Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista střílel na muže na přechodu

Po muži přecházejícím na červenou střílel včera plzeňský policista. Své chování zatím nedokázal uspokojivě vysvětlit, říká jeho nadřízený. Policista chodce netrefil, zasáhl projíždějící auto. Nikdo nebyl zraněn, případem se zabývá Inspekce ministra vnitra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrjanca

U SUPERMARKETU VYSTŘELI
U SUPERMARKETU TENTO POLICAJT PŘÍJEL VYSTŘÍLEL ZÁSOBNÍK DO VZDUCHU A NA ZEM POLOŽIL ČLOVĚKA PROTO ŽE DOBŘE NEJEL S VOZIDLEM. POLICAJT BYL ZATČEN POLICII A POZDĚJI SE VĚC UTAJILA TAKŽE VŠE JE V POŘÁDKU PODLE NĚKTERÝCH ŽE STŘÍLEL NA ČLOVĚKA KTERÝ ŠEL NA ČERVENOU ? DÁVATE HLAS PRO JEHO SPRÁVNÉ JEDNÁNÍ A CO KDYBY ZABIL NĚKOHO Z VAŠÍ RODINY ŘÍKALI BY JSTE SPRÁVNĚ JEDNAL NEVÁŽÍTE SVÁ SLOVA A JEDNÁTE DOST MLHAVĚ. POLICIE OPĚT SI DĚLÁ S LIDMI CO CHCE A VY MLČÍTE STRACHY NEUDĚLÁTE NIC PROTI TOMU ABY CHRÁNILA OBČANY A POMÁHALI NÁM JAK JE JEJICH POVINNOSTÍ,NAOPAK NENÁVIDĚJ LID A VŠECHNY BEZ ROZDÍLU JE LIKVIDUJOU
0/0
6.8.2004 13:39

petrjanca

ZÁKON NEPLATÍ V ČR
JE TO SMUTNÉ JAK ČESKÝ LID UVAŽUJE NEDIVÍM SE VLÁDĚ ŽE ZNIČILA CELOU REPUBLIKU TAKOVÉ NÁZORY JSOU HLOUPÉ JAK MŮŽE POLICAJT STŘÍLET PO ČLOVĚKU V RUŠNÉM MĚSTĚ A VŮBEC KDYŽ POLICAJTOVI NIC NEHROZILO. PLNO POLICAJTU JE NENORMÁLNÍCH A BÍBÍJEJÍ SI VZTEK NA LIDECH BIJOU JE FALEŠNĚ OBVINUJOU OBČANY I ZABÍJEJ, A VY SE TADY BAVÍTE O ČERVENÉ NA SEMAFORU JESTLI SPRÁVNĚ ČI NESPRÁVNĚ JEDNAL. JE TO ŠÍLENEC KTERÝ ANI V RODINĚ NEMÁ POŘÁDEK A PRONÁSLEDUJE ČLOVĚKA ZA NIC NIKDO NEDODRŽUJE ZÁKON ANI POLICIE ANI VLÁDA ANI SOUDY KAM JSTE DALI ROZUM
0/0
6.8.2004 13:06

annien

já jen
nechápu, jaktože má obyčejnej dopravák zbraň?
0/0
22.7.2004 9:07

iuos

hmm
on je ale NEOBYČEJNÝ dopravák  teda byl
0/0
22.7.2004 10:48

MilacekLidu

Jednání policisty chápu
a rozumím mu. Policista pouze konal svou práci a pokud někdo neuposlechl jeho výzvu k zastavení, tak se pokusil vynutit si toto zastavení všemi donucovacími prostředky, které měl momentálně k dispozici. To vše přece musí být každému soudnému človětu hned jasné.
 
