:43

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
Pinku co mas porad s tim Gejzou? ... tak se ve skutecnosti jmenujes ty sam? Asi jo...
0/0
29.7.2004 10:51

x-ray-x

Kerry
Kerry udělal jednu malou chybičku. Kdyby si jako viceprezidenta vybral Hillary Clintonovou, nic by Bushe nezachránilo před drtivou porážkou. Takhle to bude vyrovnaný volební souboj. Doufám, že Kerry i tak vyhraje.
0/0
29.7.2004 9:24

strouhanka

Re:
Kerry dělá malé chybičky a ty máš malou výbavu.     
0/0
29.7.2004 9:47

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
pinku uz se zase citis jako strouhanka?
0/0
29.7.2004 9:56

fleret

Re:
...ja naopak doufam,ze Kerry utrpi vyraznou porazku...
0/0
29.7.2004 10:11

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
jen abys z toho pak nemel vyrazku...   Ikdyz dalsi ctyri roky mezulana Bushe by mohly velmi vyrazne pomoci v budouci kandidature Clintonove...
0/0
29.7.2004 10:20

fleret

Re:
dalsi 4 r. by umoznily G.W.B. predevsim dokoncit zapocatou praci...to povazuju za dulezite...H.Clinton beru jak pomerne chytrou zenskou,v kazdem pripade na nesrovnatelne vyssi urovni,nez je saxofonista Clinton...
0/0
29.7.2004 10:25

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
a tim dokonceni zapocate prace myslis co?
0/0
29.7.2004 10:44

x-ray-x

Re:
Tak to bych USA nepřál. Pokud by bylo dokončeno to, co započal, znamenalo by to konec USA jako velmoci. A patrně by do hrozící muslimsko - křesťanské války byla zatažena celá Evropa. Pevně doufám, že se to Bushovi nepovede. Nebo se tak strašně moc těšíš na třetí světovou válku? Tak se seber a běž bojovat do Iráku, tam tě to přejde.
0/0
29.7.2004 10:48

fleret

Re:
Nerozumim tomu o cem pises.Ve valce civilizaci a kultur je Evropa davno,jenom si to nechce pripustit a predstira,ze nic takoveho neexistuje.Nikdo ji nikam nevtahl,ale prave naopak.Teseni se na III.sv.v. povazuji za nejakou tvoji fantasmagorii a pricitam ji zvetsujicimu se vedru.Reci typu : " Tak se seber a běž bojovat do Iráku, tam tě to přejde". ,povazuji za hodne 7. tr.zakladni skoly.
0/0
29.7.2004 11:06

pinkshadow

na prezidentovi nezáleží
...každý americký prezident bude hájit zájmy USA i za použití vojenských prostředků ...například demokrat Clinton nechal přes dva měsíce bombardovat Srbsko až Srbové stáhli ocas a dovolili vojákům NATO vstoupit do Kosova a sami se z provincie stáhli...     
0/0
29.7.2004 9:20

x-ray-x

Re:
A to byl americký zájem? Ty jsi ještě hodně věcí nepochopil, že? Clintona srovnávat s Bushem, a Srbsko s Irákem nebo Afghánistánem, to svědčí o tvé naprosté demenci.
0/0
29.7.2004 9:23

pinkshadow

Re:
...připadáš mi poněkud zaostalý ...Evropě hrozilo rozšíření ruského vlivu ...naštěstí se tomu podařilo zabránit díky Spojeným státům ...Evropa by sama nic nepodnikla ...  
0/0
29.7.2004 9:41

x-ray-x

Re:
Rozšíření ruského vlivu zabránili bombardováním Srbska?? Přepište učebnice...
0/0
29.7.2004 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.