Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross chce obnovit půjčky novomanželům

Prodloužíme mateřskou na tři roky, obnovíme novomanželské půjčky, zavedeme společné zdanění manželů s dětmi. I takové sliby chce dát do svého programu nová vláda, kterou se pokouší sestavit úřadující šéf ČSSD Stanislav Gross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan44

sláva
sláva a socialismus je vybudován , vzhuru k světlým zítřkům včele se standou a náą stát jmenovati se bude standistán!!
0/0
24.7.2004 0:58

SocPredator

co postačí
Přídavky na dítě by měl dostat jen ten, kdo odvádí státu daně. Pokud jeden rodič pracuje, přídavky budou poloviční.
Nediskriminační, logické a jednoduché.
 
0/0
23.7.2004 15:51

kodlik

Kudy chodil tudy krad, sociální demokrad!( tímto se dá vyjádřit podstata existence Čssd)
0/0
23.7.2004 12:54

Amanita caesarea

A zatím si stojím.
Za čas můžeme přejmenovat tento stát na cigánsko, tak to totiž dopadne když se nezbavíme socanské vládnoucí lůzy. Protože jedinej kdo má s jejího vládnutí profit je ona zmniňovaná menšina.
0/0
23.7.2004 11:51

1_Kopretina

Zase kecy
Zase kecy, aby se přitáhli voliči - tomu co slibuje, přeci nemůže věřit - zas tak nízké IQ nemá
0/0
23.7.2004 11:38

Futty

Re: Plně souhlasím.
0/0
23.7.2004 12:43

EspritFort

Malinko se budu opakovat, ale musím!
Souhlasím, představa je to nádherná ... ale kde na to vzít ?
Je to nebezpečné populistické gesto. Stát se stává stále zbirokratizovanějším a zbirokratizovanějším, drežším a dražším, poměrně vysoké daně dusí ekonomiku a čím dál tím víc žijeme nejen na účet svých dětí, ale už i vnuků a pravnuků .
Je naprosto nezbytné nejdřív rozhýbat ekonomiku a to i za cenu méně populárních opatření! Až bude ten větší koláč upečený, teprve pak může vláda rozdávat. To je ekonomický zákon, které platí stejně exaktně a nesmlouvavě jako třeba zákon akce a reakce nebo zákon zachování hmoty a všechno ostatní jsou jen kecy! A S TÍM NIC NENADĚLÁ ANI STANDA!
0/0
23.7.2004 11:02

EspritFort

Re:
... pardon, pardon, překlééép  ... zbyrokratizovanější
0/0
23.7.2004 11:04

1_130_202_135

Re:
ČSSD asi myslí, že nejnovější Hawkingovy názory o tom, že i z černé díry může "něco" vypadnout, lze uplatnit i u státního rozpočtu  a podle toho navrhuje podobné nesmysly....
0/0
23.7.2004 11:08

Ulrich

Re:
 
0/0
23.7.2004 11:30

Kleki Petra

Re:
Takže jen doufejme, že až zjistí, že se mýlila, zbude v rozpočtu alespoň na jednu encyklopedii podle celonárodního referenda.
0/0
23.7.2004 11:33

Amanita caesarea

IMO
Tak to se nám cikánský svatby jen pohrnou a my to jako blbci budeme dotovat. Do pryč s Grssrypákem a jeho stranou.
0/0
23.7.2004 10:52

1_130_202_135

Ze senátu r. 1920
"Slavny senate! Zase stojime jednou pred t. zv. rozpoctovou debatou: Tato je v jinych zemich, jak znamo, jednim z prednich a nejdulezitejsich jednani parlamentnich korporaci. Ceskoslovenska republika odedavna povazuje za zvlastni cest ciniti z projednavani rozpoctu v parlamente komedii. Jestlize jste se v drivejsich letech alespon snazili zachovati formu, pak se umirajici dnes parlament domniva, ze ani toho zdani neni vice potrebi. Nelicene zakazuje se cely posavadni vladni system ve sve plne nahote, ze se zde nejedna o pravo a spravedlnost, nybrz o nasili a neuprimnost. Jiz ve drivejsich letech byl rozpocet vzdy promrskavan a zvlaste senat jevil velkou bezpodminecnou poslusnost. Znel-li rozkaz na nezmenene prijeti predlohy, pak ji senat poslusne spolkl pres vsechny vecne pochybnosti, dik poslusnosti senatni vetsiny vuci "Petce" nebylo odmluvy a tak take rozpoctova debata se stala bezucelnym povidanim. Dnes je toto promrskani jeste chvatnejsi a nikdo se jiz ani neostycha nezachovavati formy, pry nasledkem vyssi moci, novych voleb. Ve skutecnosti vsak se jedna o to, aby byl oklaman zahranicni penezni trh, a aby byl v kapse t. zv. konsolidovany rozpocet. Ale lze sotva miti zato, ze se tento klam vydari. Poselstvi sice slysi, ale nebude se asi dostavati viry. Nebot nemuze-li stat nalezti nasledkem svych financnich opatreni zadneho uveru na domacim peneznim trhu, pak bude asi take cizina velice opatrnou a doma obvykle nasili a neuprimnost koalicniho systemu budou asi sotva spravnym lakem. Oposice v poslanecke snemovne prokazala sdostatek, ze se vetsinou jedna jen o fiktivni cislice a ze letosni rozpocet dluzno povazovati jen za spekulaci na lehkovernost ciziny. Kdyby vladni tisk chtel projeviti objektivne verejne mineni obyvatelstva a zejmena poplatnictva, znel by text podstatne jinak. O nejake chvale rozpoctu bychom asi slyseli malo, zato vsak o nesnesitelnem bernim tlaku a suzovani poplatniku. "
0/0
23.7.2004 10:36

