Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komise: Al-Kajda chystala více útoků

Všechno mohlo být 11. září úplně jinak, zkáza měla být mnohem masivnější. Teroristé chtěli zaútočit deseti letadly na východním i západním pobřeží USA. Komise přišla s řadou detailů o přípravě na den, který změnil americké dějiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx1

Al-Kajda se chysta na Evropu.
Jak asi mnoho z Vas vi,Al-Kajda se chysta na Evropu.A jak znamo,Evropa nema koordinaci v boji proti teroru a zkusenosti jsou zhruba na nule. Myslim ze nastane doba, kdy zacnete procitat z opojeni a uznavat Americky SOLO boj s terorem. Bude Vas to stat hodne penez (kdyz pominu zivoty).Navic Evropske zpravodajske sluzby pracuji jeste hur nez americke. Jedna druhe informace nepredava....to bude zazitek. Byli jste nekdy na letisti treba ve Frankfurtu? Vite co je tam dnes a denne Arabu? Tam kdyz to bouchne, tak obeti pujdou do tisicu taky.A pak nastane ta otazka: Jsou nemecke obeti o neco vic nez americke? Mozna si i pokecame o tom ze by proti Al-Kajde mel bojovat cely svet a ne jen Amerika a Anglani. Zamyslete se.
0/0
24.7.2004 7:21

Cislo 2

Re:
Na úrovni zpravodajských služeb bych to tak špatně neviděl, evropské zpravodajské služby mají zkušenosti i prostředky (hlavně finační) a s USA úzce spolupracují. I spolupráce při vyhledávání finančních zdrojů teroristických skupin funguje. Co si však nemohou některé evropské země dovolit (přesněji politické vedení těchto zemí), je veřejná deklarace spolupráce s USA a nazývat boj s terorismem jako prioritu politického programu - pokud chtějí být znovu zvoleni, protože mírná většina evropského obyvatelstva má levicovou a pacifistickou orientaci. Uvidíte ten obrat v případě, že v Německu vyhraje pravice (asi vyhraje), ale i tak, s ohledem na znovuzvolení po 4 letech, některá témata budou pro veřejnost nazývána jinak   
0/0
24.7.2004 9:38

AlienDUDE

imho
, hlavne ze komise vi co se nestalo ,ale kam letelo létadlo které uz bylo ve vzduchu neví.........
0/0
24.7.2004 0:28

AlienDUDE

Re:
, taková komise je jak se riká u nás na 2 věci.
0/0
24.7.2004 0:28

hasmen

Re:
Ty woe,víš že si i odpovídáš?
0/0
24.7.2004 0:37

kdyz to tak pozoruju

Takovou pohadku uz jsem dlouho necetl. Tu si schovam jako ukolebavku pro deti :-)))
... a jestli neumreli, tak tam ziji spokojene dodnes. Pak zazvonil zvonec a pohadky byl konec.
0/0
23.7.2004 21:25

fleret

Re:
jsem zvykly na to,ze najkrasnejsi pohadky tu vypravis ty....nemohl bys jeste jednu,aby se me dobre usinalo ?
0/0
23.7.2004 22:16

fleret

Re:
nerad bych se totiz chytil do siti ruznych vsemoznych,nikoliv vsemocnych odkazu na to,co rekl nekdo jiny - to uznas - nikomu by se nelibilo byt polapen v cizi siti - ve sve,to prosim,to by se unest dalo...
0/0
23.7.2004 22:21

oranzovej

Re: Utan
Zítra je sobota.... ;-)
Co přístí týden ochutnat nějaké vínko, slušné červené, biftek, pokec o zahradě?
0/0
23.7.2004 22:29

fleret

Re:
ach Utane,kdybys vedel,jak buzirujeme a kde jsme...nadherna zalezitos,jak rikam krasa nesmirna - jedinej problem,ze tu vlastne behame z kopce do kopce,na kterych se jinak lyzuje a merime a merime.Konecnej vysledek bude urcite skvelej,protoze to delam JAAAAAAA  Jenze ty vedra- to by clovek pad a navic mam v nohach vecne Tichackovou.To si nedokazes predstavit,o co vlastne jde.Jenom Hovnival je tak hloupej,ze se ji stale dozaduje.Az ji pozna,tak....
0/0
23.7.2004 22:39

fleret

Re:
to je bez invektiv,protoze kdyz uvazim,ze vy tu o vsem rozhodujete a vite naprosto vsechno,vite jak na to,uplne se tresu...fakt jo...napr.takovych jako jsi ty,je  na tomto foru upla skoda,a to myslim naprosto vazne.Vzdyt nekolikrat sis neodpustil,ze takovi blbci ti nestoji ani za slovo - hochu,na to si davej pozor ...valky pozor,obcas nevis s kym mluvis...
0/0
23.7.2004 22:26

jezkovyvoci

Re:
 
ne neni,vy kompletne,tedy ta serie od prvniho dolu,jste jen obycejny cesti chasnici,co se jim moc dovolilo otevirat hubu.Takze radsi zklapnete,nemate na to...
 
