Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista pálil po chodci, teď má deprese

Policista, který v pondělí odpoledne střílel v Plzni po chodci přecházejícím na červenou rušnou ulici, se ve středu psychicky zhroutil. Potvrdil to jeho advokát Jiří Vlasák, který zároveň slovně zaútočil na policejního prezidenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

Tak nevím
Co ten,kterému polda střelil do auta?Neměl by mít deprese on?Ale to pana redaktora idnes nezajímá...
0/0
23.7.2004 23:27

Cert_Bertik

Co k tomu dodat?
Ani při stíhání skutečných delikventů nesmí policista použít zbraň v rušné ulici,kde by ohrozil životy dalších lidí. Reakce policejního prezidenta je správná,buď je to dušenvě nemocný člověk a musí se léčit,nebo je za své činy zodpovědný a pak musí být potrestán. Ohrožení života na rušné ulici by asi nikdo nobhájil,ani kdyby se jednalo o skutečného pachatele. Nebo snad chcete říct, že byste pochopili policistu,který by vám při stíhání delikventa zastřelil nebo zmrzačil dítě
0/0
23.7.2004 18:09

opas

Re:
Certiku, zalezi na situaci. Kdyz mne napadne fetak s kudlou, tak budu strilet bez ohledu na dalsi lidi. Chapu, ze to pravdepodobne neni tento pripad, ale vy se rozcilujete podle meho nazoru zcela nemistne. Kdyz bude v ohrozeni muj zivot, tak vas ujistuji, ze mi absolutne nebude zalezet na tom, ze nekoho postrelim.
Kdyz nekoho zranim nebo zabiju, tak je to smutne, ale rozhodne neumyslne. Veskere skody zpusobene moji obranou by mely jit na vrub utocnika. Nebo se mam nechat vykuchat?
0/0
23.7.2004 23:01

j@ck

Re:
kdyz vas nekdo uhodi, tak mu mate nastavit i druhou tvar. jedine tak zavladne na svete laska a mir a bude rozetnut bludny kruh nasili...
0/0
23.7.2004 23:07

Rada8

Re:
no on je ale dost rozdíl, jestli střílím do někoho, kdo mě napadl, nebo na někoho, kdo přede mnou zdrhá, a ještě navíc blbě, takže se strefuju do ostatních...
když přede mnou zdrhá, tak snad můj život neohrožuje, ne?
0/0
23.7.2004 23:22

Cert_Bertik

Re:
Budete-li v ohrožení života a přímo napaden,pak máte jistě právo se bránit. Ale v případě stíhání  prchajícího prokazatelného zločince již musíte uvažovat o možnosti zásahu nevinného člověka. . A v té chvíli skutečně nelze na rušné ulici si začít rád na divoký západ. Protože v té chvíli,pokud byste při střelbě mimo zločince zasáhl i neviného člověka,jste rozhodně morálně a domnívám se i právně vinným.
 
0/0
23.7.2004 23:24

opas

Re:
Jak uz jsem uvedl: Chapu, ze to pravdepodobne neni tento pripad
0/0
24.7.2004 1:02

vampan

Darebáka zavřít, až zčerná!!!
, Jakto, že ten policajt už není ve vazbě a nemá jednak okamžitou výpovědˇ od policie a sdělené obvinění??? Co je to za Kocourkov? Když pan doktor Karas porazil toho malého zmetka, všichni se pohli přetrhnout. Policajt má deprese a klídek.
0/0
23.7.2004 14:03

ulukomorja

Deprese?
Drive se to mu rikalo "abst'ak", ze jo?
0/0
23.7.2004 13:23

Jurashek

!
Tak už dost  Nechme těch spekulací. Nebo jste snad všichni stádo, které přijme jeden názor (médií) jako jediný správný? Neříkám, že ten polda je nevinej, dost svědčí v jeho neprospěch, ale počkejme, co z toho nakonec vyleze. A i při odůvodněnosti zásahu (honil bych zločince), bych si asi rozmyslel po něm střílet na frekventované křižovatce...
0/0
23.7.2004 13:14

Carloos

Re:
sem slyšel vo podobným člověku jako ty... Mirek Dušín se myslím jmenoval....
0/0
23.7.2004 14:12

kontrola

Šplechty faráře Karáska...
 