Maxinedobrota

Ostravský běs
Jedu ráno přes Mariánky do firmy a co nevidím, u obchodu s levným chlastem se válí tlupa cca 20-ti cikánů s flaškama chlastu v rukou a to bylo prosím 8 hodin ! Posedávali tam i jejich haranti ! To mají hezkej příklad do života ! Tohle když člověk vidí, tak má chuť střílet ! Totálně odmítám, aby z mých daní šla jediná koruna na tyhle parazity ! A že jim socani dopřávají !
0/0
23.7.2004 10:26

boskooov

Re:
Bohužel i tahle svoloč má volební právo a jako každý tohoto typu dají hlas socanům nebo komunistům. A slušní a pracovití lidé jim to budou nadále platit. Jediná šance je asi emigrace někam mimo EU...
0/0
23.7.2004 10:33

mypc

řešení
Mateřskou na tři roky ano, ale nikoliv jako dávka, ale jako vratka zaplacené daně (buď manžela, nebo rodičky) a to z daní které byly zaplaceny až tři roky zpět, nebo do předchozího porodu.
Cikáni nepracují, jich se to netýká.
0/0
23.7.2004 10:42

Paaja1

Re:
Dobrý nápad  ale ty co do toho můžou mluvit to nikdy nenapadne
0/0
23.7.2004 11:31

Zwerg

Re:
Opravdu výborný nápad.  S něčím takovým by snad mohla přijít ODS. Hned bych měl důvod navíc proč je volit.
0/0
23.7.2004 12:15

TommyCZ

Re: Materska
Romiku, je to treba i muj vlastni pripad. Cekali jsme s prvnim ditetem, nez budeme trochu financne zajisteni a koupime si vlastni bydleni. Ono stehovani po pet let po vysoke kazdy rok do jineho podnajmu neni nic moc. Kdyz uz jsme se konecne pro dite rozhodli, tak nam trvalo dva roky, nez se to povedlo a s pomoci doktoru. Ted jsme ve stastnem ocekavani. Chteli bychom 2-3 deti, ale nevim, jestli se nam to ted vubec povede. V nasem pripade by to o pet let drive slo daleko lepe. A nejsem sam, z mych vrstevniku pratel a kolegu tricatniku+ jsem jeden z prvnich, co bude mit dite. Prvni deti zacaly az loni a neni nas rodicu at uz jsoucich nebo nastavajicich zatim ani ctvrtina. Ti, co na vsechno kaslou a flakaji se, nejsou zpravidla zodpovedni ani co se tyce v porizovani deti a mely by je tak jako tak. Socialni demokracie by pro me za me mohla jit zpatky do rude zumpy, ze ktere vzesla, ale tohle je dobra myslenka. Pro me prichazi pozde, nyni jsem jiz vice nez dobre zajisten, aby to melo vliv na me rozhodovani, ale pomuze to dalsim, kteri nebudou muset jit stejnou trnitou cestou.
0/0
23.7.2004 10:18

Myes

pán zodpovědný
první dítě, druhý dítě, dovolená v Jugoslávii, tady jsem se stal ředitelem.... ty musíš být strašně šťastný a v pohodě
0/0
23.7.2004 10:30

DedecekHribecek

Re:
    A Vy musíte hrozně závidět.
0/0
23.7.2004 10:36

Myes

Myslím, že není co
0/0
23.7.2004 10:41

DedecekHribecek

Re:
      Tak mi vysvětlete co Vám na tom příspěvku tak vadilo? Vaše reakce mi připadá neadekvátní.
0/0
23.7.2004 10:48

