Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arafat odmítl demisi premiéra, čelí krizi

Palestinský premiér Ahmad Kurája oznámil, že zatím zůstane ve svém úřadu. Rezignaci však odmítl stáhnout. Předložil ji o víkendu, kdy se tisíce lidí v ulicích dožadovaly reforem. Stejné požadavky měli radikálové, kteří v pátek unesli několik lidí. Jásir Arafat demisi odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jezkovyvoci

Ze života osadníků:
A group of yeshiva students appeared, walking in the direction of the Tomb of the Patriarchs, a two-thousand-year-old stone palace. It sits atop the cave in which, tradition holds, Abraham, Isaac, Jacob, and their wives are buried. It is because of the tomb that Hebron is considered a holy city. The yeshiva boys wore flannel shirts and jeans. They had the wispy beards of young men who have never shaved.
Two Arab girls, their heads covered by scarves, books clutched to their chests, left the Córdoba School, and were walking toward the yeshiva boys.
“C*nts!” one of the boys yelled, in Arabic.
“Do you let your brothers f*ck you?” another one yelled. I stopped one of the students and asked why he was cursing the girls. He was red-faced, and his black hair was covered with a blue knit skullcap.
“What are you, a goy?” he asked.
0/0
22.7.2004 4:23

jezkovyvoci

0/0
22.7.2004 4:24

Aiki75

0/0
21.7.2004 23:33

tajemnik letajiciho ostrova

.
0/0
21.7.2004 15:19

tajemnik letajiciho ostrova

.
seru na vas, jdu domu...
0/0
21.7.2004 15:18

jezkovyvoci

Pro flereta,
kterého tak pobavila veselá scénka s kutálkou vyhrávající u zdi, tu mám pro zasmání další příhodu:
Izraelský aktivista protestující proti zdi byl postřelen izaelským vojákem. Voják se při vyšetřování bránil tím, že by ho ani nenapadlo, že v davu Palestinců by mohl být nějaký Izraelec. Jeho slova vyvolala v Izraeli diskusi o to, zda v případě, že by v davu zjevně neozbrojených lidí nebyl žádný Izraelec, by střeba byla ospravedlnitelná. Pokud IDF tvrdí, že používá ozbrojenou sílu pouze v sebeobraně, zda je to vždycky pravda. Palestinci jsou v takových případech považování automaticky za lháře, takže pokud izraelský voják prohlásí, že se cítil ohrožen, je to dostatečný důvod pro uzavření vyšetřování. Pouze v případě, že dojde ke zranění nebo úmrtí cizince nebo Izaelce, je vyšetřování důkladnější, přičemž vojáci jsou občas usvědčení i ze lži.
0/0
21.7.2004 13:16

fleret

Re:
ale tahle prihoda vubec neni k smichu a s prvni akci mladych muzikantu nema vubec nic spolecnyho.Nevim,zda si videl zminovane preludovani a prihlizejici obecenstvo,ale bylo to spis komicke,nez cokoli jineho.Pokud si dobre vzpominam,tak z tzv. zivych stitu ( uderni hosi a devcata z "celeho sveta" ) nikdo postrelen nebo zabit nebyl- snad proto,ze v okamziku konkretni mely vsichni radsi zdrhli.Tema o kterem  se pise v clanku na ktery odkazujes je uplne o necem jinem a vojak ktery strilel do davu by mel uz davno sedet v base.Nevim proc davas mezi oba pripady rovnitko.Protesty me nepripadaji komicke ani omylem,ale forma protestu,ktera byla pouzita v pripade prvnim,jeji nazehlenost,uhlazenost (symfonicka hudba)a celkova scena okolo me pobavily.Druhy tebou a clankem popisovany pripad je s prvnim neporovnatelny a komicky me neprijde.
0/0
21.7.2004 14:23

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no myslim ze v pripade te hudebni vsuvky se jednalo spise o vyjadreni nesouhlasu nez o snahu usporadat velky koncert... co se tyce toho postreleni, tady to bylo mysleno spise tak, ze pokud by byl postrelen palestinec, nestekl by po nem ani pes... z tech tvejch udernejch stitu byva vzdy spousta lidi zranena, spousta lidi pozatykany nebo se rozutecou po te co na ne izraelska armada pouzije pogumovane ( nikoliv gumove! ) projektily nebo slzny plyn... mozna si vzpomenes i na prejeteho ( myslim ze to byl palestinec ) izraelskym bagrem, protoze mu nechtel dovolit pokracovat dal v bourani domu... probehl myslim soud ale jak to dopadlo nevim, bagrista se obhajoval ze ho prej nevidel... svedci tvrdi opak... pripomina mi to nedavny pripad kdy izraelci rozbagrovali barak vcetne sedmdesatileteho palestince, ktery odmitl barak opustit... o nejakem soudu jsem zatim neslysel
0/0
21.7.2004 14:33