... vždycky ve mně vyvolávají otázky hlubšího charakteru, např. o existenci Boží. Jak to s ní je, když jeho blesk neusmaží člověka, který kaáže vodu, ale napájí se mocně pivem, vínem a jinými silnějšími kapalinami? Jak je to s jeho pevností v pravdě, když v Radě ČT rezignuje po prvním hlasování? Kde je jeho morálka, když přijme místo v parlamentě, aniž se kdy hlouběji zabýval politikou? Jak je to s jeho svědomím, když beze studu hlasuje pro a proti, aniž by tušil, o co vlastně jde? Pane Bože, pokud čteš internetové diskuse, učiň znamení na Karáskovi! souvěrec
0/0
23.7.2004 13:13

bernardyn

Re: Souhlas
Takových tam je víc. Já prostě nechápu, že má vždycky na jakýkoliv zákon vždycky 101 lidí stejný názor.
Když to vemu logicky tak je to pitomost, je to stejný jako když za komoušů volili Husáka prezidentem. Jediná výhoda je ta, že nemusim chodit volit. Dokud se nebudou volit jednotlivci, ale pouze strany, tak se to nepohne, protože každé stádo bude poslouchat svého vůdce a nebude chtít být ze stáda vyobcován, protože by umřel hlady.
0/0
23.7.2004 13:20

bernardyn

Policejní prezident ??
   Jakkoliv si myslím, že střílet po chodci přecházejícím na červenou je nesmysl, tak policejní prezident by neměl vyjadřovat své unáhlené závěry. Za každou cenu se zalíbit veřejnosti umí každý, ale postavit se za svoje lidi to ne. Policejní prezident není člověk na svém místě. To ale platí i jinde nejen u policie.
0/0
23.7.2004 13:11

kontrola

Kontrola
Kontrola komunikace. Preji hezky vikend. Prepinam.
0/0
23.7.2004 13:10

Jurashek

!
Já bych ho zatím nesoudil...Až se ukáže, že onen záhadný chodec byl hledaný zločinec, pak všichni uvidí  Proč se teda ten chlápek neppřihlásil, když po něm někdo střílel?
0/0
23.7.2004 12:53

Femme fatale

Re:
protože zemřel na následky střelby
0/0
23.7.2004 12:59

zlej

Re:
Asi jim nechce dobrovolně znovu vlézt do rány. .....Ale máš pravdu, kdo ví jak to bylo ten ať soudí.
0/0
23.7.2004 13:02

René, já a Rudolf

Re:
uprimne: Ty by ses prihlasil?? Ja teda ne...minimalne by mi naparili pokutu za prechazeni na cervenou... a k tomu treba neuposlechnuti vyzvy verejneho cinitele...
0/0
23.7.2004 13:06

Kasparaitis11

Re:
To, proč se neukázal, o tom píšu níže, ale tak jako tak, i když připustíme tu střelbu jako oprávněnou, tak proč střílel na takovém blbém místě?? Já tam sice nebyl, ale pokud mířil na nohy někde na frekventované ulici, tak mohl trefit třeba Máňu, která naproti v baráku věšela prádlo (kulka se odrazí a je vymalováno). Jsem pro odebrání zbraní střelných a zavedení zbraní lasových... Bude se lasovat...
0/0
23.7.2004 13:08

Jurashek

!
Neříkám ani tak, ani tak. Nezastávám se ho. ALE...Víte o tom opravdu všechno a nejen to, co napíší noviny? Kolikrát média dělají závěry aniž by měla úplné údaje. Jestli ten policajt opravdu střílel bezdůvodně, pak ať jde do pr***, třeba ale důvod měl. A vážný...Počkejte se soudy...
0/0
23.7.2004 12:17