Co ale nedovedu pochopit je evidentní nedostatek v policistově výzbroji. Pouhá pistole nabízí jen velmi malou palebnou sílu. Pokud by byl policista vybaven samonabíjecí brokovnicí s krátkou hlavní a tudíž značným rozptylem a nebo samopalem schopným střelby v dlouhých dávkách, tak by se jistě do přestupníka trefil a úspěšně jej zastavil! Proto bych se přimlouval za zvýšení palebné síly u policistů hlídkujících na ulici!
0/0
22.7.2004 0:12

Larrax

Re:
A co takhle použít granát? Zvláště na některých přechodech, kde chodí lidé na červenou hromadně by to byl vhodný donucovací prostředek k jejich zastavení..
0/0
22.7.2004 8:17

kamo

Re:
 a občas to použít preventivně i když nikdo na červenou nepude a zaměstnal bych ještě po městě snipery, a když někdo odhodí vajgla na chodník, prásk a bude pořádek - lidé konečně budou šťastni
0/0
22.7.2004 11:48

vampan

Re:
Podle tvého blábolu soudím, že bys měl být okamžitě izolován od normálních lidí, nejlépe na doživotí.
0/0
22.7.2004 10:06

iuos

hmm
je to tak, jak jsem psal už včera - policajt se snažil dělat svojí práci každý den svědomitě. jenže když někoho upozornil, že se na červenou nepřechází tak ho každej poslal do hajzlu. no a včera se holt nasral, ruplo mu v bedně a vytáhl bouchačku .... vlastně se divím, že se tohle nestalo dřív (vlastně ne, nedivím se-policajti vlastně nepracujou, jen se vyhřejvaj v kancelářích/autech)
0/0
21.7.2004 18:26

kamo

Re:
policajtovi nesmí rupnout  bedně, od toho je policajt
0/0
22.7.2004 11:46

OldFaker

Pěkná debata...
...pominu-li pominutí...smyslů u policajta, asi měli oba důvod ke svému chování ... Když uděláte přestupek, utíkáte před policajtem? Utíkali by jste, kdyby jste měli důvod? A jaký by ten důvod měl být? Pro ty, kteří byli v USA , na NZ či v AUS, slyšeli jste o tom, že se někdo pokusil utéci policii, když se ho snažila zastavit? Ze strany policajta to bylo zoufalství, možná i trestný čin, zůstává ale faktem, že svině, která se na policajta vy....šle, je na tom líp, než ten, který vědom si pochybení, přijme svůj úděl... Bylo by méně Bulawů, střeleb před hospodami a kilometrů, policajty naježděných na kapotách....
0/0
21.7.2004 9:19

vampan

Re:
S chutí bych osobně postřílel celou tvojí rodinu. Proč? Za blbé názory. Měli jsme tady nacisty 6 let, komunisty 40 let a další totalitní dementy musíme vyhubit v zárodku. Můj názor na incident: policistu zavřít s Kajínkem, stejná vina, stejný trest!!!
0/0
21.7.2004 9:59

Handless

Re:
Prostě už nebyl dlouho na střelbách, tak si potřeboval zastřílet . I kdyby to byl bůhví jaký recidivista (ten chodec), tak nevím jestli by bylo dobrý střílet přes křižovatku, která je plná lidí
0/0
21.7.2004 10:01

Vaclav_S

Re:
Podle dostupných informací policista udělal patrně neomluvitelnou chybu, takovýto exces si nemůže dovolit. Ale jinak má OldFaker naprostou pravdu. Před policajtem se neutíká. A když se utíká, pak je třeba nutně očekávat následky. V daném případě měl policista volit jiný způsob zadržení pachatele, to je jasné. S podivem je, že všechny sdělovací prostředky propírají policistu, ale příčinou, tj. jednáním pacahtele se nikdo nezabývá. Nedivme se pak, že jsou lidi, kteří berou protiprávní činnost (v tomto případě chůzi na červenou a ohrožování jiných účastníků silničního provozu) jako normu.
0/0
21.7.2004 12:12

vampan

Re:
aby psychopatický ozbrojenec střílel po lidech kvůli banálnímu přestupku? To se ti zdá normální.?To už by k policajtům mohli rovnou brát vozíčkáře s kulometem nebo mentálně retardované.Vidím, že bolševicko-nacistické manýry také jsou stále živé a nemyslící debilové touží po tvrdé ruce. Srovnávání nekulturní zaostalé násilnické země, jako je USA  nebo jiné anglo- barbarské státy ,se střední Evropou není možné. Jinak platí zlaté pravidlo, kdo uteče, vyhraje, být na místě toho chodce, také bych utekl.. Policajtovi (doufám už bývalému) bych dal v klidu doživotí.
0/0
21.7.2004 13:18