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
jeste jsem zapomel na dalsi extra lahudku izraelske armady, kterou je vyhlasovani zakazu vychazeni, po cemz prijde na radu boreni domu... ti kteri z domu utecou jsou pozatykani za poruseni zakazu vychazeni...
0/0
21.7.2004 14:36

fleret

Re:
ja vubec nejak moc neholduju strileni,i kdyz se obcas ze me snazis udelat desperata I.A...  Ale zpusob,jakym popisujes zakaz vychazeni,boreni a zatykani dohromady se me zda preci jen kapanek pritazeny za vlasy.Me se taky nelibi kdyz se neco bori ( kdybychmel bejt sarkastickej,napisu,ze zed je taky stavba a i ji je skoda borit),ale podle me dramatizujes vic,nez se prislusi.....ja ted musim za klukama -merime tu celej areal a to je sled pravidelne po sobe jdoucich pruse*u...
0/0
21.7.2004 15:02

fleret

Re:
urcite sis povsimnul,a nejenom v tomto pripade,ze zasadne nesouhlasim se strilenim,spise s odstrelem civilistu ( vyjimka Jasin + podobni gauneri ),a to na kterekoli strane - vcetne Iraku.Takze se me nesnaz prispendlit neco,co nejde.V podstate se v tomhle nelisime,spor je vzdycky o to,koho kdo z nas povazuje za civil.To by jsme si meli upresnit.
0/0
21.7.2004 14:51

ruleta

Re:
Ta hudebni vsuvka kde bylo vic novinaru nez divaku mela byt podobna hudebni vsuvce ktera se konala v minulosti u berlinske zdi.. ..takze chte nechete se musi dojit k porovnani techto zdi(ac je to podle mne absurdni).No a s tim dedkem to bylo trochu jinak..(jako vzdy) samozrejme, ze kontrola pred demolici by byla zadana.Prejeta byla americka aktivistka.
0/0
21.7.2004 14:52

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no vidis.. takze jakze to bylo s tim dedkem? Cetl jsem ze byl vyzvan aby opustil dum,coz on odmitl, nacez byl zavalen sutinama...
0/0
21.7.2004 15:10

jezkovyvoci

Re:
Fleret říká, že neví o případu, kdy by byl zraněn někdo z "živých štítů", ale přitom ten můj druhý odkaz popisuje další případ, kdy byl střelen do hlavy mladý Brit snažící se vyvést z ohrožené oblasti děti, takže pro jistotu ještě jednou. Ten voják byl nakonec skutečně uvězněn, ale pozor: ne za vlastní střelbu, ale protože lhal svým nadřízeným, když tvrdil, že Brit byl v maskáčích a měl zbraň
Další případ je ten přejetý buldozerem, což nebyl Palestinec, ale americká holka. Doplatila na svou naivitu, když si myslela, že postaví-li se do cesty vojenskému buldozeru, tak ten se zastaví. Stejně naivní a k smíchu byli pro flereta i ti "směšní hudebníci", kteří si myslí že nažehleností, uhlazeností a hudbou zastaví vraždění.
Proč o tom ale mluvím. Myslím, že právě Fleret tady někde citoval izraelského představitele, že Gaza je pro Izrael brána do pekla. S tím naprosto souhlasím, ale dodávám, že nejen Gaza, ale i západní břeh Jordánu. Čím dál více Izraelců cítí, že to všudypřítomné násilí se zažrává i dovnitř izraelské společnosti jako rakovina. Dobrým příkladem jsou osadníci. Probíraly se tu palestinské školní učebnice a příprava palestinských dětí na válku, ale moc se nemluví o tom, že děti osadníků jsou vychovávány v podobném duchu, že jsou jim do hlav nalévány myšlenky rabiho Meir Kahana, že Barucha Goldsteina považují za hrdinu (bohužel jsem link na ten článek někde ztratil, ale pokusím se ho najít, až budu mít víc času). Co může vyrůst z člověka, který od mala vyrůstá obklopen nepřátelským prostředím, kde je zabíjení na denním pořádku a ještě je mu vlévaná do hlavy takováto ideologie?
A něco podobného jako ty osady se bohužel dnes stává z celého Izraelského státu, kdy ultrapravicové strany, dřív vytlačené na okraj politiky, s
0/0
21.7.2004 15:48

jezkovyvoci

Re:
A něco podobného jako ty osady se bohužel dnes stává z celého Izraelského státu, kdy ultrapravicové strany, dřív vytlačené na okraj politiky, se dostaly do vlády, což vlastně jakoby legitimizuje jejich myšlenky. A nějak se nemůžu zbavit dojmu, jako by se někdo snažil, aby se do pozice těch nenáviděných osad obklopených ostnatým drátem dostal celý náš západní svět.
0/0
21.7.2004 15:51

ruleta

Re:
Haaretz 31.12.2004 :Police search for would-be terrorists in TA as bus tire bust causes brief panic     -IDF arrests three Israelis in West Bank for attacking Palestinians
 