Kasparaitis11

Re:
Pak ovšem ten policista, který eventuelně důvod měl, zapomněl říci, že chodec držel v ruce kudlu a mířil si to na dětské hřiště, nebo že držel odjištěný granát a policista se mu ho snažil vystřeli z ruky, nebo že jej rafl hafan do nohavice, chodec ho vláčel a policista psa chtěl odstřelit... Samozřejmě, že nevíme všechno, ale já také nevím, co budu mít dnes k obědu a proto nebudu polemizovat nad tím, jestli tady mám někomu sníst svačinu jen proto, abych pak náhodou neměl hlad... Jen se bavme o tom, co nám bylo dopřáno znát, protože nepředpokládám, že by se změnilo něco zásadního v tom, že polda střílí na chodce, aniž by onen chodec někoho ohrožoval, od Idnesu boty beru, ale Četka snad zítra nezveřejní, že chodec chtěl vyhodit kiosek ručním granátem...
0/0
23.7.2004 12:29

Carloos

Re:
souhlas
0/0
23.7.2004 13:42

borisov1

Re:
No jo, ale já bych stejně řekl, že poliš moc čuměl na Bronsona. Každopádně bych nechtěl bejt v kůži toho chlápka s škodkou, pro něj z toho kouká akorát průser-upozorňovat na chyby policie se tady nevyplácí. Každopádně bude zajímavý pozorovat jak to zase zametou.
0/0
23.7.2004 12:31

EspritFort

Já jen nechápu...
...jak se takový magor k policii vůbec dostal  
Čípak to asi byl protekční synáček? Bylo by věcí novinářské cti zjistit i toto. Sami policajtští kádrováci to přeci nikdy nepřiznají a policajtské tiskové mluvky to nikdy neřeknou.
 
0/0
23.7.2004 12:06

MekGajvr

Re:
Protekční??? To jakože proto, že ve 44 byl praporčíkem a šlapal chodník? A jinak jsi zdravý?
0/0
23.7.2004 12:23

René, já a Rudolf

Re:
No, nekdo se treba i na takove misto muze dostat jen protekci
0/0
23.7.2004 12:50

Jurashek

!
Doufám, že ten policista střílel proto, že v chodci poznal zločince. Chci věřit, že jinak by přeci žádný policajt nestřílel po chodci jen kvůli tomu, že jde na červenou...
0/0
23.7.2004 11:49

Kasparaitis11

Re:
To ale vyjde na stejno, protože podle svědků prostě začal pálit a i kdyby si myslel, že je to zločinec, tak to není důvod ke střelbě bez předchozího slovního upozornění...Ale on tohle netvrdil, takže to tak nebylo, žádný zločinec asi nebyl... Navíc mu prý strílel na nohy - já bych řekl, že spíše mířil na hýždě, jinak by se netrefil do toho sloupku - ledažeby ten chodec byl nějaký baskeťák...
0/0
23.7.2004 11:54

Vipeeer

Re:
koukám,že žiješ asi v americkym filmu,žádněého zločince nepoznal,je to vypatlanej magor jako většina policajtů
0/0
23.7.2004 11:55

jorda

Re:
Aaaaa, pan Výtěr je s pripadem evidentne skvele obeznamen....
0/0
23.7.2004 12:26

Kasparaitis11

....
Ještě taková menší poznámka k onomu uprchlému chodci...Nevím, jaké máte iluze o policii a české veřejnosti, ale ten člověk udělal dobře, že se neozval - kdyby mu peklo neudělali poliši, tak určitě média, pak určitě nějaký ten nátlak ze strany policistovy rodiny, propírání jeho minulosti a vono by se už něco našlo, proč ho chtěl trefit na 15 metrů ...Ale pouze fabuluji, každopádně, tohle za "hrdinství" opravdu nestojí...Nakonec by to hodili na něho, že kvůli jeho zhovadilosti, že chtěl přejít na stojícího panáčka, málem cajt zastřelil motoristu a teď se zhroutil...Noa určitě by mu dodatečně minimálně udělili pokutu..Jo a kolik se dává za to, když neuposlechněš "orgán" a opustíš místo přestupku??
0/0
23.7.2004 11:39

