Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Guláš za 540. Pan ministr obědvá

V restauraci pražského hotelu Le Palais si můžete dát skutečně luxusní oběd. Po kozím sýru za 330 korun třeba guláš ze svíčkové za 540. A když budete mít štěstí, u vedlejšího stolu bude sedět jeden z častých hostů, ministr pro místní rozvoj a čerstvý předseda US-DEU Pavel Němec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vitule

3 slova
NO A CO??!!
0/0
27.7.2004 18:27

1_130_202_135

Re:
Ho*no je vám po tom....
0/0
27.7.2004 18:33

huhu007

Čásenský, Šimůnek, Šídlo,
Kdopak si to chlapci u vás objednal to PR? No tak nechutnou sondu do soukromí jsem snad ještě neviděl. Jó novinářská etika je holt novinářská etika. Doufám, že příští bude pokračovat, třeba o Grebovi nebo Polulánkovi, můžete vydat seriál o všech zasloužilých stranících, rád si počtu.
0/0
27.7.2004 14:35

obcanek

Nerozumí ani guláši
Každý normální člověk ví,že guláš se má dělat nejlépe z kližky,není li kližka tak z pupku nebo krku - prostě z předního.Jinak šťáva stojí za prd.Přesně podle toho,jak rozumí tomu co dělá,rozumí kuchyni.Je to hňup.
0/0
27.7.2004 14:17

ixikojj

Co to je ?
Není náhodou Unie Svobody ta partaj , která včera to včera ve výzkumech preferencí dotáhla na jedno procento ???? Ať si pro mě za mě dlabe pan Němec co chce, to je jeho věc, ale jako politik nemá žádnou púodporu ve veřejnosti a měl by se konečně vrátit ke své rodinné dopravní firmě. Odbavování Ávií  a vystavování cestovních příkazů mu zřejmě šlo lépe, kočírování státu. Koneckonců výsledky koaliční vlády, která už zbůhdarma prožrala několik stovek miliard hovoří sami za sebe. Pane Němec: naštěstí už jen dva roky, a potom, tak jak napsal kolega: tradá do politického suterénu...      
0/0
27.7.2004 9:01

Alpy1

Jen ať si dá chlapec do nosu
Jen ať si dá chlapec do nosu dokuď na to má.Chce ta jeho pidi stranička uvolnit nájmy? Jak chce! Tak ať si kouká užívat, protože po volbách na to už mít nebude, protože mi mu tu jeho straničku odstřelíme!!! PA PA 
0/0
26.7.2004 20:43

duch_otce

Re:
Piďi straničku samozřejmě odstřelíme, ale penízky jim neodstřelíme. Takovýdle individua - flexible young man - se tomu odborně říká, ty si dovedou vždycky penízky opatřit. Nemyslete si někdo, ža pan Dr.Němec půjde prodávat Nový Prostor, čekat před Nadějí na polívku, případně si pořídí ojetého Trabanta.
0/0
27.7.2004 9:58

Misaf

???
stalo se dnes něco důležitějšího?
0/0
26.7.2004 18:07

maron

opet bulvar
Jestli tohle není bulvár, tak už nic. Ten nadpis článku je fakt ubohej.
0/0
26.7.2004 18:06

macho77

no a co ze si jezdi v BMW
..at si treba lita v rakete, ale at to kurna funguje!!!
0/0
26.7.2004 14:58

Depek

Re:
, On bude jezdit v BMW i když se mu úplně všechno dosere.
0/0
26.7.2004 17:29

Michalll

Tady jsou ladem stovky hektarů,
pokud by si tam někdo pustil tele, do zimy je z něj býk a může se dotyčný užrat k smrti.Stejně vagony nečesaných třešní.
jinak jen skutečná prasata /divoká/ hodují.
michal
0/0
26.7.2004 14:25

pegaska

Když je někdo
tak blbej, že za to ty prachy dá, tak proč si je od něj nevzít? :)
0/0
26.7.2004 14:05

Isbjoerna

Re: Když je někdo tak...
Mas na mysli toho ministra nebo toho danoveho poplatnika?
0/0
26.7.2004 14:07