Haaretz 01.02.2004 :Three jailed Border Policemen to be released to house arrest    -Two members of their unit are scheduled to testify against them today in District Court
 
Haaretz 05.07.2004 :IDF filmed paratrooper abusing Palestinians    -A crew from the IDF Education Corps filmed the sergeant's actions five months ago, in the    framework of a project to document military activity at the checkpoints.
 
 
Jen pro upresneni vubec nepolemizuji o tom ze se nekteri vojaci IDF(a nejen oni) dopusteji zlocinu ba naopak jsem presvedcen, ze takovych pripadu jsou desitky.Polemizuji s Vasim zaverem(viz treti pripad).
0/0
21.7.2004 14:45

jezkovyvoci

Re:
Já neříkám, že všechny zločiny se podaří utajit, záleží také na konkrétních lidech, kteří to vyšetřují. Mimochodem, ten film vojáci natáčeli s cílem dokumentovat zneužívání Palestinců na kontrolních postech nebo prostě točili nějaký výukový film a ten seržant se jim tam připletl náhodou?
Znovu ale odkazuji na historii toho zabitého Brita, kde dokonce i v případě smrti západního cizince ( ) bylo první vyšetřování uzavřeno se závěrem, že ten aktivista byl v maskovací uniformě a ozbrojen a teprve až po dlouhém diplomatickém nátlaku britského ministerstva zahraničí se otevřelo nové vyšetřování s kupodivu zcela opačným závěrem, že ten voják lhal. Voják byl vyzbrojený ostřelovačkou s teleskopickým zaměřovačem a ten Brit měl oranžovou fluorescenční vestu! I přesto však nebyl odsouzen pro úmyslé zabití nebo spíš pokus o zabití, ale jen pro porušení "rules of engagement" a lhaní, což mu vyneslo menší trest. Teprve když po devíti měsicích klinické smrti Brit zamřel, izraelci překlasifikovali obvinění na zabití. Není to znepokojivé? Co se asi děje v případech, kdy za mrtvým nestojí diplomatická síla mocné země?
0/0
22.7.2004 3:44

jezkovyvoci

Re:
A ještě jsem zapomněl dodat, že ten Brit zemřel, protože se pokoušel zachránit z dosahu palby děti!!! Tedy žádný zbabělý útěk lidských štítů, jakmile se začne střílet, jak tvrdí fleret!
0/0
22.7.2004 3:54

ruleta

Re:
jezkovyoci zopakuji Ti Tva slova
,Palestinci jsou v takových případech považování automaticky za lháře, takže pokud izraelský voják prohlásí, že se cítil ohrožen, je to dostatečný důvod pro uzavření vyšetřování. Pouze v případě, že dojde ke zranění nebo úmrtí cizince nebo Izaelce, je vyšetřování důkladnější, přičemž vojáci jsou občas usvědčení i ze lži.'
0/0
22.7.2004 12:51

jezkovyvoci

Re:
No a? Dokonce i v tomto případě byli při prvním vyšetřování palestinští a zahraniční svědci automaticky považováni za lháře a věřilo se vojákovi. Až na diplomatický nátlak Velké Británie se otevřelo druhé vyšetřování s opačným výsledkem. Myslíš, že v případě, že by byl zabit Palestinec, by bylo nějaké druhé vyšetřování?
0/0
22.7.2004 13:21

ruleta

Re:
Takze specialne pro teba jeste jednou a naposledy-
, Pouze v případě, že dojde ke zranění nebo úmrtí cizince nebo Izaelce, je vyšetřování důkladnější, přičemž vojáci jsou občas usvědčení i ze lži.'.
 