paja2000

Co ten policista palil?
Nepalil nelegalni slivovici? Nebo, ze by ho palilo dobre bydlo? Kdy uz konecne prestane IDNES pouzivat novinove titulky blesku a podobneho bulvaru a vrati se zpet k normalnim novinarskym clankum?????
0/0
23.7.2004 11:34

annien

Re:
anebo "za ním pálil". V našem kraji se toto spojení používá, když se ti někdo líbí
0/0
23.7.2004 11:57

hnusil

magori v radach policie
Nevim, proc se advokat rozciluje, protoze policajt strilejici na ulici po chodcich je proste vypatlany magor, mela by mu byt okamzite odebrana zbran, pozastaven vykon, souzen a vyhozen z rad policie bez naroku na jejich duchod
0/0
23.7.2004 11:32

kestrik

Nejzajimavejsi je na tom to, ze dotycny chodec po kterem bylo strileno se NENASEL !!!
Proc asi ?!? Proc policista strilel ? Mozna spekulace je "Poznal stihaneho, nebo silne podezreleho muze.Mozna celostatne hledaneho pro nasilnou tr.cinnost... To je spekulace. Ale velke "PROC ?" zustava a pokud ono "PROC ?" nezmizi, nebo se neprihlasi ten, po kterem se strilelo, lze i na tuto malou spekulaci brat zretel.....
0/0
23.7.2004 11:17

Femme fatale

Re:
třeba ho ten policajt opravdu trefil a "neznámý" zemřel v tichosti na neznámém místě
0/0
23.7.2004 11:28

deVries

Re:
benga jsou tak blby ze by nepoznali celostatne hledanyho, ani kdyby za nima prisel a kopnul je do prdele ...
0/0
23.7.2004 11:28

René, já a Rudolf

Re:
presne - viz Kajinek, ktery jde zaplatit pokutu za parkovani a na zdi v policejni sluzebne visi jeho fotka jakozto celostatne hledaneho...
0/0
23.7.2004 12:53

Kasparaitis11

Re:
Ano, PROč?? Třeba mu selhala pistole, když se koukal, jestli nemá upilovanou mušku...PROč? ..protože si dal s chodcem závod, kdo zaběhne rychleji do trafiky...PROČ? Protože to byl jeho soused, který ho vytopil a nechtěl se finančně podílet na odstranění škod...PROč? A proč ne? Měl takový divný kukuč a pořád se tlemil.. Ty jsi ale taky pochybnost mladíku - pochybuji nad tvou inteligencí, ale proto tě přeci hned neodvezu do diagnostického ústavu???!!!
0/0
23.7.2004 11:29

tommi77

Re:Přestaň už
Nejvíc tady spekuluješ ty, protože jsi taky policajt. I kdyby to byl nevím kdo mezi lidma prostě střílet nesmí. Se svoji muškou by mohl zastřelit kohokoliv. To že se zhroutil je jenom klička jeho advokáta, nic víc. Když je teď takový chudáček, tak ať se zkusí střelit do hlavy. Snad se trefí.
0/0
23.7.2004 11:30

Femme fatale

Re:
netrefí, to už ukázal
0/0
23.7.2004 12:50

kestrik

Nejzajimavejsi je na tom to, ze dotycny chodec po kterem bylo strileno se NENASEL !!!
Proc asi ?!? Proc policista strilel ? Mozna spekulace je > "Poznal stihaneho, nebo silne podezreleho muze.Mozna celostatne hledaneho pro nasilnou tr.cinnost....
0/0
23.7.2004 11:16

Vipeeer

Pakáž
zase se ukázalo co jsou policajti za verbež s vymatlanými mozky a Gross s jeho bolševickou bandou by neustále zvyšoval jejich pravomoce,za chvíli budou střílet když nebude mít člověk v autě lékárničku.
0/0
23.7.2004 11:14