 
0/0
23.7.2004 22:55

fleret

Re:
v zadnem pripade te nechci podezrivat z toho,ze ty a " kdyz to tak pozoruju ",jste jedna a tataz osoba.Podotykam,ze v zadnem pripade i kdyz na tomto foru je znacne nejiste,zda pod nickem s kterym momentalne debatis je stale stejny autor - je to tu takovy folklor,mit nekolik prezdivek spolecne ( taky cz specifikum-mimo jine)..Nesnimam ze sebe odpovednost za to co jsem napsal.Trvam na tom,jenom bych te chtel pozadat,az tento muj verdikt pouzijes priste,vloz a prirad ho k tomu spravnemu kontextu a jako reakci na nej - tj. tam kam patri...sem rozhodne ne.Pokud reagujes na moji pripominku vyse,upozorniji te na to,ze "kdyz te tak pozoruju" pouzil vyroku : jinak bych s primitivem jak ty,( netykalo se moji osoby),neztracel cas ( a pod.),v naprosto jine souvislosti a jako reakce na nazor jineho debatera,ktery se mu s nejvetsi pravdepodobnosti zdal silne pod uroven.Muj verdikt byl pronesen ve zcela jine souvislosti jak jiste vis,takze sumasumaru 3 x vykulene oci nejsou na miste....  ja jsem tam za 1x
0/0
23.7.2004 23:32

jezkovyvoci

Re:
Opravdu nejsem "když to tak pozoruju" (i když si mě už s ním někdo spletl) ani se ho nezastávám. Jenom mě málem vypadly ježkovy voči z důlků nad tím, jak někdo předhazuje jinému arogantní chování a přitom sám by ostatním nejraději zacpával hubu   (1x)
 
A to jen kvůli nevinnému vtípku o posílání peněz amíkům na válku
0/0
24.7.2004 0:10

hasmen

Re:
On to byl opravdu pouze vtip,ale pánovi ruply nervy...
0/0
24.7.2004 0:15

fleret

Re:
a abych tuto debatu o nicem nejak solidne zakoncil,coz si preji,upozornuji te na to,ze si tvych nazoru na tomto foru opravdu vazim a to i prez muj nesouhlas s nimi,ale  patris mezi kvalitni debatery,kteri maji uroven...toliko na vysvetlenou...lapidarne,jsi v temtech dikutovanych vice velmi kvalitnim partnerem - oponentem ,dtto "kdyz to tak pozoruju" .  Dobrou noc,mam toho dneska po krk - i Tichackovy.....
0/0
23.7.2004 23:53

jezkovyvoci

Re:
óóó, takže mohu doufat, že budeš ke mě vždy milostiv a nedočkám se od tebe požadavku "abych raději sklapl?"  Děkuji!
0/0
24.7.2004 0:17

holiday

Re:
Oj ty tajemný vševěde.....jak to děláš, že jsi tak úžasný?
0/0
24.7.2004 13:47

pinkshadow

bezpečnostní bariéra
Mezinárodní společenství nemá tvář, ale tentokrát promluvilo přímo reaganovským hlasem: "Strhněte tu zeď, pane Šarone." Šaron to samozřejmě neudělá - a bude to tak správně. Tím nemá být řečeno, že všechno kolem izraelské zdi je správně. Tenhle problém nemá dobré řešení. Z těch, která zbývají, je zeď to nejméně špatné. Ano, některé palestinské rodiny jsou rozděleny, protože to kvůli zdi k sobě mají oklikou mnohem dál. Ale některé izraelské rodiny nepláčou, protože kvůli zdi teroristé mohou hůře vyhazovat do povětří školní autobusy s jejich dětmi. Co je důležitější: nepohodlí jedněch, nebo přežití druhých? Zeď plní svůj základní úkol. Statistika říká, že počet Izraelců zabitých teroristy poklesl o dvě třetiny. Zeď tedy chrání Izraelce, a přitom nezabíjí Palestince. Přesto není všechno v pořádku. Izrael by se měl zamyslet nad tím, proč skoro všechny státy OSN hlasovaly proti němu, tedy pro stržení zdi. Kdyby zeď místy nezasahovala až do palestinského území, bylo by rozložení hlasů zcela jiné. Málokdo ví, že spousta rozumných vlád by proti zdi neměla vůbec nic, jen kdyby se občas nezakrojila do druhé strany. Tady jsme u jádra velkého zmatení: zeď není problém, tím je její linie, která zabíhá na cizí půdu. Jenže kvůli tomu je napadána zeď jako princip. Odpůrci říkají, že zeď tlačí dál Palestince k temné zóně zoufalství, zvyšuje jejich nenávist a touhu po odplatě. Mají pravdu, ale to všechno tu přece bylo už i před zdí. Možná se to dá i obrátit: atentáty tlačily Izraelce k zoufalství. A zoufalí lidé dělají zoufalé věci - třeba stavějí zdi. Zeď je vždy špatné východisko. Například proto, že není mírovým řešením, nýbrž silovým. Ale napadá vás něco lepšího?
0/0
23.7.2004 21:11