Depek

Re:
, Máš pěkný humor. Jen tak dál.
0/0
26.7.2004 17:27

kamo

Re: I-dnes klesá stále níž a níž
Pegi, to máš těžké. Lidi rozčiluje, když si někdo dá guláš za 500,- ale rozčiluje ho i když si tentýž politik dá tentýž guláš v parlamentní kantině za 30,-. Nejraději by lidé byli, kdyby ti "darebáci" to jest všichni co si vydělají více než já, že jo, kdyby nejedli nic a byli zavření až by zčernali  Ahoj  Mimochodem vzhledem k jeho příjmům (ministra+ předsedy strany) se nejedná o žádný luxus. V lepších pražských restauracích se jedná spíš o nižší cenu, než vyšší. Kdy už si konečně zvykneme my a hlavně média, že jak a kde kdo utrácí peníze, je naprosto jeho soukromá věc a pokud se nejdná o vyloženou výstřednost, tak to lidi nezajimá. I-dnesáci klesli na úroveň Blesku.
0/0
26.7.2004 14:35

dzzin

Re:
 Naprosty souhlas. Clanky tohoto typu jenom podporuji pokleslou zavistivou socialistickou naturu. Uspech uz se bohuzel davno nestava inspiraci, ale spis zaminkou ke kritice a zavisti podlozene paranoidni predstavou, ze tento je podminen pouze necestnym jednanim a zkazenou povahou. Je to skoda - kdyby se radsi lidi nechavali inspirovat a snazili se byt sami uspesni, aby si take mohli doprat to co chteji. Ten clanek cely vyzniva tak, jako by zivotni styl ministra byl spis spatny (aspon podle komentare toho mluvciho) - ale jeste ze se objevuji v politice osobnosti, kteri se snazi v prvni rade skoncovat s pokrytectvim a nehraji si na ubozacky, kdyz ubozacci nejsou.
0/0
27.7.2004 1:53

duch_otce

Re:
Naprostý souhlas. Bohužel ale socialistické myšlení u nás stále přetrvává. Bohužel je pravda, že ne vždy u nás má víc peněz ten, kdo je vzdělanější, pracovitější, ale ten. kdo ví jak na to. Podnikatelská etika je u nás v plenkách. Škoda. Bohužel na příklad policie, místo aby exemplárně potrestala pány řidiče, kteří si říkají celebrita, tak jim jdou na ruku. V Německu si musí ministr sakra dávat pozor, aby neporušil dopravní předpisy, jinak ho tak rozmažou v novinách, že dá z fleku  demisi. Nýmand musí veřejnosti i sám sobě dokazovat, že je neco víc tím, že žere v luxusnich restauracích a řídí luxusní auta. Měl by to dokázat výsledky své práce.  Doufám, že se poměry u nás časem taky zlepší.
0/0
27.7.2004 10:08

Herr_Herr

jsme tu na iBlesku nebo co?
příspěvky českých žurnalistů, které si získávají své příznivce probouzením nostalgie po socialismu (kdy stál guláš všude stejně a na stejný guláš chodil dělník i přednosta), mě dokážou pořádně namíchnout. A co má jako být? Je už každého soukromou věcí jak nakládá se svými osobními prostředky, ale zdůrazňuju, že ty prostředky musí být skutečně osobní! Proto bych tento příspěvek bral, až teprve když by novináři MF Dnes odhalili, že tyto luxusní obědy jsou hrazeny z prostředků MMR, do té doby je to jenom vyrývka. Nehledě na to, mám dojem, že se jedná o oběd někdy z před dvou týdnů, kdy Němec dávál rozhovor pro sobotní vydání MF Dnes. Takže MF Dnes ždímá maximum z jednoho oběda s politikem. A pak, že novináři nejsou žumpa?
0/0
26.7.2004 13:52

ODSakEda

Re:
SOUHLAS!  Akorat Vam vypadlo sluvko!: NEKTERI novinari jsou zumpa! Nebudte jako ti NEKTERI tapalove! Dik! Edik
0/0
26.7.2004 14:13

kamo

Re:
souhlas, ale souhlas i s reakcí pod tebou - Někteří! novináři jsou žumpa - jakákoliv taková paušalizace je nepravdivá a špatná.
0/0
26.7.2004 14:38

Herr_Herr

Re:
Souhlasím s Váma oběma! To slůvko vypadlo a děkuji za opravení. U novinářů je to podobné jako u každé jiné skupiny, kdy černí jednotlivci (nemyslim Romy) kazí jméno celé obce! Nakonec vlastně je to tak i u těch již zmiňovaných Rómů....  
0/0
26.7.2004 16:13

kamo

Re:
S těma Romama je to taky tak - jenže oni už mají tu pověst natolik špatnou, že ti slušní se k nim raději nehlásí - o romském problému by bylo možno hovořit hodiny, ale obecně se dá říci, že zobecňování či paušalizace udělala v tomto taky své a to v negativním slova smyslu. Ale o tom někdy příště....
0/0
26.7.2004 16:22

Herr_Herr

Re:
Ok. Budu se těšit kámo!
0/0
26.7.2004 18:41

ODSakEda

Re:
A ted zalobuju: obdobne se to da aplikovat i u NEKTERYMI zatracovane ODS-ky, cili to ci ono neudelala ODS, ale NEKTERI z  (nebo za) ODS!!!
0/0
26.7.2004 23:44

