Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hromadná srážka zablokovala dálnici

Hromadná srážka zablokovala dálnici D1 kolem 50. kilometru směrem na Brno. Srazil se kamion a devět aut. Jednu z pěti zraněných vezl vrtulník do Prahy. Policie úsek uzavřela a dopravu odkláněla přes Psáře a Soutice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

d_s

Dalnice,
ja jsme se o vikendu vracel z Chorvatska. Rakouska policie udelal kontrolu autobusu. 10% odebrala SPZ na miste. Jeden autobus mel brzdy stazene paskou!!! Kdyz jezdi takova auta po cestach, tak pak muzete delat co chcete a nehode stejne nezabranite. Vcera jsme vyjel z Ostravy smerem Na Prahu kolem 16 hodiny. Kolem 20 hodiny jsme jel v protismeru a videl co z nehody zbylo. Kdyz jsme videl ja policajti odklunuji 3 pruhy dalnice na okresni cestu tak bylo jasne ze to ucpou. Kdyz uz vi ze bude zablokovana dalnice na hodne hodin, tak prece kamiony poslu tou nejkratsi estou --- posledni sjezd a osobaky uz jeden predtim!! Udelaji sice vice km, ale jedou vsichni.
0/0
27.7.2004 11:27

Tomyg

Chybné značení
Už 3 týdny tam jezdím každé ráno a každý večer.Problém je ve změně značení, která se někdy provede a někdy ne. Jedná se o změnu počtů prhů. Ráno jsou dva pruhy z Brna do Prahy a odpoledne je to naopak. Jel jsem tam cca 20min před nehodou a řazení do pruhů tam bylo jako ráno. Bohužel Ti co si mysleli, že jsou již dva pruhy na Brno byli dost překvapený. Další problém je že kolona je v zatáčce do které neni naprosto vidět a je to z kopce. Takže ta 130km/hod je v tomhle místě je jenom přání policie.
0/0
26.7.2004 19:53

tomik21

Re:
to je fakt, jel sem tama asi pred 14 dny s VW 180 km/h, zajel za zatacku a tam stala kolona 50 m prede mnou, jen tak tak jsem to ubrzdil, kdybych nemel ABS tak tam sem asi zapichlej v nemcovi...
0/0
26.7.2004 20:39

hasmen

Re:
 Proč jezdíš tak rachle?
0/0
26.7.2004 20:51

hasmen

Re:
Ehm,rychle...
0/0
26.7.2004 20:53

2Mac7

Re:
protože je to rachl !
0/0
26.7.2004 20:56

hasmen

Re:
Jó ,on...
0/0
26.7.2004 21:00

tomik21

Re:
Protože jezdím pro firmu a zaměstnavatele nezajímají nějaké předpisy, prostě musíš být do 1:10 z PHy v Br
0/0
27.7.2004 13:49

Radek B.

Re:
Ehm... Když chci někam dojet dřív, dřív taky vyjedu. Čoveče a fakt to funguje
0/0
28.7.2004 9:57

nadrchalp

Re:
ty taky patris k tem vypatlanejm ridicum, vid ?    skoda, ze si neskoncil na nemcovi a nedopadl, jako ten kok*t vcera nebo predevcirem, jak to nabral do autobusu a hnedka chcipnul, to by bylo potreba, aby takovy kreteni jako ty neotravovali slusny ridice, jako my, a jeste se tady chlub, kolik si tam jel ty magore  
0/0
26.7.2004 21:22

hovnival-

Re:
jenomze asi by to dopadlo tak, ze by spadne dopadl ten nemec, tomuhle pitomcovi by se nic nestalo. aspon vetsinou to tak byva..
0/0
26.7.2004 21:28

kanoe

Re:
Už by jsi měl přijít o řidičák frajírku. Kousek od místa nehody je rehabiliťák, kde jsou na vozíčku po nehodách
0/0
26.7.2004 21:33

nejchytrejsi

Re:
ty ses asi fakt blbej, jak si prisel na to ze s ABS mas kratsi brzdnou drahu nez s klasik brzdama ? 
0/0
27.7.2004 12:48

jaason

Re:
no, ta medialni masaz je uzasna. samo, ze na suchem povrchu jsou klasic brzdy ucinnejsi (tedy, pokud nemate sjetej vzorek), ale tak v rychlostech do 80km/h, mozna i nizsich. ono dupnout v ZATACCE ve 180km/h na klasik brzdu moc dobre nedopadne, pokud je ABS, pak v pohode. Kdyby bylo ABS tak spatne, jak se vsude varuje, tak by se asi nevyrabelo. ABS je proste horsi jen napriklad pri dobrzeni pred prechodem z 50km/h pri rovne draze. Nicmene ten vejtaha s VW by mel okamzite prijit o papiry a jit na par mesicu delat prospesne prace do nejakeho ustavu.
0/0
27.7.2004 12:57

