Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko bude podporovat cizí disidenty

Česká diplomacie chce účinněji pomáhat opozičním silám a disidentům ve světě, kteří vedou boj proti totalitním režimům. Na ministerstvu zahraničí počátkem července vzniklo speciální oddělení s rozpočtem deset milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

to je fór?
Část mých daní jde na Kubu  Jestli jim aspoň koupěj pomeranče...
0/0
19.7.2004 18:46

Modráček

Státní rozpočet...
...není nafukovací. Jestli chtějí Amíci změnu režimu na Kubě, aby tam mohli levně skoupit hotely a plantáže třtiny - pardon, chci říci osvobodit kubánský lid a nastolit demokracii - ať si to laskavě zaplatí sami.
0/0
19.7.2004 18:44

per1

Podpora ano, ale ....
Zde se vytvořil další úřad zatím jen s 5ti úředníky. Nejsem proti podpoře disentu v cizích zemích. Také jsme ji svého času potřebovali, ale proč zaměstnávat další byrokraty navíc s rozpočtem, který sami prožerou a na podporu disentu toho opravdu moc nezbude. Není to jen podpora zaměstnanosti naší štědré vlády?
0/0
19.7.2004 12:40

cassul

Re:
To je pravda. Ten rozpocet je tak maly, ze pri spotrebe nasich uredniku na nejake dary asi nic nezbude. Chtelo by to kontrolu, jenze tezko zverejnovat, ze jsme dodali panu X do Ciny nebo na Kubu to a to (pocitac, dokumenty, knihy apod.), protoze by jej sli rovnou sebrat.
0/0
19.7.2004 14:11

Modráček

Re:
Tak tvůj nick beru. Cassul je skvělý náboj, tím klidně prostřelíš pět cikánů najednou.
0/0
19.7.2004 18:46

sunka007

podpora
Tento zamer je chvaly hodny, doufam ze se neco z tech penez dostane na propagaci, osvetu pripadne disidentum a nebudou projezeny diplomaty na vecircich. Jenom nechapu proc CR tolik trapi pomery ve vzdalene Kube, kdyz Belorusko, Cecensko, Egypt a Izrael jsou nam zemepisne bliz. Ze by potreba zalibit se US pratelum?
0/0
19.7.2004 10:12

bron

CR nech sa najskor vyporiada s totalitnymi komunistickymi praktikami doma!
CR by mala najskor poslat nejaku podporu (odskodnenie) vlastnym politickym uprchlikom. Ja som napr. dostal 6 mesiacov podmienecne (na 18 mesiacov) iba za to, ze som sa pred piatimi rokmi prestahoval zo Slovenska na Novy Zeland.  S Cechmi som nemal a nemam nic spolocne, nikomu som nic neukradol, nikoho nez(a)bil, ale zial mal som od r.1993 proti svojej voli dostal nacejchovane ceske obcianstvo. A k tej smole sa pridala dalsia: pred cestou na Novy Zeland mi sudruh nacelnik Krpec z prerovskej vojenskej spravy poslal povolavaci rozkaz do nutenej vojenskej sluzby v ceskej armade. Zaujimave pozvanie, ale ja som radsej dal prednost naplanovanej slobode v slobodnej zemi nez neplanovanym nutenym pracam pre komunistickych ozranov v zelenych munduroch. Mam ten trestny prikaz len ako zaujimavy suvenyr z CR, ale vysolil som 15000Kc za prazskeho advokata - aspon to by mi mohli preplatit, ked chcu podporovat nas, ktori nepodliehame totalitnym praktikam v roznych komunistickych statoch, ku ktorym CR stale ratam (aj mna tam v nepritomnosti a bez sudu odsudili v r.2002 podla komunistickeho zakona podpisaneho generalnym tajomnikom KSC Antoninom Novotnym v r.1962). CR ale pozornost od vlastnej komunistickej spiny chce zakryt zevraj podporou zahranicnych disidentov.  Isto je to len kamuflaz a prachy danovych poplatnikov niekto rozkradne ako vzdy...
0/0
19.7.2004 15:50

Brada_72

Re: bronovi
No vy musíte být "dárečkem a přínosem" pro N. Zeland. Váš sloh a výrazy svědčí o výrazné "inteligenční úrovni" (nebo spíše retardaci??) a "nenávisti" k Čechům.  Pokud nemáte s s "cechmi" nic spolocneho, tak proc mate naše obcanstvi? Pokud jste byl nezletilý - tak si to vyřiďte s rodiči nebo opatrovníky, nikomu jsme naše občanství nevnucovali a takovým idiotům už vůbec NE. Ale asi to pro vás bylo "výhodnější"?? Až přišel povolávací rozkaz (tehdy naprosto běžná věc, v souladu se zákony!!). Ty "nucené práce" by vám pomohly a měl byste je odpracovat v ČR - nejlépe v "uranu"!!! .  
0/0
19.7.2004 16:26