Vaclav_S

Re:
Já jsem taky netvrdil, že je v pořádku, aby střílel. Samozřejmě to normální není a neměl-li k tomu důvod (a ten by se asi těžko hledal, to by leda musel utíkat Kajínek), musí u policie skončit a patrně bude proti němu vedeno trestní stíhání. Psal jesm o něčem jiném - a v tom se neshodneme - chůzi na červenou na rozdíl od Vás nepovažuji za banální přestupek.
0/0
21.7.2004 15:31

kamo

Re: Chůze na červenou je těžký zločin?
A co je chůze na červenou jiného než přestupek? Já chodím na červenou běžně, ale vždy a jen tehdy, když neohrožuji nikoho jiného - prázdná cesta apod. Nedělám to v jediném případě, a to tehdy když jsou poblíž děti, abych jim nedával špatný příklad - dítěti to nevysvětlíte, že někdy je na červenou možno bezpečně přejít a že někdy to není bezpečné ani na zelenou! Selský rozum je nutno vzít v potaz a ne agresivitu alá Filipec ve Studénce - ten si dodnes myslí, že jednal správně - jemu se zas nelíbilo, že místní jel na kole se psem a tak ho zbil do bezvědomí - ještě u soudu tvrdil, že jednal dle svého přesvědčení! Myslím, že právní stát není od toho dodržovat 100% úplně všechny vyhlášky, příkazy, zákazy atd.. mnohdy jdoucí proti sobě, ale vždy je nutno vzít v potaz selský rozum! Ten člověk mohl být třeba neslýšící - to ten policajt nemohl vědět , navíc střílet po lidech za banální přestupky typu chůze přes trávník nebo na červenou? To je normální? Jaký je rozdíl  mezi chůzi na červenou - kdy si normální člověk ale dává pozor aby nikoho neohrozil především pak sebe a to čistě z  pochopitelných pudů sebezáchovných - a mezi tím, když přechází mimo přechod? Tam kde není v dosahu 150 m přechod je to navíc dovoleno i ve vyhlášce! Jaký je mezi tím rozdíl? Takový, že v prvním případě po tobě policat střílí ve druhém se nic neděje. Doba, kdy policajti jednají přesně naopak než se od nich čeká by už sakra měla konečně skončit! My si je platíme ne oni nás!
0/0
21.7.2004 16:34

Vaclav_S

Re:
Ale jistěže je chůze na červenou přestupek, polemizuji se slovem banální. Na místě, kde k té šílenosti policisty došlo, byl hustý provoz, a tam tedy nepovažuji chůzi na červenou za banální. Vy máte v podstatě pravdu, ne každé jednání, které je v přestupkovém zákoně označeno jako přestupek, přestupkem skutečně musí být. Existuje legální definice přestupku, která k tomu, aby se o přestupek jednalo, vyžaduje, že jednání označené v přestupkovém zákoně, je přestupkem pouze tehdy, je-li to zároveň jednání pro společnost nebezpečné (této podmínce se říká materiální znak přestupku). V okamžiku, kdy okolo je hustý provoz, takové jednání za společensky nebezpečné rozhodně považuji. A opakuji - neomlouvám policistu, z jeho strany to byl neomluvitelný exces.
0/0
21.7.2004 17:05

kamo

Re:
Vy máte taky pravdu, taky souhlásím, že by se nemělo chodit na červenou, kouřit tam, kde to není dovoleno, šlapat po trávníku, trhat kytky, nechávat svého psa venčit na pískovišti ...atd.. ale jsem rád , že se mnou souhlasíte, že se to nesmí řešit střílením do neukázněnců. :-)
0/0
22.7.2004 11:40

AlienDUDE

Re:
, pachatelem ? pachatel je snad ten policajt neeeeeeee ku4va !
0/0
21.7.2004 18:21