OldFaker

Aha...
... vždycky jsem podlehl dojmu, že jsem blbec já, že si to pamatuji špatně....Díky! :-))))
0/0
26.7.2004 21:29

mikejmaus

Re:
Jo máš pravdu, na tom 53.km směrem na Brno bývaj odpoledne 2 pruhy. Asi by mě to taky překvapilo, že najednou jen jeden a není kam jet. Daleko před zúžením je max. rychlost 100 km/h. Ale moc lidí na to každodenně kašle, řekl bych že víc než půlka. Je to zúžení po jízdě z kopce a to se přece člověku moc brzdit nechce když už se to tak rozjelo :) Policajti z Bernartic by už konečně mohli hýbnout kostrou a začít tam měřit.
0/0
27.7.2004 7:24

hovnival-

@@
Ted jsem jel kolem. Vsiml jsem si, ze z leve strany bylo do silnice vnaseno spadane listi. Mozna se nejaky list ci listovy prach dostal do hnaciho zarizeni nebo do brzdoveho systemu. Mohlo dojit i k prilnuti listu na pneumatiku a pri neopatrne jizde to mohlo vest k tzv. plosnemu statickemu skluzu.
0/0
26.7.2004 19:52

Aiki75

Re:
ale no tak do hnacího zařízení nebo do brzdového systému - už to s tou paranoio přeháníš
0/0
26.7.2004 20:36

hovnival-

Re:
samotne listi se do hnaciho zarizeni dostat nemuze. ovsem listovy prach z neodklizeneho tlejiciho listi se tam dostat muze. do brzdoveho systemu se pri shode nahod muzou dostat i jednotlive listy. Ovsem vina neni pouze na listi - vzdy je hlavni vina na ridicovi - neopatrna jizda atd. Schopny a zkuseny ridic zvladne jizdu i na listi a vyrovna se i s nastrahami listoveho prachu v brzdovem systemu.
0/0
26.7.2004 20:54

ODSakEda

Re: ...
...
EB-majitel odtahove sluzby od r. 89
0/0
26.7.2004 23:52

antigogo

havárie
Tento týden jsem jel již 3x kolem havárie na D1 a kupodivu v tom byla vždycky dodávka Mercedes. Fakt je, že i když mám silné auto, řidiči těchto dodávek jezdí neskutečně.Zakázal bych i předjíždění kamionů ve dvou pruzích. Zajímavé je, že jsem se s tímto nešvarem, např.na dálnicích v Německu ,nesetkal.
0/0
26.7.2004 19:18

Pers

Re:
Bohužel i v Německu to začíná být běžným jevem, a to díky řidičům kamiónů z Polska, Ukrajiny, Litvy a Čech.
0/0
26.7.2004 20:21

Horrido

Re: Němci
Myslím, že německá policie se s tím vypořádá hodně rychle , s klidem a vysokými pokutami.
0/0
26.7.2004 22:07

ODSakEda

Re:
Jestli jste si racil vsimnout, tak plati v Nemecku ale i v Rakousku lokalni zakaz nikoliv predjizdeni kamionu na dalnicich (coz by byla pekna kravina a nmozi zde po ni dokonce volaji...), ale ZAKAZ UZITI krajniho leveho pruhu a to JEN tam, kde jsou (a v Nemecku velmi castooooo!!!! pane!) 3 a vice pruhy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EB-majitel odtahove sluzby
0/0
26.7.2004 23:50

mypc

Re:
Zákaz předjíždění kamionů na dálnicích zavést nemůžeme, ale můžeme polde vzoru z Německa zakázat užití levého krajního pruhu pro nákladní a dodávková vozidla..
0/0
27.7.2004 8:58

záviš

Re:
Zaráží mě, pokud jsi řidič, že projevuješ takovou základní neznalost, tento zákaz u nás platí již minimálně 25 let. Děsím se toho, co ještě neznáš.
0/0
27.7.2004 9:28

