Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cestu k moři ztěžují opravy silnic

Cestu k plážím Středozemního moře, na kterou nyní vyrážejí automobilem desetitisíce Čechů, mohou velmi zkomplikovat uzavírky silnic. Mnoho klíčových úseků se totiž zrovna opravuje. Vznikající kolony mohou cestu do Chorvatska či Itálie prodloužit i o několik hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zvergel

ta čeština
Ten kdo psal nadpis tohoto článku může jen litovat,že se dosud neplatí školné.Bylo-li by tomu tak,přišel by k penězům.Mohl by žádat zpět školné za jazyk český,protože jej nenaučili nic.Ostatně jako mnoho dalších žurnalistů,jejich jazykový projev je mnohem horší,než nevzdělaných tupých představitelů zločinecké KSČ v padesátých letech.Dokonce i ten hloupý Tonda II. měl lepší jazyk nev Vy,páni žurnalisté a to je oc říci !
0/0
21.7.2004 21:42

macek99

Mala Kapela
Ten konec článku se nezakládá na pravdě, přes Malou Kapelu je nová silnice se stoupacími pruhy. Dá se tam jet místy i stovkou.
0/0
21.7.2004 15:41

houba_

v Chorvatsku byl minulý týden otevřen další úsek dálnice
tam zrejme nemaji  idi*otske deti zeme, kteri jsou bezhlave a tupe proti vsemu
0/0
21.7.2004 8:11

rewell

klasická zkušenost cestou na Jadran
největší bordel, zmatky, rozkopané silnice, nejasné objížďky - kde jinde než u nás. Cesta z Prahy na Dolní Dvořiště 4 hodiny, tj. téměř polovina toho, než zbylá část na Istrii.
V Rakousku, ani ve Slovinsku nesmíte samozřejmě jet v turistické špičce, tj. pátek večer, sobota dopoledne. V odpoledních hodinách a v nočních hodinách v sobotu to již bylo bez problémů. A ti co budou zase psát o nejvýhodnější cestě přes Vídeň na Istrii doporučuji ať si tamtudy jezdí sami. Nejoptimálnější trasa na Istrii je z Prahy - Písek - Budějky - Dolní Dvořiště - Linz - dálniční odbočka Satledt na Graz - přes Liezen (tunel Bossruck se platí 4,5 Euro) - do kopce Trieben - mimo Judenburg - Klagenfurt - Loiblpass - Ljubljana (dálniční mýtné cca 1,7 Euro), Postojna (další mýtné cca 2 Euro) - přechod Rupa do Chorvatska - před Rijekou odbočit na Učka tunel (27 Kuna) a pak dál třeba Rabac, Rovinj, Pula.  Je to cca 750 km podle destinace, 8 Euro poplatky, doba 8 hodin plus přestávky celkem 2 hodiny. A hlavně vidíte a projíždíte tím, co u nás není - Alpy. Na ty pochybné trasy přes Vídeň nikdy více.
0/0
21.7.2004 7:56

houba_

Re:
z Prahy na Dolní Dvořiště 4 hodiny .... klasika, to je to co pisu. Kdyby nebylo tech, co rikaji ekologove, tak by se dalnice minimalne stavela
ale protoze existuji zverastva typu deti zeme, tak jsem treba dneska jel pres cekse stredohori 15km usek asi tak 30minut v nekolika kilometrovem strudlu. ale oni si zrejme mysli, ze pro prirodu a lidi zijici u hlavnich tahu je toto labuzo, po dalnici pry se ty kranse useky projedou prilis rychle a jedne si to nestaci ani prohlednout, navic jsem na dlanici pripraven o to poteseni jet 15km na 1.-2. rychlostni stupen
0/0
21.7.2004 8:32

sisko1

Re: Než jezdit z Grazu na Klagenfurt je dnes už lepší jet z grazu na Maribor.
Až do Lublani je už dálnice ( kromě asi 10 km kde se staví nový tunel ) navíc dálnice nevede tunely ani na ní nejsou časté zatáčky.. takže dnes už ne přes Klagenfurt ale přes maribor...
0/0
21.7.2004 8:56

rewell

Re:
Neříkám, že jedu do Grazu , ale jen směr od Linze na Graz - dálnice je opět delší i přes tento střed Rakouska.Pokud jedeš z Liezenu přímo na Graz a neuhýbáš na Trieben, tak platíš ještě za druhý tunel - Gleinalm taky nějakých 5-6 Euro.  
Ale pokud jet na Maribor tak zase přes Vídeň, no a na Šentilju strávíš 2 hodiny - a to i přes to, že i Slovinsko je v EU. Na Maribor jedině v případě, že jedu na Dalmácii, jinak ne.
Ale jinak to kouzlo těch padáků z Loiblpassu (14-17% spád) , či v Triebenu (20% spád) je neopakovatelné. Slabším nervům nedoporučuji, ani starším škodovkám, a ani slabším autům.
0/0
21.7.2004 15:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.