...a pote jsem ti dal seznam clanku.Takze posouzeni je jen na Tobe jestli Tve tvrzeni o vysetrovani je pravdive ja rikam ze ne..A to ze dale rozsirujes a utikas od KONKRETNI veci k spekulacim , Myslíš, že v případě, že by byl zabit Palestinec, by bylo nějaké druhé vyšetřování?' je zajimave a pro tyto debaty typicke.
0/0
22.7.2004 15:43

terminator4

MALE "VELKE" VYROCI!
Mno, jiz to tady zaznelo jiz v minulosti. Zkuste se podivat i na tento dokument na teto strance!!
documentary [watch it here] Sice neni kompletni, ale i tak velice poucny v mnoha vecech!
0/0
21.7.2004 12:10

fleret

ja tyhle skvely basnicky neumim
ale nedavno na jednom serveru CVUT jeden student v debate o politice vysvetloval mlade amer. studentce pojmenovani,ktere pouzil v zapalu diskuze: Tady se zase nejaka slecna pta co to znamena cesky "Ty pi*o rozcuchana" No posudte sami: > >My Czech boyfriend recently begins his messages to me with a phrase: Ty > >pi*o rozcuchana, or Rozcuchana ty pic*ko. > > can guess ty pi*ko, etc. means typical or typically, but please help > >with rozcuchana.  t is not in my little pocket dictionary. Can anyone put > >a finger on it for me? > > Well, if were you would dump him immediately. > "ty pi*o" is a VERY vulgar expression especially from a man > towards a woman. Word by word translation would probably > miss the meaning - would translate it as "you f$#@king > bitch". > BTW: "pi*o" is a 4-letter word for female genitalia. > > "Rozcuchana" means a female person, whose hair is not combed > or styled. t also can mean "having a bad hair day". n the > quoted expression it probably refers to pubic hair. > > As said: dump him NOW. Don't be so strict. n certain regions of CR the phrase "Ty pi*o rozcuchana" and especially "Rozcuchana ty pi*ko" can be understood in a positive, nearly lovely meaning. Konec.
0/0
21.7.2004 11:30

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
0/0
21.7.2004 11:42

Kentus

Re:
 
 
 Kentus to schvaluje
0/0
21.7.2004 11:47

Flat Vamp Original

Re:
...
0/0
21.7.2004 11:50

ScipioAfricanus

Urcite by bylo zajimave vedet
kolik cizincu bylo svymi prateli ubezpeceno, ze tyopickym pripitkem je "nadrazi". Memu priteli z NZ to zacalo byt divne az kdyz jsem mu rekl, ze klidne take muze rikat Bahnhof (Nemecko a Rakousko mel po zeleznici dost procestovane). Ale nejlepsi je stejne pripijet si s Madary pekne po polsky "dworzec kolejowy"
0/0
21.7.2004 12:05

tajemnik letajiciho ostrova

.
Pulnoc byla z veze dolu...
bim,bim,bim,bim,bim,bim,bim,bim,bim,bim,bim,
bim
a kdyz doznel zvonku tepot,
bylo slyset lasky sepot.
Hrobnikovic dcerka mlada, na podvecer svateho Rocha,
vitala tam sveho hocha...
 
Felix Holzmann
pokracovani priste...
0/0
21.7.2004 11:26

Flat Vamp Original

...
Necekám nic od reforem,
nových zásad, nových norem.
Miluju jen kladivo,
které bije na zdivo...
 
0/0
21.7.2004 11:15

Flat Vamp Original

Re:
...Fr. Gellner
0/0
21.7.2004 11:15

Kentus

Re:
Dobrý, ale mám lepší od Tomana:
 
Nic, než symbol,
ikona nová mezi ikonami vesnické chaty,
Mikuláš Lenin vešel v duševní říš ruskou
a do věčnosti bude svítit sloupem ohnivým
všem chudým světa
i pokorným i mstivým.
 
 Kentusovi se už rozsvítilo
0/0
21.7.2004 11:52

Flat Vamp Original

Re:
...jo tak to je teda soda.
0/0
21.7.2004 12:40

Flat Vamp Original

...
Ne, my nejsme sovinisté,
my hájíme pravdy jisté.
 
Nejsem osel namoudusi,
to mám jen tak dlouhé usi.
 
Jirí Hausmann
0/0
21.7.2004 11:09

Kentus

Prozatím sbohem
Ach... vypadá to, že jsem ty ošklivé antiamie rozehnal a zatlačil do děr. Ale pro jistotu:
Lenin
Antonín Sova
 
Ten, v nové učení jenž zasvětí,
v mystickém drží světy zajetí.
Má sílu tragickou, hrůz násilí,
neb jeho ruce tvoří tam, kde zabily...
 