tajemnik letajiciho ostrova

basen na dobry vecer...
Ptala se mne kolegyně
jen na oko lehce:
Vážně jsem tak odpudivá,
že mne žádný nechce?
V životě jsem nedostala
od nikoho růže...
Jaká vada na mém těle
odpuzuje muže?
Doopravdy nemám něco,
co se chlapům líbí?
Ty jsi přeci analytik... najdi, v čem jsou chyby! Dobrá děvče, povídám jí, tedy čelem k problému! Chtěl bych začít u hardvéru, až pak přejít k systému. Jen jsem se ji sklonil ke rtům, dostal jsem pár facek, zhnuseně mne odstrčila, řekla, že jsem fracek! Rázem se mi rozsvítilo! Našel jsem to! Sláva! Jsou jen špatně nastavená přístupová práva! Proto samé neúspěchy! žádné v lásce zisky... Nenabídlas ke sdílení svoje pevné disky!
0/0
23.7.2004 19:19

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
joj... se to rozprclo...
0/0
23.7.2004 19:19

fleret

Re:
ale povedlo - dalsi male bezvyznamne plus
0/0
23.7.2004 22:28

Isabelle

Re:
Jeeeejeeee, i tajemnik umi psat basne!!! (stydlivka jeden)
0/0
23.7.2004 21:29

oranzovej

Re: Utan
No, ten poslední verš mohl být poněkud odvážnější. :-)
0/0
23.7.2004 22:36

hovnival-

@@
tak nastesti se v us kongresu rozhodli, ze volby se posunovat nebudou ani v pripade nejake teroristicke hrozby. to je spravne.
0/0
23.7.2004 19:08

j@ck

Re:
http://www.bbc.co.uk/kyrgyz/news/story/2004/07/040721_thisislondonwednesday.shtml - jo, a kdybys to nahodou nepoznal, tak to neni rustina, ale kyrgyzstina :-)
0/0
23.7.2004 18:12

ruleta

Re:
a pointa je jaka? ze jsem dal polsky link? no myslim , ze se tou polstinou kazdy prokouse nez Tvym linkem respektive clankem..
0/0
23.7.2004 18:19

j@ck

Re:
no ja treba ne - nejsem odnikud ze severu a nerozumim ani tomu nadpisu - Rosji wyjeżdża cały prześladowany naród. ale nechtel jsem se te nejak dotknout...
0/0
23.7.2004 18:23

ruleta

Re:
v pohode ja to nemyslel zle
0/0
23.7.2004 18:24

ruleta

Re:
No a nadpis je -Z Ruska odjizdi  pronasledovy narod
0/0
23.7.2004 18:25

ruleta

Re: vycuc
Je to o narode, ktery byl pronasledovan pres Stalina.Narod cital cca 150 tisic lidi. cca 100 tisic bylo nasilne vysildleno.Dnes jich je cca 15 tisic a nikdo je nechce.USA nabidla ze je prijme, kazdy si bere cca 60 kg a leti do USA.
0/0
23.7.2004 18:29

ruleta

Re:
oprava-60 kg osobnich veci a abych nebyl obvinen z mateni..USA nabidla ze prijme vsechny, zatim jich leti cca 5 tisic.
0/0
23.7.2004 18:31

j@ck

Re:
proc to delaji? je to nejake politicke gesto vuci rusku ci co?
0/0
23.7.2004 18:41

ruleta

Re:
V miste kde ziji je velke naleziste ropy a americke firmy nabidly ze za vystehovani ziskaji koncese na tezbu.
0/0
23.7.2004 18:48

