Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelci zabili šest ozbrojenců

Izraelské bezpečnostní síly zabily v neděli šest Palestinců, včetně dvou vojenských velitelů, u města Tulkarm na Západním břehu Jordánu. Vojáci byly členové Brigád mučedníků od Al-Aksá. Dalších deset lidí bylo zraněno při násilnostech v pásmu Gazy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aiki75

Tuhle zprávu
jsem chtěl nají na idnesu
 
Bylo to na ČT v poledních zpávách
0/0
26.7.2004 20:19

Dan 1

Re:
Zpráva o možném plánovaném útoku na al-Aksá tady byla a Izrael si židovské extremisty umí držet zatím bez problémů pod krkem, dokonce sám o rizicích informoval, takže nevím, proč je třeba hysterčit a stěžovat si všude možně. Jinak zdroje máš hezké, jen co je pravda...
0/0
26.7.2004 20:29

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
nicmene je hezke sledovat, jak pred zacatkem realizace ( ktera ovsem jeste neni nevyhnutelna) pouheho odsunu osadniku z Gazy, se zacinaji rojit teroristicke bandicky a vykriky hlavy Unie rabinu Izraele! A. Shapira na adresu A. Sarona, ze ten kdo preda jakoukoliv cast svate pudy do rukou nevericich je dle Tory hrisnik a zlocinec   ... ono to asi nebude v islamu
0/0
26.7.2004 20:40

Dan 1

Re:
V této souvislosti bych přimenul, že nikdo, kdo tady dříve rád nadával Šaronovi do fašistů, neocenil jeho postup v případě evakuace Židů z Gazy, když se postavil proti většině Likudu. A nežije jich tam málo, mezi milionem Palestinců skoro 8000. Jaký mám vztah ke všem náboženstvím, je doufám jasné, všechna slouží k ohlupování a ovládání lidí a i to nejmírumilovější se dá zneužít (buddhismus v Barmě) a v každém jsou extremisté.
0/0
26.7.2004 20:47

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
mozna sis nevsiml druheho bodu Saronova planu tykajiciho se osadniku na zapadnim brehu...
0/0
26.7.2004 21:00

ScipioAfricanus

Neni to pouze v islamu, je to predevsim v Arabech
i v Tore lze najit vyzvy k agresi a expanzi na ukor nevericich. Dopad techto vyzev na jednani rozhodujici vetsiny Zidu je zanedbatelny ve srovnani s dopadem podobnych islamistickych vyzev na Araby. Zide jsou schopni tyhle skupinky ukocirovat, podobne jako si se svymi extremisty v ramci moznosti poradi v USA nebo v Evrope (i tam to obcas bouchne). V Izraeli, USA ci Evrope je vliv techto radikalu maly a drtiva vetsina obyvatel s nimi nesouhlasi, coz je v prikrem kontrastu s obdivem a tichou ci otevrenou podporou, kterou maji arabsti teroriste mezi Araby.
0/0
27.7.2004 8:16

Aiki75

Re:
tak tu zprávu jsem nezaregistroval, ale věřím ti . Jen aby jsi měl s tím držením pod krkem pravdu.
 
Al-jazzíra je můj oblíbený zdroj - vše co mě zajíma pohromadě
0/0
26.7.2004 20:41

Dan 1

Re:
Ano, s tou al-Džazírou ti to také věřím, divím se, že ten hnus na svém území Katar toleruje. Co jsou zač, se ukázalo, když tálibové hnali zahraniční štáby z Kábulu a Džazíru tam nechali. Nedávno také vyprávěl arabský politolog, že je to všechno, jen ne objektivní TV. Za vraždy rukojmích je také spoluodpovědná, když slouží al-Zarkávímu jako reproduktor.
0/0
26.7.2004 20:51

Aiki75

Re:
hmm... je třeba vybírat, není problém najít článek na chlup stejný s Reuters.
 