 Kentus se zadostiučiněním
0/0
21.7.2004 11:06

fleret

Tajemnik najednou zmizel
jeste neni cas obedu.Asi sel na koberecek.Nekteri samostatni referenti nemaji lehky zivot...ach jo.
0/0
21.7.2004 11:06

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
na koberecek mozna chodi tvuj pes, ja jsem byl na WC
0/0
21.7.2004 11:14

fleret

Re:
 sorry
0/0
21.7.2004 11:20

Kentus

Tak jsem zase tady...
Víra
 
V nadějích které udržují nás
jdem za svým snem do země dělníků
kde zítřky naplněn až praská každý klas
a země tančí v kovovém pokřiku.
 
Nespočineme-li v zemi té
zajděme smutkem tolik milovaným
jejž pít nám dává z růže rozvité
ten který umřel živý Lenin.   V kadlubu smutných Čech kde krev tak zřídka jenom plane dej víro ztratiti nám dech z budoucna jež do nás vane.   < align=center>  Kentus čte Halase pro Montyho a Sudyho
0/0
21.7.2004 10:39

Kentus

Re:
Doufám, že se chlapci zase ozvou - dneska to tu nemá úroveň.
 
 Kentus čeká
0/0
21.7.2004 10:41

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
to "< align=center>" je tam vylozeni hnusny...
0/0
21.7.2004 10:43

Kentus

Re:
Já za to nemůžu - to mrví ten ošklivý program. Já to tam nacvakal správně, ale když je dílo delší, tak se to vždycky srazí. Hle:
 
Vavřín leninismu
Konstantin Biebl
 
Uprostřed všech možných -ismů
bez jakékoliv náhody
zvedl se vavřín leninismu
a roste mezi národy.
 
Uprostřed všech možných -ismů zvítězil jenom jediný, nesporný vavřín leninismu, ten, který vyhrál dějiny.   < align=center>  Kentusova óda na -ismus
0/0
21.7.2004 10:48

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
tak to komprimuj... vynechavej pismenka... třba tkhl, stjně to pk kždj přčte ;)
0/0
21.7.2004 10:52

Kentus

Re:
Ty si pamatuješ ten starý vtípek? No dobrá...
 
... A o vojáa vojkovi
kaelot rudo kkardu přiíná
a bdáky napřžen k bji
pdají n zm jk jikry z kmía
a clá baikáa vlá Ta přec čet t ví
zratli jsm okvy...
 
 Kentus komprimuje a komprimuje...
0/0
21.7.2004 10:59

fleret

Re:
tak napriklad me se tam prave "< align=center>" vylozene libi...
0/0
21.7.2004 10:53

Kentus

Re:
To proto, že nemáš šajnu o pravému umění.
 
 Kentus s despektem
0/0
21.7.2004 10:59

fleret

Re:
spletl jsem to.Myslel jsem,ze < align=center> je umeni a rymovany text nad tim vznika pri kopirovaní...
0/0
21.7.2004 11:04

terminator4

Patriot Act Gives Bush Power to Cancel Elections
http://prisonplanet.tv/articles/july2004/200704cancelelections.htm
0/0
21.7.2004 10:30

ScipioAfricanus

ad "..donutiut Arafata aby splnil co slibil..."
Otazkou je, co komu Arafat vlastne slibil (co Izraelcum, co Americanum, co EU, co OSN a co Palestincum) a take co vlastne ti palestinsti "demonstranti" vlastne chteji. Nelibi se jim korupce (souhlas), ale zatim jsem se nedocetl, ze by pozadovali ucinnejsi kroky proti teroristickym organizacim typu Fatahu nebo Al-Aksy, kvuli ktery maji neustale problemy s Izraelci. Spis to vypada, ze ty demonstrace podnecuji prave tyhle organizace, ktere se Arafat, byt s mizernou ucinnosti, mozna prece jen snazil omezovat v jejich vlivu. Takze nezbyva nez gratulovat izraelcum, ze se od tohohle bordelu tou zdi pomerne vcas odrizli.
0/0
21.7.2004 9:38

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
k tomu uz jsem napsal sve nize... Arafat souhlasil s road map a zavazal se tak plnit jeji body... je prekvapive ze najednou slysim ze se arafat alespon trochu snazi omezovat tecka, kdyz jeste nedavno tu vetsina starej barierovejch stavaru kricela, jak Arafat podporuje terorismus... podplaceni a korupce jde v palestine ruku v ruce s teror. organizacema a prave jim vyhovuje fakt, ze arafat se nema k zadnym vetsim reformam, zvlaste pak bezpecnostnich sluzeb...
0/0
21.7.2004 9:44

fleret

Re:
veskere snahy" o  omezovani vlivu jmenovanych organizaci ze strany Arafata,se deje proto,ze je ty omezuji vliv jeho samotneho...pro nic jineho...
0/0
21.7.2004 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.