Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyři lidé zahynuli na silnici u Lovosic

Při srážce kamionu s osobním autem u Lovosic na Litoměřicku přišli večer o život čtyři lidé. Německý řidič nákladního auta zřejmě přehlédl stopku a ze silnice sestřelil vůz Škoda 100. Oba vozy skončily v poli. Řidič kamionu skončil v litoměřické nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vitule

tolik nehod na jedne krizovatce....
clovek by cekal, ze se uredni osel konecne rozhoupe a na krizovatku smrti da semafor.
0/0
21.7.2004 2:39

80E-seven

klasika...
pod článkem reklama na kamiónovou přepravu...
0/0
20.7.2004 22:04

hasmen

Smutné
je na tom nejvíc to,že osádka stovenky jela z pohřbu...
0/0
20.7.2004 20:12

Rada8

Re:
spíš to, že doma měli tři děti. teď nemají ani tátu, ani mámu.
0/0
20.7.2004 20:20

hasmen

Re:
to vím...Je to hrozný.
0/0
20.7.2004 20:23

postmortem

Němec
Doufám, že až toho Němce propustí z nemocnice, půjde na červenou po přechodu někde poblíž toho vymaštěnýho policajta, co střílí po neukázněných chodcích. Přeji mu tímto napodruhé lepší mušku...
0/0
20.7.2004 16:05

baretzip

Je vidět že ten tup_ec....
redaktor si zase přihnul ze džbánku když to psal. Když ani nepozná škodu 120 od 100.
0/0
20.7.2004 14:24

godman

Re:
ja si zase myslim, ze to je skoda 100, ale ma narazniky ze 120...., ale myslim ze je to uplne jedno, sanci by nemela ani posadka Volva...az se lidi naucej chovat na silnicich a vzajemne se respektovat bez ohledu na typ auta , vek, pohlavi, coz se nikdy nenaucej, bude pohoda na cestach....,zatim je to boj o preziti
0/0
20.7.2004 15:43

navsteva

Ceske silnice
Zcela jednoduche premisy, ktere bohuel plati:
1) "profesionalni" ridici jsou nejnetsi pirati silnic, pohybujici se navic v kolosech, kde se jim teoreticky nemuze nic stat.
2) v tomto pripade to bylo zrejme jasne, ale kvalita resp. nekvalita vozoveho parku se vyznamne podili na dopravnich nehodach a zejmena jejich nasledcich (umrti, tezka zraneni
3) nedodrzovani nekterych zakladnich pravidel jako prednost v jizde se stava dennim chlebem. (jen za 2 vikendove dny a cca 400,- po nasich silnicich jsem zazil 4 experty uvazujici stylem, vsek oni si zpomali kdyz jim tam vjedu)
4) totalni neschopnost policie a zasadni neochota se stavem na silnicich cokoliv delat, krome mazani si vlstni kapsy z pokut a uplatku (budou vas sice drze prudit za 100 na 90 v naproste rovine, ale policejni auto u krizovatky u nas neuvidite. V rakousku, slovinsku, italii, chorvatsku zcela bezna praxe, vsichni zpozorni, zpomali a hlavne kdyz je treba muzou jit ridit provoz)
0/0
20.7.2004 11:58

123freak

Re:
 Kdyby u nás jezdilo tolik policejních vozů vybavených zařízeními na měření rychlosti jako v rakousku a policie postupovala stejně nekompromisně jako tamtéž, tak si neumím představit tu hysterickou reakci u nás tak rozšířených závodníků amatérů. Ale aspoň by se jezdilo tak jak má.
0/0
20.7.2004 12:19

herulinka

Re:
V to bych taky ráda doufala. Jenže závodníci amatéři jsou snad neodstranitelní. Budou si myslet, že policajtům ujedou a bude to tu pořád...
0/0
20.7.2004 22:00