Vaclav_S

Re:
Ale jasně, že je policista pachatel - patrně trestných činů obecného ohrožení, možná pokusu ublížení na zdraví, nebo zneužití pravomoci veřejného činitele). Ale pachatelem dopravního přestupku je chodec a za pachatele tohoto přestupku ho policista právem považoval (než sám hrubě porušil zákon). Toto vše platí za předpokladu, že oběma bude prokázána pravomocně vina.
0/0
22.7.2004 8:10

kamo

Re:
ano policajt musí být zavřen za zneužití pravomoci a obecné ohrožení a chodec by měl dostat pořádkovou pokutu 200 Kč - tak je to správné tak by to mělo být! :-) Jinak nesouhlasím, že chůze na červenou není banální přestupek - ono totiž záleží na situaci provozu atd.. jak jste správně upozornil.
0/0
22.7.2004 11:37

Larrax

Re:
Svině, která se vyšle na policajta .... ???? A dochází ti, že ten člověk, po kterém střílel nikomu nic neudělal ? Jenom šel na červenou jako to dělá denně tisíce lidí a nedostanou za to ani pokutu a tady se po takovém střílelo a ještě k tomu při tom ten policajt málem zabil někoho úplně jiného.
0/0
22.7.2004 8:24

kamo

Policajti se nezměnili - už se zas snaží obrátit pravdu naruby!
Šéf republikové dopravky dnes v Dnes píše: "Vyšetřování je teprve nazačátku a já znám zatím detaily případu jen z médií. Ale ten člověk, který střílel se musel zbláznit. Anebo to bylo trochu jinak, než jak případ popisují média." řekl Bambas!!! Oni se nezmění, místo, aby se omluvil a pokorně mluvil o tvrdém postihu, tak už dopředu spekuluje, že to mohlo být jinak! Přesně, jak to bylo za totáče: Za totáče by se stejný případ: 1) Nedostal do novin. 2) Střílející policajt by dostal odměnu 3)Chodec na červenou by byl souzen za napadení veřejného činitele! Bambas to zase zkouší jako kdysi! 15 let po revoluci! 
0/0
21.7.2004 8:42

Zwerg

Převzato z www.autorevue.cz
Správně: navrhuji pro policisty "malého rádce":
 
1) Přecházení na červenou - jedna střela do vzduchu a druhá do nohy.
 
2) Zaparkování na zákazu stání - žádná střela do vzduchu a dvě do nohy.
 
3) Překročení rychlosti o 10 km/h na dálnici - rozstřílení automobilu + doživotní vězení.
 
4) Jízda mimistra vnitra 140 ve městě a 80 před školou (kde je "30"). Pochvala od premiéra za mobilitu a připravenost.
 
5) Nehoda zaviněná VIP - pokuta 200 Kč (pokud má VIP u sebe fotografie s podpisem, pokuta se snižuje o 50%)   http://www.autorevue.cz/diskuze/SubChild.asp?Qst=47677&Main=91
0/0
20.7.2004 22:25

Prubojny_kapitalista

Smůla
Policista pochybil, že to debila netrefil. Pokud někdo udělá přetupek - budiž. Pokuta. Ale tady jde o to, že se vyhýbal spravedlnosti a utíkal. Tudíž je zákrok policisty zcela na místě. Samozřejmě, že anarchisté, levicová hovada a ekologičtí teroristé budou hystericky řvát. Pro ně je totiž nejlepší policie vůbec žádná, aby si mohli v klidu kupovat a píchat fet a vymlacovat bez postihu McDonald. Novináři to nafoukli a vedení policie okamžitě stáhlo ocas. Opravdu mě to zaráží. Policista, který se v tomhle zlodějském a vandalském kocourkově snaží prosadit zákon je okamžitě perzekuován, zatímco jiný polda, který na přechodu přejel fakana byl ve své funkci ještě 14 dní po té a ožralá státní zástupkyně s 3 promile má své koryto ještě teď. Pokud česká veřejnost zaujímá stejný postoj, jako např. alcae, pak se nesmí divit, že je u nás obrovská kriminalita, anarchie na cestách a máme pověst zlodějského a podvodnického šuntu. A že takový postoj je, to jsme se přesvědčili např. z reakcí na sebeobranu ochranky u Neprakty v Litvínově. Jó, hold čecháček chce stíhat "toho zlého zloděje a násilníka", ale pokud se ukáže, že jde o hošana ze sousectví, nějak skutek utek. A gauneři nejsou nějací ufoni...
0/0
20.7.2004 21:10