To že dělají teroristům hlasnou troubu je složitější, na jednu stranu jsou přece reportéři povinni podávat tyto informace, na druhou stranu je to hňus dělat teroristům reklamu, nicméně si myslím, že pokud by to nebyla Al-jazzíra, tak by to byl někdo jiný
0/0
26.7.2004 21:02

ruleta

Re:
No ono je to nekdy i vic nez reklama viz zprava ktera je na serveru memri o nedavnych utocich v saoudske arabii.
0/0
26.7.2004 21:10

Aiki75

Re:
je na serveru memri ??? nechápu
0/0
26.7.2004 21:12

ruleta

Re:
"We called Al-Jazeera and told the broadcaster to speak with him [i.e. the talian]. The broadcaster asked me, 'Does he speak English?' told the broadcaster, 'Do you have talian translators?' He said, 'Yes,' and said, 'Let him speak in his own language.' "He [the talian] spoke for several minutes. asked the broadcaster, 'Did you record that?' He said, 'Yes,' and then the hero Nimr cut his throat." [4]   http://www.memri.orgbinarticles.cgi?Page=countries&Area=saudiarabia&D=SP73104

Aiki75

Re:
link sice nefunguje, ale už chápu
0/0
26.7.2004 21:25

ruleta

Re:
umaz  www.idnes.cz v adrese...
0/0
26.7.2004 21:30

Aiki75

0/0
26.7.2004 21:41

pinkshadow

atentátník zabil sebe a dva Iráčany
Sebevražedný atentátník před vojenským letištěm v severním Iráku odpálil nálož ve svém automobilu. Kromě sebe zabil dva Iráčany a další zranil. Informovala o tom agentura AP. Americký vojenský mluvčí sdělil, že vojáci automobil atentátníka zastavili před vjezdem na letiště v Mosulu. Násilí je hlášeno také z jižního Iráku, kde ozbrojenci přinutili zastavit automobil, v němž jely irácké ženy do práce na letiště v Basře. Útočníci na automobil začali bezhlavě střílet a dvě ženy zabili. Další dvě jsou zraněné. Motiv útoku není jasný. ...ve jménu čeho ti zmetkové zabíjejí? ...podobné svinstvo není ničím omluvitelné...
0/0
26.7.2004 18:57

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
ve jmenu terorismu...
0/0
26.7.2004 19:18

Palestnec

Re:
Obycejna vrazda.. Tak jako ty vrazdy ktere se odehravaji u vas.. Ve jmenu ceho Cesi i jine lidi na svete zabiji?!! Urcite mi reknes jmenem Buha a Islamu...!!! Jako obvykle..
0/0
26.7.2004 19:20

Dan 1

Re:
Prosím vás, nechte té demagogie. To nejsou obyčejné vraždy, jaké se páchají jinde. Jinde jsou motivací k vraždě partnerské neshody, majetkový prospěch, náhlý afekt atd. Ještě v životě jsem neslyšel, že by někdo nechal explodovat sám sebe a zabíjel kolemjdoucí z uvedených důvodů a už vůbec ne, že by přitom křičel, že Bůj je velký, jak se nezřídka stává v jistých geografických oblastech, které není třeba jmenovat. Na jiném místě se ptáte, odkud se vzala informace, že palestinští podnikatelé nakupují egyptský cement (1 tuna za cca 22 USD, prodej Izraelcům až za 100 USD). Jedná se o zprávu tří palestinských poslanců, kteří s těmito praktikami nesouhlasí, sepsali o tom zprávu a předali ji britskému tisku.
0/0
26.7.2004 19:30

Aiki75

Re:
jo jo Arafata už nikdo nebere, ani mezi svými - nevím proč se ho ještě nezbavili
0/0
26.7.2004 19:33