Cislo 2

Re:
Ano, jedná se o program "Ropa za lidi".
0/0
23.7.2004 19:00

j@ck

Re:
ted nevim jestli me s tou ropou provokujes, ale myslim ze ne. ja jsem jak znamo presvedcen, ze USA sly do iraku kvuli rope. ropa je zivotne dulezita a jeji zasoby ve svete se ztencuji (kdovi jak dlouho jim vydrzi ropa z venezuely aj.). ropa je zakladni surovinou organicke chemie, ze ktere se vyrabi veskere umele hmoty, leky, barviva aj., auta jezdi na ropu a cela sila americke armady stoji na rope... dokonce jsem cetl, ze USA maji na svem uzemi vystavene obrovske podzemni nadrze jako rezervni zasobarnu ropy. bush nekdy letos naridil jejich uplne naplneni. ale to jen tak btw. jinak se mej. je patecni vecer a ja razim ven.
0/0
23.7.2004 19:01

ruleta

Re:
:-))) samozrejme ze co jsem nepsal neni pravda..omlouvam se za podpasovku, ale fakt mne zajimalo jak zareagujes.
0/0
23.7.2004 19:05

ruleta

Re:
oprava-napsal
0/0
23.7.2004 19:11

j@ck

Re:
ale s tim nepsal to zni lip:-)
0/0
23.7.2004 22:49

Cislo 2

Re:
Životně důležitý je jen vzduch, voda, jídlo a teplo, někdy pak léky. Ropa je jen zdroj energie a ten je nahraditelný a používá se jen proto, že je to zatím nejlevnější zdroj energie. První, kdo by doplatil na razatní změnu v použití energetických zdrojů, by byly arabské země. Nic jiného totiž, kromě ropy, nemají. Západní země, zejména USA, disponují mozky, které určitě dokážou v případě nedostaku ropy něco vymyslet (viz ropná krize v 70 letech, kdy zdražení ropy kompezovaly západní země prakticky během 2let vývojem automobilového motoru, který snížil spotřebu z 12 lit. na 6 lit. za 100 km). Jinak jste správně četl, existují tzv. strategické zásoby ropy uskladněné v podzemních nádržích, nebuduje je jen USA, ale také i EU a ČR. EU nyní drží strategické zásoby na úrovni 6 měsíční spotřeby a týká se to i ČR, která musí podzemní nádrže dobudovat, protože současná kapacita nedostačuje.
0/0
23.7.2004 19:25

j@ck

Re:
zivotne dulezitych veci je mnohem vic a jeste vice je relativne dulezitych veci. takova filosoficka moudra jsou ale k nicemu. ciste prakticky vzato je ropa krvi nasi technicko-prumyslove civilizace a kdyby ropa naraz dosla, tak se nas zivotni styl i mocenske pomery ve svete razem zmeni o 180 stupnu. arabske zeme jsou na rope zavisle, ale vsechny ostatni staty ne? cim vic technizovana spolecnost, tim vic. (domorodcu na nove guinei by se to asi moc nedotklo). moc bych nespolehal na to, ze "mozky" dokazi neco vymyslet. mate nejaky napad? auta by snad sly. elektrina se da vyrabet v jadernych elektrarnach, do aut by snad sel namontovat nejaky vykonny akumulator a nejaky elektromotor (elektromobil). letedla budou ale asi tezko letat s elektromotorem ci na cukrovou trtinu. chci jen rict, ze vsechny staty jsou na rope zivotne zavisle (a v dohledne dobe budou) a proto mi prijde logicke predpokladat, ze mocni hraci na svetove scene si budou snazit zajistit zdroje teto suroviny pro udrzeni sve vudci pozice.
0/0
23.7.2004 22:47

Cislo 2

Re:
Ropa najednou nedojde, to Váš příspěvek byl tak laděný, že by měla dojít. Státy vyvážející ropu jsou opravdu na ní závislé (bez filosofických mouder), je to jejich jediný zdroj příjmů. Ropa je nahraditelná, záleží jedině na její ceně. Máte pravdu, že se letadla bez ní neobejdou, ale letecký provoz však spotřebovává 8 % z celkové spotřeby.
0/0
24.7.2004 0:17