1

Re:
Viděl jsem nedávno, jak policista řídil v Praze na Želivského ručně křižovatku a na Stůj kolem něj klidně projela avie s řidičem. Ale prošlo mu to, protože se mu všichni vyhnuli a on asi ani neslyšel, jak na něj řval ten policista, protože zrovna telefonoval.
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
0/0
21.7.2004 10:26

123freak

.........
 ....... se divím, že se tady ještě nevyskytl žádnej "závodník" co tvrdí, že 240 na dálnici(13 mimo obec) je v poho a kdyby ta škodovka nejela tak pomalu, že se nic nemuselo stát.
0/0
20.7.2004 11:47

Ahasver

TSK
Myslím že to místo znám, jestli to je fakt ono tak je značený hodně blbě a správa silnic by si zasloužila nejméně spoluvinu. Kolik se musí na křižovatce zabít lidí, aby se "vyplatilo" namalovat velkej trojuhelník a stopku na asfalt?
0/0
20.7.2004 11:41

2Mac7

Re:
kamion sjižděl z dálnice - je zbytečné hledat vinu jinde než u řidiče, značení je tam  v pořádku
0/0
20.7.2004 11:52

pinguinone

Re:
"vyjížděli ke dvanácti nehodám"..              asi ne..?
0/0
20.7.2004 12:03

2Mac7

Re:
v blízkosti sídla mého zaměstnavatele je křižovatka - fungující světla, značky -  téměř každý týden nehoda  .  Značení je jedna strana  a druhá  jsou řidiči . 
0/0
20.7.2004 12:14

pinguinone

Re:
..ale ,jo .. pokud mam na nejake krizovatce 12 bouracek za ctrnact dni musi nekde setsakramentsky vyzvanet zvon. A k tem semaforum.. tak to maji asi blbe serizene , no a kdyz ,ani to nezabere ,tak tam musi prijit kamera  a  vybirat.. a kdyz ,ani to nepomuze , tak tam holt ty paka policajtsky musej stat na warte
0/0
20.7.2004 12:22

vandor

Re:
...   si se nemýlím, tak už třetí den tam světla nechodí   ...   
0/0
20.7.2004 13:31

2Mac7

Re:
teď ne, také se řidiči víc věnují řízení auta a nic se tu neděje
0/0
20.7.2004 13:46

pinguinone

Re:
..normalne stoji semafor na miste...
0/0
20.7.2004 14:27

Ahasver

Re:
Dálnice je odtamtud nejmíň 2 km. Řidič má hlavní vinu, to se nehádám, ale značení tam rozhodně v pořádku není.
0/0
20.7.2004 12:17

janakov

Re:
na asfaltu je tam nastrikana obrovska stopka, tusim, ze i nekolikrat za sebou, buhvi co ten ridic kamionu delal :-(((
0/0
21.7.2004 7:42

Petraaah

Kdepak jste?!?
Tak... a teď už jen čekám na to, až se tu objeví nějaký chytrák co bude tvrdit, že kdyby jela rodina v MB (Mercedes-Benz, nikoli embéčko), zajisté by to nebyla taková tragédie......... uffff..... Mladých lidí, co přišli o život je mi upřímně líto a pozůstalým - upřímnou soustrast...
0/0
20.7.2004 11:36

Vojtěvákos

Re:
Ano, je to přesně tak, kdyby jeli v MERCEDESU S, vybaveném systémem PRE-SAFE, nemuselo to tak hrozně dopadnout,, sice stojí tak 3 mil. ale za život to snad stojí, ne?
0/0
20.7.2004 14:32

Petraaah

Re:
Jo... nebo takhle v Hummer H2 - v nejhorším případě v Hummer H1!!!!!! A ještě ve vojenské verzi s protileteckou střelou!!! To by ho mohli rovnou odstřelit, že jo?!?
0/0
20.7.2004 15:06