Kasparaitis11

.....
Četl jsem hned první článek k této události a, pokud se mi to nezdálo, tak sám policista řekl, že střílel, protože chodec šel na červenou a nezareagoval na jeho varovný výstřel do vzduchu - takže pokud by honil podezřelého, tak by to snad na svoji obhajobu řekl, ne???? Navíc, i kdyby honil třeba Hitlera, tak po něm nemůže pálit jen tak na frekventované ulici - navíc jeden svědek potvrdil, že jej vlastně ani "nehonil", ale prostě jen pálil - nemýlím-li se, tak poldovi bylo 25let??? Vojnou projít musel - žeby byl chabý na plíce, nebo měl těžký opasek??? Nebo si chtěl prostě zastřílet???Takže z dosud uvedených skutečností je to pro mne jasné - jó, ledaby polda řekl něco jiného, ale to asi neřekl - nebo, ledažeby to bylo celé jeden velký výmysl, iDnesáci si to vycucali i s ČeTKou z prstu ... Vyhodit a navíc bych mu dal minimálně podmínku za obecné ohrožení....Je čas, aby pochůzkáři měli v ruce jen pendreky, jako britští polišové...
0/0
23.7.2004 11:10

herulinka

Re:
Třeba to nemůžou říct, aby nevznikla panika, co by udělali lidi, kteří by věděli, že mezi nima pobíhá jen tak třeba hledaný vrah? Co když to byl ten, jak zabil tu holčinu u Kladna?
0/0
23.7.2004 11:37

Kasparaitis11

Re:
Já nevěděl, že policajti mají v očích přístroj na porovnání DNA nebo minimálně psí čich:))) Trošku zacházíš do extrému - I kdyby zabil jeho matku (nedejbože), tak ho nemůže sám jen tak odkráglovat... Navíc, nikde nebyla zmínka o tom, že by policista zařval "Jménem zákona, stůj" - nebo "Stůj, nebo střelím"... Kdyby chodce podezříval z něčeho (čehokoliv), tak by to řekl při výslechu, ale on (pokud to média úmyslně nezatajila) pouze podotkl, že chodec nechtěl zastavit a prchal...Asi tak nějak...... Takže příště tě zastřelí na přechodu a pak ti řeknou - ať se legitimuješ...
0/0
23.7.2004 11:45

jorda

Re:
Pokud vim, ten policajt na neho nejdriv zakricel a pak jeste vypalil do vzduchu.... Takze to je ta zminka.
0/0
23.7.2004 12:22

Kasparaitis11

Re:
A tak sorry, to je potom jiná, ten článek byl tuším v pondělí/úterý, detaily už nepamatuji - taky jsem si říkal, že asi řval, ale nějak jsem si na to nevzpomněl...Ale i tak, mohl zkusit sprint alespoň na 200 metrů, to by snad dal... Na jakou vzálenost že to střílel???
0/0
23.7.2004 12:36

MilacekLidu

Nedivím se, že má policista deprese!
Nedokázal totiž zastavit přestupce zákona v jeho protizákonném jednání. Tím nesplnil svou povinnost a jako ochránce zákona selhal! V takovémto případě by jistě trpěl depresemi každý zodpovědný policista.
 
Jak se policista do této tragické situace dostal ? Konal přece pouze svou práci a pokud někdo neuposlechl jeho výzvu k zastavení, tak se pokusil vynutit si toto zastavení všemi donucovacími prostředky, které měl momentálně k dispozici. To vše přece musí být každému soudnému človětu hned jasné.
  Co ale nedovedu pochopit je evidentní nedostatek v policistově výzbroji. Pouhá pistole nabízí jen velmi malou palebnou sílu. Pokud by byl policista vybaven samonabíjecí brokovnicí s krátkou hlavní a tudíž značným rozptylem a nebo samopalem schopným střelby v dlouhých dávkách, tak by se jistě do přestupníka trefil a úspěšně jej zastavil!
 
Proto bych se přimlouval za zvýšení palebné síly u policistů hlídkujících na ulici! Palebná síla, kterou by měl policista mít kdykoliv k dispozici by měla být natolik dostatečná, aby dokázal vždy s rezervou  zastavit i větší počet přestupců zákona či místní vyhlášky. V takovém případě již pro deprese nebude mít žádný důvod!
0/0
23.7.2004 11:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.