ODSakEda

Re:
Presne tak! Ridic nakladaku (nutno podotknout ze ne dodavkoveho-ty jsou zpravidla do 3,5t a vychazi z OA-M1!!!), smi uzit nejvyse 2 jiznich pruhu na dalnici! To ze jich v Cesku nemame vice pruhu jak 2, jako napr. v Nemecku, je ale nas problem (spise zaostalost...). Nehlede na to, ze vetsinu kolizi s kamiony zpusobuji letci v osobacich, co se CASTO (!) zaradi tesne pred kamionn a pak brzdi a odbocuji napr. na sjezd z dalnice, avsak s velkou hmotou kamionu nelze udelat tak rychly manevr. Nemluvim tedy jen o nezodpovednych kamionistech co nedodrzuji vzdalenost, ale problem vidim obecne v bezohlednych a zakonu neznalych ridicu! (jako arogantni a neznaly pan vyse nad vami...)
0/0
27.7.2004 9:43

Lubenecnik

smrtáky
pekne se na tý D1 pozabíjejte a bude od podobných ridicu pokoj
0/0
26.7.2004 17:57

Mikula

Re:
Jo jo, tak nějak si to taky představuju. Je tady svoboda, tak každý má přece právu rozmlátit si hubu v nějakým hodně rychlým autě. Akorát by to neměli odnášet taky Ti slušní řidiči. I když - těch je u nás jako šafránu.
0/0
26.7.2004 20:50

Masarykr

Listí!!!!!!!!!!!!!!!
A nebylo náhodou příčinou nehody spadané listí? Už jsem o něm dlouho neslyšel?
0/0
26.7.2004 17:44

DannyCZ

Ty pravidla .....
Rychlost a odstupy to je hlavní příčina !!!
0/0
26.7.2004 17:28

xx

Re:
Tak soudruh Klaus porušuje pravidla ..a to si ho mám vážit ? Ne, a taky jsem si ho nokdy nevážil, blba jednoho....
0/0
26.7.2004 17:33

herulinka

No nazdar.
0/0
26.7.2004 17:09

zdeno21

Re:
ahoj...jel jsem tama z letiste par minut predtim, rychlost asi 140, predjizdelo mne to jako kdybych jel tramvaji...
0/0
26.7.2004 17:24

herulinka

Re:
Hmm, no tak to je potom jasný, ale to se dalo předpokládat. Případně trochu zaprší a už to lítá taky. Sleduju to, a tohle bývá pravidlem.
0/0
26.7.2004 17:29

zdeno21

Re:
v bushlandu jsem jezdil porad, zvlastni, ze malokdo prekroci rychlost..pricina je v pokutach...proc to sakris nejde tady..nejakych 2-3 tisice je pro nasi zlatou mladez spis zabavne...a nejen pro ne...
0/0
26.7.2004 17:46

Masarykr

Re:
To je fakt, při prekočení rychlosti o 30 a více kilometrů je mnohem lepší řidiče na místě zastřelit.
0/0
26.7.2004 17:51

jaason

Re:
to snad neni pravda. mas nejaky skutecny argument?
0/0
27.7.2004 13:04

tomik21

Re:
2 - 3 tisíce?  za rychost 180km/h to neni problem ukecat na 2 - 3 stovky
0/0
27.7.2004 13:44

herulinka

Re:
Tebe bych teda chtěla potkat. Pokud jsi tak "chytrej," že jsi ochotnej kvůli práci lítat jak vůl, tak máš asi fakt dost. Na takovejhle způsob ježdění jsem se už dávno vykašlala, mám se ráda na to, abych se zabila kvůli někomu, kdo mě pak hodlá buzerovat.
0/0
1.8.2004 16:50

statid

smetení, ne srážka
Teď mi volal šéf, stalo se to těsně před ním, kamion snad prý vůbec nebrzdil (bylo to někde u zúžení vozovky) a snad minimálně 5 aut smetl jako nic.
Po delším čekání pár řidičů mohlo vycouvat k benzínce, pak už to mnoho prý svištělo víc jak 120. Jsme národ bez nervů
0/0
26.7.2004 17:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.