Dan 1

Re:
Proč by se ho zbavovali, když za ním stojí EU, která tam posílá peníze? A taky nevím, kdo je lepší, nepotista, který se pokouší do významných funkcí prosazovat příbuzné, nebo Kurája, který při náznaku problémů podává demisi? Údajně Arafát o kšeftech s cementem ví, ale dokaž mu to.
0/0
26.7.2004 19:39

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
Kuraja podal demisi prave proto, ze nemel dostatecne pavomoci ty nepokoje zvladnout... mas mezery ve vzdelani
0/0
26.7.2004 19:46

Dan 1

Re:
A kdo za to může?
0/0
26.7.2004 19:49

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
jednoznacne Arafat... takze kritizovat Kuraju za podani demise je kapku mimo... tim podanim demise taky donutil arafata ucinit kroky, ktere po nem uz dlouho zapad pozaduje...
0/0
26.7.2004 19:52

Aiki75

Re:
Kde jste k tomu přišli, že EU posílá Arafatovi peníze - už jednou jsem žádal o zdroj těchto informací. Je jasné, že Palestinci dostávaji humanitarní pomoc z EU a taky je mi jasné, že z toho zůstane něco za nechty Arafata. Kurája podává demisi, protože neví jak dál, ja v tom vidím, spiš to, že chce ukázat ostatním, že Arafatem to dál nejde.
0/0
26.7.2004 19:50

Dan 1

Re:
Já nevím, co komu chce Ahmad ukazovat, ale ty částky si jistě najdeš, svého času ta čísla byla na serveru novinky, který nelze z "protipalestinské činnosti" podezřívat a jedná se kromě humanitární pomoci o peníze na provoz samosprávy, školství atd.
0/0
26.7.2004 19:53

Palestnec

Re:
Staci se zminit o toho zlodeje ktery ukradl CSOB zacatek tenhle mesic... Nerika vam to neco?!!
0/0
26.7.2004 19:38

ruleta

Re: Technicka otazka..
..co to ma co spolecneho s cementem na stavbu plotu?
0/0
26.7.2004 19:45

ruleta

Re:
eh tak to jsem nedal...
0/0
26.7.2004 19:52

Dan 1

Re:
Ale vy spojujete věci, které spolu nesouvisejí. Zloděje a vrahy tady žádná církev nekryje a nepodporuje, ale jinde se zvěrsta páchají ve jménu toho, čemu vy říkáte náš mindrák a tvrdíte, že o tom nic nevíme, ačkoli vám tady spousta lidí cituje korán a já jsem si dal tu práci, že jsem do diskusí přepisoval díla islámských teologů, abych ukázal na kořeny současného stavu. Například pojednání o tom, že muslimové hranice neuznávají, jednou je zruší a nastolí tzv. organizovanou anarchii. Nebo o tom, jak svět musí nastoupit na stezku islámu, protože ten v sobě ve všech aspektech obsahuje a nahrazuje židovství a křesťanství. Dobře víte, jak je ČR ateistická a ke zločinům ve jménu náboženské nevraživosti nedochází, pouze k běžné kriminalitě.
0/0
26.7.2004 19:47

CVNNNTA

Jen komentar
Tajemniku nenech se odradit. Kazdemu je prece jasne, ze Palestinci za nic nemuzou. Vzdyt prece:
Teroristicke a sebevrazedne utoky MUSLIMU (Palestincu) proti civilnimu obyvatelstvu v Izraeli ma na svedomi Izrael a jeho agresivni imperialisticka politika
Teroristicke a sebevrazedne utoky MUSLIMU (Cecencu) proti civilnimu obyvatelstvu v Rusku ma na svedomi Rusko a jeho agresivni imperialisticka politika
Teroristicke a sebevrazedne utoky MUSLIMU proti civilnimu obyvatelstvu v USA, Spanelsku, Keni...... ma na svedomi USA, G. Bush a jeho agresivni imperialisticka politika
Genocidu a vyvrazdovani zbydaceneho cernosskeho obyvatelstva v Sudanu ARABSKYMI MILICEMI ma na svedomi - no tak tady uz vazne nevim na koho to hodit
Z tehle prikladu musi byt prece kazdemu jasne, ze chudaci muslimove jsou nespravedlive utlacovani vsude na svete a ze se jedna o mirumilovne a tolerantni nabozenstvi. Pritom by stacilo tak malo a ty problemy a utoky by nebyly. Bohate pry by stacilo, kdyby nebyly zidi, Rusove, Americani, cerni, bili, zluti... Zkratka a dobre, kdyby jsme tu my vsichni neverici psy nebyli.
0/0
26.7.2004 18:19