lom01

Re:
Tys musel bejt před revolucí hodně kovanej rudej bratr, co? Vo jakým prosazování zákona to meleš? Podle tvýho komoušskýho názoru je normální, že když někdo začne utíkat fízlovi, jen proto že možná šel na červenou, tak ho ten fízl prostě zastřelí a je to. Nenapadlo tě třeba, že by ten fízl taky mohl třeba trochu hnout prd... a toho "grázla" třeba dohnat normálním během a napařit mu stokorunovou pokutu?
0/0
20.7.2004 21:35

hasmen

Re:
S plochejma nohama,jo?
0/0
20.7.2004 21:43

kamo

Re:
To je normální magor, žádný průbojný kapitalista! Lidé se za přestupky střílejí jen v Severní Koreji, kam taky ten magor patří i s tím policajtem patří!
0/0
21.7.2004 8:46

Atim

Re:
Nebo by policajti mohli nosit u pasu laso a po prchajících padouších jej vrhat. Při současném stavu techniky určitě existuje nějaké "dalekonosné"
0/0
21.7.2004 10:53

Smil

Re:
Absolutni souhlas, vic takovych policistu!!!!!!!!!!!
0/0
20.7.2004 22:07

Sudanec

Re:
Celý den jsem si pouze pročítal diskuzi a nechtěl jsem reagovat, ale už toho mám vážně dost.Tahle snůška žvástů mně opravdu hla žlučí.Ten policista(podle všech dostupných informací) zcela jednoznačně porušil zákon a navíc existuje důvodné podezření, že svým jednáním spáchal trestný čin.Nechápu jak můžete obhajovat takovéto způsoby, vždyť ten magor evidentně nevěděl co dělá.
0/0
20.7.2004 22:19

Schade

Re: Smůla
Místo průbojný kapitalista používej přezdívku levicový hovado (komunisti stříleli taky do lidí) nebo anarchista (kup si zbraň a střílej nesympatické lidi). Větší snůšku dementích názorů jsem dlouho nečetl. Chtěl bych vidět tvou reakci, kdyby jsi byl v prostřeleném autě a o vlas unikl smrti. Pokud se ti líbí americký systém, kde je policista zákon a může tě postřelit za kdejakou blbost, jdi do země svých snů a nevopruzuj tady.
0/0
20.7.2004 22:31

Larrax

Re:
Teda já se nestacim divit, co ses za pitomce. Sel na cervenou, tak ho proste mel zastrelit, to by nas museli policajti postrilet vsechny, protoze pochybuju, ze by se nasel nekdo, kdo na cervenou nekdy nesel. A ze utikal? Taky bys mazal, kdybys byl na ulici plne aut, to mel jako zustat stat a nechat se prejet? Navic, kdyz slysis strelbu .... Hele a neuniklo ti nahodou, ze ten cowboy malem zabil nekoho jineho ? Ale to jiste nevadi, ze, hlavne ze to byl nekdo jiny nez ty, co? S urcityymi ztratami se prece musi pocitat.
0/0
21.7.2004 8:25

kamo

Re:
Takový magor a všichni jemu podobní, co schvalují anarchistický policejní teror nestojí pomalu ani za reakci!
0/0
21.7.2004 8:48

AlienDUDE

Re:
, postkomunistickej magore nech si vyplachnout mozek ...........
0/0
21.7.2004 18:24

Bloudy

Nesmysl
Vy taky musíte věřit všemu co se v novináh a v mediích dozvíte ... spousta tam toho je zaměrně i zbastláno jinak než bylo doopravdy. Mimohodem co se týče tohodle případu napadlo Vás že mohl ten zdrhající chodec mít nebezpečnou zbraň  a policicsta si jí všiml ? Ne ? Nedává to přeci smysl policista který chce sloužit svý vlasti a občanům města, složí zkoušky policie postoupí psychologický postupy a nakonec jde do terénu a začne bezdůvodně sřílet  ? Já říkam že NE.
0/0
20.7.2004 20:08

Dan 1

Re:
Byl postaven mimo službu. Střílet na ulici, nota bene někam, kam nevidí, normální není. Není to ani překvapující, když člověk ví, jaká sebranka se v řadách PČR vyskytuje.
0/0
20.7.2004 20:56