TommyCZ

Re:
Ubohy, jak te lituji, jak muze takovy necita dosahnout tak vysokeho veku? My nemame bohate rodice, takze co jsme si nevydreli vlastnimi silami, to jsme nemeli. Bych te chtel videt na nasem miste. Jo, letos jsem konecne stastny a v pohode. BTW nemusim byt reditelem, abych pobiral plat v reditelskych vysinach. Staci neco umet a prosadit se.
0/0
23.7.2004 10:51

Myes

Omlouvám se, omlouvám se
Přeju Vám hodně štěstí
0/0
23.7.2004 11:10

TommyCZ

Re:
Omluva prijata. diky za prani. Forky tohohle typu normalne beru, ale v tomhle tonu jsem to vzal jako urazku. Tak me napada, ze v ty Jugoslavii jsme jeste nebyli. Treba se tam jednou potkame. ;-)
0/0
23.7.2004 14:08

Maxinedobrota

He he !
Jsem taky 30+ no a byl jsem na tom podobně 1+1, pak 2+1, pak 5+1 zděný (všechny v soukr. vlastnictví) až mě to nakrklo a raděj jsem si postavil vilu jak krávu a už se nemusím furt stěhovat !  A zvodpovědně jsem si nadělal dvě dětičky a tím končím ! A jestli tady budem nadále budovat sockostát, tak ruším firmu, prodám vilu a koupím si vilu někde ve Španělsku a budu si válet pupek na rentě !  Ono živit ze svých daní tady ty zástupy socek, to má vopravdu i špatný dopad na psychiku ! Já kupříkladu když vidím vožralou socku, tak se měním z kultivovaného inženýra ve fanatického nácka ! A pozoruju to i na svých dětech, které vopravdu nejsou příznivci multikulturní společnosti a sociálního státu, páč si k nám do bazému netahají sociálně slabší opálené kamarády ale děti sobě rovné.
0/0
23.7.2004 10:56

oranzovej

Re: Utan
A co opice, ty k Vám do bazénu mohou?
0/0
23.7.2004 11:05

Maxinedobrota

Re:
Jó, ale nesmějí bejt pigmentovaný !
0/0
23.7.2004 11:24

oranzovej

Re: Utan
Stabilní názor se cení.  
0/0
23.7.2004 11:31

Maxinedobrota

Hnus !
To si zase cikáni napůjčujou praců z mých daní !
Zabití socana je bohulibý skutek ! 
0/0
23.7.2004 10:11

Amanita caesarea

Re:
0/0
23.7.2004 10:15

Amanita caesarea

IMO
Bacha blíží se volby, tak socdemáci slibujou až se jim práší od hub, jen blázen by jim uvěřil. Pryč s vládou čssd.
0/0
23.7.2004 9:42

nextspace

Re:
Bojím se že bláznů kolem nás chodí dost. Když tak vidím nevěřím. Vláda padne pro neschopnost, jeden z členů bývalé vlády se stane předsedou nové a předsedu udělají eurokomisařem. Doufám, že všichni voliči mají oči dokořán.
0/0
23.7.2004 9:45

Amanita caesarea

Re:
Mám obavy že je mají zavřené, nebo nic nechtějí vidět.
0/0
23.7.2004 10:15

TommyCZ

Re:
Ted to vidi, ale bohuzel za dva roky do voleb zase zapomenou.
0/0
23.7.2004 10:25

Rommik

Re:
Za prvé:bláznů je v republice nejméně 50%,a za druhé sockám je naprosto jedno,co bude-však ti pitomci co chodí do práce a doufají,že se jednou budou mít lépe,než ty socky,jim ty prachy dají...
0/0
23.7.2004 9:46

BBarret

Re:
Kde máš muscariu?Zase jsi něco provedl !
0/0
23.7.2004 10:02

Amanita caesarea

Re:
Prej jo, ale nejsem si ničeho vědom. Na dotaz se ani neobtěžovali odpovědět.
0/0
23.7.2004 10:14