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
Teroristicke a sebevrazedne utoky MUSLIMU (Palestincu) proti civilnimu obyvatelstvu v Izraeli maji na svedomi palestinsti extremiste
Teroristicke a sebevrazedne utoky MUSLIMU (Cecencu) proti civilnimu obyvatelstvu v Rusku maji na svedomi cecensti extremiste
Teroristicke a sebevrazedne utoky MUSLIMU proti civilnimu obyvatelstvu v USA, Spanelsku, Keni...... maji na svedomi islamsti extremiste z Al-Kajdy
Genocidu a vyvrazdovani zbydaceneho cernosskeho obyvatelstva v Sudanu ARABSKYMI MILICEMI ma na svedomi Sudanska vlada...
 
Muslimu je na svete 1 miliarda, kdyby byl kazdy extremistou a chtel by zabit vsechny neverici psy, uz by jsme tu nikdo nebyl...
0/0
26.7.2004 18:28

CVNNNTA

Re:
Tak to jo, tak ted uz tomu rozumim. Mas vlastne pravdu. Jedna se jen o par extremistu, ostatni muslimove Izrael zboznuji. Ted jsem si vzpomel na tu hrstku extremistu (cti. armady sesti arabskych statu) jenz zautocily na Izrael s cilem zlikvidovat ho jiz den po jeho oficialnim vzniku.
Budou to asi amateri ty kluci z Mosadu, kdyz si neporadi s "hrstkou extremistu" po desetileti. No a Rusove tech par cecenskych extremistu taky nejak ne a ne udolat.
No a zpravodajske sluzby a armady USA, Britanie si s tou hrstkou extremistu taky nevi rady co.
Ja uz se bal, ze se jedna o daleko propracovanejsi a silnejsi strukturu a oni jsou to jen extremisti.
Ty si vazne myslis, ze by "par extremistu bylo schopno organizovat a hlavne financovat vycvik, zbrane, logistiku... po nekolik let oproti takovym gigantum jako je treba USA nebo Rusko? A k ty posledni vete jeste poznamka. Mozna by jsi se divil, kolik by nas na svete bylo, kdyby tu "mirumilovnou partu" nedrzely USA (at uz vojensky, ci financni podporou Izraele) poslednich x desitek let na uzde.
0/0
26.7.2004 19:25

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
kde pisu ze se jedna o par extremistu? USA i Izrael by zadrzel velko ho..., kdyby byli vsichni muslimove taci, jak rikas... utok na Izrael byl podnicen jeho zalozenim pres nesouhlas veskerych okolnich statu v regionu... tvoje generalizovani a hazeni urcitych lidi na jednu hromadu smrdi totalitou chlapce
0/0
26.7.2004 19:31

marken

Re:
Tajemníku,tady by se hodila důslednost a ne tendence . Izrael vzniknul jako umělý stát na základě rozhodnutí OSN,ale to ty určitě víš,že?Okolní státy toto rozhodnutí nerespektovaly a zaůtočily na něj,je tak? Příliš šťastný to rozhodnutí pravda nebylo,ale kde jinde by měli židé znova začít,než na území kde dřív historicky žili. 
0/0
26.7.2004 20:10