Larrax

Re:
Zatím nepodal uspokojive vysvetleni, proc strilel.... Kdyby ten chodec mel zbran, asi by to rekl, nemyslís? To o tom policajtovi, ktery slouzi vlasti to byl opravdu dobrej fór. Kdo prece prosel psychotestem nemuze byt zadny gauner, to je kazdymu jasny :-)
0/0
21.7.2004 8:33

AlienDUDE

Re:
, lool
0/0
21.7.2004 18:26

Templ

Takový nemá u Policie co dělat...
ani střílet to neumí...
0/0
20.7.2004 19:24

Hufo

no co, aspoň se skákači začnou bát
a přestanou skákat před auta. občas jsou potřeba udělal extrémni věci, aby začali lidi používat mozek když lezou na silnici. kdyby mi nebylo líto auta, tak jsem dneska ráno taky mohl bejt v novinách, měl jsem chuť přejet jednu pipku co začala přecházet, když se auta rozjížděli na zelenou. klidně si přešla na červenou a ještě se rozčilovala že jsem si dovolil na ní zatroubit.
0/0
20.7.2004 19:14

alcae

Re:
Ty debbile, co to zvanis?!? Dopravni PRESTUPEK prechazeni prechodu na cervenou delam denne a taky budu delat a ty jestli opravdu cekas minutu a pul na kazdy cerveny i kdyz siroko daleko nic nejede, tak ti oznamuju, ze ses CURRAK OBECNEJ.
Ty se budes toho policajskyho matkomrrda zastavat snad i kdyby toho chodce usmrtil! On sam to sice nedovede vysvetlit proc strilel, ale ty to tady vysvetlujes za nej ty hovaado blby.
Doufam ze nejakej podobnej policajskej kokkot az dostane chut si konecne strelit do zivyho, priste picne tebe, ze ses na nej blbe podival a ja sem pak napisu, ze strilel opravnene
0/0
20.7.2004 19:32

hasmen

Re:
Přeji klidnou smrt,třeba pod T-815 ...
0/0
20.7.2004 20:26

pavelxyz

Re:
sprostý a hloupý jseš dost to je z tvého příspěvku vidět.
0/0
20.7.2004 20:56

Hufo

Re:
kup si brejle. já jsem tu kritizoval když někdo skáče na červenou před auto a ne, když je prázdná ulice. to pak přejdu taky. jinak přes den ti nic jinýho nezbejvá než čekat, páč v dnešním provozu je vyjímečně prázdná ulice, aby si na červenoui přešel. jinak to skákání před auta u nás často provozuje mládež, někdy je vidět že úmyslně. nevím co na tom viděj, tak blbý jsme nebejvali
0/0
20.7.2004 21:27

jakles

Re: Jen přestupek
Jaká škoda, že policajt tomu frajerovi neprostřelil koleno! Ten by příště věděl, že na červenou se nechodí. Tobě chlapče přeji, aby ti nějaký šofér přejel tu tvoji chytrou hlavičku – až jednou půjdeš na zelenou. Když ty můžeš na červenou, on taky. Vždyť je to jen přestupek. O co jde, ne?
0/0
21.7.2004 9:16

Larrax

Re:
Souhlasim, ze kazen chodcu je hrozna, ale ono by stacilo, kdyby policajti obcas rozdali par pokut. Typoval bych, ze za soucasneho stavu pripada na 100.000 prestupku chodcu tak jedna 100 Kc pokuta a to jeste kdo vi jestli. Jenze policajty na krizovatkach nevidite a kdyz se pak jeden nekde objevi, tak misto pokutoveho bloku vytahne pistoli a jeste malem trefi nekoho jineho, to je podle tebe v poradku?
0/0
21.7.2004 8:39

old fashioned Vince

IMHO,
prý byl ten zázračný a inteligentní policista původem z LDSA, z Texasu
0/0
20.7.2004 18:46

RoverK

Česká demokradie
Se pak nemůžou divit, že po nich hážou granáty.Gumy policejní. Za posledních deset let jsme udělali velký pokrok v budování divokého západu.
0/0
20.7.2004 18:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.