Herr_Herr

Re:
přesně tak Edo, ono to ani jinak nejde, než že ten či onen zpacká to či ono tam či onde s tým či oným a pak jsou špatní všichni. Bohužel.... ...dobrou noc
0/0
27.7.2004 0:46

tykew

at si zere co chce
 na konci to vzdycky zaplatite vy-a dobre vam tak kdyz jste i liny jim to zatrhnout,vazeni cesti volici.
0/0
26.7.2004 13:35

Vladce

jen ať si baští co chce
když si na to vydělá. Ale měl by si dát pozor (a nejen on), aby nejedl při čtení výsledků příštích voleb, mohlo by mu nepěkně zaskočit  
0/0
26.7.2004 13:17

chachris

US-DEU
Jen panu Němcovi dopřejme kvalitní a nákladný oběd. Jistě na to má. Nyní je na vrcholu své politické kariéry (ve 33 letech hodně brzy) a určitě udělá všechno pro to, aby se tam udržel až do příštích voleb v roce 2006. Potom si 99% národa oddychne, že pan ministr i se svou stranou odejde do míst, kam již několik měsíců patří.
0/0
26.7.2004 12:44

MC Petem

Němec
na nic si nehraje, nic neskrývá, znám ho osobně, závidět umí každý a mluvit o něm jako o flákači je blbost.... dříve vedl soukromou firmu, a to velmi dobře.... s tím se Špidla běžec nebo Gross ajzabón pochlubit nemůžou....to jsou tysprávný flákači...hlavně Standa...to je taková svině nejapná, že mu není rovno.....hajzlík zku*venej...
0/0
26.7.2004 12:44

chomolungma

Re:
osobně proti Němcovi zas tolik nemám, působí sice neslaně nemastně, ale pořád lepší než být jako Gross, který je až příliš profláknutý a falešný lidumil. ještě jsem od něj neslyšela srozumitelnou větu, která by jasně a zřetelně vyjadřovala jehonázor. Bipolární Gross - nikdy neřekne jestli tak či onak, jenom populisticky kváká a člověku, co neví, která bije a o politiku sder moc nezajímá, připadá jakože "férový"  
0/0
26.7.2004 13:27

Romhl

Re: Němec
Nemůžu posuzovat lidské kvality pana ministra Němce, jenom bych potřeboval vysvětlit o jakou dopravní firmu šlo! Proč potom nekandidoval na post ministra dopravy, když byl tak velmi dobře vedl dopravní firmu?  Pokud vím, tak pan Němec pracoval dříve jako revizor, ale to nikde neuvádí. Pokud ho dobře znáš, tak mi dáš jistě za pravdu!!! a tím, že z něho udělal jeho tatínek ( za vlády jedné strany - generální ředitel) šéfa firmy, takřka přes noc se také moc nepochlubí. Jinak ho nijak neurážím, jako Ty pana Grose a Špidlu, ale pan Němec by si měl být vědom toho, že pokud by jeho tatínek nezastával, tak vysoký post za komunistů, tak by nebyl tam kde je. Fandím mu ať dokáže co umí, třeba bude dobrý ministr.
0/0
27.7.2004 7:05

monstrum

Pravda
Jenže chudák min istr neví, že víno mu ředí octem a newž mu djaí guláš, celá kuchyně do něj plivne. šéfkuchař se mu vychcal do polévky.
0/0
26.7.2004 12:34

Vladce

Re:
0/0
26.7.2004 13:10

dzzin

Re:
Hmm, budu fakt rad, kdyz budete vy dva nekdy delat v restauraci. Bud ste tak zavistivy, nebo ste si spatne vylozili pointu filmu "Klub rvacu". Ach jo, to je uroven.
0/0
27.7.2004 2:01

Stentor

Korýtko politiků
Vypadá to,bohužel, že si bude tento mladík užívat takovéto gulášové korýtko ještě nějakou chvíli.Ne všichni musí chodit jíst do bufíků.   Nezáviďme mu to - vždyť mu to taky jednou skončí.
0/0
26.7.2004 12:23

dzzin

Re:
Vy ste vsichni fakt uplne mimo. Pochopite uz jednou konecne, ze USPECH, PENIZE, LUXUS apod. nesouvisi vubec s politikou ? Jako manazer firmy si mozna vydelaval vic, nez jako politik. Pan Nemec asi nejspis nikdy v bufacich jist nebude, cimz bych si o lidech takto pausalizujicich a nesmyslne zavistivych jisty nebyl - pokud tomu tak uz ted neni. Nemam nic proti bufacum ani jakymukoli jinymu levnymu stravovani. Ale mit na poradny jidlo, byl bych ubohej pokryteckej blbecek, nebo asketickej fanatik, kdybych nechodil do kvalitnich restauraci.
0/0
27.7.2004 2:07

trotlX

politikem drbanem urcite nebude
NIcmene malomestacky povl zustane povlem, i kdyz bude mit oblek za pul milionu a pit matonku za tri stovky - nebo vlastne prave proto? :-)
0/0
26.7.2004 12:11