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
projednavano bylo spousta mist, kde by mohl byt Izrael zalozen... bohuzel Balfourovy deklarace se chytlo tolik zidu, ze by uz zakladat stat na jinym miste ani nemelo smysl... rezoluce 181 taky prosla s odrenyma usima a stat vzniknul na pude, jejiz pouhych 7% vlastnili zide v dobe vyhlaseni statu Izrael... to co nasledovalo bylo celkem jasne...
0/0
26.7.2004 20:22

ruleta

Re:
Ano zhruba 7% (nekdy se take uvadi 9%)ale ne vzniknuvsi ho statu ale palestiny ktera byla pod britskym mandatem.A jen tak pro informaci Arabske obyvatelstvo vlastnilo cca 18%.
0/0
26.7.2004 20:30

marken

Re:
Pozor,žádný žid až do vyhlášení umělého státu žádnou půdu nevlastnil!!! Bylo tam pouze několik desítek  židovských osad vzniklých příchodem židů ze všech koutů evropy.Ty osady chránily jakési bojůvky,které ovšem byly nadmíru agresivní.Nedivím se jim,bylo těsně po holocaustu.
0/0
26.7.2004 20:34

ruleta

Re:
Samozrejme ze vlastnil, puda byla vykupovana skrz zidovsky fond
0/0
26.7.2004 20:40

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
to se pletes, dle mych informaci zide pudu postupne odkupovali tak, jak dle balfourovy deklarace prichazeli do Palestiny... zidovsky terorismus zapocal jeste drive nez druha svetova valka... utocili jak proti arabum, tak proti britske sprave... po zahajeni druhe svetove valky padlo rozhodnuti ze na brity utocit prestanou... skoda ze nejsem v praci... mam tam odkazy na spoustu map a myslim ze i clanku...
0/0
26.7.2004 20:45

marken

Re:
Tak jsem asi žil v omylu,já měl pocit že pouze odkupovali jednotlivá území pouze za účelem výstavby osad k přežití do doby,než bude určen celistvý územní celek pro založení státu.Takhle to prezentovala OSN okolním arabským státům s tím,že nový židovský stát bude někde jinde.No a protože pak jinde nebyl,tak to arabskej svět docela rozhořčilo a brali to jako podvod. 
0/0
26.7.2004 21:02

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
ano, jak rikam... pri zalozeni statu izrael vlastnili pouze 7% pudy...
0/0
26.7.2004 21:14

ruleta

Re:
..Palestiny, ktera byla do te doby pod spravou Britu.
0/0
26.7.2004 21:32

tajemnik letajiciho ostrova

.
Ten ixikojjuv klub otevrene podporuje terorismus a teroristicke akce, kdyz zverejnuje nasledujici text :
"Poslední známý případ se odehrál v prosinci 2001, kdy byli zatčeni dva čelní představitelé této organizace, kteří plánovali bombový útok na muslimskou mešitu a arabsko-americké úřady. Jejich činnost však byla bohužel odhalena agenty FBI." 
0/0
26.7.2004 18:07

Aiki75

Re:
co jsi čekal, ja už tam kdysi byl a pak jsem z toho teměř blil
0/0
26.7.2004 18:09

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
0/0
26.7.2004 18:11

ruleta

Re:Jen tak pro informaci co
dela objektivni Aiki75 pri cetbe Zvedavce?
0/0
26.7.2004 18:53

Aiki75

Re:
vybírám co je pravda  Snad mi to nechceš zakázat. To že tu někdy hodím link ze zvědavce neznamená, že bych snad byl nějaký fanatických Stworovec
 
Jinak, už jsem tam dlouho neblil (nebyl)
0/0
26.7.2004 19:01

ruleta

Re:
Ja ti nechci nic zakazovat...jen mne zajimal nazor na zvedavce(ze ktereho jsi  tu casto daval linky) chtel jsem pouze zkonfrontovat tvouj nazor na zvedavce a vyrceny nazor na klub ixxika.
0/0
26.7.2004 19:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.