bron

Re:
Ty budes asi kovany komanc, ked ma posielas do uranu. Ale kludne odpoviem, slovne, bo strielat cez Net neviem. Za nizke IQ alebo retardaciu nikto nemoze, ani za to, ze sa narodi v zlom state. K Cechom nepocitujem nenavist, mam aj par kamaratov Cechov, ale obecne Cechov prilis rad nemam, mam rad ale Moravakov (az na tych 20% komunistov a ich volicov - tych naozaj za ich nenavist k inym, zlocinne skutky a zvratenu ideologiu vsetkych nenavidim, bez ohladu na narodnost). Nikto si miesto svojho narodenia nevybera. A to obcianstvo je vnucovane nielen detom pri narodeni, ale po rozbiti Ceskoslovenska to ceske vnutili aj mne, vtedy 21-rocnemu, nikto sa ma na nic nepytal, nebolo sa ku komu odvolat. Ked som mal ale moznost aspon si zvolit, kde budem zit, bolo to samozrejme Slovensko a potom ten Novy Zeland, a to aj preto, lebo Novy Zeland mi dal (aj napriek mojmu IQ, ale slovenskemu VS vzdelaniu a praxi v IT) rychlo nove obcianstvo, za ktore sa uz nemusim hanbit, ale mozem byt nan hrdy; zatialco Slovaci mi nechceli dat ani trvaly pobyt. Upozornujem, za "naprosto bezna vec, v souladu se zakony" bolo aj nutene nasadenie za protektoratu, a ti (zbabelejsi), ktori nastupili, boli odskodneni, a ti ktori nenastupili, dostali uznanie za protinacisticky odboj. Ale asi tiez treba pockat 60 rokov, az komunisti vymru a nebudu uz smradit vo vlade, parlamente, na sudoch, a vobec vsade...
0/0
19.7.2004 23:11

Brada_72

Re:
Nejsem ani komanc, ani kovany, ale z Vas ta nenavist primo cisi. Jako odbornik na IT se zcela jiste naucite strilet "cez Net" - a potom nas tady muzete vystrilet zcela v souladu se svou "zvracenou" ideologii. O protektoratu a totalnim nasazeni a zejmena o "zbabelosti" nastoupit na ne nepiste, nic o tom nevite. tak jako nevite poradne nic ani o minulém rezimu a jeho ideologii.   
0/0
20.7.2004 10:44

bron

Re:
K nenavisti ku komunistom som sa priznal, mojimi hrdinami su bratia Masini, a proti komunistom a hocikomu, kto by nasilim obmedzoval moju slobodu, by som nevahal pouzit zbran (a preto som do tej komunistickej ceskej armady nenastupil, bo potom by ma asi sudili za seriovu vrazdu). Hned po prilete na NZ som sa ale hlasil do novozelandskej armady (neuspesne). Tu zbabelost u nutene nasadenych som dal do zatvorky, a vyjadril som tym len to, ze na rozdiel od nich sa nasli aj hrdinovia, ktori proti nacistom bojovali a neryli na ich zelanie drzkou v zemi... Tych, ktori v Reichu robili sabotaze apod, povazujem samozrejme za hrdinov tiez. O komunistickom rezime toho viem dost, prezil som pod komunistickou totalitou 17 rokov a to bohato stacilo. Zial ani po dalsich 15 rokoch je ceska spolocnost komunistami prespikovana ako dierami emental. V hokeji ani futbale sa nezadarilo, a tak su Knedlici aspon majstri sveta v chlastani piva a v podpore komunistov (a snad aj v Guinessovej knihe su zapisani ako jediny narod na svete, ktory si komunisticku totalitu zvolil v poslednych slobodnych volbach pred nou)... Ale teraz nestydato vymyslaju, ako vraj pomoct inym s totalitou. Cesi by mohli totalitu skor exportovat ako proti nej pomahat! Preto hovorim, urobte si poriadok najskor doma! Ako je mozne ze napr. o rehabilitacii Hucina rozhodovala ta komunistka, ktora ho za totality nepravom odsudila? Takto CR bojuje s totalitou? No dakujem pekne...
0/0
20.7.2004 12:00

Amanita muscaria

IMO
To teda nevím proč podporovat tu svoloč.
0/0
19.7.2004 0:05

pinguinone

Re:
..si se spatne vyspal co ?
0/0
19.7.2004 8:23

Amanita muscaria

Re:
Ne proč. Jen nechápu proč vyhazovat peníze na to aby se pár nepřízpůsobivých remcalů mělo dobře. Stačí se podívat jak to dopadá, když se tací podporují, na Havla jak zaprodal republiku germánům.
0/0
19.7.2004 8:52

pinguinone

Re:
..chtel jsem vedet jestli si Sudik  ,
0/0