EspritFort

Kde na to vezmou?
Jednoduché počty. Vezmou na to jako vždy ... NIKDE Bude to opět na dluh, ale to nejde do nekonečna!
Po volbách (které socky nutně projedou), nezbude nové vládě nic jiného, než tyto "výdobytky" omezit nebo zrušit, a tím se nová vláda stane rázem nepopulární. Socky tudíž nezahynou a nechcípnou na úbytě (jak by si zasloužili), ale počítají s tím, že potom znovu ožijí ... a přejdou do protiofenzívy.
Socky zapomínají(?) na to, že když chci rozdávat větší kusy z koláče, musím nutně nejdřiv ten větší koláč upéci. Tudíž je naprosto nezbytné nejdřív rozhýbat ekonomiku a to i za cenu méně populárních opatření! Až bude ten větší koláč upečený, teprve pak může vláda rozdávat. To je ekonomický zákon, které platí stejně exaktně a nesmlouvavě jako třeba zákon akce a reakce nebo zákon zachování hmoty a všechno ostatní jsou jen kecy! A S TÍM NIC NENADĚLÁ ANI STANDA
 
0/0
23.7.2004 9:36

Rommik

!
TommyCZ!Co blbneš!Kdopak asi bude mít hodně dětí?No přece lidi,kteří se chtějí jen flákat,chlastat,ničit a potom volit sociály.Ale ti nás jaksi neuživí.....
0/0
23.7.2004 9:32

Daňový soumar

Ještě větší blbec, než jsme čekali
Hajzbónek je technokrat moci, který bude dál používat metodu kupování si přízně a hlasů lůzy za cizí peníze. Za posledních 10 let tu pravidelně vládne vždy větší bolševická k u r v a, než ta předchozí.
0/0
23.7.2004 9:26

Andreas72

Podpora mladych rodin
povazuji Grossuv navrh za predvolebni taktiku, pote co se bude spolehat na podporu komunistu pri budoucich hlasovanich. Tato podpora rodiny mela prijitt uz davno, spise bych podporoval reseni danovych ulev pro mlade rodiny, nezli poskytovani novomanzelskych pujcek, takovych moznosti pujcek ja na trhu uz dost a nemyslim si, ze by pujcky od "taticka" statu by byly poskytovanymi s vyhodnejsimi podminkami.
0/0
23.7.2004 9:11

1_130_202_135

Re:
Bingo - škoda, že takhle logicky nebudou uvažovat spousty naivních potenciálních voličů.
Racionální řešení je skutečně spíše v NEvybraných daních než v PŘEROZDĚLENÝCH daních
0/0
23.7.2004 9:19

TommyCZ

Materska
Myslim, ze trileta materska a novomanzelske pujcky by mohly byt ten impuls, ktery podpori porodnost. Spousta lidi v mem okoli odklada deti daleko pres 30, dokud nebudou financne zajisteni, a pak se spokoji s jednim ditetem.
0/0
23.7.2004 9:03

Vlk-Honzi

Re: děti
Ale na tom nevidím nic špatného, spíše naopak. Je to projev odpovědnosti a vzhledem k počtu lidí i správný trend. Doba, kdy bude hodně lidí starších bude nepříjemná, ale jiné cesty není - je to i zkouška důchodových systémů. Zatímco nás mnozí socdem politici přesvědčují, že průběžný penzijní systém je vyzkoušený, zamlčují, že je vyzkoušený v době, kdy populace rostla => více lidí pracovalo na méně neproduktivních. Teď nás čeká jiný poměr a obávám se, že tento důchodový systém by se zhroutil.
Osobně bych ale také spíše uvítal deregulaci nájemného a zjednodušení daní, což by asi byl lepší impuls nejen pro porodnost a mladé lidi.
0/0
23.7.2004 10:35

cukista

Volby
Asi by bylo potřeba, aby občas naše socialistické špičky vylezly mezi lidi. Už výsledek ve volbách do evropského parlamentu totiž ukázal, že lidi už těm jejich kecům nevěří a ani nehodlají dále čekat, jestli z nich něco splní. Jen tak dál, třeba se socdem nedostane ani do parlamentu...
0/0
23.7.2004 8:56

termin

med
Pomalu se blíží vobly, už zase mažou med kolem huby...po volbách zjistí, že na to nemají peníze - od toho ale přeci máme schodek, že? Zajímalo by mě, jestli za mého života dojde k deregulaci nájemného - to by mladým rodinám prospělo daleko víc, než nějaký půjčky.
0/0
23.7.2004 8:55

Pongo

Re:
To mi vysvětli... Jak vlastně deregulace nájemného pomůže mladým rodinám???
0/0
23.7.2004 9:54

alenkavříšidivů

Re:
jednoduše, když dereguluješ najemné jedné skupině, automaticky zlevníš trží nájemné druhé skupině. vznikne tržní systém, který bude fungovat na principu konkurence a v konečném efektu dojde ke zlevnění nájemného mladým, kteří dnes většinou bydlí v tržních bytech, protože jim stát nepřidělil státní byt s regulovaným nájmem.
0/0
23.7.2004 10:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.