Loner

Re:
Jop, na malomestakyhrajicich si na haury, je vzdycky legracni pohled :)
 
Jen at papa, mi mu za par mesicu u voleb udelame taky PAPA :)
 
Pak muze byt uspesnym managerem rodine firmy i nadale.
0/0
26.7.2004 14:09

cheeze

Je mi...
...absolutně putna, co pan ministr papá. Pokud to jde z jeho kapsy a ne z kapsy ministerstva ať utrácí co je mu libo. Jdu na oběd, dobrou chuť všem
0/0
26.7.2004 12:01

Mihi79

Němec
Kdyz vidim to odrostle medonosene decko v TV s jeho priblblym usmevem mam o naladu postarano
0/0
26.7.2004 11:58

dzzin

Re:
Nekoukate se nahodou do zrcadla ? Hmmm, to obcas dokaze zkazit naladu. Co takhle vymenit zrcadlo za neco vic inspirujiciho ?
0/0
27.7.2004 2:10

cedrino

Janečkův kamarád?
XBLITÍ !! To jsem tedy v "dobrých" rukou!!§
0/0
26.7.2004 11:47

Amanita caesarea

IMO
Pan ministr by měl obědvat chléb s vodou, aby viděl jaký to je, možná by potom začal konečně pracovat tak jak má, a nepořádal by s kamarády jen žranice.
0/0
26.7.2004 11:27

RidicTatry815

Az bude statni pokladna hospodarit bez dluhu
at si treba litaj do prace raketoplanem a jedi krevety i ke svacine. Ale za stavu, kdy dluzi kam se podivaj je toto chovani nechutne. V kazde solidni firme by byl management uz davno odvolan, jen papalasove se chvaji jako by bylo vse v poradku
0/0
26.7.2004 10:52

ODSakEda

DOSTAT volebnich slibu, nebo DOSTA se do vladey?...
Obecne vzato JE JEDNO CO politik z jakekoliv trany JI nebo v cem se vozi! (nechapu jak muze nekdo resit napr. ze nekdo jezdi v luxusnim BMW ci Audi???, kdyz v A8 tady u nas jezdi jeden automechanik, tak proc ne ministr?! Nerody ve svete nosi sve vudce malem na rukou a v Cesku se jim zavidi i nepancirovany dopravni prostredek, presto, ze nektera individua, s daleko mensim vlivem na muj zivot-na veci verejne, maji mnohem luxusnejsi a drazsi auta ci jine pozitky!) Dulezitejsi je JAK ROZHODUJI a jestli DOSTOJI VOLEBNIM SLIBUM!!!!! (napr. kdyz ma v programu US snizovani dani a j. nelze delat opak! (mimo Marvanove!) a tvrdit, jako Kinl a Philip...: TED NENI DULEZITY DOSTAT VOLEBNIHO PROGRAMU, ALE HLAVNE DOSTAT SE DO VLADY S CSSD!...)
0/0
26.7.2004 10:26

Isbjoerna

Re:
I kdyz si neumim predstavit, ze by se nejaky soudny obcan vazne domnival, ze cesky ministr jezdi "do prace" na kole a obedva u kiosku pommes frites s ketchupem nebo Hotdog, vzdy a znovu se zde necha dostatek lidi vyprovokovat k nezkrotne zavisti, kdyz ctou, ze ministr jezdi autem a obedva v restauraci.
 
P.S. Mas pravdu, ve srovnani s evropskymi politiky (ministr-niveau) je jizda v BMW a goulash za 17 € "zebracka chudoba".
0/0
26.7.2004 11:49

Adélka

Věk
To je právě ta hrůza - zatímco pro kandidáty do Senátu je stanovena minimální věková hranice 40 let, tak ministrem se můžete stát třeba ve dvaceti !!! A čert vem nějaké životní zkušenosti - terazky som ministrom.
0/0
26.7.2004 10:17

CoCs

tak tomu
se říká bulvár nejhoršího zrna
0/0
26.7.2004 10:12

Daňový soumar

Za cizí se to debužíruje
Nuly, které se musí živit politikou, prošustrují cízí peníze, ukloupené samostatným a zodpovědným lidem. A už je jedno, jestli je prožerou sami v luxusních restauracích, nebo je prožere lůza v bufetech hypermarketů. Dluhy rostou dál...
0/0
26.7.2004 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.