DaveQStone2

Hrozna tragedie.
Clovek muze jezdit presne podle pravidel silnicniho provozu , ale stejne muze hrozne lehko na silnicich umrit. Tenhle problem (ridici hovada a neprehledna mista na silnicich) by se uz kur*a mel vyresit. a ne davat pokutu za chybejici rezervni pojistku :-((((
0/0
20.7.2004 11:32

pinguinone

.... kdopak pujde od valu..
....hrozné místo. Za poslední tři týdny jsme sem vyjížděli ke dvanácti nehodám,"  ... komentar netreba...
0/0
20.7.2004 11:30

123freak

............
 Opravdu "nádherná" prázdninová zpráva. Tahle tragédie potvrzuje, že chyby dělají všichni řidiči a nejenom ti čeští, jak tady mnozí nadávají.
0/0
20.7.2004 11:25

Warťan

Žaloba na TSK!
Pokud je to místo špatně značené, doporučoval bych najít obětního beránka mezi (ne)pracovníky Technické správy komunikací.
 Je to chyba toho šoféra,ale v tomto případě ho tak moc nezatracuji, protože na takové křižovatce má být vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo! Jestliže brzdil, svědčí to o tom, že si chyby všiml, např. značky na protější straně... Tu křižovatku neznám, ale vím, jak to chodí na více místech u nás. Jezdit v tomhle státě je samo o sobě sebevražda, nepomůžou k tomu ani policejní statistiky- ty se dělají snadno, hůře se koná aby se trend obrátil, že Kryštofe? (nemám v lékárně jód ve spreji- jsem na pokutu... ) Hlavně se všichni připoutejte, ono to úžasně chrání život- policie sice cpe všeljaké statistiky, ve skutečnosti při nehodách "českého" rázu pásy nejsou nic moc platné. Sám je sice zapínám, ale nevěřím, že bych se jen kvůli tomu přehoupl do té údajně kladné části statistiky...
0/0
20.7.2004 10:52

kraxna

Re: Mezi Lovosicemi a Terezínem jsou křižovatky dvě:
ta blíž k Terezínu je už dlouho kruhový objezd,tam to být nemohlo.Druhá je u Lovosic ,kde hlavní silnici přetíná silnice mezi obcemi Prosmyky a Lukavec.Jestli to kamion sjížděl od Lukavce od dálnice a vybodnul se na značku Stůj,dej přednost v jízdě a škodověnka vyjela zleva po hlavní z podjezdu pod tratí,tak to jinak dopadnout nemohlo....
0/0
20.7.2004 11:01

kraxna

Re: A ještě jedna
křižovatka je u Kopist,ale tam kamiony nejezdí.
0/0
20.7.2004 11:05

wildge

Re:
Zrejme to byla ona. Ridic kamionu je prase, znaceni je tam dobre. I kdyz by se tam hodil kruhak.
0/0
20.7.2004 18:16

jansajan

Re: Pásy
S těmi pásy s tebou nesouhlasím - vždycky, když slyším, že někdo prolítl předním sklem - a to i ve městě (!) - tak si říkám, je to hrozný, ale jeho chyba. Kdo se nepáše, je lehkovážnej sebevrah. Argumenty typu - no a co, tak chcípnu, mluví samy za sebe ...
0/0
20.7.2004 14:50

Warťan

Re:
Já si pásy zapínám i když přejíždím třeba 200m přeparkovat, takový jsem jouda a velice přísně dbám, aby byli připoutaní všichni v autě a měli správně nastavené opěrky, ale nevěřím, že by mi to v něčem pomohlo. Stejně to vždycky skončí bídně! Neprolítnu sklem, ale zase mi může jít hlava z okna, do sloupku, motor do kabiny, auto do stromu... Já osobně spatřuji jedinou výhodu v pásech: Když (já debil) brzdím na oranžovou podle předpisů, tak nesjedu ze sedačky...
0/0
20.7.2004 18:27

1

Re:
Jsem na tom stejně.
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
0/0
21.7.2004 10:21

ing. Dežo Gondolan, CSc.

Hrozné
No a ještě na SEZNAMU.cz píší, že to byl nizozemský řidič. Tady zas píší, že to byl Němec. Tak nevím. V každém případě je to hrozná tragédie !
0/0
20.7.2004 10:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.