Thyronx1

Re: Jacku zustan radsi venku..blbnes.
Jacku radeji venku zustan,zacinas blbnout. Jak jiste vic USA neukradla zadnou ropu v Kuvajtu, ktery mimochodem napadl Saddam a znicil jim tezni zarizeni.To uhasila a opravila po osvobozeni opet zejmena USA. Totez v Iraku kde opravuji ovsem i Polaci.Vydelali si tak na sve stihacky F-16. Ani z Iraku nebere ropu USA ale ostatni svet. Irak ropou zije.Ma obroske dluhy po Saddamovi a nic jineho nemuze nabidnout.Cena je ted vysoka a tedy vyhodna i pro ne.Cenu neurcuji zeme OPEC ale obchodnici, zasoby a poptavka. USA dela pokroky v alternativnich palivech pro auta a letos zacinaji sjizdet z vyrobnich linek prvni hybridy a dokonce prvnich 60 testovacich vozu (Ford Focus) na vodikovy pohon. Ja vim ze o Kuvajtu se v Evrope nesmi moc mluvit. Je to JEDNOZNACNE pozitivum o Americe a to neni v Evrope "in".Ceska pokrokova mladez take dela soudruhum z KSC velkou radost.Neboztik Breznev by na Vas byl hrdy.Co se mu nepodarilo se dari dnes i po totalu.Vzdyt nenavis k americkemu imperialismu byla hlavni idea soudruhu......
0/0
24.7.2004 7:43

j@ck

Re:
a ty jsi co zac? dvojnik toho imbecila thyronxe, ktery nam tu porad predhazuje jak vydelava $150000 rocne, ma kazdy rok nove auto a veliky novy dum a s velikym despektem nam zde lici, jaci jsme proradni a zbabeli balici z diry zvane CR. jenom si vzdycky reknu proc takovy asshole leze na ceske servery. (to je kvuli tomu, ze mam radeji zustat venku a kvuli tomu klise o komunistech). proc si ropu nevzali v kuvajtu? mozna proto, ze byla jina administrativa u moci a po osvobozeni kuvajtu mozna predpokladali, ze sadam je porazen a situace v regionu se bude vyvijet jinak. ja taky netvrdim, ze amerika je cernobila a mam daleko k tomu, abych tvrdil, ze amerika je imperium zla (takovy nejaky mordor), ale mam daleko i k tomu, abych veril, ze amerika je obhajce svobody a demokracie ve svete. amerika se chova jako by se choval kdokoliv jiny - jde ji v prve rade o sebe samu. mne na ni vadi ta jeji arogance. jedna tak, jakoby ona byla na svete jedina a vsichni ostatni se museli podridit jejimu nazoru. (viz nerespektovani OSN). a ohledne vodiku - uz jsi slysel o nejake levne metode ziskavani vodiku? zase jsme u penez. ja netvrdim, ze amerika ropu krade, jen si zajistuje jeji zdroje do budoucna. a pokud jsi opravdu thyronxuv bracha, tak se tam odstehuj. je to prece zeme snu, muzes tam vydelavat penize a penize a penize a za ne si muzes kupovat veci. no neni to krasny smysluplny zivot?
0/0
24.7.2004 13:12

Cislo 2

Re:
Sorry za vměšování do vaše diskuze s thyronxem... Zaujala mne argumentace ohledně arogance USA. To jako že nerespektuje rozhodnutí OSN? OSN se zdegradovalo samo přijímáním nesmysylných, protichůdných a často nevynutitelných rezolucí,  a také nerozvážným rozhazováním peněz.
Výroba vodíku jako paliva je současně dražší než výroba benzínu z ropy, proto je neekonomická. Situace se může změnit s případným růstem cen ropy. Následná hromadná výroba a distribuce vodíku jako paliva by výrobní cenu za jednotku dokázala snížit. Odhadem tato situace by mohla nastat při ceně ropy mezi 150 - 200 USD za barel. Při maloobchodní ceně benzínu po odečtení spotřební daně, která v ČR činí 12 - 14 Kč, tato situace může nastat při ceně benzínu cca 50 Kč. Pak by bylo ekonomicky výhodné přejít na vodík jako palivo. Hůř jsou na tom země EU, které zatěžují paliva spotřební daní tak, že cena je dojnásobná.    
0/0
24.7.2004 13:52

fleret

.V Londýně začalo slyšení s muslimem Abú Hamzou
Podle amerických obvinění se muslimský duchovní snažil založit tábor v americkém státě Oregon, aby tam cvičil dobrovolníky k boji v Afghánistánu.
Britské úřady patrně budou požadovat ujištění, že ve Spojených státech nebude hrozit Abú Hamzovi trest smrti. .....ja bych ho povesil za ten hak,co ma misto prave ruky a bylo by vykydano....
0/0
23.7.2004 17:14

monstrum

Re:
To byl zastírací manévr. Ve skutečnosti se tam cvičily čeští vojáci jak shazovat své vlastní letadla .
0/0
23.7.2004 17:16

fleret

.
Češi jedí méně chleba, půl metráku denně
0/0
23.7.2004 17:05

tasemnice letajiciho ostrova

Re:
...jó, je to fuska, ale zvládnout se to dá.
0/0
23.7.2004 17:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.